Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01718 Шығыс және ағылшын тілдерінің мұғалімі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Базалық шығыс тілі А1

    Мақсаты: студенттерге базалық (А1) деңгейі бойынша негізгі грамматикалық, лексикалық тақырыптарды меңгерту, мәдениетаралық және коммуникативтік сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және дамыту . Мазмұны: практикалық фонетиканың негізгі ережелері; практикалық грамматика ережелері; Сәлемдесу, танысу түрлері, Сандар мен Түстер, Отбасы, Менің университетім, Демалыс, Саяхат, Мереке, Мамандық түрлері Құзіреттілігі: студент А1 деңгейінде тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым дағдыларын қалыптастырады, коммуникативтік құзіреттілігін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық шығыс тілі

    Мақсаты: студенттердің сөйлеу әрекетінің түрлеріне сәйкес коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: өзін таныстыру, жұмыс орны, тағамдар мен сусындар, күн тәртібі, бос уақыт пен қызығушылық алаңы, жануарлар әлемі Құзіреттілігі: оқытылатын тақырыптар аясында қарым-қатынас пен жағдаяттарға сәйкес ауызша және жазбаша тілдік дағдыларды меңгереді, сөздік қорды жетілдіреді, сыни ойлау дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Базалық шығыс тілі A2

    Мақсаты: студенттердің рецептивті және продуктивті дағдыларын дамыта отырып, шығыс тілін А2 деңгейінде меңгерту.Мазмұны: практикалық фонетиканың негізгі ережелері; практикалық грамматика ережелері; Дұрыс тамақтану, Тағам түрлері, Қоғам және Отбасы, Қоршаған орта, Денсаулық, Танымал тұлғалар, Спорт, Транспорт.Құзіреттілігі: Сөйлеу әрекетінің негізгі дағдыларын қалыптастырады, ауызша және жазбаша мәтіндегі оқытылатын лексикалық бірліктерді (сөйлеу этикеті, сөз тіркестері) меңгереді, сөздік қорын арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінде сөйлеу және жазу практикасы

    Мақсаты: шет тілінде жазбаша және ауызша қарым-қатынас жасауды меңгерту, студенттердің білім — білік дағдыларын және мәдениаралық құзіреттілігін қалыптастыру.Мазмұны: ағылшын тілінде сөйлеу және жазудың әртүрлі түрлерін үйрету. Сөйлеу мен жазудың психологиялық, лингвистикалық, коммуникативтік сипаттамасы. Сөйлеу мен жазудың техникасын үйрету. Ағылшын тілінде ауызша-сөйлеу қарым-қатынасын меңгерудегі жазу мен жазудың мағынасы. Құзіреттілігі: алған білімдерін оқытылатын тақырыптар аясында қарым-қатынас пен жағдаяттарға сәйкес ауызша және жазбаша тілдік дағдыларды меңгереді, сөздік қорды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығыс тілінің практикалық грамматикасы

    Мақсаты: студенттердің сөйлеу әрекетінің түрлеріне сәйкес коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: өзін таныстыру, жұмыс орны, тағамдар мен сусындар, күн тәртібі, бос уақыт пен қызығушылық алаңы, жануарлар әлемі Құзіреттілігі: оқытылатын тақырыптар аясында қарым-қатынас пен жағдаяттарға сәйкес ауызша және жазбаша тілдік дағдыларды меңгереді, сөздік қорды жетілдіреді, сыни ойлау дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің теориялық фонетикасы

    Мақсаты: Фонетикалық құбылыстарды қамтитын тілдік үлгілерді игеру арқылы жазбаша және ауызша тілдік дағдыларды дамыту.Мазмұны: ағылшын тілінің дыбыстық ерекшеліктері, ағылшын тілі фонетикалық жүйесінің негізгі компоненттері, ағылшын тілінің буындық құрылымы, ағылшын сөздерінің акценттік құрылысы.Құзіреттілігі: ағылшын тілінің фонетикалық қатарындағы ең маңызды және сол тілге тән құбылыстарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытылатын тілдің грамматикасы (шығыс тілі)

