Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01711 Қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Қазақ фольклоры және оқыту негіздері

    Болашақ мұғалімдер фольклордың, фольклор мен жазба әдебиеттің, халық ауыз әдебиетінің түрлерінің қоғамдық мәні мен ерекшеліктерін зерттейді. Оқушылардың қазақ ауыз әдебиетінің табиғаты мен шығу тегі, таралуы, сақталуы, жанрлық классификациясы туралы түсініктерін қалыптастыруға үйренеді. Болашақ ұстаздар халық ауыз әдебиеті арқылы оқушылардың талдау қабілетін қалыптастырып, дүниетанымын кеңейтуді үйренеді. Оқушыларға қазақ ауыз әдебиетінің шығу тегі, жанрлық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерін талдауға, ақпарат жинауға, әртүрлі мәтіндерді түсінуге және түсіндіруге үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерде кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі және педагогтің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студент тұжырымдамалық аппаратты оқып, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Білім алушы адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс педагогикалық кәсіптің дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік маңыздылығын зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Студенттердің пәнді игеруі педагогиканың, психологияның, медиа-педагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сондай-ақ педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы портфолионы ұсынады және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ тілінің фонетикалық жүйесі және оқыту негіздері

    Курс барысында болашақ мұғалімдер тілдің фонологиялық және фонетикалық теориялық негіздерін, қазақ тілі фонетикасының ерекшеліктерін, дыбыс жасалуын, тіл заңдылықтарының табиғатын меңгеру арқылы дұрыс ауызша және жазбаша сөйлеудің негіздерін меңгереді. Тәжірибеленуші мұғалімдер тілдің фонетикалық және фонологиялық ерекшеліктерін, заңдылықтарын меңгереді, фонетикалық талдауды кәсіби қызметінде қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В1

    Пәннің мақсаты студенттердің ағылшын тілін В1-В2 деңгейінде меңгеруі. Студенттер кез келген ортада еркін сөйлеп, ойларын жеткізуге, тілдік қарым қатынасқа түсіп, пікір алмасуларына, кәсіби қызметін жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Пән қарым-қатынастың әлеуметтік саласының коммуникативті тақырыптарын, қарым-қатынастың әлеуметтік-қоғамдық және оқу-кәсіби салаларының сөйлеу үлгілерін қамтиды. Студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру. Сөйлеу әрекетінің түрлерінде ағылшын тілінің тілдік дағдыларын дамыту. Белгілі бір тақырыптар бойынша әңгімелесу, мәтіндерді оқу және түсіну, эссе жазу. Грамматикалық және лексикалық құрылымдар мен құбылыстар. Кәсіби тақырыптар бойынша сауатты жазу мен сөйлеу дағдыларын қалыптастыру: Менің кәсіби өмірім. Тиімді қарым-қатынас. Болашақ қоғам. Бұқаралық ақпарат құралдарында. Әлеуметтену. Бағалау әдісі: ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілі лексикологиясы және оқыту негіздері

    Тілдің сөздік құрамын, сөздің мағынасы мен мәнін, қолдалыу ерешелігін, ішкі заңдылықтарын, лексика-семантикалық, категроиялық қарым-қатынастарын саралау Қазақ тілінің лексика-семантикалық жүйесін меңгереді, ғылыми өрісін кеңейтеді Глоссарий жасайды, лесикалық талдау жасау арқылы сөздік қорын дамытады, пән аралық байланысқа бағытталған тапсырмалар орындайды. Интербелсенді тақта, электронды оқу құралы, АКТ. Ағымдағы, аралық бақылау, емтихан

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілінің тәжірибелік фонетикасы

    Ағылшын тілінің стандартты Британдық нұсқасының орфоэпиялық нормасына сәйкес айтылу дағдыларын қалыптастыру. Ағылшын тілінің фонологиялық жүйесі, сөйлеу аппаратының құрылымы және оның функциялары, ағылшын тілінің дауысты және дауыссыз дыбыстар жүйесінің ерекшеліктері, дыбыстық құралдардың табиғатымен қызметі, тілдің акустикалық құрылымының компоненттері және олардың аспектілері. Орфоэпиялық айту дағдыларын қалыптастыру. Дыбыстар жүйесінің ерекшеліктерін қалыптастыру. Бағалау әдісі: ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті, оқыту негіздері

