Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01510 Физика мұғалімдерін дайындау в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орта мектептегі заманауи физикалық практикум

    Мақсаты: орта мектеп оқушыларын оқытудың маңызды бөлігі болып табылатын физиканы оқытудың политехникалық бағытын білім алушыларда қамтамасыз ету; физикалық практикум мазмұнының ерекшеліктерін түсіндіру; негізгі және орта мектептің білім беру сатыларында физикалық практикумның зертханалық жұмыстарын орындау кезінде қызмет құрылымын қалыптастыру әдістемесін меңгеру; физика пәні бойынша аудиториялық және аудиториядан тыс сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесін білім алушылардың меңгеруі, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды практикумға қатысуын қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикадан күрделі есептерді шешудің әдістемесі

    Мақсаты: білім алушылардың физика курсының есептерін талдау мен шешудің жалпы әдістерін игеруі; типтік есептерді шешуді оқыту әдістемесінің негізгі принциптерімен танысуы; күрделілігі жоғары есептерді шешуге үйрету және курс материалын терең және саналы түрде игеруге ықпал ететін өзіндік физикалық тапсырмаларды дербес әзірлеуге үйрету; берілген тақырыпқа тапсырмалардың тақырыптық таңдауын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қатты дене физикасының заманауи мәселелері

    Мақсаты: білім алушыларға заманауи ғылымның жай-күйі, білім беру трендтері, жаңартылатын энергетиканың перспективалары, табиғи энергия көздерін терең өңдеу тәсілдері туралы білім беру; білім алушыларды жаңартылатын энергия көздерін пайдалану саласында іргелі біліммен, практикалық дағдылармен қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Нанофизика және жаңа материалдар

    Мақсаты: түбегейлі жаңа қасиеттері бар материалдар өндірісінде қолданылатын наноматериалдар мен нанотехнологиялардың негіздерін білім алушылардың игеруі; дәстүрлі және жаңартылатын энергетика, денсаулық сақтау, тамақ өнімдерін өндіру сияқты салалардағы тапсырыстардың тиімді шешімдерін көрсету; әртүрлі морфологиялық және наноқұрылымдардың қасиеттерін синтездеу тәсілдерімен, әдістерімен таныстыру; ядролық технологияда материалдарды қолдану перспективаларын көрсету; иондық (ядролық) тректерді қалыптастыру және практикалық қолдану процестерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикадан деңгейлік есептерді шешудің әдістемесі

    Мақсаты: "физика пәні бойынша оқу тапсырмалары" ұғымын білім алушыларда қалыптастыру; физика курсы бойынша негізгі есептерді шешуге үйрету; есептерді шешу бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен сабақ өткізу әдістемесін меңгеру. Арнайы курс орта мектепте және бакалавриатта оқығаннан кейін негізгі физикалық оқу есептерін өз бетінше шеше алмайтын магистранттарға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименттік физикалық есептерді шешу әдістемесі

    Мақсаты: білім алушылардың эксперименттік физикалық есептерді шешу әдістемелерін меңгеруі, олардың жалпы физикалық білім беру жүйесіндегі орнын анықтау; олимпиадалардың эксперименттік турының есептерінің негізіндегі "Механика", "Молекулалық физика", "Электромагнетизм", "Оптика" бөлімдері бойынша зертханалық тапсырмаларды орындау; білім алушыларды осы қызмет түріне дайындау үшін әдістемелік ұсынымдар әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: басқару жүйесіндегі басқарушылық шешімдердің нәтижелілігін, тиімділігі мен сапасын арттыру, сондай-ақ басқарушылық ортадағы өзара әрекеттесуді оңтайландыруға ықпал ететін құзыреттерді қалыптастыру мақсатында басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайлары мен жеке ерекшеліктерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физиканы басқа пәндермен кіріктіріп оқыту әдістері

    Мақсаты: орта мектепте физика пәні бойынша оқу процесінде жаратылыстану циклі пәндерімен физиканың пәнаралық интеграциясын жүзеге асырудың әдістемелік негіздерін білім алушының игеруі; пәнаралық интеграцияны жүзеге асыру тәсілдерін білуі, физиканың басқа жаратылыстану-ғылыми пәндермен интеграциясының ерекшеліктері туралы білім әзірлеу, физиканың басқа пәндермен байланысын іске асырудың негізгі нысандарын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орта мектепте ішкі және сыртқы бағалауды өткізу ерекшеліктері

    Мақсаты: білім алушылардың білім беру нәтижелеріне, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған мониторинг технологияларын игеруі және іске асыруы; білім алушы оқу жетістіктері мониторингінің нәтижелерін талдау негізінде оқуда қиындықтары бар балалардың әртүрлі санаттарымен түзету-дамыту сабақтарының бағдарламаларын жобалай және іске асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физикалық процестерді модельдеу және компьютерлік симуляциялар

    Мақсаты: физика сабақтарында компьютерлік модельдерді қолданудың негізгі әдістерін қарастыру. Физиканы оқытуда компьютерлік модельдерді қолданудың негізгі артықшылықтарын және физиканы оқытуда компьютерлік модельдердің маңыздылығын көрсете отырып, физиканы оқытуда компьютерлік модельдерді қолдану үшін білім алушылардың білімін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Мақсаты: магистранттардың кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгерту. Мазмұны: жоғары мектеп педагогикасы: пәні, міндеттері, қызметтері, педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны. Жоғары білім құбылыстары мен процестерінің мәні, оның негізгі даму тенденциялары. Жоғары мектептің педагогикалық үдерісінің құрылымы. Студенттерді оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың технологиялары, әдістері мен формалары. Жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физиканы оқытуда жасанды интеллектіні қолдану әдістері

    Мақсаты: білім алушылардың кеңселік қосымшалары арқылы әр түрлі типтегі цифрлық білім беру ресурстарын жобалау дағдыларын, бейне және аудио ақпаратпен жұмыс істеуге арналған бағдарламаларды, анимация редакторларын және сайттардың констукторын игеруі; оларды оқу процесінде қолдану әдістемелерін игеру; оқытуды өз бетінше жобалау, әзірлеу және іске асыру дағдыларын дамыту және өзге де цифрлық білім беру ресурстарын игеру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс істеу кезінде оқу қызметін жобалаудың ғылыми-әдістемелік негіздерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытуда ғылыми педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру

    Мақсаты: ғылымның қазіргі жай-күйі турлы түсінікті білім алушыда қалыптастыру, Қазақстан Республикасындағы ғылыми қызметтің құқықтық негіздері, ғылыми зерттеулер этикасы туралы түсінік қалыптастыру; педагог-зерттеуші мамандығын игеру; педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздерін және оның кезеңдерін білу; ғылыми зерттеу әдістерін игеру; ғылыми мақалаларды жариялау дағдыларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика бойынша элективті курсты әзірлеу

    Мақсаты: ғылымды, технологияны және техниканы дамытудың басым бағыттары бойынша элективті курстардың авторлық бағдарламасын әзірлеу әдістемесін меңгеру; физиканы оқыту процесінде оқушыларды политехникалық даярлау мақсатында оқушылардың нақты және жалпыланған ғылыми білімдерін қалыптастыру үшін элективті курстардың мүмкіндіктерін бағалау, кәсіпті саналы түрде таңдау, оқушылардың өзіндік білім беру траекториясын таңдау арқылы оқуды дараландыру, оқушылардың әлеуметтік белсенділігін белсендіру; оқушылардың алдына мақсат қою және міндеттерді тұжырымдау дағдыларын игеру, оқушылардың аудиториядан тыс іс-әрекетін ұйымдастыру, іске асыру тәжірибесін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытуда білім беру инновациялық технологиялар

    Мақсаты: оқыту үдерісіне инновациялық технологияларды енгізу кезінде білім алушылардың танымдық қызметінің ерекшеліктері туралы білімін әзірлеу; білім беру әсерін бағалау тәсілдерін білу; физиканы оқытуда инновациялық технологияларды енгізу мүмкіндіктерін дамыту; нақты технологияға сәйкес оқу үдерісін жоспарлау және нақты технологияның білім беру әсерлерін бағалау мүм-кіндіктерін дамыту; ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды ескере отырып физика сабағы бойынша берілген тақырыпқа қысқа мерзімді жоспарды дайындау дағдылары мен мүмкіндіктерін үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту кезінде дарынды балалармен жұмыс істеу әдістемесі

    Мақсаты: білім алушыларды "балалардың дарындылығы" ұғымымен, дарындылық түрлерімен, оның диагностикасымен, дарынды баланың жеке басының ерекшеліктерімен таныстыру; білім алушыларды дарынды балалардың психоәлеуметтік және танымдық даму ерекшеліктерімен таныстыру; дарынды балаларды анықтау және ұстау, сүйемелдеу және олармен жұмыс істеу технологияларын игеру; дарынды балаларға қолайлы дамытушы оқу жағдайларының проекциясын құру дағдыларын дамыту. білім алушылардың жеке басы мен қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика бойынша оқу үрдісін жобалаудың ғылыми негіздері

    Мақсаты: пән мұғалімінің жобалау қызметін жүзеге асырудың ғылыми-әдістемелік негіздерін игеру; оқу материалын мазмұнын жобалау қабілетін дамыту; оқыту нысандарын, әдістері мен құралдарын, оқытудың заманауи технологияларын таңдауды үйрету; педагогикалық жағдайларды, оның ішінде физиканы оқыту нәтижелерін ақпараттық, эксперменталды тексеруге байланысты мәселелерді жобалауға үйрету; ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс кезінде оқу қызметін құрудың ғылыми-әдістемелік негіздерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта физикасы, экология және жасыл технологиялар