    Мақсаты: студенттерді шығыс тілінің нормативтік грамматикасының негіздерімен таныстыру, лингвистикалық терминология туралы білімдерін кеңейту.Мазмұны: Шығыс тілінің грамматикасы, грамматиканың негізгі бөлімдері, шығыс тілінің морфологиясы, септік жалғауларының түрлері мен ерекшеліктері, зат есім, сын есім және етістік түрлері.Құзіреттілігі: шығыс тілінің грамматикасын теориялық және практикалық тұрғыдан меңгереді, тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу саласында шығыс тілін ауызша және жазбаша түрде қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Базалық шығыс тілі В1

    Мақсаты: бастапқы деңгейде меңгерген шығыс тілінің грамматикалық құрылымын, тілдің лексикалық ерекшеліктерін игеруді және оларды практикада қолдануды әрі қарай дамыту, әр түрлі салаларда коммуникативтік байланыс орнату үшін коммуникативтік құзіреттілікті жеткілікті және қажетті деңгейде меңгерту.Мазмұны: Тұлғалық даму, Саяхат және Туризм, Тіл-қарым-қатынас құралы, Білім және Ғылым, Өнер және Мәдениет, Экология.Құзіреттілігі: мәдениетаралық, күнделікті және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті коммуникативтік дағдыларды меңгереді, В1 деңгейі бойынша лексикалық қорды арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    «Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін арнайы мақсатта оқыту

    Мақсаты: студенттердің оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау дағдыларының кәсіби, әдістемелік және лингвистикалық құзыреттілігін одан әрі қалыптастыру.Мазмұны: студенттердің қабілеттері мен дағдыларын, оқыған шет тілі туралы білімдерін және шет тілін оқыту теориясы мен әдістемесінің негізгі категорияларын жалпылауға және біріктіруге мүмкіндік береді.Құзіреттілігі: жалпы кәсіптік саланың сөйлеу тақырыптары негізінде қол жеткізілетін білім берудің арнайы және мәдениетаралық бағдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы

    Мақсаты: студенттерге ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын, оның заңдылықтары мен ерекшеліктерін заманауи түсініктермен оқыту.Мазмұны: грамматикалық жүйе, грамматикалық құрылым, сөз таптары мен олардың клаасификациялық қағидалары, синтаксис, оның пәндері мен міндеттері, сөйлем құрылысы мен түрлері.Құзіреттілігі: жаңа лексикалық, және грамматикалық құбылыстарды қамтитын тілдік үлгілерді игеру арқылы жазбаша және ауызша тілдік дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Лингвомәдениеттану (шығыс тілі)

    Мақсаты студенттердің лингвомәдени құзыреттіліктерін қалыптастыру; студенттерді оқытылатын тілде сөйлейтін халықтың өмірі мен құндылықтарына қатысты ақпараттармен қаруландыру. Мазмұны: оқытылатын тіл елінің аса маңызды тарихи оқиғалары, мәдени, тарихи-әлеуметтік аспектілері, географиялық орны, ұлттық мәдениетінің ерекшеліктері, қоғамдық-саяси өмірі, үкіметі, шаруашылығы, дәстүр мен әдет-ғұрыптары.Құзыреттілігі: оқытылатын тіл елдерінің тіл мен мәдениетіне қатысты ақпараттарды меңгереді, практикалық тұрғыда бекітеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Елтану (шығыс тілі)

    Мақсаты: студенттерге оқитын тіл елінің тарихи, географиялық, экономикалық, мәдени және әлеуметтік, қоғамдық-саяси сипаттағы ақпараттарды қамтитын білім кешенін меңгерту, қажетті тілдік және аймақтық құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Шығыс елдерінің географиялық аймақтары. Шығыс елдерінің мемлекеттік-саяси құрылымы. Білім беру жүйесі. Бұқаралық ақпарат құралдары. Мәдениет және өнер. Шығыс елдері және қазіргі әлем. Құзіреттілігі: шығыс елдерінің саяси, экономикалық және мәдени құбылыстар мен үрдістерді шығыс тілінің болашақ мұғалімі тұрғысынан түсіндіре алады, алынған білім мен дағдыларды мәдениетаралық қарым-қатынастар жағдайында жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    "Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Шығыс тілін оқыту әдістері мен технологиялары

    Мақсаты: шығыс тілі мұғалімінің әдістемелік құзіреттілігін қалыптастыру негіздерін меңгеру;; педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологиялары; шығыс тілін оқытуды жоспарлау және бағалауды модельдеу; қазіргі оқыту технологияларының ғылыми негіздері; белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдану. Құзіреттілігі: технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, шығармашылық және әр түрлі оқыту әдістерін қолдана алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіби шығыс тілі

    Мақсаты: студенттің кәсіби іс-әрекетінің әр түрлі аспектілерін жүзеге асырудағы кәсіби шығыс тілін қалыптастыру. Мазмұны: халықаралық байланыстар және қазіргі маман өміріндегі рөлі, кездесулер, келісімшарттар, кәсіби дебаттар, іскери келіссөздер, халықаралық бағдарламалар мен жобалар, шығыс елдері және Қазақстан. Құзіреттілігі: сөйлеу контекстерінде грамматикалық, лексикалық құрылымды қолданады, кәсіби терминдік сөздік қорын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Базалық шығыс тілі B2

    Мақсаты: В2 деңгейінің негізін құрайтын ауызша және жазбаша сөйлеудің белсенді дағдыларын дамыту, сөздік қорын және грамматикалық құрылымдардың негізін меңгерту, мәдениетаралық және коммуникативтік құзіреттілігін дамыту.Мазмұны: Достық, Байлық, Бос уақыт, Хоббилер, Мерекелер мен Арнайы күндер, Құндылықтар, Мамандықтар.Құзіреттілігі: әр түрлі жағдаяттар бойынша ауызша және жазбаша деректерді сауатты баяндауды меңгереді, тақырыптар бойынша монологтік-диалогтік сөйлеуді жетілдіреді, оқытылатын тіл елінің мәдениеті, өмірі, болмысы туралы пайымдауды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс

    Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, студенттердің қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа түрлері арқылы байланыса, өзара әрекеттесе және ынтымақтаса алады және олардың оқытушылық қызметін дамытуға ықпал ететін жаңа қатынастар жасай алады. Құзыреттіліктер: психология бойынша теориялық білім. Адамның дамуын білу. Білім беру ортасын жобалау дағдылары. Қарым-қатынас және өзара әрекеттесу дағдылары. Байланыс және өзара әрекеттесу әдістері. Топтық динамиканы білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі стилистикасы

    Мақсаты: курстың теориялық негіздерін және стильдік дағдыларды меңгерту, қазіргі стилистика теориясының негіздері туралы білім беру. Мазмұны: стильдік нормалардың тарихи өзгермелілігі және тілдің қолданыс аясына байланысты өзгермелілігі; функционалдық стильдер жүйесі және олардың ішкі дифференциациясы. Құзіреттілігі: әртүрлі әлеуметтік контекстерде тілді тиімді қолданудың әлеуметтік лингвистикалық біліктілігін қалыптастырады, сөз тіркестері мен сөз қолданыстарын қолдану арқылы сауатты жазу, мәдениетті сөйлеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Сөйлеу мәдениеті және іскерлік риторика (шығыс тілі)

    Мақсаты: классикалық риторикалық теорияның негіздерін, риторика тарихын үйрету, студенттерге сөйлеу мәдениетіне қатысты түсінік қалыптастыру.Мазмұны: классикалық және заманауи риторика, сөз мәдениеті, сөздің формалары және жанрлары, іскерлік риторика, стилистика мен поэтика, шешендік өнер.Құзыреттіліктер: шығыс риторикасы арқылы жаңа көзқарастар қалыптастырады, шешендік өнер аясында шығыс елдерінің риторикасын қазақ риторикасымен салыстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі стилистикасының теориясы мен практикасының негіздері

    Мақсаты: әртүрлі коммуникативті және сөйлеу жағдаяттарында шет тілін қолдану үлгілеріне байланысты құзыреттер жүйесін қалыптастыру.Мазмұны: стилистиканың негізгі ұғымдары, мәселелері және негізгі терминологиясы, бастапқы мәтіннің стильдік ерекшеліктері, аударма мәтіннің стильдік нормалары, жалпылау және талдау әдістері, мәтінді стильдік талдау әдістері.Құзіреттілігі: ағылшын тілінің әдеби және диалект түрінде кездесетін ерекшеліктерін ажырата алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру, дидактика, оқыту технологиясы, оқытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие болу және педагогикалық көмек көрсете алады, дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын қолдана отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие. Құзіреттілігі: Студенттер: өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді;оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлап және болжай алады; оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде білім беру бағдарламасын қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Базалық шығыс тілі С1

    Мақсаты: студенттердің мәдениетаралық коммуникативті және кәсіби құзыреттіліктерін одан әрі қалыптастыру. Міндеттері: мәдениетаралық қарым-қатынас үшін тілді еркін және тиімді пайдалану, проблемалық сипаттағы сөйлеу жағдаяттарын құру, қарым-қатынас процесінде өз ұстанымын негіздей отырып, стихиялық жауап беру. (С1-С2) деңгейінде тілді меңгеру нәтижесінде болашақ мамандығына байланысты сөйлеу және қарым-қатынас әрекетінің барлық аспектілері бойынша шығыс тілін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады. Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы

    Мақсаты: студенттерді дискурстың ұлттық-мәдени компонентінің ерекшеліктерін алдын ала анықтайтын тілдік сананың, сөйлеу әрекетінің және коммуникацияның ұлттық-мәдени құндылықтарының ерекшеліктерімен таныстыру.Мазмұны: ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы, лексикасы, морфологиялық құрылымы және синтаксистік ерекшеліктері жайлы ең басты және міндетті қағидалар қамтылады.Құзіреттілігі: оқытылатын тіл елінің дәстүрін, тарихын, мәдениетін және тіл өкілдерінің әлеуметтік мінез-құлық ережесін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар

    «Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар» курсы студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мәнерлеп оқу практикумы (шығыс тілі)

    Мақсаты: оқытылатын тілдегі ғылыми-көпшілік, әлеуметтік-мәдени сипаттағы мәтіндерді мәнерлеп оқуға, мазмұндық-құрылымдық, тілдік-коммуникативтік тұрғыдан талдау жасай алуға дағдыландыру.Мазмұны: мәнерлеп оқу практикумының теориялық негіздері, мәнерлеп оқудың амал-тәсілдері, ертегі айту, мақал-мәтел, жұмбақ, жаңылтпашты пайдалану, көркем шығарманы талдау.Құзыреттілігі: оқыған мәтін бойынша өз ой қорытындысын жасайды; оқыған мәтіндердегі ойға өз қөзқарасын білдіреді, тіл дамыту жұмысының мазмұнын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Шығыс тілінде сөйлеу және жазу практикасы

    Курстың мақсаты: базалық жеткіліктілік, базалық стандарт деңгейлерінде шет тілін оқыту үдерісінде тілдік мамандықтар студенттерінің мәдениаралық және коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру. Сөйлеу: дайындалған диалогтық және монологиялық сөйлеуді меңгеру; Тыңдау: тыңдалған мәтін туралы ғаламдық және егжей-тегжейлі түсінік; Оқу: әртүрлі жанрдағы қарапайым түпнұсқа мәтіндер негізінде шет тіліндегі мәтінді оқу техникасын дамыту; Жазу: мәтіннің белгілі бір жанрын жазудың белгілі бір ережелерін сақтай отырып, өз пікірін білдіру, жазу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    «Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беруде жасанды интеллектті пайдаланудың әдістерін меңгеруге бағытталған. Машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және жасанды интеллекттің оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас (ағылшын тілі)

    Мақсаты: студенттерде мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттіліктің білімін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: Мәдениетаралық қарым-қатынас және тіл. Мәдениетаралық құзыреттілік және оның құрылымы. Этноцентризм. Тілдегі құндылықтардың көрінісі.Құзыреттілікті қалыптастыру кезеңдері. Табысты мәдениетаралық қарым-қатынасты қалыптастырудың негізгі факторлары.Құзыреттіліктер: алынған білімді нақты коммуникативті жағдайларды, осы мәселелерді тиімді шешудің жолдарын табу және коммуникативті сәтсіздіктерді талдау үшін пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Базалық шығыс тілі С2

    Мақсаты: оқытудың ұлттық моделіне сәйкес, студенттерді С2 деңгейі бойынша оқытудың халықаралық стандартты, жалпы ғылыми және кәсіби деңгейіне жеткізу.Мазмұны: қоғамдық және әлеуметтік мәселелер, қоғамда медианың ролі, жаһандық экологиялық өзгерістер, жасанды интеллект, қолөнер туындылары, ұлттық құндылықтар.Құзіреттілігі: студенттер проблемалық сипаттағы сөйлеу жағдаяттарын құруды үйренеді, әртүрлі тақырыптарда коммуникативті байланыс құру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді. Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді. Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің тарихы

    Тілдің тарихи дамуының негізгі заңдары. Тілдерді оқытудың Салыстырмалы-тарихи әдісі. Зерттелетін тілдің тарихи дамуының негізгі кезеңдері, ұлттың қалыптасуына байланысты ұлттық әдеби тілдің қалыптасуы. Оның дамуының әртүрлі тарихи кезеңдерінде (фонетика, грамматика, лексика, графика) Оқытылатын тіл жүйесін қалыптастыру. Әдеби тіл және диалектілер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Оқытылатын тілдің стилистикасы (шығыс тілі)

    Мақсаты: тіл мен стилистикалық техниканың экспрессивті құралдары туралы жалпы түсініктерін қалыптастыру, олардың қарым-қатынасы мен функцияларын меңгерту.Мазмұны: сөйлемдегі, мәтіндегі ақпаратты түсінуге ықпал ететін талдаулар жасау; хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландыру, мақаланың құрылымы, жанрлық ерекшеліктерін ажыратуға, қажетті ақпаратты анықтап көрсетуге ықпал ететін тапсырмалар кешені.Құзіреттілігі: мәтінге стильдік түзету жасауға, редакциялауға дағдыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Оқытылатын тілдегі зерттеулер, даму және инновациялар (шығыс тілі)

    Мақсаты: кәсіби даму және өзара іс-қимыл үшін педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Заманауи деңгейде қалып, өзін және жұмысын үнемі дамыта алу үшін студенттер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім мамандығын дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ оқушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі желілерде зерттеулер жүргізеді. Құзіреттілігі: студенттер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Шығыс тілдерінен халықаралық тілдік тест (HSK, TOMER, TOPIK, ALPT)

    Мақсаты: білім алушылардың тілдік деңгейлерін сөйлесім әрекетінің түрлері бойынша анықтауға бағытталған халықаралық емтиханға дайындау.Мазмұны: тыңдалым, лексика-грамматикалық құрылым, оқылым, жазылым, айтылым. Құзыреттілігі: білім алушылардың коммуникативтік құзіреттілігін тексеруге бағытталады, сөйлеу құзіреттілігі прагматикалық қабілеттерін тіл арқылы іске асырады. Шығыс тілін бағалауда сөйлеу мәдениеті, тілдік сауаттылығы, сөздің дұрыс айтылымы мен жазылымы анықталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Оқытылатын тілдің лексикологиясы мен фразеологиясы (шығыс тілі)

    Мақсаты: студенттерді шығыс тілінің негізгі құрылымдық бірліктерімен, оларды зерттеудің лингвистикалық әдістері туралы заманауи түсініктермен таныстыру.Мазмұны: лексикалық бірліктердің семантикалық құрылымы, фраза және фразеология, шығыс тілдерінің омономия, синономия және антонимиясы, сөздік құрамының этимологиялық сипаттамасы.Құзыреттілігі: негізгі лексикологиялық терминдерге қатысты анықтама алады, теориялық білімдерін практикалық тұрғыда дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Оқылатын тілдің фонетикасы (Шығыс тілі)

    Мақсаты: тіл білімінің бір саласы ретінде фонетикалық жалпы құзіреттіліктерді, оның ішінде сөйлеудің фонетикалық стилін, ырғағын, сөйлеудің интонациясын қалыптастыру. Мазмұны: фонетика саласының негізгі ережелері, дауысты және дауыссыз дыбыстардың жіктелуі, буын түрлері, екпін, үндестік заңы. Құзіреттілігі: білім алушылар грамматика және фонология жағынан дұрыс, маңызды тұжырымдарды тілде құру үшін формальды құралдарды коммуникативтік қарым-қатынаста қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Оқытылатын тілдің әдебиеті (шығыс тілі)

    Мақсаты: шығыс әдебиетін кезеңдерге бөліп оқыту, әртүрлі кезеңдердегі шығармалардың негізгі ерекшеліктері, тенденциялары мен типологиялық сипаттамалары, аймақтық деңгейдегі өзара байланысы мен өзара әсері туралы жан-жақты түсінікті қалыптастыру.Мазмұны: шығыс әдебиетінің даму кезеңдері, көркем шығармаларды идеялық-тақырыптық тұрғыдан талдау, жанрлық ерекшеліктерін анықтау, көркемдік-эстетикалық сапасын бағалау. Әдеби шығарманың тарихи, көркемдік құндылығын бағамдау, әдеби жанр түрлерінің дамуын саралау. Құзыреттілігі: көркем мәтінді талдау мен мазмұндауда сыни ойлау, талдау және жинақтау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Халықаралық тілдік тест (IELTS)

    Мақсаты: студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін, емтихан дағдыларын және кешенді оқу әрекеттерін дамыту. Мазмұны: емтихан тапсырмаларын орындау стратегияларын меңгеру; ұсынылып отырған өзекті тақырыптар бойынша сөздік қорын кеңейту; емтихан тапсырмаларын орындау кезінде уақыт шегіне жету және нұсқаулықтарды орындау қабілетін дамыту; тестілеуден сәтті өту үшін барлық жеке ресурстарды жұмылдыру қабілетін дамыту. Құзіреттілігі: сөйлеу әрекеттерінің негізгі түрлері бойынша игерген білімдеріне сай тілді қолдану деңгейлерін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум(ПББ)

    Курс болашақ педагогтардың бағалау жүйелерін құрастыру және қолдану дағдыларын дамытуды көздейтін пән. Курста тыңдаушылар формативті және жиынтық бағалау әдістерін меңгеріп, оқушылардың оқу жетістіктерін саралау технологияларын практикалық тұрғыда үйренеді. Нәтижесінде сарапшылық және аналитикалық қабілеттер қалыптасады. Сабақ процесінде деректерді талдау, түсіндіру және қорытындылау мәдениеті дамытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • қазіргі тұжырымдамаларды, теорияларды және шет тілді білім беру үрдістері мен құбылыстарын талдау тәсілдерін, өзге мәдениет құндылықтары негізінде қалыптасқан ұлттық-ерекше ерекшеліктерді сыни талдай алады;
  • елдегі және әлемдегі тарихи және қазіргі қоғамдық-саяси, экономикалық жағдай туралы білімдерін көрсетеді, саясаттың негізгі мақсаттары, дүниетанымы мен әртүрлі мәдениеттердің дәстүрлері арасындағы байланысты бағалайды;
  • сыни ойлауды, шығармашылықты дамыту және оқу проблемаларын бірлесіп шешу мақсатында оқытылатын пәннің педагогикалық ғылым жүйесіндегі қазіргі жағдайы, рөлі мен маңыздылығы туралы ақпаратты меңгереді;
  • кәсіби қызметте денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану құзыретіне ие болады;
  • түпнұсқадағы мәтіндерді оқу мен түсінудің әртүрлі стратегияларын қолдану дағдыларын,сыни ойлау қабілетін, ойды ауызша және жазбаша түрде жүйелі, сөз мәдениетінің талаптарына сәйкес дәйекті түрде ұсына алады;
  • оқытылатын тілдің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын меңгереді, белгілі бір тілдік материал негізінде тіл мен әдебиеттің өзара әрекет жасауына талдау жүргізе алады;
  • шет тілін үйренуде, оның тарихын, этимологиясын, лексикологиясын, стилистикалық ерекшелігін және басқа факторлары тұрғысынан оқу-практикалық және кәсіби мәселелерді шешу үшін теориялық білімді меңгереді және қолданады;
  • оқытудың қазіргі заманғы әдістері, құралдары мен түрлерінің мазмұны мен құрылымында құзыреттіліктерді қалыптастырады, шет тілдері бойынша білімді бақылау және есепке алу нысандарын іске асырады, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
  • ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін меңгереді және оларды зерттелетін салада қолдану дағдыларын қалыптастырады, шетел және ана тілдерінің тілдік құбылыстарына өз бетінше әлеуметтік, этикалық және ғылыми нормаларды ескере отырып, зерттеу жүргізе алады;
  • шетел тілін меңгеруде оқу үдерісін ұйымдастырудың заңдылықтары туралы теориялық білімдерін; білім алушылардың коммуникативтік қызметін (ауызша және жазбаша) ұйымдастырудың тәсілдері мен стратегияларын меңгереді;
  • білім алушыларды өзін-өзі бағалауды және лингвистикалық толеранттылықты қалыптастыруға ынталандырады, тілдік материалды өз бетінше талдай алу қабілетін көрсетеді, тілдік білімді сертификаттау талаптарына сәйкес тілдік дағдылардың белгілі бір деңгейін игереді;
  • шет тілдерін меңгеруде алған білімдерін жүйелейді, жалпылайды және зерттеу процесін модельдеу мен эксперимент дағдыларын жетілдіреді; білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері туралы ақпаратты меңгереді.
Top