6B01602 Тарих – Дінтану в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарық сұраныстары мен жұмыс берушілердің талаптары ескерілген, тарих пен дінтану саласында педагогикалық, ғылыми қызметтерді жүзеге асыруға қажетті іргелі білімі бар, гуманитарлық білім беру жүйесінде табысты жұмыс істеуге мүмкіндік беретін, болашақ мамандығы бойынша қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық құзыреттер мен дағдыларды меңгерген мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Археология мен этнология
Археология және этнология пәні ежелгі және ортағасырлық мәдениеттерді, этникалық қауымдастықтарды зерттеу әдістерін қамтиды. Студенттер тарихи-мәдени ескерткіштерді, этносаяси құрылымдарды, дәстүрлер мен наным-сенімдерді талдауды, сондай-ақ археологиялық қазба жұмыстарын жүргізуді үйренеді. Пән адамзаттың тас, қола және темір дәуірлеріндегі өмір сүру ерекшеліктерін, шаруашылық, материалдық және рухани мәдениеттің даму заңдылықтарын зерттейді. Антропогенездің гипотезалары, әлемдік өркениеттің қалыптасуы, аймақтар мен мәдениеттердің ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады. Курс теориялық және практикалық білімдерді біріктіре отырып, өткені мен бүгіндің байланысын түсінуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі дүние тарихы
Мақсаты: ежелгі өркениеттердің пайда болу және даму тарихын; негізгі теориялық-әдіснамалық проблемаларды; Ежелгі дүние тарихы бойынша дереккөздермен жұмыс жасаудың негізгі әдістерін зерттеу. Мазмұны: Ежелгі дүние тарихының әлемдік тарихтағы орны. Дереккөздер мен тарихнама. Эллиндік кезең. Рим Жерорта теңізі державасының құрылуы. Батыс Рим империясының құлауы. Халықтардың ұлы қоныс аударуы. Қалыптастырылатын құзыреттер: деректанулық талдаудың заманауи әдістеріне сәйкес антикалық мәтіндерді талдау дағдыларын меңгеру; ежелгі әлемнің мәдениеті мен қоғамының дамуындағы маңызды белгілерді ажырата білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихы
Purpose: to give a complete picture of the main stages and features of the historical process on the territory of Kazakhstan from ancient times to the present day. Contents: Kazakhstan in the Mongol era. State formations on the territory of Kazakhstan in the post-Mongol period. Education of Mogolistan. Ethnic processes on the territory of Kazakhstan. Formation of the Kazakh khanate. Competence: have an understanding of the ancient and medieval history of Kazakhstan
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шығыс өркениеті және антикалық дәуір
Пән біздің дәуірімізге дейінгі IV мыңжылдықтан б.з. д. V ғасырға дейінгі ежелгі өркениеттер тарихын, соның ішінде "Ежелгі Шығыс тарихы" мен "Ежелгі Греция мен Рим тарихын зерттейді."Студенттер ежелгі әлемнің жаһандық тарихтағы орны туралы білімдерін тереңдетеді, эллинизм, римдік Жерорта теңізі державасының құрылуы, Батыс Рим империясының құлауы және халықтардың ұлы қоныс аударуы сияқты дереккөздермен жұмыс істеу әдістерін және негізгі кезеңдерді үйренеді. Курс сонымен қатар Ніл, Евфрат және Тигр, Инд және Ганга, Хуанхэ сияқты ұлы өзен аңғарларындағы ежелгі өркениеттердің негізгі орталықтарын қамтиды. Курс ежелгі мәтіндерді талдау дағдыларын және ежелгі өркениеттер мәдениеті мен қоғамының дамуындағы маңызды белгілерді бөліп көрсету қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ мемлекеттілігінің тарихы
Қазақстан мемлекеттілігінің тарихын оқытудың мақсаты-студенттердің өз елінің тарихы, оның мәдениеті мен мұрасы туралы білімдерін кеңейту, сондай-ақ оларға ежелгі және қазіргі заманғы Мәдениеттер мен қоғамдар арасындағы байланысты түсінуге мүмкіндік беру. Сонымен қатар, тақырып аналитикалық және сыни дағдыларды, сондай-ақ тарихи тақырыптар бойынша ойлау қабілетін дамытуға көмектеседі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ортағасырлалық мәдениеттер мен өркениеттер
Пән студенттерге Батыс Еуропа мен Американың, Азия мен Африканың V ғасырдан XVII ғасырға дейінгі тарихы мен мәдениетінің дамуын терең түсінуді ұсынады. Курс осы аймақтардағы негізгі оқиғаларды, мәдени ерекшеліктер мен әлеуметтік-мәдени трансформацияларды қамтиды, сондай-ақ түрлі өркениеттердің әлемдік тарихқа ықпалы мен өзара іс-қимылын талдайды. Студенттер ортағасырлық дәуірдің күрделі көп қырлылығын тарихи зерттеу және түсіну дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұрағаттану және музейтану
Мақсаты: мұрағат және мұражай ісінің даму тарихы туралы дағдылар мен теориялық білімдерді қалыптастыру. Мұрағаттану және мұражайшының жалпы теориясы. Мұрағаттанудың ғылыми пән ретіндегі ерекшелігі, оның мәні мен әдістері; тарихшының зерттеу жұмысындағы мұрағаттардың маңызы; мұрағаттардың негізгі түрлері, олардың ерекшеліктері. Мұражайлардың типологиясы мен жіктелуі. Мұрағат және мұражай заңнамасы. Әлемдегі мұрағат және музей ісінің тарихы. Мұрағат және музей қорларын жинақтау. Мұрағат және музей жұмысының негізгі бағыттарын білу және алған білімдерін практикада қолдана білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы дәстүрлі емес діни ағымдар мен культтер
Мақсаты: қазіргі кезеңдегі дәстүрлі емес діни ағымдар мен культтардың пайда болуы мен дамуының заңдылықтарын зерттеу және түсіну. Мазмұны: дәстүрлі емес діни қозғалыстар мен культтердің пайда болуының алғышарттары. Жаңа христиандық, исламдық ағымдар, нео-бағдарлық культтер, саентологиялық және шайтандық ұйымдар. Діни бағыттар және олардың идеялары. Діни ағымдар. Әр түрлі мамандықтағы ұйымның қызметі және оның бағыттары ұсынылған. Нормативтік құжаттар. Дін және қоғам. Қалыптастырылатын құзыреттер: негізгі дінтану ақпаратын түсінуді, баяндауды және сыни талдауды, діни әдебиетті салыстырмалы зерттеуді үйрену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Орта ғасыр тарихы (Батыс және Шығыс)
Пән студенттерге әлемдік тарихтың V-XVІІ ғасырлар кезеңін түсіну үшін теориялық негіздер береді. Курс дүниежүзілік тарихтың ерте, дамыған, кейінгі орта ғасырлар кезеңі, халықтардың ұлы қоныс аударуы, Батыс Рим империясының күйреуі және феодалдық мемлекеттердің қалыптасуын қамтиды. Шығыс өркениеттерінің тарихын талдауға, олардың әлемдік тарихқа әсеріне және Батыспен өзара іс-қимылына ерекше назар аударылады. Студенттер екі аймақтағы тарихи процестерді түсіну дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Әлемдік діндер тарихы
Бұл пән әлемдік діндердің тарихын және олардың әлемдік контекстегі әлеуметтік-мәдени процестерге әсерін зерттеуге бағытталған. Мазмұны діни ойлаудың әртүрлілігін, дүниетанымдық ұстанымдарды және әлемдік діндердегі теологиялық, социологиялық, эпистемологиялық тұжырымдамаларды талдауды қамтиды. Қалыптасқан құзыреттіліктер: студенттер әлемдік діндердің даму тарихын және олардың қазіргі рухани процестерге әсерін игереді, бұл әлемдік мәдени және діни панораманы тереңірек түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
Пән заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Пәннің мақсаты отандық тарихтың XVIII - XX ғасырлар аралығындағы тарихи өткенінің негізгі кезеңдерін тану болып табылады. Мазмұны: қазақ халқының тарихи тағдырында маңызды болып табылатын ХVIII-XX ғасырлар кезеңінде және бүгінгі күнге дейін Ұлы дала кеңістігінде орын алған тарихи заңдылықтарды анықтайтын тарихи оқиғалар мен құбылыстарды, фактілер мен процестерді толық түрде зерттейді. Қалыптастырылатын құзыреттер: ұлттық сана мен азаматтық бірлікті қалыптастыру дағдыларын меңгеру; жастарда патриотизмге және төзімділікке тәрбиелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Қазақстан әлемдік кеңістікте
