6B01508 Химия-Биология в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Химия – Биология» білім беру бағдарламасы бойынша аймақтың педагог кадрларының қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған кәсіби құзыреттілікке ие білікті педагог кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Педагогика
«Педагогика» пәнінің мазмұны болашақ педагогтерге педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, педагогикалық процестің мәні, заңдылықтары мен механизмдері, сондай-ақ білім берудегі қазіргі тенденциялар туралы білімді игеруге бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру және талдау әдістерін, нысандары мен құралдарын меңгереді, оқу-тәрбие процесін жобалау, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді тәсілдерін, сондай-ақ білім алушылардың жетістіктерін бағалау әдістерін таңдау дағдыларына ие болады. ҚР Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді зерделей алуға, педагогикалық теориялар мен тұжырымдамаларды талдау дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Пәннің шеңберінде тұрақты даму мақсаттарын жүзеге асыруға байланысты сұрақтар (БҰҰ ТДМ) қарастырылады. Білім берудің мәні тұрақты құндылықтардың түйінді құралы ретінде және оларды білім беру ортасында педагогтің тәжірибе таратудағы роліне баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология және адам дамуы
Пәннің мақсаты адам психикасының жас динамикасын, тұлғаның психикалық процестері мен психологиялық қасиеттерінің онтогенезін, адамның уақыттағы заңды өзгерістерін және осыған байланысты тұлғаның әлеуметтену құбылыстары мен ерекшеліктерін зерделеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
Пән студенттердің экономика, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет салаларында жүйелі білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу қағидаттары қарастырылады, сондай-ақ қаржылық құралдарды пайдалану және жеке қаржыны басқаруда негізделген шешімдер қабылдау арқылы қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру мәселелеріне назар аударылады. Ерекше мән азаматтық, қылмыстық, еңбек және әкімшілік заңнаманың негіздерін оқып үйренуге, құқықтық мәдениет пен құқықтық сананы дамытуға, кәсіби этиканы сақтауға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бөлінеді. Бұл пәннің мазмұны кәсіби және күнделікті қызметте пәнаралық тәсілді қолдана отырып, мәселелерді шешуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Бұл пән студенттердің жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы саласындағы ғылыми негізделген білімін және практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста баланың ағзасының өсуі мен дамуының ерекшеліктері, оның жүйелерінің қызметі, сондай-ақ оқу үдерісін ұйымдастыруға, оқу бөлмелері мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар қарастырылады. Денсаулықты сақтау, аурулардың алдын алу, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру, күн тәртібін дұрыс ұйымдастыру, зиянды әдеттердің ағзаға кері әсері сияқты маңызды мәселелерге ерекше назар аударылады. Пән білім алушылардың жасына және жеке ерекшеліктеріне сай қауіпсіз әрі қолайлы білім беру ортасын ұйымдастыруға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән студенттерде тұрақты даму, экологиялық жауапкершілік және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында тұрақты дамудың теориялық және қолданбалы аспектілері, соның ішінде климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың құлдырауы, биологиялық алуандылықтың жойылуы, сондай-ақ ұлттық және жаһандық экологиялық сын-қатерлер қарастырылады. Қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық және басқарушылық негiздерiне, табиғи, техногендiк және биологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар кезiндегi iс-қимылдарға және кәсiби және күнделiктi қызметтегi мiндеттердi шешуге пәнаралық дайындықты қамтамасыз ете отырып, тұрақты және қауiпсiз мiнез-құлықты қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән тұтас педагогикалық процестегі тәрбиелеуді қарастырады және "тәрбие", «тәрбие процесі», «тәрбие жүйесі», «тәрбие жұмысындағы педагогикалық технологиялар» туралы түсініктерді қалыптастырады. Курсты оқу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, ұжымды қалыптастыру, ата-аналармен /заңды өкілдермен, әріптестермен педагогикалық өзара әрекеттестік технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерделеу және жинақтау қарастырылады. Цифрлық ортаны ескере отырып, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтауды оқытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы және бейорганикалық химия
«Жалпы және бейорганикалық химия» пәні студенттерге атом-молекулалық ілім, химияның негізгі заңдары (массаның сақталу заңы, тұрақты құрам заңы, Авогадро заңы), химиялық термодинамика, кинетика және химиялық тепе-теңдік негіздері бойынша іргелі білім беруге бағытталған. Пән аясында ерітінділер, тотығу-тотықсыздану реакциялары, бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары, Д.И. Менделеевтің периодтық заңы, химиялық байланыстың түрлері, жай және күрделі заттардың номенклатурасы, кешенді қосылыстар қарастырылады. Химиялық заттармен жұмыс істеу қауіпсіздігіне ерекше мән беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Бұл пән менеджменттің мазмұнын кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде ашуға бағытталған.Бұл ғылымның отандық және шетелдік авторлардың жұмыстарында дамуы байқалады. Білім беру жүйесін басқарудың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларының мазмұны, басқару қызметінің психологиялық аспектілері, принциптері мен тетіктері ашылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Топырақ микробиологиясы және вирусология негіздері
Пән студенттерде топырақ микробиологиясы және вирусология негіздері бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында ғылымның даму тарихы, топырақтағы бактериялар мен актиномицеттердің негізгі топтары, олардың топырақ түзілудегі, биогеоценоздар мен биосферадағы рөлі қарастырылады. Топырақтағы биологиялық байланыс типтері, микроорганизмдердің экологиясы мен географиясы, оларды бөліп алу және өсіру әдістері зерделенеді. Топырақтың биодиагностикасына, организмдер арасындағы өзара әрекеттестікке, заттар мен энергияның айналымына ерекше көңіл бөлінеді, бұл студенттердің экологиялық жауапкершілігі мен пәнаралық құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдік селекциясының генетикалық негіздері
Пән студенттерде өсімдіктер селекциясының генетикалық негіздері және микробиология саласы бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Прокариоттар, эукариоттар және вирустардың жасушалық құрылысы, қоректену, тыныс алу және көбею ерекшеліктеріне салыстырмалы сипаттама беріледі. Микроорганизмдердің морфологиясы, анатомиясы, жүйеленуі, экологиясы, олардың өсімдіктермен, жануарлармен және адаммен қарым-қатынастары (симбиоз, паразитизм) терең зерделенеді. Сондай-ақ вирустардың құрылымы, жіктелуі, химиялық құрамы және генетикалық паразитизм мәселелері қарастырылып, кәсіби қызметте пәнаралық міндеттерді шешуге бағытталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Микробиология және вирусология
Пән студенттерде микробиология және вирусология саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде прокариоттар, эукариоттар және вирустардың құрылымы, морфологиясы, анатомиясы және жіктелуі зерделенеді. Микроорганизмдердің қоректенуі, тыныс алуы, көбею ерекшеліктері, фотосинтез процестері, бактериялардың формасы бойынша әртүрлілігі, таралуы мен қолданылуы қарастырылады. Микроорганизмдердің экологиясына, симбиоз және паразитизм құбылыстарына, бактериялардың табиғат пен адам өміріндегі маңызына, микроскоппен жұмыс істеу ережелеріне, микропрепараттарды дайындауға, өсімдіктер пигменттерін және бұршақ тұқымдастардың түйнек бактерияларын зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Иммунология, цитология және гистология негіздерімен
Пән студенттерде иммунология, цитология және гистология негіздері бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Иммунология ғылымының даму тарихы, иммунитеттің теориялары, туа біткен және жүре пайда болған иммунитет механизмдері, иммундық жауаптың молекулалық және жасушалық негіздері қарастырылады. Иммундық жүйе мүшелерінің құрылысы мен қызметтеріне, спецификалық және бейспецификалық иммунитетке, иммундық жасушалардың рөліне, аутоиммундық үдерістерге, иммунитет бұзылыстарына және олардың даму механизмдеріне ерекше көңіл бөлініп, студенттердің кәсіби қызметте міндеттерді шешуге қажетті пәнаралық дайындығы қамтамасыз етіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Цитология және гистология
Пән студенттерде цитология және гистология саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде прокариоттық және эукариоттық жасушалардың құрылысы, цитоплазма органоидтары, жасуша ядросы және ақуыз биосинтезі қарастырылады. Жасушаның химиялық құрамы, мембраналардың құрылысы мен қызметтері, өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының ерекшеліктері (эпителий, дәнекер, бұлшықет, жүйке), микропрепараттарды дайындау әдістері мен микроскоппен жұмыс істеу ережелері зерделенеді. Сонымен қатар гистогенезге, органоидтердің құрылымы мен қызметтеріне, жасуша мембранасына, бағаналы жасушаларының қасиеттері, жаңару және дифференциация процестеріне ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы және молекулалық генетика
Пән студенттерде жалпы және молекулалық генетика саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде тұқым қуалаушылық, өзгергіштік және генетикалық талдаудың негіздері қарастырылады. Белгілердің тұқым қуалау заңдылықтары, ДНҚ мен гендердің тұқым қуалау ақпаратын тасымалдаудағы рөлі, хромосомалардың құрылысы, митоз, мейоз және гаметогенез процестері зерделенеді. Сонымен қатар мутациялар, хромосомалық теория, адам генетикасы, қан топтары, жыныстың генетикалық анықталу механизмдері, тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің организмдердің бейімделуімен, сұрыптаумен және эволюциямен байланысына ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология
Пән экология саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста экожүйенің құрылымы мен компоненттері, қоректік тізбектер, зат айналымы, экологиялық сукцессиялар, энергия ағыны мен организмдер арасындағы өзара байланыстар қарастырылады. Ерекше назар Қазақстандағы экологиялық мәселелерге, Қызыл кітапқа, қорғалатын аумақтарға, антропогендік әсерге, экологиялық үдерістерді модельдеуге және аймақтық проблемаларды шешу жолдарына аударылады. Биоалуантүрлілікті, бейімделулерді және экожүйе тұрақтылығын түсіну студенттерде экологиялық жауапкершілік пен қауіпсіз мінез-құлықты қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Шет тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Мамандық бойынша шет тіліндегі пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: шет тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұндағы монолог және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қолданбалы биология
Пән студенттерде қолданбалы биология және заманауи биотехнология саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курста биотехнологияның мақсаттары, міндеттері және даму перспективалары, оны медицинада, фармакологияда, ауыл шаруашылығында, табиғатты қорғау мен өнеркәсіп салаларында қолдану мәселелері қарастырылады. Өсімдік, жануар және микробтық тектегі биологиялық белсенді заттар, микроорганизмдердің биотехнологиядағы рөлі, биоинформатика және эпигенетика негіздері зерттеледі. Пән ғылыми және кәсіби қызметте қолданбалы міндеттерді шешуге бағытталған пәнаралық дайындықты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы
Пән өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста өсімдік жасушасының, ұлпаларының, вегетативтік және генеративтік мүшелерінің құрылысы, олардың қызметі мен анатомиялық ерекшеліктері, өсімдіктердің көбеюі, тозаңдану, ұрықтану және жемістің дамуы қарастырылады. Ерекше назар зертханалық жұмыстарға, микроскоппен жұмыс істеу дағдыларына, сабақтың, тамырдың, жапырақтың, тұқым мен гүлдің құрылымын зерттеуге аударылады. Табиғатта және өсімдік шаруашылығында вегетативтік көбеюдің қолданылуы мен гаметогенез негіздері бойынша білім қалыптастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Клеткалық биотехнология
Пән студенттерде жасушалық биотехнология саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде геномика, протеомика және биоинформатика негіздері қарастырылады. Соматикалық гибридизация, рекомбинантты ДНҚ, микроклондық көбею, дің жасушалары, организмдерді клондау, антиген мен антидененің өзара әрекеттесуі зерттеледі. Иммунитет түрлері, вакциналар және жұқпалы аурулардың алдын алу мәселелеріне ерекше назар аударылады. Жасушалық биотехнологияның медицинада, ауыл шаруашылығында және қоршаған ортаны қорғауда қолданылуы мен генетикалық түрлендірілген организмдерді пайдаланудың этикалық қырлары талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биомониторинг
Пән студенттерде биомониторинг және экожүйелер жағдайын бағалау саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курста биологиялық әртүрлілікті зерттеу бойынша деректерді жинау мен талдау әдістері, ластану мен климаттық өзгерістердің экологиялық салдары, антропогендік факторлардың әсері қарастырылады. Биологиялық индикаторларды, экожүйелік қызметтерді, түрлерді мониторингілеуге және экологиялық зерттеулердің құқықтық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Пән қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму және экологиялық қауіпсіздік салаларында кәсіби міндеттерді шешуге арналған пәнаралық дайындықты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Элементтер химиясы
"Элементтер химиясы" пәні студенттерге элементтердің химиялық қасиеттері, олардың қосылыстары мен реакциялық қабілеттері туралы білім беруге бағытталған. Заттардың химиялық идентификациялау әдістері, химия саласындағы жаңа ашылулар, сондай-ақ макро- және микроэлементтердің адам организміндегі рөлі қарастырылады. Микроэлементтердің жетіспеушілігі мен артықтығымен байланысты аурулардың алдын алуға ерекше көңіл бөлінеді. Студенттер заттарды алу процестері, олардың қышқылдар мен металдармен реакциялары, сондай-ақ олардың өнеркәсіпте, медицинада және экологияда қолданылуын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті білім беру жүйесі туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері мен ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін қарастырады, сондай-ақ даму мен мінез-құлықтың әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыс істеуде кәсіптік іс-қимылдар алгоритмін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Адам анатомиясы және биомеханика негіздері
