7M01557 Информатика в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру жүйесінде оқытудың заманауи педагогикалық технологияларын қолдану әдістемелерін меңгерген, бәсекеге қабілетті маман даярлауға және мақсатты ақпараттық білім беру жүйелерін жобалауға, ғылыми-зерттеулерді ендіру мен қолдануға қабілетті жоғары білікті магистр мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Медиа білім
Пәннің мақсаты: Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушылар заманауи медиабілім берудің өзекті мәселелерін, медиабілімнің негізгі теориялық және әдістемелік тәсілдерін зерттей алады, медиапедагогиканың түрлерін, әдістерін, практикалық тәсілдері мен технологияларын зерделейді, әр түрлі және жанрдағы медиамерді талдайды және дайындаудың негізгі дағдыларын меңгеру, медиабілім жобаларын әзірлеу және құрудың базалық дағдыларын пайдалану, жеке медиабілім жобаларының презентацияларын әзірлеуге қабілетті, медиабілім саласындағы педагог кадрлардың кәсіби құзыреттілік деңгейін арттырады, медиабілім қызметінің әдістері мен нысандарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Онлайн оқыту үшін әлеуметтік медиа
Пәннің мақсаты: Әлеуметтік медианың қызмет ету принциптерін білуді қалыптастырады, кәсіби қызметте әлеуметтік медианың мүмкіндіктерін тиімді пайдалану дағдылары мен біліктерін дамытады. Сондай-ақ кәсіби коммуникацияларда әлеуметтік желілер мен әлеуметтік медианы пайдаланудың базалық білімі мен дағдысын беру. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушы желілік қоғамдастықтарда желілік коммуникацияны ұйымдастырудың негізгі принциптері мен механизмдерін біледі, әлеуметтік платформаларда қарапайым желілік белсенділікті жүзеге асыруы (топтарды брендтеу, постинг, комьюнити-тарту, френдинг), әлеуметтік желілерде ақпаратты қорғау технологиялары мен желілік жобаларды жобалау, әзірлеу, жариялау және жылжытудың бастапқы дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулердің қолданбалы әдістері
Пән магистранттарға ғылыми зерттеудің әдістемелік негіздерін меңгертуді, эмпирикалық және қолданбалы зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Курста зерттеу жоспарын әзірлеу, гипотеза құру, әдістерді негіздеу, деректерді талдау және интерпретациялау қарастырылады. Сонымен қатар, ғылыми ақпаратты өңдеу және талдау үдерісінде жасанды интеллект технологияларын қолдану жолдары меңгеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі геймификация
Пәннің мақсаты: Білім алушылардың оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін қажетті кәсіби қызметте тиімді психологиялық-педагогикалық технологияларды жобалай және пайдалана білу, теориялық білімді ойынды практикалық қолдану саласына ауыстыра білу, ойын технологияларын пайдалана отырып, білім беру ортасының элементтерін жобалай білу, геймификацияланған оқыту жүйесін құру үшін компоненттерді таңдйды және оның тиімділігін болжай біледі, білім беру процесінде ойын қызметін жобалау үшін ақпараттарды, технологиялық құралдарды, аналитикалық және диагностикалық әдістемелерді қолданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру бағдарламаларын жобалау
Пәннің мақсаты: Ұлттық нормативтік-құқықтық құжаттармен оқу-әдістемелік әзірлемелер негізінде кәсіби және білім беру бағдарламаларын жобалаудың ерекшеліктері мен тетіктері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру жолымен педагогика ғылымдары саласында магистранттың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады, заңнамалық актілердің, білім беру стандарттарының талаптарын ескере отырып, білім беру бағдарламасын құру ерекшеліктерін ажырата алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Smart білім беру жүйелері
Пәннің мақсаты: Оқытудың икемді және ашық ортасын құрады: гаджеттерді, ашық білім беру ресурстарын, басқару жүйесін пайдалану, сандық қоғам және ақылды экономика жағдайында табысты қызмет ету үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады, сонымен қатар 21 ғасырда адамға қажетті құндылықтар, білімдер мен іскерліктерге негізделген электронды ортада болашақ педагогтың кәсіби және ақпараттық құзыреттілігін дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық педагогика
Пәннің мақсаты: Цифрлық сауаттылықты, бағдарламалауды және цифрлық экономиканың басқа да құзыреттерін дамыту бойынша үздік тәжірибелерді тарату мақсатында шет елдердегі мектептер алаңдарында жаңа технологияларды, креативті индустрияларды ұсыну мүмкіндіктерін айтарлықтай кеңейтуге мүмкіндік беретін өнімдердің, цифрлық білім беру ресурстарының цифрлық шешімдерін әзірлеуге және ілгерілетуге қабілетті, оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән магистранттың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға және ауызша және жазбаша шет тілін меңгеруін жетілдіруге бағытталған. Пәнді игеру барысында магистрант өз идеяларын, мақалаларды, есептерді, тағы басқа ғылыми еңбектерді рәсімдеу кезінде жазбаша, ғылыми қоғамдастыққа хабарлау кезінде ауызша түрде шет тілінде жеткізуге машықтанады. Шетелдік ғалымдардың ғылыми еңбектерін түпнұсқа дереккөздерден оқу және шетелдік тәжірибені меңгеру үшін ақпараттарды аудару дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мобильді оқыту және виртуалды нақтылық
Пәннің мақсаты: Білім алушыларды қосымша нақтылық технологияларымен таныстыра отырып,қызығушылығын дамытады және аталған технологияларды тәжірибеде қолдануға, қосымша нақтылық қосымшаларын жасауға үйретеді. Курсты оқып болғаннан кейін білім алушылар қосымша нақтылықты қолдану саласын, қосымша нақтылық түрлерін, қосымша нақтылығы бар қосымшаларды жасау технологиясын және қосымша нақтылық пен виртуалды айырмашылықтарды ажырата біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының іргелі түсініктерін, әлемдегі басқарудың тиімді стратегиялары мен теорияларын зерттейді. Пәнді меңгеру барысында магистрант ұйымдастырушылық мінез-құлықтың психологиялық теорияларын синтездей білу, командада тиімді өзара іс-қимыл жасай білу, команда құру және басқару психологиясының ережелерін ескере отырып, оның жұмысын ұйымдастыру дағдыларын игереді. Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білуді және шиеленістік ситуацияларды басқарудың психологиялық әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бағдарламалық инженерия
Пәннің мақсаты: Бағдарламалық инженерия саласында білім алушылардың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын сенімділік пен сапаға және осындай жобаны басқаруды өзіне алу мүмкіндігіне жоғары талаптармен күрделі бағдарламалық жүйелерді құру және сүйемелдеу бойынша жобаларға өнімді қажетті жиынтыққа дейін кеңейтуді мақсат етеді,автоматты, автоматтандырылған және ақпараттық жүйелерді, деректерді беру құралдары мен ақпараттық ағындарды, диагностикалауды, бақылауды және басқаруды пайдалану саласында сервистік-пайдалану қызметі үшін теориялық және тәжірибелік білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық ғылыми жазба
Пән академиялық жазылым талаптарын меңгеру, ғылыми этика және академиялық адалдық қағидаттарын сақтау негізінде ғылыми мақалалар дайындау тәсілдерін игеруге бағытталады. Мәтін құрастыру әдістері, академиялық жазбалардың түрлері, халықаралық ғылыми дерекқорларды пайдалану жолдары және ғылыми журналдардың құрылымдық әрі мазмұндық талаптарына сай мақала рәсімдеу дағдылары қалыптастырылады. Мақаланы журналдардың онлайн жүйелері арқылы ұсыну тәртібі үйретіледі. Ғылыми деректерді талдау мен библиографиялық ақпаратты өңдеу үдерісінде жасанды интеллект технологиялары қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты есептеу
Пәннің мақсаты: Білім алушыларды жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты есептеу технологиялары саласында терең теориялық біліммен және қолданбалы практикалық дағдылармен қаруландыру. Пән шеңберінде білім алушылар заманауи аналитикалық платформалармен, машиналық оқыту әдістерімен, деректерді өңдеу алгоритмдерімен және бұлттық инфрақұрылымдармен жұмыс істеуді меңгереді. Сонымен қатар, күрделі есептерді шешуге арналған интеллектуалдық жүйелер құруға, үлкен көлемдегі құрылымды және құрылымсыз деректермен жұмыс істеуге, деректерге негізделген шешімдер қабылдауға, ғылым мен өнеркәсіптегі нақты жобаларға жасанды интеллект пен Big Data шешімдерін енгізуге, бұлтты технологиялардың көмегімен масштабталатын және сенімді есептеу шешімдерін жасауға қабілетті мамандарды дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пән жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үдерістің әдіснамалық негіздері мен қазіргі білім беру парадигмалары туралы білімдерді зерттейді. Пәнді оқу барысында магистрант жоғары кәсіби білімнің ролі мен маңыздылығын және жоғары мектеп оқытушысына қойылатын негізгі талаптарды меңгере отырып, жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу әдістерінің түрлерін пайдалануды, нақты ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің әдістемесін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім беру мекемесінің ақпараттық-білім беру ортасын жобалау
Пәннің мақсаты: Білім алушыларда ақпараттық ортаны жобалайды және пайдалану саласында білім, білік және дағды жүйесін қалыптастырады, сондай-ақ білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады, оқу орнының білім беру кеңістігінде жобалау қызметін білу, білім беру жүйесінің инновациялық даму ерекшеліктері, түрлі деңгейдегі білім беру жүйесінде инновацияны енгізу және жүзеге асыру процестерін модельдеу және жобалау тәсілдерін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Информатикадан күрделі және олимпиадалық есептерді шешу әдістері
Пәннің мақсаты: Білім алушылардың шығармашылық әлеуетін, олардың өнімді ақыл-ой қызметіне қабілеттерін, дарынды білім алушылармен жеке жұмыс істеуін, олардың ойлау сапасын қалыптастыру, интеллектуалдық қабілеттерін, тапсырмаларды орындауда табандылығын, шығармашылық тәсілдемесін және стандартты емес міндеттерді шешуде дағдыларын дамытады, есептерді шығарудағы жаңа идеялар мен тәсілдерге түсініктер беру арқылы күрделі және олимпиадалық есептерді шешу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Білім беру жүйесіндегі ақпараттық қауіпсіздік
Пәннің мақсаты: Ақпараттық қауіпсіздіктің мәні мен түсінігін ашады, ақпараттық қауіпсіздіктің қазіргі заманғы тұжырымдамасы, "ақпараттық-коммуникативтік технологиялар саласындағы девиантты мінез-құлық" түсінігі мен мәні, оның түрлері, диагностикасы және алдын алу, болашақ педагогтарды тұлғаның ақпараттық-психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелері мен негіздерін түсінуге дайындайды және ашық білім беру жүйесінде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің бағдарламалық-техникалық құралдарымен таныстырады, Интернет-қатынас ерекшеліктерінің негізгі аспектілерін қарастыру, желілік этикет нормаларын зерделеу, білім беру мекемесінде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жағдайын талдау және бағалау әдістерін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бақылау және бағалаудың заманауи әдістері
Пәннің мақсаты: Оқу нәтижелерін бағалау жүйесіндегі инновация туралы білім негіздерін меңгеруге ықпал ететін құзыреттілікті қалыптастыру, бағалау жүйесін модернизациялаудың басым бағыттары және білім алушылардың жекелеген сипаттамаларын бағалауды интеграциялаудың арнайы әдістерін бағалау кезінде пайдалануды талап ететін пәнаралық (кешенді) өлшеуіштерді құру бойынша оңтайлы жолдарды шығармашылық ізденіске қызығушылығын арттыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бұлттық технологиялар мен сервистер
Пәннің мақсаты: Бұлттық технологиялардың архитектурасы, бұлттық сервистерді жобалаудың тәсілдері мен ерекшеліктері, сонымен қатар негізгі бұлттық платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу дағдыларын меңгереді ,білім алушылар «Бұлттық» технологиялар негізіндегі шешімдермен, сондай-ақ «бұлттық» платформалардың негізгі жабдықтаушыларымен, бағдарламаларымен жұмыс істейді, бағдарламалық қамтама қызмет ретінде, платформа қызмет ретінде, инфрақұрылым қызмет ретінде, деректер қоры қызмет ретінде, ақпараттық жүйелерде бұлттық сервистерді қолдана біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Сараптамалық және зияткерлік оқыту жүйелері
Пәннің мақсаты: Интеллектуалды ақпараттық жүйелерді құру және қолдану теориясы мен практикасы саласында білімді қолданумен байланысты білім алушының әртүрлі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады, ашық және қашықтықтан оқытудың ақпараттық-білім беру ортасын құруға және сүйемелдеуге, жаңа объектілік технологияларды дамытуға, дәстүрлі технологияларды дамытумен қатар оқу материалдарының базасын құрады, сараптамалық және зияткерлік оқыту жүйелерін салаларға ендіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Магистрантың ғылым тарихы мен философиясын терең түсінуіне негізделген пәнаралық дүниетанымын кеңейте отырып, ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қажетті әдістемелік аппаратты дамытады
- Кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас орнату дағдыларын қолданады
- Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады.
- Заманауи аналитикалық әдістер мен жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып, ғылыми-зерттеу нәтижелерін кешенді түрде талдайды
- Халықаралық ғылыми дерекқорлар өнімдерін және жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, ғылыми зерттеу нәтижелерін ғылыми этика талаптары мен академиялық адалдық қағидаттарына сай рәсімдеп, ғылыми еңбектерді әзірлейді
- Білім беруде пәндерді оқыту технологияларын, әдістері мен құралдарын жасай отырып, заманауи оқыту технологиясын оқу процесінде қолдана алады
- Қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, заманауи ақпараттық технологиялардың инновациялық педагогикалық әдістемелерін әзірлейді және жылжытады
- Ақпараттық қауіпсіздік, бұлтты технологиялар мен сервистерді пайдалану дағдыларын меңгере және түсіндіре отырып, тестілік және жүйелік талдау әдістерін зерттеу саласында қолдана біледі
- Педагогикалық міндеттерді жобалау, инновациялық үдерістерді енгізу, модельдеу, жинау, талдау, іріктеу дағдыларын жүзеге асырады және оларды жоспарлау, ұсыну және шығармашылық санаттары бойынша бөледі