Мақсаты: ҚР заманауи сыртқы саясатын түсіну дағдыларын қалыптастыру. Курстың мәселелері бойынша отандық және шетелдік жарияланымдармен танысу; халықаралық өмір мен Қазақстанның сыртқы саясатының фактілері, оқиғалары мен құбылыстары туралы білімді кеңейту, оларды жүйелеу; сыртқы саяси курстың маңызды бағыттары; Қазақстанның халықаралық қоғамдастықтағы орны мен рөлі; қазақстандық жобаларды халықаралық іске асыру нәтижелерін зерделеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: сыртқы саясат бойынша жекелеген білімді біріктіре білу, әлемдік қоғамдастықтағы ҚР сыртқы саясатының рөлін бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Тарихты және дінтануды оқыту әдістері мен технологиялары
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер мүмкін: * оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдау * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдану * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланыңыз * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихының деректері мен тарихнамасы
Пән деректану мен тарихнаманың теориясы мен әдістеріне, соның ішінде Қазақстанды зерттеу үшін пайдаланылған тарихи дереккөздердің жіктелуі мен талдауына бағытталған. Ол Қазақстанның әртүрлі тарихи кезеңдеріндегі тарихнамасын, соның ішінде ежелгі, ортағасырлық, жаңа және қазіргі заман дәуірді, сондай-ақ кеңестік тарихты қамтиды. Студенттер тарихнамалық дәстүрлерді, дереккөздерді зерттеу әдістерін қарастырады және әртүрлі тарихи материалдарды, соның ішінде құжаттарды, археологиялық қазбалар мен нарративті дереккөздерін талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Шетелдік тарихнамадағы Қазақстан тарихы
Мақсаты: белгілі-бір ғылыми проблеманы зерттеу деңгейін, тарихнамалық деректердің мазмұнын, зерттеу бағыттарын анықтау. Мазмұны: Батыстық Ортаазиаттану мектебінің қалыптасу процесін, қазақ халқының тарихы мен мәдениетінің, көшпенділер өркениетінің түйінді проблемалары бойынша тарихнамалық ойдың эволюциясын қарастырады. Құзыреттер: Шетелдік тарих ғылымының даму заңдылықтары білу, Қазақстанның тарих ғылымының қазіргі даму деңгейімен байланысты әртүрлі тұжырымдамаларға объективті баға береді, тарихи, тарихнамалық дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Шығыс елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Курстың мақсаты: Шығыс елдерінің тарихын әлемдік-тарихи үдерістер контексінде қарастыру, Шығыс елдерінің жаңа және қазіргі заман кезеңдегі қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуының ерекшеліктерін көрсету. Курстың негізгі міндеттері: Шығыс тарихын зерттеудің негізгі теориялық тәсілдерін қарастыру; Шығыс елдерінің дәстүрлерінің, мәдениетінің рөлі мен ерекшелігін, менталитетінің ерекшеліктерін көрсету; Шығыс қоғамдарының әртүрлі тарихи кезеңдердегі экономикалық, саяси, әлеуметтік трансформация процесін қарастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Қазақтардың рухани мәдениеті, діні мен әдет-ғұрыптары
Бұл пән діни жүйелер мен әдет-ғұрыптарға ерекше назар аудара отырып, қазақтардың рухани құндылықтары мен өмірінің мәдени аспектілерін зерттеуге бағытталған. Студенттер қазақтардың бай мәдени мұрасына қанық болып, олардың мұсылман, отырықшы және көшпелі халықтар ретінде сан алуан мәдени дәстүрлермен араласып, қайталанбас мәдениетті қалай құра алғанын зерттейді. Оқу барысында студенттерде толеранттылық пен мәдениетаралық түсіністік дағдылары да қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының тарихы, діні және наным-сенімдері
