Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01416 Көркем білім, графика және жобалау в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Қазіргі заманғы көркем білім берудің өзекті бағыттары

    Пәннің мақсаты: Заманауи көркемдік білім берудің өзекті бағыттарын зерттеу Мазмұны: шығармашылық күйлердің жаттықтырушысы, ұжымдық шығармашылықтың кураторы, эстетикалық даму бойынша тьютерлеу, шығармашылық практика және ғылым (ғылым, өнер және технология). Қалыптастырылатын дағдылар: креативті білім берудің заманауи трендтерін талдау және практикаға енгізу мүмкіндігі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем білім берудегі ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері

    Пәннің мақсаты: көркем білім берудегі ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін зерттеу Мазмұны: көркемдік білім беру әдістемесі ғылыми ізденіспен, әзірлеумен, бастапқы ережелерді, категорияларды, заңдылықтарды негіздеумен байланысты қызмет саласы ретінде, соның негізінде көркемдік білім беру мәселелері шешіледі. Қалыптастырылатын дағдылар: көркемдік білім берудің мазмұндық аспектілерін ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру және пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем білім берудің пәндік әдіснамасы

    Пәннің мақсаты: көркемдік білім берудің тәртіптік әдіснамасын зерделеу Мазмұны: көркемдік білім берудің философиясы мен әдістемесі, ғылыми ізденіс, даму, заңдылықтар, көркемдік білім беруді дамыту принциптері, көркемдік білім беру философиясы және басқалар. Қалыптастырылатын дағдылар: көркемдік білім берудің философиясы мен әдіснамасының негіздерін меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы

    Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    «Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материалдық емес мәдени мұра және білім

    Пәннің мақсаты: Материалдық емес мәдени мұраны сақтау және дәріптеудегі көркемдік білімнің рөлін зерттеу Мазмұны: ЮНЕСКО-ның материалдық емес мәдени мұра саласындағы Стратегиясы. Материалдық емес мәдени мұра Оқу материалы ретінде. Материалдық емес мәдени мұра мен көркем білімнің өзара байланысы. Дәстүрлі қолөнер материалдық емес мәдени мұраның элементі ретінде. Қалыптасқан дағдылар: көркемдік білім беруді байыту үшін материалдық емес мәдени мұраны қолдана білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркемдік білім берудегі цифрлық технологиялар және жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты: көркемдік білім беру жүйесінде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану әдістерін зерттеу Мазмұны: көркемдік білім берудегі CT және AI. Графикалық редакторлар және оларды көркемдік білім беруде қолдану. Жасанды интеллект өнерде және оны көркемдік білім беруде қолдану мүмкіндігі. Қазіргі медиа. Сандық дәуірдегі көркемдік білім берудің жаңа траекториялары. Қалыптастырылатын дағдылар: көркемдік білім беру шеңберінде КТ және АИ қолдану қабілеті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнері тілі

    Пәннің мақсаты: бейнелеу өнерінің көркем тілінің ерекшелігін зерттеу Мазмұны: көркем тіл ғылыми анықтама ретінде, бейнелеу өнерінің тілі, қазақтардың дәстүрлі өнерінің тілі, образ және категория, ою-өрнек тіл ретінде. Қалыптасқан дағдылар: бейнелеу өнерінің көркем тілін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейнелі тіл-визуалды өнері

    Пәннің мақсаты: қазақ дәстүрлі өнерінің басым мәнерлі құралдарының ерекшелігін зерттеу. Мазмұны: қазақтардың дәстүрлі өнеріндегі кеңістік пен уақыт. Традиционное музыкальное искусство казахов. Дәстүрлі қазақ фольклоры. Қазақ қолөнерін талдау. Қолданбалы өнер дәстүрлері. Керамика. Тоқу. Дәстүрлі қазақ киімінің мифопоэтигі. Қалыптастырылатын дағдылар: дәстүрлі қазақ өнерінің бейнелі тілін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнер және көркемдік практика психологиясы

    Пәннің мақсаты: өнер психологиясы мен көркемдік практика теориясын зерттеу Мазмұны:" өнер психологиясы"," көркем шығармашылық психологиясы " және т.б. өнер психологиясы: өнер таным ретінде, өнер көркемдік құрал ретінде, өнер психоанализ ретінде, өнер катарсис ретінде. Көркем шығармашылықтың мәселелері. Ғылыми және көркем шығармашылықтың байланысы. Көркемдік тәжірибенің психологиялық аспектілері. Өнер мен білім берудегі нейро бағыттары. Қалыптасатын дағдылар: шығармашылық психологиясын талдау дағдыларын өзінің ғылыми-зерттеу қызметінде қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Креативті білім: идеялар, инновациялар және тәжірибелер

    Пәннің мақсаты: креативті білім беру әдіснамасын және оның қазіргі қоғамдағы рөлін зерттеу Мазмұны: креативті тәжірибелер, өнердегі инновациялар, креативті индустриялардың теориясы мен тарихы, қазіргі заманғы өнер: зерттеу практикасы; креативті индустриялар саласындағы білім беру жүйесі. Қалыптастырылатын дағдылар: білім беру саласындағы академиялық және практикалық тректерді құруда заманауи тәсілдерді меңгеру және пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық өнертану

    Пәннің мақсаты: өнер педагогикасын және оның педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеу. Мазмұны: көркем шығармашылық қызметтің пайда болуы және дамуы. Қайта өрлеу дәуіріндегі өнер педагогикасы. Батыс Еуропаның көркем-педагогикалық ілімдерінің идеялары. Көркем академиялардың пайда болуы. Егемен Қазақстанда өнер педагогикасының дамуы. Қалыптасатын дағдылар: Тарихи ретроспективада өнер педагогикасының даму ерекшеліктерін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу және сыртқы жұмыстар бойынша семинар

    Пәннің мақсаты: өнер артефактілерін сыртқы зерттеу аясында практикалық жұмыс әдістерін зерттеу Мазмұны: өнер артефактілерін сыртқы зерттеу, мұражай жұмысы, арт-бағалаушы, заманауи туындыларды бағалау және талдау, сыртқы ақпаратты жинау және талдау әдістері (мұражайлар, галереялар және т.б.). Қалыптасатын дағдылар: өнер артефактілерін практикалық зерттеудің сапалы әдістерін меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік көркем білім берудің тарихы мен теориясы

    Пәннің мақсаты: әлемдік көркемдік білім беру тарихы мен теориясын зерттеу Мазмұны: тарих, әлемдік көркемдік білім беру теориясы, Еуропа, АҚШ, Азия және т.б. елдердің көркемдік білімінің мәні мен ерекшелігі. Қазіргі заманғы көркемдік білім беру теориясы мен практикасының мәселелері. Қалыптастырылатын дағдылар: әлемдік көркемдік білім беру тарихы мен теориясын түсіну және түсіну

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Өзекті композиция (семинар)

    Пәннің мақсаты: өзекті композицияларды құру әдістері мен әдістерін зерттеу Мазмұны: Шығармашылық пән ретінде өзекті композиция. Кескіндеме кеңістігін ұйымдастыру. Көркемдік формасы, түсі, сызығы және т.б. әр түрлі стильдер мен бағыттарда өзекті композициялар жасау. Қалыптасқан дағдылар: курстың негізгі теориялық тұжырымдамаларымен және өзекті композициялар жасау әдістерімен жұмыс жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Өнерді зерттеудегі семиотикалық тәсіл

    Пәннің мақсаты: өнерді зерттеудегі семиотикалық тәсілдің ерекшеліктерін зерттеу Мазмұны: Семиотика өнертанудың ажырамас бөлігі ретінде. Семиотиканың функциялары. Семиотикалық талдаудың рөлі және философиямен, эстетикамен және әдебиетпен байланысы. Семиотика шығарманы, бейнелерді, рәміздерді және өнер категорияларын талдау әдісі ретінде. Қалыптасатын дағдылар: Семиотиканың тұжырымдамалық аппаратын өнерді зерттеу мен практикада қолдана білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Визуалды өнер семиотикасы

