Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01606 Тарих в ABU

Пәндер

  • Педагогика

    «Педагогика» пәнінің мазмұны болашақ педагогтерге педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, педагогикалық процестің мәні, заңдылықтары мен механизмдері, сондай-ақ білім берудегі қазіргі тенденциялар туралы білімді игеруге бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру және талдау әдістерін, нысандары мен құралдарын меңгереді, оқу-тәрбие процесін жобалау, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді тәсілдерін, сондай-ақ білім алушылардың жетістіктерін бағалау әдістерін таңдау дағдыларына ие болады. ҚР Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді зерделей алуға, педагогикалық теориялар мен тұжырымдамаларды талдау дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Пәннің шеңберінде тұрақты даму мақсаттарын жүзеге асыруға байланысты сұрақтар (БҰҰ ТДМ) қарастырылады. Білім берудің мәні тұрақты құндылықтардың түйінді құралы ретінде және оларды білім беру ортасында педагогтің тәжірибе таратудағы роліне баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология және адам дамуы

    Пәннің мақсаты адам психикасының жас динамикасын, тұлғаның психикалық процестері мен психологиялық қасиеттерінің онтогенезін, адамның уақыттағы заңды өзгерістерін және осыған байланысты тұлғаның әлеуметтену құбылыстары мен ерекшеліктерін зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономикалық-құқықтық білім негіздері

    Пән студенттердің экономика, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет салаларында жүйелі білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу қағидаттары қарастырылады, сондай-ақ қаржылық құралдарды пайдалану және жеке қаржыны басқаруда негізделген шешімдер қабылдау арқылы қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру мәселелеріне назар аударылады. Ерекше мән азаматтық, қылмыстық, еңбек және әкімшілік заңнаманың негіздерін оқып үйренуге, құқықтық мәдениет пен құқықтық сананы дамытуға, кәсіби этиканы сақтауға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бөлінеді. Бұл пәннің мазмұны кәсіби және күнделікті қызметте пәнаралық тәсілді қолдана отырып, мәселелерді шешуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән студенттердің жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы саласындағы ғылыми негізделген білімін және практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста баланың ағзасының өсуі мен дамуының ерекшеліктері, оның жүйелерінің қызметі, сондай-ақ оқу үдерісін ұйымдастыруға, оқу бөлмелері мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар қарастырылады. Денсаулықты сақтау, аурулардың алдын алу, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру, күн тәртібін дұрыс ұйымдастыру, зиянды әдеттердің ағзаға кері әсері сияқты маңызды мәселелерге ерекше назар аударылады. Пән білім алушылардың жасына және жеке ерекшеліктеріне сай қауіпсіз әрі қолайлы білім беру ортасын ұйымдастыруға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән студенттерде тұрақты даму, экологиялық жауапкершілік және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында тұрақты дамудың теориялық және қолданбалы аспектілері, соның ішінде климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың құлдырауы, биологиялық алуандылықтың жойылуы, сондай-ақ ұлттық және жаһандық экологиялық сын-қатерлер қарастырылады. Қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық және басқарушылық негiздерiне, табиғи, техногендiк және биологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар кезiндегi iс-қимылдарға және кәсiби және күнделiктi қызметтегi мiндеттердi шешуге пәнаралық дайындықты қамтамасыз ете отырып, тұрақты және қауiпсiз мiнез-құлықты қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ежелгі өркениеттер тарихы

    Қазақстан аумағында ежелгі замандарда өмір сүрген тайпалар мен халықтардың материалдық және рухани мәдениетін, шаруашылығын, қоғамдық құрылысы мен діни наным-сенімдерін зерттейтін оқу курсы. Пән ежелгі тас дәуірінен бастап темір дәуіріне дейінгі кезеңдерді қамтиды және археологиялық ескерткіштер, тарихи деректер негізінде Қазақстанның алғашқы өркениеттерінің дамуын жүйелі түрде түсіндіреді. Пән арқылы студенттер ежелгі қоғамдардың әлеуметтік құрылымы, тұрмыс-тіршілігі мен тарихи мұраларын зерттеп, олардың қазіргі қазақ халқының мәдениеті мен тарихына әсерін бағалай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ежелгі дүние тарихы

    Ежелгі Шығыс, Греция және Рим қоғамының алғашқы қарапайым қауымдық қоғамнан алғашқы мемлекеттік қоғамға өту тарихының басты белгілерін және мемлекеттік инститтутарының пайда болу тарихын, адамзат дамуындағы жаңа қоғам- өркениеттік қоғамның даму тарихы жан-жақты талдап оқыту, үйрету және игерту, Алғашқы мемлекеттік құрылымдардың пайда болуы, дамуы мен құлауы туралы қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ежелгі Шығыс тарихы

    Ежелгі Шығыс тарихы Ежелгі әлем тарихы курсының ажырамас бөлігі болып табылады, ол студенттерде алғашқы қауымдық жүйе дағдарысының себептері мен ежелгі шығыс халқының құлдық мемлекеттілік пен әлеуметтік – экономикалық қалыптасуға көшу туралы түсінік қалыптастырады. Курс аясында мифология, әдебиет, сәулет, діни ілімдер және т. б. контекстіндегі ежелгі шығыс қоғамының үрмелі мәдениетінің түрлі аспектілері де көрсетілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Алғашқы қауымдық құрылыс тарихы

    Алғашқы қауымдық қоғамның тарихы мен адамның қалыптасуы және алғашқы қоғамдық қатынастардың қалыптасуы туралы түсінік береді. Сонымен қатар, адамның қалыптасуын, қоғамдық және өндірістік қатынастардың қалыптасуын, сондай-ақ адамның материалдық және рухани-мәдени дамуындағы алғашқы қадамдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән тұтас педагогикалық процестегі тәрбиелеуді қарастырады және "тәрбие", «тәрбие процесі», «тәрбие жүйесі», «тәрбие жұмысындағы педагогикалық технологиялар» туралы түсініктерді қалыптастырады. Курсты оқу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, ұжымды қалыптастыру, ата-аналармен /заңды өкілдермен, әріптестермен педагогикалық өзара әрекеттестік технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерделеу және жинақтау қарастырылады. Цифрлық ортаны ескере отырып, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтауды оқытуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Археология

    Археология саласы бойынша нақты білім және археология пәнінің негізгі мақсаты мен міндеті туралы түсінік қалыпттастыру, болашақ мамандардың тарихи танымы мен гуманистік көзқарастарын қалыптастыру. Археологияны оқып-білу өткен уақыт пен пен қазіргі кездің органикалық тұтастығын түсінуге, тарихи үрдістердің заңдылықтарын, әлемдік тарихтың іргелі де терең мәселелерін ашуға және де адамзат пен әлемдік мәдениеттің, әлемдік өркениеттің бастапқы тамырлары жайлы білім қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Бұл пән менеджменттің мазмұнын кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде ашуға бағытталған.Бұл ғылымның отандық және шетелдік авторлардың жұмыстарында дамуы байқалады. Білім беру жүйесін басқарудың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларының мазмұны, басқару қызметінің психологиялық аспектілері, принциптері мен тетіктері ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның ежелгі тарихы

    Қазақстанның ежелгі тарихының курсында алғашқы қауымдық қоғамның қалыптасуы мен дамуы, өндіруші шаруашылықтың пайда болуы, әлеуметтік қатынастардағы өзгерістер, социумды ұйымдастыру, тайпалардың мәдени-шаруашылық байланыстарының дамуы, қола дәуірінің прогресін анықтаған факторлардың әсері, өзіндік төл мәдениетін қалдырған тайпалардың шығу тарихы мен ортақтығы, көшпенділіктің, скиф-сақ мәдениетінің пайда болуы мен дамуы, Қазақстан аумағында ерте мемлекеттік құрылымдардың, түркі мемлекеттерінің тарихы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ортағасырдағы Қазақстан тарихы

    Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихындағы саяси оқиғалар мен құбылыстар қарастырылады. Қазақстанның этносаяси дамуының алдыңғы түркі кезеңімен, Қазақстанның моңғол мемлекеттілігінің құрамына кіру үдерісімен, моңғолдан кейінгі мемлекеттік құрылымдардың қосылуымен, қазақ халқының тарихи жолдарын, оның әлемдік және еуразиялық тарихи және мәдени-интеграциялық үдерістердегі орнын, қазақтардың ұлттық мәдениетінің ерекшеліктері жайлы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Қосалқы тарихи пәндер - тарихи дереккөзді жан-жақты зерттеуге, оның пайда болуы туралы барынша ақпарат беруге көмектесетін ғылымдарды біріктіреді. Әрқайсысының өзіндік зерттеу саласы бар және белгілі бір көз түрінің сыртқы сын мәселелерін шешу үшін нақты әдістер мен техникалық әдістерді әзірлейді. Түрдің тарихи процесті зерттеуде тәуелсіз маңызы бар және дереккөз сынының мәселелерін шешуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлардағы дәстүрлі қоғам тарихы

    Ортағасырлық кезеңдегі (V–XVII ғғ.) әлем халықтарының әлеуметтік құрылымы, саяси жүйесі, шаруашылығы мен мәдени өмірін зерттейтін оқу курсы. Пәнде Еуропа, Азия, Африка және Таяу Шығыстағы дәстүрлі қоғамдардың ерекшеліктері қарастырылады, сондай-ақ феодалдық қатынастар, діни ықпал, сословиелік құрылым мен басқару жүйелері талданады. Бұл курс студенттерге әртүрлі өркениеттердегі дәстүрлі қоғам үлгілерін салыстыра отырып, олардың тарихи дамуын, өзара байланыстарын және қазіргі заманғы қоғамдарға ықпалын түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ортағасырдағы Азия және Африка елдерінің тарихы

    Азия мен Африка елдерінің ортағасырлық тарихы феодализм кезеңіндегі экономикалық, әлеуметтік, саяси, мәдени және діни даму мәселелерін қарастырады. Адамзат ұзақ уақыт бойы дамудың феодалдық кезеңінен өткенімен, феодализмнің кейбір белгілері соншалықты тұрақты болып шықты, олар қазіргі азиялық және африкалық қоғамдарды сипаттайды. Сондықтан ортағасырлық Азия және Африка елдерінің тарихын зерттеу Студенттер үшін тек оқу ғана емес, сонымен қатар практикалық қызығушылық тудырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлар тарихы

    Орта ғасырлар тарихындағы феодализмнің пайда болуы мен дамуы ерекшелігі оның ыдырауы және капиталистік қатынастардың дамуы туралы қарастырылады. "Орта ғасырлар тарихы" курсы 5-тен 17 ғасырға дейінгі мемлекеттердің саяси дамуын, әлеуметтік құрылымын және мәдениетін қарастырады.Ежелгі дүние тарихының Рим империясының құлауынан кейінгі саяси оқиғалар жайлы қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи білім берудегі пәнаралық байланыстар

    Курс тарихи құбылыстар мен процестерді зерттеуге пәнаралық тәсілдерді қалыптастыру және дамыту бойынша білімді игеруге, әлеуметтік-мәдени, саяси, экономикалық өлшемдердегі тарихи оқиғаларды, құбылыстар мен процестерді зерттеуде пәнаралық тәсілдерді қолдану қабілетін қалыптастыруға, қазіргі ғылыми пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметтегі мәселелерді шешу дағдыларын игеруге бағытталған; білім алушыларды тарихты оқыту процесінде пәнаралық байланыстарды пайдаланудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға дайындауға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті білім беру жүйесі туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері мен ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін қарастырады, сондай-ақ даму мен мінез-құлықтың әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыс істеуде кәсіптік іс-қимылдар алгоритмін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарихи география

    Пән тарихи ғылымның саласы ретінде тарихи географияның негізгі принциптері мен әдістері туралы тұтас түсініктерді қалыптастырады; географияның ғылым ретінде пайда болуын, оның мәні мен пәнін, Ғылым тарихы туралы мәліметтерді, көрнекті ғалым-географтарды қарастырады; тарихи процестің географиялық кеңістіктік жағының сипаттамалық ерекшеліктерін зерттейді, оның адам мен табиғаттың өзара әрекеттесуі туралы білім жүйесіндегі орнын, қоғамның дамуындағы табиғи фактордың рөлін бағалаудың негізгі тәсілдерін, Тарихи географияға заманауи көзқарастарды, сондай-ақ кеңістік пен тарихи аймақтық бөліну тарихын зерттейді; жеке тарихи орындардың географиялық сипаттамаларын береді; әсер етудің ерекшеліктері мен ерекшеліктерін ашады мемлекеттердің әлеуметтік-экономикалық, саяси дамуына географиялық фактор.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өлкетану және музей жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән өлкетану және мұражай жұмысының теориялық және практикалық негіздерін жан-жақты қарастыруды көздейді, өлкетану жұмысы мен мұражай ісінің заңнамалық базасы мен жалпы принциптері, өлкетану және мұражай жұмысының негізгі нысандары мен әдістері туралы түсінік береді; бүкіл оқу-тәрбие процесін біріктіруге, танымдық қызметті жандандыруға, оқу процесінің практикалық бағытын күшейтуге мүмкіндік береді; білім алушылардың білім алуына және болашақ кәсіби қызметте практикалық дағдыларды қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Батыс және Шығыс елдерінің жаңа заман тарихы

    Азия мен Африка мемлекеттері мен халықтарының саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуы туралы тұтас түсінік, студенттер арасында XVII-ХХ ғасырдың басындағы Батыс пен Шығыстың тарихи дамуының заманауи тұжырымдамасын қарастыру. Азия, Африка, Еуропа және Америка елдерінің экономикалық, саяси және әлеуметтік дамуының мәні мен ерекшеліктері, сондай-ақ феодалдық қатынастарды жоюдағы буржуазиялық төңкерістердің рөлі туралы идеялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Қазақ (орыс) тіліндегі мамандық бойынша пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұн монологы және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы

    Қазақ хандығының Ресей империясының отарлық бағыныстылығына айналу процесін оқытады, тарихтың жаңа кезеңіндегі қоғамдық – саяси дамудың, тектік-топтық стратификацияның, қазақ қоғамы шаруашылығының аса маңызды проблемаларын, Қазақстан аумағында Еуразия халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара іс-қимылда болған рухани мәдениеттің дамуын, тарихи оқиғаларды қарастырады, Қазақстанның ХVІІІ-ХІХ ғасырлардағы халықаралық қатынастар жүйесіндегі орнын айқындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі интерактивті оқыту әдістері

    Пән оқыту процесін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін меңгеруге бағытталған, олар мұғалім мен оқушылардың белсенді өзара әрекеттестігіне негізделген. Курс аясында интерактивті оқытудың теориялық негіздері, оның мақсаттары, артықшылықтары және мектеп тәжірибесінде тиімді қолдану шарттары қарастырылады. Ерекше назар пікірталастар, дебаттар, рөлдік және іскерлік ойындар, оқу жобалары, кейс-әдістер, топтық және жұптық жұмыс сияқты нақты интерактивті әдістерді меңгеруге аударылады. Сондай-ақ танымдық белсенділікті арттыруға ықпал ететін цифрлық құралдар қарастырылады. Курс болашақ педагогтардың оқушылардың сыни ойлауын, коммуникациясын, ынтымақтастығы мен дербестігін дамытуға ықпал ететін оқыту ортасын құру қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа кезеңдегі Азия және Африка елдерінің тарихы

    Азия мен Африка мемлекеттері мен халықтарының саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуы, отандық тарихнамада қалыптасқан бірқатар ұғымдардың салыстырмалылығына және еуроцентристік көзқарастың шектеулігіне ерекше назар аударды. Азия мен Африка елдерінің жаңа тарихы бойынша Курс екі жарым ғасыр бойы (ХУП ғ. ортасынан бастап ХХ ғ. оныншы жылдарына дейін) осы өңірдің тарихын қамтиды.)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Болашақ педагогтардың кəсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Ол оқу-тəрбие үдерісін тиімді жоспарлау, ұйымдастыру, жүзеге асыру және талдау дағдыларын дамытуға көмектеседі. Сонымен қатар, курс білім алушылардың, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке ерекшеліктерін ескеруге үйретеді. Бағдарлама оқу пəнінің мазмұнын, оқыту мен бағалау əдістерін, заманауи білім беру технологияларын қолдануды және қажетті құжаттаманы жүргізуді меңгеруге мүмкіндік береді. Оқыту үдерісі үздік педагогикалық тəжірибелерді талдау, өз тəжірибесін бөлісу және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдана отырып, оқу материалдарын әзірлеу арқылы жүзеге асырылады. Нәтижесінде, болашақ мұғалімдер оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту, оқуға деген ынтасын арттыру және танымдық белсенділігін көтеру бойынша қажетті білім мен дағдыларды игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Пән оқыту процесінде бағалаудың маңыздылығы туралы білімді қалыптастырады, оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде әдепті түрде сындарлы бағалауды қамтамасыз етеді, сондай-ақ білім алушыларды бағалауға тартады. Пән әр түрлі бағалау технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалау мен өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтауға, саралауға және пайдалануға мүмкіндік береді. Пән бағалауға қатысты өзінің түсінігі мен практикасын, сондай-ақ оның одан әрі дамуын сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ресей империясы құрамындағы Қазақстанның тарихи дамуы

    Қазақстан аумағының XVIII ғасырдың екінші жартысынан бастап XІX ғасырдың басына дейінгі кезеңдегі тарихи үдерістерін зерттейтін оқу курсы. Пән аясында Қазақстанның Ресей империясының құрамына кіруі, басқару жүйесінің енгізілуі, әкімшілік-территориялық өзгерістер, әлеуметтік-экономикалық қатынастар мен ұлт-азаттық қозғалыстардың барысы талданады. Курс студенттерге Қазақстанның аталған кезеңдегі саяси, әлеуметтік және мәдени жағдайын терең түсінуге, сондай-ақ сол дәуірдегі тарихи тұлғалар мен оқиғаларға баға беруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқытудағы критериалды бағалау және технологиялар

    Пән оқытудағы критериалды бағалау жүйесі туралы білімді игеруге, сондай-ақ бағалаудың тиімді құралдарын жасауға бағытталған. Курс оқушылардың жетістіктерін объективті талдауға, бағалаудың ашық жүйесін қалыптастыруға және оқытудағы жеке көзқарасты қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін критериалды бағалаудың принциптері мен әдістерімен таныстырады. Интерактивті платформалар, мультимедиа және геймификация сияқты инновациялық технологияларды бағалау және оқыту процесіне біріктіру жолдары қарастырылады. Курс сонымен қатар оқушылардың жетістіктерін объективті өлшеуге мүмкіндік беретін бағалау құралдарын (тесттер, рубрикалар, чек-парақтар, жобалар) практикалық әзірлеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Архивтік жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Курс архив туралы құқықтық және методологиялық мәселелерді жетілдіретін кешенді пән. Архивтағы құжаттардың құндылықтарын сараптаудың ғылыми-теориясын жасаудағы деректанулық және ақпараттық тәсілдерді қарастыру. Құжаттың «құндылығы» және «пайдалылығы» түсініктерін жіктеу. Архивтанулық әдістемелерді, микроәдістерді, бірыңғай есепке алу әдістерді зерделеу, архивтанудағы сараланған, жүйелік-құрылымдық, функционалдық және ықтималдық тәсілдерді меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Архивтану: цифрлық құжат айналымы

    Пән білім алушыларға архивтану тарихы мен теориясы бойынша кешенді ғылыми пән ретінде, архивтану және құжаттану негіздері бойынша білім береді. Мұрағаттық құжаттарды цифрландыру бойынша практикалық дағдыларды меңгереді. Мұрағаттық ақпараттық құжаттарды жасау, мұрағаттық құжаттарды жинақтау, есепке алу және сақтау, құжаттардың құңдылығына сараптама жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дүниежүзі контекстіндегі көшпенділер тарихы

    Курс көшпенділердің пайда болуын, дүниежүзілік тарих контекстінде дамуын, көшпенділік феноменін, оның ерекшелігін, көшпенділіктің пайда болу және өндіріс экономикасының ерекше түрі ретінде даму шарттарын, оның әртүрлі қоғамдар мен мәдениеттер арасындағы байланыстырушы рөлін ашады; көшпелі мал шаруашылығының пайда болу процестерін көрсетеді, көшпенділердің сыртқы әлеммен өзара қарым-қатынасының әлеуметтік алғышарттарын ашады; көшпелі қоғамдардағы генеалогия, отбасы және қауым ерекшеліктерін айқындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы

    Тарих ғылымының қазіргі заманғы әдіснамалық тұрғылары мәнмәтінінде ХХ-ХХІ ғ. басындағы тарихи процестерді, оқиғаларды; Қазақстандағы кеңестік жүйенің дамуы мен дағдарысын зерделейді, тәуелсіздікке деген күрделі және қарама-қайшы, бірақ бірыңғай және ажырамайтын тарихи қозғалыстағы процесті, Тәуелсіз ҚР-ның қалыптасуын, оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын, саяси жаңғыртудың негізгі бағыттарын, саяси жүйенің эволюциясын, әлеуметтік-экономикалық және мәдени саясаттың жетекші бағыттарын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тарихты оқытудағы инновациялық технологиялар

    Пән педагогтардың білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу үдерісін тиімді ұйымдастыру, сондай-ақ оқытуға цифрлық құралдарды интеграциялау бойынша құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Курс оқыту және бағалау әдістерін қолдану, оқу қызметін жоспарлау, жасанды интеллект пен инновациялық технологияларды қолдана отырып оқыту стратегияларын әзірлеу мәселелерін зерттеуге бағытталған. Ерекше назар цифрлық ресурстарды (мультимедиа, виртуалды орта, білім беру қосымшалары) пайдалануға, АКТ қолдана отырып оқу материалдарын әзірлеуге, ақпаратты талдауға және іріктеуге аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру

    Пән болашақ педагогтардың білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру үдерісін жобалау саласындағы кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Курста әрбір оқушының білім нәтижелеріне қол жеткізуіне ықпал ететін заманауи тәсілдер, оқыту формалары, әдістері мен құралдары қарастырылады. Ерекше назар білім беру мақсаттарын қоя білуге, қысқа және орта мерзімді жоспарлау жүргізуге, бейімделген оқу бағдарламаларын әзірлеуге қатысуға, сондай-ақ сараланған және инклюзивті оқыту технологияларын қолдануға қажетті дағдыларды қалыптастыруға аударылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық ресурстарды икемді пайдалануға және барлық санаттағы білім алушылар үшін білімнің қолжетімділігі мен сапасын қамтамасыз ете отырып, жекелеген білім беру маршруттарын құрастыру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ халқының этнографиясы.

    Пән дәстүрлі қазақ қоғамының этноәлеуметтік және шаруашылық-мәдени құрылымын, оның тіршілік әрекетінің ерекшеліктерін, қазақ халқының ұлттық санасын, салт-дәстүрлерін қалыптастыру процесін жүйеленген білімді қалыптастыруға бағытталған, қазақ халқын этнологиялық зерттеудің ғылыми әдістері мен әдіснамалық принциптерінің кешенімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Азия және Африка елдерінің қазіргі заман тарихы

    Азия мен Африка елдерінің қазіргі тарихының пәні қазіргі кездегі Азия мен Африка елдерінің тарихи процесінің, оқиғалары мен фактологиясының себеп – салдарлық байланыстары мен заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Бұл пәнді оқу XX – XXI ғғ. Шығыс елдерінің дамуының негізгі бағыттарын талдау контекстінде студенттерде дүниежүзілік тарихтың бірлігі мен ерекшелігін түсінуді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлемдік қауымдастықтағы Қазақстан Республикасы

    Тәуелсіз Қазақстанның егемен мемлекет ретінде халықаралық қатынастарының негізгі бағыттарының жүргізіле бастауы мен , белсенді сыртқы саясаттың даму ерекшелігі жайлы қарастырылады. Қазақстан өзінің сыртқы саясатындағы ұстанған позициясы мен белсенді жұмыстары және халықаралық байланыстар мен шет елдермен тек дипломатиялық байланыс қана орнатып қоймай, сонымен қатар, олармен мәдени-экономикалық байланысты күшейту, сол арқылы алдыңғы қатарлы өркениетті елдердің қатарына қосылу. Қазақстанның БҰҰ, ШЫҰ, ТМД және т.б ұйымдарға мүше болуы мен қызметі жайлы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Батыс және Шығыс елдерінің қазіргі заман тарихы

    Оқу пәні ретінде шығыс және батыс елдерінің жаңа тарихының пәні 1918 жылдан XXI ғасырдың басына дейін батыс және шығыс елдерінде болған негізгі оқиғалардың әлемдік даму контекстінде зерттеу болып табылады. Студенттердің осы кезеңде болған негізгі әлеуметтік-экономикалық және саяси процестер туралы объективті білімдерін қарастыру, сондай-ақ осы тарихи кезеңдегі халықаралық қатынастардың дамуы туралы ғылыми идеялар құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Шет тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда пайдалану. Мамандық бойынша пәндік сала мазмұнының шет тіліндегі сипаттамасы. Кәсіби құзыреттілік: шет тіліндегі мәтіндерде бағдарлау, кәсіби мазмұнды монологиялық айту және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ халқының материалдық мәдениетінің тарихы

    Ежелгі Қазақстан және түркі дәуіріндегі қағанаттардың ескерткіштері және олардың материалдық мәдениеті жайлы және Қазақстан территориясындағы қоныстар мен тұрғын үйлердің көне дәуірдегі, орта ғасырдағы, жаңа және қазіргі замандағы дамуы, Қазақ халқының материалдық мәдениетіне жататын дәстүрлі баспанасы, киім-кешегі және тағамына байланысты мәселелер жайлы қарастырылады. Қазақ халқының материалдық мәдениетінің даму ерекшелігі мен тарихи маңызы туралы зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ халқының рухани мәдениеті тарихы

    Қазақ халқының интеллектуалдық және рухани мұрасының даму процесін зерттейді, қазақтардың рухани мәдениетінің құндылық-мағыналық мазмұны мен тарихилық, мәдени өсім мен өзгерудің маңызын ашады. Ежелгі дәуірдің, ежелгі түркі дәуірінің рухани мәдениетінің негізгі мазмұнын, мұсылман факторының, қазақ фольклорының, жыраулар, ақындар, билер, музыканттар шығармаларының, жазба әдебиет ескерткіштерінің, отаршылдық дәуірінің мәдени мұраларының мәнін, рухани-мәдени үдерістердің қайшылықтары мен үрдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем тарихының өзекті мәселелері

    «Әлем тарихының өзекті мәселелері» пәні дүниежүзі тарихының алдында тұрған міндеттері мен әлем тарихындағы өзекті мәселелер жайлы қарастырылады. Әлем тарихын оқудың теориялық, нақты тарихи, деректік және тарихнамалық аспектілері, әлем елдерінің өзекті мәселелері мен саясаты, әлем елдерінің қазіргі таңдағы өзекті мәселелері мен оны шешу жолындағы іс әрекеттерін қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ диаспорасының тарихи тағдыры

    Қазақстан Республикасынан шет аймақтарда тұратын қазақтардың тарихы мен жағдайы жайлы қарастырылады. Қазақ диаспорасы сыртқы шекараларды кесіп өтіп, әуелі Қазақстаннан Қытайға, Орталық Азия мемлекеттеріне, Ауғанстан мен Иранға, бүкіл дүние жүзіне тараған шетелдегі қазақтардың өзекті әлеуметтік-экономикалық, саяси, психологиялық және мәдени-тұрмыстық проблемаларын анықтау болып табылады, шетелдегі қазақтардың қазіргі әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени өміріндегі өзгерістерге негізделген қазіргі заманғы этносаралық және этникааралық процестерді зерттейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновация

    Пән білім беру мен мұғалім мамандығын дамыту саласындағы зерттеулерге негізделген білімді, оқытудың инновациялық тәсілдерін, сондай-ақ оқыту теориясы мен практикасын және білім алушыларға басшылық жасауды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу қорытындысы бойынша болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілетін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми негізделген дамуымен танысу үшін шағын зерттеу жобасын жобалай алады, этикалық зерттеулер мен әзірлемелер негізінде өздерінің педагогикалық қызметін дамыта және жаңарта алады, сондай-ақ ғылыми жобаларды орындай алады немесе қатыса алады. Олар сондай-ақ әртүрлі кәсіби байланыс әдістері мен арналарын пайдалана отырып, өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: жақсартуды қажет ететін салаларды анықтау үшін өздерінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалай алады; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолдана алады және тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізе алады; зерттеу процедураларының этикалық аспектілерін ескеріп, қолдана алады; педагогикалық шешімдерді әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдана алады; ғылыми зерттеулерде және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуға және қарым-қатынастың әртүрлі формаларын қолдана отырып, өзінің зерттеу қызметінің құжаттарын және нәтижелерін ұсына алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы мәдениетінің модернизациясы (20-80 жж. ХХғ.)

