6B01505 Физика ағылшын тілінде в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Физика пәні мұғалімдерін келесі бағыттар бойынша кәсіби қызметті ағылшын тілінде жүзеге асыра алатындай даярлау: оқушының жан-жақты дамыған тұлғасын тәрбиелеу және физика саласындағы жүйеленген білімдерді қалыптастыру; физика бойынша оқу үдерісін қазіргі ғылыми-әдістемелік деңгейде ұйымдастыру; ғылыми зерттеулер жүргізу.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Механика
осы денелер арасындағы өзара әрекеттесуді көрсететін материалдық денелердің қозғалысы мен тепе-теңдігінің жалпы заңдылықтарын білу. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы: механиканың негізгі ұғымдары мен теоремаларын; тепе-теңдік заңдарын және материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің қозғалыс заңдарын; материалдық нүктені білуі тиіс, алған білімдерін механиканың типтік есептерін шешу үшін қолдана білуі; материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің тепе-теңдік және қозғалыс теңдеулерін құра және шеше білуі;: материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің тепе-теңдігі мен қозғалысын зерттеу әдістері; механика есептерін шешу әдістері мен принциптері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
Жиындар теориясының элементтері. Алгебра матрицасы. Сызықты теңдеулер жүйесі. Анықтауыштар. Бір айнымалыдан көп. Кешенді сандар. Векторлардың скаляр, векторлық және аралас көбейтіндісі және олардың қосымшалары. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықтағы сызықтар. Жазықтықтағы екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі беттер мен сызықтардың теңдеулері. Екінші ретті беттер және олардың канондық теңдеулері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгебра және сандар теориясы
Курс барысында болашақ мұғалімдер жоғары алгебра мен сандар теориясының іргелі ұғымдары мен әдістері туралы түсініктерін қалыптастырады. Сондай-ақ оларда абстрактілі және аналитикалық ойлау, жалпы математикалық мәдениет қалыптасады. Болашақ мұғалімдерде үдерістер мен құбылыстарды талдау және үлгілеу үшін қажетті абстрактілі математикалық аппаратты пайдалану дағдылары қалыптасады. Сондай-ақ олар алгебра мен сандар теориясын қолдана отырып, нәтижелерді өңдеуді және талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Молекулалық физика
Курс барысында болашақ мұғалімдер молекулалық-кинетикалық теория мен термодинамиканың негіздерімен танысады. Олар молекулалық физиканың негізгі модельдерін, идеалды және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарын, сондай-ақ молекулалардың классикалық таралуын зерттейді. Олар сонымен қатар термодинамика әдістерін, негізгі термодинамикалық қатынастарды және термодинамика мен молекулалық физикадағы заманауи ұғымдарды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау
Студенттерге негізгі математикалық әдістерді үйрету, оларды практикалық есептерді шешуде осы әдістерді әртүрлі қолданумен таныстыру, сонымен бірге оқу бағдарламасына сәйкес мамандарды дайындаудың белгілі бір профилі үшін маңызды болып табылатын математиканың бөлімдеріне назар аудару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Математикалық логика және дискреттік математика
Мақсаты: Студенттерді математикалық логиканың бастамасымен, дискретті математиканың негізгі бөлімдерімен және оның қосымшаларымен таныстыру. Тақырыптар мен бөлімдердің атауы: Жиындар, оларға қолданылатын амалдар, жиындар алгебрасы. Бинарлық қатынастар және функциялар. Пікірлер, оларға қолданылатын амалдар. Буль функциялар және буль функциясының толық жүйелері. Предикаттар және оларға қолданылатын амалдар, кванторлар. Негізгі комбинаторлық формулалар. Графтар теориясының негізгі ұғымдары. Тьюринг машинасымен амалдар: композиция, тармақталу, циклдеу. Қалыптасатын құзыреттілік: Дискретті математиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін біледі: логикалық есептеулер, амалдармен функционалдық жүйелер, дискретті құрылымдар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі В1
Ағылшын B1 деңгейі – бұл Еуропалық Кеңес құрастырған әр түрлі тілдік деңгейлерді анықтайтын жүйедегі CEFR жалпы еуропалық жүйесінде тілді меңгерудің үшінші деңгейі. Күнделікті сөйлеуде бұл деңгейді орташа деп атауға болады. Бұл термин CEFR-де ресми деңгей сипаттамасы болып табылады. Бұл деңгейде білім алушылар базалық ағылшын тілінен асып түседі
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Электр және магнетизм
«Электр және магнетизм» пәні – тартылыс күшімен, күшті және әлсіз ядролық әсерлесулермен қатар табиғаттағы іргелі күштердің бірі болып табылатын электромагниттік әрекеттесулерді зерттейтін физика бөлімі. Бұл пән теориялық негіздерін де, олардың заманауи технологияларға қолданылуын да қамтиды. Электр және магнетизм студенттерге электромагниттік құбылыстардың табиғаты туралы іргелі білімді, сонымен қатар ғылымда, машина жасауда және жоғары технологиялық өндірістерде жұмыс істеу үшін қажетті практикалық дағдыларды береді. Электромагнитизм көптеген заманауи технологиялардың негізінде жатыр, бұл бұл пәнді болашақ мамандар үшін ерекше маңызды етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Физиканы оқытудың әдістері мен технологиялары
Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесін жан-жақты түсінеді, нақты педагогикалық міндеттерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлау, басқару, оқыту мен бағалауды үлгілей алады, нақты мектептің жағдайына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімдерін, формаларын, әдістері мен технологияларын пайдалана алады. Олардың оқуына сәйкес келетін педагогикалық үлгілерді таңдап, технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылықпен және жан-жақты қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Оптика
Курс барысында болашақ мұғалімдер жарықтың таралу заңдылықтарымен және оның материямен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстармен танысады. Олар Оптиканың негізгі ұғымдары мен заңдары, сондай-ақ оптикалық зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастырады. Олар сонымен қатар қарапайым практикалық есептеу дағдыларын үйренеді. Болашақ мұғалімдер оптика мәселелерін шешуге байланысты өз бетінше және эксперименттік жұмыста өз дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
Пән заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жеке туындылар теңдеулері
Мақсаты: жеке туынды теңдеулер теориясының негізгі ережелерін оқып білу; жеке туынды теңдеулер үшін негізгі есептерге шолу беру; физикалық құбылыстың математикалық моделін құру білігін қалыптастыру; студенттерге жеке туынды теңдеулер үшін есептерді шешудің стандартты әдістерінің жиынтығын қолдануды үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер
Пәннің мақсаты дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдарын оқып үйрену және практикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін меңгеру болып табылады. Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептер. Мазмұны: Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Бастапқы есептің өмір сүру теоремасы және шешу бірліктері. Дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулердің жалпы теориясы. Сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты дифференциалдық теңдеулер және тұрақты коэффициентті жүйелер. Динамикалық жүйелер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Атом, атом ядросының және қатты дененің физикасы
Атомның физикалық теориясын физикалық құбылыстар мен шамалар арасындағы байланыс ретінде сәйкес математикалық деңгейде қойылған бақылау, практикалық тәжірибе мен экспериментті жалпылау ретінде ұсыну. Мазмұны: студенттердің ядролық физика саласындағы маманның өндірістік, ғылыми-зерттеу және жобалау қызметіне қажетті идеяларын қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде студент кішкентай бөлшектердің негізгі заңдылықтары мен құбылыстарын; ядролық физиканы зерттеудің негізгі әдістері; ядролық реакциялардың түрлері және олардың заңдылықтары; радиацияның заттар арқылы өту заңдылықтарын; ядролық сәулелену көздері мен детекторларын, қатты дененің құрылымын, механикалық қасиеттерін, қатты денеде кездесетін электрлік және магниттік қасиеттерді, қатты денелердің негізгі жылу өткізгіштік қасиеттерін білуі керек. Тәжірибеде алған білімдерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі В2
CEFR ресми нұсқаулығына сәйкес, В2 деңгейінде ағылшын тілін меңгерген білімалушы: нақты және дерексіз хабарламалардың негізгі идеяларын, сонымен бірге өзінің кәсіби саласында техникалық жағын да талқылауды түсінеді; өзіне таныс емес тақырыптар бойынша мәтін құрастыра алады; алған әсерлерін, оқиғаларды, армандарын, үміттері мен ұмтылыстарын сипаттай алады, өзінің пікірін, жоспарларын тұжырымдап негіздей алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Физика есептерін шығару бойынша практикум
Студенттер физика механика, молекулалық физика бөлімдерінде есептер шығаруда теориялық білім, білік, дағдыны меңгереді, сонымен қатар есептер шығару кезінде студенттерде ғылыми ойлау стилін қалыптастырады. «Физика есептерін шығару практикумы» пәнінің негізгі мақсаттары білім беру бағдарламасындағы пәндік құзыреттіліктермен қатар студенттердің пәндер бойынша оқу нәтижелерін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді. Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді. Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Курс студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Пән студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Электроника негіздері
Электроника ғылымдағы бағыт ретінде. Заманауи электронды құрылғылардың жұмысының негізгі принциптері. Аналогты және цифрлық электрониканы пайдалану салалары. Электрондық құрылғыларды жобалау әдістері. Диодтар мен диодтардың сызбалар. Пассивті компоненттер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Физикалық зертхана
Пән мектептегі физика курсында кинематика, динамика, статикадан тұратын болашақ мұғалімдердің білім, білік және дағдыларын қалыптастыруға және үздіксіз бақылауға бағытталған; есептерді шешудің әртүрлі әдістерін меңгеру (аналитикалық, графикалық, эксперименттік және т.б.).
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі С1
C1 деңгейі тұрғындарының ана тілі ағылшын тілі болып табылатын елде толықтай автономды қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді. Студент мәтіннің жасырын мағынасын тани отырып, күрделі көлемді мәтіндердің кең ауқымын түсіне алады; сөздерді, сөзтіркестерін таңдауда қиындықтарсыз еркін сөйлей алады; әлеуметтік, ғылыми және кәсіби қызмет барысында тілді икемді, тиімді қолданаалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Электроника
Мақсаты: жартылай өткізгіш аспаптардың негізінде жасалған электрондық құрылғылардың физикалық жұмыс істеуі, оларды жасау тәсілдері мен қолдану мүмкіндіктері, сондай-ақ электрондық құрылғылардың көмегімен шығарылатын міндеттерді нақты түсіну. Білім алушыларда білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттіліктермен қатар пәндер бойынша оқыту нәтижелерін қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Теориялық физика 2
«Теориялық физика 2» пәні (Кванттық механика, статистикалық физика) – Теориялық физика 2 физиканың екі іргелі бөлімін – кванттық механика мен статистикалық физиканы қамтиды, олар микроскопиялық деңгейдегі жүйелердің әрекетін және макроскопиялық процестерді реттейтін заңдарды сипаттайды. Кванттық механика микробөлшектердің (атомдар, молекулалар, фотондар, электрондар) әрекетін зерттейді және классикалық механикадан ерекшеленетін заңдарды сипаттайды. Статистикалық физика микробөлшектердің үлкен санының әрекетіне негізделген жүйелердің макроскопиялық қасиеттерін түсіндіреді. «Теориялық физика 2» заманауи физикалық теориялар мен технологияларды түсіну үшін маңызды болып табылатын микроскопиялық әлем туралы іргелі білім береді. Кванттық механика және статистикалық физика нанотехнологияның, электрониканың, кванттық есептеулердің, материалтану мен астрофизиканың негізі болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Космология мәселелері
Мақсаты: ғаламның құрылымын, шығу тегі мен эволюциясын тұтас ретінде зерттеу. Физика тұжырымдайтын әлемнің жұмыс істеуінің әмбебап заңдары бүкіл әлемде жарамды болып саналады. Аспан денелерінің қозғалыс заңдылықтарын, Күн жүйесінің денелерінің қозғалыс теңдеулерін шешу әдістерін және олардың орбитасын анықтау әдістерін зерттеу. Аспан денесінің қозғалыс траекториясының теңдеуі. Тартымды және тартпайтын спутниктер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Астрономия
Пәннің мақсаты-аспан денелерінің құрылымын, қозғалысын, галактиканы, Метагалактиканы және біртұтас әлемді, астрономияның негізгі бөліктерін: астрометрия, теориялық, астрономия, аспан механикасы, астрофизика, жұлдызды астрономия, космогония және космологияны зерттеу. Астрометрия, кеңістік пен уақыт мәселелері. Сфералық, іргелі және практикалық астрометрия. Теориялық астрономия аспан денелерінің қозғалыс заңдылықтарын зерттейді және есептің инерциялық жүйесін анықтайды. Аспан механикасы аспан денелерінің траекториясы мен массасын анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Теориялық механика 1
«Теориялық механика-1» пәні механиканың негізгі бөлімдерін қамтитын пән. Ол материалдық нүктелер мен қатты денелердің қозғалысын, олардың тепе-теңдік шарттарын және механикалық жүйелердегі күштердің әсерін зерттейді. Негізгі бөлімдері: Статика: Күштер жүйесінің тепе-теңдік шарттары, күш моменттері және ауырлық центрі. Кинематика: Материалдық нүктелер мен қатты денелердің қозғалысын геометриялық тұрғыдан сипаттау. Динамика: Денелердің қозғалысын күштердің әсері арқылы сипаттау, Ньютон заңдары және импульс моменті. Теориялық механика-1 студенттерді механикалық жүйелерді талдау және есептеулер жүргізу дағдыларымен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Теориялық физика 1
«Теориялық физика 1» пәні (математикалық физика, классикалық механика, электродинамика) физикалық процестердің математикалық сипаттамасына негізделген физиканың бөлімі болып табылады. Ол табиғаттың негізгі заңдарын біріктіреді және оларды талдаудың қатаң әдістерін ұсынады. Математикалық физика физикалық есептерді шешуге қажетті математикалық талдау әдістерін жасайды. Классикалық механика Ньютон заңдары мен Лагранж мен Гамильтон принциптеріне негізделген денелердің қозғалысы мен өзара әрекетін зерттейді. Ньютон заңдары: материалдық нүкте динамикасы және бөлшектер жүйесі. Ең аз әрекет принципі: Механиканың лагранждық және гамильтондық тұжырымдары. Сақталу заңдары: энергия, импульс, бұрыштық импульс. Электродинамика зарядталған бөлшектер мен электромагниттік өрістердің өзара әрекеттесуін сипаттайды. Максвелл теңдеулері: электромагниттік өрістің негізгі заңдары. Электростатика: Кулон заңы, потенциалдар, заряд өрістері. Магнитостатика: Ампер және Био-Саварт-Лаплас заңдары. Теориялық физиканы оқу студенттерге физикалық құбылыстарды талдаудың математикалық әдістерін меңгеруге және оларды ғылым мен техникада қолдануға мүмкіндік береді. Бұл білім табиғаттың іргелі заңдылықтарын түсінуге және жаңа технологияларды әзірлеуге негіз болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Теориялық механика 2
Теориялық механика-2 пәні механиканың тереңдетілген курсы, онда күрделі механикалық жүйелердің қозғалысы мен тепе-теңдігі зерттеледі. Бұл курс теориялық механиканың алғашқы бөлімін жалғастырады және күрделі есептерді шешуге арналған әдістерді қамтиды. Негізгі бөлімдері: Аналитикалық механика: Лагранж әдісі: Лагранж функциясы, жалпыланған координаталар. Гамильтон әдісі: Гамильтон функциясы және канондық теңдеулер.Тербелістер теориясы: Еркін және мәжбүрлі тербелістер. Кіші тербелістер теориясы және сызықтық емес тербелістер. Соққы теориясы: Абсолют серпімді және серпімсіз соққылар. Импульс және энергия сақталу заңдары. Қатты дененің динамикасы: Айналмалы қозғалыс динамикасы. Жүріс және прецессия құбылыстары. Теориялық механика-2 болашақ мамандарды күрделі механикалық жүйелерді зерттеуге, аналитикалық әдістерді қолдануға және динамикалық модельдер құруға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілі C2
Ағылшын тіліндегі C2 деңгейі ана тілінің деңгейіне сәйкес келеді. Бұл эмоциялар мен пікірлерді білдірудің барлық жағдайларын ескере отырып, кез-келген тақырыптағы кез-келген түрдегі мәтіндерді оқып, жазуға, сонымен қатар кез-келген академиялық немесе кәсіби пікірталасқа белсенді қатысуға мүмкіндік береді. Естіген немесе оқығанының бәрін дерлік жеңіл түсінеді; дәлелдер келтіре және дәйекті презентация жасайды
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады.
- Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
- Кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық-педагогикалық дамуға ұмтылады.
- Оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында түсінеді, білім алушылардың оқу процесінде әртүрлі қабілеттерін ескереді, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады;
- Оқытудағы озық тұжырымдамаларға негізделген теориялық білімдерді сыни тұрғыдан іріктейді, әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллекті пайдаланады және алынған білімді оқыту процесін жетілдіру мен өзінің кәсіби дамуына қолданады.
- Білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін біледі және оларды танымдық әрекеттерді белсенді меңгеруде, өзін-өзі дамытуда орынды қолданады;
- Өзінің болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын мойындайды, кәсіби қызметті жүзеге асыруға уәждемесі бар, кәсіби этика мен сөйлеу мәдениетінің негіздерін біледі;
- Физиканың іргелі заңдарын жан-жақты түсінігін көрсетеді, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін біледі, оларды оқу іс-әрекетінде қолданады.
- Физикалық құбылыстарды теориялық тұрғыдан модельдейді және экспериментальды түрде жүргізеді, әртүрлі фактілерге ауызша, көрнекі және жазбаша форматтар арқылы ғылыми фактілер мен зерттеу нәтижелерін тиімді жеткізеді;
- Командада жұмыс істейді, ғылыми қарым-қатынастың күшті жақтарын пайдаланады, білім мен тәжірибенің ағымдағы жағдайын сыни бағалайды, нақты кәсіби мақсаттар үшін жаңа білім мен дағдыларды игеру жоспарын әзірлеуге, енгізуге және жетілдіруге қабілетті, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген;
- Физика мен физиканы оқыту технологиясының теориялық және эксперименттік негіздері туралы білімдерін қолданады, мектеп оқушыларының пәндік дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру әдістеріне, сонымен қатар физикаға қызығушылықты қалыптастыру және физика саласындағы білімді күнделікті өмірде қолдану әдістеріне ие.
- Физикалық мазмұндағы ақпаратпен жұмыс істеу әдістемесін меңгереді, соның ішінде физиканың заманауи жетістіктері туралы ақпаратты, ақпаратты талдайды және сыни бағалау.
Ұқсас БББ
6B01505 Физика
Астана халықаралық университеті
6B01505 Физика-Информатика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01505 Физика-Информатика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01505 Физика-информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01505 Физика
Сулейман Демирель атындағы университеті