6B01508 Информатика ағылшын тілінде в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникациялық, цифрлық, кәсіпкерлік құзыретті, инклюзивті білім беру дағдылары бар, сапалы білім беру мазмұнын құруға және оқу үдерісін ұйымдастыруға қабілетті кәсіби мұғалімді дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы
Курс әртүрлі есептерді шешуге арналған алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеуді үйренуге арналған. Осы мақсатта бағдарламаның құрылымы, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешу әдістері, Алгоритмдеу, бағдарламалау, күйін келтіру және Python жоғары деңгейлі бағдарламалау тілін қолдана отырып бағдарламаларды жүзеге асыру қарастырылады. Студенттерге берілетін мүмкіндік: Заманауи бағдарламалау саласындағы білім мен ұғымдар жүйесін, әртүрлі сыныптардың алгоритмдерін бағдарламалық іске асырудың жалпы принциптерін қолдану; Python бағдарламалау тілі арқылы алгоритмдерді енгізу; қолданбалы есептерді шешу үшін қолданылатын алгоритмдердің тиімділігін талдау; тиісті пәндік терминология мен синтаксистік құрылымдарды қолданыңыз; бағдарламалық кодтарды сынау және жөндеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
"Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері" пәні білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информатиканың теориялық негіздері
Мақсаты: Курс аясында болашақ мұғалімдер дискретті математикалық есептерді шешу әдістерін үйренеді және сәйкес математикалық ойлауды дамытады. Сондай-ақ олардың логикалық-математикалық мәдениеті қалыптасып, математикалық логика бойынша іргелі дайындықтан өтеді. Болашақ мұғалімдер қолданбалы есептерде әрі қарай пайдалану үшін заманауи математикалық ұғымдарды меңгереді. Сондай-ақ математика, физика пәндері бойынша білімдері мен дағдыларын дамытады. Студенттерге берілетін мүмкіндік: дискретті математиканың негізгі ұғымдарын, осы салада қолданылатын математикалық объектілердің анықтамалары мен қасиеттерін білу; осы саладағы тұжырымдарды дәлелдеу әдістерін, негізгі тапсырмаларды алгоритмдеу дағдыларын меңгеру; дискретті математиканың әртүрлі салаларынан теориялық және қолданбалы есептерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Web программалау
Курс студенттерге веб-бағдарламалаудың негізгі қағидаларын, әдістері мен құралдарын үйретуге бағытталған. Олар статикалық және динамикалық веб-беттерді жасау, веб-қосымшаларды әзірлеу және оларды серверлік және клиенттік жағынан өңдеу негіздерін меңгереді. Студенттер: HTML, CSS және JavaScript көмегімен веб-беттер құруды үйренеді; Серверлік бағдарламалау негіздерімен танысады; Мәліметтер қорымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді; Веб-қосымшалардың қауіпсіздігі мен өнімділігін оңтайландыруды зерттейді. Бұл курс студенттерге заманауи веб-технологияларды меңгеруге және функционалды, тиімді веб-қосымшаларды әзірлеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі В1
Ағылшын B1 деңгейі – бұл Еуропалық Кеңес құрастырған әр түрлі тілдік деңгейлерді анықтайтын жүйедегі CEFR жалпы еуропалық жүйесінде тілді меңгерудің үшінші деңгейі. Күнделікті сөйлеуде бұл деңгейді орташа деп атауға болады. Бұл термин CEFR-де ресми деңгей сипаттамасы болып табылады. Бұл деңгейде білім алушылар базалық ағылшын тілінен асып түседі
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
WEB-технологиялар
Пәнді оқыту мақсаты - қазіргі web-технологиялар мен білімнің ілеспе салаларын, web-ресурстарды құру әдістері мен құралдарын игеру, әртүрлі қызмет түрлерінде қолдану және жылжыту. Сонымен қатар, базалық концепциялармен және web-бағдарламалау тәсілдерімен танысу, заманауи web-технологиялар туралы түсініктерді кеңейту. Зерттелген технологияларды пайдалана отырып, web-сервистерді, сайттарды, порталдарды құру кезінде дербестікті дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жоғары математика
«Жоғары математика» пәні инженерлік-техникалық және жаратылыстану бағытындағы мамандықтар үшін іргелі пән болып табылады. Курста математикалық анализ, сызықтық алгебра, дифференциалдық есептеулер, интегралдық есептеулер, қатарлар теориясы, дифференциалдық теңдеулер және олардың қолданылуы қарастырылады. Пән студенттердің логикалық, аналитикалық ойлау қабілетін дамытып, күрделі техникалық есептерді шешуге қажетті математикалық негіз береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
«Кәсіби және зерттеушілік қызметтің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» – құқықтану мен мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін пән. Оны оқу әлеуметтік сұранысты қанағаттандыру үшін қажет: болашақ маманның құқық саласындағы зерттеу қызметі мен кез келген жемқорлық көріністеріне «мүлдем төзбеушілікті» қалыптастыру бойынша дағдыларын тәрбиелейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
«Экономика және кәсіпкерлік негіздері» пәні студенттерді экономикалық теорияның негізгі қағидаларымен, нарық механизмдерімен және бизнес жүргізу негіздерімен таныстырады. Сұраныс пен ұсыныс, қаржылық жоспарлау, ресурстарды басқару және кәсіпкерлік қызмет тақырыптарын қамтиды. Студенттер кәсіпкерліктің экономикалық дамудағы рөлін және бизнес-идеялар мен жобаларды сәтті іске асыру үшін қажетті шешім қабылдау мен талдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жүйелер мен желілер
Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер компьютерлік жабдықты және оның техникалық сипаттамаларын, соның ішінде жүйелердің негізгі логикалық бірліктерінің жұмыс принциптерін зерттейді. Олар сондай-ақ есептеу платформалары мен архитектураларының жіктелуін, сондай-ақ компьютерлік жабдықтың негізгі құрылымдық элементтерін, олардың жұмысын және бағдарламалық және аппараттық үйлесімділікті талдайды. Студенттер: компьютерлердің әртүрлі белгілері бойынша жіктелуін, әртүрлі цифрлық құрылғылардың сипаттамалары мен ерекшеліктерін, сондай-ақ есептеу жүйелерінің даму тенденцияларын түсіне алады; цифрлық есептеу жүйелерінің құрылысын және олардың архитектуралық ерекшеліктерін, сондай-ақ кэш-жадтың жұмыс істеу принциптерін түсіне алады; нақты міндеттерді шешу үшін аппараттық құралдардың оңтайлы конфигурациясын және құрылғылардың сипаттамаларын анықтай алады; дербес компьютердің негізгі блоктарын айқындай алады, сыртқы құрылғыларды қосуға арналған қосқыштар; есептеу техникасының аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуінің үйлесімділігін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
«Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация» пәні білім беру ортасындағы психологиялық үдерістерді және коммуникациялық стратегияларды зерттейді. Негізгі бағыттарына педагог-оқушы өзара әрекеттесуінің психологиялық заңдылықтары, білім берудегі тиімді коммуникация әдістері (вербальды/вербальды емес), топтық динамика мен конфликттерді реттеу, деструктивті мінез-құлықтың алдын алу, инклюзивті ортада психологиялық қолдау кіреді. Курста білім алушы студенттер оқушылардың жас ерекшеліктерін, қазіргі кездегі буллинг, кибербуллинг, жеке-дара қажеттіліктерін және айырмашылықтарын түсінуге ықпал ететін психологиялық теорияларды, тұжырымдамаларды және модельдерді меңгереді. Пән педагогикалық қызметтегі коммуникациялық құзыреттілікті дамытуға және педагогикалық мамандықтағы болашақ мұғалімдердің құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік
Компьютерлік желілер. Желілік компьютерлердің функциялары. Беру ортасының қасиеттері. Желілік драйверлер. Жергілікті желілер хаттамаларының сипаттамасы. Қазіргі жағдайда ақпараттық қауіпсіздіктің өзектілігі. Қауіп түсінігі. Вирустардың түрлері туралы түсінік. Компьютерлік вирустардан қорғау. Ақпаратты қорғаудың заманауи әдістері. Қауіпсіздік модельдері және оларды қолдану. Криптография әдістері. Компьютерлік жүйелердің қауіпсіздік өлшемдері
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілі B2
CEFR ресми нұсқауларына сәйкес, B2 деңгейінде ағылшын тілін меңгерген студент: нақты және дерексіз хабарламалардың негізгі идеяларын, соның ішінде оның кәсіби саласындағы техникалық мәліметтерді талқылауды түсінеді; ана тілінде сөйлейтіндермен әр түрлі тақырыптарды олар үшін қосымша қолайсыздықтар туғызбай-ақ еркін және алдын-ала дайындықсыз талқылай алады; тақырыптар бойынша түсінікті және егжей-тегжейлі мәтін құра алады оған таныс емес; әсерлерді, оқиғаларды, армандарды, үміттер мен ұмтылыстарды сипаттай алады, олардың пікірлері мен жоспарларын баяндайды және негіздей алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Компьютерлік графика және иммерсивті технологиялар
Студенттерде компьютерлік графика, виртуалды (VR), толықтырылған (AR) және аралас (MR) шындық технологияларымен жұмыс істеудің базалық білімі мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды жобалау қызметі мен білім беру процестерінде қолдану. Курс графикалық және қарқынды технологиялармен жұмыс істеудің негізгі ұғымдарымен, әдістерімен және құралдарымен таныстырады, шығармашылық ойлауды және мультимедиялық және виртуалды Білім беру ресурстарын құру үшін 3D модельдеуді қолдану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқыту әдістері мен технологиялары ағылшын тілінде
"Информатиканы оқыту әдістері мен технологиялары" пәнін оқытудың мақсаты - студенттердің ағылшын тіліндегі информатиканың жалпы білім беру курсының құрылымы мен мазмұнының ғылыми және психологиялық-педагогикалық негіздерін, орта мектепте информатиканы оқытудың әдістері, құралдары мен ұйымдастырушылық формаларын игеру, оларды оқушыларды оқыту процесінде, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмысында қолдануға болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі C1
C1 деңгейі тұрғындарының ана тілі ағылшын тілі болып табылатын елде толықтай автономды қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді. Студент мәтіннің жасырын мағынасын тани отырып, күрделі көлемді мәтіндердің кең ауқымын түсіне алады; сөздерді, сөз тіркестерін таңдауда қиындықтарсыз еркін сөйлей алады; әлеуметтік, ғылыми және кәсіби қызмет барысында тілді икемді, тиімді қолдана алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика және 3D модельдеу
Компьютерлік графика Мақсаты: Курс барысында болашақ мұғалімдер компьютерлік графикада АКТ құралдарын қолдану және осы білімдерін болашақ кәсіби қызметінде қолдану бойынша білім мен дағдыларды меңгереді. Оқушылар орындай алады: ақпаратты графикалық бейнелеудің әртүрлі формалары туралы түсінікті болуы; жаңа идеяларды іздеу процесін басқару үшін шығармашылық ойлауды дамыту; компьютерлік графикалық технологияларды меңгеру және оларды мультимедиялық және виртуалды білім беру ресурстарын 3D модельдеуде қолдану; Мақсаты: Курс барысында болашақ мұғалімдер визуализация негіздері, 3Ds Max әзірлеу ортасы және қарапайым геометриялық объектілерге негізделген модельдеу