7M01404 Дене шынықтыру және спорт в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдап және шешетін, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын, бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес дене шынықтыру және спорт саласында терең білімі бар магистрлерді дайындау,
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО таңдамалы спорт түрлерін оқытудың әдістемесі
Пән оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру мен өткізудегі кәсіби-педагогикалық дағдылар мен дағдыларды жетілдіруді, спорттық жаттығулардың бағдарламалық-әдістемелік құжаттамасын әзірлеуді, оқу-тәрбие әдістерін, таңдалған спорт түрлері бойынша тәрбие жұмыстарын жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру мен спорттың ғылыми-педагогикалық негіздері
Пән кәсіби-педагогикалық қызметтің теориялары мен технологияларының ғылыми негіздерін, спорт мұғалімі қызметін ғылыми ұйымдастырудың әдістерін, құралдарын, нысандарын, педагогикалық процестің диагностикасын, дене шынықтыру және спорт маманының шеберлігі мен дайындығын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орнындағы дене тәрбиесінің теориясы мен технологиясы
Пән дене шынықтыру теориясының негіздерін және ЖОО-да оқу-жаттығу сабақтарын құру әдістемесін зерделеуге бағытталған, спорттық дайындықтың бағдарламалық және әдістемелік құжаттамасын әзірлеу, таңдалған спорт түрлері бойынша оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру және өткізу бойынша кәсіби-педагогикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте «Дене шынықтыру» пәнін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пән қазіргі заманғы оқыту технологияларын пайдалана отырып, студенттерге білім беру, тәрбиелеу және дамытудағы пәннің ерекшелігін және оның функцияларының бірегейлігін ескере отырып, жоғары кәсіби дене тәрбиесі жүйесінде дене тәрбиесін оқыту әдістемесін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спортшылар ағзасының функционалды дайындығының физиологиялық негіздері
Пән спорттық дайындықтың мамандануы мен кезеңіне байланысты дененің функционалдық жарамдылығы мен функционалдық жай-күйін кешенді бақылау мен бағалауды ұйымдастыру үшін функционалдық жарамдылық құрылымы мен оның сапалық сипаттамаларының қазіргі заманғы тұжырымдамаларын оқуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм және спорттық бағдарлау
Пән туризм және бағдарлау тарихын, туристік жұмыстарды ұйымдастыру мен өткізудің заманауи мәселелерін және оқу орындарында спорттық бағдарлау бойынша жарыстарды бейімдеу және топта жұмыс істеу, шешім қабылдау және жеке жауапкершілікті көтеру үшін оқуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттағы бағдарлау және іріктеу
Пән педагогикалық, психологиялық, әлеуметтанулық және медициналық-биологиялық зерттеу әдістерін қамтитын ұйымдастыру-әдістемелік шаралар жүйесін зерттеуге бағытталған, олардың негізінде балалардың, жасөспірімдердің және жастардың белгілі бір спорт түріне немесе спорт түрлерінің тобына мамандану үшін қабілеттері анықталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Мақсаты: дене шынықтыру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ғылым Қызмет түрі ретінде. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Зерттеу тақырыбының мәселесі және тұжырымдалуы. Ғылыми әдебиет және алынған ақпаратты өңдеу әдістемесі. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Эмпирикалық зерттеуде модельдеу. Ғылыми зерттеудің теориялық деңгейі. Қалыптасатын дағдылар: ұйымдастыру, жоспарлау, ғылыми зерттеу техникасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттағы жарақаттану мен қалпына келтіру
Пән спорттық жаттығулар мен жарыстар кезінде спорттық жаттығулардың ерекшеліктерін, қауіп факторларын, спорттық жарақаттардың себептері мен механизмдерін және жедел патологиялық жағдайлардың дамуын зерттеуге, спортшылардың жарақаттануының алдын алуға, оқу-жаттығу іс-шараларын өткізудің негізгі әдістеріне және спорттық дайындық кезеңдерінде тартылғандардың жарыс қызметін ұйымдастыру тәсілдерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттағы бақылаудың физиологиялық әдістері
Пән организм жүйелерінің жағдайын бақылауға арналған физиологиялық әдістерді физикалық белсенділік кезінде және одан кейін зерттеуге сауықтыру дене шынықтыру жаттығуларының тиімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету, бұл бізге кәсіптік бағдарлау және іріктеу, сауықтыру және оқу-жаттығу қызметіне жіберу мәселелерін шешуге мүмкіндік береді, дене шынықтыру және денсаулық жағдайының деңгейін ескере отырып, дене шынықтыру жаттығулары режимін жоспарлауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдер спортында жарақаттанудың алдын алу
