7M01510 Химия в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы химия саласында терең білімі бар, заманауи ғылыми мәселелерді қалыптастыра алатын және бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес әлеуметтік-педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыра алатын магистрлерді дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Химияны зерттеуде креативті ойлауды дамыту
Мақсаты: химияны және химиялық үдерістерді зерттеу кезінде шығармашылық ойлау туралы білімді қалыптастыру және жүйелеу, оқу процесінде шығармашылық ойлауды қолдану Мазмұны: Креативті ойлауды дамыту технологиясы. Химияны оқытуда креативті тәсілді қолдану. Шығармашылықты дамыту бойынша химия бөлімдерінің әлеуетті мүмкіндіктері. Химияны оқытудың ұйымдастырушылық-әдістемелік моделі. Оқытудың ақпараттық-коммуникациялық құралдарын қолдану. Креативті ойлаудың даму деңгейін бағалау. Шығармашылық қабілеттерін дамытуды ынталандыру. Психологиялық тренингтердің негізгі принциптері. Білім беруде проблемалық жағдайларды дамыту. Құзыреттілік: шығармашылық ойлаудың білім жүйесін меңгеру, химиялық процестерге сыртқы және ішкі факторлардың әсерін зерттей отырып, оқу процесін ұйымдастыруда осы әдісті қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химияны оқытудың белсенді әдістері
Мақсаты: Оқытудың инновациялық формалары туралы білімді жүйелеу, білім беру процесінде осы әдістер мен жұмыс формаларын қолдану Мазмұны: курс бағдарламасында оқытудың белсенді және интерактивті әдістеріне шолу, білім беру процесінде осы әдістерді қолдану, ойындарды модельдеу ұсынылады. Ойын арқылы оқытудың психологиялық-педагогикалық принциптерін зерттеу. Құзыреттіліктер: педагогикалық процесте білім мен дағдыларды кәсіби қолдану, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, педагогикалық ынтымақтастыққа төзімді және қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі кезеңдегі химия дидактикасы
Мақсаты: педагогикалық және әдістемелік пәндерді оқу кезінде алған магистранттардың білімдерін жүйелеу және жалпылау және жалпы білім беру мекемелерінің оқушыларымен жұмыс істеу бойынша олардың практикалық дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: қазіргі химияның дидактикасы. Химия дидактикасының құрылымы мен дамуы. Жалпы химиялық білім беру мазмұны. Химиялық білім беру әдістері мен құралдары. Химиялық білім сапасы: бағалау және бақылау. Оқытудағы заманауи технологиялар. ҚР-да және шетелде білім берудегі дидактикалық тәжірибелер. Құзыреттіліктер: әлеуметтік, психофизикалық , жеке және жас ерекшеліктерін, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыру қабілеті; химия және білім беру саласындағы зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін жүйеленген теориялық және практикалық білімді пайдалануға дайын болуы
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық заттарды конформациялық талдау
Мақсаты: жаңа полифункционалды нитроалкендердің, бифункционалды монотио- және моноселеноацетальдылардың, сонымен қатар көп функционалды ациклді және циклді қосылыстардың кең ауқымды конформациялық анализі, молекулалық конформацияның химиялық реакцияларға әсері туралы білімдерін жүйелеу. Мазмұны: Органикалық молекулалардың стереохимиясы. Аймақтық және стерео селективтілікті қолдану тәжірибесі. Органикалық заттарды конформациялық талдау. Органикалық химияда реакцияны басқарудың заманауи әдістерін қолдану. Электроциклді реакциялар және циклді қосу реакциялары. Химияның даму кезеңдері және элементоорганикалық қосылыстардың, металл кешендерінің практикалық қолданылуы. Құзыреттілік: конформациялық талдау және молекулалар конформациясының химиялық процестерге әсері туралы түсініктерін қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдіснамасы мен заманауи технологиясы
