6B01507 Информатика в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарының білім беру жүйесі жағдайында ғылыми-әдістемелік дүниетанымы дамыған, практикалық қызмет нәтижелерін кәсіби тұрғыдан түсінуге дайын, еңбек нарығында түлектердің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктері қалыптасқан информатика пәні мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Бұл пән педагогикалық мәдениет туралы білімді қалыптастыруға, білім алушылардың педагогика ғылымы мен практикасының заманауи жетістіктерін зерделеуге танымдық қызығушылықтарын дамытуға, білім алушылардың болашақ кәсіби қызметінің шығармашылық сипатын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пәнаралық білім модулі (экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігі негіздері; экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері; ғылыми зерттеу әдістері,қаржылық сауаттылық негіздері)
Пәннің мақсаты-экология және тіршілік қауіпсіздігі туралы пәнаралық ғылым ретінде табиғат пен қоғамның өзара байланысы туралы қазіргі заманғы идеяларды қалыптастыру; экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншіктің нысандары мен құқықтық аспектілерін, баға белгілеу тетіктерін, шағын кәсіпкерліктің рөлі мен экономиканы дамыту; ғылыми зерттеу әдістері саласындағы білім жүйесін қалыптастыру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және тұрақты төзбеушілікті дамыту сыбайлас жемқорлыққа; Қазақстан Республикасының Конституциясын және басқа да нормативтік актілерді қолдану; мемлекеттік органдардың қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Педагогиканың жалпы негіздерін, педагогикадағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, білім берудің теориялық негіздері мен әдістемесін, әлеуметтік педагогика негіздерін, ұлтаралық қарым-қатынас педагогикасының білім жүйесін қалыптастыру, категориялық аппаратты пайдалану дағдыларын, білім беру жүйелерін модельдеу, педагог-тәрбиешінің қызметін жобалау, тәрбие процесі субъектілерінің педагогикалық өзара іс-қимылын жобалау кезінде теория мен әдістеме негіздерін қалыптастыру, кәсіби- педагогикалық қызмет, кәсіби-жеке өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге қажеттіліктер мен дайындықтар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық есептеудің машиналық әдістері
Бұл пән интерполяция, жуықтау есептерін шешу әдістерін, мәліметтермен жұмыс кезінде пайда болатын теңдеулерді жуықтап шешуді қарастырады. Білім алушыларда Машиналық оқыту, оңтайландыру және имитациялық модельдеу саласында деректермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын және жеке практикалық міндеттерді жуықтап шешуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдеу және бағдарламалау тілдері
Пән алгоритмдерді әзірлеудің және оларды жоғары деңгейлі процедуралық тілдерде бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі принциптерін игеруге, дерексіз деректер типтерін және оларға операцияларды орындау үшін алгоритмдерді әзірлеуде дағдыларды игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық логика және алгоритмдер теориясы
Есептеу теориясының негізгі ұғымдары, әдістері мен нәтижелері туралы түсінік алу; логикалық алгебраның негізгі ұғымдары мен әдістері туралы түсінік алу; формальды есептеулердің негізгі ұғымдары туралы түсінік алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дискретті математика
Бұл пән дискретті математиканың негізгі, іргелі ұғымдары мен әдістерін зерделеуді, базалық және бейіндік пәндерде пайдаланылатын математикалық аппаратпен қамтамасыз етуді, Дискретті математика бойынша үлгілік есептерді шешуде, сондай-ақ қолданбалы және ғылыми есептерді шешу үшін алған білімдерін ұтымды және тиімді пайдалануға үйретуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Векторлық Алгебра элементтері
Бұл пән векторлық Алгебра курсының теориялық негіздерін, векторлық алгебраның техникасы мен стандартты әдістерін игеруге арналған векторлардың, векторлық, скалярлық және аралас көбейтінділердің қасиеттерін қолдана отырып есептерді шешу әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгебра және геометрия
