Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01124 Педагогикалық өлшеулер в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру қызметі саласында ақпараттық технологияларды қолдануға, оқу үдерісінің мониторингі мен басқаруын жүзеге асыруға, ғылыми-зерттеу қызметі дағдылары бар информатиканы оқытудың қазіргі заманғы әдістері негізінде дәстүрлі және жаңа идеяларды бағалауға және салыстыруға қабілетті магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Жоғары мектептің педагогикасы

    «Жоғары мектептің педагогикасы» пәні педагогикалық ғылымның парадигмасын, тенденциясын, жоғары мектеп дидактикасын және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты - магистранттарда педагогикалық іс-әрекеттегі кәсіби, әдістемелік құзыреттілігін және педагогикалық мәдениетін қалыптастыру. Бұл пән магистранттардың педагогикалық ұстанымын дамытуды қамтамасыз ететін педагогикалық жағдайлар жасауға, кәсіби білім беру жүйесінде оқытушы тұлғасының субъектілік сипатының қалыптасуына мүмкіндік туғызады. Пәннің мазмұнында жоғары мектеп педагогикасының нысаны мен пәні, міндеттері, қызметтері, педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны; жоғары білім құбылыстары мен процестерінің мәні, оның негізгі даму тенденциялары; қазіргі заманғы білім беру парадигмалары; жоғары мектептегі білім беру мазмұны; жоғары мектептің педагогикалық үдерісінің құрылымы; жоғары мектеп дидактикасы мен оқыту технологиялары, әдістері мен формалары; жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық өлшеу нәтижелерін статистикалық өңдеу

    Пәннің мақсаты: болашақ педагогтарды кәсіби іс-әрекетінде ғылыми тәсілдер мен әдістерді қолдануға дайындау, сонымен қатар аналитикалық ойлауын дамыту және оқыту тәжірибесіне сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту. Курстың мазмұны ақпаратты жинақтау, талдау, қабылдау, мақсаттар қою және оған жету жолдарын таңдау, ғылыми және білім беру қызметін жүзеге асыру үшін қажетті математикалық статистика құралдарын пайдалана отырып, білімді өңдеу және түсіну қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік тестілеу әдістері.

    Пәннің мақсаты: тиімді сынақ жоспарларын әзірлеу және әзірлеу, сынақ жағдайларын әзірлеу және бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің өмірлік циклі бойына тестілеу процесін басқару. Курстың мазмұны білім беру мақсаттары үшін тесттік тапсырмаларды іске асыру үшін бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі түрлерін, ақпараттық технологияларды (әдістемелік, ақпараттық, математикалық, алгоритмдік, техникалық және бағдарламалық қамтамасыз етуді) енгізу құралдарын әзірлеу, құралдарды қолдану және модульдік тестілеу әдістерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық өлшемдердің математикалық әдістері

    «Педагогикалық өлшемдердің математикалық әдістері» пәнінің мақсаты математика және жаратылыстану ғылымдарының тілін пайдалана отырып, ғылыми есептер мен жағдаяттарды сипаттай білу дағдыларын дамыту, сонымен қатар квалиметриядағы көрсеткіштер жүйесін талдау және білім беру саласының эксперттерін дайындау. Пәннің мазмұны негізгі ұғымдарды зерттеуге және оларды педагогикалық зерттеулерде қолдануға, педагогикалық тесттерді әзірлеуге және бағалауға, олардың сенімділігі мен негізділігін талдауға, оқу үдерістерін бағалау үшін регрессиялық және факторлық талдауды қолдануға, квалиметриялық әдістерді қолдануға, көрсеткіштердің құрылымын және білім беру бағдарламаларының тиімділігін бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық құбылыстар және оларды өлшеу

    Пәннің мақсаты-магистранттарды білім беру саласындағы сараптамалық қызметке дайындау, оларға өзекті педагогикалық міндеттерді шешу және білім беру процесінің сапасын арттыру үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды тиімді қолдануға үйрету. "Педагогикалық құбылыстар және оларды өлшеу" курсы магистранттардың білім беру саласындағы сараптамалық қызметке дайындығын қамтамасыз ететін құзыреттерін жан-жақты дамытуға бағытталған. Магистранттар педагогикалық зерттеулерді жүргізуді және талдауды ғана емес, сонымен қатар олардың нәтижелерін білім беру үдерісін жетілдіру, инновацияларды енгізу және оқыту сапасын арттыру үшін тиімді қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейімдік тестілеудің теориясы және тәжірибесі.

    Пәннің мақсаты: болашақ педагогтарды тестілеу саласындағы кәсіби жұмысқа дайындау, мұнда бейімделу тестілеу барған сайын кең таралған және магистранттардың білімі мен дағдыларын бағалаудың, сондай-ақ білім беруде шешім қабылдаудың маңызды құралы болып табылады. Курс ұсынылған міндеттердің дәйектілігін, мазмұны мен қиындықтарын анықтауға, тест тапсырмаларын орындау үшін мазмұнды жобалауға, білім алушының әрекеттеріне және үйренген оқу материалына байланысты тестілеудің әртүрлі формаларын ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық өлшемдегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты — педагогтер мен білім беру саласындағы мамандарды жасанды интеллектіні (ЖИ) оқу мен тәрбиеге инновациялық тәсілдер жасау, сондай-ақ білім беру процестерін оңтайландыру үшін қолдануға даярлау. Пән ЖИ-ді педагогикалық тәжірибелерге енгізу мәселелерін қамтиды, мысалы, тесттер жасау, білім диагностикасы, академиялық үлгерімді болжау және білім беру процестерін жетілдіру. Пән сондай-ақ педагогикада ЖИ қолданудың этикалық мәселелерін, оның ішінде деректерді қорғау және қауіпсіздік мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім жүйесіндегі нормативті-құқықтық құжаттар

    Пәннің мақсаты: сараптамалық қызметті қамтамасыз ететін нормативтік және ғылыми-әдістемелік құжаттарды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курс қазіргі қоғамдағы білім беру міндеттерін қалыптастыру, қазақстандық білім беру жүйесін дамытудың жағдайларын талдау, оның құрылымдық элементтері мен өзара әрекеттесу механизмдерін талдау, құқықтық білім беру жүйесін енгізу, Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерінің базалық білімдерін игеру, құқықтық білім мен дағдыларды қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. тапсырмалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі: отандық және шетелдік тәжірибе.

    Пәннің мақсаты-отандық және шетелдік тәжірибе туралы теориялық және әдістемелік білім мен дағдыны қалыптастырып, практикалық тұрғыда жүзеге асыруды үйрету; болашақ мамандарды бағалау жүйесін білім беру саласында сауатты қолдану іскерлігін қалыптастыру. Курс білім беру жүйесінің қызметіне талдау, бағалау және сипаттама беруге; отандық және шетелдік тәжірибелерге сәйкес білім беру жүйесінің дамуының басым бағыттарын айқындау, білім берудің жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі деңгейлеріндегі академиялық жетістіктерді және кәсіби және педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеруді бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» пәні магистранттың ұлттық біліктілік шеңберіндегі басқарушы мамандардың біліктілік анықтамалығына сәйкес кәсіби қызметімен айқындалған басқарушылық міндеттерді шешу контекстінде магистранттардың әлеуметтік және басқарушылық көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты- магистранттардың іс- әрекетінде одан әрі қолдану үшін басқару психологиясының әлеуметтік-психологиялық процестері, құбылыстары, қасиеттері және негізгі категориялары туралы білімді жүйелеу және тереңдету. Ол басқарушы тұлғасы, әлеуметтік құбылыс ретіндегі басқару және көшбасшылық ерекшеліктері, басқару қызметінің негізгі функциялары, басқару және көшбасшылық стильдері, басқару объектісі ретіндегі бағынушы тұлғасы, тұлғаның әлеуметтенуі, әлеуметтік құбылыс, бағыныштының ұйым жағдайына бейімделу процесінің ерекшеліктері, тұлғаның мінез-құлқы мен белсенділігін реттеу жүйесі, қарым-қатынас әлеуметтік құбылыс ретінде, басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктері және т.б. тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулердегі статистикалық әдістер

    Пәннің мақсаты-педагогикалық құбылыстарды зерделеуде математика және информатика әдістерін қолдану туралы түсініктерді қалыптастыру және нақты деректерді өңдеу үшін математикалық статистика аппаратын меңгеру. Курс білім беру саласындағы өлшеу теориясының негіздерімен, педагогикалық мәліметтерді математикалық және статистикалық өңдеумен танысуды қарастырады. Білім беру саласындағы тестілік тапсырмаларды (регрессиялық зерттеулер, көп өлшемді статистикалық талдау, статистикалық болжамдарды тестілеу) математикалық-статистикалық өңдеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психометриялық теория және тест тапсырмаларын талдау

    "Психометриялық теория және тест тапсырмаларын талдау" пәнінің мақсаты-психометриялық құралдар мен оқу материалдарын кәсіби түрде әзірлеуге, талдауға және түсіндіруге қабілетті мамандарды даярлау. Курстың мазмұны заманауи дифференциалды психометрияға негізделген тесттік тапсырмаларды қалыптастыруды, психологиялық қасиеттер мен жағдайларды өзгертуге арналған тесттерді құрастыруды, психологиядағы өлшеу құралдарының сапасын бағалауды және өлшеудің сенімділігі мен негізділігін қамтамасыз ету үшін білім беруді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық өлшем және білім беру жүйелерінің сапасын бағалау.

    Пәннің мақсаты: сараптамалық бағалау жүргізу және тесттік тапсырмалардың әртүрлі көрсеткіштері мен сапа критерийлерін сараптау бойынша есептер дайындау дағдыларын қалыптастыру. Білім беру жүйесінің сапасын бағалау процесінің теориялық негіздерін меңгеру; білім берудегі функциялары, түрлері, формалары мен бақылау құралдары, магистранттар арасында кәсіптік және педагогикалық өзін-өзі ақпараттандыруды қалыптастыру және педагогикалық өлшемдер жүйесі арқылы білім сапасын басқару дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мониторинг.

    Пәннің мақсаты: оқу-тәрбие процесінің жағдайы мен нәтижелері туралы мәліметтерді жүйелі түрде бақылауды, жинауды, талдауды және түсіндіруді жүзеге асыру. Курс оқыту қиындықтары бар оқушылармен түзету және дамыту жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру, оқушылардың білімін бақылаудың формалары мен әдістерін таңдау, мониторинг нәтижелерін интерпретациялау, оқу нәтижелерін мониторингілеудің көп деңгейлі жүйесін жасау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аттестациялық педагогикалық өлшемдер

    "Аттестациялық педагогикалық өлшемдер" пәнінің мақсаты – білім беру мекемелерінде аттестациялық өлшемдерді кәсіби түрде әзірлеуге, жүргізуге және талдауға қабілетті мамандарды даярлау. Тесттік тапсырмалардың диагностикалық қызметін жүзеге асыру үшін дайындықты қалыптастыру, жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалана отырып, магистранттарға арналған оқыту нәтижелерін мониторингілеу жүйесінде педагогикалық өлшеулер жүйесін дамыту үшін білім берудің нәтижелерін зерттеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Критериальды бағалау әдістемесі.

    Пәннің мақсаты - критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру жəне білім беру орындарындағы оқыту үрдістерінде қолдана білуді үйрету. Оқу үдерісін педагогикалық зерттеу негізінде критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, критерийлерді бағалау бойынша жалпы әдістемелік ұсыныстарды оқып білу, бағалау кезінде есептеулер жасау, рейтингтік бағалау жүйесінің негізгі әдістері мен әдістерін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Бұл пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім беру үдерісін басқару мен бақылаудың заманауи әдістері

    "Білім беру үдерісін басқару мен бақылаудың заманауи әдістері" пәнінің мақсаты – заманауи әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ете отырып, білім беру мекемелері мен үдерістерін тиімді басқара алатын білікті мамандарды даярлау. Курстың мазмұны білім беру процесін басқарудың мазмұнын және басқарудың маңыздылығын анықтауға; оқу орындарының функцияларымен және білім беру процесін басқару әдістерімен танысуға; стратегиялық басқарудың негізгі міндеттерін және кәсіптік білім беру процесінің стратегиясын әзірлеу мен іске асыру әдістемесін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    "Ғылым тарихы мен философиясы" пәні ғылым тарихын, ғылыми білімнің философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты-магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуын, сондай-ақ әдістемелік және педагогикалық құзыреттілікті тұтас түсінуді қалыптастыру. Пән ғылым мен философияның қарым-қатынас тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық мәселелермен, сондай-ақ олардың қазіргі жағдайындағы нақты ғылымдардың философиялық мәселелерімен таныстырады. Пән заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға, ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді. Оқу процесінде магистранттар ғылымның нақты салаларында негізгі философиялық, әдіснамалық, білім беру стратегияларын меңгереді; оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыра алады, әдістемелік құзыреттілікті дамытады; педагогикалық құндылықтар мен оқытудың инновациялық технологияларын, әр түрлі жағдайларды талдау арқылы тиісті кәсіптің құндылық қатынастарының ерекшеліктерін игереді, академиялық және кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын, ғылыми-зерттеу жұмысының мәдениетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім беру саласындағы ақпараттық қауіпсіздік

    Пәннің мақсаты -болашақ білім беру магистрінің жеке тұлғаның ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы құзыретін қалыптастыру. Курстың мазмұны компьютерлік желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу және деректерді қорғау, кəсіби қызмет желілік технологияларына, желілік бағдарламалар мен ресурстарға қолдануға, жабдықтарды, жүйелерді, процестерді, жабдықтар мен материалдарды сертификаттауға; Зияткерлік меншікті қорғауды қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тестілеу тапысрмаларын талдау әдістері

    Пәннің мақсаты: білім беру үдерісінде және білім мен дағдыларды бағалауда үлкен маңызы бар тест тапсырмаларын құру, басқару және талдау саласындағы құзыреттерді дамыту. Эксперименттік жұмыстарды ұйымдастыру және енгізу, психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдістері мен әдістері, деректерді жинау және өңдеу әдістері; тесттік тапсырмаларды сапалы талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруде таратылған деректерді қолдану ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты: Ақпараттық жүйелер мен желілердегі ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің заманауи әдістерін арналар арқылы беру кезінде нақты ақпаратты қорғау тұжырымдамасын жүйелейтін нысанда талдау. Курс магистранттарды бұлттар, желілер және дерекқорлар сияқты таратылған жүйелердегі деректермен жұмыс істеу негіздерімен таныстырады. Курсты оқу барысында магистранттар білім беру жүйелеріндегі мәліметтермен жұмыс істеу білімі мен дағдыларын алады, сонымен қатар деректерді өңдеу мен талдаудың әртүрлі алгоритмдерімен таныса алады. Курстың негізгі тақырыптары білім берудегі таратылған деректер жүйелерінің негізгі принциптері мен қолданылуын сипаттауды, осындай жүйелердің архитектуралық ерекшеліктерін жарықтандыруды, деректер қауіпсіздігі мәселелері мен қорғаныс құралдарын және таратылған деректермен жұмыс істеу үшін қолданылатын құралдар мен технологияларды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Педагогикалық өлшемдердегі АТ