Мақсаты: бейорганикалық химияның негізгі заңдылықтары, оқытудың әдіснамалық негіздері мен оқытудың инновациялық формалары туралы білімін жүйелеу. Мазмұны: жоғары оқу орындарындағы жалпы және бейорганикалық химия курстарының мазмұны. Бейорганикалық химияны оқытудың мақсаттары мен міндеттерін қалыптастырудың заманауи әдіснамалық әдістері. Мектеп-ЖОО-жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіндегі оқу материалының құрылымдық-логикалық байланысы және баяндалу реттілігі. Құзыреттіліктер: жалпы және бейорганикалық химия мен оқытудың инновациялық формалары туралы білімдерін көрсету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химия пәнінен электронды оқулықтар жасаудың заманауи мәселелері
Мақсаты: білім беру процесінің сапасын арттыру үшін электрондық оқу құралдарын құру бойынша білімді жалпылау. Мазмұны: Желілік оқулықтарды әзірлеу принциптерін және олардың мазмұны. Қазіргі заманғы оқыту құралдарының визуалды және ақпараттық сипаттамаларына қойылатын бірыңғай талаптар. Электрондық желілік оқулықтарды әзірлеудің ғылыми-әдістемелік негіздерін жасау. Электрондық білім беру ресурстары - ЭБР. Ашық білім беру модульдік мультимедиа жүйелері (АМЖ). Құзыреттілік: электрондық химия оқулықтарын жасау дағдыларын меңгеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы органикалық химия
Мақсаты: Органикалық химияны өнеркәсіптің әртүрлі салаларында қолдану, жаңа химиялық өнімдерді жасау және әртүрлі химиялық процестердегі сыртқы және ішкі факторлардың әсерін зерттеу туралы білімдерін жүйелеу. Мазмұны: Қазіргі органикалық химия,. Реакциялар механизмдері, реакциялар. Молекулалардың реакцияға қабілеттілігін анықтайтын факторлар. Органикалық химияны әртүрлі салаларда қолдануын зерттеу: косметикалық химия, тұрмыстық химия, әр түрлі косметиканың, тазартқыш заттардың химиялық табиғаты, олардың адамға әсер ету механизмдері дене, косметикалық өнімдерді дайындаудың әртүрлі әдістері, тұрмыстық химия. Құзыреттіліктер: күнделікті өмірде органикалық химияны қауіпсіз және ұтымды пайдалану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептерде химия курсынан есептер шығару әдісі
Мақсаты: Мақсаты: химиядан есептер шығарудың әдістері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, бекіту және химиядан сандық, сапалық есептер шешудің жаңа әдістерімен танысу. Мазмұны: Жалпы химияның негізгі бөлімдері бойынша есептерді шешу (химиялық стехиометрия, газ тәрізді, сұйық және қатты күйдегі заттардың қоспалары, ерітінділер, электролит ерітінділеріндегі иондық тепе-теңдік, тотығу-тотықсыздану процестері, бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары). Органикалық химиядағы математикалық есептеулердің негізгі түрлері, Күрделі және олимпиадалық есептердің мазмұны мен шешімдері. Есептердә шешудің инновациялық тәсілі. Құзыреттілік: әр түрлі химиялық есептерді шығара білу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химиялық үрдістердің кванттық-химиялық есептері
Мақсаты: химиялық қосылыстардың пайда болу мүмкіндігін болжау үшін кванттық-химиялық есептеулерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыру және бекіту. Мазмұны: Фундаменталды және қолданбалы химия мәселелерін шешу үшін Excel бағдарламасындағы HYPERCHEM жұмысы. Толқындық функцияларды есептеу. Жеке молекулалық орбитальдардың бейнесі. Электрондық тығыздықты есептеу. Зарядталған молекулалық жүйені құру. Компьютерлік модельдеу. Зерттеудің физика-химиялық әдістерін қолдану. Құзыреттіліктер: компьютерлік модельдеу әдістерін және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін қолдана білу; ақпаратты талдау және тиісті қорытындыларды сауатты тұжырымдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық және коллоидтық химияның оқытудың заманауи әдіснамалық негiздерi
Мақсаты: физикалық және коллоидтық химияның негізгі заңдылықтары, оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері туралы білімді жүйелеу. Мазмұны: физикалық және коллоидтық химияны оқытудың инновациялық формалары. Статистикалық термодинамика. Каталитикалық процестер. Химиялық реакциялардың кинетикасы. Беттік құбылыстардың физикалық химиясын зерттеудің ғылыми-әдістемелік тәсілдері. Биокатализаторларды өндіру және пайдалану перспективалары. Құзыреттіліктер: физикалық және коллоидтық химияны оқытудың әдіснамалық негіздері туралы білім мен дағдыларды көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электрохимиялық процестің кинетикасы мен термодинамикасын оқытудың әдіснамалық аспектілері
Мақсаты: электрохимиялық термодинамика мен кинетиканың негізгі принциптері туралы білімін кәсіби түрде қолдану, негізгі химиялық мәселелерді шешудегі іргелі мүмкіндіктер туралы нақты түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Курсты оқытудың әдіснамалық аспектілері. Электрохимиялық процестің кинетикасы мен термодинамикасы физикалық химияның бір бөлімі ретінде. Оқытудың заманауи технологиялары. Электрохимиялық процестердің термодинамикасы. Электрохимиялық жүйелердегі тасымалдау процестері. Электрохимиялық кинетика және электрохимиялық коррозия. Электрохимиялық процестерді оқытудағы заманауи технологиялар. Құзыреттіліктер: электрохимиялық процестің кинетикасы мен термодинамикасының негізгі ережелерін түсіндіре білу; электролит ерітінділерінің электр өткізгіштігі, электрохимиялық реакциялардың жылдамдығы туралы түсінік қалыптастыру, химия саласында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеру, зерттеу нәтижелерін түсіндіру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи аналитикалық химия
Мақсаты: заманауи аналитикалық химия, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін теориялық талдау әдістері туралы білімді жүйелеу. Мазмұны: заманауи аналитикалық химияның негіздері. Аналитикалық химиядағы әртүрлі химиялық реакциялардың рөлі мен маңызы. Сапалық және сандық талдау түрлері. Заттарды зерттеудің негізгі заманауи физика-химиялық әдістері. Құзыреттіліктер: талдаудың заманауи әдістері туралы білімді жүйелеу, зерттеудің физика-химиялық әдістерін қолдана білу және қауіпсіздік талаптарының сақталуын ескере отырып, заманауи зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Заманауи экологияның теориялық және қолданбалы негіздері
Мақсаты: экологиялық проблемаларды шешуде, білім алу мен практикалық іс-әрекетте жалпы экология бойынша білімді жүйелеу Мазмұны: организм мен ортаның өзара әрекеттесуі. Экологиялық жүйелер. Элементтердің айналымдары. Қоршаған ортаның экологиялық факторлары және олардың әсері. Биосфера. Жер туралы ғылымдардың дамуының табиғи кезеңі ретіндегі биосфера туралы ілім. Биосфераға антропогендік әсер. Қоршаған ортаның ластануы. Табиғатты ұтымды пайдаланудың экономикалық және құқықтық аспектілері. Халықаралық практикадағы ғылыми-техникалық прогресті ескере отырып, химия ғылымының дамуы. Құзыреттіліктер: экологиялық проблемаларды кешенді шешуде фундаменталды және қолданбалы химиядан білімдерін, сыни ойлау және талдау қабілетін пайдалану
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бағыттық химиялық синтездің әдіснамасы мен әдістемесі
Мақсаты: магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін ұйымдастыру, өткізу және ұсыну бойынша бастапқы кәсіби біліктілік пен дағдыларды қалыптастыруы Мазмұны: Органикалық қосылыстардың құрылымы мен реактивтілігі. Органикалық синтез әдістері және шекті, қанықпаған, сондай-ақ ароматты, гетероциклді және Элементоорганикалық қатарлардың полифункционалды қосылыстарын қолдану. Органикалық молекулалар синтезінің нанотехнологиясы. Органикалық қосылыстардың комбинаторлық химиясы. Субстратқа иммобилизация арқылы кейбір органикалық қосылыстардың бағытталған синтезі. Органикалық химиядағы реакцияны басқару әдістері. Құзыреттілік: химиялық заттармен олардың физикалық және химиялық қасиеттерін ескере отырып, оларды қауіпсіз өңдеу әдістерін меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, жоспарлау және рәсімдеу
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық және химиялық зерттеулерді болжау, ұйымдастыру және жоспарлау, зерттеу нәтижелерін түсіндіру, талаптарға сәйкес нәтижелерді рәсімдеу. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдіснамасының негіздерімен танысу. Арнайы химиялық әдебиеттермен жұмыс жасаудың әдістемелік негіздері. Ғылыми жұмыс жоспарын құру, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру. Магистрлік диссертацияны рәсімдеу әдістемесі. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемесі. Құзыреттіліктер: іргелі және қолданбалы химияның инновациялық технологияларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау қабілеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Органикалық және жоғары молекулалық косылыстар химиясын оқытудың ғылыми-әдіснамалық негіздері
Мақсаты: органикалық химия мен жоғары молекулалық қосылыстар химиясында ғылыми танымның логикасы мен әдіснамасын қалыптастыру. Мазмұны: теориялық және әдіснамалық талдауды, оқытудың инновациялық формаларын зерттеу, білім беру процесінде осы әдістер мен жұмыс формаларын қолдану. Жоғары оқу орнындағы және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудегі Органикалық химия. Органикалық химия мен ЖМҚ оқытудың заманауи технологиялары. Органикалық, биоорганикалық және полимерлі химияның байланысы. Құзыреттіліктер: Органикалық химия мен жоғары молекулалық қосылыстар химиясының әдіснамалық негіздерін, сондай-ақ сыртқы және ішкі факторлардың әртүрлі химиялық процестерге әсерін жүйелеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта нысандарын талдаудың заманауи әдістері
Мақсаты: экологиялық мәселелерді кешенді шешуде, іргелі және қолданбалы химиядан білімдерін, сыни ойлау және талдау қабілетін пайдалану. Мазмұны: Талдаудың физика-химиялық әдістері туралы теориялық және практикалық білімді жүйелеу және жалпылау, қоршаған ортаны ластайтын параметрлерді бақылау және өлшеу құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын игеру, қоршаған ортаға әсер ететін сыртқы және ішкі химиялық факторларды зерттеу; Құзыреттері: экологиялық мәселелерді кешенді түрде шешу, қоршаған орта нысандарының экоаналитикалық мониторингі деректерін өңдеуде заманауи зертханалық жабдықтар мен технологияларды қолдана білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын көрсетеді, болжау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдана білу, сондай-ақ мамандық бойынша білімді және зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін пәнаралық білімді синтездей біледі;
- химиялық процестердің кванттық-химиялық есептеулері бойынша іргелі білімді пайдаланып, химия бойынша логикалық, күрделі есептерді шешу үшін осы заңдарды қолдана білу
- ғылыми-техникалық прогрестің, халықаралық практиканың дамуын ескере отырып, химия ғылымының даму үрдістерін ғылыми интерпретациялайды;
- білім берудің түрлі салаларындағы мәселелерді жүйелі түрде шешуге бағытталған іргелі зерттеулер мен ғылыми-практикалық инновациялық әзірлемелерді жинақтап, ақпаратты талдау және мемлекеттік тілде, орыс тілі, шет тілінде қорытындылайды
- стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды кәсіби және сыни бағалайды және әртүрлі химиялық процестерге әсер ететін факторларды анықтай алады;
- білім берудің қазіргі парадигмасы контекстінде педагогикалық ғылымның дамуының жаңа тұжырымдамалық идеялары мен бағыттарын жүйелейді;
- Сыни тұрғыдан ойлауға қабілетті, химияның негізгі заңдылықтары, философияның, педагогиканың заңдары туралы теориялық білімдерін талдайды және педагогикалық қызметте туындайтын әртүрлі жағдайларды шешуде қолданады
- шығармашылық шешімдер қабылдайды, психологиялық білімді, басқару іс-әрекетінде кәсіби қолданады, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді