Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01712 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP) в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерде кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі және педагогтің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студент тұжырымдамалық аппаратты оқып, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Білім алушы адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс педагогикалық кәсіптің дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік маңыздылығын зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Студенттердің пәнді игеруі педагогиканың, психологияның, медиа-педагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сондай-ақ педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы портфолионы ұсынады және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ фольклоры және оқыту негіздері

    Болашақ мұғалімдер фольклордың, фольклор мен жазба әдебиеттің, халық ауыз әдебиетінің түрлерінің қоғамдық мәні мен ерекшеліктерін зерттейді. Оқушылардың қазақ ауыз әдебиетінің табиғаты мен шығу тегі, таралуы, сақталуы, жанрлық классификациясы туралы түсініктерін қалыптастыруға үйренеді. Болашақ ұстаздар халық ауыз әдебиеті арқылы оқушылардың талдау қабілетін қалыптастырып, дүниетанымын кеңейтуді үйренеді. Оқушыларға қазақ ауыз әдебиетінің шығу тегі, жанрлық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерін талдауға, ақпарат жинауға, әртүрлі мәтіндерді түсінуге және түсіндіруге үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің фонетикалық жүйесі және оқыту негіздері

    Курс барысында болашақ мұғалімдер тілдің фонологиялық және фонетикалық теориялық негіздерін, қазақ тілі фонетикасының ерекшеліктерін, дыбыс жасалуын, тіл заңдылықтарының табиғатын меңгеру арқылы дұрыс ауызша және жазбаша сөйлеудің негіздерін меңгереді. Тәжірибеленуші мұғалімдер тілдің фонетикалық және фонологиялық ерекшеліктерін, заңдылықтарын меңгереді, фонетикалық талдауды кәсіби қызметінде қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті, оқыту негіздері

    Орхон жазуындағы жәдігерліктер. «Күлтегін» жырының көркемдік ерекшеліктері. Қорқыт ата кітабы. «Оғыз-қаған» эпосы. Жүсіп Баласағұн. Ахмед Иүгінеки «Ақиқат сыйы». Қожа Ахмет Иассауи.«Даналық кітабы». Сүлеймен Бақырғани «Бақырғани кітабы». Алтын Орда дәуіріндегі әдебиет. Xорезми. Құтб. Насреддин Рабғузи. «Кодекс Куманикус». Сайф Сарай «Түркі тіліндегі Гүлістан». Дүрбек. Әбілғазы «Түркі шежіресі». Қадырғали Жалаиыри «Шежірелер жинағы». Хайдар Дулати. «Рашидтің тарихы». Бабыр.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің лексикологиясы және оқыту негіздері

    Болашақ мұғалімдер қазақ тілінің сөздік құрамының теориялық ерекшеліктерімен және әр сөзді әдеби, сауатты сөйлеуде дұрыс қолданудың әдіс-тәсілдерімен танысады, оларға сөздің құрылымын, сөздік қорын, мағынасын теориялық және практикалық тұрғыдан үйретеді. Олар қазақ тілінің сөздік құрамы мен құрылымының, фразеологизмдердің рөлін, сауатты, әдеби-мәдени сөйлеудегі сөздердің мағынасын түсіндіре алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы және оқыту негіздері

    Мектепте білім беруде оқушылардың сауатты сөйлеу мен жазу дағдыларын жетілдіруде, мәтін құрастыруда, көпшілік алдында сөйлеуде сөздерді байланыстыра алу, сөздердің жасалу жолдарын ажырата алу әдістерін үйрету үшін, ойды жетік жеткізудегі қосымшалар қызметін таныту үшін қажет. Сонымен бірге пән жалпы барлық ғылым саласының ғылыми, әдеби теориялық және терминдік негіздерін жасау мен қалыптастыруда басты тілдік теориялық негіздеме болатындығымен маңызды Пәннің оқытылу әдістемесі Дәрістік, дағдыландыру сабақтары; бейне сабақтар, интерактивті тақта арқылы слайдтық таныстыру, түсіндіру сабақтары; кейстік тапсырмалдар, жаттығу жұмыстары, карточкамен жұмыс, СӨЖ тапсырмалары, т.б. арнайы оқыту әдістері, топтық жұмыс, жеке жұмыс, алты технология түрлері бойынша әдістерді қолдану Құзыреттілік Арнайы құзыреттілік – пәннің маман ретінде толыққанды игерілгендігі; кез келген тілдік пәнмен байланысын көрсете алуы мен негізін аша білуі; сөздердің жасалу негізін тани білуі мен морфологиялық түрлену сипатын, қызметін тарихи, логикалық жақтан жеткізе білуі; Ақпараттық құзыреттілік- қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы бойынша қажетті жалпылама жүйеленген, жинақы әрі нақты ақпараттық мәлімет бере білуі; пәнге қатысты ақпарат ала біліп, оны тұжырымдап, қорытып, қолдана алуы; маман ретінде айналымға түсіріп, жеткізе білуі; Логикалық талдау құзіреттілігі –маман ретінде өз пәніне қатысты білімін жүйелі талдау арқылы көрсете білуі; өз ақыл-ойымен жеке тұжырымы мен көзқарасын танытуы; қызметтік міндетін орындау арқылы өзін өзі таныту қабілетінің көрінуі; өзіндік дамудың болуы; пәндік білім бойынша дүниетанымы мен ой-өрісінің тереңдігі. Бағыттық – пән бойынша білімін, пәннің ішкі кәсіби белгілерін салалық бағытқа негіздей білуі; кәсіби бағдар беруде қолдана білуі, теориялық ерекшеліктерін әдістемелік бағытта оқытуда айқындап алуы; оқытуда «жеңілден – ауырға; ауырдан – жеңілге» әдісімен тәжірибелік, теориялық талдама нәтижелерін қорыта білуі Білім алушыларды бағалау әдістері: аралық бақылау, емтихан, тест және ауызша тапсырмалардан тұрады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғасыр мен ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті және оқыту негіздері

    ХІХ ғ. қазақ әдебиетінің жалпы сипаты. «Зар заман» ақындары. Д.Бабатайұлы, Махамбет, Шернияз, Шортанбай, Сүйінбай, Майлықожа, Базар Оңдасұлы, Мұрат Мөңкеұлының шығармашылық мұрасы. Ш.Бөкеев шығармаларындағы лирикалық сыршылдық, философиялық мазмұн. ХІХ ғ. поэзиясындағы әнші ақындардың шығармашылық ерекшеліктері. Шоқанның шығармашылық тұлғасы. Абай шығармашылығы. ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің даму үрдісі: тарихи-саяси, ілеуметтік жағдайдың әдебиеттегі көрінісі. Қазақ әдебиетінің ХХ ғасыр басындағы әдеби процессінің зерттелуі. Әдеби процесстегі ағымдар мен бағыттар, әдеби бағыт, әдеби процестің көркемдік-эстетикалық ұстанымдарын құрайтын түсініктер. 1916 жылғы ұлт азаттық көтеріліске байланысты туған жырлар. Азатшыл демократ бағыт, қаламгерлердің шығармаларының көркемдік мәні, идеялық ұстанымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ тілі емлесі мен тыныс белгілері

    Болашақ мұғалімдер қазақ тілі сөздерінің жазылу заңдылықтары мен лингвистикасына теориялық саралау жүргізеді. Қазақ тілінің емле ережелерін, тыныс белгілерінің теориясын меңгеруге үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кеңестік кезең тұсындағы қазақ әдебиеті және оқыту негіздері

