Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01507 Информатика (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Программалауға кіріспе

    Курс аясында болашақ мұғалімдер әртүрлі есептерді шешуге арналған алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеу жолдарын зерттейді. Ол үшін олар Бағдарламаның құрылымын, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптерін, шешу әдістерін, алгоритмдеуді, бағдарламалауды, күйін келтіруді және Python бағдарламалау тілін қолдана отырып бағдарламаларды жүзеге асыруды талдайды. Заманауи бағдарламалау саласындағы білім мен ұғымдар жүйесін, әртүрлі сыныптардың алгоритмдерін бағдарламалық іске асырудың жалпы принциптерін қолдану; Python бағдарламалау тілі арқылы алгоритмдерді енгізу; қолданбалы есептерді шешу үшін қолданылатын алгоритмдердің тиімділігін талдау; тиісті пәндік терминология мен синтаксистік құрылымдарды қолданыңыз; бағдарламалық кодтарды тексеру және жөндеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы

    Курс әртүрлі есептерді шешуге арналған алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеуді үйренуге арналған. Осы мақсатта бағдарламаның құрылымы, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешу әдістері, Алгоритмдеу, бағдарламалау, күйін келтіру және Python жоғары деңгейлі бағдарламалау тілін қолдана отырып бағдарламаларды жүзеге асыру қарастырылады. Студенттерге берілетін мүмкіндік: Заманауи бағдарламалау саласындағы білім мен ұғымдар жүйесін, әртүрлі сыныптардың алгоритмдерін бағдарламалық іске асырудың жалпы принциптерін қолдану; Python бағдарламалау тілі арқылы алгоритмдерді енгізу; қолданбалы есептерді шешу үшін қолданылатын алгоритмдердің тиімділігін талдау; тиісті пәндік терминология мен синтаксистік құрылымдарды қолданыңыз; бағдарламалық кодтарды сынау және жөндеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    "Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері" пәні білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттерде жеке қаржыны басқару, бюджетті жоспарлау, қаржылық құралдарды пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша базалық білім мен дағды қалыптастырады. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, табыс пен шығын түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Web программалау

    Курс студенттерге веб-бағдарламалаудың негізгі қағидаларын, әдістері мен құралдарын үйретуге бағытталған. Олар статикалық және динамикалық веб-беттерді жасау, веб-қосымшаларды әзірлеу және оларды серверлік және клиенттік жағынан өңдеу негіздерін меңгереді. Студенттер: HTML, CSS және JavaScript көмегімен веб-беттер құруды үйренеді; Серверлік бағдарламалау негіздерімен танысады; Мәліметтер қорымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді; Веб-қосымшалардың қауіпсіздігі мен өнімділігін оңтайландыруды зерттейді. Бұл курс студенттерге заманауи веб-технологияларды меңгеруге және функционалды, тиімді веб-қосымшаларды әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Заманауи есептеу жүйелері және олардың архитектурасы

    Бұл пән студенттерге заманауи есептеу жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу принциптерін түсіндіру, олардың архитектуралық ерекшеліктерін зерттеу және тиімді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курс барысында студенттер есептеу жүйелерінің негізгі компоненттерімен, олардың өзара әрекеттесу механизмдерімен, процессорлық архитектуралармен, жедел және тұрақты жады құрылымдарымен, енгізу-шығару жүйелерімен, көп ядролы және параллель есептеулердің ерекшеліктерімен танысады. Сонымен қатар, заманауи бұлттық және таратылған есептеулер, энергия тиімділігі, қауіпсіздік және өнімділікті оңтайландыру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Курс аясында болашақ мұғалімдер дискретті математикалық есептерді шешу әдістерін үйренеді және сәйкес математикалық ойлауды дамытады. Сондай-ақ олардың логикалық-математикалық мәдениеті қалыптасып, математикалық логика бойынша іргелі дайындықтан өтеді. Болашақ мұғалімдер қолданбалы есептерде әрі қарай пайдалану үшін заманауи математикалық ұғымдарды меңгереді. Сондай-ақ математика, физика пәндері бойынша білімдері мен дағдыларын дамытады. Дискретті математиканың негізгі ұғымдарын, осы салада қолданылатын математикалық объектілердің анықтамалары мен қасиеттерін білу; осы саладағы тұжырымдарды дәлелдеу әдістерін, негізгі тапсырмаларды алгоритмдеу дағдыларын меңгеру; дискретті математиканың әртүрлі салаларынан теориялық және қолданбалы есептерді шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Web қосымшаларын әзірлеу

