7M01511 Математика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Математика саласында іргелі ғылыми білімдері бар, ғылыми зерттеу әдіснамасын және оқу мен оқытудың инновациялық әдістерін меңгерген педагог магистірлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Математиканы көптілдік жағдайында оқыту ерекшеліктері
Көптілділік жағдайында оқытудың негізгі міндеті болашақ магистрлерде оқыту практикасында үш тілдегі мәтіндермен жұмыстың негізгі әдістемелік тәсілдерін қолдана білуді қалыптастыру, сондай-ақ берілген тақырыптар бойынша, математика, әдістемелік және педагогикалық әдебиет бойынша баспа басылымдарында және интернет көздерінде үш тілдегі мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгебра және геометрияны қолдану мәселелері
Сызықтық алгебра аппаратын қолдану магистрантқа бір жағынан есептер арасындағы ішкі байланысты түсінуге, алынған білімді сызықтық жағдайларға жол беретін басқа теорияларды зерттеуге ауыстыруға, жинақталған аппаратты жиынтықтарды зерттеуге, негізгі элементтерге қолдануға мүмкіндік береді. Әртүрлі Алгебралық жүйелер арасында изоморфизм орнату магистранттарға нақты объектілердің геометриялық интерпретациясына қатысты бекітулерді негіздеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы бейіндік оқытудың әдістемесі
Қазіргі білім беруде математиканы бейіндік оқыту. Математиканы бейін алды және бейіндік оқыту технологиясының теориялық негіздері. Жоғары сыныптарда математиканы оқытуға оқушыларды бейін алды дайындау. Әдіснамалық жолдары. Математиканың гуманитарлық, жаратылыстану-математикалық, экономикалық бағыттағы басқа пәндермен байланысы. Математиканы саралап оқыту. Математиканы кіріктіріп оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық теңсіздіктер және есептерді шешу
Магистранттарды классикалық теңсіздіктермен таныстыру. Бернулли, Юнга, Гельдер, Коши және Минковскийдің теңсіздігі. Теңсіздік дәлелдемелерін пайдалана отырып, бүтін түбірі бар теңдеулерді шешу кезінде классикалық теңсіздіктерді қолдану. Тригонометриялық және геометриялық есептерді шешуде классикалық теңсіздіктерді қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудағы CLIL
Студенттердің білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру және тұрақты бақылау. Ағылшын тілінде стандартты және стандартты емес әдістермен математикалық есептерді шешуге үйрету. Математикаға оқытудың теориясы мен әдістемесі курсымен Негізгі математикалық пәндердің байланыстырушы буыны болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс магистранттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және В2, С1 тіл деңгейінде ана және шет тілі мәдениеті саласындағы білімдері арқылы қол жеткізілетін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Магистранттар өздерінің ана және шетел мәдениетіндегі құндылық бағдарлар жүйесін жіктейді. Олар симуляциялық келіссөздерге, презентацияларға қатысу және кәсіби контексте нақты жағдайларды зерттеу арқылы мәдени нюанстарды және әдет-ғұрыптардың өзара байланысын түсінуге, кәсіби терминологияны білуге негізделген коммуникативтік құзыреттілігін дамытады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша аралас емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық талдауды қолдану мәселелері
Метрикалық және топологиялық кеңістіктер. Нормаланған және топологиялық сызықтық кеңістіктер. Сызықтық функционалдар және сызықтық операторлар. Өлшем, өлшенетін функциялар, интеграл. Анықталмаған Лебег интегралы. Дифференциалдау теориясы. Қосындыланатын функциялардың кеңістіктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихи мен философиясы
Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайаттық мәселелер мен кейстерді шешеді. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы
Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы білім беруді дамыту идеялары және бүгінгі күнгі математиканы оқыту мәселелері
Курста ұлттық білім беру жүйесінің әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциялануы, мәдениетаралық өзара іс-қимыл, бұқаралық сипат, үздіксіздік, маңыздылық, инновациялық экономикамен өзара байланыс сияқты қазіргі қоғамның жаһандану контекстіндегі білім берудің негізгі тенденциялары қарастырылады. Сондай-ақ, оқыту технологияларының, әдістері мен тәсілдерінің дамуына әсер ететін тарихи қалыптасқан білім беру жүйелері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп оқушыларын математика пәнінен олимпиадаларға дайындау жүйесі
Математика бойынша олимпиадаларды өткізу процесіне кіріспе. Дайындықтың психологиялық-педагогикалық аспектілері. Олимпиадаларға дайындықты ұйымдастыру әдістемесі. Типтік олимпиадалық міндеттерді талдау (тақырыптар бойынша). Күрделі міндеттерді түсіндірудің әдістемелік әдістері. Жаттығулар мен олимпиадаларды ұйымдастыру және өткізу. Олимпиада материалдарын талдау. Жеке дайындық жүйесін құру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дербес туындылы теңдеулерді операциялық есептеулермен шешу
Лаплас түрлендіруін дифференциалдық теңдеулер дербес туындылы мен дифференциалдық теңдеулер жүйелерді шешуге қолдану. Лаплас түрлендіруін кешіктіретін аргументі бар дифференциалдық теңдеулерді шешуге қолдану. Лаплас түрлендіруін интегралды теңдеулер мен жүйелерді шешуге қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасының дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, қазіргі білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді түсінуге, жоғары білім берудің заманауи үрдістерін іске асыру тәжірибесін жинақтауға, оқыту әдістері мен әдістемелерін және оқытудың заманауи технологияларын пайдалануға бағытталған. Теория мен практиканы ықпалдастыру тәжірибелік сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Геометрияның іргелі тараулары
Бұл пән білім алушылардың математикалық мәдениетін қалыптастыруға, студенттерді евклидтік емес геометрияда іргелі даярлауға, математикалық білімнің басқа салаларында және жаратылыстану-ғылыми мазмұндағы пәндерде одан әрі пайдалану үшін есептерді шешу техникасын меңгеруге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы евклидтік геометрия объектілерінің негізгі ұғымдарын, анықтамалары мен қасиеттерін, тұжырымдардың тұжырымдары мен дәлелдемелерін, оларды дәлелдеу әдістерін, олардың байланысының мүмкін болатын салаларын және математикалық білімнің басқа салаларында және жаратылыстану-ғылыми мазмұндағы пәндерде қолданылуын білетін болады; геометриялық тұжырымдарды дәлелдей алады, есептерді шеше алады, алған дағдыларын математикалық білімнің басқа салаларында және жаратылыстану-ғылыми мазмұндағы пәндерде қолдана алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытушы мен оқушылардың мектептегі жобалау қызметтері
Технологиялық ойдың дамуына неғұрлым әсер ететін ғылымды дамыту бағыттарындағы практика міндеттерін шешуге шығармашылық көзқарастың қажеттілігі жағдайында білім беру мекемелерінде білім алушылардың жобалық және зерттеу қызметін дамытуға жүйелі көзқарас үлкен маңызға ие болады. Бұл курстың мазмұнын құрайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фурье қатарлары
Евклид кеңістігіндегі ортонормдалған жүйелер. Евклид кеңістігіндегі Фурье жалпы қатарлары. Фурье қатарының тригонометриялық жүйе бойынша жинақталуы. Фурье еселік тригонометриялық қатарлары. Фурье Интегралы. Фурье интегралының жинақтылығы. Фурье түрлендіру: қасиеттері мен қосымшалары. S сызықтық кеңістік және Фурье түрлендіру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Кәсіби іс-әрекетте оқыту әдістемелері мен әдістерін және заманауи оқыту технологияларын қолдану. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Функционалдық талдау
Жиындар теориясының элементтері. Метрикалық және топологиялық кеңістіктер. Нормаланған сызықтық кеңістіктер. Евклид кеңістігі. Конвергенция және толықтық ұғымы. Банах кеңістігі. Сызықтық операторлар және функционалдар. Шектелген (үздіксіз) сызықтық операторлар. Оператор нормасы.Сызықтық функционалдар. Кеңістік L(X,Y). Хан–Банах Теоремасы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
N-өлшемді векторлық кеңістіктер және оларды түрлендіру
N-өлшемді векторлық кеңістіктер, сызықтық кеңістіктердің изоморфизмі. Сызықтық кеңістіктер. Сызықтық ішкі кеңістік. Түрлендіру. Ортогональды түрлендірулер. Сызықтық түрлендірудің матрицасын диагональ түріне келтіру. Жорданов матрица формасы. Түрлендірудің дәрежесі мен ядросы. Меншікті векторлар және сызықтық түрлендірулердің меншікті мәндері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени әралуандықты ескере отырып, мәселелерді шеше білуді көрсету арқылы ұжымда жұмыс істей алады, әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіби және ғылыми қарым-қатынаста қазақ, орыс тілдерін меңгерген.
- Математиканы оқыту әдістемесіндегі озық жетістіктерді, оқу жұмыстарын ұйымдастыру әдістері мен түрілерін ескеріп, өздерінің кәсіби білімдері мен дағдыларын дамытады, білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыруды үйренеді, математиканы оқыту және білім беру бағдарламаларын, оқу-әдістемелік құралдар мен оқулықтарды әзірлейді, сынақтан өткізеді және қолданады
- Кәсіби практикада және зерттеу қызметінде дамып келе жатқан білімдер мен түсініктерді, неғұрлым кең пәнаралық контексте математиканы оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын пайдаланудың дәлелдерін тұжырымдайды және мәселелерін шешуде қолданады
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады
- Білім алушыларда логикалық ойлау қабілеттерін, есептеу және графикалық машықтарды қалыптастыра отырып, ақпаратпен жұмыс істей білу, оны құрылымдалған түрде әрі нақты көрсету, пайымдауларды талдау және дәлелдеу, гипотезаларды қалыптастыру, математикалық модель құру, қолданбалы есептерді шешу мен коммуникативтік дағдылар қалыптастыру
- Магистрлік зерттеулерде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде озық білімге негізделген математикалық пәндер, математиканы оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері мен әдістемесі саласындағы дамып келе жатқан білім мен түсініктерді көрсетеді
- Білім алушылардың оқу жетістіктерін талдайды, өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін бағалайды және осы саладағы пәнаралық тәжірибені ескере отырып, оны жақсартуға дайындығын көрсетеді
- АКТ қолдану арқылы кәсіби қызметтің міндеттерін шеше алады, сондай-ақ кәсіби салада өз бетінше және үздіксіз оқуды жалғастырады