сияқты 3D модельдеу әдістеріне машықтанады. Олар объектілерді түрлендіруді, координаттар жүйесін, объектілерді орналастыруды, көпбұрышты модельдеу және материалдармен жұмыс істеу негіздерін үйренеді. Оқушылар: 3D редакторларының негізгі мүмкіндіктерін анықтай алады; үш өлшемді модельдерді құру әдістері; примитивтермен жұмыс істеудің негізгі кезеңдерін; материалдарды жасау және пайдалану процесі; 3D модельдер мен көріністерді жасау негіздері; 3D графикасымен жұмыс істеуге арналған компьютерге қойылатын аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету талаптары; көріністер мен анимацияларды жасау үшін 3D модельдерін пайдалануды көрсету; көріністі визуализациялау және анимациялау (көрсету) процесін білу; үш өлшемді кескін жасау үшін таңдалған 3D редакторының мүмкіндіктері; қарапайым үш өлшемді модельдерді құру үшін таңдалған 3D редакторының мүмкіндіктерін пайдалану мүмкіндігін көрсету; үш өлшемді модельді көрініс немесе анимация түрінде елестету; Интернеттің ғаламдық компьютерлік желісінде дайын 3D модельдерін іздеу, басқа бағдарламалық өнімдердің объектілерін 3D үлгілеріне енгізу;
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
АЖ-дағы мәліметтер қоры
"АЖ-дағы мәліметтер базасын" оқытудың мақсаты мен міндеттері студенттерді мәліметтер базасы мен банктерін ұйымдастырудың негізгі принциптерімен таныстыру; мәліметтер базасын жобалау және әзірлеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу; мәліметтер базасын жобалаудың негізгі кезеңдері, мәліметтер модельдері, қатынастарды қалыпқа келтіру принциптері, реляциялық ДҚБЖ-ны ішкі ұйымдастыру туралы білім алу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Білім беру робототехникасы және заттар интернеті
Курс барысында болашақ мұғалімдер мектеп біліміне робототехниканы енгізуді тиімді ғылыми, ақпараттық және әдістемелік қолдауды ұйымдастыруға дайындығын дамытады. Олар робототехниканың әлеуетін оқушылардың инженерлік қызмет туралы негізгі түсініктерін қалыптастырудың жетекші құралы ретінде пайдалану жолдарын зерттейді. Олар жобалау және бағдарламалау процесінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жалпы білім беретін мектепте сабақ және сабақтан тыс жұмыстарда робототехника технологияларын қолдану жолдарын зерттейді. Және курс барысында болашақ мұғалімдер заттар интернетін ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, қолданыстағы технологияларды, сондай-ақ заттар интернетін дамытудың негізгі тенденциялары мен бағыттарын талдайды. Болашақ мұғалімдер микроконтроллерлермен және негізгі жөндеу тақталарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады,
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілі С2
Ағылшын тіліндегі C2 деңгейі ана тілінің деңгейіне сәйкес келеді. Бұл эмоциялар мен пікірлерді білдірудің барлық жағдайларын ескере отырып, кез-келген тақырыптағы кез-келген түрдегі мәтіндерді оқып, жазуға, сонымен қатар кез-келген академиялық немесе кәсіби пікірталасқа белсенді қатысуға мүмкіндік береді. Естіген немесе оқығанының бәрін дерлік жеңіл түсінеді; дәлелдер келтіре және дәйекті презентация жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
«Педагогикалық зерттеулер» курсы студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Информатика бойынша білімді бағалау және дамыту
Педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын терең түсінеді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды / оқушыларды бағалауға тарта алады; бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, олардың білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалау мен өзін-өзі бағалауды және өзара бағалауды қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады, және т. б.). Олар бағалауға қатысты түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті. Студенттер: * бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсінеді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) * оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолданады * оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Мәліметтер қоры жүйесі
Мақсаты: Курс барысында болашақ мұғалімдер негізгі деректер үлгілерін, олардың сипаттамалары мен жұмыс істеу принциптерін салыстырады. Талдау негізінде олар деректер моделін құруды, сәйкес деректер базасын басқару жүйесін таңдауды және мәліметтер қорын құруды үйренеді. Студенттер: базалық деректер және білім үлгілері (соның ішінде «субъекті-байланыс» ақпараттық моделі, даталогикалық реляциялық модель, білімді көрсетудің өндірістік үлгілері), SQL реляциялық деректерді басқару тілі туралы білімдерін анықтау; мәліметтер мен білімді абстракциялаудың негізгі принциптерін, деректер қорын басқару жүйесін енгізу әдістерін, мәліметтер қорын құру кезінде жобалық шешімдердің сапасын бағалау әдістерін, біліммен және сараптамалық жүйелермен жұмыс істеу принциптерін ажырату; деректердің инфологиялық және даталогиялық үлгілерін құра білу, деректер қорын басқару жүйелерін дәлелді түрде таңдау және бір пайдаланушыға арналған реляциялық мәліметтер қорын құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Физика
"Физика" пәнін оқытудың мақсаты-негізгі физикалық құбылыстарды оқу. Классикалық және қазіргі заманғы физиканың іргелі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын меңгеру. Ғылыми дүниетаным мен қазіргі физикалық ойлауды қалыптастыру. Қазіргі ғылыми аппаратурамен танысу, физикалық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру, жаратылыстанудың әр түрлі бөлімдеріне тән шамалардың сандық тәртіптерін бағалауды үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Робототехника негіздері және STEM білімі
Роботтарға арналған жетектер мен атқарушы жүйелерді құру ерекшеліктері, атқарушы жүйелерді басқару әдістері, роботтардың кеңістіктегі қозғалысының манипуляциялық механизмдері мен механизмдерін жобалау және талдау негіздері, роботтардың қозғалысының манипуляциялық механизмдері мен механизмдерін басқару алгоритмдерін әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу негіздері
Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Машиналық оқытуға кіріспе
Курс машиналық оқытудың негізгі әдістерін, кестелік деректермен жұмыс істеу және визуализация үшін Python тіл кітапханасын, сондай-ақ деректерді өңдеу, категориялық және мәтіндік деректерді дайындау әдістерін үйренуге бағытталған. Студенттер машиналық оқытуды қолданудың негізгі ұғымдарын, мақсаттары мен міндеттерін білу; практикалық есептерді шешу үшін машиналық оқыту алгоритмдерін қолданыңыз; Машиналық оқыту алгоритмдерінің нәтижелерін визуализациялау; модельдерді құру және сапасын бағалау әдістерін қолдана отырып, машиналық оқытуды бағдарламалау дағдыларын көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Информатика тарихы
Бұл пәннің мақсаты-информатиканың ғылым және білім саласы ретінде тарихи дамуын зерттеу, сонымен қатар ақпараттық технологиялардың қазіргі қоғамға әсері мен маңыздылығын түсіну. Пән компьютерлік технологиялардың эволюциясы, негізгі сәттері мен жетістіктері туралы түсінік қалыптастыруға, сондай-ақ информатика тарихы мен цифрлық ортадағы қазіргі тенденциялар арасындағы байланысты анықтауға бағытталған. Информатика тарихын зерттеу студенттерге ақпараттық технологияның қазіргі күйіне қалай келгенін, олардың қазіргі қоғамға қосқан үлесінің маңыздылығын және болашақта осы салаға қандай қиындықтар туындайтынын түсінуге көмектеседі. Бұл пән цифрлық қоғамдағы сыни ойлауды, зейінді және тарихи перспективаның құндылығын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
IT жобаларын басқару
Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу және қолдау мәселелерін зерттейді. Олар бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклінің барлық кезеңдерін жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау туралы білімді пайдаланады. Олар сондай-ақ ат басқару стандарттары, Agile бағдарламалау, технология және соңғы технологиялар мен тәсілдерді қолдана отырып бағдарламалық жасақтаманы жөндеу туралы негізгі білімді үйренеді. Сонымен қатар, болашақ мұғалімдер жобаларды басқару құралдары туралы жалпы түсінік алады. Студенттер мүмкін:IT жобасының өзгеруін басқару құралдары мен әдістерін, IT жобасының коммуникациялары мен ресурстарын басқаруға қажетті құралдар мен әдістерді таңдау және іс жүзінде қолдану. белгілі бір IT жобасының ерекшелігіне сәйкес келетін өмірлік цикл үлгісін анықтаңыз; IT жобаларының тәуекелдеріне барабар әрекет ету шараларын әзірлеу және IT жобаларының тәуекелдерін анықтау, тәуекелдерді бағалауды жүргізу; жобаларды басқарудың негізгі халықаралық және ұлттық стандарттары туралы білімді көрсету; IT жобаларын басқаруды автоматтандыру үшін қолданылатын бағдарламалық өнімдердің негізгі түрлері. жобаның мерзімдері мен білімдерін басқару құралдарын қолдану және жоба жұмыстарының иерархиялық құрылымын, IT жобаларын басқарудың корпоративтік стандартының құрылымын әзірлеу;жобаға бағытталған қызметтің негізгі ерекшеліктерін тұжырымдау және оларды нақты мысалдармен көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Заманауи CLIL сабағы
Курстың екі мақсаты бар. Біріншіден, болашақ информатика оқытушыларын шет тілінде пәндік білімді оқытудың жаңа технологиясымен таныстыру-Content and Language Integrated Learning. Екіншіден, студенттердің интеграцияланған пәндік-тілдік оқытуда қолданылатын негізгі тәсілдермен, әдістермен, әдістермен және формалармен тәжірибеде танысуы үшін осы курсты оқыту кезінде CLIL технологиясын қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
GameDev негіздері
Пәнді оқудың мақсаты-ойын әлемін, кейіпкерлерді құру, механиканы пысықтау, жобаның дизайн құжатын қалай құру және ойынды шығаруға дайындау. Ойынның геймплейін дамыту: сюжетті, кейіпкерлердің кейіпкерлерін, механиканы пысықтау. Гипотезаларды тұжырымдау және тексеру, ойынды жақсарту идеяларын ұсыну, дұрыс іске асыруды бақылау. Жоба тобымен өзара әрекеттесу: техниктермен бір тілде сөйлесу және орындаушыларға түсінікті тапсырмалар беру ойын тепе-теңдігін орнату: қоңыраулар мен сыйақылар жүйесін теңестіру, ойыншының қызығушылығын басқару ойыншылардың мінез-құлқын талдау және болашақ жаңартуларда геймплейді жақсарту үшін деректерді пайдалану ойынды жүзеге асыру үшін әртүрлі цифрлық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу (экожүйе)
Мақсаты: болашақ мұғалімдерді пәнаралық білімді ескере отырып, цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу үшін заманауи технологияларды пайдалану құзыреттілігімен қаруландыру. Студенттер мүмкін: оқу процесінде қолданылатын әзірленген цифрлық білім беру ресурстарын талдау және бағалау; ЦОР құру бойынша практикалық қызметтегі кәсіби мәселелерді шешу (оқу материалын іздеу, таңдау, технологиялық компонентті таңдау, композициялық шешім, интерфейсті жобалау, редакциялау).
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
IT-жобаларды жоспарлау және іске асыру
Курс барысында студенттер IT-жобаларды жоспарлау, әзірлеу және басқару негіздерін үйренеді. Олар жобалық қызметті ұйымдастыру принциптерін, it-өнімдердің өмірлік циклін бақылау әдістерін, командалар мен ресурстарды басқару тәсілдерін меңгереді. Студенттер заманауи әдістемелермен (Agile, Scrum, Waterfall), жобаларды басқару құралдарымен және тәуекелдерді бағалау әдістерімен танысады. Мазмұны: IT жобалау негіздері, жобаның өмірлік циклі, басқару әдістемесі (Agile, Scrum, Waterfall), топтық жұмыс, тәуекелдерді бағалау, құжаттама, мониторинг, тестілеу, орналастыру және IT өнімдерін қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Білім беру экожүйелері
"Білім беру экожүйелері" пәні барлық деңгейлер мен бағыттардағы бүкіл білім беру жүйесін түбегейлі реформалау жағдайында қазіргі заманғы білім беру және болашақ білім беру саласында жұмыс істеу үшін мамандар даярлауға бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты студенттердің білім беруді дамытудың қазіргі тенденциялары мен бағыттары туралы түсініктерін қалыптастыру, білім беру бағдарламаларының әртүрлі түрлерінің дизайнымен танысу; цифрлық технологияларды тиімді пайдалану, білім беру экожүйелері туралы түсінікке ие болу қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру студенттерге кәсіпкерлікке, төзімділікке, шығармашылыққа, білім беру экожүйелерінің мәнін түсінуге үйретеді. Пәннің міндеттері: білім беру экожүйелері туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру; білім беру экожүйелерін дамытудың негізгі бағыттарының мәнін ашу; білім беру экожүйелерінде оқытуды ұйымдастырудың формалары мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру; қазіргі жағдайда білім беруді болжау және басқару үшін жаңа ақпараттық технологиялармен таныстыру; білім беру экожүйелері жағдайында білім беру процесін модельдеуге және білім беру бағдарламаларын жобалауға үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, информатика саласындағы озық тұжырымдамаларға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдайды және білімді кәсіби өсу информатикасы бойынша оқытуды жетілдіру үшін пайдаланады;
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгереді, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдана алады және педагогикалық, қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым - қатынастарды қалыптастырады, кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді орынды пайдаланады;
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыра алады, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалай алады, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қояды;
- ақпараттық дүниетанымды кеңейту және цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу үшін IT қолданады, оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға бағытталған инновациялық білім беру технологияларын, соның ішінде CLIL пайдаланады;
- ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып қоғамды цифрландыру трансформациялау жағдайында кәсіби педагогикалық қызметтің стандартты міндеттерін шешеді;
- информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін цифрлық дидактиканың теориялық және практикалық білімдерін қолданады, заманауи цифрлық білім беру технологияларын пайдалана отырып, информатиканы оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес цифрлық оқыту ортасында оқу қызметінің шарттарын құрады;
- математика мен физиканың, математикалық модельдеудің және информатиканың семантикалық негіздерінің іргелі ұғымдарын меңгереді; қосымшаларды жобалау және бағдарламалар жасау үшін әдіснама мен алгоритмдерді пайдаланады; компьютерлік техниканың тарихы мен даму үрдістерін, компьютерлік жүйелер мен желілерді құру және жұмыс істеу принциптерін, қолданбалы есептерді шешу үшін деректер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістерін біледі; математикалық білімді, сандық деректерді талдау әдістерін және компьютерлік есептеулердің математикалық негіздері саласындағы есептерді дербес шешудің негізгі дағдыларының кешенін қолданады.
- қазақ халқының мемлекеттілігі мен өркениеті формаларының тарихының, эволюциясының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ете алады , ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсінеді, оқыту процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескереді, олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан өмірлік және оқу контекстінде, оның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып қолдайды;
- педагогикалық зерттеулер жүргізу үшін цифрлық құралдар мен әдістерді пайдаланады, педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін және қазіргі заманғы білім беру трендтерін, ғылыми-педагогикалық қызметтің практикалық міндеттерін шешу тәсілдерін қолданады;
- ғылыми-әдістемелік зерттеулерді сапалы жоғары деңгейде жүргізуге және информатиканы оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет (ағылшын) тілін меңгереді;