    Студенттерге веб-қосымшаларды әзірлеудің заманауи әдістері мен құралдарын үйрету болып табылады. Ол функционалды, қауіпсіз және тиімді веб-қосымшаларды құру дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ веб-технологиялардың негіздерімен және олардың практикалық қолданылуымен танысуға бағытталған. Студенттер статикалық беттерді жасаудан бастап динамикалық, интерактивті және функционалды веб-қосымшаларды құруға дейінгі веб-қосымшаларды дамытудың практикалық дағдыларын алады. Бұл пәнді меңгеру студенттерге білікті веб-әзірлеуші болуға және заманауи веб-жобаларды әзірлеуге тиімді үлес қосуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    "Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Цифрлық құрылғылардың архитектурасы және операциялық жүйелер

    Курс барысында болашақ мұғалімдер компьютерлік жабдықты және оның техникалық сипаттамаларын, соның ішінде жүйелердің негізгі логикалық бірліктерінің жұмыс принциптерін зерттейді. Олар сондай-ақ есептеу платформалары мен архитектураларының жіктелуін, сондай-ақ компьютерлік жабдықтың негізгі құрылымдық элементтерін, олардың жұмысын және бағдарламалық және аппараттық үйлесімділікті талдайды. Компьютерлердің әртүрлі сипаттамаларға жіктелуін, әртүрлі сандық құрылғылардың сипаттамалары мен ерекшеліктерін, сондай-ақ есептеу жүйелерінің даму тенденцияларын түсіну;сандық есептеу жүйелерінің құрылысын және олардың архитектуралық ерекшеліктерін, сондай-ақ кэш жадының жұмыс істеу принциптерін түсіну; нақты тапсырмаларды шешу үшін аппараттық құралдың оңтайлы конфигурациясын және құрылғылардың сипаттамаларын анықтаңыз; дербес компьютердің негізгі блоктарын, сыртқы құрылғыларды қосуға арналған қосқыштарды анықтаңыз; есептеу аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету үйлесімділігін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    «Кәсіби және зерттеушілік қызметтің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» – құқықтану мен мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін пән. Оны оқу әлеуметтік сұранысты қанағаттандыру үшін қажет: болашақ маманның құқық саласындағы зерттеу қызметі мен кез келген жемқорлық көріністеріне «мүлдем төзбеушілікті» қалыптастыру бойынша дағдыларын тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    «Экономика және кәсіпкерлік негіздері» пәні студенттерді экономикалық теорияның негізгі қағидаларымен, нарық механизмдерімен және бизнес жүргізу негіздерімен таныстырады. Сұраныс пен ұсыныс, қаржылық жоспарлау, ресурстарды басқару және кәсіпкерлік қызмет тақырыптарын қамтиды. Студенттер кәсіпкерліктің экономикалық дамудағы рөлін және бизнес-идеялар мен жобаларды сәтті іске асыру үшін қажетті шешім қабылдау мен талдау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» пәні студенттерде табиғи кешендердің өзгеруі, олардың пайда болу себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Экологияның негізгі ұғымдары, ғылым ретіндегі экологияның пайда болуы мен дамуы, биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі мәні қарастырылады. Қоршаған ортаның ластану түрлері жіктеліп, қазіргі жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық мәселелердің себептері мен зардаптары түсіндіріледі, сондай-ақ жаһандық экологиялық мәселелерді шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары ашып көрсетіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістері мен технологиялары

    Педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын модельдеуге, жоспарлауға, басқаруға, оқыту мен бағалауға, белгілі бір мектептің жағдайына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімдерін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады.. Студенттер: * студенттерді оқыту үшін қолайлы педагогикалық модельдерді таңдаңыз; * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқытудың шығармашылық және алуан түрлі әдістерін қолдану; * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалану; * авторлық құқық және деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Желілік технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті басқару

    Курс барысында студенттер желілік технологиялардың негіздерімен және ақпараттық қауіпсіздікті басқару әдістерімен танысады. Олар компьютерлік желілердің құрылымы, мәліметтерді беру принциптері, желілік хаттамалар және ақпаратты қорғау тәсілдерін зерттейді. Желілердің архитектурасын, хаттамаларын және олардың жұмыс істеу принциптерін меңгереді; Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің негізгі әдістерін зерттейді. Киберқауіптерді анықтау, алдын алу және зиянкес әрекеттерден қорғау тәсілдерін үйренеді. Желілік инфрақұрылымды басқару және ақпаратты шифрлау әдістерін қолданады. Бұл курс студенттерге компьютерлік желілерді тиімді басқару, деректердің қорғалуын қамтамасыз ету және ақпараттық қауіпсіздік стандарттарын сақтау бойынша кешенді білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Киберқауіпсіздік және компьютерлік желілер

    Болашақ мұғалімдерде киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету проблемаларына жүйелі-тұтас көзқарасты, типтік қауіптердің пайда болу табиғаты туралы түсініктерді, сондай-ақ олардан қорғау іс-шараларын практикалық іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Студенттерге берілетін мүмкіндік: Әртүрлі деңгейдегі объектілердің киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету технологияларының негізгі ұғымдары мен мазмұнын, киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі шаралар кешені ұғымдарын, киберқауіпсіздікті қамтамасыз етудің үлгілік міндеттерін шешу алгоритмдерін және жүйелік, қолданбалы және арнайы мақсаттағы бағдарламалық құралдарды қолдануға; Қауіпсіз веб-қосымшалар мен мобильді қосымшаларды әзірлеу; және бағдарламалық жасақтама жасау кезінде криптографиялық алгоритмдерді қолдану дағдыларын меңгеру; өзінің кәсіби қызметінде ұйымдарда ақпараттық қауіпсіздік бойынша отандық және шетелдік стандарттарды пайдалану; бизнес-процестің үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін желілік қауіпсіздіктің техникалық құралдары мен бағдарламалық қызметтерін қолдану; заманауи дереккөздерді өз бетінше талдаңыз, қорытынды жасаңыз, оларды дәлелдеңіз және ақпарат негізінде шешім қабылдаңыз; Ақпараттық технологиялар тақырыбындағы идеялар мен пайымдауларды жазбаша және ауызша жеткізе білу, аудитория алдында сөз сөйлей білу және мемлекеттік, ағылшын және ұлтаралық қарым-қатынас тілдерінде көзқарасты қорғай білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары

    «Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация» пәні білім беру ортасындағы психологиялық үдерістерді және коммуникациялық стратегияларды зерттейді. Негізгі бағыттарына педагог-оқушы өзара әрекеттесуінің психологиялық заңдылықтары, білім берудегі тиімді коммуникация әдістері (вербальды/вербальды емес), топтық динамика мен конфликттерді реттеу, деструктивті мінез-құлықтың алдын алу, инклюзивті ортада психологиялық қолдау кіреді. Курста білім алушы студенттер оқушылардың жас ерекшеліктерін, қазіргі кездегі буллинг, кибербуллинг, жеке-дара қажеттіліктерін және айырмашылықтарын түсінуге ықпал ететін психологиялық теорияларды, тұжырымдамаларды және модельдерді меңгереді. Пән педагогикалық қызметтегі коммуникациялық құзыреттілікті дамытуға және педагогикалық мамандықтағы болашақ мұғалімдердің құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Физика