Пән студенттерде адам анатомиясы және биомеханика негіздері саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курста адам ағзасының мүшелері мен мүшелер жүйелерінің құрылысы мен қызметтері, тіндердің морфофункционалдық ерекшеліктері, зат алмасу және физиологиялық үдерістердің реттелуі қарастырылады. Жануар жасушасының ерекшеліктеріне және анатомия мен физиология арасындағы өзара байланысқа ерекше көңіл бөлінеді. Медициналық, инженерлік және эргометриялық биомеханика негіздері, соның ішінде протездеу, экзоскелеттер және робототехника салаларындағы қолданысы зерделенеді. Пәнкәсібиқызметкеқажеттіпәнаралықдайындықтықамтамасызетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Омыртқасыз жануарлар зоологисы
Пән омыртқасыз жануарлар зоологиясы саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста омыртқасыздардың жүйелеуі, мүшелер мен олардың жүйелерінің анатомиялық-физиологиялық құрылысы, оның ішінде салыстырмалы аспектілері, көбею түрлері мен онтогенезі қарастырылады. Паразиттік формалар, биоалуантүрлілік, сирек және жойылып бара жатқан түрлер зерттеледі. Ерекше назар түрлерді анықтау дағдыларына, дихотомиялық кілттерді қолдануға және мүше жүйелерін модельдеуге аударылады. Студенттер жануарларды жіктеу, гаметогенез, жасушалық құрылым және табиғи экожүйелерде омыртқасыздарды зерттеу әдістері бойынша білім алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жаратылыстану негіздері
Табиғат туралы қазіргі заманғы ғылыми мәліметтерді, негізгі жаратылыстану ғылымдарын, олардың ортақ және айырмашылықты жақтарын қарастырады; жаратылыстану-білім алу әдісі мен оның құрамдас бөліктерін; әлемдегі табиғат заңдарының бірлігін; ғылыми жаңалықтар мен техника мен технологиялардың дамуы арасындағы өзара байланысты; қазіргі заманғы жаратылыстану ғылымының қалыптасуына ұлы ғалымдардың қосқан үлесін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қолданбалы мінез-құлық талдау негіздері
Пән білім алушыларға қолданбалы мінез-құлық талдауы (ҚМТ) саласында базалық білім қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында жаза, мотивациялық операциялар, бекіту және мінез-құлықтың функционалдық талдауы сияқты негізгі ұғымдар қарастырылады. Мінез-құлыққа араласу стратегияларына, проблемалық мінез-құлықтың себептерін анықтау әдістеріне, жеке мінез-құлықтық бағдарламаларды құру мен олардың тиімділігін бақылауға ерекше назар аударылады. Сондай-ақ, ҚМТ аймағындағы мамандардың кәсіби қызметін реттейтін этикалық нормаларды, медициналық және клиникалық салаларға, әлеуметтік, білім берудегі мінез-құлықтық тәсілдерді ендірудің практикалық аспектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Адам мен жануарлардың салыстырмалы анатомиясы биомеханика негіздерімен
Пән студенттерде адам мен жануарлардың салыстырмалы анатомиясы және биомеханика негіздері бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курста омыртқалы жануарлар мүшелер жүйесінің құрылысы мен қызметі, олардың морфофункционалдық ұқсастықтары мен айырмашылықтары, сондай-ақ қозғалыстың биомеханикалық қағидалары қарастырылады. Әртүрлі орта жағдайларына бейімделуге байланысты анатомиялық ерекшеліктерді талдауға және биомеханиканың медицина саласындағы қолданылуына ерекше назар аударылады. Пән студенттердің ғылыми және кәсіби қызметке қажетті пәнаралық дайындықтарын қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аналитикалық химия
«Аналитикалық химия» пәні студенттердің заттарды сапалық және сандық талдау саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында аналитикалық реакцияларға қойылатын талаптар, олардың сезімталдығы, селективтілігі және сыртқы белгілері қарастырылады. Катиондар мен аниондарды жіктеу, гравиметриялық талдаудың теориялық негіздері, гомогенді және гетерогенді жүйелердегі химиялық тепе-теңдік, органикалық реагенттер мен кешенді қосылыстардың қолданылуы зерделенеді. Химиялық заттармен жұмыс істеу қауіпсіздігіне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геоботаника
Пәннің мақсаты – студенттердің Жер бетіндегі өсімдіктер жамылғысын, оның құрылымын, жіктелуін және таралуын зерттейтін геоботаника саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курста әртүрлі табиғи зоналардағы өсімдіктер жамылғысының флористикалық, фитоценоздық және экологиялық-географиялық ерекшеліктері қарастырылады. Геоботаникалық зерттеу, мониторинг және картографиялау әдістері оқытылады. Ерекше назар өсімдік қауымдастықтарын қорғау мәселелеріне, табиғи және антропогендік факторлардың биоалуантүрлілік пен экожүйелердің тұрақтылығына әсеріне аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы
Пән студенттерде төменгі сатыдағы өсімдіктер жүйелеуі саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курста төменгі сатыдағы өсімдіктердің жалпы сипаттамасы, балдырлардың жүйелік топтары (көк-жасыл, жасыл, харлы, эвгленалы, пирофитті, диатомды), саңырауқұлақтар мен қыналар қарастырылады. Ерекше назар өсімдіктердің түрлерін анықтауға, гербаризацияға, эволюциялық бағыттарға, сондай-ақ мүктермен, плаунтәрізділермен, қырықбуындармен, қырықжапырақтәрізділермен, ашық тұқымдылармен және жабық тұқымдылармен салыстыруға аударылады. Пән ғылыми зерттеулер мен табиғатты қорғау саласындағы практикалық қызметке дайындықты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Қазақ (орыс) тіліндегі мамандық бойынша пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұн монологы және т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Органикалық химия
Пән студенттерге органикалық қосылыстардың құрылысы, қасиеттері, номенклатурасы, жіктелуі және реакциялық қабілеті туралы іргелі білімді қалыптастыруға бағытталған. Мақсаты — құрылым заңдылықтарын, химиялық байланыс табиғатын зерттеу, теориялық негіздерді меңгеру, талдау, интерпретация және болжау дағдыларын дамыту. Міндеттері: функционалдық топтарды, Бутлеров теориясын, табиғи қосылыстарды, заттар кластары мен көміртек атомы құрылымын, мұнайдың маңызды химиялық шикізат ретіндегі маңызын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам физиологиясы нейрофизиология негіздерімен
Пән студенттерде адам физиологиясы және нейрофизиология негіздері бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курста мидың қызметі мен ұйымдасуы, сенсорлық жүйелердің (көру, есту) жұмысы, рецепторлардың жіктелуі, шартты және шартсыз рефлекстер, жоғары жүйке қызметінің негіздері қарастырылады. Жады, ұйқы, эмоциялар, сөйлеу және мінез-құлықтық реакцияларға жауапты құрылымдарға, сондай-ақ бірінші және екінші сигналдық жүйелердің өзара әрекеттесуіне ерекше назар аударылады. Пән кәсіби және ғылыми қызметке қажетті пәнаралық дайындықты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Радиациялық экология
Радиациялық экология тірі организмдер мен қоршаған ортаға иондаушы сәулеленудің әсерін, экожүйелердегі радионуклидтердің таралу механизмдерін және олардың биологиялық салдарын зерттейді. Курста радиоактивті ластану көздері, дозиметрия, сәулеленудің жасушалық, организмдік және популяциялық деңгейлердегі биологиялық әсерлері қарастырылады. Түрлі ағзалардың радиациялық сезімталдығы талданып, радиоактивті ластанудан кейінгі экожүйелерді қорғау және қалпына келтіру әдістері зерттеледі. Сонымен қатар радиациялық қауіпсіздік, экологиялық тәуекелді бағалау, қоршаған ортаны мониторингілеу әдістері, техногендік апаттар мен табиғи процестерден туындайтын радиациялық әсер мәселелері талқыланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақты талдау әдістері
«Топырақтың анализдеу әдістері» пәні студенттерде топырақтың талдау әдістерін, олардың қасиеттерін, сипаттамаларын және қолданылуын зерттеу бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында топырақтың құрамын, оның құнарлылығын және экологиялық жағдайын анықтауға арналған физикалық, химиялық және биологиялық әдістерді қоса алғанда, топырақтың талдау әдістерінің теориялық және қолданбалы аспектілері қарастырылады. Әдістердің дәлдігі мен сенімділігі, сондай-ақ топырақты талдаудағы қазіргі технологиялар мен инновациялар ерекше назарға алынады. Курс ауыл шаруашылығы, экология және табиғат қорғау мәселелерін шешуге қажетті көпсалалы дайындықты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қоршаған ортаны қорғау және мониторинг
Қоршаған ортаны қорғау және экологиялық мониторинг саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында ластану түрлері, антропогендік әсер көздері, қоршаған ортаның жағдайын бағалау әдістері және табиғатты тиімді пайдалану принциптері қарастырылады. Қоршаған табиғатты қорғаудың құқықтық негіздеріне, экологиялық бақылау мен мониторингтің қазіргі заманғы технологияларына ерекше көңіл бөлінеді. Курс экологиялық тәуекелдерді талдай алатын және кәсіби және күнделікті өмірде тұрақты даму принциптерін ескере отырып негізделген шешімдер қабылдай алатын мамандарды даярлауды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Омыртқалы жануарлар зоологиясы
Пән омыртқалы жануарлар зоологиясы саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жануарлардың жүйеленуі, мүшелер мен олардың жүйелерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның ішінде салыстырмалы аспектіде, көбею түрлері мен онтогенезі қарастырылады. Паразиттік формалар, биоалуантүрлілік, сирек және жойылып бара жатқан түрлер зерделенеді. Ерекше назар түрлерді анықтау дағдыларына, дихотомиялық кілттерді қолдануға және мүшелер жүйесін модельдеуге аударылады. Студенттер жануарларды жіктеу, гаметогенез, жасушалық құрылым және табиғи экожүйелердегі омыртқалыларды зерттеу әдістері бойынша білім алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақ химиясы
«Топырақ химиясы» пәні топырақта пайда болатын химиялық құрам, қасиеттері мен процестері саласындағы студенттердің білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған пән. Курстың бөлігі ретінде топырақ химиясының теориялық және қолданбалы аспектілері, соның ішінде биогеохимиялық циклдер, қышқыл-базалық тепе-теңдік, сорбция және қызартқыш процестер, сонымен қатар ластаушы заттардың топырақ ортасына әсері қарастырылған. Топырақты талдау әдістеріне, оның құнарлылығын, топырақ ресурстарын қорғау және жерді тұрақты пайдалану мәселелері ерекше назар аударылады. Курс кәсіби және күнделікті қызметтегі экологиялық, ауылшаруашылық және экологиялық проблемаларды шешу үшін қажетті пәнаралық оқытуды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстан флорасы
Пән Қазақстан флорасын зерттеу саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста Қазақстан мен Шығыс Қазақстанның климаттық және топырақ ерекшеліктері, флораның алуан түрлілігі, флористикалық зерттеу әдістері, гербарий жасау және өсімдік түрлерін анықтау қарастырылады. Сонымен қатар флораны жүйелік, биоморфологиялық және фитоценоздық талдау, өсімдіктердің экологиялық топтары, эндемиктер, реликті түрлер мен Қызыл кітапқа енген сирек кездесетін түрлер зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Органикалық реакциялар механизмдері
«Органикалық реакциялардың механизмдері» пәні студенттерді органикалық қосылыстардың химиялық реакциялары, олардың механизмдері мен заңдылықтары бойынша білім мен практикалық дағдыларға үйретуге бағытталған. Курс барысында органикалық реакциялардың механизмдерінің теориялық және қолданбалы аспектілері қарастырылады, соның ішінде реакция жолдары, молекулалық процестер, химиялық байланыстардың түзілуі мен үзілу механизмдері, сондай-ақ температура, қысым және катализаторлар сияқты факторлардың реакцияның өтуіне әсері. Арнайы назар реакция механизмдерін кинетика, теориялық әдістер мен тәжірибелік зерттеулерді қолдана отырып талдауға бөлінеді. Курс синтез, өндіріс және жаңа материалдарды әзірлеу саласындағы тапсырмаларды шешу үшін қажетті аралық білімді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Адам физиологиясы
Пән студенттерде адам физиологиясы саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курста ағзаның тіршілік әрекетіне тән үдерістер, жүйке, зәр шығару, ас қорыту және тірек-қимыл жүйелерінің құрылысы мен қызметтері қарастырылады. Нейронның құрылысы, жұлын мен ми бөлімдері, қимыл мүшелері мен қозғалыс тәсілдері зерделенеді. Сонымен қатар тыныс алу кезінде жұтылатын және шығарылатын ауаның құрамын салыстыру, ас қорыту жүйесін модельдеу және тіршілік ету ортасы мен қозғалыс тәсілдерінің өзара байланысына ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғарғы сатыдағы өсімдіктер систематикасы
Пән жоғары сатыдағы өсімдіктердің жүйелілігі саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста түтікті өсімдіктердің морфологиясы, анатомиясы, классификациясы мен филогениясы, олардың экологиялық-географиялық таралуы және экожүйелердегі рөлі қарастырылады. Өсімдіктерді анықтау әдістері, жүйелеудегі заманауи тәсілдер мен биологиялық алуан түрлілік оқытылады. Ерекше назар өсімдіктердің ауыл шаруашылығында, ботаникада және табиғатты қорғау ісіндегі қолданбалы маңызына, ғылыми зерттеулер мен экологиялық мониторингке даярлыққа аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұнай химиясы
«Мұнай химиясы» пәні студенттерде мұнайдың химиялық құрамы, қасиеттері және оның құрамында жүретін процестер туралы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курстың аясында мұнай химиясының теориялық және қолданбалы аспектілері қарастырылады, оның құрамын, физикалық-химиялық қасиеттерін, мұнай өнімдерін өңдеу және алу процестерін қамтиды. Айрықша назар мұнайды талдау әдістеріне, оның сапасын бағалауға, сондай-ақ мұнай өндіру және өңдеу кезінде қоршаған ортаға әсерін қорғау мәселелеріне аударылады. Курсы кәсіби және күнделікті қызметте экологиялық, энергетикалық және өнеркәсіптік-технологиялық міндеттерді шешуге қажетті междисциплинарлық дайындықты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Химияны оқыту әдістемесі
Дисциплина студенттерде химияны оқыту әдістемесі саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, қазіргі білім беру стандарттарын ескере отырып. Курс барысында теориялық негіздер, оқыту технологиялары, бағалау критерийлері, оқу процесін жоспарлау, сондай-ақ оқытуды жеке даралау және инклюзивті практика мәселелері қарастырылады. Арнайы көңіл цифрлық ресурстарды қолдануға, педагогикалық қызметті талдауға, оқу материалдарын әзірлеуге, мәдени құндылықтарды интеграциялауға және химияны тиімді оқыту үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бөлінеді. Студенттер оқушылардың танымдық белсенділігін, сыни ойлауын дамыту әдістерін, ғылыми дүниетаным қалыптастыру жолдарын да меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Эмбриология
Пән эмбриология саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста эмбрионалдық дамудың кезеңдері: бластула, гаструла, нейрула, органогенез және іште даму үдерісі қарастырылады. Ерекше назар ұлпалардың жіктелуі, ағзалар мен ұрықтың қалыптасуына, сондай-ақ тератогендік факторлардың (темекі, алкоголь, есірткі) әсеріне аударылады. Эмбрионалды және соматикалық дің жасушаларының түрлері мен эволюцияның салыстырмалы-анатомиялық, эмбриологиялық, палеонтологиялық, биогеографиялық және биохимиялық дәлелдері зерттеледі, бұл тірі ағзалардың дамуы мен эволюциясын кешенді түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеулер, даму және инновация