    Пәннің мақсаты: әлем бейнесінің семантикалық құрылымы туралы идеяларды қалыптастыру, белгі құрылымының мәселелері және символдық мәтінді түсіндіру. Мазмұны: Семиотика өнертанудың ажырамас бөлігі ретінде. Семиотиканың функциялары. Семиотикалық талдаудың рөлі және философия, эстетика, әдебиет және журналистикамен байланысы. Семиотиканың ғылыми пән ретінде тарихи қалыптасуының ерекшеліктері. Қалыптасқан дағдылар: Семиотиканың ұғымдық аппаратын қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Өнер саласындағы өнер мен білім беруді зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты: өнер саласындағы өнер мен білім беруді зерттеу теориясы мен әдістемесін зерттеу Мазмұны: мәдениет және өнер саласындағы білім беру үдерісін ұйымдастыру мен өткізудің мәні, ерекшелігі туралы негізгі мәліметтер, дидактиканың теориялық-әдіснамалық негіздері, оның негізгі заңдылықтары, көркемдік бейіндегі арнайы пәндер саласындағы функциялары мен әдістері. Қалыптасатын дағдылар: нақты аудиториялар мен контексттерге сәйкес келетін педагогикалық әдістемелерді таңдау мүмкіндігі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық композиция (практикум)

    Пәннің мақсаты: магистрлерді шығармашылық композицияларды құру және талдау әдістерімен таныстыру. Мазмұны: шығармашылық композиция пән ретінде. Картина кеңістігін ұйымдастыру. Көркем форма, түс, сызық және т.б. әртүрлі стильдер мен бағыттарда шығармашылық композицияларды құру. Қалыптасатын дағдылар: курстың негізгі теориялық түсініктерін және шығармашылық композицияларды құру әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Философия, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері, академиялық жазу дағдылары, сондай-ақ ғылым, жоғары білім және еңбек нарығының интеграциясын қамтамасыз етуге ұмтылу саласындағы терең білімді көрсету;
  • Мәдени мұраны зерттеудің әртүрлі арт-стратегияларын және студенттік ортада әлеуметтік құндылықтарды ілгерілетуді, арт-педагогиканың пәнаралық салалары контекстінде жаңа жағдайларда мәселелерді шешу;
  • Студенттердің жас және психофизикалық ерекшеліктеріне сәйкес көркемдік білім беруді жобалаудың жаңа тәсілдерін, сондай-ақ өз тәжірибесі мен әріптестердің тәжірибесінің рефлексиясын талдау, бағалау және синтездеу;
  • Білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, көркемдік білім беру саласында оқушыларды оқыту мен дамытудың бағдарламаларын, әдістемесін әзірлеу және мемлекеттік және шет тілдерінде мамандар мен басқа да маман ортасында сауатты презентация жасау;
  • Білім алушыларды таңдалған кәсіптің құндылықтарымен таныстыру, сонымен қатар жаңа білім алу және арт-педагогикамен байланысты кез келген салада өз бетінше оқуды жалғастыра отырып, ғылыми зерттеулер мен шығармашылық жобаларда бакалавриат бойынша білім алушыларының ынтасы мен белсенділігін арттыру стратегияларын іске асыру;
  • Кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, көркем білім беру саласында және онымен байланысты гуманитарлық салаларда одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансаптарын жобалау;
  • Қосымша білім беру және арнайы көркем білім берудің әртүрлі деңгейлік бағдарламалары бойынша білім алушылардың қызметін ұйымдастыру, жетістіктерін диагностикалау және бағалаудың инновациялары мен заманауи әдістемелері мен технологияларын оқу процесіне экстраполяциялау;
  • Білім беру ортасын қалыптастыру және оқытылатын пәндердің мазмұнын, студенттерге бағытталған оқыту мен бағалау принциптерін жетілдіре отырып, формальды және бейресми контексте көркем білім беру саласындағы инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыруда кәсіби білім мен дағдыларды пайдалану.
Top