7M01509 Цифрлық педагогика (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру ұйымын оқу-әдістемелік, тәрбиелік қызметте басқаруға қабілетті және білім беру бастамаларын әзірлеу, сынақтан өткізу және жүзеге асыру үшін жағдайларды қамтамасыз ететін, сондай-ақ педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін жүзеге асырудағы заманауи ғылыми-тәжірибелік мәселелерді шеше алатын магистранттарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық деректердің қауіпсіздігі және құпиялылық
Ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау құрылымы. Ақпаратты қорғау құралдары. Вирусқа қарсы бағдарламалар. Брандмауэрлер. Криптоқорғау құралдары. Қол жеткізуді басқару құралдары. Тұтастықты бақылау. Аутентификация құралдары. Виртуалды жеке желілер (VPN). Интрузияны анықтау және алдын алу жүйелері (IDS/IPS). Ақпаратты қорғаудың интеллектуалды технологиялары. Нейрондық желілер. Ақпараттық жүйелер қауіпсіздігін басқару модельдері ақпараттық-коммуникациялық технологиялар сегменті ретінде ISO/IEC TR 13335. Ақпараттық қауіпсіздік оқиғаларын басқару (SIEM).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпаратты қорғау технологиялары
Ақпараттың құндылығы. Ақпараттық қауіпсіздіктің тұжырымдамалық моделі. Ақпараттың цифрлық және сапалық көрсеткіштері. Ақпараттық процестер мен технологиялардың эволюциясы. Ақпараттық өнімдер мен қызметтер нарығы. Бұқаралық және құпия ақпарат. Құпиялардың түрлері. Меншік құқығы объектісі ретінде құжатталған ақпарат. Ақпараттық қақтығыс. Ақпараттық соғыстар және ақпараттық қару. ЗИ нысаны ретінде компьютерлік жүйе. Ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлер
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі Steam тәсілдері
Оқытудағы STEM тәсілінің негізгі мәні. STEM – білім беру. Қазіргі білім беру ортасында STEAM білім беру. Білім берудегі STEAM тәсілі. Робототехника қолданбалы ғылым ретінде. Робототехника және білім беру. Робототехниканың жалпы принциптері. Робототехниканы оқытудағы жобалар әдісі. Жоба жұмысын ұйымдастыру. Жалпы білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі робототехника бөлімінің мазмұны. Робототехниканы зерттеуге арналған құрал-жабдықтар. Роботтық жинақтар: Lego WeDo, LegoMindstorms NXT, Lego Mindstorms EV3, Tetrix, Matrix, Fischertechnic, Arduino, онлайн жинақтар және т.б. Робот жинағының электрондық және құрылымдық құрамдас бөліктері. Роботтық құрылғыларды жобалау негіздері. Робот құрастырушыларға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету. Роботтық құрылғыларды бағдарламалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Функционалды программалау әдістері
Программалау тілдерінің ұрпақтары. Программалаудың императивті, объектіге бағытталған, логикалық және функционалды тәсілдері-артықшылықтары, кемшіліктері және негізгі сипаттамалары. Функционалды программалау парадигмасына кіріспе. Функционалды программалаудың математикалық негіздері. Ламбда есептеулері. Функционалды программалаудың дәйекті тілдері. Функционалды программалау тілдеріндегі Параллелизм.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты есептеу
Data science, жасанды интеллект, үлкен мәліметтер және бұлтты технологиялар. Табиғи тілді өңдеу, мәліметтерді терең талдау, танымдық есептеу, жіктеу және регрессия мәселелерін шешу үшін мұғаліммен машиналық оқыту, кластерлеу мәселелерін шешу үшін мұғалімсіз машиналық оқыту, нейрондық желілер негізінде терең оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердегі цифрлық технологиялар
Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерде және халықаралық интернет-ресурстардан ғылыми ақпаратты іздеуде қолданылатын цифрлық технологиялардың негізгі құралдарын зерттейді. Олар ғылыми мәтінді дайындаудың негізгі ережелері, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін өңдеудің негізгі құралдары мен әдістері туралы біледі. Магистранттар ғылыми ақпаратпен (Web of science, Scopus және т.б.) жұмыс істеу, ақпараттық-білім беру кеңістігінде жұмыс істеу, диссертациялық зерттеулер дайындау және нәтижелерді өңдеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері
Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Магистрлік диссертацияның түсінігі мен құрылымы. Ғылыми ұжымды ұйымдастыру. Ғылыми қызметтің ерекшеліктері. Қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Виртуалды және аралас оқыту
Курс барысында магистранттар виртуалды және аралас оқыту технологиялары бойынша білімдері мен дағдыларын тереңдетеді және оларды қолдану негізінде оқыту әдістерін өзгертеді. Олар виртуалды және аралас оқыту туралы түсініктерін академиялық білім алу үшін ғана емес, сонымен қатар ХХІ ғасырдың құзыреттілігін қалыптастыру және когнитивті, эмоционалды және әлеуметтік дағдыларды дамыту үшін жұмыс істейтін прогрессивті білім беру технологиясы ретінде қалыптастырады. Бұл курстың мақсаты - "виртуалды және аралас оқыту" технологиясын игеру және оны қолдану негізінде Мұғалімнің тәжірибесін өзгерту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі машиналық оқыту
Курс барысында магистранттар машиналық оқытудың негізгі тұжырымдамаларымен, машиналық оқытудың негізгі алгоритмдерімен және оларды қолдану ерекшеліктерімен танысады. Магистранттар Машиналық оқыту теориясы мен түйсігі бойынша жан-жақты нұсқаулық жасайды. Олар Python-да әзірленген Машиналық оқыту жобаларын тұжырымдамалар мен алгоритмдердің практикалық презентациясы түрінде бөліседі және түсіндіреді, сонымен қатар оларды нақты есептерде қолдану тәсілдерін көрсетеді. Магистранттар пән бойынша білімдерінің сандық ізін қалдырады және басқаларды өз салаларында машиналық оқытуды үйренуге және қолдануға шабыттандырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Game Design-ға кірісе
Ойын дизайнының негіздері. Ойынның дамуы: сюжеті, кейіпкерлері, механикасы. Ойын тепе-теңдігін орнату: қиындықтар мен марапаттар жүйесін теңестіру, ойыншының қызығушылығын басқару. Ойыншының әрекетін талдаңыз және болашақ жаңартуларда ойынды жақсарту үшін деректерді пайдаланыңыз. Ойынды жүзеге асыру үшін әртүрлі цифрлық технологиялар. Ойын қозғалтқыштарына шолу. Unity Engine туралы негізгі түсініктер. Ойын жүйесін бағдарламалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру ортасындағы педагогикалық дизайн
Курс барысында магистранттар академиялық бағдарламаларды, курстар мен тренингтік сессияларды жобалау мен құрудың тиімді инновациялық әдістері мен тәсілдері туралы түсінік алады. Курс сонымен қатар магистранттардың дизайн және технология дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар педагогикалық дизайнның мәнін, рөлін, орнын, міндеттерін түсінуді және кәсіби қызметте педагогикалық дизайнды іске асыру үшін жалпы принциптерді, тетіктер мен нысандарды қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру мазмұнын әзірлеу құралдары
Тиімді білім беру мазмұнын құрудың негізгі принциптері мен әдістері. Білім беру мазмұнының тиімділігін бағалау әдістері. Электрондық білім беру кеңістігіндегі педагогтың ақпараттық қауіпсіздігі. Интерактивті сабақтар мен тапсырмаларды жасау үшін әртүрлі сандық құралдар мен қызметтерді пайдалану. Қашықтықтан оқыту жүйесінде білім беру мазмұнын әзірлеу. Білім беру мазмұнын құру үшін бағдарламалау тілдерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогикалық менеджмент және цифрлық маркетинг
Курс барысында магистранттар өздерінің теориялық және әдіснамалық білімдерін кеңейтіп, шетелдік және қазақстандық тәжірибені ескере отырып, цифрлық маркетинг саласындағы кәсіби дағдыларын бекіте отырып, тақырып туралы тұтас түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім беруді цифрландыру контекстіндегі информатика дидактикасы
Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұнын дамыту. Оқушылардың есептеу ойлауы және цифрлық құзыреттілігі. Мектептегі информатика курсына арналған сандық мазмұн. Информатиканы оқыту әдістемесіндегі дәстүрлер мен инновациялар. Негізгі мектептегі заманауи информатика сабақтары. Оқушылардың информатика және АКТ саласындағы зерттеу және жобалау қызметі. Білім беруді цифрландыру жағдайындағы информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқу жетістіктерін бағалаудағы цифрлық технологиялар
Тиімді білім беру мазмұнын құрудың негізгі принциптері мен әдістері. Білім беру мазмұнының тиімділігін бағалау әдістері. Электрондық білім беру кеңістігіндегі педагогтың ақпараттық қауіпсіздігі. Интерактивті сабақтар мен тапсырмаларды жасау үшін әртүрлі цифрлық құралдар мен қызметтерді пайдалану. Қашықтықтан оқыту жүйесінде білім беру мазмұнын әзірлеу. Білім беру мазмұнын құру үшін программалау тілдерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- теориялық және әдістемелік талдау дағдыларын қолдану, мамандық бойынша білім мен пәнаралық білімді ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін синтездеу;
- зерттелетін саладағы ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру білім беруді ақпараттандыру және информатиканы оқыту әдістемесі бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу, өз бетінше және ғылыми ұжым құрамында жаңа ғылыми және қолданбалы нәтижелер алу, цифрлық педагогика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын қолдану, бұл оларға білім беруді дамытуға үлес қосуға мүмкіндік береді
- әртүрлі ақпарат көздерінен ақпаратты талдау, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті қорытындыларды сауатты тұжырымдау және академиялық жазу дағдыларын қолдану
- білім беру қызметінде озық технологияларды пайдалану және өзінің кәсіби қызметінде информатика және білім беруді цифрландыру саласында терең білімді қолдану, цифрлық технологияларды, интерактивті қосымшаларды, виртуалды және толықтырылған шындықты пайдаланатын оқытудың инновациялық әдістемелерін әзірлеу және енгізу
- білім беру жүйесінде информатиканы оқыту әдістемесін бейімдеумен қолдану, психология және педагогика негіздерін пайдалану, оқыту және тәрбие қызметін жүзеге асыру, оқу жұмысының жаңа әдістемелері мен инновациялық нысандарын әзірлеу, пайдалану дағдыларын көрсету
- оқытуды даралау және даралау құралдарын әзірлеу және пайдалану, цифрлық сервистер мен құралдарды пайдалана отырып, білім беру жобаларын құру және іске асыру, цифрлық құралдарды оқу бағдарламаларына біріктіру, цифрлық білім беру ресурстары мен оқу материалдарын жасау
- ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет дағдыларын өзгерту, ұжымда өз бетінше жұмыс істеу және кәсіби қызметтің ұйымдастырушылық-құқықтық негіздерін пайдалану
- кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы білімді құрылымдау және интеграциялау және оларды кәсіби міндеттерді шешу барысында шығармашылықпен қолданады және дамытады, жеке білім беру материалдарын, онлайн курстар мен ресурстарды әзірлеу
- цифрлық деректермен жұмыс істеу, оқытудың тиімділігін бағалауды жүзеге асыру, оқу аналитикасы негізінде оқу процесін ұйымдастыру бойынша шешімдер қабылдау, заманауи цифрлық контент құру, цифрлық білім беру ортасында педагогикалық жобалау мен педагогикалық дизайнды жүзеге асыру