7M01738 Орыс тілі мен әдебиеті в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті, әлеуметтік ортада зерттеу және басқару қызметін тиімді жүзеге асыратын, жоғары оқу орындары мен орта арнаулы білім беру мекемелерінде арнайы пәндерді оқыту үшін қажетті білімі мен іскерлігі бар, кәсіптік білім беру жүйесінің келесі сатысы - докторантурада оқуын жалғастыруға дайын кәсіби мәдениет деңгейі жоғары педагогтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән магистранттың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға және ауызша және жазбаша шет тілін меңгеруін жетілдіруге бағытталған. Пәнді игеру барысында магистрант өз идеяларын, мақалаларды, есептерді, тағы басқа ғылыми еңбектерді рәсімдеу кезінде жазбаша, ғылыми қоғамдастыққа хабарлау кезінде ауызша түрде шет тілінде жеткізуге машықтанады. Шетелдік ғалымдардың ғылыми еңбектерін түпнұсқа дереккөздерден оқу және шетелдік тәжірибені меңгеру үшін ақпараттарды аудару дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектепте орыс тілін оқытудағы заманауи білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты: орыс тілін оқытуды оңтайландыруға және оқу процесін тиімді ұйымдастырудағы шеберлікті арттыруға ықпал ететін инновациялық жолдар мен құралдарды іздеу проблемалары туралы білімді, оқытудың заманауи әдістері мен педагогикалық технологияларды талдау дағдыларын, оқушының тұтас білім беру процесіндегі субъективті ұстанымын және ынтымақтасу, бастама көтеру және білім беру қызметін ұйымдастыру үшін жауапкершілікті қабылдау қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулердің қолданбалы әдістері
Пән магистранттарға ғылыми зерттеудің әдістемелік негіздерін меңгертуді, эмпирикалық және қолданбалы зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Курста зерттеу жоспарын әзірлеу, гипотеза құру, әдістерді негіздеу, деректерді талдау және интерпретациялау қарастырылады. Сонымен қатар, ғылыми ақпаратты өңдеу және талдау үдерісінде жасанды интеллект технологияларын қолдану жолдары меңгеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл білімінің философиалық-әдістемелік мәселелері
Пәннің мақсаты: отандық және әлемдік тіл білімінде заманауи тұжырымдамалар мен философиялық, әдіснамалық қағидаттар, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау туралы білімді қалыптастыру, ғылыми саладағы ізденістерді талдау мен қорытудың нақты әдістері мен тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттанудың философиялық-әдістемелік мәселелері
Пәннің мақсаты: әдебиеттану саласындағы ғылыми білімді, оның даму динамикасын, әдебиеттанудың әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдерінің жүйесін қалыптастыру, әдебиет туралы ғылымды нақты білімнің жоғары деңгейіне көтеруге мүмкіндік беретін ғылыми талдаудың жаңа, перспективалық тәсілдерін іздестіру; рефлексияға қабілетті зерттеу мәдениетін, әдебиеттану саласындағы ізденістерді кешенді мониторингілеу, талдау және қорыту, өз ғылыми зерттеулері үшін талдау нәтижелерін қолдана отырып, әдебиеттанудың философиялық-әдіснамалық мәселелерін дербес және сыни талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясының өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты: қазіргі әдебиеттанудың теориялық аспектілері саласындағы түсініктерді қалыптастыру және білімді тереңдету, әдебиеттанудың қазіргі ғылыми парадигмасы және әдебиеттанудың әдіснамалық принциптері мен әдістемелік әдістері туралы білім қалыптастыру, рефлексияға қабілетті зерттеу мәдениетін, әдебиет саласындағы зерттеулерді диагностикалау, талдау және жалпылау негізінде зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, әдебиет теориясының өзекті мәселелерін өз бетінше және сыни тұрғыдан талдай білу және талдау нәтижелерін өз ғылыми зерттеулерінде қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу әрекетінің теориясы
Пәннің мақсаты: тілдік қызмет теориясының жалпы мәселелері, тіл мен сананың мәселелері, лингвистикалық, психологиялық және әлеуметтік әдістерді ескере отырып, оны оқытудың принциптік әдістері туралы білімді қалыптастыру. Сөйлеу қызметінің аспектілері қарастырылады: сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу, бұл болашақ маманның ой-тілдік қызметінің мәдениетін арттыруға, лингвистикалық ақпаратты сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сын және қазіргі әдеби үдерістің өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты: сынның өзекті мәселелерін зерделеу, көркем шығармада бағалау және түсіндіру, әдеби бағыттың шығармашылық принциптерін анықтау және бекіту, әр түрлі мәтіндерді білікті талдау және түсіндіру дағдыларын, әдебиеттану саласындағы зерттеулерді диагностикалау, талдау және жалпылау негізінде зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, қазіргі әдеби процестің өзекті мәселелерін дербес және сыни талдауды жүзеге асыру және талдау нәтижелерін жеке ғылыми зерттеу үшін қолдану дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілі және мәдениет аралық қарым-қатынас
Пәннің мақсаты: мәдениетаралық коммуникация, лингвистика және мәдени антропология саласында білімді қалыптастыру; тілдер мен мәдениеттерді салыстырмалы талдау, халықаралық мәдени және тілдік жобаларды жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пән жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үдерістің әдіснамалық негіздері мен қазіргі білім беру парадигмалары туралы білімдерді зерттейді. Пәнді оқу барысында магистрант жоғары кәсіби білімнің ролі мен маңыздылығын және жоғары мектеп оқытушысына қойылатын негізгі талаптарды меңгере отырып, жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу әдістерінің түрлерін пайдалануды, нақты ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің әдістемесін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары мектепте әдебиетті оқытудағы заманауи педагогикалық технологиялары
Пәннің мақсаты: магистранттарды ЖОО-дағы оқытушылық қызметтің негізгі формаларымен, әдістерімен, түрлерімен, әдеби білім берудегі технологиялық тәсілдің мәнімен, оқытудың заманауи әдістері мен технологияларының негізгі параметрлері мен жіктелуімен таныстыру; педагогтардың тәжірибесін талдау және жинақтау дағдыларын қалыптастыру, оқу қызметін тиімді ұйымдастыру, студенттермен, кәсіби әдістемелік бірлестіктер мен қауымдастықтармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты ғылыми ойлау тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми білімнің генезисі мен мәні, өсуі мен перспективалары туралы білімді қалыптастыру. Қолданылатын проблемалық оқыту, тақырыптық талқылаулар, жобалық әдіс сияқты оқытудың белсенді әдістері магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалау, қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық ұстанымын қалыптастыру және пікір-таластарда өзінің көзқарасын негіздеп, дәлелдей алу дағдыларын меңгертуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәтінді филологиялық талдау
Пәннің мақсаты: авторға идеялық-тақырыптық мазмұнын, авторлық ұстанымын білдіруге көмектесетін әдебиеттану саласындағы заманауи ғылыми парадигмаларды, оның даму динамикасын, әдебиеттану зерттеулерінің әдіснамалық қағидаттары мен әдістемелік тәсілдері жүйесін және деңгейлік лингвистикалық талдау жүйесін қолдана отырып, түрлі мәтіндерді білікті талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының іргелі түсініктерін, әлемдегі басқарудың тиімді стратегиялары мен теорияларын зерттейді. Пәнді меңгеру барысында магистрант ұйымдастырушылық мінез-құлықтың психологиялық теорияларын синтездей білу, командада тиімді өзара іс-қимыл жасай білу, команда құру және басқару психологиясының ережелерін ескере отырып, оның жұмысын ұйымдастыру дағдыларын игереді. Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білуді және шиеленістік ситуацияларды басқарудың психологиялық әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық ғылыми жазба
Пән академиялық жазылым талаптарын меңгеру, ғылыми этика және академиялық адалдық қағидаттарын сақтау негізінде ғылыми мақалалар дайындау тәсілдерін игеруге бағытталады. Мәтін құрастыру әдістері, академиялық жазбалардың түрлері, халықаралық ғылыми дерекқорларды пайдалану жолдары және ғылыми журналдардың құрылымдық әрі мазмұндық талаптарына сай мақала рәсімдеу дағдылары қалыптастырылады. Мақаланы журналдардың онлайн жүйелері арқылы ұсыну тәртібі үйретіледі. Ғылыми деректерді талдау мен библиографиялық ақпаратты өңдеу үдерісінде жасанды интеллект технологиялары қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингвомәдениеттану мәселелері мен тенденциялары
Пәннің мақсаты: лингвомәдениеттанудың ғылыми негіздері туралы білімді, тілдік объектілерді, "тілдік тұлға және мәдениет" мәселесін зерттеудегі лингвомәдениеттанудың негізгі ережелеріне лингвомәдени сипаттауды жүргізу дағдыларын, лингвомәдени объектілерді, тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуінің модельдері мен типологиясы, мәдениеттердің вербалды және вербалды емес маркерлері, сөйлеу және сөйлеу қызметі мәдениаралық қарым-қатынасты сәтті жүзеге асыруға ықпал ететін тілдің психологиялық, лингвистикалық және социологиялық аспектілерді жүйелі талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Интегративтік лингвистика және оның қолданбалы аспектілері
Пәннің мақсаты - қазіргі лингвистиканың интегративті принципі және оның қолданбалы аспектілері - оқыту әдістері; меңгеру тәсілдері; туыстас емес тілді қарқынды оқыту технологиялары; тілдік білімдерді меңгеру стратегиясы; тілдік білімдерді деңгейлік есепке алу; тілдік білімдерді бақылау технологиясы туралы мәселелерді меңгерту. Нәтижесінде ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады, теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын практикада қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ұлттық мәдениет контексіндегі қарым-қатынастың бейвербалды модельдері
Пәннің мақсаты: білім алушыларда ұлттық-мәдени контексте ауызша және вербальды емес қарым-қатынас құралдары туралы, олардың өзара түсінушілікті орнатудағы және тұлғааралық қатынастарды қалыптастырудағы рөлі, тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуінің модельдері мен типологиясын, мәдениеттердің вербальды емес маркерлерін, тілдің психологиялық, лингвистикалық және социологиялық аспектілерін, сөйлеу және сөйлеу әрекеттерін сыни талдау дағдылары туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Паралингвистика
Пәннің мақсаты: сөйлеу коммуникациясында тілдік емес құралдарды қолдану мәселелері, қазіргі ғылымдағы паратілдік мәселелері, паратілдік функциялары және оның түрлері, тілдік жүйедегі паралингвистикалық құралдар, сөйлеу коммуникациясының бейвербалды емес факторлары туралы білімді қалыптастыру. Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуінің модельдері мен типологиясын, мәдениеттердің вербалды және вербалды емес маркерлерін, тілдің, сөйлеу мен сөйлеу әрекетінің психологиялық, лингвистикалық және социологиялық аспектілерін сыни талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Екінші тілді меңгеру теориясы
Пәннің мақсаты: Екінші тілді меңгеру теориясы" филолог-мамандарын дайындау жүйесінде ерекше орыны бар, екінші тілдің болашақ оқытушыларын кәсіби даярлаудың теориялық негізін құрайды. Оның негізгі ережелері лингвистика (функционалдық, құрылымдық, коммуникативтік грамматика), психолингвистика, сөйлеу актілерінің теориясы, когнитивті лингвистика, лингвомәдениеттану, әлеуметтік лингвистиканың деректеріне негізделеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдылары
Пәннің мақсаты: мансапта табысқа жетудің негізгі іргетасы болып табылатын көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын дамыту. Шешендік сөйлеуді құру принциптері, шешендік өнер, дауысты басқару өнері, бейвербалды әсер ету, эмоциялар қарқындылығын басқару туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Алынған теориялық білімдерін ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің әртүрлі нысандарында қолдана отырып, ғылым тарихы мен философиясы дамуының негізгі мәселелері мен қазіргі даму тенденцияларын талдайды
- Кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас орнату дағдыларын қолданады
- Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады
- Заманауи аналитикалық әдістер мен жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып, ғылыми-зерттеу нәтижелерін кешенді түрде талдайды
- Халықаралық ғылыми дерекқорлар өнімдерін және жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, ғылыми зерттеу нәтижелерін ғылыми этика талаптары мен академиялық адалдық қағидаттарына сай рәсімдеп, ғылыми еңбектерді әзірлейді
- Жеке ғылыми зерттеу үшін талдау нәтижелерін қолдана отырып, зерттеулерді жоспарлап, жүргізе отырып, ғылыми саладағы зерттеулерді диагностикалау, талдау және жалпылау негізінде кешенді мониторинг жүргізе отырып, рефлексияға қабілетті қалыптасқан зерттеу мәдениетін көрсете отырып, ғылымның өзекті мәселелерін дербес және сыни тұрғыдан талдауды жүзеге асыра алады
- Қазіргі отандық және әлемдік тіл білімінің лингвистикалық зерттеулерінің негізгі бағыттары туралы білімдерін көрсете отырып, лингвистика дамуының генезисін, философиялық негізін және маңызды кезеңдерін талдайды
- Әдебиеттану саласындағы заманауи ғылыми парадигмаларды, оның даму динамикасын, әдебиеттанудағы әдіснамалық принциптер жүйесі мен әдістемелік тәсілдерді қолдана отырып, түрлі мәтіндерді білікті талдау және интерпретациялау дағдыларын меңгерген
- Мәдениетаралық қарым-қатынастың табысты жүзеге асырылуына ықпал ететін тіл мен мәдениеттің өзара іс-қимылының үлгісі мен типологиясын, мәдениеттердің вербалды және вербалды емес маркерлерін, тілдің, сөйлеу мен сөйлеу әрекетінің психологиялық және лингвистикалық аспектілерін талдайды
- Коммуникативтік және шешендік құзыреттілікті құрайтын элементтер туралы білімдерін көрсете отырып, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
- Бастамашылық танытып және шешімдер, келісімдер мен шарттар қабылдау үшін өзіне жауапкершілік алып, ынтымақтастыққа дайындығын көрсетіп орыс педагогтарының, тіл орталықтарының, кәсіби бірлестіктер мен қауымдастықтардың әдістемелік бірлестіктерінің тәжірибесін талдап, тексеріп жинақтайды