Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01722 Француз тілі мұғалімдерін даярлау в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Жазбаша және ауызша сөйлеу практикасасы (А1.1)

    Француз тілінде сабақ жүргізу үшін тілдік дайындық деңгейіне жету. Болашақ мұғалімдердің сабақ жоспарын құра білуі, оқыту деңгейіне және сабақ кезеңдеріне сәйкес оқу-дидактикалық материалды дұрыс анықтап, саралап, қолдана білуі. Олар сабақтың өту барысын, кезеңдерін сыни тұрғыдан бағалап, талдай алады. Кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін француз тілін меңгеру; тілдік материалды барлық коммуникативтік-сөйлеу әрекеттерінде дұрыс қолдану; сабақтың мақсатына сәйкес оқу-дидактикалық материалдарды әзірлеу; өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе (фр.)

    Мақсаты: бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді тілдердің шығу тегі, тілдің әлеуметтік сипаттамасы, тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, әлем тілдерінің жіктелуі, әлемнің лингвистикалық картасы сияқты жалпы теориялық мәселелермен таныстыру болып табылады Мазмұны: тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдері, тілге теориялық көзқарастары бар тілдердің типологиялық сипаттамаларын талдау. Курс адамның сөйлеу дыбыстарын зерттеуден бастап сөйлемдердің құрылымы мен мағынасына, тілді меңгеруге дейінгі лингвистикалық талдауға шолу жасайды, бұл болашақ мұғалімдердің жалпы тілдік құзыреттілігін қалыптастырады. Студент шет тіліндегі ауызша жазбаша коммуникативтік қызметке қатысуға дайын екендігін білдіреді. Құзыреттіліктер: тіл білімінің негізгі ұғымдары туралы білімдерін көрсету: тілдердің генеалогиялық және типологиялық жіктелуі; тілдің қасиеттерін белгілер жүйесі, тілдің қызметі, тіл мен менталитеттің, тіл мен сөйлеудің арақатынасы, тілдің құрылымы, тілдің пайда болу теориясы ретінде көрсету; фонематикалық деңгей бірліктерінің қасиеттері, олардың сөйлеуді жүзеге асыруы, сөздің негізгі тіл бірлігі ретіндегі қасиеттері, сөз тіркестерінің түрлері, семантикалық өзгерістердің түрлері туралы білімдерін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жазбаша және ауызша сөйлеу практикасасы (А1.2)

    Француз тілінде коммуникативтік дағдыларды дамыту. Сабақ барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика бойынша білімдерін тереңдетіп, оларды ауызша және жазбаша сөйлеуде қолдануды үйренеді. Француз тілінде өзекті тақырыптар мен мәселелерді талқылау. Өз көзқарасын білдіру және оны дәлелдей білу дағдыларын дамыту. Мәтіндерді орыс тілінен француз тіліне және керісінше аудару тәжірибесі. Француз тілінде тыңдалым және жазылым дағдыларын жетілдіру. Рөлдік ойындар, пікірсайыс және презентациялар сияқты белсенді оқыту әдістерін пайдалану. Студенттер сондай-ақ француз тілі бойынша білімдері мен дағдыларын тексеруге арналған әртүрлі тапсырмалар мен тесттерді орындауға дайын болуы тиіс. Бұл пән студенттерге француз тілінде ауызша және жазбаша түрде еркін сөйлеуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді. Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді. Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған француз тілі (A2.1)

