Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01708 Орыс тілінде оқытатын және оқытпайтын мактептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Филологиялық мамандыққа кіріспе

    Пән тіл біліміне кіріспе,әдебиеттануға кіріспе атты екі бағыттың мазмұнын қамтиды. Бұл пән жоғары оқу орнында филологтарды оқыту кезеңінде оқытылатын лингвистикалық жіне әдебиеттану пәндері циклінің негізі болып табылады. Сонымен қатар, теориялық және қолданбалы сипаты бар оқу пәнінің мазмұны, тілдік және әдебиеттану зерттеулерінің әдіснамасы мұғалімді кәсіби даярлауға бағытталған курстарына қажетті пререквизиттер қатарына кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің практикалық курсы

    Курстың мақсаты – қазіргі емлені зерттеу: нормалар мен дәстүрлер; орыс емлесінің принциптері. Орфографиялық норма және орфографиялық нұсқа түсінігі. Әр түрлі сөздіктердегі орфографиялық нормаларды репрецентациялау. Қиын орфограммаларды талдау және оларды жіктеу. Сөздердің біріктірілген, сызықша арқылы жазылған және бөлек жазылуын реттейтін ережелер. Орыс емлесіндегі даулы мәселелер. Тыныс белгілеріндегі норма мен өзгергіштік. Бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері. Формативті бағалау әдістері. E-learning техникасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілнің фонетикасы

    Бұл курста болашақ мамандардың коммуникативті құзіреттілігін қалыптастыру, тілдің дыбыстық жағын (буындар, дыбыстық тіркестер, дыбыстарды сөйлеу тізбегіне қосу заңдылықтары), интонацияны, сегменттік және супрасегменттік құралдарды зерттеу қарастырылады. Дыбыс құралдарының фонологиялық, артикуляциялық, акустикалық және перцептивті аспектілері зерттеледі. Әр түрлі тұжырымдамалар объективті түрде ұсынылады, бір объектіні сипаттаудың әртүрлі тәсілдері, материалдың мұндай презентациясы оқушының аналитикалық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Курс студенттерге педагогика ғылымының негізгі нысаны мен пәнін, сондай-ақ педагогиканың негізгі бөлімдері — педагогика тарихы, дидактика, әдіснама, классикалық және инновациялық педагогика — аясындағы негізгі ұғымдары мен категорияларын ғылыми негізде зерделейді. Студенттер оқыту мен тәрбиелеудің принциптері, тәсілдері, тұжырымдамалары, формалары мен әдістері туралы кешенді білім алады. Оқу барысында студенттер тәрбие мен оқытудың заманауи әдістері мен құралдарын тиімді пайдаланудың теориялық негіздерін және практикалық дағдыларын меңгереді. Сонымен қатар, педагогикалық технологиялар саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілнің ауызша және жазбаша

    Курстың негізгі мақсаты-болашақ мамандардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, тілдің дыбыстық жағын, сегменттік және супер сегменттік фонетикалық құралдарды үйрену. Пән аясында дыбыстық құралдардың фонологиялық, артикуляциялық, акустикалық және перцептивті аспектілері қарастырылады. Студенттер сөйлеу мүшелерін және олардың жұмысын егжей-тегжейлі зерттейді. Бұл курс фонетика, фонология, орфоэпия, графика және орфографияның тілдік нормалар жүйесін қалыптастыруға арналған. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез. E-learning техникасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Лексикалық семантика

    Мақсаты-қазіргі орыс тілінде сөзді парадигматикалық және синтагматикалық қатынастар тұрғысынан қарастыру. , Денотативті және коннотативті мағынаның түрлері зерттеледі. Полисемия тіл дамуының табиғи тарихи құбылысы ретінде қарастырылады. Оқу кезінде оқушылар лексикалық семантика синонимия мен антонимияның, омонимияның, полисемияның, паронимияның, парономазияның; әртүрлі семантикалық бірлестіктердің: ассоциативті, тақырыптық, лексикалық-семантикалық топтардың, семантикалық құрылымдардың негізін құрайтын ұғым екенін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс халық ауыз әдебиеті

    Мақсаты-әдебиеттану пәндері жүйесіндегі орыс фольклорының орны мен маңызын зерттеу. Қарастырылатын мәселелер: орыс халық ауыз әдебиеті-фольклордың ерекшелігі, Қазіргі фольклор, фольклор және мифология, әдебиет және фольклор, фольклорды зерттеудің өзекті мәселелері. Фольклор, оның пайда болуы, тарихи дамуы, оны жинау және зерттеу тарихы, әртүрлі фольклорлық жанрлар, олардың әлеуметтік өмірмен, халықтың еңбегімен және өмірімен тығыз байланысы туралы жалпы теориялық түсінік

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XI-XVIII ғғ. орыс әдебиетінің тарихы

    Пәннің оқу мазмұнына 18 ғасырдағы ежелгі орыс әдебиеті мен орыс әдебиетінің материалдары кіреді. Пән әдебиеттің орыс сөзі өнері ретінде дамуының бастапқы кезеңдерін көрсете отырып, студенттерді орыс әдебиеті тарихы бойынша оқу пәндерімен әрі қарай жұмыс істеуге және тіл мұғалімнің кәсіби қызметіне қажетті біліммен қамтамасыз етеді.Пәнді зерттеу шеңберіндегі жұмыс білім алушылардың тарихи мәліметтерді игеруін көздейді. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс лексикологиясы және фразеологиясы

    Курстың зерттеу нысаны ретінде, сәйкесінше, орыс тілінің сөздік және фразеологиялық құрамы әрекет етеді. Пәннің пәні ретінде синтагматикалық және парадигматикалық қатынастар тұрғысынан сөз және фразеологизм болып табылады.. Лексикалық және фразеологиялық жүйе олардың қалыптасуы, қолданылуы, стилистикалық қасиеттері, динамикалық өзгерістері тұрғысынан қарастырылады. Студенттер лексеманың және фразеологиялық айналымның толық сипаттамасын көрсететін, лексикалық сөз талдауы және фразеологиялық талдауы жайлы екі презентация дайындайды Лексикография мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы

    Қазіргі орыс тілі сөзжасамын зерттеу 1) жүйелік-құрылымдық қатынастар, 2) функционалдық маңыздылық тұрғысынан жүзеге асырылады. Теориялық білімді меңгеру әр түрлі сөзжасамдық бірліктерді талдау барысында студенттердің практикалық біліктері мен дағдыларын дамыту арқылы тереңдетіледі. Оқушылар ең алдымен морфемалық және сөзжасамдық талдауларды кәсіби түрде орындауды, сондай-ақ туындыларды семантизациялау дағдыларын дамытуды үйренуі қажет. Алынған білім олардың функционалдық сауаттылығын арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс тіліндегі шығармашылық

    Бұл курс орыс әдебиетінің алғашқы ғасырлардағы (11-17 ғасырлар) жанрлық және көркемдік ерекшеліктерін және Ресей империясындағы мемлекеттік билікті орталықтандыру уақытын зерттеуге көмектеседі (18 ғасыр); ауызшадан образға, сюжетке, композицияға, идеяға өтіп, тіл элементтері арқылы оқылған идеялық және көркемдік мағынаны түсіндіреді; мазмұн мен форманың барлық компоненттерін түсініп, шығарманы сөз өнерінің тұтас құбылысы ретінде қабылдайды. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" пәні студенттердің экономиканың қызмет етуі және кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде негізгі экономикалық категориялар, нарықтық экономика тетіктері, бизнесті ұйымдастыру қағидалары, кәсіпкерліктің құқықтық негіздері, салық салу, қаржылық жоспарлау және ресурстарды басқару оқытылады. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, кәсіпкердің экономикадағы рөлін түсінуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    «Шоқантану» пәні қазақтың көрнекті ғалымы, ағартушы, саяхатшы Шоқан Уәлихановтың өмірі мен ғылыми мұрасын жан-жақты зерттеуге бағытталған. Курс студенттерді оның ғылымға, мәдениетке, этнографияға, шығыстануға қосқан үлесімен, сонымен қатар қоғам мен мемлекеттілік туралы озық көзқарастарымен таныстырады. Шоқан Уәлиханов идеяларының призмасы арқылы тарихи ойлауды, азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән заңнаманың даму динамикасын, сыбайлас жемқорлықтың түсінігін, себептері мен түрлерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілікті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес модельдерін зерттейді. Сыбайлас жемқорлық деңгейін бағалаудың рейтингтік жүйесінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы халықаралық стандарттарды, ұйымдарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы және Қылмыстық жолмен алынған ақшаны жылыстатуға бағытталған халықаралық нормативтік құқықтық актілерді қарайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дүниежүзі әдебиетінің тарихы

    Курстың мақсаты ежелгі, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуірінен 19 ғасырға дейінгі шетел әдебиетінің эстетикалық мәнін анықтау болып табылады. Студенттер әлемдік шетел әдебиетінің ең маңызды көркем туындылары, негізінен еуропалық көркем әдебиеттің ерекшелігі, оның жалпы әлемдік әдеби процестегі маңызы туралы түсінікке ие болуы керек. Әлемдік әдебиет тарихы курсының негізгі мәселелерінің ауқымы оның тарихи және әдеби процестегі орнымен анықталады. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу негіздерін қарастыруға бағытталған. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы

    Бұл курста зерттеледі: орыс әдебиетінің классикалық кезеңінің жалпы сипаттамасы және кезеңділігі. Александр және Николаев кезеңдері. Романтизм XIX ғасырдың басындағы әдеби бағыт ретінде. Поэзия, драматургия және прозадағы стильдер мен жанрлардың типологиясы. Орыс әдебиетінің Пушкин кезеңі. Лермонтовтың шығармашылығы. Орыс әдебиетінің Гоголь кезеңі. 1840 жылдардағы әдебиеттегі табиғи мектеп және реализмнің қалыптасуы. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пән мемлекеттік құрылымның және құқықтық мемлекеттің негіздерін қарастырады. Конституциялық, отбасылық, азаматтық, әкімшілік, қылмыстық, қаржылық құқықтың жалпы ережелерін зерделейді. Құқық қолдану және құқықтарды қорғау тетіктері туралы түсініктерді қалыптастырады. Белсенді азаматтық ұстанымды, заңға бағынатын азаматтың құқықтық мәдениеті мен құқықтық санасын қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Антикалық дәуірден бастап 19 ғасырға дейінгі шетел әдебиетінің тарихы

    Бұл курста келесі сұрақтар зерттеледі: ежелгі әдебиеттерді кезеңдендіру. Ежелгі грек әдебиеті. Әдеби түрлері мен жанрлары. Эпостар. Ежелгі театр: трагедия және комедия. Ежелгі Рим әдебиеті, роман. Батыс Еуропаның ортағасырлық әдебиеті. Жанрлар жүйесі. Ренессанс дәуірі . Қайта өрлеу дәуірі әдебиеттерінің эстетикалық ерекшелігі. 17-19 ғасырлардағы француз, неміс және ағылшын әдебиетінің өзіндік ерекшелігі. Классицизм дәуірі. Сентиментализм. Роман жанры. Батыс Еуропа мен АҚШ-тың қалыптасуы. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, жеке салықтарды есептеуге және салық есептілігін толтыруға, қаржылық ақпаратты талдауға және қаржы өнімдеріне бағдарлануға үйренеді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы білім алушының танымдық қана емес, практикалық қызметін де белсендіретін тәжірибеге бағытталған оқытуды, іскерлік ойынды өткізуді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы

    Курстың мақсаты морфологияның объектісі мен бірліктерін зерттеу болып табылады. Морфология объектісі-сөз формасы және лексема. Сөздің ішкі құрылымын сипаттау. Зерттелетін сұрақтар: сөз формасы, грамматикалық мағынасы, грамматикалық формасы (грамматикалық мағыналарды білдіру әдістері мен құралдары), грамматикалық категория (грамматикалық категориялардағы оппозиция түрлері). ҚОТ-дағы бөліктер жүйесі және оларды жіктеу принциптері. Сөйлеудің маңызды және қызметтік бөліктері. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән тірі ағзалардың, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, барлық биосфераның жұмыс істеу заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын, зерттеу мәселелерін қарастырады. Сонымен қатар, қоршаған ортаға антропогендік (техногендік) әсерге байланысты мәселелерді талдайды. Пән табиғатты қорғау қызметі, тұрақты дамудың тұжырымдамасы, стратегиясы мен практикалық міндеттері туралы түсінік қалыптастырады – бұл мәселелер әлемнің түрлі елдерінде және Қазақстан Республикасында қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • 19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы

    XIX ғасырдың жартысындағы орыс прозасы. Кіші, орта және үлкен эпикалық жанрлар. «Тургеневтің, Гончаровтың, Достоевскийдің, Толстойдың роман типологиясы. Әңгіме жанры, көркем эссе. Тургенев, Лесков, Салтыков-Щедрин, Г.Успенскийдің прозалық циклдері. Гаршин мен Королеваның шығармашылығындағы нео-романтизм. XIX ғасырдың соңғы үштен бірі әдебиетіндегі шағын эпикалық жанрлар. Чеховтың жаңашылдығы.XIX ғ. әдебиетінің әлемдік маңызы. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлем әдебиетінің өзекті мәселелері

