Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01719 Шетел тілі: екі шетел тілі (негізгі ағылшын тілі) в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың шет тілінде білім алу үдерісінде жоғары базалық стандарт деңгейінде (С1) мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Бұл пән магистранттардың академиялық жазу қағидаттарын меңгеруін, сыни талдау дағдыларын дамытуын, ғылыми зерттеулерге рецензиялар мен аннотацияларды, сонымен бірге жасалып жатқан ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша баяндамалар мен библиографияларды дайындай алуын көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау

    Пәннің мақсаты – магистранттардың заманауи қазақстандық және шетелдік ғылым талаптарына сай лингводидактика мен шет тілді білім беру саласындағы озық зерттеу әдістерін меңгертуі. Педагогикалық және жалпы лингвистикалық зерттеу әдістері магистранттарға ғылыми-зерттеу жұмыстарын дұрыс жоспарлап, ұйымдастыруға, зерттеу нәтижелерін ғылыми журналдарда жариялауға, сондай-ақ мектеп оқушылары мен жоғары оқу орындары студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарына (ғылыми жобалар, ғылыми жарияланымдар) жетекшілік етуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Риторика және шешендік өнер негіздері

    Пәннің мақсаты – шешендік өнерді сөз өнері мен ғылымы ретінде зерделеу, соның ішінде сөйлеу туындыларын жасау заңдары мен ережелерін зерттеу. Магистранттар сөйлеу мәдениетінің коммуникативтік, нормативтік және этикалық компоненттерімен, сондай-ақ оның негізгі психологиялық аспектілерімен танысады. Бұл курста шетел тілі мұғалімінің аудиторияның назарын ұстай білуі және пікірталас тақырыптарын жүргізе алуы үшін шешендік шеберлік пен көпшілік алдында сөйлеу дағдыларының (педагог – тұлға және шешен ретінде қарастырылады) маңыздылығы ерекше атап өтіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілдерін оқытудағы мәдениетаралық коммуникация

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың шет тілін оқыту тұжырымдамалары мен мәдениетаралық коммуникация саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Пәннің мазмұны мәдениетаралық коммуникация теориясын, коммуникация түрлерін, мәдениет компоненттерін, сондай-ақ мәдениетаралық коммуникацияның лингвистикалық және когнитивтік аспектілерін; қазіргі кезеңдегі шет тілін оқытудағы негізгі тәсілдерді және мәдениетаралық коммуникацияның шет тілдерін оқытумен ажырамас байланысындағы тілдік оқу материалдарының мәдени мазмұнын зерделеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі шетелдегі және қазақстандағы шет тілде білім берудің тарихы

    Пәннің мақсаты – шетел тілдерін оқыту әдістемесінің Қазақстандағы және шетелдегі, негізінен, ағылшын тілді елдердегі даму тарихын зерттеу. Пән мазмұнына шет тілдерін оқыту әдістемесінің дәстүрлі және қазіргі тарихының негіздері, әлемдік және қазақстандық жетекші мамандардың ілімдері, заманауи шетелдік және отандық әдістемелік ғылымда қабылданған парадигмалар, шет тілін оқытудың жаңа тұжырымдамалары, оқыту мен бағалаудың соңғы әдістері, технологиялары мен тәсілдері туралы материалдар кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиасауаттылық

    Пәнді оқытудың мақсаты – мектеп пен жоғары оқу орындарында шет тілдерін оқыту үдерісінде қолданыс тұрғысынан медиа білім берудің негізгі ұғымдарын зерделеу. Пәннің міндеттеріне мыналар кіреді: БАҚ материалдары негізінде медиа білім беру сабақтарын өткізу арқылы аудиторияны, тілдерді, технологияларды, медиа-ақпаратты ұсыну тәсілдерін зерделеу; шет тілдерін оқытуда медиа-материалдарды қолдану нәтижесінде шығармашылық қабілеттерді, дербес, сыни және аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы

    Пәннің мақсаты – шетел тілдерін оқытудың заманауи әдістерін зерделеу. Пән шеңберінде цифрлық технологиялар жетістіктерін қолдануға негізделген шетел тілдерін оқыту әдістерін қолданудың өзекті мәселелері қарастырылады. Бұл пән контекстінде шетел тілдерін оқытудың екі түрлі тәсілі қарастырылады. Бірінші тәсіл – ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) меңгеруді талап ететін оқыту әдістерімен жұмыс жасау; екіншісі – АКТ мен дәстүрлі әдістерді біріктіре қолдануға бағытталған оқыту әдістерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық зерттеулердің әдіснамасы

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу дағдыларын, атап айтқанда, эксперименттік жұмыстарды жүзеге асыру, ғылыми нәтижелерді талдау, жүйелеу және лингвистикалық зерттеу әдістері кешенін қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілдерін оқытудағы әдебиет

    Аталған пәнді оқытудың мақсаты – білім алушылардың көркем әдебиет мәтіндерін болашақ педагогикалық қызметінде тиімді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән шет тілін оқытуда әдебиеттің әртүрлі жанрларын пайдалану ерекшеліктерін, әдебиетті шет тілін оқыту үдерісіне енгізу үлгілерін (тілдік үлгі, мәдени үлгі, тұлғалық даму үлгісі), әдеби мәтіндерді іріктеу шарттарын, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамыту үшін әдебиетті пайдалануды; ауызша әңгімелеудің (storytelling) рөлін; оқудың түрлері мен оларды әдеби дереккөздер арқылы дамыту ерекшеліктерін және т.б. мәселелерді қамтиды. Сонымен қатар, әр тақырып аясында сабақтың мақсаты мен мақсатты аудиториясына байланысты цифрлық құралдарды пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілдері мұғалімінің кәсіби өсуін бағалау

    Пәнді оқытудың мақсаты – шет тілдері оқытушыларының кәсіби құзыреттілігі мен кәсіби дамуын объективті бағалауға арналған жүйелер мен әдістерді әзірлеу. Бұл – магистранттарды Кембридж емтиханына дайындауға бағытталған мамандандырылған курс. Бұл пән оқытудың коммуникативті тәсілі негізінде оқыту әдістемесі бойынша білімін тексеруге мүмкіндік береді және негізгі үш модульден тұрады: тіл жүйесі, тіл меңгеру теориясы мен тіл оқыту теориясының негіздері; сабақ жоспарлау және қосымша құралдарды, ресурстар мен материалдарды пайдалану; сабақ жүргізу, оның барысы мен сыныпты басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Бұл пән ғылым тарихын, ғылыми білімнің философиялық негіздері мен ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы біртұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Бұл курс ғылым мен философияның өзара байланысы тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және эпистемологиялық мәселелермен, сонымен қатар нақты ғылым салаларының қазіргі кездегі философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс магистранттардың заманауи ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыда талдауға және ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көп мәдениетті тілдік тұлғаны қалыптастыру

    Пәннің мақсаты – магистранттардың көпмәдениетті ортада дамитын тілдік тұлғасын мәдениетаралық және тіларалық коммуникацияның барлық деңгейлерінде, атап айтқанда, жаһандық, ұлтаралық және тұлғааралық деңгейлерде қалыптастыру. Пән Қазақстанның лингвистикалық және педагогикалық білім беру саласындағы тіл саясаты мен ағылшын тілін көпмәдениетті ортада меңгеру мен оқыту нысаны ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілінің практикалық курсы (В2 бастапқы деңгейі)

    Пәнді оқытудың мақсаты – білім алушылардың екінші шет тілі бойынша: әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, кәсіби және басқа да қызмет салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін қажетті екінші шет тілінде коммуникативтік құзыретін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар ауызша және жазбаша мәтіндердің мазмұнын түсіну, диалогтық және монологтық сөйлеуді жүргізу, B2 бастапқы деңгейіне сай грамматикалық құбылыстарды дұрыс қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән ұлттық біліктілік шеңбері мен басшылар мен мамандардың біліктілік анықтамалығында айқындалған кәсіби қызметіне сәйкес басқару міндеттерін шешу контекстінде магистранттардың әлеуметтік-басқарушылық дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты – магистранттардың басқару қызметінде одан әрі қолдануы үшін басқару психологиясының әлеуметтік-психологиялық үдерістері, құбылыстары, қасиеттері мен негізгі категориялары туралы білімдерін жүйелеу және тереңдету. Пән мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: көшбасшы тұлғасы, басқару мен көшбасшылықтың әлеуметтік феномен ретіндегі ерекшеліктері, басқару қызметінің негізгі функциялары, басқару және көшбасшылық стильдер, қызметкердің басқару нысаны ретіндегі тұлғасы, тұлғаның әлеуметтік феномен ретінде әлеуметтенуі, қызметкердің ұйым жағдайына бейімделу үдерісінің сипаттамасы, тұлғаның іс-әрекеті мен мінез-құлқын реттеу жүйесі, әлеуметтік феномен ретіндегі қарым-қатынас және басқарушылық қарым-қатынастың ерекшеліктері және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілінің практикалық курсы (В2 жалғастыру деңгейі)

    Пәнді оқытудың мақсаты – шетел тілдерін оқыту саласында тілдік, сөйлеу, мәдениетаралық және академиялық құзыреттерді қоса алғанда, шет тілді кәсіби-коммуникативтік құзыреттілікті одан әрі қалыптастыру. Пән ғылыми, академиялық, кәсіби, әлеуметтік-мәдени және тұрмыстық қызмет салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешуге мүмкіндік береді, сонымен қатар екінші шет тілінде халықаралық сертификаттар/дипломдар алуға және одан әрі білім беру бағдарламалары мен курстарын меңгеруге жағдай жасайды. Пән мазмұны екінші шет тіліндегі шет тілді коммуникативтік құзыреттілікті одан әрі дамытуға және түрлі сала мен қызмет түрлерінде әлеуметтік-коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру және заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін игерту. Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: жоғары мектеп педагогикасы (нысаны, міндеттері, қызметі мен педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны); жоғары білім беру үдерістерінің мәні мен құбылыстары және оның негізгі даму үрдістері; жоғары мектептегі педагогикалық үдерістің құрылымы; білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың технологиялары, әдістері мен түрлері; жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел тілдерін оқытудағы STEM

    Пәнді оқытудың мақсаты — болашақ педагогтардың шет тілін оқыту саласындағы кәсіби құзыреттілігін STEM пәнаралық тәсілін қолдану арқылы дамыту. Бұл тәсіл шынайы пәндік мазмұн мен технологияларды білім беру үдерісінде біріктіру арқылы білім алушылардың тілдік, когнитивтік, цифрлық және функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға, оқу мотивациясын арттыруға және тілді таным мен кәсіби даму құралы ретінде саналы түрде қабылдауына бағытталған. Курс аясында магистранттар STEM тұжырымдамасымен танысады, ол пәнаралық ортаны қалыптастырудың негізі ретінде қызмет етіп, білім алушылардың сыни ойлауын, зерттеу дағдыларын, цифрлық сауаттылығын және нақты кәсіби міндеттерді шеше білу қабілетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілдерін оқытудағы CLIL

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың пәндік мазмұн мен шет тілін бір мезгілде меңгеруді көздейтін интеграцияланған тәсілді (CLIL) қолдана отырып, оқу үдерісін ұйымдастыруға қажетті кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Пән мазмұнына мыналар кіреді: пәндік мазмұн мен шет тілін кіріктіріп оқытудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілері; ағылшын тілінде пәндік білімді меңгерудің және тереңдетудің заманауи технологиялары; ағылшын тілін пән мазмұнымен тығыз байланыста оқыту; білім беру тәжірибесіндегі CLIL әдістемесі; шет тілін оқытуды пән мазмұнын меңгерумен ұштастыру қабілетін дамыту, бұл өз кезегінде білім алушылардың мотивациясын арттыруға, сондай-ақ олардың тілдік және когнитивтік дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары білім берудегі шет тілдерін оқытудағы бағалау критерийлері

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттарды жоғары оқу орнында оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи әдістемелерімен, тәсілдерімен және технологияларымен, тестілеу бақылауының әдіснамалық және теориялық негіздерімен таныстыру, сондай-ақ болашақ шет тілі оқытушыларының білім беру сапасын бақылауды шығармашылық тұрғыда ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Пән мазмұны – білім алушылардың білімін тексеруге арналған материалдың мазмұнын іріктеу, мақсат қою, жоғары оқу орындары деңгейінде оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдау, тест тапсырмаларын әзірлеу сияқты кәсіби біліктілік пен дағдыларды қалыптастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілдерін оқытудағы аударма мәселелері

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың шет тілін оқыту үдерісіне аударманы кіріктіру нәтижесінде лингвистикалық және аудармашылық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пән мазмұны грамматикалық, лексикалық, стильдік аударма ерекшеліктерін, қазіргі әлемдегі аудармашы қызметінің ерекшелігін, сөздің мәтіндегі контекстуалдық мағынасын анықтау және оның мәтіндегі рөлін зерделеуді, сондай-ақ магистранттардың шет тілін оқытуда қолдануға бағытталған аудармашылық білімдері мен дағдыларын қалыптастыру мәселелерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттың тілдік құзыреті артып, аударманың түрлері жөніндегі түсінігі тереңдейді, ағылшын және қазақ/орыс тілдерінің жүйесі мен құрылымдық ұйымдасуы туралы білімі кеңейеді, сондай-ақ ағылшын тілінен қазақ/орыс тіліне және қазақ/орыс тілінен ағылшын тіліне аударудың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Социолингвистика

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінің түрлі салаларында әлеуметтік-лингвистикалық білім мен дағдыларды тиімді пайдалануға қабілеттілігі мен дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны магистранттардың қазіргі әлеуметтік лингвистиканың теориялық білімдерін, тілдің пайда болуы, дамуы мен қызмет етуі, оның қоғам өміріндегі белсенді рөлі туралы ғылыми ұстанымдарды меңгеруін көздейді; сондай-ақ сыни талдау жүргізу, ғылыми зерттеулерде әлеуметтік лингвистикалық талдау әдістерін қолдану, ғылыми пікірталастарға қатысу сияқты практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілін оқытудың инновациялық әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың әдістемелік, коммуникативтік және психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Пән мазмұны шет тілін оқыту стандартының мазмұнына, әдістемелік құбылыстарды зерттеудегі заманауи тәсілдерге, магистранттардың әдістемелік және тілдік дағдыларын одан әрі дамыту мақсатында тілдерді оқытудың инновациялық әдістерін қолдануға қатысты мәселелерді қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант шет тілдерін оқытудың инновациялық әдістері мен олардың ерекшеліктері туралы білім алады; оқыту мақсаттары мен міндеттерін, күтілетін нәтижелерді ескере отырып, шет тілін оқытудың әдістері мен тәсілдерін, құралдарын дұрыс таңдай алады; шет тілін деңгейлік оқыту шарттары негізінде заманауи инновациялық технологияларды қолдана отырып, білім алушылардың білімін бағалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілдерін оқытудағы қашықтық технологиялар және ЖИ

    Пән шет тілдерін оқытуда қолданылатын заманауи қашықтықтан оқыту технологиялары мен жасанды интеллект (ЖИ) құралдарын зерттеу, сондай-ақ оларды білім беру үдерісінде тиімді пайдалануға бағытталған магистранттардың практикалық дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Пән шеңберінде қашықтықтан оқытудың теориялық негіздері, цифрлық педагогика, заманауи онлайн-платформалар, тілдік білім берудегі ЖИ мүмкіндіктері (чат-боттар, бейімделген оқыту, тапсырмаларды автоматты бағалау), мультимодальды тәсілдер, VR/AR технологияларын қолдану мәселелері қарастырылады. EdTech құралдарын пайдалана отырып, интерактивті цифрлық материалдар әзірлеу мен онлайн-сабақтарды жобалауға ерекше назар аударылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар оқыту үдерісінде цифрлық және ЖИ құралдарын таңдау мен қолдануға, дербестендірілген оқу материалдарын әзірлеуге, технологиялық шешімдерді нақты мақсаттарға бейімдеуге және оқыту практикасына инновациялық тәсілдерді енгізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы-кәсіби ағылшын тілі (С1 деңгейі)

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың кәсіби, коммуникативтік, шығармашылық және ақпараттық құзыреттіліктерін, кәсіби қызметте шет тілін жоғары деңгейде (C1) қолдану дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру. Пән мазмұны магистранттардың күнделікті және кәсіби жағдайларда ағылшын тілін C1 деңгейінде меңгеру дағдыларын дамытуға, сондай-ақ ғылыми мақалаларды түпнұсқада оқып, сыни тұрғыдан талдау қабілетін жетілдіруге бағытталған. Аталған практикалық курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар алдын-ала дайындықсыз-ақ кең ауқымды мәселелер / жағдайлар бойынша арнайы кәсіби шет тілінде қарым-қатынасты жүзеге асырып, ұйымдастыра алатын болады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық ағылшын тілі

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін ағылшын тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасауға қабілеттілігі мен дайындығын дамыту. Курс мазмұны коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыруға, кәсіби және академиялық мақсаттарда шет тілін қолдану дағдысына, кәсіби терминологияны, грамматикалық құрылымдарды және ағылшын тілді ғылыми дискурстың ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған мәселелер кешенін қамтиды. Магистранттар ғылыми баяндамалар мен жарияланымдарды таныстыру, ғылыми әдебиеттерге рецензия жазу, кәсіби міндеттерді шешу үшін ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдылары мен қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілінің практикалық курсы (В2 жетік деңгейі).

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың зияткерлік-кәсіби дамуының құрамдас бөлігі ретінде екінші шет тіліндегі ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетінің практикалық негіздерін үйрету, сондай-ақ екінші шет тілін меңгерудің рецептивті және өнімді дағдыларын одан әрі жетілдіру. Пән мазмұны – әртүрлі жалпы кәсіби коммуникативтік қызмет салаларында және жағдаяттарда ауызша және жазбаша сөйлеуді шығармашылық тұрғыда меңгеру дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел әдебиеттану

    Пән магистранттардың отандық ғылыми дәстүр шеңберінен тыс әдеби ойды дамыту туралы жүйелі түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты – шетелдік әдебиеттанудың негізгі теориялық және әдіснамалық бағыттарын, сондай-ақ мәтінді талдаудың пәнаралық стратегияларын, әдебиеттану мен философия, мәдениеттану және басқа да гуманитарлық ғылымдар арасындағы өзара байланысын меңгеру. Пән мазмұны формализм, структурализм, постструктурализм, герменевтика, психоаналитикалық, феноменологиялық, феминистік және постколониалдық сын сияқты мектептер мен бағыттардың кең ауқымын қамтиды. Сонымен қатар нарратология, интертекстуалдық теория, рецептивті эстетика, экосын және цифрлық әдебиеттану сияқты заманауи пәнаралық тәсілдер қарастырылады. Практикалық сабақтар барысында көркем мәтіндерге шетелдік теориялық-әдіснамалық құралдарды қолдана отырып, талдау жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Контрастивтік лингвистика

    Пәнді оқыту мақсаты – магистранттарда тілдерді меңгеру үдерісінде контрастивті лингвистикалық талдау әдістерін қолдану дағдыларын, салыстырмалы-типологиялық талдау жүргізу машықтарын қалыптастыру, сондай-ақ білім беру мен ғылыми-зерттеу қызметі аясында зерттеу міндеттерін қою мен шешуде жүйеленген теориялық және практикалық білімді пайдалану қабілетін дамыту. Пән мазмұны магистранттардың контрастивті лингвистикаға қатысты негізгі теориялар мен концепциялар туралы түсінігін қалыптастыру, тілдер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды бағалау, шет тілі мен ана тілінің негізгі контрастивті талдауын жүргізу, шет тілдерін оқыту мен меңгеруге контрастивті лингвистика әдістерін қолдану сияқты мәселелерді қамтиды. Сонымен қатар, пән магистранттардың ғылыми зерттеулер жүргізуде сын тұрғысынан ойлау дағдыларын және контрастивті талдау әдістерін меңгеруін көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілдерін оқытудағы мультимедиялық технологиялары

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттарды ағылшын тілін оқытуда мультимедиялық технологияларды қолдануға үйрету. Ағылшын тілін оқыту процесіне мультимедиялық технологияларды біріктіру арқылы оқытушылар тіл меңгеруге қолайлы, серпінді және интерактивті оқу ортасын қалыптастыра алады, бұл білім беру үдерісін цифрландыру жағдайында тілді тиімді меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқыту нәтижесінде магистранттар шет тілдерін оқытуда мультимедиялық технологиялар мен цифрлық білім беру ресурстарын қолдана алады, лингвистикалық білім беруді цифрландыру жағдайында мультимедиялық оқу материалдарын әзірлеуге, сондай-ақ тыңдалым, оқылым, жазылым және сөйлесім дағдыларын дамытуға арналған материалдарды мультимедиялық бағдарламалар арқылы жасауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби мәселелерді шешудегі прагматика

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың шет тілі прагматикасы саласындағы білімдерін терең қалыптастыру, сондай-ақ мәдениетаралық және кәсіби ортада кәсіби міндеттерді тиімді шешу үшін қажетті прагматикалық нормалар мен стратегияларды ескере отырып, олардың коммуникативтік құзыреттілігін дамыту. Ауызша және жазбаша іскерлік коммуникацияда, академиялық және кәсіби дискурста прагматикалық қағидаларды тәжірибеде қолдануға ерекше назар аударылады. Пән мазмұны келесі аспектілерді қамтиды: қарым-қатынастағы прагматикалық стратегиялар мен нормалар, прагматикалық маркерлер, кәсіби контексттегі прагматикалық бейімделу, кәсіби дискурстың прагматикалық ерекшеліктері мен сараптамасы, академиялық және көпшілік алдында сөйлеу прагматикасы, прагматикалық факторларды ескере отырып кәсіби міндеттерді шешу, шет тілдерін оқытудағы прагматикалық құзыреттілік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің жетік деңгейі

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту, олардың мәдениетаралық сауаттылығын, жалпы және кәсіби мәдениет деңгейін арттыру. Пән магистранттардың лингвистикалық, коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған және оларды ағылшын тіліндегі (ауызша және жазбаша) коммуникация мен ағылшын тілді дереккөздерді зерттеу, оларды ұғыну, талқылау, аннотациялау және пікір беру арқылы қол жеткізуге дайындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетел тілдерін оқытудағы психолингвистика

    Пәнді оқытудың мақсаты – шет тілдерін оқыту психолингвистикасы саласындағы өзекті мәселелер мен тәсілдер, факторлар мен заңдылықтардың алуан түрлілігі, үрдістер мен басым бағыттар бойынша магистранттардың кәсіби қабілеттері мен білімдерін қалыптастыру. Пән мазмұны психолингвистика ғылым саласы ретінде, тіл – сөйлеу – сөйлеу әрекеті ұғымдарының ерекшеліктері, тілдік қабілет, шет тілін игеру үдерісі, ойлау-сөйлеу қызметі, педагогикалық және тұлғааралық шет тілді қарым-қатынастағы вербалды және бейвербалды мінез-құлық, мектеп оқулығы мен оқу мәтіндерінің психолингвистикалық аспектілері, көптілділік, этнопсихолингвистика, жас ерекшелігі психолингвистикасы және әртүрлі психолингвистикалық мектептер мен тәсілдер тұрғысындағы мәселелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи ғылым дамуы кезеңінде зерттеліп отырған негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдап, олардың нәтижелерін кәсіби қызметте қолдану.
  • Кәсіби-педагогикалық міндеттерді тиімді шешу және педагогикалық мамандықтың әдістемелік жүйесін жобалау; педагогикалық үдерісте басқарудың негізгі тәсілдерін жүзеге асыру жолдарын меңгеру; жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының (ЖООКББҰ) корпоративтік басқару жүйесіне қатысу және мүдделі тараптармен (стейкхолдерлермен) өзара бірлісіп жұмыс атқару.
  • Кәсіби оқыту саласында педагогикалық және коммуникативтік міндеттерді атқару үшін қажет шетел тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру.
  • Ғылыми зерттеулер жүргізуде лингвистикалық зерттеу әдістерін қолдану; тілдік білім беру саласындағы заманауи үрдістерді талдап, біріктіру; білім алушы жастарды құндылықтар жүйесіне, мәдениетке және мінез-құлық үлгілеріне бейімдеу арқылы әлеуметтендіру.
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру және ғылыми зерттеулерді өз қалауымен жүргізу; зерттеудің заманауи әдістерін қолдану; білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмысына жетекшілік ету.
  • Шетел тілдерін оқыту үдерісінде көркем әдебиет мәтіндері мен аударманың алуан түрлерін қолдану; әдебиет теориясы мен аударма теориясы саласында ғылыми зерттеулер жүргізу; көркем шығармалар арқылы білім алушыларды құндылықтар жүйесіне баулу; тәрбиелік үдерісті жүзеге асыру үшін отандық және шетел әдебиетін тиімді пайдалану.
  • Оқыту үдерісін қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдану арқылы жобалау; оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру; білім алушылардың шетел тілінде сөйлеу әрекетінің дағдыларын қалыптастыру; оқу үдерісін білім алушылардың жекелеген ерекшеліктерін ескере отырып, ұйымдастыру.
  • Оқу үдерісін озық әдістемелерді, мультимедиялық, қашықтықтан оқыту технологияларын және жасанды интеллект (ЖИ) бағдарламаларын қолдану арқылы жүзеге асыру; тәрбие жұмысы пен сынып жетекшілігі қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану.
  • Мектеп пен жоғары оқу орындарындағы (ЖОО) шетел тілін оқыту жүйесіндегі бағалау құралдары мен өлшемдерін ажырата білу; білім алушылардың оқудағы жетістіктерін бағалау және бақылау барысында бағалаудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін, түрлері мен формаларын қолдану.
Top