    Курс барысында болашақ мұғалімдер материяның табиғаты, қасиеттері мен құрылымы, сондай-ақ оның қозғалыс заңдылықтары туралы практикалық зерттеулер жүргізеді. Бұл курс жоғары білім беру бағдарламаларындағы көптеген жалпы инженерлік және басқа да арнайы пәндер үшін негіз болып табылады. Болашақ мұғалімдер практикалық эксперименттер арқылы іргелі физикалық заңдар туралы негізгі білімді дамытады, заңдардың мәні мен олар сипаттайтын құбылыстарға ерекше назар аударады.Студенттерге берілетін мүмкіндік: заттың құрылымын, табиғаттағы күштер мен өзара әрекеттесулерді, өрістердің пайда болуын түсіндіру үшін физикалық заңдар мен теориялар туралы білімді қолданыңыз; физика саласындағы маңызды жетістіктердің қолданбалы маңыздылығын түсіндіру: энергетика, көлік, байланыс құралдары, медицина, қоршаған ортаны қорғау;алған білімдерін практикалық іс-әрекетте және күнделікті өмірде қолданыңыз

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Оқу процесіндегі робототехникалық жүйелер

    Курс барысында болашақ мұғалімдер мектеп бағдарламасына робототехниканы енгізуді ғылыми, ақпараттық және әдістемелік тұрғыдан қолдауға дайындығын жетілдіреді. Олар робототехниканың мүмкіндіктерін оқушыларға инженерлік қызметтің негізгі қағидаларын түсіндірудің негізгі құралы ретінде қолдану жолдарын зерттейді. Сонымен қатар, білім беру үдерісінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту мақсатында сабақтар мен сабақтан тыс іс-шараларда робототехника технологияларын пайдаланудың тиімді әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Заттар интернеті

    Курс барысында болашақ мұғалімдер заттар интернетін ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, қолданыстағы технологияларды, сондай-ақ заттар интернетін дамытудың негізгі тенденциялары мен бағыттарын талдайды. Болашақ мұғалімдер микроконтроллерлермен және негізгі жөндеу тақталарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады, қолданыстағы IoT жүйелерін түсінуді және оларды нақты сценарийлер үшін қолдануды, сондай-ақ тұтас IoT жүйелерін әзірлеуді қалыптастырады. Білімді пайдаланыңыз Заттар интернеті тұжырымдамасының негізгі ережелері, нарықтағы IoT жабдығының негізгі сорттары мен жұмыс принципі, IoT шешімдерін жасау үшін қолданылатын технологиялар мен хаттамалар; Заттар интернетінің шешімдерін жасау үшін қолайлы электрондық компоненттерді табу, шешімнің экономикалық тиімділігіне талдау жасау; физикалық прототипті жобалау және құрастыру; шешімді сынау, мәселелерді талдау және шешу; электрондық компоненттермен және IOT құрылғыларымен жұмыс істеу және өз жобаларыңызды әзірлеу дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Білім беру робототехникасы

    Курс барысында болашақ мұғалімдер мектеп біліміне робототехниканы енгізуді тиімді ғылыми, ақпараттық және әдістемелік қолдауды ұйымдастыруға дайындығын дамытады. Олар робототехниканың әлеуетін оқушылардың инженерлік қызмет туралы негізгі түсініктерін қалыптастырудың жетекші құралы ретінде пайдалану жолдарын зерттейді. Олар жобалау және бағдарламалау процесінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жалпы білім беретін мектепте сабақ және сабақтан тыс жұмыстарда робототехника технологияларын қолдану жолдарын зерттейді. Студенттерге берілетін мүмкіндік: интегративті оқу пәні ретінде мектепте білім беру робототехникасының қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын, оның жалпы білім беру жүйесіндегі орны мен рөлін білу; білім беру робототехникасы курстарының мақсаттары мен мазмұнын, білім берудің әртүрлі сатыларына арналған технологияларды талдай білу; роботтарды жобалау және бағдарламалау дағдыларын көрсетеді. тиісті пәндік терминология мен синтаксистік құрылымдарды қолданыңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект негіздері

    «Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • SQL тілі және деректерді басқару

    Курс барысында студенттер SQL тілінің негіздерін, оның синтаксисі мен құрылымын зерттейді. Олар деректерді басқару әдістерін, сұраныстарды құру принциптерін талдайды және реляциялық мәліметтер базасымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Талдау негізінде студенттер мәліметтерді өңдеу, басқару және қорғау әдістерін қолдана алады. Студенттер: SQL реляциялық деректерді басқару тілі негіздерін меңгеру (SELECT, INSERT, UPDATE, DELETE, JOIN, GROUP BY, HAVING және т.б.); Мәліметтерді басқару және сұраныстарды оңтайландыру принциптерін түсіну; Мәліметтер базасын жобалау, индекстерді қолдану және транзакцияларды басқару тәсілдерін игеру; Қолданбалы деректерді өңдеу жүйелерінде SQL тілін тиімді пайдалану.дағдыларын игереді. Бұл курс студенттерге мәліметтер базасымен кәсіби жұмыс істеу дағдыларын дамытып, реляциялық деректерді басқару жүйелерінде тиімді шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептің цифрлық сауаттылығы

    Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер компьютерлік технологияларды оқытуда, ақпаратты ұсыну мен өңдеуде, интернетті қауіпсіз пайдалануда және бастауыш сынып оқушылары үшін есептеу ойлауында өз білімдері мен дағдыларын дамытады. Студенттер мүмкін:смартфондар мен компьютерлерді қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті негізгі тақырыптарды түсіну; балалардың жасын ескере отырып, Цифрлық сауаттылық, цифрлық гигиена, ақпараттық қауіпсіздік негіздерін оқыту әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар

    «Педагогикалық зерттеулер» курсы студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектеп информатикасының ғылыми негіздері

    Мектепке информатиканы енгізу кезеңдерімен және жалпы орта білім берудің қазақстандық стандартының мазмұнымен таныстыру. Жаңартылған информатика мазмұны бойынша білім беру. Информатика пәнінен жаңартылған білім беру бағдарламасын оқытуда инновациялық әдістерді қолдануға үйрету. Жаңартылған информатика оқу бағдарламасында оқу мақсаттарына жету үшін критериалды бағалауды қолдануды үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қоры жүйелері

    Мәліметтер базасы. Негізгі ұғымдар. Мәліметтер базасының теориясы. Мәліметтер базасының модельдері. Ақпараттық жүйелер. Ақпараттық жүйенің архитектурасы. Деректер базасын тұжырымдамалық жобалау принциптері. Дерекқорды басқару жүйелері. Кіріктірілген және дербес мәліметтер базасын бағдарламалау құралдары. Қосымшаларды әзірлеу. Деректер базасын жобалауды автоматтандыру құралдары. Файл-серверлік жүйелер. Дерекқор серверлері. Деректер базасын таратылған өңдеу. SQL тілі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу (экожүйе)

    Болашақ мұғалімдерді пәнаралық білімді ескере отырып, цифрлық білім беру ресурстарын дамыту үшін заманауи технологияларды қолдану құзыреттілігімен жабдықтау. Студенттер: оқу процесінде пайдаланылатын әзірленген цифрлық білім беру ресурстарын талдай және бағалай алады; КЖЖ құру бойынша практикалық іс-әрекеттегі кәсіби мәселелерді шеше алады (іздеу, оқу материалын таңдау, технологиялық компоненттерді таңдау, композициялық шешімдер, интерфейсті жобалау, редакциялау).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Білім беру экожүйелері

    "Білім беру экожүйелері" пәні барлық деңгейлер мен бағыттардағы бүкіл білім беру жүйесін түбегейлі реформалау жағдайында қазіргі заманғы білім беру және болашақ білім беру саласында жұмыс істеу үшін мамандар даярлауға бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты студенттердің білім беруді дамытудың қазіргі тенденциялары мен бағыттары туралы түсініктерін қалыптастыру, білім беру бағдарламаларының әртүрлі түрлерінің дизайнымен танысу; цифрлық технологияларды тиімді пайдалану, білім беру экожүйелері туралы түсінікке ие болу қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру студенттерге кәсіпкерлікке, төзімділікке, шығармашылыққа, білім беру экожүйелерінің мәнін түсінуге үйретеді. Пәннің міндеттері: білім беру экожүйелері туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру; білім беру экожүйелерін дамытудың негізгі бағыттарының мәнін ашу; білім беру экожүйелерінде оқытуды ұйымдастырудың формалары мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру; қазіргі жағдайда білім беруді болжау және басқару үшін жаңа ақпараттық технологиялармен таныстыру; білім беру экожүйелері жағдайында білім беру процесін модельдеуге және білім беру бағдарламаларын жобалауға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    «Академиялық жазу негіздері» студенттерді ғылыми стильде жазуға, грамматикалық және стилистикалық сауатты мәтін құрастыруға баулиды. Курс тиімді коммуникация, сыни ойлау және зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық адалдық қағидаттары мен стандарттарын меңгеруге көмектеседі. Студенттер ғылыми жазу әдістерін үйреніп, грамматикалық және стилистикалық сауаттылығын арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Информатика бойынша білімді бағалау және дамыту

    Педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын терең түсінеді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды / оқушыларды бағалауға тарта алады; бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, олардың білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалау мен өзін-өзі бағалауды және өзара бағалауды қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады, және т. б.). Олар бағалауға қатысты түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті. Студенттер: * бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсінеді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) * оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолданады * оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • GameDev негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты-ойын әлемін, кейіпкерлерді құру, механиканы пысықтау, жобаның дизайн құжатын қалай құру және ойынды шығаруға дайындау. Ойынның геймплейін дамыту: сюжетті, кейіпкерлердің кейіпкерлерін, механиканы пысықтау. Гипотезаларды тұжырымдау және тексеру, ойынды жақсарту идеяларын ұсыну, дұрыс іске асыруды бақылау. Жоба тобымен өзара әрекеттесу: техниктермен бір тілде сөйлесу және орындаушыларға түсінікті тапсырмалар беру ойын тепе-теңдігін орнату: қоңыраулар мен сыйақылар жүйесін теңестіру, ойыншының қызығушылығын басқару ойыншылардың мінез-құлқын талдау және болашақ жаңартуларда геймплейді жақсарту үшін деректерді пайдалану ойынды жүзеге асыру үшін әртүрлі цифрлық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік графика және 3D модельдеу

    Компьютерлік графика Курс барысында болашақ мұғалімдер компьютерлік графикада АКТ құралдарын қолдану және осы білімді болашақ кәсіби қызметінде қолдану бойынша білім мен дағдыларды алады. Студенттер мүмкін: ақпаратты графикалық түрде ұсынудың әртүрлі формалары туралы түсінікке ие болыңыз; жаңа идеяларды іздеу процесін басқару үшін шығармашылық ойлауды дамыту; компьютерлік графика технологияларын меңгеру және оларды мультимедиялық және виртуалды Білім беру ресурстарын жобалау кезінде пайдалану 3D модельдеу 3D редакторлардың негізгі мүмкіндіктерін анықтау; үш өлшемді модельдерді құру әдістері; примитивтермен жұмыс істеудің негізгі кезеңдері; материалдарды құру және қолдану процесі; 3D модельдер мен көріністерді құру негіздері; 3D графикамен жұмыс істеуге арналған компьютердің аппараттық және бағдарламалық жасақтамасына қойылатын талаптар; көріністер мен анимацияларды жасау үшін үш өлшемді модельдерді қолдануды көрсету; көріністерді бейнелеу және анимация процесін білу (көрсету); 3D редакторының үш өлшемді кескін жасау мүмкіндігі; қарапайым үш өлшемді модельдер жасау үшін таңдалған 3D редактордың мүмкіндіктерін пайдалану қабілетін көрсету; үш өлшемді модельді сахна немесе анимация түрінде визуализациялауды жүзеге асыру; ғаламдық компьютерлік Интернет желісінде дайын 3D модельдерін іздеуді жүзеге асыру 3D модельдеріне басқа бағдарламалық өнімдерден объектілерді енгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Машиналық оқытуға кіріспе

    Курс машиналық оқытудың негізгі әдістерін, кестелік деректермен жұмыс істеу және визуализация үшін Python тіл кітапханасын, сондай-ақ деректерді өңдеу, категориялық және мәтіндік деректерді дайындау әдістерін үйренуге бағытталған. Студенттер машиналық оқытуды қолданудың негізгі ұғымдарын, мақсаттары мен міндеттерін білу; практикалық есептерді шешу үшін машиналық оқыту алгоритмдерін қолданыңыз; Машиналық оқыту алгоритмдерінің нәтижелерін визуализациялау; модельдерді құру және сапасын бағалау әдістерін қолдана отырып, машиналық оқытуды бағдарламалау дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • IT жобаларын басқару

    Курс барысында болашақ мұғалімдер бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу және қолдау мәселелерін зерттейді. Олар бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклінің барлық кезеңдерін жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау туралы білімді пайдаланады. Олар сондай-ақ ат басқару стандарттары, Agile бағдарламалау, технология және соңғы технологиялар мен тәсілдерді қолдана отырып бағдарламалық жасақтаманы жөндеу туралы негізгі білімді үйренеді. Сонымен қатар, болашақ мұғалімдер жобаларды басқару құралдары туралы жалпы түсінік алады. Студенттер IT жобасының өзгеруін басқару құралдары мен әдістерін, IT жобасының коммуникациялары мен ресурстарын басқаруға қажетті құралдар мен әдістерді таңдау және іс жүзінде қолдану. белгілі бір IT жобасының ерекшелігіне сәйкес келетін өмірлік цикл үлгісін анықтаңыз; IT жобаларының тәуекелдеріне барабар әрекет ету шараларын әзірлеу және IT жобаларының тәуекелдерін анықтау, тәуекелдерді бағалауды жүргізу; жобаларды басқарудың негізгі халықаралық және ұлттық стандарттары туралы білімді көрсету; IT жобаларын басқаруды автоматтандыру үшін қолданылатын бағдарламалық өнімдердің негізгі түрлері. жобаның мерзімдері мен білімдерін басқару құралдарын қолдану және жоба жұмыстарының иерархиялық құрылымын, IT жобаларын басқарудың корпоративтік стандартының құрылымын әзірлеу;жобаға бағытталған қызметтің негізгі ерекшеліктерін тұжырымдау және оларды нақты мысалдармен көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады;
  • Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
  • Кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық-педагогикалық дамуға ұмтылады;
  • Оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады;
  • тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік пен өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамту, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
  • ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, қоғамның трансформациясын цифрландыру жағдайында кәсіби педагогикалық қызметтің типтік міндеттерін шешу;
  • математикалық, компьютерлік модельдеудің іргелі ұғымдарын және информатиканың семантикалық негіздерін меңгеру; қолданбалы бағдарламаларды жобалау және бағдарламаларды құру үшін әдістеме мен алгоритмдерді қолдану; ЕТ тарихы мен даму тенденциясын, есептеуіш жүйелер мен желілердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, қолданбалы есептерді шешу үшін мәліметтер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістерін білу;
  • ақпараттық дүниетанымды кеңейту және цифрлық білім беру ресурстарын дамыту үшін ақпараттық технологияларды қолдану, оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға бағытталған инновациялық білім беру технологияларын, оның ішінде CLIL-ді пайдалану;
  • информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін цифрлық дидактиканың теориялық және практикалық білімін қолдану, информатика, сонымен қатар робототехниканы оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес цифрлық оқыту ортасында білім беру іс-әрекетінің шарттарын жобалау, заманауи цифрлық білім беру технологияларын қолдану;
  • педагогикалық зерттеу жүргізу үшін сандық құралдар мен әдістерді қолдану; педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін және қазіргі білім беру тенденцияларын, ғылыми-педагогикалық қызметтің практикалық мәселелерін шешу тәсілдерін қолдану.
Top