    Бұл курста келесі сұрақтар зерттеледі: негізгі әдеби бағыттар, ағымдар мен мектептер, жанрлық жүйенің эволюциясы, шет елдердегі қазіргі тарихи-әдеби процестің жалпы заңдылықтары, соңғы онжылдықтар әдебиетіндегі көркем ойлаудың мифологизациясы, интертекстуалдылық мәселелері және өнердегі шартты формалар мен әдістерге деген қызығушылықтың артуы. Қазіргі әлемдік әдеби процесті зерттеуде көркем-теориялық аспектке, жеке авторлық стильдің өзіндік ерекшелігіне, көркем мәтінді ұйымдастырудың ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Бұл курсты оқу Қазақстан Республикасында білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында мектепте оқу үдерісін ұйымдастыру үшін қажетті критериалды бағалау технологиясын ескере отырып, оқыту әдістемесі саласындағы білім жүйесін ұсынады және болашақ мұғалімдер-студенттердің кәсіби дайындығының маңызды бөлігін құрайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі

    Курстың мақсаты синтаксистің объектісі мен бірліктерін зерттеу болып табылады. Синтаксис объектісі-номинативті бірлік ретіндегі сөз тіркесі және коммуникативті бірлік ретіндегі сөйлем. Зерттелетін сұрақтар: сөздер мен сөз формаларын тіркестер мен сөйлемдерге қосу әдістері, сондай-ақ көрсетілген синтаксистік бірліктердің құрылымы мен мағынасы. Синтаксистік бірліктерді жіктеу түрлері. Күрделі синтаксистік тұтас. болып саналатын мәтін мен мәтін бірлігі туралы түсінік беру. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Синтаксис қыин мәселері

    Пән аясында әртүрлі көзқарастарды көрсететін қазіргі синтаксистік теорияның өзекті даулы мәселелері қарастырылады. Сөйлемнің екінші мүшелерінің синкретизмі. Синтаксистің негізгі бірлігі ретінде сөйлемнің формальды, семантикалық және коммуникативті құрастырылуы. Сөйлемдердің номинативті және предикативті минимумы. Сөйлемнің конституциялық және конституциялық емес мүшелері. Бір құрамды сөйлемдерді логика тұрғысынан қарастыру (Г.А. Золотова) Пропозиция ұғымы (н.Д. Арутюнова). Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінде оқытатын және оқытпайтын мектептердегі әдебиетін оқыту әдістемесі

    Бұл курс болашақ әдебиет мұғалімдеріне университеттік Әдістеменің әдістемелік негіздері мен концептуалдылығы туралы түсінік қалыптастыруға, қазіргі мектептің жұмыс жағдайында практикалық іс-әрекетке қажетті білім, кәсіби дағдылар мен біліктер жүйесін беруге көмектеседі; студенттерді қазіргі әдебиет сабағының әдістемесі саласындағы біліммен қаруландырады; кәсіби және әдістемелік құзіреттілікті, мектепте инновациялық технологияларды қолдана білуді қалыптастырады. Бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері. Формативті бағалау әдістері. E-learning техникасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • XX ғ. шетел әдебиетінің тарихы

    Курстың мақсаты-ХХ ғасырдағы шетел әдебиеті туралы, жекелеген әдебиеттердің ұлттық ерекшеліктері мен олардың өзара байланысы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Ұсынылған курс ХХ ғасырдағы әлемдік әдеби процестің динамикасы , дәуірдің әлеуметтік және мәдени контекстінде, әртүрлі елдер мен халықтардың әдебиеттерінің өзара әрекеттесуі туралы түсінік береді. Екі жетекші бағыт қарастырылады – реализм мен модернизм, сонымен қатар көптеген ағымдар мен мектептер, жеке өкілдердің мысалында ықпалды философиялық ілімдер. Монография өткен ғасырдың жетекші жазушылары мен ақындарының өмірі мен шығармашылығын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінде оқытатын және оқытпайтын мектептердегі орыс тілін оқыту әдістемесі

    Бұл курс студентті кәсіби қызметке лингводидактикалық деңгейде дайындауға бағытталған. Пәннің мазмұнына іргелі техниканың түбегейлі жетістіктері және орыс тіліндегі жаңартылған мектеп бағдарламасының мазмұны кіреді. Осы курспен жұмыс жасау аясында студенттер топтық және жеке іс-әрекет, мектептермен ынтымақтастық процесінде сынақтан өткізіп, әртүрлі деңгейдегі практикалық дағдыларды дамытуға және нығайтуға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Лексикографияның өзекті мәселелері

    Бұл пән орыс лексикографиясының тарихын, оның шығу тегі мен дәстүрлерін зерттейді. Қазіргі лексикографиялық теория мен практиканың дамуының негізгі бағыттары көрсетілген. Лексемаларды қолдану саласы, тарихи перспективасы, шығу тегі, стилистикалық қолданылуы және т.б. бойынша сөздіктердің жіктелуі мен типологиясы әртүрлі сөздіктердегі сөздердің лексикографиялық сипаттамасының аспектілері зерттеледі. Лексикографиялық параметрлер. Макроқұрылымдар. Микроқұрылымдар. Қазақстандағы лексикографиялық ғылымның негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 20 ғ. ,басындағы орыс әдебиетінің тарихы

    Бұл курс XIX-ХХ ғасырлар тоғысындағы Күміс ғасырдың орыс әдебиетін зерттеуге арналған. Негізгі әдеби бағыттар – реализм мен модернизм, сондай-ақ модернистік ағымдар қарастырылады: символизм, акмеизм, футуризм. Жетекші жазушылар мен ақындардың шығармашылығы уақыт тұрғысынан зерттеледі. Ғасырдың әдеби процесін зерттеуде көркем-теориялық аспектіге, жеке авторлық стильдің өзіндік ерекшелігіне, көркем мәтінді ұйымдастырудың ерекшеліктеріне, әртүрлі әдеби бағыттар мен ағымдардың идеялық-эстетикалық тұжырымдамаларына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәтінді филологиялық талдау

    Мақсаты-студенттерді мәтінге филологиялық талдау жүргізу әдістерімен таныстыру; аналитикалық оқудың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Курс көркем мәтінге филологиялық талдау жүргізудің практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға арналған. Осы курсты зерделеу барысында негізгі семантикалық жүктемені көтеретін негізгі тілдік бірліктерді тануға мүмкіндік беретін лингвистикалық сезім дамиды; көркем шығарманы дербес ғылыми талдау, мәтінді сөйлеу бірлігі ретінде кешенді сипаттау дағдылары. Мәтінді ұйымдастыру принциптері, көркем мәтіннің филологиялық талдау пәні ретіндегі ерекшелігі, мәтінді филологиялық талдау әдістері мен әдістері; терминологиялық аппарат қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы

    Курстың мақсаты тілдік жүйенің барлық деңгейлеріндегі өзгерістердің нәтижелерін қорытындылай отырып, қолданыстағы ауызекі тілдің даму тарихын зерттеу болып табылады. Аталған пән қолданыстағы нақты орыс тілінің даму заңдылықтары жайлы білімді қалыптастыруға; тілдік қайта құрулардың мәдени-тарихи шарттылығын, оның функционалдық қозғалысындағы тіл тарихының принциптерінің түсініктерін тереңдетуге; диахроникалық тенденциялар призмасы арқылы қазіргі лингвистикалық процестердің тарихи көрінісін жасауға көмектеседі. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орыс әдеби тілінің тарихы

    Бұл пән орыс әдеби тілінің пайда болу тарихын, оның қалыптасуы мен өзгеруін зерттейді. Орыс әдеби тілінің тарихын кезеңдендіру. Әдеби тілдің түрлері, олардың өзара әрекеттесуі қарастырылады. Орыс тілінің функционалды стильдерінің қалыптасуы зерттеледі. Орыс әдеби тілінің жалпыұлттық нормаларын қалыптастырудағы классикалық жазушылардың, ғалымдардың, қоғам қайраткерлерінің рөлі. А. С. Пушкиннің орыс әдеби тілі стильдерінің жаңа жүйесін құрудағы маңызы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Бұл пән болашақ педагогтардың инклюзивті білім берудің мазмұны мен ерекшеліктері туралы кәсіби дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған. Курста студенттер ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту саласындағы қазақстандық және шетелдік тәжірибелерге сүйене отырып, негізгі қағидаттар мен жетекші тұжырымдамалық-әдіснамалық тәсілдерді талдайды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер Қазақстандағы инклюзивті білім беруге қойылатын негізгі талаптарды іске асыру барысында жұмыстың мазмұнын, ұйымдастырушылық нысандары мен әдістерін дұрыс айқындауға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • XI-XXI ғ. орыс тілінің тарихы

    Бұл курс тарихи-лингвистикалық цикл пәндерінің жүйесіне кіреді. Пән зерттелетін тілдік құбылыстар шеңберіндегі себеп-салдарлық байланыстарды анықтауға және көрсетуге арналған материалдан тұрады және тілде болып жатқан өзгерістердің жүйелік сипатын ашады. Жүйе орыс тілінде славян кезеңінен бастап қазіргі жағдайына дейін қалыптасқан лексикадағы фонетикалық, морфологиялық және синтаксистік өзгерістер мен тарихи процестерді ұсынады. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар

    «Білім берудегі жасанды интеллект технологиялары» пәні білім беру қызметінде жасанды интеллектті пайдалануды зерттейді. Студенттер жасанды интеллект, деректерді талдау құралдары, бейімделген оқыту және оқу үдерісін жекелендірудің негізгі ұғымдарын меңгереді. Курс оқу сапасын арттыру және білім беру үдерістерін басқару үшін жасанды интеллект арқылы инновациялық білім беру шешімдерін жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тіл мәдениеті

    Мақсаты: әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрлерін еркін меңгеру дағдыларын жетілдіру; тіл мұғалімдерінің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру (сөйлеу, бейнелі және логикалық ойлау, жалпы дүниетанымдық және т.б. дамыту); салауатты бәсекеге дайын, рухани дамыған, интеллектуалды маман филолог тәрбиелеу. Сөйлеу мәдениеті адамның жалпы мәдениетінің ажырамас белгісі және ажырамас бөлігі ретінде. Сөйлеу мәдениетінің маңызды шарттары. Норма және кодификация туралы түсінік. Сөз қолдану нормалары. Сөзді таңдаудың дұрыстығы және оны белгілі мағынада және жалпы қабылданған тіркестерде қолданудың орындылығы. Екпін және айтылу нормалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стилистика және шешендік өнер негіздері

    Бұл пәнде стилистика саласындағы зерттеулердің үш шеңбері оқытылады: тіл стилистикасы, сөйлеу стилистикасы және көркем әдебиет стилистикасы; тілдік құралдардың стилистикалық функциялары әртүрлі функционалдық стильдерде қарастырылады. Тіл стилінің өзіндік ерекшеліктері, олардың нормалары зерттеледі. Шешендік өнер тарихы, шешендіктің негізгі заңдары мен ережелері; көпшілік алдында сөйлеуді дайындау және өткізу кезеңдері; сөйлеу шеберлігінің компоненттері; шешендік сөйлеудің түрлері мен түрлері зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетінің ХХ – ХХІ ғ. тарихы

    Бұл курста оқылады: ХХ-ХХІ ғасырдың басындағы орыс әдебиеті, оның кеңестік және посткеңестік кезеңдегі, қазіргі кезеңдегі даму жолдары. Мәселелер: жазушы және уақыт, адам және Тарих, соғыс және бейбітшілік, тұлға және қоғам. Периодизацияның ерекшеліктері. Дәстүр мәселелері және жаңашылдық. Жанрлық-рулық эволюция мәселелері және поэтиканың, әдіс пен стильдің негізгі мәселелері. Курстың міндеттері-әлемдік әдеби процесс аясында зерттелген дәуірдің әдеби өмірінің тұтас бейнесін көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы лингвистика басым бағыттары

    Бұл курстың мақсаты-студенттерге заманауи лингвистикалық зерттеулердің негізгі бағыттарын ұсыну, қазақстандық, ресейлік және әлемдік лингвистиканың жеке мектептерімен және бағыттарымен таныстыру. Бұл пәнді оқу барысында студенттер қазіргі лингвистикалық зерттеулерге назар аударады және тезис жазу кезінде олардың мүдделеріне сәйкес келетін ғылыми бағытты таңдай алады. Курс осы білім беру бағдарламасының студенттеріне филологиялық білім беруді кеңейтуге және тереңдетуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әдебиет теориясы

    Бұл пән бакалавриаттағы білім беру жүйесіндегі әдебиеттану пәнін аяқтайды. Әдебиет теориясы бойынша Білім бұрын алған әдебиеттану білімдерін қорытындылауға және тереңдетуге арналған, бұл түлектерді магистратурада оқуға және мектепте одан әрі жұмыс істеуге дайындайды. Курстың мақсаты-әдеби шығармаларды зерттеу мен ғылыми талдаудың заманауи әдіснамасын игеру, әдебиетке тән ерекшеліктерді сөз өнері ретінде түсіну, кәсіби қызметтегі әдеби шығармаларды талдауда әдеби терминологияны дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылатын аналитикалық әдеби құзіреттілікті дамыту. Қарастырылатын негізгі мәселелер: көркем әлем және көркем мәтін, образдар жүйесі, әдеби процестің қозғалысы және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілінің негіздері

    Курстың мақсаты студенттерге қазақ тілінің грамматикалық жүйесі туралы жүйелі білім беру. Бұл курс қазіргі қазақ тілінің фонетикасын, лексикологиясын, морфологиясын, сөзжасамын, синтаксисін қарастырады. Дыбыстардың түрлерін, сөздік ерекшеліктерін, сөйлем мүшелерін, тыныс белгілерінің түрлерін және олардың іс жүзінде қолданылуын сипаттайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • БАҚ тілі және әдеби редакциялау

    Курс публицистикалық сөйлеу стилі тілінің ерекшеліктерін қарастырады, бұқаралық ақпарат құралдарының тілінің ерекшеліктері зерттеледі, әдеби редакциялаудың ерекшеліктері қарастырылады – әдеби шығарманың формасын жетілдіру (композиция, тіл, стилистикалық қасиеттер). Бұл курсты оқу барысында студенттер бұқаралық ақпарат мәтіндерін әдеби өңдеуде, әртүрлі құжаттарды, жарнамалық буклеттерді, көпшілік алдында сөйлеуді және т. б. жариялауға дайындауда қажетті негізгі материалдармен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XX - XXI ғасырдағы орыс әдебиетінің дәстүрі және жаңа шылдығы

    Пән "Орыс әдебиетінің тарихы" курсының негізгі оқу процесін аяқтайды. Студенттер бүкіл дәуірде орыс әдебиетінің дамуы туралы толық білім жүйесін қалыптастырады. XX-XXI ғасырлардағы орыс әдебиеті. в. дәстүрлер мен жаңашылдықтардың объективі арқылы қарастырылады ХХ-ХХІ ғасырдың басындағы әдебиеттің көркем жаңалықтары.ю ұлы орыс әдебиетінің классикалық дәстүрлері. Жанрлық жүйенің эволюциясы. Реализм, модернизм, постмодернизм. Орыс әдебиетінің әлемдік мәдениеттегі маңызы мен орны.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы әдебиеттанудың басым бағыттары

    Пәннің мақсаты-қазіргі әдебиеттанудың дамуындағы негізгі тенденциялар туралы түсінік беру. Әдебиет тарихы мен теориясын, әдеби сынның қазіргі заманғы әдістерімен, бағыттарымен және аспектілерімен байланысты мәселелердің әртүрлілігі қарастырылады; әдеби шығарма көркемдік тұтастық ретінде; әдеби-көркем шығарманың бейнелі құрылымы. Курс студенттердің филологиялық білімін кеңейту мен тереңдетуге, олардың теориялық-әдіснамалық білімдерін өзектендіруге және жандандыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ әдебиеті

    Студенттер осы пәнді оқу нәтижесінде қазақ әдебиетінің ең маңызды көркем шығармалары жайлы, әдебиет, оның жалпы әлемдік әдебиет процесіндегі маңызы туралы түсінікке ие болуы керек. Қазақ әдебиеті тарихы курсының негізгі мәселелері оның тарихи-әдеби үдерістегі орнымен анықталады. Пәнді оқытудың мақсаты-болашақ педагогтарды қазақ және қазіргі заманғы әдебиеттің тарихы мен маңызды құбылыстарымен таныстыру. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ және орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы

    Орыс және қазақ тілдерінің грамматикасы қарама-қарсы аспектіде зерттеледі. Орыс және қазақ тілдерінің грамматикасы жүйелі салыстырмалы түрде сипатталады; салыстырылатын тілдік жүйелердің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтары анықталады; салыстырылатын тілдердің құрылымы мен жұмыс істеуінің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтары анықталады; аударма теориясының негізі ретінде мазмұнды тілдік бірліктердің қолданылуы зерттеледі. Салыстырылатын тілдерде бар әртүрлі тәсілдер мен теориялар түсіндіріледі. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    "Жалпы тіл білімі" курсында тіл әрбір нақты тілге тән ішкі заңдылықтары бар тұтас құрылым ретінде оқытылады. Осы курс шеңберіндегі студенттердің оқу жетістіктері қазіргі лингвистиканың маңызды мәселелерін меңгерумен, тілдік фактілерді синхронды және диахрондық аспектілерде нәтижелі талдауға мүмкіндік беретін іскерліктер мен дағдыларды пысықтаумен байланысты. Пән студенттердің бойында логикалық және ассоциативті байланыстар орнатуға қажетті әр түрлі деңгейдегі құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудың жаңа технологиялары

    Пәннің мазмұны транспаренттіліктің, қолжетімділіктің, интеграцияның және цифрландырудың тұжырымдамалық идеяларына негізделген мектеп білімін дамытудың басым бағыттарына сәйкес келеді. Бұл пәннің саясаты жаңа ғылыми-әдістемелік контентпен және мектеп инновациясының соңғы жетістіктерімен білім алушылардың жұмысын болжайды. Пәнді игеру процесіне Блум таксономиясының жоғары деңгейдегі дағдыларына сәйкес келетін жұмысты ұйымдастыруға мүмкіндік беретін жаңа буынның электрондық ресурстары тартылған. Сонымен қатар, орыс тілі мен әдебиетін оқытудың жаңа технологияларын талдау, синтездеу және бағалау білім алушылардың "жұмсақ" және "берік" дағдыларын дамыту бойынша жұмысты жалғастыруға мүмкіндік береді, бұл қазіргі заманғы мұғалімді сапалы даярлаудың міндетті шарты болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс әдебиетінің тарихы

    Бұл курсты оқу мақсаты шығыс әдебиеттерінің дамуының негізгі заңдылықтарын анықтау, олардың аймақтық ерекшеліктерін анықтау, әсіресе араб-парсы және түркі тілдерін мұсылман шығысының өзара байланысы тұрғысынан, атап айтқанда, олардың қазақ прозасы мен поэзиясына әсері тұрғысынан зерттеу, өткеннің әлемге әйгілі шығыс жазушыларының кейбір шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарын ашу, ғылыми-теориялық минимумның мазмұнын игеру болып табылады. Белсенді және интерактивті әдістер. Жалпы ғылыми әдістер: талдау, синтез.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, қоғамдық-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасауды білу және түсіну.
  • Оқу саласында ғылыми зерттеу әдістерін, жасанды интеллект пен академиялық жазуды қолдану, кәсіби қызметте академиялық адалдық принциптерін ұстану, дене тәрбиесінің практикалық негіздерін білуін көрсету.
  • Педагогикалық процестің заңдылықтары, мектеп оқушыларының жасына байла нысты физиологиялық ерекшеліктері және қазіргі заманғы бағалау мен оқыту әдістері туралы білімдерін көрсету. Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, критериалды бағалау технологияла рын, заманауи әдістерді, құралдарды, оқыту формаларын қолдану.
  • Критериалды бағалау технологиясын (ОТ, БЖБ, ТЖБ) және ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерге арнайы оқыту әдістерін тәжірибеде қолдану; педагогикалық менеджмент саласындағы білімдерін көрсету, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру үшін іскерліктер мен дағдыларды қолдану.
  • Білім беруді басқарушы ретінде мектептегі оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды білуді көрсету негізінде педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық шаралар мен көрсеткіштер жүйесін әзірлеу, білім беру ұйымы қызметінің тиімділігін болжау және т.б.).
  • Тіл білімі мен әдебиеттану ғылымының теориялық тұжырымдамаларының негіздерін қолдану; тіл мен әдебиетті кезеңге бөлудің негізгі кезеңдерін, жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес жалпы білім беретін мектептің мектеп бағдарламасына енгізілген тараулардың мазмұнын сипаттайды.
  • Орыс тілінің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын меңгеруін көрсету; сөз, сөйлем, мәтіндау талдау жүргізу, инновациялық технологияларды пайдалана отырып зерттеу нәтижелерін талдау және бағалау; орыс тілінде ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі типтерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру;жүйелі ғылыми ойлау мәдениетінің , креативті ғылыми, инновациялық және білім беру іс-әрекетінің дағдыларына ие болу.
  • Сөз өнері ретінде әдебиетке тән қасиеттерді дамыту, әдеби терминологияны қолдану, әртүрлі жанрдағы көркем мәтіндерді талдау, материалды жалпылау, салыстыру.

Ұқсас БББ

6B01708 Орыс, қазақ тілдері мен әлем әдебиеті

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01708 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top