Пән спорттағы өмір мен денсаулыққа қауіп-қатерді, сондай-ақ төтенше жағдайлар кезіндегі іс-әрекеттерді азайту бойынша шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін балалық және жасөспірімдік кезеңдегі тірек-қимыл аппаратының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт тарихы
Пән дене шынықтыру және спорттың даму эволюциясын куәландыратын әр түрлі дереккөздерге, құнды мәліметтерге негізделген ғылыми-педагогикалық пән ретінде дене шынықтыру және спорт тарихының негізгі аспектілерін, пайда болуын, қалыптасуы мен дамуын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыруды басқару теориясы мен технологиясы
Пән дене тәрбиесі мен спортты басқару теориясы мен технологиясының теориялық және әдістемелік негіздерін зерттеуде, дене шынықтыру және спорттық жаттығуларды ұйымдастыруда кәсіптік, педагогикалық және практикалық дағдылар мен дамытуды, қозғалыс сапалары мен дағдыларын қалыптастыру принциптері мен технологиялары, спорттық анатомия және биомеханика, спорттық жарыстарды дайындау және өткізуіне бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дене шынықтырудың рекреациялық формасының теориясы мен әдістемесі
Пән дене шынықтыру және спортпен шұғылданатын адамдардың жасына байланысты психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру және спорттық іс-әрекеттің негізгі түрлерінің құралдарын, әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, жалпы дамыту жаттығуларының кешендері негізінде сабақтар мен сауықтыру іс-шараларын өткізудің теориясы мен әдістемесін оқуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Олимпиадалық спорттың тарихы
Пән ғылыми-педагогикалық пән ретінде олимпиадалық спорт түрлерінің тарихының негізгі аспектілерін, пайда болуын, қалыптасуы мен дамуын зерттеуге бағытталған, ол әртүрлі дереккөздерге, әлем халықтары арасындағы олимпиадалық спорт түрлерінің даму эволюциясын куәландыратын құнды мәліметтерге негізделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және дене шынықтыру мен спортты басқару
Пән сала экономикасының тұжырымдамасын, бизнес-процестерін, дене шынықтыру және спорт ұйымдарын басқару әдістерін және спорт нарығын зерттеу құралдарын, қазіргі заманғы экономика және дене шынықтыру мен спортты басқару негіздерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіпкерлік қызмет зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дене рекреациясы
Пән дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық іс-шараларды өткізуге арналған сауықтыру іс-шаралары процесінде халықтың әртүрлі топтарының денсаулығын сақтау және нығайтуда дене шынықтырудың негізгі құралдарын пайдалану білімдері мен технологияларын оқуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру ұйымдарында оқыту процесінде дене шынықтыру мен спорттың қазіргі ғылыми-педагогикалық және психологиялық негіздерін түсіндіру
- Оқу сабақтарын ұйымдастыру мен өткізуде ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешуге әдістемелік тәсілді қолдану
- Спорттық жаттығуларды жоспарлау, оқу, әдістемелік, практикалық және оқу-жаттығу сабақтарын оқыту және талдау үшін бағдарламалық және әдістемелік құжаттаманы әзірлеу
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде дене шынықтыру мен спортты, дене шынықтыруды дамыту проблемалары мен перспективалары бойынша өз пікірін ұсынады және дәлелдейді
- Жоғары және орта кәсіптік оқу орындарында және ғылыми ұйымдарда оқытудың инновациялық технологияларын қолдану
- Спорттық ұйымдарды, спорт ғылымын, бизнесті, спортшылардың мансабын, оқу-тәрбие және жаттығу процесін басқарады және әртүрлі пікірлер жағдайында басқарушылық шешімдер қабылдайды
- Жаттығу режимін оңтайландыру мақсатында дене белсенділігінің әсерінен спортшының функционалдық жағдайын тексеру нәтижелерін талдау
- Спорттық жарақаттарды диагностикалауда инновациялық тәсілдерді, реабилитацияны жақсарту әдістерін қолдану және қайталанатын жарақаттардың алдын алу стратегиясын әзірлеу
- Дене шынықтыру, туризм және медициналық-биологиялық пәндер саласындағы заманауи білім негізінде дене шынықтыру-сауықтыру және туристік жұмыстарды жүргізу
- Педагогикалық үдерісті, сондай-ақ менеджмент, білім алушылардың спорттық жетістіктерін өлшеу технологиясы, дене шынықтыру-спорт пәндерін оқытудың заманауи әдістемесі, цифрлық мәдениет негізінде инклюзивті білім беруді басқарады
- Дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандардың кәсіби қызметінің халықаралық стандарттарын пайдаланады
Ұқсас БББ
7M01404 Дене шынықтыру және спорт педагогтарын даярлау
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01404 Дене шынықтыру және спорт
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01404 Дене шынықтыру және спорт
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01404 Денешынықтыру және спорт
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті