Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01509 Биология в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Омыртқасыздар зоологиясы

    Омыртқасыз жануарлар организмдерін жіктеу принциптері, омыртқасыз жануарлардың негізгі таксондарының морфофизиологиялық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Жануарлардың биосферадағы зат пен энергияның өзгеруіндегі рөлі туралы сұрақтар қарастырылады. Курс биосфераның тұрақтылығын сақтаудағы жануарлар әлемінің биологиялық әртүрлілігінің маңыздылығын зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Білім алушылардың педагогикалық қызметке тұрақты қызығушылығын дамыту, таңдалған мамандыққа қызығушылығын ынталандыру, студенттердің дүниетанымын қалыптастыру, жалпы білім беретін оқу орындарында биология мұғалімінің болашақ мамандығына саналы түрде қарауға ықпал ету мақсатында зерттеледі. Курста мотивациялық тетіктерді дамытуға, өзін-өзі жетілдіруге ұмтылуға, өзінің біліктілігі мен шеберлігін арттыруға, биология және оқыту әдістемесі саласында жаңа білім алуға және өзінің болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын түсінуге бағытталған мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы

    Болашақ мұғалімнің мектеп жасындағы балалар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы заманауи ақпараттарды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктері, мектеп жасындағы балалардың жеке мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі туралы сұрақтар қарастырылады.Курс педагогикалық мамандықтарға арналған және кәсіби бағытқа ие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және кәсіпкерлік негіздері

    Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік саласындағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайында ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестициялар тарту, инновациялар, стратегиялық ойлау туралы мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Омыртқалылар зоологиясы

    Хордалылар типінің жалпы сипаттамасының ерекшеліктері және олардың жануарлар әлеміндегі орналасуы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс хордалылардың шығу тегі мен филогенезінің кезеңдерін, жануарлардың эволюциясын және оларды зерттеу әдістерін, хордалылардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі туралы зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Элементтер химиясы

    Пән Периодтық заңды химиялық систематиканың негізі ретінде қарастырады. Д. және Менделеев кестесіндегі элементтердің орналасуын, олардың ашылуын, табиғатта таралуын және қолдану аясын зерттейді. S,p,f,d элементтерінің химиясының жалпы сипаттамасы. Металдардың жалпы сипаттамасы. Жанама кіші топтар элементтерінің қышқылдық-негізгі қасиеттері, жанама кіші топтар элементтерінің тотығу-тотықсыздану қасиеттері, металларалық қосылыстар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    «Педагогика» курсы қазіргі ғылымның жетістіктерін және әлемдік білім беру үрдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер педагог-көшбасшы болу үшін қажетті білім мен дағдыларды игереді, инклюзивті білім беру ортасында зерттеу, цифрлық, басқару және жобаға бағытталған құзыреттерді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар

    Қазіргі білім берудегі өзекті маңызды инновациялар, білім берудегі қазіргі ғылымның әртүрлі салаларында ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жүргізу және енгізу тәсілдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курста бастамалар мен перспективалық инновациялардың әртүрлілігі, білім беру эволюциясының мүмкін бағыттары, оқыту формалары мен әдістерін дамыту тетіктері, білім берудегі зерттеулердің ерекшеліктері мен бағыттары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Цитология және гистология

    Курс эукариоттық жасушалардың құрылымдық және функционалды ұйымдастырылуы туралы негізгі білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жасушалардың көбеюі мен өлу заңдылықтарын игеріледі. Дің жасушаларының негізгі қасиеттерін және органдар мен тіндердің қалыптасуында олар тудыратын жасуша клондарының функционалдық мамандану заңдылықтарын қарастырылады. Микроскоппен жұмыс істеу дағдылары қалыптастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ботаника

    Курс негізгі таксономиялық бірліктерді қарастыруға бағытталған патшалық, бөлім, тұқымдас, туыс, түр. Вегетативті және генеративті мүшелер өсімдіктерінің анатомиялық құрылымы, морфологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Өсімдіктердің табиғаттағы және адамның экономикалық өміріндегі рөлі туралы білімді қалыптастырады. Негізгі таксономиялық бөлімдерді қарастырады. Өсімдіктерді морфо-анатомиялық сипаттау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жануарлармен жұмыс істеудің зертханалық әдістері