    Студенттерді олардың кәсіби қажеттіліктерін ескере отырып, француз тілінің жоғары деңгейіне үйрету. Курс студенттердің француз тіліндегі коммуникативтік дағдыларын, әсіресе бизнес, туризм, медицина және басқа да жұмыс салаларында жетілдіруге көмектеседі. Тақырыптық сөздік пен фразеологияны меңгеру, кәсіби тақырыптар бойынша жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту, сондай-ақ жұмыс ортасындағы тиімді қарым-қатынас үшін қажет грамматикалық құрылымдарды игеру. Сонымен қатар, француз тіліндегі кәсіби мәтіндер мен құжаттармен жұмыс істеуге ерекше назар аударылады. ҚҰЗЫРЕТТЕРІ: 1. Кәсіби француз тілін және оның түрлі қызмет салаларындағы ерекшеліктерін терең түсіну. 2. Жұмыс жағдайларында, соның ішінде келіссөздер, презентациялар, іскерлік хат алмасу және т.б. кезінде француз тілінде еркін қарым-қатынас жасай білу. 3. Француз тіліндегі кәсіби мәтіндермен және құжаттармен жұмыс істеу дағдылары, ақпаратты тиімді табу және талдай білу. 4. Түрлі жағдайлар мен контексттерде француз тілін бейімдеп, қолдана білу қабілеті. 5. Француз тілін кәсіби мақсаттарға жету және мансапты дамыту үшін қолдана алу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    «Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    "Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Француз тілін оқыту әдістері мен технологиялары

    Мақсаты: студенттерде оқытудың әдіснамалық жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын модельдеу, нақты мектептің шарттары мен білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, нысандарын, әдістері мен технологияларын жоспарлау, жетекшілік ету, оқыту және бағалау, сондай-ақ пайдалану. Мазмұны: 1. Білім берудің негізгі принциптері (білім берудің мақсаттары мен міндеттері, педагогикалық технологиялар, білім беру процесін құру принциптері). 2. Оқытудың интерактивті әдістері (проблемалық-бағдарланған оқыту (PBL), жобалық оқыту, геймификация, кейс-әдіс, зерттеушілік оқыту, инверттелген оқыту және т.б.). 3. Оқыту әдістемесі (оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу, оқытудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдану, оқу материалын студенттердің қажеттіліктеріне бейімдеу). 4. Білімді бағалау және бақылау (білім алушылардың білімі мен іскерлігін бағалау әдістері, бақылау мен кері байланыстың әртүрлі нысандарын пайдалану). 5. Білім берудегі технологиялар (заманауи ақпараттық технологиялар мен қашықтықтан оқыту әдістерін қолдану). 6. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс (әртүрлі физиологиялық дамуы мен танымдық қабілеттері бар балалармен жұмыс істеу үшін білім беру процесі мен оқыту әдістемесін бейімдеу). Құзыреттіліктер: оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдау; технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдану; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалану; авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған француз тілі

    МАҚСАТЫ: Студенттерді кәсіби қызмет контекстінде француз тілін жоғары деңгейде меңгеруге үйрету. Француз тілінде іскерлік қарым-қатынастың түрлі аспектілерін меңгеру, мысалы: іскерлік хат алмасу, презентациялар жүргізу, конференцияларға қатысу және келіссөздер жүргізу. Сондай-ақ франкофон елдеріндегі кәсіби қатынастың мәдени ерекшеліктері мен нәзіктіктері қарастырылады. Студенттер мамандандырылған лексиканы меңгеріп, күрделі мәтіндерді түсіну және дұрыс айту, ресми құжаттарды жазу дағдыларын дамытады. ҚҰЗЫРЕТТЕРІ: 1. Күрделі сөйлемдер құрып, өз ойын анық әрі қисынды жеткізу арқылы кәсіби француз тілін меңгеру. 2. Іскерлік хаттар, баяндамалар және басқа да ресми мәтіндерді француз тілінде жаза білу. 3. Кәсіби тақырыптар бойынша ауызша қарым-қатынас жасау дағдылары, оның ішінде аудитория алдында сөйлеу және пікірталастарға қатысу. 4. Франкофон елдеріндегі кәсіби қатынастың мәдени ерекшеліктерін білу. 5. Француз тіліндегі кәсіби әдебиеттер мен ресурстармен жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс

    Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, студенттердің қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа түрлері арқылы байланыса, өзара әрекеттесе және ынтымақтаса алады және олардың оқытушылық қызметін дамытуға ықпал ететін жаңа қатынастар жасай алады. Құзыреттіліктер: психология бойынша теориялық білім. Адамның дамуын білу. Білім беру ортасын жобалау дағдылары. Қарым-қатынас және өзара әрекеттесу дағдылары. Байланыс және өзара әрекеттесу әдістері. Топтық динамиканы білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Француз тілін оқытудағы STEAM және STEAM технологиялары

    Мақсаты: вариативті шет тілді білім берудің қазіргі заманғы жүйесін дамытудың жетекші принциптері мен негізгі тенденцияларын білу және түсіну Мазмұны: болашақ мұғалімдер шет тілін оқытуда STEAM және Steam технологияларын қолдана алады, озық жетістіктер мен педагогикалық тәжірибені талдап, қорытындылай алады. Оқу процесін ұйымдастырудың мақсаттары мен формасына сәйкес білім алушылар үшін материалды таңдауда саралауға және сыни тұрғыдан қарауға қабілетті. Құзыреттіліктер: қазіргі заманғы шет тілді білім беру контекстінде тілді ерте оқыту мен дамытуды саралау; француз тілін оқыту процесінде өзіндік жұмыс, жобалау және зерттеу қызметі үшін STEM және ЅТЕАМ технологиясын қолдана отырып, оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады. Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Француз қазақ/француз тілдерінің салыстырмалы типологиясы

    Мақсаты: тілдердің типологиялық сипаттамасы мен жіктелуі, типологиялық зерттеу әдістемесі туралы білімді қалыптастыру Мазмұны: француз және ана тілдерінің тіларалық алшақтықтарының белгілері туралы олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігіндегі тілдер құрылымының ең жалпы ерекшеліктерін салыстыру. Курс француз және қазақ/орыс тілдерін (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық) салыстырмалы талдау мүмкін болатын барлық деңгейлерге сәйкес келетін бөлімдерді қамтиды. Бұл курс лексикалық құзыреттіліктің дамуына ықпал етеді. Білім алушы сөздің мәнмәтіндік мағынасын анықтай алады, оның мағынасын ана тілімен салыстыра алады, жеке тілдік тәжірибенің көмегімен нақты ұлттық ерекшелей алады. Құзыреттіліктер: француз және қазақ/ орыс тілдерінің фонологиялық жүйелерінің типологиясы туралы білімдерін көрсету; француз және қазақ/ орыс тілдерінің морфологиялық жүйелерінің типологиясы туралы білімдерін көрсету; синтаксистік және лексикалық жүйелердің типологиясы туралы білімдерін көрсету; француз тілін оқыту әдістемесінде салыстырмалы типология бойынша білімдерін қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Француз тілін оқыту процесінде театрландыру*(FR)

    Мақсаты: француз тілін тиімді үйрену үшін театр әдістері мен әдістерін қолдану. Мазмұны: импровизация, рөлдік ойындар, мимика, жест-ишара және т.б. сияқты негізгі театр әдістерін үйрену. студенттер сонымен қатар классикалық және заманауи Француз пьесаларымен танысады, риторика мен артикуляцияны үйренеді, мәнерлеп оқу және тыңдау дағдыларын дамытады. Оқу процесінде студенттер театр қойылымдарына қатысады, француз тілінде рөлдер ойнайды, сценарийлер жасайды және мини-спектакльдерді басқарады. Тіл үйренудің бұл тәсілі студенттерге француз тілін меңгеруді жақсартуға ғана емес, сонымен қатар қарым-қатынас дағдыларын, өзіне деген сенімділікті, шығармашылық ойлауды және ынтымақтастық қабілетін дамытуға көмектеседі. Пән студенттердің жан-жақты дамуына, олардың мәдени байытылуына және шет тілін үйренуге деген ынтасын арттыруға ықпал етеді. Құзыреттіліктер: шетелдік мәтіндерді оқығанда рөлдік ойындарды көрсету; кейіпкер туралы театр тарихын оқу; аудиторияда театрландырылған қойылыммен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттар үшін француз тілі*(FR)