Пән діни нанымдар мен рухани құндылықтарды қоса алғанда, түркі халықтарының тарихы мен мәдениетін тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Курс түркі мемлекеттерінің тарихын, ежелгі діни сенімдерді, тарихнаманы және дереккөздерді, салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды қамтиды. Ол сондай-ақ ислам дінін қоса алғанда, мәдениет пен діннің қазіргі заманғы аспектілерін және олардың қоғамға әсерін талдайды. Бұл курс студенттердің түркі халықтарының бай мәдени мұрасын түсіну және талдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беруде жасанды интеллектті пайдаланудың әдістерін меңгеруге бағытталған. Машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және жасанды интеллекттің оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады. Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
«Академиялық жазу негіздері» студенттерді ғылыми стильде жазуға, грамматикалық және стилистикалық сауатты мәтін құрастыруға баулиды. Курс тиімді коммуникация, сыни ойлау және зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық адалдық қағидаттары мен стандарттарын меңгеруге көмектеседі. Студенттер ғылыми жазу әдістерін үйреніп, грамматикалық және стилистикалық сауаттылығын арттырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын терең түсінеді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды / оқушыларды бағалауға тарта алады; бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, олардың білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалау мен өзін-өзі бағалауды және өзара бағалауды қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады, және т. б.). Олар бағалауға қатысты түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті. Студенттер: • бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсінеді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) • оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолданады • оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Шетелдер тарихының тарихнамасы және дерекнамасы
Мақсаты: тарих ғылымының даму процесі туралы білім мен түсінік жүйесін, сондай-ақ тарихи және тарихнамалық дереккөздермен жұмыс істеу біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ежелгі, ортағасырлық, жаңа және жаңа шетел тарихы мәселелері бойынша негізгі бағыттар, мектептер және тұжырымдамалар; Қазіргі деректану: мектептер және дереккөз туралы түрлі түсініктер. Тарихнамалық, деректанулық зерттеулердің дәстүрлері, сабақтастық және айырмашылықтар. Дереккөздерді зерттеу әдістеріне жаңа көзқарастар, әлем тарихының негізгі мәселелерінің әртүрлі тұжырымдамаларын талдау. Қалыптастырылатын құзыреттер: деректанулық, тарихнамалық талдау және тарихи дереккөздермен және зерттеулермен өзіндік жұмыс жасау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Дін философиясы
«Дін философиясы» пәні дін философиясының мәні мен мазмұнын ашады. Дін философиясының пәні мен негізгі принциптерін зерттейді. Дін туралы философиялық білімнің дамуын ежелгі дәуірден бастап, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріне дейінгі кезеңдерде талдайды. Дүниежүзілік діндер философиясы қарастырылады. Құдай мен рухани мәдениет туралы заманауи философиялық ілімдер зерттеледі. Жаңа заман мен ХХ ғасырдағы дін философиясы талданады. Пән руханияттың генезисін талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде педагогикалық зерттеулер жүргізу және оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық тәсілдерді енгізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық ғылымның негіздері, білім берудегі ғылыми зерттеулердің түрлері мен әдістері, зерттеу қызметінің кезеңдері, педагогикалық деректерді өңдеу және талдау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар инновациялық білім беру технологияларына, белсенді оқыту әдістеріне, цифрлық құралдарға, жоба және зерттеу қызметіне, бастапқы әскери дайындық аясында аударылады. Оқу нәтижелері: Түлек БӘД мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді әзірлеуге және жүзеге асыруға, инновациялық оқыту әдістерін қолдануға, цифрлық ресурстарды пайдалануға және білім беру тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалап, мектеп оқушыларының оқыту және тәрбиелеу сапасын арттыруға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Діни антропология
Мақсаты: діни антропологияның негізгі ережелерін, концепцияларын және әдістерін қарастыру. Мазмұны: діни антропологияның қалыптасуы мен дамуы, діннің шығу тегі онтологиялық проблемалардың ашылуы және антропологиялық дінтану қалыптасуы, мифтің антропологиялық теориялары, адам туралы діни түсініктердің қалыптасу тарихы, этностық және әлемдік діндердің теологияларындағы адам бейнесі. Құзыреттіліктер: дін антропологиясын талдауда философиялық, танымдық-теориялық дүниетанымды қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тарихи білімнің тарихы
Бұл пәнді оқытудың мақсаты-ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі тарихи ойдың даму генезисі туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Бір кешенде тарихи білімді кәсібилендіру, тарихты ғылыми пән ретінде қалыптастыру процесі қарастырылады. Ежелгі және орта ғасырлардағы тарихнама, жаңа дәуірдегі тарих ғылымы , әлеуметтік тарих және тарихи антропология, саяси, экономикалық, зияткерлік тарих.Тарихтың білімнің басқа салаларымен қарым-қатынасына, тарихи дамудың кең таралған тұжырымдамалық модельдеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тарихтың теориясы мен методологиясы
Мақсаты: тарихшы/дінтанушы студентті зерттеу қызметіне дайындау және енгізу, студенттерде ғылыми-зерттеу қызметі, оның кезеңдері, құрылымы, қойылған мақсатқа жету және ғылыми мәселені шешу үшін нақты зерттеу жобасында қолданылатын әдістердің жиынтығы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: әлем тарихының түйінді проблемалары және оларды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері; ғылыми әдістерді жіктеу: тарихи зерттеулерде қолданылатын негізгі жалпы ғылыми және арнайы тарихи әдістер. Тарихи зерттеудің негізгі кезеңдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: студенттерге тақырыпты таңдаудан бастап оның нәтижелерін ресімдеуге және ұсынуға дейін дербес зерттеу жұмыстарын жүргізуге көмек көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
Мақсаты: педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдіснамалық негіздерін меңгеру. Мазмұны: Мектепішілік басқару. Мектептегі менеджменттің заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Басшылық стилі. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті. Маркетинг. Білім беру ұйымының бәсекелестік қабілеті. Электрондық журнал.Қалыптасатын құзыреттіліктер: пәндік мамандану саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Аймақтық интеграция және халықаралық ұйымдар
Әмбебап және аймақтық форматтағы ең ықпалды халықаралық ұйымдардың түрлері, құрылымы, қызметі зерттеледі. Қазақстанның әртүрлі халықаралық құрылымдардағы рөлі мен орнына ерекше назар аударылады. Қазіргі әлемдегі интеграциялық теориялар және оның қайшылықтар мен мүмкіндіктері. Америка континентіндегі, АТМА, Африка, Азиядағы қазіргі интеграциялық процестердің ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Ресей және ТМД елдерінің тарихы
Пән Ресей тарихы мен Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының қалыптасуын, дамуын және ішкі ерекшеліктерін зерттеу болып табылады. Курс олардың халықаралық қатынастарға ықпалын және жаһандық оқиғаларға қатысуын талдайды. Сондай-ақ, КСРО мен ТМД туралы деректердің тарихнамасы, хронологиясы және жіктелуі талқыланады. Бұл пән студенттерге осы мемлекеттердің тарихи контекстегі және қазіргі заманғы әлемдік оқиғалардағы рөлі мен маңызын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Дін әлеуметтануы
«Дін әлеуметтануы» пәні дін социологиясының негізгі принциптерін қарастырады. Дін социологиясының конфессионалдық және феноменологиялық негіздерін талдайды. Діннің функциялары, діни бірлестіктердің типологиясы және олардың әлеуметтік құрылымдарда қызмет етуі зерттеледі. Діннің секуляризация жағдайы қазіргі заман тұрғысынан қарастырылады. Діндарлықтың эмпирикалық «индикаторлары» қарастырылады. Пән әлеуметтік процестердің діни жағдайға әсерін зерттеу дағдыларын қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Қазақстанның дін және мемлекеттік саясаты
Пән дүниетанымды, діннің қоғамдағы рөлін және осы саладағы мемлекеттік саясатты түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Курс мемлекет пен діннің өзара іс-қимыл мәселелерін, заңнамалық актілерді, деструктивті діни құбылыстардың алдын алуды, ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын және экстремистік көзқарастарды талдауды қамтиды. Елдегі діни субъектілердің әртүрлілігін ескере отырып, студенттер діни төзімділік пен мемлекеттік саясатты түсіну дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Зерттеу жобаларын әзірлеу: практикум
Пән тарих-дінтану саласындағы ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеу мен ұйымдастыруға қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастырады. Әртүрлі дереккөздерді талдау, жүйелік және эмпирикалық әдістерді қолдану, зерттеу жобаларын жоспарлау мен басқару дағдылары дамытылады. Студенттер курстық, дипломдық жұмыстарды ғылыми деңгейде орындауға және ғылыми-зерттеу қызметіне белсенді қатысуға машықтанады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі тарихи процестерді, діни және мәдени құбылыстарды, Батыс және Шығыс өркениетінің тарихи кезеңдерінің, қазақ және түркі халықтарының мемлекеттілігі мен өркениетінің нысандарын, оның ішінде Қазақ хандығын, Алтын Орданы, Орталық Азияны олардың діни-мәдени өзара байланысын, өткенді пәнаралық тәсілмен негізді ғылыми түсіндіруде іргелі білімдерін көрсетеді және талдайды, шетелдік және отандық тарихнаманы зерттеудің өзекті мәселелерін жіктеуді қолданады;
- Адамзаттың рухани мұрасын, соның ішінде діни ілімдерді, рәсімдерді, қасиетті мәтіндерді және қасиетті кеңістіктерді нақтылап түсіндіреді. Әлемдік діндерді, ұлттық конфессияларды және наным-сенімдердің формаларын салыстырады, олардың қоғамдық моральды, мәдениетті, дәстүрді және жеке тұлғаны қалыптастырудағы рөлін ашады. Мәдени, этникалық және философиялық контексттерді ескереді, толеранттылықты, діни әртүрлілікті құрметтеуді көрсетеді және конфессияаралық диалогқа ықпал етеді.
- Жазбаша, ауызша, археологиялық және визуалды дереккөздерді, соның ішінде сандық ресурстарды талдайды. Тарихи деректерге кешенді сараптама жүргізеді, шежірені, этнографиялық жәдігерлерді, археологиялық артефактілерді түсіндіреді, Қосалқы тарихи пәндердің, цифрлық тарих пен AI-технологиялардың әдістерін ежелгі, ортағасырлық, жаңа және қазіргі кезеңдегі әлемдік өркениеттің заңдылықтарын, фактілері мен құбылыстарын, оның ішінде түркі және қазақ өркениеттерінің тарихы мен мәдениетін талдауға қолданады, оларды нақтылық тұрғысынан түсіндіреді, идеологиялық бағыты және әлемдік және отандық тарих дамуының барлық кезеңдері туралы білімдерін жинақтайды;
- Қазіргі заманғы әлеуметтік-философиялық және саяси-құқықтық тұжырымдамаларды бағалайды, сыни ойлауды, этикалық сананы және белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Қоғамның және мемлекеттіліктің өзгеруіндегі діннің тарихи және өзекті рөлін түсінеді, діни радикализмнің құқықтық тәуекелдері мен қауіптерін анықтайды, мәдени-гуманитарлық диалог арқылы білім берудің тәрбиелік және ағартушылық қызметін жүзеге асырады.