    ХХ ғасыр бойы қазақстандық қоғамды жаңғырту туралы ақпарат береді. ХХ ғасырдың тарихы 1917 жылғы төңкерістер мен социалистік құрылыстың салдарынан әлеуметтік-саяси және мәдени қайшылықтарға, саяси және экономикалық өзгерістерге толы. 1920-80 жылдардағы Қазақстанның қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени жағдайы. Отанды фашистік агрессиядан қорғаудағы мәдениеттің рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің теориясы мен әдіснамасы

    Негізгі тарихи аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, практикалық әдістер және т. б. бойынша білім алуға бағытталған. отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеу, ғылыми іздеу, талдау, эксперимент тақырыбын таңдау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    "Ғылыми зерттеулер негіздері" пәні студенттерді ғылыми-зерттеу жұмысының ерекшеліктерімен таныстыруды, ғылыми-зерттеу процесінің логикасын түсінуді, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістерін меңгеруді, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруды қамтиды. Пән студенттерде ғылыми зерттеу процесінде қолдануға қажетті теориялық және практикалық білім, білік және дағды жүйесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем тарихы туралы жазбаша дереккөздер

    Тарихи әдебиеттегі жазбаша дереккөз ұғымы. Дүниежүзілік тарихты кезеңдеу контекстіндегі жазбаша дереккөздердің жіктелуі. Месопотамиялық сына жазудың, Ежелгі Египет иероглифтерінің, ежелгі әліпбидің Ежелгі әлем тарихын зерттеу мен қайта құрудағы рөлі.Ортағасырлық шежірелер, шежірелер, заңдар кодексі, 5-17 ғасырлардағы адамзат қоғамының генезисін білу құралы ретінде баспа өнертабысы. Мемлекеттік құжаттама, Саяси партиялар мен қоғамдық ұйымдардың құжаттамасы, мерзімді басып шығару дереккөз ретінде

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Деректану және тарихнама

    Пән отандық және шетелдік тарих ғылымының дамуының әртүрлі кезеңдерінде маңызды тарихнамалық тұжырымдамаларды зерделеуге, жетекші ғылыми мектептердің тәжірибесін және отандық және шетелдік тарихнаманың бағыттарын зерделеуге, тарихи дереккөздер туралы ғылым ретінде деректану теориясы мен әдіснамасын кешенді зерделеуге, оның гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орнына бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Отан тарихының өзекті мәселелері

    Пән Егемен Қазақстандағы ұлттық тарих пен тарихи жадты жаңғырту, бұрынғы идеологиялық тәсілдерді еңсеру, Қазақстан тарихын объективтілік, шынайылық, құжаттылық тұрғысынан, жаңа ақпараттық көздер тұрғысынан қайта қарастыру міндеттерін шешуге бағытталған; отандық тарихтың негізгі іргелі мәселелерін зерделеуге және тұтас ұсынуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс Қазақстан қалаларының тарихы

    Пән қала ғылымының проблемасының теориялық аспектілерін, Шығыс Қазақстан қалалары тарихының әртүрлі аспектілерін, олардың қалыптасуы мен дамуын зерттейді; қалалардың сауда, өнеркәсіп және мәдениет орталықтары ретіндегі рөлін, Қазақстан, Ресей және Қытай арасындағы әлеуметтік-саяси, шаруашылық және мәдени өзара байланыстарды нығайтудағы рөлін қарастыруға, тарихи дамудың әртүрлі кезеңдерінде осы процестің заңдылықтарын ашуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Туған өлкенің тарихын зерттеу теориясы мен практикасы

    Оқу және ғылыми әдебиеттегі "туған өлкенің тарихы" ұғымының теориялық және практикалық аспектілері. Өлке тарихын зерттеу контекстіндегі Тарихи дереккөздердің жіктелуі. Материалдық артефактілер облыс аумағындағы технологиялар тарихын білу құралы ретінде. Жазбаша және ауызша ескерткіштер әр түрлі тарихи кезеңдегі туған өлке халқының рухани мәдениетінің қайнар көзі ретінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарихты оқытудағы цифрлық технологиялар