    Жануарлардың негізгі жүйелі топтарының таксономиясының, морфологиясының, анатомиясының, экологиясының ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс микроскопияның, дайындаудың, микро және макро препараттарды дайындаудың, зертханалық жағдайда организмдерді өсірудің заманауи зертханалық әдістерін зерттеуге, сондай-ақ топтардың негізгі таксономиялық ерекшеліктерін зерттеуге арналған., жануарларды жүйелеу және анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зоологиядан үлкен практикум

    Жануарлар объектілері зертханалық зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерделенеді; әртүрлі типтегі жануарлардың морфологиялық және функционалдық ерекшеліктері және олардың генезисі қарастырылады. Жануарлар әлемінің әртүрлілігі, зоологиялық систематиканың негіздері және жануарлардың қазіргі таксономиясы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика

    Физика курсы іргелі ұғымдар мен негізгі заңдар туралы нақты түсініктерді; есептерді шешуде оларды қолдану дағдыларын; эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады және келесі тақырыптарды қамтиды: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, атомдық және ядролық физика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Курс өсімдіктердегі реттеу және интеграция жүйелерінің жалпы теориясын игеруге және оны өсімдіктердің өсуін, дамуын және өнімділігін басқару үшін пайдалануға мүмкіндік беретін өсімдік ағзасының өмірлік процестері мен функционалдық ерекшеліктерін зерттеу мақсатында құрастырылған. Өсімдік нысандарымен жұмыс істеу дағдыларын игереді, криогендік сақтауды жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ботаникадан үлкен практикум

    Ботаника ғылымының қазіргі білім деңгейі мен жетістіктерін ескере отырып, өсімдіктердің вегетативті мүшелерінің анатомиялық құрылымын зерттеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс өсімдіктердің вегетативті және генеративті мүшелерінен уақытша және тұрақты препараттарды дайындау әдістерін, сондай – ақ вегетативті мүшелер мен жапырақтардың топографиялық аймақтарын анықтау ерекшеліктерін-олардың ішкі құрылымдық ерекшеліктерін, монокот, қосжарнақты, шөпті және ағашты өсімдіктердің топографиялық аймақтарын құрайтын негізгі элементтерді зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    Биологияны оқыту әдістемесі мәселелері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Педагогикалық қызмет алгоритмінің мәселелері; биологияны оқытудың заманауи әдістері, стратегиялары мен технологиялары; оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыру бойынша мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Курс тәрбие жұмысын жоспарлауға, тәрбие үдерісінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын ескере отырып ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған. Бұл курста тәрбие технологиялары, бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық-шығармашылық қызметінің технологиялары, тәрбие істерін ұйымдастыру технологиялары және т.б.; ұсынылатын тәрбие әдістері мен әдістерінің тиімділігі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биометрия

    Арифметикалық орташа, негізгі (квадраттық) ауытқуды, вариация коэффициентін; белгілердің әртүрлілік көрсеткіштерін; зерттелетін көрсеткіштер арасындағы корреляцияны есептеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс аясында өзгергіштік және оны зерттеу жолдары, нұсқаны сыныпқа бөлу әдістері, гистограммаларды құрастыру, гистограммаларды қисықтармен ауыстыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ тілі

    Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаратылыстану

    Жаратылыстану тарихы, жаратылыстану ғылымдарының эволюциясы мен даму бағыты, жаратылыстану ғылымдары мектептері және мектептегі жаратылыстану ғылымдарының рөлі туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Катастрофизм, формизм, эволюционизм мәселелері, сондай-ақ іргелі ғылымдардың негіздері, тірі табиғаттың жұмыс істеуінің физикалық заңдылықтары, атомның құрылымы, табиғаттағы химиялық реакциялар, негізгі биологиялық ұғымдар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Генетика

    Курс гендер, тұқым қуалайтын материалдың берілуінің генетикалық заңдылықтары, г.Мендель және т. Морган заңдары туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Тұқым қуалайтын ақпаратты беру механизмдері мен заңдары талданады. Тұқым қуалайтын материалды беру кезінде болатын тұқым қуалайтын өзгерістер, өзгергіштік процестері талқыланады. Адамның генеалогиялық карталарын құру дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    «Этнопедагогика» курсы студенттердің этнопедагогикалық білім беру саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды «Адал азамат», «Толық адам» тұжырымдамасы негізінде әзірленген «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» талаптарына сәйкес білім алушылардың рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарын дамытуға бағытталған этникалық тәрбиелеудің әдістері мен технологияларын қолдануға үйрету мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биологиялық химия

    4 класты биологиялық молекулалардың: ақуыздардың, липидтердің, көмірсулар мен нуклеин қышқылдарының негізгі өкілдері, құрылымы мен функциялары, олардың метаболизмдегі рөлі, сондай-ақ бейорганикалық заттар мен дәрумендердің жасушалар мен организмдер өміріндегі маңызы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Энтомологиядан кіші практикум

    «Энтомологиядан кіші практикум» пәні студенттерде практикалық білім мен дағдылар жүйесін және ғылыми тәсілді қамтамасыз ететін біліктерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс экожүйелердегі энтомокешеннің ұйымдасу және заңдылықтарын, энтомологияның даму тарихын; жәндіктердің даму ерекшеліктерін және өзара әрекеттесуін түсінуге, адам және жәндіктер, жүйелеу негіздерін меңгеру және жәндіктер номенклатурасы бойынша жалпы білімге бағытталған. Табиғатта және зертханада зерттеу жұмыстарын жүргізу, жәндіктерді жинау, дайындау және консервациялау әдістерін қолдану дағдыларын дамыту, сондай-ақ анықтау кестелерімен, анықтамалықтармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адамның анатомиясы мен физиологиясы

    Адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі, салауатты өмір салтының маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс адам ағзасында болатын процестерді, олардың өзара байланысын зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологияның таңдаулы тараулары

    Биология тарихы және биологиялық объектілерді зерттеу ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Тірі әлемнің алуан түрлілігі және тірі организмдердің дамуының жалпы заңдылықтары; тіршіліктің пайда болу теориялары, біржасушалы және көпжасушалы организмдердің пайда болуының қазіргі теориялары, өсімдіктер мен жануарлардың коэволюциясы теориялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биофизика

    Тіршіліктің физика-химиялық көріністерін көрсететін термодинамика, биопотенциалдар, фотобиология, радиобиология, биомеханика, акустика, гидродинамика, хронобиология сияқты ұйымның әртүрлі деңгейдегі тірі жүйелерінің іргелі және ерекше қасиеттерін сипаттайтын ғылымның негізгі салалары бойынша білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру қызметін құқықтық реттеу

    Білім беру саласындағы заңнама туралы білімді, сондай-ақ білім беру ортасындағы мемлекеттік билік және басқару органдарының жүйесін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Білім беру процесінің негізгі субъектілерінің қызметін құқықтық реттеудің негізгі мәселелері, педагогтің, білім алушы мен тәрбиеленушінің құқықтық мәртебесі қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке даму биологиясы

    Онтогенездің түрлері мен кезеңдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс әртүрлі жүйелі топтардағы жануарлардың жеке дамуының негізінде жатқан процестерді, жіктеудің ерекшеліктері, механизмдері мен тәсілдерін зерттеуге арналған. Гаметогенез, ұрықтандыру, ұсақтау, гаструляция және органогенез мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық білім берудегі STEM, CLIL технологиялары

    STEM және CLIL заманауи білім беру технологияларының ерекшеліктері, перспективалары мен әдіснамасы және оларды биологиялық білім беруде қолдану туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курста білім алушылардың білім деңгейін арттыру мәселелерін шешу мәселелері мен жолдары, осы технологиялардың негізгі құралдарын оқу процесіне енгізу тәсілдері мен кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектептегі ғылыми-зерттеу жұмысы

    Пән мектепте оқушылармен оқу-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың және жүргізудің әдістемелік әдістерін зерттеуге бағытталған. Келесі мәселелер қарастырылады: оқушылармен зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың түрлері мен формалары, зерттеуді жоспарлау, қажетті объектілер мен әдістерді таңдау, талдау және түсіндіру, алынған нәтижелерді кәсіби қызметте қолдану. Биологиялық эксперимент әдістері. Нәтижелерді ұсыну әдістері. Зерттеудің әдіснамалық негіздері және теориялық, эмпирикалық әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Болашақ педагогтың IT-сауаттылығын қалыптастыру практикумы

    «Болашақ педагогтың IT сауаттылығын қалыптастыру бойынша практикум» пәні білім беру қызметінде қажет заманауи цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған. Курс аясында студенттер ақпараттық қауіпсіздік негіздерін, бұлттық сервистермен, интерактивті платформалармен және оқу материалдарын жасауға арналған цифрлық құралдармен жұмыс істеуді үйренеді. Сонымен қатар, медиа сауаттылықты, сыни ойлауды және педагогикалық тәжірибеде IT-ресурстарды тиімді пайдалануды дамытуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биотехнология және гендік инженерия негіздері

    Ол үлкен практикалық маңызы бар Биотехнология мен гендік инженерияның заманауи жетістіктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Тамақ өнеркәсібінде, қоршаған орта мәселелерін шешу үшін технологияларды әзірлеу және қолдану мысалдары, гендердің экспрессиясы, рекомбинантты ДНҚ мәселелері, мал шаруашылығы мен өсімдік шаруашылығында гендік инженерияны қолдану мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микробиология

    Курс микроорганизмдердің морфологиясы, құрылымы және көбеюі туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Прокариоттар мен эукариоттардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары талданады. Микроорганизмдерді өсірудің стерильді әдістері меңгереді. Қоректік ортаның құрамын, бактериялардың негізгі штаммдарының өсу жағдайларын зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияның тарихы мен әдістемесі

    «Биологияның тарихы және методологиясы» пәні биологиялық ғылымдардың тарихи дамуын және заманауи биологиялық зерттеулерде қолданылатын методологиялық қағидаттарды зерттеуге бағытталған. Курс барысында студенттер биологияның негізгі даму кезеңдерімен танысып, атақты ғалымдардың үлесін және олардың ашылуларын зерттейді. Зертханалық зерттеу әдістері, эксперименттік дизайн және деректерді талдауға ерекше назар аударылады. Сонымен қатар, курс биологиялық зерттеулердің этикалық және философиялық аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы цифрлық платформалар

    Пән биологиялық деректерді талдау үшін цифрлық құралдарды (QGIS, ImageJ, iNaturalist, GBIF) қолдануға арналған. Студенттер геодеректерді өңдеу, кескіндерді талдау және биологиялық дерекқорлармен жұмыс істеу әдістерін меңгереді. Биологияның практикалық міндеттерін шешу үшін цифрлық платформаларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. – QGIS-те геоақпараттық талдау әдістерін меңгеру. – ImageJ-де кескіндерді өңдеу дағдылары. – iNaturalist және GBIF платформаларымен жұмыс істеу арқылы биологиялық деректерді жинау және талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру жағдайындағы психологиялық қауіпсіздік

    «Білім беру ортасындағы психологиялық қауіпсіздік» пәнін оқытудың мақсаты білім алушылардың білім беру процесінде қауіпсіз психологиялық атмосфераны сақтауға және нығайтуға бағытталған білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс аясында білім алушылар психологиялық жайлылыққа қауіп төндіретін ықтимал факторларды тануды, стресстік және жанжалды жағдайлардың белгілерін ажырата білуді, сондай-ақ оларды тиімді шешу стратегияларын қолдануды үйренеді. Стресске төзімділікті қалыптастыруға, буллинг пен хейтингтің алдын алуға ерекше назар аударылатын болады. Пән білім беру ортасында қолайлы психологиялық ахуалды қамтамасыз ету үшін қажетті құзыреттерді дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқытудағы инновациялық технологиялар

    Қазіргі мектепте инновациялық білім беру технологияларын қолдана отырып, биологияны оқытудың әдіснамалық мүмкіндіктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Жаңартылған білім беру стандартының модульдері шеңберінде оқу процесін ұйымдастыру кезінде технологиялар түрлерінің ерекшелігі мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ проблемалық оқыту, блоктық-модульдік оқыту және т. б. мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәнді оқу білім алушыларды критериалды бағалау технологиясы, критериалды бағалау принциптері мен құрылымы; критериалды бағалау бойынша нормативтік және әдістемелік материалдар; критериалды бағалау технологиясы шеңберіндегі негізгі ұғымдар мен терминдер бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау әдістерін қолдану, білім беру процесіне қатысушылардың оқу-тәрбие қызметінің нәтижелерін бағалау бойынша әдістемелік дағдылар қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эволюциялық биология

    Пән тірі материяның тарихи даму заңдылықтарын түсінуді қалыптастыру, тірі табиғат патшалықтарының дамуын зерттеу мақсатында зерттеледі. Қазіргі эволюциялық теориялар, адамның шығу тегі мен эволюциясы қарастырылады. Курс Жердегі тіршіліктің пайда болу мәселелерін зерттеуге және эволюцияның себептерін анықтауға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік бағдар беру негіздері

    Пән мектепте, кәсіптік бағдар беру жүйесінде, оның компоненттерінде оқушылардың кәсіби бағдарлау білімі мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде білім алушылар мектепте кәсіптік бағдар беру жұмысының технологияларымен танысады. Нәтижесінде кәсіби өзін-өзі анықтау процесінде оқушылармен кәсіби бағдар беру технологияларын қолдану мүмкіндігі қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагог-биологтың кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект

    Ол жасанды интеллект туралы білімді қалыптастыру және оны білім беру процесінде қолдану әдістемесі мақсатында зерттеледі. Курста деректерді талдау мәселелері, машиналық оқытудың ерекшеліктері, биология сабақтарында, оқу-тәрбие процесінде және дайындық кезеңінде жасанды интеллектті қолдану түрлері мен тәсілдері, сондай-ақ жасанды интеллектті қолдану саласында білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру және жетілдіру тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі көшбасшылық

