6B01516 Биология (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметінде инновациялық технологияларды, оның ішінде STEM-, CLIL-, IT-технологияларын қолдана алатын, тұжырымдамалық және теориялық білім саласында, ғылыми зерттеулер жүргізуде және ғылымда оларды қолдануда педагогикалық және пәндік құзыреттіліктерге ие білікті биология мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. Болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты тірі ағзалар мен экожүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын, экономикалық қызметтің экологиялық салдарын, тұрақты даму тұжырымдамаларын, экология мен тіршілік қауіпсіздігі мәселелерін зерттеу болып табылады. Тәуекелдерді талдау және басқару, әлеуметтік және экономикалық қауіптер, қауіпсіздік жүйелері және қауіпсіздікті қамтамасыз ету органдарының қызметін құқықтық реттеу қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биологиядағы цифрлық технологиялар
Пәнінің мақсаты: болашақ мұғалімдердің биологияны тиімді оқыту, интерактивті білім беру ресурстарын құру және қашықтықтан оқытуды қоса алғанда, IT-технологияларды қолдана отырып жобалау қызметін ұйымдастыру үшін цифрлық жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер биология бойынша білім беру процесінде цифрлық жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану мүмкіндіктерін зерттейді, IT-технологияларды, соның ішінде биология сабақтарында қашықтықтан оқыту жағдайында оқытудың тиімді әдістерін жоспарлайды, биология бойынша цифрлық білім беру ресурстарын жасайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Генетика және селекция негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдердің тұқымқуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық және классикалық механизмдері, селекцияның принциптері мен әдістері туралы жүйелі білімін қалыптастыру, сонымен қатар молекулалық-генетикалық талдау әдістерін қолдану, генетикалық эксперименттерді жобалау және жүргізу бойынша практикалық дағдыларын дамыту. Пән гендердің құрылысы мен қызметтерін, генетикалық ақпараттың берілу, жүзеге асу және реттелу механизмдерін, эпигенетика негіздерін қарастырады. Селекция, медицина, биотехнология салаларында генетикалық білімді қолдану мен генетиканың этикалық аспектілеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушылардың химияның негізгі ұғымдары мен заңдары, атомдық-молекулалық ілімнің негіздері, заттың құрылымы, Периодтық заң, химиялық байланыс, химиялық процестің заңдылықтары, Ерітінділер туралы ілімдер, электролит ерітінділеріндегі метаболикалық реакциялар, тотығу-тотықсыздану процестері туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пән химия заңдарының негізгі ұғымдарын, атомдық-молекулалық ілімнің негіздерін, заттың құрылымын, Периодтық заңды, химиялық байланысты, химиялық кинетика мен тепе-теңдік заңдылықтарын, ерітінділер туралы теорияларды, электролит ерітінділеріндегі алмасу реакцияларды, тотығу-тотықсыздану процестерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Цитология, гистология және эмбриология
Пәннің мақсаты: молекулалық биологияны, биохимияны және эксперименттік биологиядағы жаңа әдіснамалық тәсілдерді дамытудың іргелі негізі ретінде жасушалар мен ұлпалардың биологиясы туралы заманауи түсініктермен таныстыру, жануарлар мен адамның эмбриональды дамуының негізгі кезеңдері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер жасушаның құрылымы мен өмірлік принциптері, жасушаішілік компоненттері, олардың құрылымы мен қызметі, сондай-ақ эмбриональды даму ерекшеліктері туралы іргелі білімді игереді. Оптикалық аспаптармен жұмыс істеу дағдылары бар, гистопрепараттармен және бекітілген материалдармен жұмыс істей алады, микропрепараттарды дайындау техникасын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Эволюциялық ілім
Пәннің мақсаты білім алушыларды эволюцияның даму кезеңдерімен және эволюциялық процесті зерттеудің негізгі әдістемелік тәсілдерімен, макро - және микроэволюциялық деңгейлерде органикалық әлемнің дамуының негізгі заңдылықтарын, спецификацияның ерекшеліктерін, табиғи сұрыпталудың әсер ету механизмдерін зерттеу әдістерімен таныстыру. Курс табиғатта болып жатқан процестерді түсіндіру үшін білім алуға, сондай-ақ пәнаралық деңгейде әртүрлі деректерді талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлем флорасы мен фаунасы
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдер фауналық және флористикалық аудандастыруға сәйкес жердің әртүрлі мекендейтін жерлеріндегі өсімдіктер мен жануарлар әлемінің биологиялық әртүрлілігі туралы білімді игереді. Болашақ мұғалімдер фауналық және флористикалық аймақтарды ажыратады және бағалайды. Білім алушы өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің түрлері мен кіші түрлерінің ерекшелену процестерін және жай-күйін жаһандық деңгейде сәйкестендіру бойынша өзінің түсінігін дамытады. Студент өсімдіктер мен жануарлардың табиғи ортасын сақтау шараларын негіздейді және оларды адамнан шамадан тыс қанаудан қорғау шараларын ұсынады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық экспериментті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері
Пәннің мақсаты: биология ғылымдары саласындағы эксперименттерді ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін, жүргізу кезеңдерін, эксперименттерді ұйымдастыру және жоспарлау аспектілерін, деректерді өңдеу әдістерін, эксперимент нәтижелерін ұсыну тәсілдерін зерттейді. Пән заманауи тәсілдерді қолдана отырып, биологиялық эксперименттер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға және өзінің кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде эксперименттерді қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Қоршаған орта химиясы
Пәннің мақсаты: жергілікті және жаһандық ауқымдағы қоршаған орта химиясының негізгі қағидаттары туралы білімді қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер физика, химия, Жер туралы ғылым және биология саласындағы білімдерін пайдалана отырып, қоршаған ортада болып жатқан үдерістерді ғылыми негіздейді. Болашақ мұғалімдер атмосферада, гидросферада және топырақта ластаушы заттардың қатысуымен болатын физикалық және химиялық үдерістерді талдау әдістерін қолданады. Курс болашақ мұғалімдердің өз шешімдері мен әрекеттері үшін жауапкершілікті сезіну үшін азаматтық ұстанымын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдік ағзасының әртүрлілігі
Пәннің мақсаты: өсімдіктер әлемінің эволюциясы мен филогенезі, жіктеу принциптері мен зерттеу әдістері, көбеюі мен қорғау туралы білімге сүйене отырып, ғылыми зерттеулерде қолдану әдістерін игеру. Болашақ мұғалімдер өсімдіктердің негізгі белгілері, таралуы, экологиясы және әртүрлілігі туралы білімді қолдана отырып жіктейді, анықтағыштармен, гербарий және коллекциялық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биофизика және биоинформатика
Пәннің мақсаты: молекулалық биология мен геномика, сондай-ақ статистика мен математика негіздері бойынша негізгі білімді қолдана отырып, физика, информатикамен интеграцияда биология бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдануға бағытталған. Болашақ мұғалімдер табиғи құбылыстардың тірі ағзаларға әсерін, биологиялық құбылыстардың мәнін ашу үшін құрылымдық биоинформатика қағидаттарын, мәліметтер базасын іздеу алгоритмін, гендерді картаға түсіру негіздерін талдайды. Осы курсты зерделеу кезінде шығармашылық міндеттерді шешу үшін пәнаралық құзыреттіліктерді қалыптастыру жүзеге асырылады, биомедицина, биомеханика және т. б. мәселелерін шешуде биологиялық физика бойынша практикалық дағдылар дамиды. Курс биологиялық мәліметтер базасымен жұмыс істеудің, биологиялық процестерді модельдеудің практикалық дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Адам биологиясы
Пәннің мақсаты: адам ағзасын оның дамуының негізгі кезеңдерінде қоршаған ортамен динамикалық байланысында тұтас қабылдауды қалыптастыру. Курс адамның биологиялық объект ретінде жұмыс істеуі туралы кешенді идеяны қалыптастырады; онто - және филогенетикалық ерекшеліктерді ескере отырып, орган жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы
Бұл пәннің мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі салаларын арттыру болып табылады: тұжырымдамалық-теориялық білімнің құзыреттілігі; ғылыми зерттеулер жүргізудегі құзыреттер; ғылымда қолдану құзыреттілігі. Болашақ мұғалімдер тұтастай алғанда дененің құрылымы мен қызметінің негізгі заңдылықтарын, сондай-ақ адамның жеке мүшелері мен жүйелері туралы түсініктерді игереді, терминологиялық аппаратқа, зертханалық құрылғылармен жұмыс істеу дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық зерттеулер жүргізу әдістемесі
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері және оларды практикада қолдану туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен логикасының теориялық аспектілерін ашу болып табылады. Болашақ мұғалімдер биология саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесін, зерттеу кезеңдерін, биологиядағы зерттеу әдістерінің әртүрлілігін, зерттеу деректерін өңдеу әдістерін, зерттеу нәтижелерін ұсыну әдістерін зерттейді. Курс ғылыми жабдықтармен жұмыс істеу, теориялық және қолданбалы зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Биологиядағы STEM білімі
Пәннің мақсаты: пәнаралық және қолданбалы тәсіл негізінде математика, жаратылыстану ғылымдары және техника саласындағы білімнің жоғары деңгейін енгізу, сондай-ақ зерттеуге негізделген оқытуды дамытуды ынталандыру, білім алушыларға биология саласындағы теориялық біліммен қатар әртүрлі биологиялық процестер мен құбылыстарды зерттеу үшін STEM заманауи технологиялары мен әдістерін қолдануда практикалық дағдыларды дамыту және оқу нәтижелерін бақылау бойынша іс-шараларды жоспарлап, жүзеге асыру. Болашақ мұғалімдер STEM көмегімен биологияны оқытуда оқушылардың білім беру қызметін белсендіру және қарқындату, диагностика, бағалау негізінде заманауи әдістер мен технологияларды үйренеді. Болашақ мұғалімдер пәндік мазмұнды ғылыми білім мен жобалау, ақпараттық технологиялар мен математикалық есептеулер табиғи түрде біріктірілген жобалар арқылы игереді, ұйымдастыру әдістемесін зерттейді, кезеңдерді талқылайды, STEM оқыту практикасында әртүрлі зерттеу әдістерін қолданады, STEM зерттеулерін жобалайды, зерттеуді оқу ортасының әртүрлі түрлерінде оқыту практикасына біріктіру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
Пәннің мақсаты: топырақтану, агрохимия, өсімдік шаруашылығы туралы білімді қалыптастыру: топырақ түзілу процесі, топырақ морфологиясы, топырақтың құрылымы мен қасиеттері, топырақты өңдеу, ауыл шаруашылығын химияландыру, мәдени өсімдіктер. Пән зерттеу әдістері мен әдіснамасын сыни тұрғыдан таңдауға, агрохимия және өсімдік шаруашылығындағы эксперименттік, есептік деректерді академиялық сауатты жүргізуге және бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныстыру болып табылады. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Пәннің мақсаты: өзін және кәсіби қызметін үнемі дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін сақтау, өйткені болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және мұғалімнің білімі мен кәсібін дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биологиядағы (CLIL) пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту
Пәннің мақсаты: интеграцияланған оқыту технологиясын енгізудің теориялық және әдістемелік аспектілерін зерттеу және оқытуда пәнаралық байланыстарды қолдану. Болашақ мұғалімдер биологияны интеграцияланған пәндік-тілдік оқытуда қолданылатын негізгі тәсілдерді, әдістерді, техникалар мен формаларды зерттейді. Пән биология бойынша білім алуға, тілдік білім мен дағдыларды жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер, жануарлар және адам экологиясы
Пәннің мақсаты: ағза және табиғаттағы биологиялық әртүрліліктің, биогеоценоздың өмірді ұйымдастырудың ерекше деңгейі туралы негізгі ұғымдар туралы білімді қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер жердің әртүрлі экологиялық жағдайларындағы ағзалардың құрылымы мен тіршілік әрекетінің ерекшеліктерін ескере отырып, ағзалар мен ортаның өзара байланысын бағалайды. Экологиялық факторлардың әсерінен биологиялық объектілерді және өз ағзасының жай-күйін жоспарлауға және бақылауға үйретеді. Антропогендік әрекеттің табиғи ортаға және басқа адамдардың денсаулығына әсерін бағалайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тірі организмдердің салыстырмалы анатомиясы және эволюциясы
Пәннің мақсаты: тірі ағзалардың салыстырмалы анатомиясы мен эволюциясы саласындағы жүйеленген білімді кеңейту, тереңдету және әлемнің қазіргі ғылыми көрінісіндегі эволюциялық теориялардың орны туралы көзқарастар жүйесін қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер ұйымның әртүрлі деңгейлерінде – макромолекуладан жалпы биосфераға дейін жабайы табиғаттың бейімделу өзгерістерінің тарихи процесін зерттейді. Курс тірі организмдердің негізгі түрлерінің эволюциясының салыстырмалы анатомиялық дәлелдерін зерттеуге бағытталған. Курста омыртқалы жануарлардың ең жоғары ұйымдастырылған, зерттелген және маңызды экономикалық маңызы бар болғандықтан эволюциясына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
STEM оқытуды жобалау
Пәннің мақсаты: ғылым мен STEM пәндерін нақты өмірлік мәселелермен немесе жағдайлармен байланыстыру, тәжірибеге бағытталған проблемалық жағдайларды анықтау және студенттердің өздері бақылаулар жүргізетін, проблемаларды анықтайтын және өзара бірлесіп шешім табатын жобалар мен құбылыстар негізінде білім беру процесін құру. Болашақ мұғалімдер нақты әлем мәселелеріне қолданбалы сипатқа негізделген STEM оқытудың дизайн ерекшеліктерін, проблемаларды шешу және сыни ойлау арқылы оқытуды және білім беру процесіне белсенді енгізілген кезде әртүрлі мазмұнды біріктіруді зерттейді. Курс биологияда жаңа технологиялық мүмкіндіктерді пайдалану және студенттердің әртүрлілігін ескере отырып, STEM оқытуды жобалау және бейімдеу қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименттік биология
Пәннің мақсаты: биологиялық ғылымдар саласындағы ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын, эксперименттік биология негіздерін, биологиялық зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін қою әдістерін меңгереді. Пән эксперименттік биологиялық зерттеулер жүргізу, алынған биологиялық деректерді өңдеу және талдау, сондай-ақ нәтижелерді биологиялық тұрғыда интерпретациялау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу үдерісіне қазіргі заманғы биологиялық тәжірибеден алынған мысалдар мен мектеп пен жоғары оқу орнындағы биологияны оқытуда қолданылатын әдістер енгізілген.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары
Пәнінің мақсаты: болашақ биология пәні мұғалімдерінде тұқымқуалаушылықтың классикалық және молекулалық негіздері, гендердің құрылысы мен қызметтері, генетикалық және эпигенетикалық өзгергіштіктің түрлері, сондай-ақ генотип пен сыртқы орта факторларының организмдердің дамуына әсері туралы жүйелі білім қалыптастыру. Пән білім алушылардың генетикалық есептерді шешу, популяцияларда тұқымқуалау үдерістерін талдау, биологиялық құбылыстарды қазіргі заманғы генетикалық тұжырымдар негізінде түсіндіру, генетикалық материалды зерттеу кезінде цифрлық және ғылыми әдістерді қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биометрия
Пәннің мақсаты: білім алушыларға биологиялық нысандардың өлшемдерін алу әдістерін, алынған деректерді жүйелеу мен бастапқы өңдеу тәсілдерін, статистикалық гипотезаларды құрастыру және тексеру, сондай-ақ биологиялық жүйелерді зерттеу үшін корреляциялық, регрессиялық және дисперсиялық талдауды қолдану дағдыларын қалыптастыру, алынған нәтижелерді ғылыми тұрғыда интерпретациялау және биометриялық есептеулер мен модельдеу үшін компьютерлік бағдарламаларды пайдалану мүмкіндігін меңгерту. Пәнді оқу барысында білім алушылар биометрияның теориялық негіздерін де, заманауи цифрлық құралдарды қолдана отырып биологиялық жүйелерді зерттеудің практикалық тәсілдерін де игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Пәннің мақсаты нақты педагогикалық жағдайларға, белгілі бір мектептің жағдайлары мен білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлау, оқыту және бағалау кезінде оқыту стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуді дамыту болып табылады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Пәннің мақсаты: бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Тірі организмдердің жеке дамуы
Пәннің мақаты: студенттерді тіршіліктің негізі ретінде организмдердің көбеюі мен жеке даму заңдылықтарымен таныстыру. Болашақ мұғалімдер заңдылықтар туралы іргелі білімге ие болады, ағзалардың онтогенетикалық дамуы, дамушы организмдерде болатын макро- және микроморфологиялық, физиологиялық және биохимиялық процестер, сондай-ақ жануарлар мен өсімдік ағзаларының онтогенезінің барлық кезеңдеріндегі даму процестерін басқаратын факторлар мен механизмдер туралы түсінікке ие болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Биоорганикалық химия
Пәннің мақсаты: биоорганикалық химия туралы теориялық білімді қалыптастыру және тірі организмдегі органикалық заттарды алу және анықтау дағдыларын игеру. Дәріс және зертханалық сабақтар кезінде болашақ мұғалімдер органикалық заттардың құрылымы мен олардың биологиялық функциялары арасындағы байланысты талдайды, биологиялық маңызды табиғи заттардың және синтетикалық қосылыстардың құрылымына, қасиеттері мен функцияларына зертханалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер аспаптармен, материалдармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын пысықтайды, жеке және топтық зерттеулер жүргізу тәсілдері мен әдістерін таңдайды, шығармашылық міндеттерді шешеді және проблемалардың жаңа стандартты емес шешімдерін ұсынады, кәсіби даму үшін биологиялық эксперимент нәтижелерін практикалық қолдануды көрсетеді, эксперименттік және есептік деректерді бағалайды, зерттеу жұмыстары бойынша есептер шығарады және емтихан тапсырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Адам мен жануарлар физиологиясы
Пәннің мақсаты: маңызды физиологиялық процестерді және оның қоршаған ортамен байланысын зерттеу арқылы білім алушыларда адам мен жануарлар ағзасының жекелеген жүйелерінің, мүшелерінің, ұлпалары мен жасушаларының біртұтас құрылым ретінде жұмыс істеуі туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. Студент қоршаған ортамен өзара әрекеттесуде адам мен жануарлар ағзасының жұмыс істеу заңдылықтарын біледі және түсінеді, ішкі ортаның гомеостазын қолдайтын реттеуші жүйелер мен механизмдердің байланысы туралы ақпаратты талдай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдік ағзасының құрылымы мен қызметі
Пәннің мақсаты: Өсімдіктердің анатомиясы, морфологиясы және шығу тегі туралы игерілген теориялық және практикалық жүйеленген білімді ғылыми зерттеулерде қолдану. Болашақ мұғалімдер өсімдіктердің анатомиялық және морфологиялық құрылысы саласында іргелі білімді игереді, терминологиялық аппаратты меңгеріп, оптикалық аспаптармен, гербарий және шынықтырғыштағы материалдармен жұмыс істеу дағдыларын, микропрепараттарды дайындау техникасын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Биогеоценология
Пәннің мақсаты: табиғаттың тірі және өлі компоненттерінің заңдылықтарын, себеп-салдарлық өзара әрекеттесудегі кешеннің мәнін, әртүрлі табиғи-географиялық жағдайларда түрлердің коадаптация формаларын ескере отырып, биогеоценоздың құрылымдық компоненттерін талдау. Болашақ мұғалімдер биогеоценоздардың ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын түсінеді, себеп-салдарлық өзара әрекеттесудегі табиғаттың тірі және жансыз компоненттері кешенінің мәнін дәлелдей алады, биогеосферадағы күрделі экологиялық жүйелердің жиынтығын негіздей алады, әртүрлі табиғи-географиялық жағдайларда түрлердің коадаптациясының формаларын ескере отырып, ынтымақтастық дағдыларын қолдана отырып, биогеоценоздың
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстанудың ғылыми негіздері
Пәнінің мақсаты: студенттердің әлемнің қазіргі жаратылыстану-ғылыми бейнесі мен жаратылыстану ғылымдарының әдістері туралы білімдерін және оларды табиғи құбылыстарды түсіндіру, талдау, ғылыми ақпаратты тұжырымдау үшін қолдану, сондай-ақ осы білімді кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің курсы әлемнің заманауи жаратылыстану-ғылыми бейнесі және жаратылыстану ғылымдарының әдістері туралы білімді қалыптастырады; алған білімдерін қоршаған әлем құбылыстарын түсіндіру, жаратылыстану мазмұны туралы ақпаратты қабылдау үшін қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Молекулалық биология
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау және жүргізу дағдылары бар химиялық қосылыстардың тірі организмдердегі жұмысының молекулалық негіздері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер вирустардың молекулалық ұйымдастырылуын, биополимерлердің құрылымын, қасиеттері мен функцияларын, прокариоттар мен эукариоттар геномының молекулалық ұйымдастырылуын, про - және эукариоттық гендердің құрылымын, оларды жүзеге асыру механизмдерін заманауи және классикалық зерттеу әдістерін қолдана отырып зерттейді, биомолекулалар деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, көбейту, беру және енгізу механизмдері туралы түсінік қалыптастырады, генетикалық рекомбинацияның молекулалық негізін, РНҚ-ның әртүрлі түрлерінің құрылымын, өңделуін және қызметін, ақуыз-нуклеиннің өзара әрекеттесуін зерттейді, жасуша циклін, канцерогенезді және бағдарламаланатын жасуша өлімін реттеудің молекулалық механизмдерін қарастырады. Ғылым мен медицинада заманауи молекулалық-генетикалық әдістер мен технологияларды қолданудың негізгі принциптерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жануарлардың құрылымы мен қызметі (1)