Бұл пән сызықтық алгебраның негізгі идеяларын, осы әдістердің басқа ғылымдардағы рөлін, олардың сызықтық теңдеулер жүйесін шешудегі практикалық қолданылуы мен мүмкіндіктерін; арифметикалық сызықтық кеңістіктер теориясын және арифметикалық сызықтық кеңістіктердегі сызықтық операторлар теориясын зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәннің негізгі мақсаты қазақ (орыс) тілінде коммуникативтік қарым-қатынас дағдыларын, базалық категориялық-тұжырымдамалық аппаратты және осы білім беру бағдарлмасы терминдерін қазақ (орыс) тілінде қалыптастыру және осы білім беру бағдарламасы бойынша білім алушылардың кәсіптік-бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математиканың қосымша тараулары
Осы пәнді оқу барысында логикалық ойлау дағдылары, қолданбалы есептерді шешу үшін алынған білім мен дағдыларды қолдану қалыптасады. Келесі бөлімдер қарастырылады: қатарлар, интегралдардың еселіктері, өріс теориясы, Математикалық физика теңдеулері, Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика, күрделі айнымалы функциялар теориясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Пән біртұтас және іргелі курс болып табылады, оның бөліктерінде біртұтас және физиканың барлық заманауи жаратылыстану ғылымдарының негізі ретіндегі рөлін көрсетеді. Материалдың мазмұны және оны ұсынудың логикасы аталған мақсаттар мен міндеттерге бағынады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Курстың негізгі мақсаты түлектердің тілдік құзыреттілігін практикалық қалыптастыру, яғни кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыстарда, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі тәрбиелеу және басқа да мақсаттар үшін шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін білім мен дағды деңгейін қамтамасыз ету болып табылады. Практикалық мақсатпен қатар, курс білім алушылардың ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін, сондай-ақ ойлау және күнделікті және кәсіби қарым-қатынас мәдениетін арттыруға, басқа елдер халықтарының рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелеуге ықпал ете отырып, білім беру және тәрбиелеу мақсаттарын іске асырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәліметтер базасын жобалау негіздері
Пән мәліметтер базасының негізгі ұғымдарын объект, субъект, параметр, атрибут, триггер, ереже, шектеу, сақталған процедура, анықтамалық тұтастық, қалыпқа келтіру, бастапқы, балама және сыртқы кілттер ретінде зерттейді. Деректер модельдерінің түрлері, кәсіпорынның ақпараттық моделі, деректердің ақпараттық моделі және оның құрамы, бір деректер моделінен екіншісіне диалектикалық ауысу, SQL тіліндегі мәліметтер базасын басқару қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Діни және этникалық төзімділік негіздері
Пәнді оқыту барысында мәдени аренада бар құндылықтарға, идеяларға шолу жасалады, діндердің әлемдік канондарына қатысты компаративистік көзқарас жүргізіледі, қазіргі діни-өркениетті динамикадағы тұлғаның рөлі талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәліметтер базасының теориясы
Пәннің пәндік саласы-бұл ақпараттық жүйелер мен әзірленетін бағдарламалық жасақтама арқылы сипатталатын немесе модельденетін нақты әлемнің бөлігі. Әр түрлі сыныптағы және мақсаттағы ақпараттық жүйелер ақпараттың ерекше қарқынды ағындарымен жұмыс істеуге арналған және ақпаратты жинау, өңдеу, берудің жаңа адам-машина технологиясын білдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәліметтер базасы және банктер
Пән деректер мен білім банктерінің негізгі ұғымдарын зерттеуге арналған, ақпарат пен деректер зерттеледі, деректер банкінің пәндік саласы, ақпараттық жүйелердегі деректер банктерінің рөлі мен орны, деректерді орталықтандырылған басқарудың артықшылықтары, мәліметтер базасының әкімшісі; деректер банкінің архитектурасы, мәліметтер базасының инфологиялық дизайны, мәліметтер құрылымының модельдері мен түрлері және деректер банктерінің даму тенденциялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау тілдері
Пәнді оқу барысында білім алушылар бағдарламалау тілі мен технологиясының негіздерін меңгереді, бағдарламалау тілінің мүмкіндіктерімен танысады және әртүрлі бағдарламалар мен қосымшаларды жасау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгоритмдеу негіздері
Пән бағдарламалар мен қосымшаларды, негізгі конструкцияларды жазу үшін алгоритмдерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған Pascal бағдарламалау тілінде оқытылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Робототехника негіздері
Пән роботтарды жобалау және дайын конструкциялар технологиясы туралы жүйелі білімді қалыптастыруға бағытталған. Мектептегі білім беру робототехникасының интегративті оқу пәні ретіндегі қазіргі жағдайы мен даму перспективалары, оның жалпы білім беру жүйесіндегі орны мен рөлі, сондай-ақ мектептегі білім беру стандарттары, робототехника құралдарын пайдалану әдістемесі, робототехникамен айналысуға арналған оқу жабдықтарын жинақтауға қойылатын талаптар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәліметтер базасының теориясы
Пәннің пәндік саласы-бұл ақпараттық жүйелер мен әзірленетін бағдарламалық жасақтама арқылы сипатталатын немесе модельденетін нақты әлемнің бөлігі. Әр түрлі сыныптағы және мақсаттағы ақпараттық жүйелер ақпараттың ерекше қарқынды ағындарымен жұмыс істеуге арналған және ақпаратты жинау, өңдеу, берудің жаңа адам-машина технологиясын білдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
Бұл пәнді оқу ақпаратты қорғау және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы негізгі ұғымдарды игеруге, сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі әдістері мен тұжырымдамалық модельдерін зерттеуге мүмкіндік береді. Курста ақпараттық қауіпсіздік пен ақпаратты қорғаудың негізгі ережелері, ақпараттық қауіпсіздік мәселелеріне қатысты негізгі заңнамалық актілер қарастырылады. Ақпаратты қорғау пәні тұрғысынан ақпарат ұғымы енгізіледі, ақпарат қанағаттандырылуы керек негізгі категориялар анықталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету
Бұл пән жүйелік бағдарламалық жасақтаманың жұмысын зерттеуге мүмкіндік береді. Жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етуді орнату және баптау, аппараттық-бағдарламалық кешендер компоненттерінің архитектураларын және аппараттық-бағдарламалық кешендердің адам-машина интерфейсін жобалау, аппараттық-бағдарламалық кешендерді тиімді іске асыру үшін есептеу техникасы мен бағдарламалау құралдарын қолдану дағдыларын алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық қамтамасыз ету
Бұл пән бағдарламалық қамтамасыз ету саласындағы ұғымдарды, бағдарламалық қамтамасыз етудің мақсаты мен түрлерін, қолданбалы саланы және ақпараттық қажеттіліктерді талдау әдістерін, ақпараттық қызмет көрсету әдістері саласындағы БҚ мен білімге қойылатын талаптарды қалыптастыруды қарастырады. Бағдарламалық жасақтаманы теңшеу, салыстырмалы талдау және тапсырмаларды шешу үшін бағдарламалық жасақтаманы таңдау дағдылары алынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдаудың қосымша тараулары
Бұл пән математикалық талдаудың қосымша тарауларының мазмұнын оқып үйренуді және оларды практикада қолдануды қарастырады. Жаратылыстану және жалпы инженерлік білімдерді, математикалық талдау және модельдеу әдістерін, теориялық және эксперименттік зерттеулерді кәсіби қызметте қолдана білуді меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық ақпараттық желілердегі телекоммуникациялық технологиялар
Бұл пән экономикалық ақпараттық желілерде қолданылатын заманауи телекоммуникациялық технологияларды зерттеуді қамтиды. Экономикалық ақпараттық желілерде телекоммуникациялық технологияларды қолдану тиімділігін талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Операциялық жүйелер
Бұл пән операциялық жүйелер саласындағы теориялық негіздерді және оны орнатуды қарастырады. Курстың негізі заманауи операциялық жүйелерді, жергілікті және үлестірілген ресурстарды басқарудың тұжырымдамалары мен алгоритмдерін құрудың теориялық және практикалық мәселелерін жүйелі түрде ұсыну болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау С++
Бұл пән C++ объектілі-бағытталған бағдарламалау тілін, стандартты модульдер кітапханасын және бағдарламалық жүйелерді әзірлеу принциптерін зерттеуді қамтиды. Бұл курстың бір бөлігі ретінде студенттер C ++ тілінің негізгі синтаксистік конструкциялары туралы түсінік алуы керек
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке тұлға психологиясы
Бұл пән тұлға теориясының негізгі ұғымдары мен компоненттерін, тұлға теорияларын бағалау критерийлерін, адам табиғатына қатысты негізгі ережелерді, тұлға теориясындағы психодинамикалық бағытты, психоанализдің негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер және қатарлар
Бұл пән бірінші ретті және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер, тұрақты коэффициенттері бар сызықтық дифференциалдық теңдеулер, дифференциалдық теңдеулер жүйелері, қатарларды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау
Пән берілген мәселені шешудің тиімді алгоритмдерін құрастыра алатын, ең қолайлы деректер құрылымдарын, оны жүзеге асыру үшін бағдарламалық және техникалық құралдарды таңдай алатын және білім беру ұйымдарының талаптарын ескере алатын кадрларды дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау тілінде Java,Python
Бұл пән Java, Python объектілі-бағытталған бағдарламалау тілдерін, стандартты модульдер кітапханасын және бағдарламалық жүйелерді әзірлеу принциптерін зерттеуді қамтиды. Бұл курс аясында студенттер құрылымдық және объектілі-бағытталған бағдарламалау стилі, бағдарламаларды әзірлеуде, деректер құрылымдарын, массивтерді, файлдарды, кітапханаларды пайдалануда, қолданбаларға графикалық интерфейсті құруда, Java, Python бағдарламалау тілдерінде жазылған апплеттер мен сервлеттерді пайдалануда негізгі дағдыларды алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау
Пән математикалық талдаудың мазмұнын оқуға және оны практикада қолдануға мүмкіндік береді. Бұл курс аясында шектер теориясы, функцияның үзіліссіздігі, дифференциалдық және интегралдық есептеулер, туындыларды қолданып функцияларды зерттеу сияқты тарауларды қарастыру көзделіп отыр.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология
Пәннің мақсаты – студенттердің психологиялық құзіреттілік деңгейін арттыру, олардың оқу және кәсіптік іс-әрекетін меңгеру мен жүзеге асырудың табысты факторы ретінде тұлғаның жеке қасиеттеріне тұтас көзқарасты қалыптастыру, оқу дағдыларын дамыту. , ой еңбегінің мәдениеті, өзін-өзі тәрбиелеу; адам мен қоғамның психологиялық табиғатын білу негізінде тиімдірек шешім қабылдау дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Желілер және телекоммуникациялар
Бұл пәннің мазмұны компьютерлік желілер және ақпаратты өңдеуге арналған желілік технологиялар, желі параметрлері және телекоммуникациялар, құрылған есептеуіш және ақпараттық жүйелер мен желілік құрылымдардағы бағдарламалық және аппараттық құралдарды біріктіру және пайдалану туралы негізгі ақпаратты қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сымсыз технологиялар
Бұл пәннің мазмұны заманауи сымсыз технологияларды оқу, сымсыз технологияларды іс жүзінде қолдана білуді қамтиды. Сымсыз технологиялардың негізгі ұғымдары, технологиялары, стандарттары, хаттамалары мен платформалары, СТ аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету, қолдану салалары, СТ практикалық іске асыру қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психология
Білім алушылардың танымдық процестердің психологиялық заңдылықтары мен механизмдері туралы негізгі ұғымдарды, теориялық білімдерін меңгеруіне бағытталған іргелі жалпы кәсіптік курс. Курс жеке когнитивтік процестерді, сонымен қатар танымдық процестердің негізгі отандық және шетелдік теорияларын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқытудың лингвистикалық әдісі
Бұл пән информатиканы оқытудың лингвистикалық әдісінің мәнін ашуды қамтиды. Информатиканы оқытудың лингвистикалық әдісін қолданудың тиімділігіне талдау жасалады. Информатиканы оқытудың лингвистикалық әдісін қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Осы пәнді зерделеу кезінде инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері, Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасу және даму кезеңдері, ерекше білім беру қажеттіліктері бар бала құқықтары жөніндегі нормативтік қазақстандық және халықаралық құжаттар, инклюзивті педагогика мазмұнының негіздері, әртүрлі жас кезеңдеріндегі инклюзивті білім беру, балаларды инклюзивті оқытудың мазмұндық және әдістемелік негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Білім алушыларды психикалық дамуының әртүрлі ауытқулары бар немесе шекаралық жағдайдағы балалардың психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру. Студенттер баланың психикалық дамуының ерекшеліктерін, білім, білік, дағдылардың қалыптасу деңгейінің, танымдық процестердің, жеке білім мен тұлғааралық ерекшеліктердің жас ерекшеліктері мен қоғам талаптарына сәйкестігін, сондай-ақ баланың мінез-құлқы мен дамуындағы әртүрлі ауытқуларды диагностикалауды, түзетуді және алдын алуды зерттейді. Қоғамдағы ауытқулары бар балалардың интеграциясын қамтамасыз етудегі психологиялық көмек қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Параллельді есептеуіш жүйелер архитектурасы
Бұл пән параллельді есептеу жүйелерінің жұмысын зерттейді. Параллельді есептеу жүйелерінің жұмысын ұйымдастыру әдістері және олардың өзара әрекеттесу ерекшеліктерін қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика және психология негіздері
Бұл пәнді оқу Жеке тұлға мен қызметті қалыптастырудың мақсатты процесі ретінде арнайы педагогика мен психологияның, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеудің, тәрбиелеудің және дамытудың негізгі категорияларын игеруге мүмкіндік береді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеудің принциптерін, формалары мен әдістерін, түзету және өтемақы ұғымын қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гуманитарлық саладағы заманауи есептеу құралдары
Пән гуманитарлық салада есептеу техникасының заманауи құралдарын зерделеуді, гуманитарлық салада есептеу техникасы құралдарын қолданудың тиімділігіне талдау жүргізуді және информатикамен пәнаралық байланысты, гуманитарлық салада ақпараттық-коммуникациялық технологияларды оқытуды ұйымдастыру кезінде қажетті біліммен, іскерлікпен, дағдылармен қаруландыруды жүзеге асыруды көздейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микропроцессорлық жүйелер
Бұл курс микропроцессорлық жүйелердің негізгі ұғымдарын, микропроцессорлар мен кроконтроллерлер, бағдарламаланатын құрылымы бар жүйелер негізінде микроэлектрондық құрылғылардың құрылысы мен іске асырылуын зерделеуді көздейді. Олардың жұмыс режимдерінің және қолдану аясының ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан оқыту теориясы мен әдістемесі
Бұл пәннің мазмұны қашықтықтан оқыту теориясын, қашықтықтан оқыту әдістемесін, сондай-ақ білім беру процесін ұйымдастыру және тиімділігін арттыру үшін қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалану дағдыларын алуды қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптарда АКТ оқыту әдістемесі
Осы пән шеңберінде бастауыш сыныптардағы акт мазмұны, оның ішінде оқытуға арналған оқулықтар мен бағдарламалар, сондай-ақ бастауыш сыныптарда АКТ оқыту әдістемелері зерделенеді. Бұл пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерге мектеп информатикасының негіздері мен ұғымдарын ұсыну, Бастауыш мектепте басқа пәндерді оқып-үйрену кезінде информатикамен пәнаралық байланысты жүзеге асыру, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды оқытуды ұйымдастыруда қажетті біліммен, іскерлікпен, дағдылармен қаруландыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютер архитектурасы
Курс болашақ мұғалімнің компьютер архитектурасы, компьютерлік жүйелердің компоненттері, өзара әрекеттесу принциптері және компьютерлік жүйелердің техникалық сипаттамалары туралы білімін қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар тәжірибеде компьютерлік жүйелерді құру дағдыларын алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқытудың инновациялық әдістері
Бұл пән информатиканы оқытудың инновациялық әдістерін зерделеу мен қолдануды, соның ішінде информатиканы оқыту әдістемесіне өзіндік дара ерекшеліктерін бере білуді және оқытудың тиімділігін арттыру үшін информатиканы оқытудың инновациялық әдістерінің ерекшеліктерін білуді көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Android мобильді операциялық жүйелеріне арналған қосымшаларды әзірлеу
Бұл курс Android мобильді операциялық жүйелеріне арналған қосымшаларды әзірлеу талаптарын талдауға, Android мобильді операциялық жүйелеріне арналған қосымшаларды құру дағдыларын қалыптастыруға, Android Studio әзірлеу ортасында жұмыс істеуге, Android XML Layout көмегімен қолданбаның пайдаланушы интерфейсін жобалауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте компьютерлік графиканы оқыту әдістемесі
Бұл пән компьютерлік графиканың түрлерін зерттеуді және графикалық радекторларда графикалық объектілерді құру және өңдеу дағдыларын дамытуды қамтиды. Мектеп курсында компьютерлік графиканы оқытудың әдістері мен құралдары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
WEB-бағдарламалау
Бұл пән веб-қызметтерді құру процестерін зерттеуді, сонымен қатар заманауи Python және JavaScript бағдарламалау тілдері негізінде бағдарламалық қосымшаларды жасауда практикалық дағдыларды меңгеруді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Android мобильді технологиясы
Бұл курс аясында Android платформасының негізгі құрылғысы және осы платформа мобильді жүйелерді дамытуға, пайдаланушы интерфейстерін, қызметтерін құру бойынша практикалық дағдыларды алуға, сондай-ақ көрсетілген платформа шеңберінде дабылды, аппараттық сенсорларды және стандартты ақпарат қоймаларын пайдалануға мүмкіндік беретін мүмкіндіктер зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика элементтерін зерделеу
Осы пән аясында компьютерлік графиканың элементтері зерттеліп, компьютерлік графика элементтерін зерттеуге байланысты мәселелер талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Ақпараттық жобалар мен ресурстарды басқару
Бұл пән ақпараттық жобалар мен ресурстарды басқару процесін зерттеуді қарастырады; ақпараттық жобалар мен ресурстарды басқаруға қатысушылардың рөлі мен қызметін анықтау; заңнамасында белгіленген нәтижелерге қол жеткізу үшін заманауи әдістерді, және басқару технологияларын қолдану арқылы өз мақсаттарына тиімді жетуге бағытталған жобалық циклдің бүкіл кезеңінде еңбек, қаржылық және материалдық-техникалық ресурстарды ұйымдастыру, жоспарлау, басқару, үйлестіру кезеңдерін қарастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Векторлық графиканы оқу әдістемесі
Бұл пәннің мазмұнында векторлық графиканың негізгі ұғымдарын зерттеуді және векторлық графиканы зерттеу әдістемесін, сондай-ақ графикалық редакторларда векторлық графикамен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Көрнекі жобалау
Бұл пән иерархияның әртүрлі деңгейлеріндегі технологиялық жобалау операцияларының құрамы мен мазмұнын, сондай-ақ визуалды жобалаудың заманауи құралдарымен танысуды және визуалды жобалау дағдыларын қалыптастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мобильді қосымшаларды әзірлеу
Бұл курс мобильді қосымшаларды құрудың теориялық негіздерін және практикалық дағдыларын қалыптастыруды, сондай-ақ мобильді қосымшалар мен заманауи платформаларды әзірлеу контекстінде қосымшаларды жобалау және пайдаланушы интерфейстерін әзірлеу дағдыларын бекітуді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар және жасанды интеллект
Бұл пән білім беру процесінде заманауи цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті (АИ) зерделеуді, оқытудың сапасы мен тиімділігін арттыру үшін оларды қолдану әдістерін меңгеруді білдіреді. Курс цифрлық платформалармен және жасанды интеллект жүйелерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ білім беруді цифрландырудың педагогикалық, әдіснамалық және этикалық аспектілерін түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп оқушыларының зерттеушілік құзыреттерін дамыту
Осы пәнді оқу кезінде білім алушылар кәсіптік және оқу қызметіндегі зерттеу құзыреттерімен танысады, сондай-ақ өз бетінше мәселелерді шешу, шешім қабылдау, ақпаратты іздеу, талдау және өңдеу дағдыларын, коммуникативтік дағдыларды, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік білім беру технологиялары
интеллектуалды білім беру технологияларының негіздері және олардың оқытудың цифрлық трансформациясындағы рөлі, оқытудың бейімделу жүйелері және оларды білім беру практикасында қолдану, білім беру үрдісінде виртуалды және толықтырылған ақиқатты пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жобалар мен ресурстарды басқару
Бұл пән ақпараттық жобалар мен ресурстарды басқару процесін зерттеуді қарастырады; ақпараттық жобалар мен ресурстарды басқаруға қатысушылардың рөлі мен қызметін анықтау; заңнамасында белгіленген нәтижелерге қол жеткізу үшін заманауи әдістерді, және басқару технологияларын қолдану арқылы өз мақсаттарына тиімді жетуге бағытталған жобалық циклдің бүкіл кезеңінде еңбек, қаржылық және материалдық-техникалық ресурстарды ұйымдастыру, жоспарлау, басқару, үйлестіру кезеңдерін қарастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру деректерін талдау
Білім беру аналитикасының негіздері: деректерді жинау, өңдеу және визуализациялау, машиналық оқытуды пайдалану және соның көмегімен білім алушылардың үлгерімін болжау үшін қолдану, оқу курстарының тиімділігін бағалау үшін білім беру деректерін талдау, оқытуға арналған ұсыныс беру жүйелерін әзірлеуде жасанды интеллектті пайдалану, білімді бағалаудың автоматтандырылған жүйелері және оларды цифрлық білім беру ортасына интеграциялау, этикалық және құқықтық мәселелер білім беру деректерімен жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сайт-құрылымы
Осы пәнді зерделеу кезінде интернет-ресурсты жобалау процесі және веб-сайтты әзірлеу бойынша практикалық дағдылар, веб-сайтты қарапайым жобалау, құрастыру, орналастыру және сүйемелдеу дағдылары, HTML, CSS тілдерінде бастапқы бағдарламалау дағдылары туралы теориялық түсініктер қалыптастырылады;
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми жобаларды дайындау әдістемесі
Осы пән шеңберінде ғылыми жобаларды дайындау әдістері зерделенеді және ақпаратпен жеке және топтарда жұмыс істеу дағдылары, оның ішінде ғылыми мәтінді жазу және ресімдеу, сондай-ақ ғылыми талдау дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интернетте бағдарламалау
Бұл пән интернет-технологияларды құру процестерін зерттеуді және Python бағдарламалау тілінде бағдарламаларды әзірлеу дағдыларын меңгеруді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерді басқару
Курс үздік әлемдік тәжірибелерге, мемлекеттік және халықаралық стандарттарға сәйкес кәсіпорынның ақпараттық ресурстары мен жүйелерін басқару процестерін тиімді ұйымдастыру үшін ақпараттық жүйелерді басқару принциптері туралы теориялық білімді қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар АЖ басқарудың заманауи әдіснамасымен және технологиясымен танысады, АЖ басқарудың бизнестегі рөлі туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттандырудың техникалық құралдары
Бұл пән ақпараттандырудың заманауи құралдарын зерделеуді және ақпараттандырудың техникалық құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын дамытуды, сондай-ақ ақпаратты алу, сақтау, өңдеу және әртүрлі деректерді талдау үшін техникалық құралдардың негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеруді көздейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде мемлекеттік, орыс және шетел тілдерін меңгеру.
- Есептерді шешу үшін заманауи есептеу техникасын қолдана отырып, математикалық модельдерді, есептерді, сондай-ақ сандық әдістерді қолдану, сапалы математикалық зерттеулер жүргізу.
- Өзін-өзі тану, психология және инклюзивті білім беру саласындағы білімге ие болу.
- Жобалау бойынша әкімшілік-басқару, коммуникациялық және үйлестіру жұмыстарын жүргізу дағдыларын меңгеру, сәйкес салалардағы мамандармен, қоғамдық ұйымдармен және білім беру ұйымдарымен үйлестіру және өзара әрекеттесу, жобаларды жоғары инстанцияларда, қоғамдық тыңдауларда және сараптама органдарында үйлестіру және қорғау қабілетін көрсету.
- Педагогикалық дағдыларды кәсіби ұжымдық және жеке қызметте қолдана білу.
- Функционалдық мақсаттағы компьютерлік және операциялық жүйелердің архитектураларын және олардың логикалық компоненттерін пайдалану; параллель ортада деректер құрылымдарын қолдану және бағдарламалық қамтамасыз етудің қауіпсіздігін, жасанды интеллекттің нақты технологияларын қамтамасыз ету.
- Бағдарламалық жобаларды, телекоммуникацияларды басқару, ғылыми және зерттеу жобаларын дайындау барысында өз дағдыларын пайдалану, робототехника саласында практикалық дағдыларды көрсету.
- Кәсіби қызмет саласында ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін қолдану.
- Информатика мен АКТ-ны оқытуда, оның ішінде бағдарламалау тілдері мен компьютерлік графиканы оқытуда жаңа технологиялар мен әдістемелерді қолдану, оқу үдерісін ұйымдастыру үшін цифрлық платформаларды, онлайн оқыту құралдарын және жасанды интеллект шешімдерін пайдалана білу. Web-қосымшалар мен мобильді қосымшаларды әзірлеу кезінде заманауи бағдарламалау тілдерін қолдану.
- Гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және ықтимал жағымсыз сыртқы әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтын ұстану. Жалпы білім беру құзыреттерін дамыта отырып, экология, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, академиялық жазу және ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімді көрсету.
- Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану пәндері саласындағы базалық негіздерді білу.
- Оқу үдерісіне цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект интеграциясын ескере отырып, информатиканы оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесі бойынша педагогтың кәсіби құзыреттілігін көрсету.
Ұқсас БББ
6B01507 Информатика (IP)
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01507 Информатика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01507 Информатика (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01507 Информатика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01507 Информатика және робототехника
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01507 Информатика (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті