6B01702 Қазақ және ағылшын тілдері в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы білім беретін мектептің қазақ тілі және ағылшын тілі пәндерінің мұғалімдерін даярлау, жаңартылған білім мазмұнына сай білім беру, қазіргі білім беру жүйесінде қолданылатын жаңашыл технологияларды үйрету.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Үйде оқу
Курс Дж. Байрон, В. Скотт, А.Кристи, Э. Хемингуэй, О. Генри, М. Твен, О. Уайлд, М.Эдвардс, М.С. Брэдбери тағы басқа авторлардың туындыларын қарастырады. Пәнді оқу барысында әр түрлі әдеби жанрдағы мәтіндерді оқу, талдау және түсіндіру дағдылары қалыптасады. Көркем әдебиетті үйде оқу арқылы ағылшын тілінде еркін сөйлеуді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Курстың мақсаты оқушылардың ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл біліміне кіріспе
Пән тіл және оның анықтамасы, тілдің шығу тарихы, тілдің басқа ғылым салаларымен байланысы, тілдің даму заңдылықтары, тілдің шығуы туралы теорияларды меңгерту мақсатында оқытылады. Тіл білімінің салаларын, тілдердің генеологиялық және типологиялық классификациясын, тіл біліміндегі әдіс-тәсілдерді және тілдердегі қалыптасқан грамматикалық нормаларды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік саласындағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайында ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестициялар тарту, инновациялар, стратегиялық ойлау туралы мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясының қалыптасу, даму жолдарын меңгере отырып, семасиология, этимология, фразеология, лексикография, ономосология жайында қарастырылады. Сөздік қор мене сөздік құрамның аражігін ажыратады. Лексикологиядаға сөз және мағына, сөздің лексикалық мағынасының түрлері, сөздің көп мағыналылығы,фразеологизмдердің белгілері, түрлері, сөз табына қатыстылығы, варианттылығы сөздің көп мағыналылығы мен қолданылу аясы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
«Педагогика» курсы қазіргі ғылымның жетістіктерін және әлемдік білім беру үрдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер педагог-көшбасшы болу үшін қажетті білім мен дағдыларды игереді, инклюзивті білім беру ортасында зерттеу, цифрлық, басқару және жобаға бағытталған құзыреттерді дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ тілінің дыбыстық жүйесі
Тілдегі дыбыстардың санын, сапасын анықтайды және сол дыбыстарға қатысты түрлі заңдылықты игереді; дыбыстардың акустикалық-артикуляциялық қасиетін, фонетикалық құбылыстың пайда болуын, жіктелуін, сөз ішінде біріне-бірі ықпал етіп үндесуін, буын, екпін, сөйлеу мен жазудың арақатынасын терең меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
«Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы» пәні қазақ тілінің дыбыстық жүйесін, оның құрылымын, дыбыс артикуляциясын, өзара байланысын, өзгерісін зерттейді; тілдің дыбыстық негізін, сөздің айтылуын дұрыс меңгеруге, түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер дыбыстың түрі мен қасиеті; фонеманың артикуляциялық ерекшелігі; дыбыстың өзгеру заңдылығы мен дыбыстық үйлесім; сөйлеу кезінде дыбыстың өзара алмасуы және оның ықпалымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Базалық ағылшын тілі
«Базалық ағылшын тілі» пәнінің мақсаты — заманауи мектепте практикалық жұмысқа қажетті шет тілі бакалаврының құзыреттілігін қалыптастыру. Курстың міндеттері: тіл мен сөйлеу, қазіргі ағылшын тілінің нормалары туралы жалпы түсінік қалыптастыру; студенттердің әртүрлі коммуникативтік жағдайларда, психологиялық-педагогикалық қарым-қатынастың мәнін құрайтын, сөйлеу мінез-құлық ережелері мен нормаларын, ауызша, жазбаша сөйлеудің негізгі жанрларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Семасиология
Cөз және мағына, сөз мағынасының түрлері, сөздің лексикалық мағынасының түрлері, көп мағыналылығы, эмоционалды-экспрессивті мәні, бейнелілігі, қолданылу аясы қарастырылады. Сөз мағынасын ажыратып, мағына түрлерінің өзгешеліктері мен ерекшеліктерін айқындайды. Сөз, ұғым, мағына, оның түрлері, фразеологиялық мағына жайында алған білімдерін, сөздік құрам туралы түсініктерін лингвистикалық талдауда негізге алады, мәтінге семантикалық талдау жасауда қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Курс тәрбие жұмысын жоспарлауға, тәрбие үдерісінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын ескере отырып ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған. Бұл курста тәрбие технологиялары, бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық-шығармашылық қызметінің технологиялары, тәрбие істерін ұйымдастыру технологиялары және т.б.; ұсынылатын тәрбие әдістері мен әдістерінің тиімділігі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ халық ауыз әдебиеті
Қазақ халық ауыз әдебиеті пәні фольклордың, фольклористика ғылымының туу, қалыптасу, даму тарихының күрделі кезеңдерін қазақ әдебиетінің бастаулары ретінде оқытуды мақсат етеді. Курс халық ауыз әдебиетінің эстетикасын, поэтикасын, тарихи-әлеуметтік сипаттары, оның дәстүрлік стильдері, халық шығармашылығының көркемдік әдістері, ауыз әдебиетінің шындыққа эстетикалық қарым-қатынасын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы грамматика
Курстың мақсаты-оның құрылымына, ережелеріне және қолданылуына назар аудара отырып, қолданбалы грамматиканы терең түсінуді дамыту. Курс сонымен қатар студенттердің өз ойларын дәлдікпен және дәлдікпен білдіру үшін грамматикалық құралдарды қолдану қабілетін жақсартуға бағытталған, осылайша олардың жалпы тілді меңгеруін жақсартады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы (В1)
Курс шетел тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады, студенттердің жеке коммуникативтік-танымдық қажеттіліктерін өтейді және бағдарламада белгіленген шектерде тіл иелерімен күнделікті-тұрмыстық қарым-қатынас саласындағы практикалық міндеттердішешеді; сөйлеу әрекетінің рецептивті және өнімді түрлерінде сөйлеу дағдыларын дамытады (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу).
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетінің тарихы
Пән әдебиеттану ғылымының құрамдас бөлімі ретінде көркем сөз өнерінің тарихын халқымыздың төл тарихынан бөліп – жармай, тұтас күйінде зерттеу мақсатында оқытылады. Сол арқылы білім алушылар әдеби шығарманың туылуын, әдеби өмірдің кемелденуін сан алуан әдеби бағыттар мен көріктеу құралдарының даму кезеңдерін, әдеби процеске ықпал еткен қаламгерлердің творчествосын танып біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
Қазақ тілінің сөзжасам жүйесін, күрделі атауларды кешенді түрде зерттеуді, сөзжасамдағы семантика мәселелерін, күрделі атаулардың типтері, даму, қалыптасу заңдылықтарын, грамматикалық мағыналардың жасалу жолдары мен амал-тәсілін, грамматикалық форма, грамматикалық категория, сөздердің морфологиялық құрылымын, сөз формаларының жасалу тәсілдерін, сөздердің грамматикалық сипаттарына қарай грамматикалық топтарға, сөз таптарына бөлінуін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл мәдениеті
Курста сөйлеу мәдениеті коммуникативтік мәдениеттің базалық компоненті екені, норма түсінігі және түрлері мен тілдік нормадан ауытқу жолдары, оның себептері қарастырылады. Студенттер нормалар типологиясын, белгілерін, әдеби тіл нормаларының қалыптасуын меңгереді, сондай-ақ тілдік бірліктер мен бейвербалды құралдардың коммуникативтік жағдаятқа сәйкес дұрыстығын, әсерлілігін, орындылығын айқындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуникативті грамматика
Қазақ және орыс (шетел) тілдеріндегі грамматикалық ерекшеліктерді анықтайды және салғастырады. Қазақ, орыс, шетел тілдері заңдылықтарын үйрену үшін қажетті мәтіндердің функционалды типтерінің вербалды құрылымындағы лексика-семантикалық құралдарды талдайды. Салғастырмалы грамматиканың теориясы мен практикасы, әр тілдің грамматикалық заңдылықтары туралы, қазақ, орыс және шетел тілдеріндегі грамматикалық ерекшеліктерді түсінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепте оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
Пән білім берудегі топтық жұмыс, көшбасшылық және оқу үдерісін басқару ерекшеліктері, идеалды мұғалім туралы түсінік қалыптастыру, құндылықтар, идеялар, әсер ету әдістері арқылы оқушыларды ынталандыру, әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын, сабақта, оқу процесін басқару барысында педагогикалық тиімді құралдарды қолдана білу, білім беру бағдарлама идеяларын оқыту тәжірибесіне енгізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Cтилистика
Бұл курста стилистиканың мақсаты мен міндеттері, стилистикалық талдаудың принциптері мен әдістері, стиль түрлері және олардың ерекшеліктері қарастырылады. Студенттер стилистика түрлерін, стилистикалық тәсілдерді, тілдік бірліктердің стилистикалық бояуы және оның компоненттерін, лексика-фразеологиялық мәнерлі құралдарды және стилистикалық фигураларды, олардың жіктелуі мен функцияларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі көшбасшылық
«Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы (В2)
Курстың мақсаты-студенттердің тілдік дағдыларын В2 деңгейінде Функционалды және ситуациялық тілді, идиомалық өрнектерді, шынайы материалдар мен ғылыми мәтіндерді үйрену арқылы дамыту, сонымен бірге сыни талдауды және ағылшын тіліндегі дереккөздерді академиялық және кәсіби контексте қолдану қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ауызекі ағылшын тілі
Ағылшын тілі — əлемдегі тілдер арасынан көркемдігі мен бейнелілігі, тазалығы мен сөздік құрамының молдығы жөнінен дамыған тілдердің бірі. Ауызша сөйлеу адам арасындағы қарым-қатынасты атқарады. Ағылшын тілінде сөйлеуді үйрету үшін қолданылатын оқыту əдісінің мазмұны оқушының тілдік қарым-қатынаста жинаған білімінің, қалыптасқан дағдысының, игерген шеберлігінің жиынтығына негізделеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскери ағылшын тілі
Іскерлік ағылшын тілін оқу болашақ мұғалімдерге кеңседе немесе басқа іскерлік ортада пайдалы болатын ағылшын тілі дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Курс сұхбат алу дағдыларын дамытуға, ағылшын тілінде іскерлік электрондық хаттарды жазуға және бизнес тақырыптары мен мәселелерін зерттеуге арналған кең ауқымды сабақтарды қолдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Синтаксис мәселелері
Пәнде сөз формаларының синтаксистік қызметі, сөз тіркесінің түрлері, сөйлем мүшелері, жай сөйлемнің құрылымдық типтері, құрмалас сөйлемнің зерттелу тарихы, құрмалас сөйлемнің мағыналық топтары, салалас, сабақтас құрмалас сөйлемдер, олардың жасалу жолдары, тыныс белгілері тәрізді мәселелер қарастырылады. Синтаксистік категорияларды талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтін синтаксисі
Пәнде мәтінге тән белгілер, мәтінтүзімдік құралдар, сөз таптарының, толымсыз, атаулы сөйлемдердің мәтін байланыстырушылық қасиеттері қарастырылады.Мәтін теориясы, мәтін түзуші құралдар жайында түсіндіреді және пайдалануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Елтану
Пәнде ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің, мәдениеті, әдебиеті, дәстүрі, тілдік ерекшеліктері, табиғаты, саяси және эеономикалық ерекшеліктері қарастырылады. Әр түрлі ақпараттар негізінде ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің әдеби-мәдени, экономикалық ерекшеліктерін таниды, тілдік құзіреттіліктерін қалыптастырады. Туыстас, туыстас емес тілдердің мәдениетаралыққарым-қатынасын, тілдік және әдеби ерекшеліктерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі оқытудың және оқытудың әдістерін оқыту үшін кәсіби және техникалық білімді және практикалық дағдылары қалыптасады. Ағылшын тілін оқыту әдістемесі - бұл технология саласындағы өзгерістермен танысу және оны тиімдіпайдаланужолдарын, дидактикалық заңдар мен принциптерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект
Пәнді игерудің мақсаты жекелендірілген оқыту үшін жасанды интеллект саласындағы зерттеулер туралы білімді жүйелеу арқылы болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға жәрдемдесу; мәтіндік, графикалық және мультимедиялық ақпаратпен, білім берудегі зияткерлік жүйелермен жұмыс істеу үшін нейрондық желілерді пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Этнопедагогика
«Этнопедагогика» курсы студенттердің этнопедагогикалық білім беру саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды «Адал азамат», «Толық адам» тұжырымдамасы негізінде әзірленген «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» талаптарына сәйкес білім алушылардың рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарын дамытуға бағытталған этникалық тәрбиелеудің әдістері мен технологияларын қолдануға үйрету мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы мен практикасы
Тіл және мәдениетаралық коммуникация, аударма және мәдениетаралық коммуникация сияқты заманауи пәнаралық зерттеулерде коммуникация теориясы туралы білімді қалыптастыру мақсатындаоқытылады. Курс Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі ұғымдарын зерттеуге арналған; мәдениетаралық коммуникация процесін зерттеудің ең тиімді әдістері, отандық және шет тілді мәдениеттің құндылық бағдарлары жүйесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Пән білім алушылардың оқу барысында алынған білімін практикалық іс-әрекетте қолдану дағдысын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сонымен қатар, жан-жақты тарихи-әдеби, теориялық толық мәлімет пен практикалық дағдылар туралы түсініктерді игереді. Қазақ тілін педагогика және психологиямен байланыста оқыта отырып, оқытудың мазмұнын, түрлі әдіс-тәсілдерін, формаларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы тіл білімі
Пән жалпы тіл теориясының өзекті мәселелері бойынша білімді қалыптастырады. Тіл білімі ғылымының қалыптасу және дамуын, лингвистикалық мектептердің қалыптасу жолдарын, лингвистикалық бағыттардың мәнін, сонымен қатар лингвистикалық талдаудың әдістерін меңгереді. Лингвистикалық ойлау қабілетін қалыптастыратын жалпы методологиялық сипаттағы күрделі мәселелерді түсінеді,тілдердің классификациясын саралап талдай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдеби тілдің функционалдық стильдері