    Пәннің мақсаты білім алушалардың IT технологиялардың заманауи тенденцияларының дамуына талдау жасау дағдылары мен заманауи ақпараттық байланыс технологияларын кәсіби тұрғыда пайдалану іскерліктерін қалыптастыру. Педагогикалық мәселелерді шешуге ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, тест тапсырмаларын жобалау, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, өз бетінше алуға қабілетті және тәжірибеде жаңа білім мен дағдыларды, соның ішінде білімнің жаңа бағыттарында қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі бұлттық технологиялар

    Пәннің мақсаты - білім алушыларды бұлтты есептеулер негіздерін, бұлттық сервистерді және виртуалдау технологияларын кәсіби қызметте қолдану дағдысын қалыптастыру. Курс білім алушыларды жоғары және орта білім беру саласының оқыту үрдісінде бұлттық технологияларды қолдану, бұлттық орталардың педагогикалық мүмкіндіктеріне талдау жасай алу және сервистік түрде қолдана алу бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тест тапсырмаларының композициясы

    Пәннің мақсаты: тест тапсырмаларын орындау мақсатына жетуді қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін педагогикалық өлшемдер саласында теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Тесттік тапсырмадағы педагогикалық тапсырмаларды дамытудың теориясы мен әдістемесі, тест тапсырмаларының негізі ретінде логикалық нысанын қолдану мүмкіндігі, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану, тест тапсырмалары түрінде оқу процесінің сапасын диагностикалау және бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Цифрлық білім беру ресурстары.

    Пәннің мақсаты білім алушылардың цифрлық білім беру ресурстарын құру бойынша теориялық білімдерін және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс теориялық негіздерді, цифрлық білім беру ресурстарын жобалау және құру принциптерін дамытуды, цифрлық білім беру ресурстарын құру саласындағы әртүрлі технологияларды қолдану жолдарын, мультимедиалық мазмұнды енгізуді және цифрлық білім беру ресурстарында қолданылатын интерактивті тапсырмаларды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тестілеу жүйесінің программалық қамтамасы

    Пәннің мақсаты: білімгерлерді қазіргі дербес компьютермен кәсіби жұмыс жасай алуға үйрету және бағдарламалық қамтамалар арқылы құрылғыларды тестілеу біліктерін қалыптастыру. Курс компьютерлік ғылым мен компьютерлік техниканы дамытудың заманауи үрдістерін, тестілеу тапсырмаларын әзірлеуде жаңа ақпараттық технологияларды қолдануды, тестілік тапсырмалардың әртүрлі нысандарын іске асыру үшін нысаналы-бағытталған тәсіл негізінде бағдарламалық қамтамасыз етудің әр түрлі түрлерін жобалауды және дамытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тест тапсырмаларын әзірлеудің әдіснамасы

    Пәннің мақсаты: Болашақ педагогтарды академиялық стандарттар мен талаптарға жауап бере отырып, оқушылардың білімі мен дағдыларын дәл өлшейтін тесттер жасауға дайындау. Курс әртүрлі бақылау түрлерінде компьютерлік тест тапсырмаларын модельдеу мен дамытуды, білімді тестілеуді бақылаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыруды, педагогикалық тесттерді жобалау мен пайдаланудың практикалық дайындығын білім беру нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық өлшемдерді ақпараттандыру

    "Педагогикалық өлшемдерді ақпараттандыру" пәнін меңгерудің мақсаты білім алушыларға педагогикалық өлшемдер және білім беру нәтижелерін бағалау саласындағы ақпараттандыру мүмкіндіктері туралы білім беру болып табылады. Білім алушыларды білім берудегі деректерді жинау, талдау және түсіндіру үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдануға үйрету. Оқушылардың оқуы мен үлгерімін бағалау үшін педагогикалық ақпараттық жүйелермен және бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Болашақ педагогтарды педагогикалық процестерді жақсарту және оқу нәтижелерін бағалау үшін цифрлық құралдарды тиімді пайдалануға дайындау. Педагогикалық өлшемдерді ақпараттандыру саласындағы үрдістерді және олардың қазіргі білімге әсерін зерттеу. Педагогикалық өлшемдерді ақпараттандырудың теориялық негіздерін зерттеу. Білім беру жетістіктерін бағалауға арналған мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етумен таныстыру. Ақпаратты пайдалана отырып, деректерді жинау және талдау әдістерін практикалық игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістемесі

    Пәннің мақсаты:Педагогикалық зерттеулер әдіснамасын анықтау, педагогикалық өлшемдерді зерттеу барысында қолдану бойынша қабілеттілігі; стратегиялық басқарудың негізгі әдістерін және кәсіптік білім беру үдерісінің стратегиясын әзірлеу және жүзеге асыру әдістемесін меңгеру. Курс педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдіснамалық негіздерін игеру және педагогикалық зерттеу әдістері саласында кәсіби және педагогикалық құзыреттілікке ие болу, білім беруді ақпараттандыру саласындағы ғылыми және ғылыми дағдыларды меңгеру қабілетін дамытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік білім беру үдерісіндегі педагогикалық өлшемдер

    Пәннің мақсаты: объективті білімге негізделген білім беру ұйымдары мен жүйелерін басқару және дамыту туралы магистранттардың өзіндік, негізделген идеяларын қалыптастыру; ақпаратпен жұмыс істеудің заманауи әдістеріне негізделген білім беру жүйесін талдау дағдыларын дамыту; тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру және жетілдіру. Курстың мазмұны білім беру процесінде әртүрлі педагогикалық өлшеулерді, білім берудің даралануын, бағдарламалардың өзгермелілігін, оқудың жеке курстарын, көптеген бақылау және оқу бағдарламаларын, әртүрлі мониторинг және бағалау құралдарын жасауды талдау, салыстыру, салыстыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде зерттелетін негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау және нәтижелерді кәсіби қызметте қолдану
  • заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру, шетел тілін меңгеру арқылы коммуникативті дағдыны игеру
  • заманауи психологиялық-педагогикалық ілімдерді білу және технологияларды меңгеру
  • табысты сараптамалық қызметті қамтамасыз ететін нормативтік және ғылыми-әдістемелік құжаттарды қолдану; білім берудің жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі деңгейлеріндегі академиялық жетістіктерді және кәсіби және педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеруді бағалау
  • cараптамалық бағалау жүргізу және тесттік тапсырмалардың әртүрлі көрсеткіштері мен сапа критерийлерін сараптау бойынша есептер дайындау; оқуда қиындықтары бар білім алушылармен түзету-дамыту жұмыстарын жоспарлау және жүргізу, білім алушылардың оқу жетістіктерін мониторингілеудің нысандары мен әдістерін іріктеуді жүзеге асыру, мониторинг нәтижелерін түсіндіру, оқыту нәтижелерін мониторингтеудің көп деңгейлі жүйесін әзірлеу.
  • оқу материалын талдау және құрылымдау; тест тапсырмаларын жүзеге асыру мақсатында оқу мазмұнын жобалау; психометриялық құралдар мен оқу материалдарын кәсіби түрде әзірлеу және талдау арқылы өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана білу
  • педагогикалық зерттеулер әдістемесі мен әдіснамасын анықтау, педагогикалық өлшемдерді зерттеу барысында қолдану; стратегиялық басқарудың негізгі әдістерін және кәсіптік білім беру үдерісінің стратегиясын әзірлеу және жүзеге асыру әдістемесін меңгеру
  • математика және жаратылыстану ғылымдарының тілін қолдана отырып, ғылыми қызметтің мәселелері мен жағдайларын пәнаралық сипаттау; білім беру саласындағы сарапшыларды квалиметриялық даярлау және квалиметриялық даярлау құрылымындағы индикаторлар жүйесін талдау
  • бұлттық орталардың педагогикалық мүмкіндіктерін талдау және сервистік түрде қолдану; IT технологиялардың заманауи тенденцияларының дамуына талдау жасау, заманауи ақпараттық байланыс технологияларын кәсіби тұрғыда пайдалану.
Top