    Орхон жазуындағы жәдігерліктер. «Күлтегін» жырының көркемдік ерекшеліктері. Қорқыт ата кітабы. «Оғыз-қаған» эпосы. Жүсіп Баласағұн. Ахмед Иүгінеки «Ақиқат сыйы». Қожа Ахмет Иассауи.«Даналық кітабы». Сүлеймен Бақырғани «Бақырғани кітабы». Алтын Орда дәуіріндегі әдебиет. Xорезми. Құтб. Насреддин Рабғузи. «Кодекс Куманикус». Сайф Сарай «Түркі тіліндегі Гүлістан». Дүрбек. Әбілғазы «Түркі шежіресі». Қадырғали Жалаиыри «Шежірелер жинағы». Хайдар Дулати. «Рашидтің тарихы». Бабыр.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В1

    Пәннің мақсаты: Білім алушы ағылшын тілі бойынша ортаңғы немесе ортадан жоғары деңгейінді меңгеруі болып табылады, бұл олардың тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби, мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Пән тақырыптарды жетік меңгеріп, сөйлеу қарым-қатынасына түсе алып, ойын жетік жеткізе алу дағдыларын қалыптастырады. Мамандыққа қатысты базалық сөздерді пайдаланып, ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту. Белгілі тақырыптар бойынша коммуникативтік құзыреттілікті дамыту: Менің университетім. Менің болашақ мамандығым. Менің болашақ кәсіби қызметім бойынша жоспарларым. Курстың соңында студенттің сөздік қоры белсенді сөздіктің кемінде 1500 сөзін құрайды, оқу кезінде пассивті сөздікті белсенді етеді. Курсты оқымас бұрын студенттер тілді меңгеру емтиханын тапсырады. Курсқа жазылудың ең төменгі деңгейі – А2. Тест нәтижелері бойынша оқушылар топқа бөлінеді. Пән тыңдалым, сөйлеу және эсседен тұратын аралас емтиханмен аяталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В2

    Пәннің мақсаты білім алушылардың ағылшын тілін В2 деңгейінде, яғни ортадан жоғары дейгейде меңгеруі. Ол көпшілік ортада үлкен мақсаттарға, оқуда, жұмыста, басқа салада да қол жеткізуге мүмкіндік береді. Қоғамда адамдармен коммуникацияға түсіп, ойларын жеткізуге, пікір алмасуларына, кәсіби қызметін жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Білім алушылардың халықаралық деңгейде қарым-қатынас жасай алуларын қалыптастыру. Сөйлеу барысында шет тілінің тілдік дағдыларын дамыту. Пәндік тақырыптар бойынша сөйлесу, мәтіндерді оқу және түсіну, эссе жазу. Кәсіби тақырыптар аясында сауатты жаза және сөйлей алу. Лексикалық және грамматикалық тақырыптар. Солардың негізінде ұсынылатын практикалық тапсырмаларды орындай алуы. Бағалау әдісі: ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • ХІХ ғасыр мен ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті және оқыту негіздері

    ХІХ ғ. қазақ әдебиетінің жалпы сипаты. «Зар заман» ақындары. Д.Бабатайұлы, Махамбет, Шернияз, Шортанбай, Сүйінбай, Майлықожа, Базар Оңдасұлы, Мұрат Мөңкеұлының шығармашылық мұрасы. Ш.Бөкеев шығармаларындағы лирикалық сыршылдық, философиялық мазмұн. ХІХ ғ. поэзиясындағы әнші ақындардың шығармашылық ерекшеліктері. Шоқанның шығармашылық тұлғасы. Абай шығармашылығы. ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің даму үрдісі: тарихи-саяси, ілеуметтік жағдайдың әдебиеттегі көрінісі. Қазақ әдебиетінің ХХ ғасыр басындағы әдеби процессінің зерттелуі. Әдеби процесстегі ағымдар мен бағыттар, әдеби бағыт, әдеби процестің көркемдік-эстетикалық ұстанымдарын құрайтын түсініктер. 1916 жылғы ұлт азаттық көтеріліске байланысты туған жырлар. Азатшыл демократ бағыт, қаламгерлердің шығармаларының көркемдік мәні, идеялық ұстанымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы және оқыту негіздері

    Мектепте білім беруде оқушылардың сауатты сөйлеу мен жазу дағдыларын жетілдіруде, мәтін құрастыруда, көпшілік алдында сөйлеуде сөздерді байланыстыра алу, сөздердің жасалу жолдарын ажырата алу әдістерін үйрету үшін, ойды жетік жеткізудегі қосымшалар қызметін таныту үшін қажет. Сонымен бірге пән жалпы барлық ғылым саласының ғылыми, әдеби теориялық және терминдік негіздерін жасау мен қалыптастыруда басты тілдік теориялық негіздеме болатындығымен маңызды Пәннің оқытылу әдістемесі Дәрістік, дағдыландыру сабақтары; бейне сабақтар, интерактивті тақта арқылы слайдтық таныстыру, түсіндіру сабақтары; кейстік тапсырмалдар, жаттығу жұмыстары, карточкамен жұмыс, СӨЖ тапсырмалары, т.б. арнайы оқыту әдістері, топтық жұмыс, жеке жұмыс, алты технология түрлері бойынша әдістерді қолдану Құзыреттілік Арнайы құзыреттілік – пәннің маман ретінде толыққанды игерілгендігі; кез келген тілдік пәнмен байланысын көрсете алуы мен негізін аша білуі; сөздердің жасалу негізін тани білуі мен морфологиялық түрлену сипатын, қызметін тарихи, логикалық жақтан жеткізе білуі; Ақпараттық құзыреттілік- қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы бойынша қажетті жалпылама жүйеленген, жинақы әрі нақты ақпараттық мәлімет бере білуі; пәнге қатысты ақпарат ала біліп, оны тұжырымдап, қорытып, қолдана алуы; маман ретінде айналымға түсіріп, жеткізе білуі; Логикалық талдау құзіреттілігі –маман ретінде өз пәніне қатысты білімін жүйелі талдау арқылы көрсете білуі; өз ақыл-ойымен жеке тұжырымы мен көзқарасын танытуы; қызметтік міндетін орындау арқылы өзін өзі таныту қабілетінің көрінуі; өзіндік дамудың болуы; пәндік білім бойынша дүниетанымы мен ой-өрісінің тереңдігі. Бағыттық – пән бойынша білімін, пәннің ішкі кәсіби белгілерін салалық бағытқа негіздей білуі; кәсіби бағдар беруде қолдана білуі, теориялық ерекшеліктерін әдістемелік бағытта оқытуда айқындап алуы; оқытуда «жеңілден – ауырға; ауырдан – жеңілге» әдісімен тәжірибелік, теориялық талдама нәтижелерін қорыта білуі Білім алушыларды бағалау әдістері: аралық бақылау, емтихан, тест және ауызша тапсырмалардан тұрады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В2

    Пәннің мақсаты: Студенттер ағылшын тілі бойынша В1 деңгейіндегі сөйлеу және жазуды меңгеруі болып табылады, Аталаған пән студенттерге кәсіптік, мәдениетаралық және қоғамда түрлі салаларда қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді. Білім алушылар мамандыққа қатысты негізгі сөздерді біліп, ауызша сөйлеу дағдыларын дамытады. Негізгі тақырыптар аясында еркін сөйлеп, ойын жазбаша жазып жеткізе алады. Оқу орны. Сүйікті мамандығым. Болашақ жоспарларым, т.б. Пән аяқталғанда студенттің сөздік қоры кемінде бір жарым мың сөзді құрауы керек. Курсты өтпес бұрын студенттер тілден емтихан тапсырады. Курсты оқу үшін ең төменгі деңгей – А2. Тест нәтижелері бойынша студенттер топтарға бөлінеді. Пән ауызша емтиханмен және эссемен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілінің тәжірибелік грамматикасы