Пәннің мақсаты – студенттерде жануарлар әлемі туралы заманауи түсініктерді қалыптастыру, педагогикалық қызметте зерттеулерді жоспарлау, зертханалық және далалық жұмыстар нәтижелерін жинақтап, талдау қабілеттерін қолдана білу дағдыларын дамыту. Болашақ мұғалімдер жануарлар әлемінің қарапайым біржасушалы формалардан бастап жоғары ұйымдасқан таксондарға дейінгі даму заңдылықтарын, морфофизиологиялық құрылысының ерекшеліктерін, филогениясын, эмбриогенезін, географиялық таралуын, экожүйелердегі рөлін және омыртқасыз жануарлардың негізгі типтері мен кластарының практикалық маңызын зерттейді. Сондай-ақ биоалуантүрлілікті экожүйелер тұрақтылығының негізгі факторы ретінде сақтаудың маңыздылығын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жануарлардың құрылымы мен қызметі (2)
Пәннің мақсаты: омыртқалы жануарлардың алуан түрлілігі, оны сақтау және қорғау туралы білімді қалыптастыра отырып зертханалық және далалық зерттеулердің деректерін жоспарлау, жүргізу, жинау және өңдеу қабілеттерін меңгеру. Болашақ мұғалімдер омыртқалы жануарлардың систематикасы – олардың алуан түрлілігі, ұйымдастырылу ерекшеліктері, өмір салты, биология, экология, филогения және Қазақстан омыртқалы жануарлар фаунасы туралы заманауи мәліметтерді, сондай-ақ экожүйелердегі рөлін, омыртқалы жануарлардың негізгі таксономиялық топтарының табиғат пен адам өміріндегі теориялық және практикалық маңыздылығын біледі. Болашақ мұғалімдер омыртқалы жануарлар санының өзгеру себептерін және әртүрлі факторлардың әсерін анықтау үшін мониторингтік зерттеулер жоспарлайды және жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны тұжырымдамалық оқыту
Курстың мақсаты: студенттердің биологиялық принциптерді тереңірек түсінуіне ықпал етеді, мектептегі биология сабақтарында оқыту мазмұнының тұжырымдамалық негіздерін анықтайды және болашақ мұғалімдерді биологиялық ұғымдарды тұжырымдамалық оқытуға дайындайды. Пән студенттерге ақпаратты жіктеуге, өңдеуге және сұрыптауға, табиғат құбылыстарындағы заңдылықтарды көруге және анықтауға және олардың арасындағы мағыналы байланыстарды тұжырымдауға көмектеседі. Сондай-ақ жағдайлық есептер жүргізу, диагностикалық карталарды, диагностикалық тесттерді, концептуалды карталарды, жуықтап ұқсастықтарды құрастыру арқылы болашақ мұғалімдер тұжырымдамалық оқыту құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты: экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім берудегі зерттеу және жобалау қызметі
Пәннің мақсаты: биология пәнінен жобалық-зерттеу іс-әрекеті саласында жүйеленген білімдерді қалыптастыру және алған білімдері мен дағдыларын кәсіби мәселелерді шешуде қолдану. Болашақ мұғалімдер білім берудегі жобалық іс-әрекеттің әдіснамасын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу дизайнының практикасын, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңдерін, мұғалім мен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейді. Пән зерттеу және жобалау қызметі шеңберінде жұмыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Өсімдіктер физиологиясы
Пәннің мақсаты: өсімдіктердің негізгі физиологиялық-биохимиялық үдерістерінің табиғаты, оларды әртүрлі деңгейде реттеу механизмдері туралы теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыру, ғылыми зерттеу жүргізу және алынған нәтижелерді талдау дағдыларын қолдану. Өсімдік жасушасының құрылысы, қызметі, физиологиясы мен биохимиясы, фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералды қоректену, заттардың алмасуы мен тасымалдану үдерістері, өсімдіктің өсуі мен дамуы зерттеледі. Физиологиялық үдерістердің абиотикалық, биотикалық және антропогендік әсерлермен шақырылған түрлі орта жағдайларындағы өзгерістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан биоресурстары
Пәннің мақсаты: Қазақстанның өсімдіктер, жануарлар ресурстары және оларды қорғау туралы білімді, Қазақстанның биоресурстары биологиямен, географиямен және экологиямен өзара байланысты меңгереді. Пән білім алушыларды Қазақстандағы пайдалы өсімдіктер мен жануарлардың жекелеген топтары мен түрлерін зерттеу және шаруашылық игеру тарихының негізгі кезеңдерін салыстыруға, ҚР ерекше қорғалатын табиғи аумақтарының орналасуын ажыратуға және ландшафттық, биологиялық әртүрлілікті сақтаудағы мемлекет пен қоғамның рөлін анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Микробиология негіздерімен биотехнология
Пәннің мақсаты: микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиясы, биохимиясы, генетикасы және систематикасы туралы білімді, бактериялардың, ашытқылардың, жануарлар мен өсімдіктердің жасуша дақылдарын пайдалану принциптерін меңгеру, химия және физика бойынша білімді пайдалана отырып, генетикалық инженерия мен биотехнологиялық өндірістегі метаболизм және биосинтетикалық мүмкіндіктерді қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер биотехнологияның даму перспективалары туралы жақсы білімге ие: рекомбинантты ДНҚ алу және ДНҚ клондау жолдары, плазмидаларды пайдалану, микроклональды көбею қадамдары және әртүрлі салаларда ферменттерді қолдану. Дәрістерден алынған білім микробиология мен биотехнология бойынша жеке зертханалық жұмыстар мен топтық шағын зерттеулер жүргізуге ғана емес, сонымен қатар барлық басқа биология зерттеулеріне негіз болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Биохимия
Пәннің мақсаты биологиялық химия саласында жүйеленген білімді қалыптастыру болып табылады. Пән молекулалық деңгейде болатын тірі организмдердегі химиялық процестерді зерттеуге бағытталған. Молекуланың құрылымы мен оның қызметі арасындағы себеп-салдарлық байланыстар анықталады, бұл ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, майлардың, көмірсулардың, сондай-ақ жасуша органеллаларының құрылымы мен қасиеттерін зерттеу мысалында Молекулалардың өзара әрекеттесу механизмдерін болжауға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер сонымен қатар өсу немесе аурумен күресу кезінде жасушалардың өзара әрекеттесу процестерін қарастырады, Биохимия ғылымының жетістіктерін зерттейді. Болашақ мұғалімдер әртүрлі факторлардың (температура, рН, субстрат концентрациясы, ферменттердің белсенділігіне) әсерін анықтау үшін зерттеулер жоспарлап, жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық, құқықтық және қаржылық сауаттылық білім негіздерін пайдалана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсете отырып өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту
- тілдік құзыреттіліктерді дамыту үшін аналитикалық және сыни ойлауды пайдалана отырып, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
- ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, ақпаратты өңдеу, синтездеу мен жасанды интеллекттің заманауи әдістерін қолдану
- қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби іс-әрекетті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу
- жеке тұлғаға бағытталғанған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, білім беру ортасының әртүрлі түрлерінде оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістерін әзірлеу және қолдану
- зертханалық және далалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, деректерді жинау және өңдеу үшін әдістеме таңдау мен талдауды жүзеге асыру
- сындарлы педагогикалық және әлеуметтік қызмет, өзінің педагогикалық дамуы мен әл-ақуалы үшін кәсіби қарым-қатынастарды құру
- күнделікті кәсіби іс-әрекетке және білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін интеграциялау
- табиғаттағы заңдылықтарды, құбылыстар мен процестерді түсіндіру, дүниенің жаратылыстану-ғылыми бейнесі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру үшін жаратылыстану пәндерінің тұжырымдамалық теориялары мен заңдарын пайдалану
- биологияның іргелі негіздерін және оның дамуының қазіргі тенденцияларын, биологиялық жүйелердің әртүрлілігі мен қызметі, олардың көптүрлілігі мен эволюциясы туралы білімдерін пайдалану
- тірі табиғаттың деңгейлік ұйымдасуын, адамның биологиялық табиғаты мен әлеуметтік мәнін талдау, ғылыми дүниетанымын, экологиялық және генетикалық сауаттылығын көрсету
- стандартты емес мәселелердің шешімдерін жасау және ұсыну, академиялық жазылым дағдыларын, академиялық адалдық қағидаларын пайдалана отырып, биологиялық және педагогикалық зерттеулерді жүргізу және модельдеу