    Мақсаты: студенттерге оқу, ғылыми зерттеулер, жарияланымдар мен презентациялар сияқты академиялық салаларда француз тілін қолдануға үйрету. Мазмұны: академиялық мәтіндерде қолданылатын жалпы лексиканы, грамматиканы және фразеологизмдерді зерттеу, сондай-ақ француз тілінде тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамыту, бұл студенттерге француз тілінде академиялық ортада табысты білім алуға және жұмыс істеуге көмектеседі және олардың одан әрі дамуы мен мансаптық өсуіне мүмкіндік береді. Құзыреттері: 1. Француз тілінде академиялық лексика мен грамматиканы меңгеру. 2. Француз тіліндегі академиялық мәтіндерді түсіну және талдау қабілеті. 3. Француз тілінде академиялық мәтіндер мен презентациялар құрастыру дағдылары. 4. Француз тілінде академиялық тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірталастар жүргізе білу. 5. Академиялық ортада ақпарат пен идеялармен алмасу үшін француз тілін белсенді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект негіздері

    «Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Іскерлік француз тілі

    Мақсаты: студенттерге іскерлік салада француз тілін кәсіби қолдануға үйрету. Мазмұны: пәннің негізгі мазмұны Іскерлік лексика мен фразеологизмдерді, іскерлік жазудың ерекшеліктерін және кәсіби жағдайларда сөйлесу практикасын зерттеуді қамтиды. Пәнді оқу студенттерге француз тілінде іскерлік қарым-қатынасты сәтті жүргізу және халықаралық ортада жұмыс істеу үшін қажетті дағдылар мен білім алуға мүмкіндік береді. Құзыреттері: 1. Келіссөздер, презентациялар, телефон қоңыраулары және хаттар сияқты іскерлік жағдайларда француз тілінде тиімді және сауатты сөйлесу мүмкіндігі. 2. Іскерлік француз тілін және оның ерекшеліктерін, оның ішінде терминологияны, іскерлік құжаттардың форматтарын және іскерлік қарым-қатынас хаттамаларын білу. 3. Француз тіліндегі іскерлік ақпаратты тыңдау және оқу дағдылары, сондай-ақ негізгі ойларды өз бетінше анықтау және мәтіндерді талдау мүмкіндігі. 4. Халықаралық бизнестің мәдени айырмашылықтары мен ерекшеліктерін ескере отырып, француз тілінде командада жұмыс істей білу және іскерлік келіссөздер жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Функционалды стилистика(фр)

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді сөйлеу қарым-қатынасының әртүрлі салаларындағы тілдің жұмыс істеу заңдылықтарымен таныстыру, стилистиканың негізгі терминологиясын меңгеру және болашақ мұғалімдерде француз тілінің әртүрлі функционалдық стильдерінің барлық деңгейлеріндегі (фонетикалық, лексикалық-фразеологиялық, морфологиялық, синтаксистік бірліктер) социолингвистикалық және прагматикалық аспектілерін ұсынуды қалыптастыру. Мазмұны: Француз стилінің негізгі мәселелерін, тілдік экспрессивті құралдарды дұрыс қолдануды қамту. Болашақ мұғалімдер француз тілінің функционалды-стильдік жүйесі туралы білімге ие, зерттеудің лингвистикалық әдістерін біледі, мәтінде экспрессивті құралдарды таба алады және олардың функцияларын анықтай алады. Құзыреттіліктер: мәтінді мән деңгейінде де, мағына деңгейінде де талдау; автордың ойы мен оның бейнеленген шындыққа эмоционалды қатынасын білдіретін көркемдік құралдарды тану; стилистикалық әдістер мен экспрессивті құралдарды түсіндіру дағдыларына ие болу; мәтінді стилистикалық талдау мен түсіндіруді жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар

    «Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар» курсы студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Франция және француз тілді елдер әдебиеті

    Мақсаты: француз әдебиетін оқып, студенттердің әдеби шығармашылығын дамыту. Мазмұны: әртүрлі дәуірлер мен жанрлардағы француз мәтіндерін зерттеу, әдеби шығармаларды талдау, шығармашылық жазу әдістерін дамыту және әдеби талғамды дамыту. "Француз Әдебиеті" пәнін оқу студенттердің әдеби талғамының, шығармашылығының және жазушылық шеберлігінің дамуына ықпал етеді, сонымен қатар француз әдебиеті әлеміне еніп, білімі мен мәдени көкжиегін кеңейтуге мүмкіндік береді. Құзыреттері: 1. Француз әдебиетінің негізгі бағыттары мен жетістіктерін білу және түсіну. 2. Көркем мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті. 3. Әр түрлі жанрдағы әдеби шығармаларды өз бетінше жасау мүмкіндігі. 4. Шығармашылық жазуды және әдеби шеберлікті дамыту. 5. Әдеби әдістер мен әдістерді қолдана отырып, өз ойлары мен эмоцияларын мәтінде жеткізе білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Адам құқықтарының негіздері

    Мақсаты: Курстың мақсаты – студенттерге адам құқықтары мен бостандықтарының негізгі ұғымдарын терең меңгерту және оларды халықаралық және ұлттық деңгейде қорғау жолдарын түсіндіру. Мазмұны: Курс адам құқықтарының теориялық негіздерін, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын реттейтін халықаралық және ұлттық құқықтық актілерді, сондай-ақ адам құқықтарын қорғау тетіктерін, соның ішінде халықаралық ұйымдар мен сот инстанцияларын қамтиды. Өмір сүру құқығы, бостандық, әділ сот және заң алдында теңдік сияқты негізгі ұғымдар қарастырылады. Құзыреттері: Студенттер адам құқықтарының негіздерін меңгереді, заңнамалық актілерді талдай алады, жеке тұлғаның құқықтарын қорғауға қабілетті болады және оларды қорғауда халықаралық және ұлттық органдардың рөлін түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Шешендік және дипломатия*(FR)

    Мақсаты: болашақ мұғалімдер үшін бұл пәннің мақсаты-мұғалімдер мен тәрбиешілер ретінде кәсіби қызметте қажет болатын шешендік өнер мен дипломатия дағдыларын дамытуға көмектесу. Мазмұны: бұл курс дипломатиялық және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті лингвистикалық дағдылардың негізгі бағыттарын зерттеуге арналған. Француз тілінде ауызша және жазбаша тілде сөйлесетін академиялық және практикалық сабақтардың бірегей үйлесімін ұсынады. Осы пәннің көмегімен студенттер аудитория алдында сенімді сөйлеуді, әріптестерімен, ата-аналарымен және оқушыларымен тиімді қарым-қатынас жасауды, қақтығыстарды бейбіт жолмен сендіруді және шешуді үйрене алады. Мұндай дағдылар олардың кәсіби қызметін сәтті жүзеге асыруға және басқалармен жақсы қарым-қатынас жасауға көмектеседі. Құзыреттіліктер: оңай және креативті сөйлеу – жазбаларсыз және сенімді сезіну; дипломатиялық және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Француз тілін ерте оқыту әдістемесі

    Мақсаты: қазіргі заманғы шет тілді білім беру контекстінде оқытудың ерте кезеңінде француз тілін оқытудың тәсілдері мен әдістері туралы білім беру Мазмұны: болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі кезеңде балалардың француз тілін оқыту процесінде қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдермен танысады, өйткені дәл осы кезеңде балалар тілді меңгеру тұрғысынан өздерінің максималды әлеуетін ашады Құзыреттіліктер: заманауи шет тілді білім беру контекстінде ерте оқыту мен тілді дамытуды саралау; ерте оқыту жағдайында әзірлеу, енгізу және бағалау үшін әртүрлі құралдары бар инновациялық платформаларды тиімді қолдану; оқытудың ерте кезеңінде сөйлеу дағдыларын дамыту үшін ойын оқыту технологияларының мүмкіндіктерін қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Когнитивтік-интерактивті технологиялар негізінде оқыту үрдісін жоспарлау және модельдеу

    Мақсаты: француз тілі сабақтарын модельдеу мен жобалаудың әдістемелік және әдіснамалық негіздерін меңгеру, сондай-ақ Болашақ педагогтардың шет тілдерін оқыту процесіне когнитивтік және интерактивті технологияларды енгізуге дайындығы Мазмұны: болашақ мұғалімдерде шет тілді және когнитивті-әдістемелік құзыреттілік дамиды. Бұл құзыреттер Оқу процесін ұйымдастырушылық-белсенділік тәсіліне, кері байланыс жүйесіне және әрбір оқушы үшін оқу нәтижелерін жеке бақылауға негізделген ұйымдастыруға көмектеседі, қызығушылықты, ішкі мотивацияны, өзін-өзі тиімділікті, іске асыруды, когнитивті жүктемені және өзін-өзі реттеуді қоса алғанда, ҰБТ-ны олардың жеке мүмкіндіктеріне сәйкес оқытуға мүмкіндік береді Құзыреттіліктер: шет тілін оқыту процесін модельдеу, енгізу, бағалау, Сыни тұрғыдан түсіну; жеке және кәсіби дамуды қамтамасыз ету үшін шет тілдерін оқытудың танымдық және интерактивті технологияларын, әдістері мен құралдарын тиімді пайдалану; шет тілдерін оқыту саласындағы инновациялық әдістемелік тәжірибені жинақтау және тарату.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Француз тілінің лексикологиясы

    Мақсаты: лексикология мен лексикографияны зерттеу Мазмұны: тілдің әртүрлі стильдеріне және француз тілінің негізгі нұсқаларына тән лексикалық құбылыстарға шолу және зерттеу, онлайн бағдарламалар мен басқа да сандық құралдарды қолдану. Осы курсты оқу нәтижесінде студент әртүрлі контекстік жағдайларда тілдік және сөйлеу бірліктерін мақсатты пайдалану қабілетін қалыптастырады. Құзыреттіліктер: оқығанын сыни тұрғыдан түсінеді; белгілі бір тілдік құралдарды таңдауды түсіну біздің назарымызды аударады және әртүрлі адамдардың сөйлеу үлгілерін салыстырады; лингвистикалық талдау әдістерін қолданады; мәтіндік үлгілерді қарапайым компьютерлік талдау және олардың сөйлеушінің немесе жазушының стилі мен әсерімен байланысын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • кәсіби қызметте мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті, денсаулықты сақтау және нығайту дағдыларын меңгеру
  • әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, өз көзқарастарын, этикалық принциптері мен өз педагогикалық дамуының мақсаттарын сыни тұрғыдан бағалау;
  • француз тілін оқытуды жетілдіру үшін шет тіліндегі білім берудің теориялық білімі мен озық тұжырымдамаларын сыни тұрғыдан таңдау және көрсету
  • инклюзивті білім беру жағдайында білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсіну, білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде психологиялық әл-ауқатты этикалық қолдау
  • шет тілдерін түсіну және меңгеру үшін кәсіби деңгейде білім мен түсініктерді қолдану, шет тілінің жаһандық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымның басқа салаларындағы білімді қолдану мен интеграциялауды дәлелдеу
  • қазақ халқының тарихының, эволюциясы мен өркениетінің негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету
  • шет тілін оқыту кезінде болатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау
  • шет тілін оқытудың ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну
  • тілдік құзыреттілікті кеңейту үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамыту үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын қолдану
  • шет тілді білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру
  • оқу процесінде ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың инновациялық әдістерін қолдану, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін сақтай отырып, практикалық міндеттерді шешу үшін заманауи әдістерді қолдану
  • шет тілін оқыту бойынша алған білімдерін жүйелеу және жалпылау және оқыту әдістемелері бойынша зерттеу процестерін модельдеу
Top