Пән білім беру мен мұғалім мамандығын дамыту саласындағы зерттеулерге негізделген білімді, оқытудың инновациялық тәсілдерін, сондай-ақ оқыту теориясы мен практикасын және білім алушыларға басшылық жасауды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ой-өрісті қабылдайды, және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын, сондай-ақ жасанды интеллектіні әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілетін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми негізделген дамуымен танысу үшін шағын зерттеу жобасын жобалай алады, этикалық зерттеулер мен әзірлемелер негізінде өздерінің педагогикалық қызметін дамыта және жаңарта алады, сондай-ақ ғылыми жобаларды орындай алады немесе қатыса алады. Олар сондай-ақ әртүрлі кәсіби байланыс әдістері мен арналарын пайдалана отырып, өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: жақсартуды қажет ететін салаларды анықтау үшін өздерінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалай алады; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолдана алады және тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізе алады; зерттеу процедураларының этикалық аспектілерін ескеріп, қолдана алады; педагогикалық шешімдерді әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдана алады; ғылыми зерттеулерде және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуға және қарым-қатынастың әртүрлі формаларын қолдана отырып, өзінің зерттеу қызметінің құжаттарын және нәтижелерін ұсына алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Полимерлер химиясы
Құрылым, қасиеттері, қасиеттері, синтез, синтез және модификациялау әдістері, студенттер арасында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған пән. Курс полимерлеудің негізгі қағидаларын, соның ішінде түбегейлі, ион және конденсация процестерін, сондай-ақ полимерлердің білім беру, реология және термодинамика тетіктерін қарастырады. Полимерлердің физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеуге, оларды өнеркәсіпте, медицина, биотехнологияда және экологияда, сондай-ақ полимерлі қалдықтарды өңдеу және жою мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Курс студенттерді пәнаралық оқытуды қамтамасыз етеді, оларға жаңа полимерлі материалдарды жасауға және оларды ғылым мен техниканың түрлі салаларында қолдануға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дала өсімдіктерінің физиологиясы
Пән дала өсімдіктерінің физиологиясы саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста суккуленттер, галофиттер және петрофиттердің вегетативтік және генеративтік мүшелерінің құрылыстық ерекшеліктері, сондай-ақ фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералдық қоректену, өсу мен даму сияқты физиологиялық үдерістері қарастырылады. Ерекше назар ылғал тапшылығы, топырақтың тұздануы мен тасты құрылымына бейімделу механизмдеріне аударылады. Бұл өсімдіктердің биоэкологиялық ерекшеліктері мен негізгі өкілдері зерттеліп, құрғақ экожүйелердегі тіршіліктің тұтас бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер физиологиясы
Пән өсімдіктер физиологиясы саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста фотосинтез, тыныс алу, минералдық қоректену, заттардың тасымалдануы, өсімдіктердің жасуша, ұлпа және мүшелерінің құрылысы қарастырылады. Заттардың қасиеттері, макроэлементтер, тыңайтқыштар, тамыр мен сабақтың ішкі құрылысы зерделенеді. Ерекше назар микроскопиялық зерттеулерге, уақытша микропрепараттар дайындауға, өсімдіктердің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктеріне, сондай-ақ физикалық, химиялық және биологиялық үдерістердің өзара байланысына аударылады, бұл өсімдіктер тіршілігін кешенді түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық және коллоидтық химия
«Физикалық және коллоидтық химия» пәні студенттерге заттардың физикалық және химиялық қасиеттері, сондай-ақ коллоидтық жүйелерде жүретін процестер туралы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән барысында физикалық және коллоидтық химияның теориялық және қолданбалы аспектілері қарастырылады, соның ішінде термодинамика, химиялық реакциялардың кинетикасы, ерітінділердің қасиеттері, коллоидтық жүйелер, олардың тұрақтылығы және қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі. Заттардың физикалық-химиялық қасиеттерін зерттеу әдістеріне және олардың өнеркәсіпте, экологияда және медицинада қолданылуына ерекше назар аударылады. Пән ғылыми, технологиялық және экологиялық мәселелерді шешуге қажетті пән аралық дайындықты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биохимия
Курсты оқу барысында келесі пәннің мазмұны ашылады: ақуыздар, аминқышқылдары, ферменттер, липидтер, көмірсулар, нуклеин қышқылдары, витаминдер, гормондар, жіктелуі, номенклатурасы, құрылысы, қасиеттері, құрылымы, жасушадағы функционалдық маңызы және биологиялық рөлі; нуклеозидтер, нуклеотидтер, олардың құрылымы, қасиеттері; ДНК, РНК, қасиеттері, нуклеин қышқылдарының ерекшелігі; витаминдердің ағзаға маңызы; ақуыздар мен аминқышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің метаболизмдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағзаның жеке дамуының биологиясы
Пән организмнің жеке дамуы биологиясы саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста онтогенездің негізгі кезеңдері, өсу мен дамуды реттеу механизмдері, жасушалар мен ұлпалардың дифференциациясы, ағзалар мен жүйелердің қалыптасуы қарастырылады. Ерекше назар іште даму үдерісіне, сыртқы орта мен мутагендік факторлардың әсеріне аударылады. Жеке дамудың молекулалық-генетикалық негіздері және қазіргі зерттеу әдістері, олардың медицинада, биотехнологияда және адам денсаулығын қорғаудағы маңызы зерделенеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Пән болашақ педагогтардың білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру үдерісін жобалау саласындағы кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Курста әрбір оқушының білім нәтижелеріне қол жеткізуіне ықпал ететін заманауи тәсілдер, оқыту формалары, әдістері мен құралдары қарастырылады. Ерекше назар білім беру мақсаттарын қоя білуге, қысқа және орта мерзімді жоспарлау жүргізуге, бейімделген оқу бағдарламаларын әзірлеуге қатысуға, сондай-ақ сараланған және инклюзивті оқыту технологияларын қолдануға қажетті дағдыларды қалыптастыруға аударылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық ресурстарды икемді пайдалануға және барлық санаттағы білім алушылар үшін білімнің қолжетімділігі мен сапасын қамтамасыз ете отырып, жекелеген білім беру маршруттарын құрастыру қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Эволюция және антропогенез
Пән эволюция және антропогенез саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста Жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы мен дамуы, биологиялық түрлердің эволюциясы, адамның қалыптасу кезеңдері, антропогенездің биологиялық және әлеуметтік факторлары қарастырылады. Палеоантропологиялық деректер, эволюция теориясы, сұрыпталу мен бейімделудің формалары зерделенеді. Ерекше назар адамзаттың тірі табиғат жүйесіндегі орнына, ғылыми дүниетаным қалыптастыруға және адамның табиғаты мен эволюциялық өткенін түсінуге арналған пәнаралық білімге аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Эволюциялық оқыту
Пән студенттердің эволюциялық ілім саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста Жер бетіндегі тіршіліктің пайда болу шарттары мен даму кезеңдері, Ч. Дарвин теориясының негізгі қағидаттары, эволюцияның қозғаушы күштері, табиғи сұрыпталу формалары және түр түзілу үдерістері қарастырылады. Өзгергіштік, бейімделушілік, тіршілік үшін күрес, түрдің құрылымы мен критерийлері талданады. Ерекше назар қолдан сұрыптаудың селекциядағы рөліне және бейімделулерді модельдеуге аударылады, бұл биологиялық әртүрлілікті ғылыми тұрғыда түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Биологияны оқыту әдістемесі
Бұл пән заманауи білім беру стандарттарын ескере отырып, биологияны оқыту әдістемесі саласындағы студенттердің кәсіби білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында оқытудың теориялық негіздері, білім беру технологиялары, бағалау критерийлері, оқу үдерісін жоспарлау, сондай-ақ оқытуды жекешелендіру мен инклюзивті білім беру тәжірибесі қарастырылады. Цифрлық ресурстарды тиімді пайдалануға, педагогикалық қызметті талдауға, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуге, мәдени құндылықтарды білім беру мазмұнына кіріктіруге және жаңартылған білім мазмұны жағдайында биологияны оқытуда қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бағалау және дамыту
Пән оқыту процесінде бағалаудың маңыздылығы туралы білімді қалыптастырады, оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде әдепті түрде сындарлы бағалауды қамтамасыз етеді, сондай-ақ білім алушыларды бағалауға тартады. Пән әр түрлі бағалау технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалау мен өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтауға, саралауға және пайдалануға мүмкіндік береді. Пән бағалауға қатысты өзінің түсінігі мен практикасын, сондай-ақ оның одан әрі дамуын сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістемесіндегі цифрлық технологиялар
Оқу процесінде заманауи сандық құралдарды қолдану үшін студенттердің білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған пән. Курста ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ), соның ішінде интерактивті білім беру платформаларын, виртуалды зертханаларды, мультимедиялық ресурстарды, сонымен қатар қашықтықтан және аралас оқыту әдістерін қолданудың теориялық және қолданбалы аспектілерін қарастырады. Сандық оқу материалдарын әзірлеуге, жасанды интеллектті және білім беру ортасында үлкен деректерді, сандық қауіпсіздік пен этика мәселелерін дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Курс болашақ мұғалімдерге оқытуда цифрлық технологияларды тиімді қолдану, оқушылардың оқу және ынталандыру сапасын жақсарту үшін пәнаралық оқытуды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химияны оқытудың инновациялық технологиялары
Химияны оқытудың инновациялық технологиялары саласында білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында жобалық-зерттеу, проблемалық, ойындық, интерактивті және деңгейлік технологиялар, сондай-ақ цифрлық және желілік құралдар, соның ішінде жасанды интеллект қарастырылады. Арнайы көңіл видео және телеоқулықтарды әзірлеуге, цифрлық контент жасауға, оқу ресурстарын дамытуға және үздік педагогикалық тәжірибелерді талдауға бөлінеді. Дисциплина студенттерді оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы оқыту әдістерін қолдануға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химия есептерін шешу әдістемесі
«Химия бойынша есептерді шешу әдістемесі» пәні студенттерге химиялық есептерді шешу саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курстың аясында химия пәнін орта мектепте оқыту процесіндегі есептерді шешудің рөлі, химия бағдарламасындағы негізгі химиялық есептеу түрлері, химиядағы физикалық шамалар қарастырылады. Сонымен қатар, химиялық есептерді шешудің дұрыстығын тексеру және бағалау әдістері, сондай-ақ есептерді құрастыру әдістемесі ерекше назарға алынады. Курстың мақсаты — студенттерге химия саласындағы химиялық есептерді тиімді шешу әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бөлме және бау-бақша өсімдіктерін өсіру
Пән бөлме және бақ гүл шаруашылығы саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста гүлді өсімдіктерді өсірудің биологиялық негіздері, олардың жіктелуі, шығу тегі мен паспортизациясы қарастырылады. Өсімдіктерді бөлме жағдайында орналастыру қағидаттары, ашық және жабық топырақтағы агротехника, гүлзарлар мен тасты алаңдарды жобалау мәселелері қамтылады. Ерекше назар флористикаға, ландшафттық дизайнға және оқу-тәжірибе учаскесін ұйымдастыруға аударылады, бұл экологиялық ойлау мен көгалдандыру саласындағы практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Mектептегі xимиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
Студенттер арасында білім және практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған пән - бұл мектеп химия курсында химиялық эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу. Курс аясында демонстрациялық және зертханалық эксперименттің, химиялық заттармен жұмыс жасау, практикалық сабақтарды дайындау және жүргізу әдістері, сонымен қатар химия пәндерін оқыту әдістері, сондай-ақ сандық технологиялар мен виртуалды зертханалардың теориялық және әдіснамалық негіздері зерттеледі. Оқушылар арасында ғылыми-зерттеу дағдыларын дамытуға, ғылыми дүниетанымның қалыптасуына және химияны зерттеуге ынталандыруға ерекше көңіл бөлінеді. Курс болашақ мұғалімдерге оқу процесінде химиялық экспериментті тиімді қолдану үшін пәнаралық оқытуды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика-химиялық өңдеу әдістері
«Физико-химиялық өңдеу әдістері» пәні студенттерде шикізат пен қалдықтарды өңдеуде физико-химиялық әдістерді қолдану саласында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында физико-химиялық өңдеудің теориялық және қолданбалы аспектілері қарастырылады, соның ішінде жылуалмасу, массаалмасу, катализа, сорбция және айдау процестері, сондай-ақ заттарды бөлу және тазарту әдістері. Арнайы назар экологиялық үнемді және энергия тиімді өңдеу технологияларына, сондай-ақ осы әдістердің өнеркәсіпте, экологияда және ресурстарды үнемдеуде қолданылуына аударылады. Курс студенттерге өндірістік, экологиялық және технологиялық міндеттерді шешуге қажетті көпсалалы дайындықты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Бұл пән студенттердің оқытылатын пәндер бойынша ғылыми зерттеу жүргізу саласында білімдері мен тәжірибелік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста ғылыми мәселені тұжырымдау, деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістері, сондай-ақ ғылыми нәтижелерді рәсімдеу ережелері қарастырылады. Пән аясында болашақ педагогтарды оқу процесінде оқушылардың зерттеушілік қабілеттерін дамытуға даярлау маңызды орын алады. Бұл мақсатта жобалық және тәжірибеге бағытталған әрекеттер арқылы зерттеу дағдыларын қалыптастыру әдістері зерделенеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны оқытудың заманауи әдістері
Пән студенттердің цифрлық технологияларды және білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, биологияны оқытудың заманауи әдістері саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында проблемалық, модульдік, жобалық, кейс-стади және интерактивті оқыту сияқты оқыту технологиялары қарастырылады. Басты назар сыни ойлау технологияларына, тестілеу әдістеріне, жасанды интеллектке және цифрлық контентті жасауға аударылады. Бейнесабақтар әзірлеу, білім беру ресурстарын бағдарламалау және үздік педагогикалық тәжірибелерді талдау дағдылары дамытылады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиядағы STEM-білім беру
Пән биологиядағы STEM-білім беру саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста биологиялық үдерістерді зерттеуде жаратылыстану ғылымдарын технологиямен, инженериямен және математикамен ықпалдастыру әдістері қарастырылады. Ерекше назар экологиялық және биомедициналық мәселелерді шешуге, жобалық жұмысқа, сыни ойлау мен зерттеу дағдыларын дамытуға аударылады. Пән студенттерде пәнаралық құзыреттерді, модельдеу, деректерді талдау және биология біліміндегі инновациялық тәсілдерді қолдану қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы химия
"Қолданбалы химия" пәні студенттерге материалдарды әзірлеу және қолдану, энергетиканы химияландыру және азық-түлік өнеркәсібін химияландыру саласында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында теориялық негіздер, оқыту технологиялары, бағалау критерийлері, оқу процесін жоспарлау, сондай-ақ оқытуды даралау және инклюзивті практика мәселелері қарастырылады. Ерекше назар сандық ресурстарды қолдануға, педагогикалық қызметті талдауға, оқу материалдарын әзірлеуге, мәдени құндылықтарды интеграциялауға және химияны оқытуда кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бөлінеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық синтез
Бұл химиялық қосылыстарды алу әдістері саласындағы студенттер арасында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған пән. Курс аясында теориялық іргетастар және органикалық және бейорганикалық синтездің заманауи тәсілдері, соның ішінде химиялық реакциялар механизмдері, реагенттер мен катализаторларды таңдау қағидалары, сондай-ақ алынған заттарды тазарту және талдау әдістері қарастырылады. Синтез, жасыл химия, нанотехнологиялар, фармацевтика, материалтану және өнеркәсіпте синтетикалық әдістерді қолдануды стратегиялық жоспарлауға ерекше көңіл бөлінеді. Курс пәнаралық оқытуды қамтамасыз етеді, студенттерге ғылыми зерттеулер мен өндірістегі химиялық процестерді дамытуға және оңтайландыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Декоративті бақша шаруашылығын ландшафты негізде жоспарлау
Пән декоративтік бақ шаруашылығы және ландшафттық жобалау негіздері саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста ашық топырақта өсетін сәндік өсімдіктер, елді мекендерді көгалдандыру қағидаттары, жасыл екпелердің жіктелуі, ландшафттың бақ-саябақ өнерінің нысаны ретіндегі ерекшеліктері қарастырылады. Ерекше назар ландшафтық композицияларға, заманауи бақ-саябақ дизайны мен ландшафттық безендірудегі өзекті үрдістерге аударылады. Пән студенттерде эстетикалық талғамды, экологиялық ойлауды және табиғатты сақтай отырып жобалау құзыреттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Химиялық технология
"Химиялық технология" пәні студенттерде химико-технологиялық процестер туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде шикізат, энергетика, катализ және аппаратура. Курс барысында күкірт, азот және фосфор қышқылдарын, аммиак, мочевина, этилен, сондай-ақ оттекті органикалық қосылыстар мен тыңайтқыштарды өндіру технологиялары қарастырылады. Ерекше назар аммиак синтезі, азоттық тыңайтқыштарды өндіру, күкірт қышқылын өндірудің контакт әдісі, сондай-ақ химиялық өнеркәсіпте гальваникалық жабыны мен нанотехнологияларды қолдануға бөлінеді. Студенттернаноматериалдардысинтездеужәнеқолданупринциптерінмеңгереді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Координациялық химия
Құрылымдар, жылжымайтын мүліктер және үйлестіру қосылыстарының құрылымы, қасиеттері және реакциялық қабілеті саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған пән. Курс үйлестіру теориясының, оның ішінде кешендердің құрылымы мен стеоохимиясын, байланыстырушы теорияның, үйлестіру қосылыстарының реакцияларының тетіктерін, сондай-ақ олардың биологиялық және өндірістік процестердегі рөлін ескереді. Катализ, медицина, материал және нанотехнологиялардағы үйлестіру қосылыстарын синтездеу, талдау және қолдану әдістеріне ерекше назар аударылады. Курс пәнаралық оқытуды қамтамасыз етеді, студенттерге сатып алынған білімді ғылыми зерттеулер мен практикалық қызметке қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Заманауи химия және химиялық қауіпсіздік
«Заманауи химия және химиялық қауіпсіздік» пәні студенттердің химияның тұрақты даму мен постиндустриялық қоғамдағы қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі рөлі туралы тұтас түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында химиялық қауіп техногендік қатердің бір түрі ретінде, техногендік тәуекелдерді бағалау әдістері, химиялық өндірістердің қауіпсіздігін басқару, қоршаған ортаны қорғау технологиялары қарастырылады. Сондай-ақ өлі табиғаттағы процестер, көміртек айналымы, ауыр металдармен қоршаған ортаның ластануы, минералдық тыңайтқыштардың жіктелуі және олардың құрамындағы қоректік элементтер зерттеледі. Курс экологиялық ойлауды және қауіпсіз өндіріс мәдениетін дамытады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Химиядағы нанотехнология
Нанохимия және нанотехнологиялардағы студенттер арасында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған пән. Курс наноматериалдарды, соның ішінде нанопараттық, нанокатикалар, нанокатикалар, нано-бар және кванттық нүктелер құру, зерттеу және пайдалану саласындағы негізгі принциптер мен заманауи жетістіктерді қарастырады. Наноматериалдарды синтездеу және талдау және олардың химиялық және физикалық қасиеттерін синтездеу және талдау, сондай-ақ ғылым мен өнеркәсіптің әртүрлі салаларында, соның ішінде медицина, энергетика, экология және катализге жүгіну мүмкіндігіне ерекше көңіл бөлінеді. Курс студенттерді пәнаралық оқытуды қамтамасыз етеді, оларға кәсіби қызметте инновациялық нанотехнологиялық шешімдерді әзірлеуге және іске асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экологиялық және жасыл химия
«Экологиялық және жасыл химия» пәні студенттерге Қазақстандағы экологиялық мәселелер бойынша білім қалыптастыруға бағытталған. Атап айтқанда, атмосфераның, гидросфераның және литосфераның ластануы, озон қабатының бұзылуы және жаһандық жылыну мәселелері қарастырылады. Экожүйелер, Қазақстанның Қызыл кітабының маңызы, «жасыл химияның» 12 қағидаты, оның даму бағыттары, қоршаған ортаны қорғау саласындағы ҚР заңнамасы және зиянды заттардың эмиссиясын азайту мен жоюға қатысты халықаралық міндеттемелер оқытылады. Пән химияның тұрақты даму мен экологиялық жауапкершіліктегі рөлін түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
- педагогикалық процесті басқаруда кәсіби құзыреттілікті меңгере отырып, білім беру жүйесіндегі практикалық педагогикалық қызметте білім мен дағдыларды көрсету; білім алушылардың жеке және жасерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие жұмысының әдістері мен технологияларын қолдану; цифрлық ортада олардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуді қоса алғанда, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтай отырып, оқыту мен тәрбиелеуге ерекше назар аудару іскерліктерін жетілдіру.
- кәсіби құжаттаманы мемлекеттік және шет тілдерінде пайдалану;кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде қазақ, орыс және шет тілдерін қолдану; өз ұстанымын дәлелді түрде баяндау және ғылыми пікірталастар жүргізу; шетелдік журналдардағы ғылыми мақалаларды және халықаралық конференциялардағы баяндамаларды қабылдау және талдау.
- қауіпсіздік негіздері мен экология саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды өз қызметінде пайдалану; химиялық заттардың құрылымы мен қасиеттеріне сүйене отырып, тірі ағзалар үшін қауіптілігін болжау; химиялық эксперименттерді, соның ішінде синтез, талдау, заттар мен материалдардың құрылымы мен қасиеттерін зерттеуді техника қауіпсіздігі ережелерін сақтай отырып жүргізу; бионысандар мен химиялық заттардың қауіптілігін ескере отырып, оқу-тәрбие процесі мен сыныптан тыс іс-шараларда білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғаудың негізгі әдістерін қолдану.
- білім беру ұйымындағы тәрбие процесін жоспарлау, құрастыру және талдау; оқу және сыныптан тыс іс-әрекет барысында білім алушылардың тәрбиесі мен рухани-адамгершілік дамуының міндеттерін шешу; білім алушылардың тәртібін басқару, олардың оқу-танымдық әрекетіне мотивация беру және жеке тұлғалық өсуіне ықпал ету.
- оқу бағдарламаларын, оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттерді талдау; нормативтік құжаттарға сүйене отырып, әдістемелік материалдар әзірлеу және оқыту жүргізу; қажетті құжаттаманы жүргізу, оқушылардың жас ерекшеліктері мен жеке қажеттіліктерін ескере отырып, химия және биология сабақтарын жоспарлау мен өткізу кезінде заманауи педагогикалық әдістер мен технологияларды пайдалану, білім алушылардың жеке тұлғалық өсуіне ықпал ету және мәдени құндылықтарды оқу үдерісіне кіріктіру; педагогикалық міндеттерді шешу үшін пәндік білімді қолдану, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, тиімді бақылау құралдары мен бағалау жүйесін әзірлеу және қолдану, оқу жетістіктеріне мониторинг жүргізу; эксперименттерді, зертханалық және практикалық жұмыстарды сауатты жүргізу, кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен жасанды интеллект технологияларын пайдалану; өз қызметіне талдау жасау, үздік педагогикалық тәжірибелерді қолдану және кәсіби тәжірибемен бөлісу.
- оқу процесінде кездесетін нақты химиялық процестерде түсіндіру және пайдалану үшін негізгі химиялық заңдарды, теорияларды, заңдылықтарды және химиялық өзгерістерді меңгеру; оқу және ғылыми-зертханалық сипаттағы әртүрлі химиялық тапсырмаларды шешу үшін есептеу әдістерін пайдалану; химиялық материалдарды олардың физикалық және химиялық қасиеттерін ескере отырып, қауіпсіз пайдалану әдістерін меңгеру.
- нақты кәсіби міндеттерді шешу кезінде химия ғылымының негізгі заңдылықтары мен негізгі химиялық ұғымдарды пайдалану; химиялық эксперимент дағдыларын, химиялық заттар мен реакцияларды алу мен зерттеудің синтетикалық және аналитикалық әдістерін меңгеру; заманауи химиялық өндіріс білімі негізінде химиялық технология мен нанотехнологияның типтік процестерінің негізгі сипаттамаларын есептеу; қауіпсіздік техникасы нормаларын білу негізінде оларды зертханалық және технологиялық жағдайларда іске асыру.
- адам ағзасы мен жануарлар және өсімдіктер дүниесінің өкілдерінде жүретін тіршілік әрекеттері үдерістері мен құбылыстарын түсіндіру үшін олардың таксономиялық тобына, анатомиялық, морфологиялық және экологиялық ерекшеліктеріне, жеке және эволюциялық даму сипаттамаларына, сондай-ақ оларды бақылау мен қорғауға сілтеме жасай отырып, биологиялық білімді кәсіби қызметте қолдану.
- өсімдіктер мен жануарлар жасушаларының, тіндерінің, микроағзалар мен әртүрлі вирустардың және жасушадан тыс құрылымдардың құрылысы, құрамдас бөліктері, қызметтері, дамуы мен қасиеттерін салыстыра отырып, микроскопиялық объектілерді зерттеудің өлшеу құралдарын, зертханалық жабдықтарды, цитохимиялық және биохимиялық әдістерін қолдану арқылы практикалық міндеттерді шешу және эксперименттік, қолданбалы зерттеулерде пайдалану;өсімдіктер, жануарлар мен микроағзалар жасушаларындағы генетикалық ақпараттың тұқымқуалаушылығы мен өзгергіштігіне қатысты білімді, сондай-ақ вирустық бөлшектерді қолдана отырып, биотехнология мен өсімдіктер мен жануарларды сұрыптау саласындағы соңғы жетістіктерді түсіну үшін пайдалану.
- әр түрлі заттарға, химиялық қосылыстардың жеке кластарына сапалы реакциялар жүргізу; әр түрлі сипаттағы заттардың физика-химиялық қасиеттерін талдау; химиялық қосылыстардың функционалды топтарын сәйкестендіру; табиғи қосылыстардың қасиеттерін зерттеу; жүйелердегі химиялық процестердің барысын бағалау; реактивті заттардың концентрациясын және олардың реакция жылдамдығын анықтау; фазалық диаграммаларды құру; катализ реакцияларының параметрлерін, химиялық және физика-химиялық процестердің жүру заңдылықтарын анықтау.
- бастапқы заттардың формулалары немесе атаулары бойынша химиялық реакциялар өнімдерін болжау; бастапқы заттарды реакция өнімдерінің формулалары немесе атаулары бойынша анықтау; химиялық реакция бағытының өзгеруіне әртүрлі факторлардың әсер ету нәтижелерін болжау; химиялық эксперимент дағдыларын, химиялық заттарды алу мен талдаудың негізгі синтетикалық әдістерін пайдалану; химиялық процестерді ұйымдастырудың тиімділігін бағалау; химиялық қосылыстар алудың аппараттық ресімделуін модельдеу; химиялық өнімді алу әдісін таңдау, қажетті жабдықты таңдап алу, технологиялық жүйені бағалау.
- мәдени және жабайы өсімдіктерді түрлері бойынша ажырату; ашық, жабық топырақтағы өсімдіктерді өсіру агротехникасын пайдалану; өсімдіктердің жемістері мен тұқымдарының пісуін жеделдету; бөлме өсімдіктеріне арналған топырақ қоспаларын құрастыру; өсімдіктерге күтім жасау ережелері мен тәсілдерін орындау; өсімдіктерді отырғызудың ландшафтық дизайнын жобалау; көгалдандыру объектісі үшін олардың биологиясын, декоративтігін және ауданның климаттық жағдайларын ескере отырып, өсімдік шаруашылығы жобаларының ассортиментін құрастыру; арнайы белгілерді қолдана отырып, аумақты көгалдандыру жобаларын құру; көгалдандырылған аумақтың функционалды аймақтарын ұтымды бөлу.
- кәсіби даму қажеттіліктерін диагностикалау негізінде өзінің жеке кәсіби даму траекториясын саналы түрде құра білу, жеке және әріптестік тәжірибеге рефлексия жүргізу, үздік педагогикалық тәжірибелерді талдау және қолдану; жобалық жоспарлау мен зерттеу әдістерін меңгеру, оқытуды жетілдіру және білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамыту үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану; педагогикалық этика мен цифрлық этикет нормаларын сақтай білу, педагогикалық тәжірибені таратуға, түрлі білім беру іс-шараларына қатысу және кәсіби дамуды реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді қолдана алу.