    «Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Иммунология негіздері

    Ғылымның тарихы, иммундық жүйенің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу ерекшеліктері, иммунитет механизмдері, зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Иммундық жауап реакцияларындағы антиденелер мен жасушалардың молекулаларының құрылымы мен қызметі, фагоцитоз механизмдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетке, қолданбалы экономикалық, заң пәндері, экология, тіршілік қауіпсіздігі және тұрақты даму туралы өзекті білімдерге негізделген азаматтық ұстанымды көрсетеді; Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады; білім беру қызметтерін көрсету саласындағы құқықтың негізгі қазақстандық және халықаралық көздерін біледі; кәсіпкерлік саласындағы өз құқықтарын іске асыру үшін қаржылық сауаттылық құралдарын иеленудің маңыздылығын және дене шынықтырудың пайдасын түсінеді.
  • Педагогика білімдері негізінде білім беру үдерісін басқарудың принциптерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады, бұл ретте іс-әрекеттік және тұлғаға бағытталған тәсілдерді басшылыққа алады; мектепте инклюзивті білім беруді іске асыруды жоспарлайды, себептерді анықтайды, білім беру ұйымындағы басшылар мен қызметкерлердің кәсіби өзара іс-қимылының белгілі бір белгілерінің қауіптері мен мүмкіндіктерін көрсетеді. .
  • Педагог мәртебесін көрсететін және білім беруде көшбасшылыққа қол жеткізуге бағытталған нормаларға сәйкес дәстүрлі және инновациялық технологиялар негізінде педагогикалық процесте оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастырудың нұсқаларын ұсынады.
  • Оқу ғимараттарында оқу-тәрбиелік іс-шараларда және сабақтарды жүргізуде қазіргі заманғы ІТ-технологияларды қолданады; Блум таксономиясы шеңберінде оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда критериальды бағалаудың тиімді стратегияларын жоспарлайды және дайындайды, алған нәтижелерін түсіндіреді және оқушылармен кері байланыс орнатады.
  • Жасанды интеллект мүмкіндіктерін іске асыра отырып, жалпы білім беретін оқу орындарында қолдануға арналған интерактивті оқыту әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, онлайн сервистер мен платформаларды таңдайды.
  • Тірі организмдердің өмір сүруінің теориялық негіздері мен заңдылықтарын сипаттайды және олардың тіршілік әрекетін бақылайды; цитологияның, гистологияның және жеке даму биологиясының негізгі ұғымдарын жіктейді.
  • Өз зерттеулерінің аясында биологиялық есептеу, антропометриялық есептеулерді жүргізуді ұсынады; материалдарды жинау, оны өңдеу, талдау, қорытындылау дағдылары бар; жүргізілген ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін түсіндіреді және өзіндік қорытындыларын қалыптастырады.
  • Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдарын түсіндіреді, әдістердің мәнін және биотехнология, гендік инженерия және иммунология жетістіктерінің қолданбалы маңызын сипаттайды және түсіндіреді; ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін біледі; кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау үшін ағылшын және қазақ тілдерінде қазақ және ағылшын тілдері мен биологиялық терминологияның жеткілікті деңгейін меңгереді.
  • Өсімдіктердің негізгі түрлерін анықтайды және жіктейді; өсімдіктердің анатомиялық құрылымын түсіндіреді; өсімдіктердің гербарийлерін жасайды; өсімдік нысандарын фото және видео түсіреді.
  • Мектеп оқушыларының анатомиясының, физиологиясының және гигиенасының жас ерекшеліктері туралы толық ақпараты бар; әдістемелік тәсілдерді және жасанды интеллект мүмкіндіктерін күнделікті практикалық оқу іс-әрекетінде қолданады.
  • STEM және CLIL-технологиялардың мәні мен рөлін түсіне отырып, пәндерді интеграциялау негізінде оқу процесін ұйымдастыру және сабақты құрастыру дағдыларын меңгереді; цифрлық технологияларды, платформалар мен интернет ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану негізінде білім алушылардың цифрлық сауаттылығын дамытуға бағытталған педагогикалық қызметті ұйымдастырады.
  • Қазіргі әлемдегі биологияның рөлін, химия, физика, микробиология, биофизика, биологиялық химия және эволюция заңдылықтарын түсіндіреді; ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және дипломдық жұмысты дайындау үшін теориялық және қолданбалы биологияның әртүрлі мәселелері бойынша негізгі және мамандандырылған білім деңгейін кеңейтеді.
  • "Жайлы мектеп" Ұлттық жобасының ережелерін ескере отырып, білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады; кәсіби өзін-өзі анықтау мақсатында оқушылармен кәсіптік бағдарлау жұмысының технологияларын пайдаланады; инновациялық білім беру технологиялары мен стратегияларын педагогикалық қызметке біріктіреді.
  • Алған білімдері мен дағдыларын педагогикалық іс-әрекетте қолданады; дәлелдер құрастырады және кәсіби саладағы мәселелерді шешеді; педагогиканың заңдылықтары мен тенденциялары мен биологияны оқыту әдістемесін ескере отырып, педагогикалық жағдаяттарды шешудің ең оңтайлы нұсқаларын ұсынады; Қазақстан Республикасында жоғары білім мен ғылымды дамыту тұжырымдамасын іске асыру шеңберінде педагогикалық практиканың нәтижелерін талдайды.
  • Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың зоологиялық терминдерін, ұғымдарын және жүйелі санаттарын түсіндіреді; жануарлардың коллекцияларын зерттеу, жіктеу, бекіту, монтаждау және жасау әдістерін меңгерді; оқу және ғылыми эксперимент жүргізу үшін далалық және зертханалық жабдықты таңдайды.
Top