    Мақсаты: білім алушыларда табиғи процестердің физикалық негіздері, экологиялық проблемалар және жасыл технологиялардың жұмыс істеу принциптері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ тұрақты даму және қоршаған ортаны қорғау мақсатында экологиялық міндеттерді талдау, бағалау және шешу үшін жеке әдістер мен тәсілдерді қолдану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика мұғалімінің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар

    Мақсаты: білім берудегі деректерді, ақпараттық компьютерлік технологиялардың өңдеудің негізгі тәсілдерін игеру; кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу үшін АКТ әдістерін қолдану дағдыларын дамыту; оқу және оқудан тыс қызметте іске асырылатын оқу сабақтарының әртүрлі түрлерін өткізу кезінде АКТ құралдарын пайдаланудың уақытша әдістерімен және әдістерімен танысу, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика бойынша білім беру үдерісіндегі Смарт-технологиялар

    Мақсаты: смарт-технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, жалпы және қосымша білім беру жүйесінде білім беру процесін ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздерін білу жүйесін қалыптастыру; смарт-технологиялар құралдары бойынша физиканы оқытудың әдістемелік модельдерін, әдістемелері мен технологияларын әзірлеу және іске асыру іскерліктерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде әлемдік ғылымның қазіргі даму кезеңінде зерттелетін пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдауға және кәсіби зерттеу қызметінде олардың нәтижелерін қолдануға қабілетті.
  • Академиялық және кәсіби құзіреттілікті қажетті деңгейде қамтамасыз етуге, сондай-ақ жүргізіліп жатқан ғылыми-зерттеу жұмыстарының тақыптары, оның ішінде ағылшын тілінде де ғылыми құжаттаманы сыни талдай және дайындай алатын білім алушылармен қамтамасыз етуге қабілетті.
  • Педагогикалық жағдайларды шешу процесінде заманауи педагогикалық және психологиялық ғылымдардың әдіснамасын қолдануға, кәсіби қызметте білім алушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың заманауи теориялары мен технологияларын пайдалануға, семинар/практикалық сабақтарды өткізу кезінде пәндік және психологиялық-педагогикалық білімдерін кіріктіруге қамтамасыз етуге қабілетті, сондай-ақ білім беруді дамытудың стратегиялық құжаттарын, педагогикалық шеберліктің негіздерін және тәрбие жұмысының әдістемесін білу.
  • Оқу-әдістемелік жұмысты жүргізуге және әдістемелік құзыреттілікті дамытуға, кәсіби біліктілікті арттыруға, психологиялық-педагогикалық білімдердің интеграциясын қамтамасыз ету және бакалавриат семинарларын/тәжірибелік сабақтарын өткізу кезінде пәндік саладағы білімді, оқытудың заманауи және инновациялық (соның ішінде цифрлық) технологияларын қолдануға қабілетті.
  • Пәнаралық байланысты жүзеге асыруға назар аудара отырып, қолайлы білім беру ортасын құру және оқытудың тәжірибеге бағытталған әдістері мен технологияларын қолдана алады, сонымен қатар заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын қолдана алады.
  • Физикадағы классикалық бөлімдердің негізгі қағидаларын, негізгі идеялар мен әдістерді меңгерген, сабаққа қажетті оқу материалдарын, оның ішінде ақпаратты іздеу, сүзу және сыни бағалау негізінде ақпараттық технологияларды пайдалана алады және сабақтан тыс жұмыстарда оқушылардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыра алады.
  • Бакалавриат білім алушыларында қажетті деңгейдегі зерттеу дағдыларын қалыптастыруға, ғылыми-зерттеу және шығармашылық қызметін дамытуға, сондай-ақ олардың ғылыми жарияланымдармен айналысуына және дамытуға ықпал ету.
  • Ішкі және сыртқы мүдделі тараптармен тиімді байланыс орната отырып, білім алушылармен, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді ұйымдарының әріптестерімен және қызметкерлерімен оңтайлы қарым-қатынас құра отырып, студенттерді қоғамдық жастар қозғалыстары мен ұйымдарына тарту.
  • Ғылым, жоғары білім және еңбек нарығының интеграциясын қамтамасыз етіп, заманауи және инновациялық (цифрлықты қоса алғанда) оқыту технологияларын қолдануға, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды немесе шығармашылық жобаларды орындауға, ғылыми нәтижелер мен жарияланым белсенділігін арттыруға, сондай-ақ ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс істеуге қатысуға қабілетті.
Top