- Академиялық, ғылыми, педагогикалық және мәдениетаралық ортада қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда тиімді қарым-қатынас жасайды. Діни, тарихи және ғылыми терминологияны қолданады, қоғамдық, пікірталас және академиялық сөйлеу жанрларын меңгереді, мәтіндерді өңдейді және ғылыми материалдарды аударады.
- Білім беру, зерттеу және басқару қызметінде цифрлық технологияларды, мультимедиялық ресурстарды, визуализация және талдау құралдарын, қашықтықтан оқыту платформаларын қолданады. ақпараттық қауіпсіздікті, виртуалды ортадағы этикалық мінез-құлықты, электрондық мұрағаттар мен дерекқорларды пайдалануды қамтамасыз етеді.
- Тарих, дінтану және педагогика саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлайды және жүзеге асырады. Заманауи әдістемелерді қолданады, академиялық жазу, жүйелеу, дәйексөз келтіру және деректерді талдау дағдыларын меңгереді. Академиялық этика, ғылыми жаңалық, адалдық және өзіндік ерекшелік қағидаттарын құрметтейді.
- Инклюзивті тәсілді, білім алушылардың жас және этномәдени айырмашылықтарын ескере отырып, білім беру практикасы мен курстардың мазмұнын бейімдейді. Білім алушылардың психологиялық әл-ауқатын ескереді, балалармен, жастармен және осал санаттармен жұмыста білім беру ортасын ізгілендіру қағидатын және қамқорлық этикасын іске асырады.
- Қазіргі білім беру стандарттарына сәйкес оқу бағдарламаларын, дидактикалық материалдарды, мультимедиялық курстар мен бағалау құралдарын әзірлейді және өзгертеді. Сабақтарды жобалауды, оқу нәтижелерін жүйелеуді, формативті және жиынтық бағалау әдістерін қолдануды біледі.
- Білім беру мекемелерінде ғылыми-зерттеу, жобалау және тәрбие жұмысын ұйымдастырады, білім алушылардың бойында рухани құндылықтарды, патриотизмді, этносаралық және дінаралық құрметті дамытады. Оқушыларды әлемдік тарихтың, Қазақстан, Ресей және ТМД тарихының жаһандық, аймақтық және локальдық проблемаларын шешу үшін ғылымның басқа салаларында білімді интеграциялау үшін қазақ/түркі халықтарының мәдени мұрасын, дәстүрлерін зерделеуге тартады;
- Білім беру және дінтану практикасында басқарушылық, құқықтық және құжаттамалық құралдарды қолданады. Электрондық құжат айналымы жүйесін, педагогикалық менеджментті, білім берудің нормативтік құқықтық базасын меңгерген, құжаттамамен жұмыс істей алады және сапаны бақылау рәсімдерін іске асыра алады. Қазіргі қоғамның тарихи және дінтану дүниетанымын кеңейту және теориялық және практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолданады, әртүрлі бастапқы, тарихи және этнографиялық, археологиялық материалдардың ерекшеліктері мен қасиеттерін және олардың зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде отандық және әлемдік тарих пен мәдениеттегі жетістіктерін түсінеді.
- Дүниежүзілік және отандық тарихтың барлық кезеңдерінде (ежелгі, ортағасырлық, жаңа, жаңа, қазіргі заманғы) дамудың тұтастығы мен үздіксіздігін сипаттайтын негізгі оқиғаларды, құбылыстар мен процестерді жалпылап қорытады және түсіндіреді, олардың себеп-салдарлық байланыстарын анықтайды; жеке мансаптық траекторияны саналы түрде құрады, кәсіби этикаға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы жауапкершілікке, қаржылық және цифрлық сауаттылық жауапкершілігіне үнемі жетілдіріп отырады. Қазіргі әлемнің сын-қатерлеріне бейімделуге, жаһандық жобаларға қатысуға, белгісіз кездейсоқ жағдайларда тұрақтылықты сақтауға қабілетті.