Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11201 Қоршаған ортаны қорғау және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі в ҚМТУ

Пәндер

  • Ғылым тарихы және философиясы

    Жасанды интеллекттің философиялық аспектілерін ғылым философиясының бағыты ретінде талдау. Медицина, қаржы, көлік, өндіріс, білім беру және т.б. әртүрлі салаларда жасанды интеллект теориясының негізгі принциптерін қолдану мүмкіндіктерін түсіну. Этикалық мәселелер, деректер қауіпсіздігі және машиналардың шектеулі мүмкіндіктері сияқты жасанды интеллект тәуекелдерін талдау. Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пәннің мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Жоғары мектептің дидактикалық жүйесіндегі жасанды интеллекттің мәні мен маңыздылығын түсіну және оның бір бөлігін техникалық пәндерді оқыту әдістемесінде қолдану. Білім беру процесінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, жоғары мектеп оқытушысы мен білім алушылардың жұмыс тиімділігін арттыруды қамтамасыз ету. Тиісті чаттар мен платформалар негізінде виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді әзірлеу функцияларын қолдану: интерактивті оқу материалдарын әзірлеу; оқу сабағын өткізу жоспарын жасау; оқу сабағының нақты тақырыбы бойынша тест тапсырмаларын әзірлеу (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды әзірлеу және редакциялау (Gamma App); оқу сабақтарының презентацияларын әзірлеу үшін пайдалану (Fusion Brain) және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ашық әдіспен өндіруге арналған таза технологиялар І

    Пәндер магистранттарда пайдалы қазбаларды ашық әдіспен игеруге байланысты қазіргі заманғы жағымсыз процестер туралы түсінік қалыптастыруға, олардың пайдалы қазбаларды ашық игеру жағдайында тау-кен өнеркәсібінде қоршаған ортаны қорғауды ұйымдастыру және тау-кен өндірісіне неғұрлым заманауи техника негізінде қауіпсіз және экологиялық таза технологияларды енгізу бойынша теориялық және практикалық дайындықтарын қалыптастыруға бағытталған. Курс бөлімдермен ұсынылған: Ашық тау-кен жұмыстарының негізгі технологиялық процестері; пайдалы қазбалар кен орнын ашық тәсілмен игеру процестеріне қойылатын экологиялық нормалар мен талаптар; Ашық тау-кен жұмыстарын жүргізу кезіндегі таза технологиялардың халықаралық тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық жүйе қауіпсіздігін қамтамассыз етудің құралдары мен әдістері

    Пән техникалық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша талаптардың толықтығын бағалау үшін магистранттарды теориялық даярлаудың бір бөлігі болып табылады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: техникалық жүйелердің қауіпсіздік параметрлері, техникалық жүйелердің жаағдайын диагностикалау, қауіпсіздікті бағалау критерийлері, персоналды қорғаудың техникалық шешімдері. Курсты оқу магистранттардың технологиялық жабдықтар мен процестерді жетілдіру мен жаңғыртуды ғылыми негіздеу бойынша теориялық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы өндірістік санитария мәселелері

    Пән қазіргі өндіріс жағдайында еңбек гигиенасы саласындағы магистранттардың теориялық дайындығының бөлігі болып табылады. Курстың мазмұны: тау-кен өнеркәсібіндегі, заманауи машина жасаудағы, химиялық, биотехнологиялық өнеркәсіптегі, ауыл шаруашылығындағы еңбек гигиенасы. Пәнді оқу магистранттарда өнеркәсіптің әртүрлі салаларындағы еңбек жағдайларын гигиеналық бағалау саласында өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары білімге ЖИ енгізудің келешегі мен тәуекелдерін түсіну (жоғары білімге ЖИ енгізу сценарийі: инерциялық, анархиялық, интервенциялық) ЖИ процессуалдық сипаттамаларына және нейрожелілерді оқыту мүмкіндіктеріне сүйене отырып, ЖОО оқытушысының жұмысын оңтайландыру Тиісті чаттар мен платформаларды қолдана отырып, виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді дамыту функцияларын қолдану: виртуалды көмекшілерді, интерактивті оқу материалдарын құру; тапсырмалар мен жаттығуларды құру, виртуалды оқыту орталарын құру, студенттердің жауаптарын талдау және кері байланысты қамтамасыз ету (ChatGPT); курстың оқу жоспарын құру; тест сұрақтарын жазу, (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды құру және редакциялау (Gamma App); презентацияларды немесе басқа мультимедиялық білім беру мазмұнын (Fusion Brain) және т.б. жобалау үшін пайдалануға болатын кескіндерді жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Табиғи және техногенді сипаттамадағы ТЖ нәтижесін болжау 1

    Пән ТЖ тәуекелдерін болжау және мониторинг жүргізу үшін теориялық білім алуға бағытталған. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жасанды интеллект элементтерін пайдалана отырып, табиғи және техногендік сипаттағы негізгі қауіптер, техногендік және табиғи сипаттағы ТЖ классификациясы, ТЖ тәуекелдерін басқару, төтенше жағдайлардың мониторингісі және болжау. Курсты оқу ТЖ алдын алу және жою бойынша теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тау-кен өнеркәсібі үшін экологиялық бағалау және түгендеу әдістері 1

    Пән тау-кен өнеркәсібінің ластану көздерінің қоршаған ортаның жай-күйіне әсерін түгендеу және бағалау мәселелері бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: экологиялық заңнама, Қоршаған ортаның ластану көздеріне түгендеу жүргізу кезеңдері; қоршаған ортаның жай-күйіне әсерді бағалауды жүргізу тәртібі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еңбекті қорғау және қауіпсіздік саласындағы тәуекелдерді бағалау әдістеріт 1

    Пән еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау саласындағы тәуекелдерді бағалау және басқару бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыруды жүзеге асырады. Курс мынадай бөлімдерден тұрады: тәуекелдерді басқару саласындағы нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету және стандарттар, тәуекелдерді жоспарлау және бағалауға дайындық, өндірістік қызмет процесінде адам үшін қауіпті анықтау, авариялар, өндірістік жарақаттану және кәсіптік аурулар тәуекелін талдаудың сапалық және сандық әдістері, Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау саласындағы тәуекелді бағалау критерийлері және тәуекелдің маңыздылығы туралы шешім қабылдау, тәуекелді азайту шараларын таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Білім алушыларды жасанды интеллектті күнделікті және кәсіби қызметте қолдануға ынталандыру, бар қорқыныштарды жеңуге және жасанды интеллектті қолдануға байланысты мифтерді жоюға көмектесу. Оқытуды дербестендіруді жүзеге асыру; оқыту нәтижелерін болжау; оқытушының күнделікті міндеттерін автоматтандыру; оқу процесін басқару; ресурстарды жоспарлау; сауалнама нәтижелерін әзірлеуде, талдауда және өңдеуде, сауалнамада және т.б. жағдайлаарда ЖИ мүмкіндіктерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ тілі (Кәсіби)

    "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәні бейіндеуші пәндер циклінің ЖОО компонентіне кіреді. Курсты зерделеу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіптік және іскерлік салаларда, жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ келіссөздер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, іс қағаздарын жүргізуді жүзеге асыруға, қазақ тілінде басқарушылық шешімдерді әзірлеуге бағытталған. Пәннің мазмұны кәсіби қызметті жүзеге асыруда коммуникациялық мүмкіндіктерді кеңейтуге ықпал ететін кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәнін оқытуға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамыту мақсатында орыс тілінде оқитын магистранттар оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі (кәсіби)

    «Орыс тілі (кәсіби)» пәні аясында жасанды интеллектті қолдана отырып, магистранттар мынадай құзыреттерді қалыптастырады: - синтаксистік және семантикалық талдауды қоса алғанда, орыс тіліндегі мәтіндерді автоматты түрде өңдеу және талдау үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндігі; - мәтіндерді автоматты түрде құру, редакциялау және түзету, олардың емлесін, грамматикасын және стилін жақсарту үшін жасанды интеллекті қолдану мүмкіндігі; - орыс тілінің ерекшеліктерін ескере отырып, мәтіндерді техникамен аудару және бейімдеу жүйелерімен жұмыс істеу дағдылары; - сөйлеу деректерін талдау және орыс тілінде сөйлеуді тану жүйелері мен дауыстық интерфейстерді әзірлеу үшін жасанды интеллекті қолдануы; - ғылыми, техникалық және іскерлік мәтіндер саласындағы кәсіби міндеттер үшін жасанды интеллектінің тілдік модельдерін бейімдеу қабілеті; - жасанды интеллектінің лингвистикалық практикадағы жұмыс нәтижелерін бағалау және сыни талдау, мүмкін болатын қателіктер мен шектеулерді анықтауы; - құпиялылық, деректерді қорғау және лингвистикалық әртүрлілікке әсер ету мәселелерін ескере отырып, тіл білімінде жасанды интеллектің этикалық қолданылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әртүрлі сипаттағы ТЖ жою

    Пән ТЖ туындаған кезде халықты қорғау мәселелері бойынша магистрлерді теориялық даярлаудың негізін құрайды. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: ТЖ алдын алу және жою бойынша іс-қимыл жоспары, ТЖ салдарын жою құрамы мен күштерін айқындау, зақымдану аймағында құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізу. Курсты оқу ТЖ жою мәселелері бойынша теориялық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кенді және кенді емес пайдалы қазбаларды өндіру кезінде судың ластануын болдырмау

    Пән тау-кен жұмыстарын жүргізу кезінде су ресурстарының сапасын сақтау, қалпына келтіру, жақсарту мәселелері бойынша түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: Су ресурстарын басқару саласындағы заңнама (ҚР ЭК, ҚР ШҚ, жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы Кодекс), су ресурстарының ластану түрлері; тау-кен өндіру өнеркәсібінің су ресурстарының жай-күйіне әсері; жасанды интеллект элементтерін қолдана отырып, тау-кен жұмыстарын жүргізу кезінде ластануды қалпына келтіру, азайту, су ресурстарының жай-күйін жақсарту жөніндегі іс-шаралар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-инновациялық қызметті басқару, курстық жұмыс

    Пән ғылыми-инновациялық қызметті (ҒИҚ) басқару сұрақтары мен мәселелерін ашады. Курс келесі бөлімдерде берілген: ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау; ҒИҚ эксперименттік мәліметтерін өңдеу және талдау; ҒИҚ техникалық-экономикалық негіздемесі және жобаларды коммерцияландыру; ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдерін бақылау; ғылыми-инновациялық тапсырмасының жобалық шешімін қалыптастыру; ҒИҚ нәтижелерін дайындау және жариялау; ҒИҚ зерттеу нәтижелерін қоғамдық қорғау үшін ұсыну. Курсты зерделеу ҒИҚ басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде кәсебі қызмет шеңберінде оны жоспарлау, енгізу және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Өндірістік және ғылыми-педагогикалық қызметте мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру
  • Технологиялық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін талаптардың толықтығы мен жеткіліктілігіне бағалау жүргізу
  • Жасанды интеллектті қолдана отырып, азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар саласындағы тәуекелдерді басқару жүйесіне талдау жүргізу
  • Жоғары кәсіптік оқу орындарында психологиялық-педагогикалық принциптер негізінде білім беру қызметін жүзеге асыру
  • Басқару қызметінің психологиялық мәселелерін шешу
  • Жасанды интеллект элементтерін пайдалана отырып, қоршаған ортаның жай-күйіне мониторинг пен бағалауды жүзеге асыру
  • Кен орындарын ашық тәсілмен игеру кезінде таза технологияларды енгізуді жүзеге асыру
  • Еңбекті қорғау және қауіпсіздік саласындағы тәуекелдерді талдау мен бағалауды жүзеге асыру
  • Кəсіби қызмет шеңберінде ғылыми-зерттеу жұмысына арналған ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасын, эксперименталды жоспарлауды, қателік теориясын меңгеру
  • Өнеркәсіптің әртүрлі салаларындағы еңбек жағдайларының жағдайына мониторинг пен талдауды жүзеге асыру
Top