    Кеңестік дәуірдегі қазақ әдебиетінің даму бағыты; сол кезеңдегі тарихи, қоғамдық, саяси-әлеуметтік жағдайдың әдебиеттің дамуына тигізген әсері. Осы дәуірдегі әдебиеттің тарихи, идеялық-көркемдік табиғатын жаңаша танытудағы ғылыми-сыни еңбектер. Кеңестік дәуір әдебиетінің ішінара кезеңдерге бөлінісі. Әр кезеңдегі қазақ кеңес әдебиетінің даму бағыты. Жанр табиғаты, шығарманың көркемдік әлемі, туындының жазылу тарихы, типтендіру мәселелері. С.Сейфуллиннің шығармашылық өмірбаяны. Сәкен поэзиясының өзіндік ерекшеліктері. Б.Майлин - әңгіме жанрының шебері. Б.Майлин повестерінің тақырыбы, идеясы, бейне және тип. М.Жұмабаевтың поэзия әлеміндегі көркемдік ізденістері. Ақын поэмаларындағы шеберлік. Образдардың сомдалуы, сиволикалық мәні. ҰОС және соғыстан кейінгі жылдардағы қазақ әдебиетінің өзіндік ерекшеліктері, белгілі қаламгерлер М.Әуезов, Ғ.Мүсірепов, С.Мұқановтардың әдеби үрдістегі орны. Олардың шығармашылық мұрасын бүгінгі күн тұрғысынан талдау. ХХ ңасырдың 60-90 жылдардағы әдебиеттегі «жылымы» кезеңі, идеялық-тақырыптық және көркемдік ізденістер. Оқыту әдістері мен оқыту: активті, интерактивті, репродуктивтік. Студент белсенділігі: дәуірлік кезеңдегі көркем әдебиеттің өзіндік ерекшеліктерін ашып көрсету үшін көркем мәтінді талдай алу әрекетіндегі студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ), дәрістен алған теориялық білімін жинақтап, ғылыми ойлауын арттыру үшін студенттің оқытушының бірлесіп жұмысы (СОӨЖ). Бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету: интерактивті тақта, АКТ. Білім алушыны бағалау тәсілдері: аралық бақылау ауызша, қорытынды бақылау ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіркес пен жай сөйлем синтаксисі және оқыту негіздері

    Барлық синтаксистік заңдылықтар мен құбылыстар айқындалатын болады Білім беру мен оқытудың әдістері: педагогтік бағыттағы білім беру мен түсіндіру, баяндау, талдау әдістері Студенттің қызметі:сөйлесім әрекетін меңгереді Бағдарламалық қамтамасыз ету мен құрал-жабдықтар: АКТ, электрондық оқулықтар және т.б. Білім алушыларды бағалау әдістері: аралық бақылау, емтихан, тест және ауызша тапсырмалардан тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бағалау және дамыту

    Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығармашылық жазба жұмыс негіздері

    «Шығармашылық жазба жұмыс негіздері» пәні – студенттерді ғылыми-зерттеу жұмысының барлық түрлерімен, басқаша айтқанда, студенттің ғылыми-зерттеу жұмысының аспектілерімен арнайы таныстыру мақсатын көздейді. Мұндай бағыттағы мақсат төмендегідей міндеттерді белгілейді: шығарма жазудың жолдары мен оған қойылатын талаптарды меңгерту; эссе жазуға машықтандыру; ғылыми мақала мен ғылыми баяндама жасауға машқтандыру; публицистикалық мақала және рецензия негіздемесін қалыптастыру жолдарын меңгерту, ғылыми жоба сұраныстарын қанағаттандыру; ғылыми еңбектер жазудағы ерекшеліктерді игерту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтарға) іскерлік дағдыларды, экономика негіздері мен қаржылық сауаттылықты дамыту үшін теориялық білім береді. Мазмұны: экономика және қаржылық сауаттылық негіздері, жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет, жеке тұлғалардың банкроттығы және жеке қаржылық қамтамасыз ету, кәсіпкерлік: түсінігі, оның негізгі түрлері және ұйымдастыру формалары, шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау және бағалау. Пәнің дағдылары: шешендік өнері, бизнесті басқару дағдылары, заманауи қаржылық құралдарды пайдалану дағдылары, өзіндік адамгершілік және азаматтық ұстанымын дамыту дағдылары; халық үшін қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау және басқару дағдылары. Оқыту нәтижелерін бағалауы топтық жұмыс, жобаны қорғау және тестілеу түрінде болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ жазу тарихы

    Болашақ мұғалімдер дыбыс-таңба, дыбыс-әріп, әріп-таңба туралы түсініктерін тереңдете отырып, қазақ жазуының тарихын білумен қатар қазақ жазуының қалыптасуын дамытады. Олар қазақ әліпбиінің бұрынғы және қазіргі түрлеріне теориялық талдау жасайды. Болашақ мұғалімдер оқушыларына қазақ жазуының қалыптасуы туралы мағлұмат беріп, қазақ жазуының дамуындағы тарихи кезеңдерді түсіндіріп, талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құрмалас сөйлем синтаксисі және оқыту негіздері

    Құрмалас құрамындағы байланыстарды ажыратуды меңгертеді. Білім беру мен оқытудың әдістері: Педагогтік бағыттағы білім беру мен түсіндіру, баяндау, талдау әдістері Студенттің қызметі:. Тыңдалым әрекетін жетілдіру Бағдарламалық қамтамасыз ету мен құрал-жабдықтар: АКТ, электрондық оқулықтар және т.б. Білім алушыларды бағалау әдістері: аралық бақылау, емтихан, тест және ауызша тапсырмалардан тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Функционалдық сауаттылық және оқыту негіздері

    Республиканың әр жерінен келген білім алушылардың қазақ тілі бойынша білімдерін тәжірибелік курс арқылы алдын ала бір жүйегеге түсіру, қазіргі қазақ тілі курсын нәтижелі оқуға, меңгеруге даярлау. Оқу сауттылығы мен жазу сауаттылығы негіздерін бекіту. Тілдік талдау жолдарының бастапқы негіздерін үйрету. Сөйлеу қолданыстарын толық игере, сауатты жазуға, әдеби тілде сөйлеуге дағдыландыру Білім алушыларды бағалау әдістері: ағымдық және аралық бағалауды ауызша және тест түрінде, қорытынды бағалау ауызша емтихан

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті және оқыту негіздері

    Қазақ поэзиясындағы тәуелсіздік идеясының көрініс табуы. Адам болмысының ұлттық поэзияда суреттелуі. Қазіргі поэзиядағы тақырыптық ерекшеліктер, жанрлар жүйесі мен көркемдік-эстетикалық құндылықтар, тілдік-стильдік сипаттар. Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ прозасының даму үрдістері. Ұлттық прозаның шағын, орта және кең көлемді түрлерінің бағыт-бағдары мен өзіндік өзгешеліктері. Қазақ әңгімесінің тақырыптық-идеялық және көркемдік сипаты. Қазіргі повестердегі қоғамдық құбылыстар мен өмірдің ақиқат жайттары, адам болмысы, уақыт бедері, табиғаттың көркем көріністері. Қазіргі романдардың жанрлық ауқымы. Драматургия жанрының басты бағыттары мен ерекшеліктері. Қазіргі драмадағы тарихи тақырыптар, халық өмірі мен кезеңі, танымал тұлға мен тағдыр талқысы, әлеуметтік және отбасылық мәселелер мәні. Қазіргі кезең тақырыптарының театр өнерінен алар орны. Оқыту әдістері мен оқыту: активті, интерактивті, репродуктивтік Студент белсенділігі: дәуірлік кезеңдегі көркем әдебиеттің өзіндік ерекшеліктерін ашып көрсету үшін көркем мәтінді талдай алу әрекетіндегі студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ), дәрістен алған теориялық білімін жинақтап, ғылыми ойлауын арттыру үшін студенттің оқытушының бірлесіп жұмысы (СОӨЖ) Бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету: интерактивті тақта, АКТ Білім алушыны бағалау тәсілдері: аралық бақылау ауызша, қорытынды бақылау ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әдебиет теориясы

    Болашақ мұғалімдер көркем шығарманы талдау, сараптау әдістемесін зерттеп, әдебиеттегі теориялық ұғымдардың негіздерін меңгереді. Олар мектептегі қазақ тілі мұғаліміне қажетті әдебиет саласының теориялық негіздерін көрсетеді. Сондай-ақ әдеби үдерістің анықтамасымен, әдебиеттің жанрлары мен түрлерімен, көркемдік тәсілдерімен, ағымдары мен бағыттарымен танысады. Болашақ ұстаздар көркем әдебиеттің өнер ретіндегі ерекшеліктерін, оның идеялық мәні мен әлеуметтік болмысын, даму заңдылықтарын және көркем шығарманы талдау қағидаттарын зерттейді. Әдебиеттанудағы теориялық ұғымдар мен категорияларды меңгеруге үйренеді. Сондай-ақ олар мәтіннің кез келген түрін талдауды үйренеді және оқушыларды көркем шығарманың эстетикалық табиғатын тануға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    Мақсаты: студенттерді қазіргі тіл теориясының негізгі тұжырымдарымен, тіл білімінің даму тарихымен, қазіргі әлемдік лингвистикадағы өзекті бағыттар туралы түсінік қалыптастыра отырып, тіл білімі мәселелерімен және зерттеу жіктемесімен таныстыру. Пәннің мазмұны: Кіріспе: Тіл білімі ғылымдар жүйесінде жеке ғылым ретінде, басқа ғылым салаларымен байланысы, өзіндік сипаттары. Тіл білімі ғылымының теориясы, таңбалық сипаты. Тіл білімі ғылымының тарихы. Ежелгі Грек, Қытай, Үнді, Түркі тіл білімі. Орта ғасыр тіл білімі. XV-XVIII, ХІХ ғасыр тіл білімі және салыстырмалы-тарихи грамматика. ХІХ ғасыр және ХХ ғасыр тіл білімі ондағы негізгі бағыттар мен мектептер. ХХ ғасыр тіл білімі және структурализм. Структуралық тіл білімінің идеясы, оның негізгі белгілері, мектептер. ХХІ ғасыр тіл білімі. ХХ-ХХІ ғ. тоғысындағы тіл білімі. Оқыту әдістері мен оқыту: активті, интерактивті, репродуктивтік. Студент белсенділігі: ғасырлар тоғысындағы жалпы тіл білімінің өзіндік ерекшеліктерін танып, түсіну үшін теориялық ақпарат (теориялық, тұжырымдамалы, танымдық, ) алу әрекетіндегі студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ), алған білімін жинақтап, жинақтаған білімін, ғылыми ойлауын арттыру үшін студент пен оқытушының бірлесіп жұмыс жасайды (СОӨЖ). Бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету: интерактивті тақта, АКТ. Білім алушыны бағалау тәсілдері: аралық бақылау тест, сұрақ-жауап, қорытынды бақылау ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы

    Болашақ мұғалімдер оқыту технологиясын көрсету және оның теориялық негіздерін түсіндіру арқылы қазақ тілін оқытудың өзіндік жолдарын дамытады. Мектепте қазақ тілін оқытудың теориясы мен технологиясын қарастырып, талдауға үйренеді, сонымен қатар қазақ тілін оқытудың әдіс-тәсілдері мен технологияларын түсіндіреді. Қазақ тілін оқытудың теориясы мен технологиясының негіздерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аударма ісі

    Аударма бірліктері мен стратегиясы. Аудару тәсілдері. Аудару бірліктері мен мәтіннің мүшеленуі. Штамп. Аударма барысындағы түрленім жолдары. Аударманың лексикалық, грамматикалық және стилистикалық тәсілдері. Метафора, метанимияның аударылу ерекшеліктері. Сөз тіркесі және сөйлем деңгейіндегі түрленулер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдебиетін оқыту теориясы мен технологиясы

    Болашақ мұғалімдер әдебиетті оқытудың әдістері мен технологияларын, сондай-ақ оларды қолдану жолдарын енгізеді және талдайды. Оларды іс жүзінде көрсетіп, қазақ әдебиетін оқытудың таңдалған әдіс-тәсілдері мен технологияларының түрлеріне түсініктеме беріп, талдау жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем әдебиеті және оқыту негіздері

    Аңыз және ауызша шығармашылық. Өнер және әдебиет. Ежелгі грек эпосы. Киелі кітап. Ежелгі Қытай әдебиеті. Ежелгі Үндістан әдебиеті. Ежелгі Жапон әдебиеті. Орта ғасырлық роман. Дантенің «Божественная комедиясы». Қайта жаңғыру дәуірінің романы мен драмасы. Ағартушылық әдебиеті. Әлем әдебиетінің ХХғ. мен «күміс» ғасыр әдебиеттерінің шығармашылық ізденістері. ХХғ. әдебиеті мен театры. Орта ғасырлардағы шетел әдебиетіндегі бағыттары, жаңа кезеңдегі Қайта өрлеу. ХІХ ғасыр мәдени-тарихи дәуір ретінде. ХІХ ғасырдың І жартысындағы Романтизм көркем әдіс және әдеби бағыт ретінде. XX ғасырдағы шетел әдебиетінің негізгі даму тенденциялары. Бағыттар, ағымдар, мектептер. Франция әдебиеті. Ұлыбритания әдебиеті. АҚШ әдебиеті. Германия әдебиеті Оқыту әдістері мен оқыту: активті, интерактивті, репродуктивтік Дәстүрлі білім беру технологиялары білім беруде қолдануды білдіреді практикалық сабақтар сияқты жұмыс әдістерінің процесі. Сондай-ақ, курста жаңа ақпараттық технологияларды қолдану, атап айтқанда, - мультимедиялық бағдарламалар (дәріс тақырыптары бойынша презентациялар), - фотоматериалдар (шетелдік басылымдарға иллюстрациялар, арналған фотоматериалдар оқылатын шығармалардың авторларына), - аудиоматериалдар (аудиокітаптар, зерттелетін авторлармен сұхбаттан үзінділер шығармалар), - бейнематериалдар (зерттелетін жұмыстардың бейімделуі). Сабақтарды өткізу кезінде белсенді және интерактивті нысандарды пайдалану көзделеді сабақтар: пікірталастар, презентациялар, сахналау. Студент белсенділігі: дәуірлік кезеңдегі көркем әдебиеттің өзіндік ерекшеліктерін ашып көрсету үшін көркем мәтінді талдай алу әрекетіндегі студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ), дәрістен алған теориялық білімін жинақтап, ғылыми ойлауын арттыру үшін студенттің оқытушының бірлесіп жұмысы (СОӨЖ) Бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету: интерактивті тақта, АКТ Білім алушыны бағалау тәсілдері: аралық бақылау ауызша, қорытынды бақылау тест түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салғастырмалы грамматика

    Болашақ мұғалімдер қазақ-орыс тілінің грамматикасын салыстыра отырып, өзге ұлт өкілдерін оқытуды, тіл ерекшеліктерін көрсетуді және оларды тіл үйретуде қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аударма теориясы мен практикасы

    Аударма процесінің негіздерін, принциптерін және заңдылықтарын зерттейтін ғылым. Аударма практикасы теорияны қолдана отырып, аударма жұмыстарын орындау әдістерін үйретеді. Практикалық аспектілер, мысалы, мәтінді аудару, сөздерді дұрыс таңдау, контексті дұрыс түсіну және мәдени ерекшеліктерді ескеру арқылы жүзеге асады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Аналитикалық ойлауды дамытады, ғылыми-зерттеу қызметінде дағдыларды меңгереді; ғылыми деректерді өңдеу бойынша сапалы жұмыс жүргізеді; ғылыми қызметті іске асыруда субъективтілік пен жауапкершілікті арттырады; өзіндік көзқарасы қалыптасады.
  • Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері, негізгі ұғымдары туралы біледі.
  • Педагогикалық үдерісте білім беру және тәрбиелік міндеттерді, оқытудың түрлерін, формаларын және әдістерін біледі, алған білімдері негізінде білім беру үдерісін басқарудың әдістері мен құралдарын, принциптері мен аңдылықтарын меңгереді. Инклюзивті, жалпы білім беретін мектептердің арнайы сыныптары мен үйден оқыту жағдайында оқушыларды инклюзивті оқыту үлгісін қолдану жұмыстарын ұйымдастыруды, жоспарлауды және шешім қабылдауды үйренеді.
  • Педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі, оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды.
  • Әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуге кешенді тәсілді қолданады, адамның когнитивті және тұлғалық даму процесінің бөлігі ретінде үздіксіз оқыту тұжырымдамасын түсінеді және іс жүзінде қолданады, сонымен қатар жеке, қоғамдық және желілік деңгейлерде қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады.
  • Адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын, оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады.
  • Әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады, өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
  • Оқу мен оқытудың инновациялық стратегияларын, сондай-ақ пән бойынша ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді сабақ/сабақ жоспарлары, оқу және сыныптан тыс іс-шаралар негізінде білім беру үдерісін және/немесе сыныптан тыс іс-шараларды жобалау, өткізу және бағалау әдістері мен құралдарын қолданады; эксперименттердің нәтижелерін және/немесе жиналған деректерді талдап, қорытынды жасайды.
  • Қазақ тілінің фонетикалық жүйесі мен дыбыстық құрылымы, заңдылықтары, ішкі ерекшеліктері туралы теориялық ұғымдарды түсіндіреді; фонетикалық терминология мен транскрипцияны қолданады; кешенді фонетикалық талдау әдістерін қолданады; тіл фонетикасын теория мен практикада оқытады.
  • Қазақ әдеби тілінің лексикалық-фразеологиялық жүйесін, негізгі категорияларын түсіндіреді; лексикалық және фразеологиялық бірліктердегі парадигматикалық, синтагматикалық байланысты, лексикалық бірліктердің арақатынасын түсінеді.
  • Мәнмәтіндегі сөздерді мәтіннің мағынасына қарай талдайды; сөзжасамның ғылыми-теориялық негіздерін түсіндіреді; сөзжасамдық талдау жүйесін және сөз тудырушы жұрнақтарды түсіндіреді; қазақ тілі морфологиясының ғылыми теориясын түсіндіреді; сөзді түрлендіру жүйесі туралы құзыреттілікке негізделген білімге ие.
  • Қазақ тілінің синтаксис теориясы мен синтаксистік құрылымын түсіндіреді; синтаксистік ұғым бірліктерін ажыратады; қазіргі қазақ әдеби тілінің нормаларына сәйкес сөйлем құрастырады; сөз тіркестеріне, сөйлем түрлеріне жан-жақты талдау жүргізеді.
  • Шешендік өнер мен логикалық ойлауды қолданады; ұлттық құндылықтарды, қазақ ауыз әдебиетінің тарихын, фольклортану мен фольклортанулық зерттеулерді түсіндіреді; көне түркі әдебиетіне ортақ әдеби және мәдени ескерткіштерге сипаттама береді; ақындар мен айтушылар поэзиясын түсініп, пікір айтады.
  • Қазақ әдебиетіндегі негізгі әдеби мотивтерді сипаттайды; жазба әдебиеттің қалыптасуы мен дамуын түсіндіреді; тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті қайраткерлерінің мұрасын меңгереді; прозаға, поэзияға және драматургияға, сатира жанрындағы жаңашыл ізденістерге, жаңашыл әдебиеттану мен әдеби сынға қатысты шығармаларды ұсынады.
  • Дүние жүзі әдебиеті тарихының қалыптасуы, дамуы, тенденциялары мен концепцияларын түсінеді; қазақ және әлем әдебиетін салыстырады; автор мен кейіпкер арасындағы байланысты түсіндіреді; әдеби гендер мен тип, әдеби мектептер, әртүрлі ағымдар мен стильдер туралы негізгі түсініктерді меңгереді; пәндік ұғымдарды, ережелерді, теориялық талдау әдістерін түсіндіреді.
  • Мәтінге тілдік, логикалық талдау жүргізеді; оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіреді; мәтіннің негізгі идеясы мен мазмұнын анықтайды; жалпы тілдік құзыреттілігін және тыныс белгілері мен емле ережелерін білуін көрсетеді; орфографиялық талдау жүргізеді.
Top