Курс әдеби тілдің функционалдық стильдері, олардыңсинхронды,диахронды сипаты, әр стильдің өзіндік белгілері, ерекшеліктері туралы түсінік беру, мәтінге стильдік талдау жасаудың алгоритмін меңгерту, мәтінді стильдер тұрғысынан талдау, стильдер жүйесінің дамуына әсер ететін лингвистикалық және экстралингвистикалық факторларды саралау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлем әдебиеті
Пән білім алушыларды дүниежүзі халықтары әдебиетінің тарихы, даму кезеңдері, әдеби бағыттарына қатысты жазылған еңбектермен жан-жақты таныстыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру барысында әлем әдебиетіндегі классиктердің және жекелеген ақын-жазушылардың қазақ тіліне аударылған шығармалары, олардың көркемдік құндылығы, сапасы, аудармашының әдіс-тәсілдері мен тәжірибесін саралай отырып, әдеби-теориялық тұрғыдан ауқымды талдау жасау дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ әдебиеті
Пәнді оқу барысында білім алушылар ұлттық әдебиеттегі адам мен табиғат, адам мен қоғам, адам мен адам сияқты күрделі қарым-қатынастық жүйелердің көркем шығармада берілу жолы мен ерекшеліктерін айқындайды. Кейіпкерге образдық талдау жасау арқылы адамның әлеуметтік және рухани психологиялық қырларына қатысты өз көзқарасын білдіре алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешендік өнер
Пәнде шешендік өнердің даму тарихын және атақты би-шешендердің сөз қолданудағы шеберлігін зерттей отырып, білім алушылардың қазіргі заманның талабына сай қоғамдық және іскерлік қарым-қатынас дағдыларын, мәнерлі сөйлеу техникасын қалыптастыру мақсаты көзделеді. Көркемдік, тілдік, стильдік құбылыстарды меңгере отырып, еркін сөйлеу қабілетін арттырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы (В2 жетілдірілген)
Курс шетел тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті және өзінің коммуникативтік-танымдық қажеттіліктерін қамтамасыз ету мақсатында оқытылады. Бағдарламада белгіленген шектерде тіл иелерімен күнделікті-тұрмыстық қарым-қатынас саласындағы практикалық міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін құралдарды, тілдің грамматикалық ерекшеліктерін меңгереді. Сөйлеу әрекетінің рецептивті және өнімді түрлерінде сөйлеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы (В1 тереңдетілген)
Пән оның барлық негізгі компоненттері бойынша В1-тереңдетілген деңгейінде коммуникативтік құзыреттілікті дамыту және жетілдіру мақсатында оқытылады. Бұл курс тілді меңгерудің негізгі деңгейінен жоғары деңгейге өтуін қамтамасыз ететін тілдік дағдылар мен сөйлеу қабілеттерін дамытуға бағытталған. Оқу материалы монологтық және диалогтік формада берілген және отбасы мен қазіргі қоғамға, ұлттық мерекелерге, Қазақстанның және оқытылатын тілдегі елдердің салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарына, сондай-ақ жастар сәні мен стиліне қатысты тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын әдебиеті
Курста ағылшын әдебиетінің тарихы, оның дамуының негізгі заңдылықтарын, ХХ-ХХІ ғасырлардағы ағылшын әдебиетінің ірі өкілдерінің шығармашылығы бойынша теориялық білімді қалыптастырылады. Ойлау мәдениетін, ақпаратты қабылдауға, талдауға, жалпылауға, мақсат қоюға және оған жету жолдарын таңдауды меңгереді. Ағылшын әдебиетінің теориясы мен тарихы саласындағы негізгі ережелер мен концепцияларды айқындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
Курс ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың негізгі бағыттары, ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері, ғылыми зерттеу тақырыбының бағыты мен негіздемесін таңдау, ғылыми ақпаратты іздеу және өңдеу, педагогикалық зерттеудің критериалды аппаратын құру, ғылыми жұмысты жобалау және қорғау туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Синхронды аударма
Аударылатын тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтары бойынша барлық бiлiмдi тиянақтап, оны бiр жүйеге келтіреді, оларды аудару заңдылықтарына қатысты ғылыми гипотеза (болжау) құрастырып, ұсынады. Алған білімін аударма жасауда, кәсіби қызметте жүзеге асыра алады. Екі және көп тілді аударма сөздікпен жұмыс істей білу дағдыларын дамытып, сөздіктен қажетті ақпаратты алуға, оны пайдалануға дағдыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеудің әдістерін және академиялық хатты біледі және оларды оқытылатын салада қолданады. Зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру әдіс-тәсілдерін, ғылыми және тілдік деректерге талдау жасауды, бағдарламалау тілін, эксперимент жасауға арналған және жасанды интеллекті платформаларын меңгереді. Оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін оқу процесінде оқыту технологиялары мен білім беру ресурстарын, соның ішінде сандық технологиялар мен мазмұнды қолданады.
- Білім берудегі көшбасшылықтың теориялық-әдіснамалық негіздерін, педагогикалық менеджменттің ұстанымдарын, педагогикалық, этнопедагогикалық үдерістерді ұйымдастыру принциптерін, оқушылардың тұтас педагогикалық үдерістегі танымдық, мәдени іс-әрекеті мен тәрбиелік іс-әрекетін ұйымдастыру жолдарын меңгереді. Педагогикалық құзіреттіліктері, кәсіби шеберліктері қалыптасады. Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады.
- Тілдің қоғамдық қызметін түсінеді, тілдің ішкі және сыртқы даму заңдылықтарын біледі. Жалпы тілдік теориялар мен тілдердің классификациясын, тіл ілімдерінің негіздерін меңгереді.
- Қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану, ғылыми пәндерден алған өзекті білімдерін өмірде пайдалана алады. Жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік, қаржылық қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы білімді меңгереді.
- Ағылшын тілінің фонетикалық, орфографиялық, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық нормаларын меңгереді. Ағылшын тілінің базалық деңгейлерін, іскери қарым-қатынас жасау үлгілерін игереді, оқылым, сөйлесім, айтылым, жазылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады.
- Қазақ әдебиетінің тарихын, кезеңдері мен қалыптасу жолдарын, даму бағыттарын, ауыз әдебиеті мен шешендік өнер үлгілерін, әлем және ағылшын әдебиетінің классик жазушыларының шығармашылығын меңгереді. Шетел тіліндегі көркем шығармаларды оқу арқылы тіл ұстарту, шешен сөйлеу дағдылары қалыптасады.
- Кәсіби қызметтің міндеттерін шешуде тілдік қарым-қатынас дағдыларын игереді. Қазіргі қазақ тілі фонетикасы, лексикологиясы, сөзжасамы мен морфологиясы, синтаксисі теориясын терең меңгереді, лингвистикалық талдау дағдылары толық қалыптасады.
- Қазақ және ағылшын оқытудың әдіс-тәсілдерін, жаңартылған білім мазмұнының тиімді тәсілдерін, оқытудың инновациялық технологияларын жетік меңгереді, кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктері қалыптасады.
- Аударма теориясын, мәтін аудару техникасын, синхронды аударма жасау тәжірибесін біледі, қазақ, ағылшын, орыс тілдерінің ішкі құрылымдық ерекшеліктерін меңгереді. Қолданбалы грамматика және мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерін игереді. Ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің әдеби-мәдени, экономикалық ерекшеліктерін таниды, тілдік құзіреттіліктерін қалыптастырады. Туыстас, туыстас емес тілдердің мәдениетаралық қарым-қатынасын, тілдік және әдеби ерекшеліктерін меңгереді.
- Тіл мәдениеті мен стилистиканы, әдеби тілдің функциональдық стильдерін терең меңгереді. Мәтінге стильдік, синтаксистік, контекстік талдау жасаудың алгоритмін қолданады. Стилистикалық талдаудың принциптері мен әдістерін, стиль түрлері және олардың ерекшеліктерін анықтайды.
- Балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық, психологиялық ерекшеліктерін, олардың жеке дамуының қалыптасу заңдылықтарын, инклюзивті жағдайда оқытуды ұйымдастыру жолдарын меңгереді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескереді.
Ұқсас БББ
6B01702 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01702 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01702 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Шымкент университеті