    Пән оқытылатын тілдің лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарын сөйлеуде қолдана білуге, коммуникативті ниеттерді жүзеге асыруға, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыруға үйретеді. Ағылшын тілі грамматикасының негізі тілдік нормалары, грамма¬тикалық ережелері мен тілдік заңдылықтар жөнінде мағлұмат береді.Бағалау әдісі: ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1

    Сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде ағылшын тілінің тілдік дағдыларын дамыту. Өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту, кез-келген өзекті мәселеге өз ойын еркін жеткізу, кез келген мәселеге қатысты аргумент келтіру, курста қарастырылған тақырыптар бойынша ауызша және жазбаша сөйлеу негіздерін қолдану. Бағалау әдісі: ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1

    Пәннің мақсаты студенттердің ағылшын тілін еркін меңгеріп, қоғамда, көпшілік ортада, халықаралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте пікір алмасып, ой бөлісіп, мақсатты сөйлей алуларын жүзеге асыруға қол жеткізу. Әлеуметтік-тұрмыстық және академиялық салалардағы қарым-қатынас стилі мен сипатына байланысты кәсіби қарым-қатынас жағдайларына сәйкес сөйлеу мінез-құлқы ережелерін оқыту, оқылған мәтіннің мазмұнын беру. Барлық білім алушыларға негізгі тілдік дағдыларды меңгерту: ауызша сөзді дұрыс тыңдап, оның мәнін түсінуі; ағылшын тілінде еркін сөйлеп, қарым-қатынас жасай алуы; жазу түрінде өз идеясын дұрыс жетікізуге төселу, университет деңгейіндегі мәтіндерді оқып, оның мазмұнын түсіне алуын қамтамасыз ету. Бағалау әдісі: ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың теориясы мен технологиясы

    Қазақ тілін және әдебиетін оқыту процесінің теориялық негіздерін, әдістемелік тәсілдерін және заманауи оқыту технологияларын қарастыратын пән. Бұл пән болашақ мұғалімдерге тіл мен әдебиетті оқытуда қолданылатын түрлі әдіс-тәсілдер мен педагогикалық технологиялар туралы білім береді. Студенттерге қазақ тілі мен әдебиетін оқытуға қатысты теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгертеді. Студенттер осы пән арқылы қазақ тілінің құрылымын, тілдік бірліктерді, әдеби шығармаларды талдаудың әдіс-тәсілдерін, сондай-ақ заманауи оқу әдістемелерін тиімді қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1

    Пәннің мақсаты студенттердің ағылшын тілін еркін меңгеріп, қоғамда, көпшілік ортада, халықаралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте пікір алмасып, ой бөлісіп, мақсатты сөйлей алуларын жүзеге асыруға қол жеткізу. Әлеуметтік-тұрмыстық және академиялық салалардағы қарым-қатынас стилі мен сипатына байланысты кәсіби қарым-қатынас жағдайларына сәйкес сөйлеу мінез-құлқы ережелерін оқыту, оқылған мәтіннің мазмұнын беру. Барлық білім алушыларға негізгі тілдік дағдыларды меңгерту: ауызша сөзді дұрыс тыңдап, оның мәнін түсінуі; ағылшын тілінде еркін сөйлеп, қарым-қатынас жасай алуы; жазу түрінде өз идеясын дұрыс жетікізуге төселу, университет деңгейіндегі мәтіндерді оқып, оның мазмұнын түсіне алуын қамтамасыз ету. Бағалау әдісі: ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кеңестік кезең тұсындағы қазақ әдебиеті және оқыту негіздері

    Кеңестік дәуірдегі қазақ әдебиетінің даму бағыты; сол кезеңдегі тарихи, қоғамдық, саяси-әлеуметтік жағдайдың әдебиеттің дамуына тигізген әсері. Осы дәуірдегі әдебиеттің тарихи, идеялық-көркемдік табиғатын жаңаша танытудағы ғылыми-сыни еңбектер. Кеңестік дәуір әдебиетінің ішінара кезеңдерге бөлінісі. Әр кезеңдегі қазақ кеңес әдебиетінің даму бағыты. Жанр табиғаты, шығарманың көркемдік әлемі, туындының жазылу тарихы, типтендіру мәселелері. С.Сейфуллиннің шығармашылық өмірбаяны. Сәкен поэзиясының өзіндік ерекшеліктері. Б.Майлин - әңгіме жанрының шебері. Б.Майлин повестерінің тақырыбы, идеясы, бейне және тип. М.Жұмабаевтың поэзия әлеміндегі көркемдік ізденістері. Ақын поэмаларындағы шеберлік. Образдардың сомдалуы, сиволикалық мәні. ҰОС және соғыстан кейінгі жылдардағы қазақ әдебиетінің өзіндік ерекшеліктері, белгілі қаламгерлер М.Әуезов, Ғ.Мүсірепов, С.Мұқановтардың әдеби үрдістегі орны. Олардың шығармашылық мұрасын бүгінгі күн тұрғысынан талдау. ХХ ңасырдың 60-90 жылдардағы әдебиеттегі «жылымы» кезеңі, идеялық-тақырыптық және көркемдік ізденістер. Оқыту әдістері мен оқыту: активті, интерактивті, репродуктивтік. Студент белсенділігі: дәуірлік кезеңдегі көркем әдебиеттің өзіндік ерекшеліктерін ашып көрсету үшін көркем мәтінді талдай алу әрекетіндегі студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ), дәрістен алған теориялық білімін жинақтап, ғылыми ойлауын арттыру үшін студенттің оқытушының бірлесіп жұмысы (СОӨЖ). Бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету: интерактивті тақта, АКТ. Білім алушыны бағалау тәсілдері: аралық бақылау ауызша, қорытынды бақылау ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілі теориясы мен тарихы (фонетика, лексикология, грамматика, фразеология)

    Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы: жұмыс бағдарламасы білім алушыларды ағылшын тілді ортада қарым-қатынасқа дайындау немесе ағылшын тілінің теориясы мен фонетикасын үйрену үшін сабақтар жүйесі, сондай-ақ білім алушылардың зияткерлік қабілеттерін және олардың білім беру әлеуетін дамыту құралы болып табылады. Оқу-әдістемелік кешен университеттер мен педагогикалық институттардың ағылшын тілі факультеттері мен бөлімдерінің 1 курс студенттеріне арналған. Оқу-әдістемелік кешен ағылшын тілінің теориясы мен фонетикасы курсы бойынша қолданыстағы бағдарламаларда баяндалған талаптарды ескере отырып құрылған. Бағалау әдісі: ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтарға) іскерлік дағдыларды, экономика негіздері мен қаржылық сауаттылықты дамыту үшін теориялық білім береді. Мазмұны: экономика және қаржылық сауаттылық негіздері, жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет, жеке тұлғалардың банкроттығы және жеке қаржылық қамтамасыз ету, кәсіпкерлік: түсінігі, оның негізгі түрлері және ұйымдастыру формалары, шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау және бағалау. Пәнің дағдылары: шешендік өнері, бизнесті басқару дағдылары, заманауи қаржылық құралдарды пайдалану дағдылары, өзіндік адамгершілік және азаматтық ұстанымын дамыту дағдылары; халық үшін қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау және басқару дағдылары. Оқыту нәтижелерін бағалауы топтық жұмыс, жобаны қорғау және тестілеу түрінде болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің синтаксисі және оқыту негіздері

    Пәннің мақсаты: Синтаксистік заңдылықтар нәтижесінде тіркесімділік пен жай сөйлем түрлерін айқындау Пәннің мазмұны:.барлық синтаксистік заңдылықтар мен құбылыстар айқындалатын болады Білім беру мен оқытудың әдістері: педагогтік бағыттағы білім беру мен түсіндіру, баяндау, талдау әдістері Студенттің қызметі:сөйлесім әрекетін меңгереді Бағдарламалық қамтамасыз ету мен құрал-жабдықтар: АКТ, электрондық оқулықтар және т.б. Білім алушыларды бағалау әдістері: аралық бақылау, емтихан, тест және ауызша тапсырмалардан тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1

    Сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде ағылшын тілінің тілдік дағдыларын дамыту. Өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту, кез-келген өзекті мәселеге өз ойын еркін жеткізу, кез келген мәселеге қатысты аргумент келтіру, курста қарастырылған тақырыптар бойынша ауызша және жазбаша сөйлеу негіздерін қолдану. Бағалау әдісі: ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілі емлесі мен тыныс белгілері

    Болашақ мұғалімдер қазақ тілі сөздерінің жазылу заңдылықтары мен лингвистикасына теориялық саралау жүргізеді. Қазақ тілінің емле ережелерін, тыныс белгілерінің теориясын меңгеруге үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиет теориясы

    Мақсаты: әдебиеттің жалпы даму заңдылығы, табиғаты, тектері мен түрлері т.б. туралы теориялық білім беру және оны тәжірибеде қолдана алуын қалыптастыру. көркем әдебиеттің мәні, табиғаты, өзіндік ерекшеліктері, заңдылықтары туралы білім беру, студенттердің көркем шығарманы нақты талдау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Әдебиет туралы ғылым. Әдебиеттің үш текке (эпос, лирика, драма) бөлінуі. Эпикалық жанр, түрлері, ерекшеліктері. Лирика, түрлері. Драма, түрлері мен ерекшеліктері. Көркем бейне және образдылық. Тип. Образ жасау тәсілдері. Көркем образдың әдіс тұрғысынан, тек, тәсіл тұрғысынан жіктелуі. Сюжет пен композиция. Фабула. Сюжеттен тыс тұратын композициялық тәсілдер. Өлең құрылымы. Шумақ, бунақ, тармақ, буын, ұйқас. Троп, фигура, айшықтау. Көркемдік әдіс. Әдеби ағым-бағыттар. Әдеби стиль. Оқыту әдістері: активті, интерактивті, репродуктивтік Бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету: интерактивті тақта, АКТ Білім алушыны бағалау тәсілдері: аралық бақылау, ауызша, қорытынды бақылау, ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем әдебиеті және оқыту негіздері

    Аңыз және ауызша шығармашылық. Өнер және әдебиет. Ежелгі грек эпосы. Киелі кітап. Ежелгі Қытай әдебиеті. Ежелгі Үндістан әдебиеті. Ежелгі Жапон әдебиеті. Орта ғасырлық роман. Дантенің «Божественная комедиясы». Қайта жаңғыру дәуірінің романы мен драмасы. Ағартушылық әдебиеті. Әлем әдебиетінің ХХғ. мен «күміс» ғасыр әдебиеттерінің шығармашылық ізденістері. ХХғ. әдебиеті мен театры. Орта ғасырлардағы шетел әдебиетіндегі бағыттары, жаңа кезеңдегі Қайта өрлеу. ХІХ ғасыр мәдени-тарихи дәуір ретінде. ХІХ ғасырдың І жартысындағы Романтизм көркем әдіс және әдеби бағыт ретінде. XX ғасырдағы шетел әдебиетінің негізгі даму тенденциялары. Бағыттар, ағымдар, мектептер. Франция әдебиеті. Ұлыбритания әдебиеті. АҚШ әдебиеті. Германия әдебиеті Оқыту әдістері мен оқыту: активті, интерактивті, репродуктивтік Дәстүрлі білім беру технологиялары білім беруде қолдануды білдіреді практикалық сабақтар сияқты жұмыс әдістерінің процесі. Сондай-ақ, курста жаңа ақпараттық технологияларды қолдану, атап айтқанда, - мультимедиялық бағдарламалар (дәріс тақырыптары бойынша презентациялар), - фотоматериалдар (шетелдік басылымдарға иллюстрациялар, арналған фотоматериалдар оқылатын шығармалардың авторларына), - аудиоматериалдар (аудиокітаптар, зерттелетін авторлармен сұхбаттан үзінділер шығармалар), - бейнематериалдар (зерттелетін жұмыстардың бейімделуі). Сабақтарды өткізу кезінде белсенді және интерактивті нысандарды пайдалану көзделеді сабақтар: пікірталастар, презентациялар, сахналау. Студент белсенділігі: дәуірлік кезеңдегі көркем әдебиеттің өзіндік ерекшеліктерін ашып көрсету үшін көркем мәтінді талдай алу әрекетіндегі студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ), дәрістен алған теориялық білімін жинақтап, ғылыми ойлауын арттыру үшін студенттің оқытушының бірлесіп жұмысы (СОӨЖ) Бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету: интерактивті тақта, АКТ Білім алушыны бағалау тәсілдері: аралық бақылау ауызша, қорытынды бақылау тест түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті және оқыту негіздері

    Қазақ поэзиясындағы тәуелсіздік идеясының көрініс табуы. Адам болмысының ұлттық поэзияда суреттелуі. Қазіргі поэзиядағы тақырыптық ерекшеліктер, жанрлар жүйесі мен көркемдік-эстетикалық құндылықтар, тілдік-стильдік сипаттар. Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ прозасының даму үрдістері. Ұлттық прозаның шағын, орта және кең көлемді түрлерінің бағыт-бағдары мен өзіндік өзгешеліктері. Қазақ әңгімесінің тақырыптық-идеялық және көркемдік сипаты. Қазіргі повестердегі қоғамдық құбылыстар мен өмірдің ақиқат жайттары, адам болмысы, уақыт бедері, табиғаттың көркем көріністері. Қазіргі романдардың жанрлық ауқымы. Драматургия жанрының басты бағыттары мен ерекшеліктері. Қазіргі драмадағы тарихи тақырыптар, халық өмірі мен кезеңі, танымал тұлға мен тағдыр талқысы, әлеуметтік және отбасылық мәселелер мәні. Қазіргі кезең тақырыптарының театр өнерінен алар орны. Оқыту әдістері мен оқыту: активті, интерактивті, репродуктивтік Студент белсенділігі: дәуірлік кезеңдегі көркем әдебиеттің өзіндік ерекшеліктерін ашып көрсету үшін көркем мәтінді талдай алу әрекетіндегі студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ), дәрістен алған теориялық білімін жинақтап, ғылыми ойлауын арттыру үшін студенттің оқытушының бірлесіп жұмысы (СОӨЖ) Бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету: интерактивті тақта, АКТ Білім алушыны бағалау тәсілдері: аралық бақылау ауызша, қорытынды бақылау ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты:мектепте ағылшын тілі пәнін тиімді үйретудің әдістемелік ерекшеліктерін теориялық және тәжірибелік тұрғыдан игерту арқылы кәсіби деңгейі жоғары, білімі терең, тәжірибелік дағдысы жетілген, ұлттық ділі қалыптасқан, бәсекеге қабілетті, ғылыми әлеуеті кең әдіскер тіл маманын дайындау Пән мазмұны: Білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері: шет тілді білім беру әдістемесіндегі ғылыми зерттеу әдістері. Шет тіліндегі білім берудің әдіснамалық жүйесі: мақсаттары, тәсілдері, мазмұны, принциптері. Әр түрлі әдістерді, құралдарды, әдістерді, сондай-ақ интерактивті және ақпараттық технологияларды қолдана отырып, шет тілінде білім берудің негізгі технологиялары. Оқыту әдістері: эвристикалық, іздендіру, кейс-стади, көрнекілік (АКТ бағдарламаларын қолдану), қатысымдық әдіс, дәрісбаян әдісі, т.б. Студенттер әрекеті: тақырып бойынша ғылыми еңбектерді оқып танысады, өзіне қажеттісін алады; Жинаған ақпараттарын тәжірибелік сабақтарда дәйекті түрде өзінің ойын дәлелдеу үшін тиімді қолданып айтып береді; Оқу жоспарларын құрайды, үйренеді. Кейінгі жылдары шыққан мектеп оқулықтары және әдістемелік нұсқаулықтарымен танысады, оларға аннотация жазады; Өздеріне ұнаған оқыту технологиялары бойынша класстер құрады; сыныптар бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрады, сабақ өткізеді, оны талдап үйренеді; сабақтарында АКТ жаңа бағдарламаларын қолдануды қарастырады. БЖБ, ТЖБ тапсырмаларын құрастырады. Программалық қамтамасыз етілуі және жабдықталуы: интерактивті тақта, AV/VR бағдарламасы Бағалау әдісі: ағымдық, аралық, қорытынды бақылау және ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С2

    Курстың басты мақсаты білім алушыларда мәдениетаралық- қатысымдық құзыреттілікті, оның құрамдас бөліктері ретінде коммуникативті және кәсіби арнайы (аудармашылық) құзыреттіліктерді қалыптастыру болып саналады. Грамматика, айтылым мен жазылымды зерттеу жалғасуда, алынған дағдылар бекітіледі. Пән С2 деңгейінде нормативтік және функционалдық грамматиканы зерделеу кезінде негізгі мәдениетаралық және кәсіби бағдарды тереңдетуге бағытталған. Бағалау әдісі: ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің стилистикасы

    Олардың жүйесіндегі тілдің стилистикалық құралдары, стилистикалық талдаудың принциптері мен әдістері. Тіл мен сөйлеу туралы ғылыми зерттеулерде қазіргі заманғы лингвистикалық әдістер мен тәсілдерді пайдалана отырып, лингвистика саласындағы заманауи бағыттар бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу, филология бағытындағы оқу-зерттеу жобаларын әзірлеу, филологиялық сипаттағы жобаларға сараптамалық қорытынды жасау; Бағалау әдісі: ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Деректерді сыни және статистикалық талдау және оларды визуализациялау негізінде алынған қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі саласындағы өз зерттеулерінің нәтижелерімен жұртшылық пен ата-аналар алдында сөйлеу;
  • Білім беру үдерісінде білім алушылардың көптілді және көпмәдениетті қоғамда өзара конструктивті коммуникация жасау;
  • Қалыптасқан айтылым, жазылым, оқылым, тыңдалым дағдыларын, лингвистикалық және әдебиеттану бойынша ұғым-түсініктерді жоғары мамандық деңгейінде орынды қолдану;
  • Пәнді оқытуға байланысты әлеуметтік, этикалық және ғылыми ақпараттарды медиа құралдарынан, баспадан, оқулықтардан оқып, өзіндік пайым мен сын білдіре алуы, ғылыми ізденістер мен ой-пікірлерді жинақтап, саралай алуы, сұрыптай алуы және кез келген ақпаратты интерпретациялау;
  • Жалпы мәдени және ұлттық құндылықтарды, тұрақты даму мен денсаулық сақтау мақсаттарын таратуға, жеке даму мен кәсіпкерлік қызметті мақсатты түрде жүзеге асыру барысында командада және сыныптық ұжымда жұмысты ұйымдастыру;
  • Көркем мәтін, теориялық білімдік деректерді, жазба тарихи ескерткіштерді филологиялық тұрғыдан талдау;
  • Жазбаша/ауызша шығармашылық зерттеу жұмыстарына және оқу үдерісіне қатысты жұмыстарға пікір, тұжырым шығарып, мамандық тұрғысынан бағалап, пікір бере алу, зерттеу жұмыстарын жүргізіп, ғылыми жобаға жетекшілік жасау;
  • Шығармашылық, коммуникативтілік, сыни, көшбасшылық және педагогикалық этиканы сақтай отырып, онлайн және офлайн ортада цифрлық технологияларды қолданып тиімді жұмыс істеу;
  • Сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, білім беру үдерісінің, әл-ауқат пен салауатты өмір салтының мәселелерін оңтайлы шешуге бағытталған зерттеулерге қатысып, жетекші болу;
  • Тұлғаның ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескеріп, психологиялық-педагогикалық әсер ету әдістерін ұтымды қолдана отырып, білім алушылардың санасы мен мінез-құлқын дамыту;
  • Қазақ тілі мен әдебиетін, ағылшын тілін оқытуда жаңа технология мен әдістердің тиімдісін саралай алу; білім беру стандарты негізінде жасалатын ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді жоспарларды жасау;
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекториясы мен бейімдеу бағдарламаларын дайындау;
  • Педагогикалық үдерістің заңдылықтарын, сауықтыру принциптерін, оқушылардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, мектептің білім беру үдерісінде стандартты емес мәселелерді шешу;
  • Нормативтік талаптарға жауап беретін қажетті құжаттаманы жасай отырып, қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі бойынша білім беру үдерісінің мазмұнын жобалау;
  • Пәнге қатысты тәжірибелік және шығармашылық мәселелерді шешуде қашықтықтан оқыту мен ақпараттық байланыс технологиясын (АБТ) қолдану.
Top