    Пән болашақ педагогтардың тарихты оқыту үдерісінде заманауи цифрлық құралдарды, ресурстарды және жасанды интеллектті қолдану саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Курс ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) білім беру ортасына енгізудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Оған мультимедиялық презентацияларды, интерактивті платформаларды, цифрлық карталарды, тарихи дерекқорларды, онлайн-экскурсиялар мен симуляцияларды қолдану кіреді. Болашақ мұғалімдер цифрлық сауаттылықты меңгеріп, цифрлық болмысты басқару, онлайн кеңістікте өзара әрекеттесу кезінде цифрлық этикет нормаларын сақтау, сондай-ақ білім беру қызметінде цифрлық ресурстарды қауіпсіз әрі жауапкершілікпен пайдалану дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
  • Ауызша және жазбаша кәсіби бағытталған, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін түсіну және осы білімді қолдану; кәсіби сөйлеуге тән негізгі грамматикалық бірліктерді ауызша және жазбаша сөйлеуде тану және қолдану; ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық және дәлелді түрде құра білу, кәсіби қарым-қатынас шеңберінде шет тілінде коммуникацияны жүзеге асыру, педагогикалық риторика, пікірталас жүргізу, білім беру қатынастарының қатысушыларымен өзара іс-қимылды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
  • Заманауи психологиялық-педагогикалық ғылымның негізгі ережелері мен категориялары, жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы туралы білімдерін көрсету, практикалық педагогикалық іс-әрекетте білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие қызметінің және инклюзивті білім берудің әдістемесі мен технологиясын қолдану, сондай-ақ мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару дағдыларын қолдану.
  • Өркениеттер мен мемлекеттердің тарихи типтерінің дамуы, мемлекеттік-құқықтық институттардың қалыптасу кезеңдері, археологиялық кезеңдеу және алғашқы қоғамдық құрылыстың, мәдениет пен діннің даму кезеңдері туралы білімдері мен түсініктерін көрсету; көшпенділіктің тарихи түрлерін салыстыру; Еуразиялық және Шығыс өркениетінің қалыптасу және даму кезеңдерін талдау
  • Тарихи үдерістің даму фактілерінің білімі мен түсінігін қолдану, жалпы заңдылықтарды анықтау; елдердің тарихи бағытын, даму динамикасын сипаттайтын негізгі фактілерді анықтау; Қазақстан мен әлем елдерінің тарихи даму модельдерін салыстыру.
  • Тарихи процестің қозғаушы күштері мен заңдылықтарын түсіну; географиялық өлшемдегі тарихи даму процестері туралы пайымдауларды қалыптастыру үшін негізгі тарихи ақпаратты жүйелеу және түсіндіру, оның ішінде Шығыс және батыс елдерінің, Азия және Африка елдерінің тарихының жалпы тенденциялары контекстінде Қазақстан.
  • Отандық және дүниежүзілік тарихтың даму логикасын, тарихи шартталған жаһандық үдерістерді түсіну; тарихи ғылымның дамуының теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеру; дін тарихын және діни ілімдердің эволюциясын талдау; мәдени әртүрлілікті және рухани мұраны түсіндіру және жинақтау қабілетін көрсету.
  • Тарихты оқытудың заманауи әдістемелері мен технологияларын, соның ішінде интерактивті және цифрлық тәсілдерді меңгеру; оқытуды дараландыру және саралау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын әзірлеп, жүзеге асыра білу; мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін объективті бағалауға бағытталған критериалды бағалау мен қалыптастырушы бақылау әдістерін игеру; оқушыларды білім беру процесіне белсенді тартуға ықпал ететін интерактивті өзара әрекет формаларын қолдана отырып, оқу үдерісін жобалау; кәсіби дамуға және өз педагогикалық тәжірибесіне рефлексия жасауға дайындық таныту.
  • Тарих саласындағы теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи ғылыми пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми-зерттеу жұмысының әдістерін игеру,білім беру мекемесінде ғылыми, өлкетану, музей, архив және басқа да қызметті ұйымдастыру; тарих ғылымының өзекті мәселелерін талдау, оларды шешу жолдарын бағалау.
  • Тарихи зерттеулердің теориясы мен әдіснамасын салыстыру; ғылыми танымның қазіргі заманғы әдістерін пайдалану ерекшелігін анықтау, білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін зерделеу, әртүрлі дереккөздерден ақпаратты синтездеу, тарихи материалға тарихнамалық және деректанулық талдау жүргізу, дүниежүзілік және отандық тарих саласында өз бетінше ғылыми эксперимент жүргізу;
  • Тарих пәні бойынша білім беру үдерісін жобалау және іске асыру барысында цифрлық, интерактивті және критериалды бағалау технологиялары бойынша білім мен практикалық дағдыларды тиімді пайдалану; оқыту мақсаттарына, білім алушылардың жас ерекшеліктері мен жеке қажеттіліктеріне сай келетін тиімді оқыту әдістерін таңдап, қолдану; оқушылардың танымдық белсенділігі мен тарихи ойлау қабілеттерін дамытуға қолайлы жағдай жасау.
  • Білім алушылардың танымдық және метапәндік құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған оқу және зерттеу тәжірибесін жобалап, оны тиімді жүзеге асыру; білім беру нәтижелерін бағалау және мониторинг жүргізу құралдарын қолдану; заманауи білім беру кеңістігінің талаптарын ескере отырып, педагогикалық жаңашылдықтарды меңгеруге және енгізуге бастамашы болу.
  • Тарихи білімді ғылыми және білім беру жүйесі ретінде тұтас қабылдай білу; тарихи зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздерін, дереккөздерді талдау мен историографиялық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; тарихи білім берудегі пәнаралық байланыстарды анықтау; отандық және әлемдік тарихтың өзекті мәселелері бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу; ғылыми әдістер мен заманауи тәсілдерге сүйене отырып, өлкетану бағытындағы зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру.
Top