7M01306 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі" білім беру бағдарламасы бойынша негізгі ғылыми, әдістемелік және пәндік-мамандандырылған (кәсіптік) құзыреттерді дамыту, әлеуметтік-мәдени қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Инклюзивтік білім беру (тереңдетілген оқыту курсы)
Бұл пәннің мақсаты теориялық-әдіснамалық негіздерді зерделеу, Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім беру жүйесін, Бала құқықтары жөніндегі нормативтік қазақстандық және халықаралық құжаттарды қалыптастыру және дамыту; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке дамуы үшін инклюзивті білім беруде инновациялық технологияларды креативті қолдану болып табылады. Білім алушы инклюзивті білім беру жағдайында оңалту қызметінің инновациялық стратегияларын, әдістері мен технологияларын пайдалана алады; педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін өзін-өзі жетілдірудің өзіндік бағдарламасын құра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектептегі қазіргі заманғы білім беру технологиялары
Бұл пәннің мақсаты Бастауыш мектепте заманауи білім беру технологияларын қолдануды зерттеуді қамтиды: жеке, топтық, ұжымдық, бұқаралық, мінез-құлық, белсенділік, интериоризация, нейролингвистикалық, бағдарламалау технологиялары, материалистік, прагматикалық, гуманистік, антропософиялық. Магистранттар оқу орындарында тәрбиелік технологиялық тәртіп талаптарын нақты ұстану әдеттерін тәрбиелей алады; Оқу, өзін-өзі тәрбиелеу және тәрбие қызметін дербес жоспарлай алады, қойылған тәрбиелік мақсаттарға қол жеткізуге мүмкіндік беретін оқыту нысандарының, әдістерінің, тәсілдерінің, тәсілдерінің және тәрбие құралдарының жиынтығын білетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері
Пән бастауыш мектепте педагогика мен жеке әдістемелерді оқытудың базалық біліміне негізделген. Пән педагогикалық құбылыстарға ғылыми көзқарасты іздеу мәселелерінде магистранттардың құзыретін тереңдетуді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудегі заманауи IT-технологиялар,
"Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған инклюзивті білім берудегі қазіргі заманғы IT-технологиялар" пәнінің мақсаты балалардың практикалық жұмыста заманауи технологияларды қолдану, ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың дамуында барынша мүмкін болатын табыстарға қол жеткізуге мүмкіндік беретін оқытудың интерактивті әдістері мен тәсілдерін пайдалану бойынша білімі мен дағдыларының көкжиегін кеңейту болып табылады. Білім алушы жаңа ақпараттық-білім беру технологияларын енгізу арқылы мүгедектердің білім беру бағдарламаларына және мүмкін болатын еңбек қызметіне қол жеткізуіне ықпал етеді.осы санаттағы балаларды оқыту және тәрбиелеу үшін түзету-дамыту бағдарламаларын құрады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мүгедек балаларды оқытудың дидактикалық ақпараттық тәсілдері
Пәнді оқытудың мақсаты арнайы педагогикада қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану, сабақта оқу білімін, белсенділік тәсілін игеру процесінде көрнекі-дидактикалық және ойын материалдарын пайдалану дағдыларын игеру болып табылады. Магистрант оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып, сәттілік жағдайын жасай отырып, әр түрлі аспектілерде білім беру мәселелерін шешуді қамтамасыз етеді: оң оқу мотивациясын қалыптастыру; оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру; өзіндік іс – әрекетті ынталандыру; танымдық процестерді дамыту-сөйлеу, есте сақтау, ойлау; білім алушының жеке басының коммуникативтік-эмоционалдық саласын дамыту; әмбебап дағдыларды дамыту."
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулердің әдісі мен әдіснамасы
Пәннің мақсаты педагогикалық зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыру және олардың нәтижелерін білім беру практикасында пайдалану болып табылады. Пәнді оқу барысында келесі міндеттер шешіледі: ғылыми педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері туралы идеяларды қалыптастыру, зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін зерттеу, эксперименттік деректерді өңдеу және талдау әдістерін үйрету, оларды түсіндіру. Білім алушы: зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше игеруге және пайдалануға, жаңа салаларды игеруге қабілеттілікке ие болады кәсіби қызмет; заманауи әдістемелерді қолдану және білім беру қызметін ұйымдастыру технологиялары, диагностика және әр түрлі білім беру бойынша білім беру процесінің сапасын бағалау зерттеу нәтижелерін талдау, оларды нақты ғылыми-зерттеу жұмыстарын шешуде қолдану ғылым және білім саласындағы міндеттерді дербес жүзеге асыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектепте практикумы бар инновациялық педагогикалық технологиялар
Пәнді оқытудың мақсаты-бастауыш мектепте тәжірибеде қолдану арқылы инновациялық педагогикалық технологияларды игеру және оларды бастауыш білім беру мұғалімінің кәсіби қызметінде қолдану мүмкіндігі болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы инновациялық педагогикалық технологияларды әзірлеуге және енгізуге, сондай-ақ негізгі ғылымды, оқу үрдісі мен практикалық қызметті интеграциялау арқылы жаңа білімді қалыптастыруға бағытталған оқытуды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық инноватика
Педагогикалық инноватика пәнінің мақсаты магистранттардың білім берудегі инновациялық процестерді, педагог-зерттеушінің қызметін зерделеу, оқытудың инновациялық әдістерін қолдану және оларды оқу процесіне енгізу болып табылады. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистрант білім беру мен тәрбиелеудегі инновациялардың пайда болу, даму және игеру процесін, олардың тәрбиесі мен даму сапасының прогрессивті өзгерістеріне әкелетін; қазіргі заманғы білім беру жүйелерін құрудың ғылыми негіздерін білетін болады; жалпы ғылыми және педагогикалық білім жүйесіндегі педагогикалық инноватиканың рөлі; отандық және шетелдік инновациялық білім беру практикасы; нәтижелі педагогикалық идеяларды іріктеп, қолдана алатын болады; педагогикалық инновациялар мен білім беру дәстүрлерін интеграциялай алатын болады; инновациялардың ықтимал теріс салдарын болжай алатын және олардың алдын алу немесе азайту жөнінде шаралар қабылдайтын болады; сөйлеу және ойлау мәдениетін; сендіру және қарсыласу техникасын меңгеретін болады; жеке және топтық ойлау тәсілдерімен; өркениетті өзара іс-қимыл тәсілдерімен; талдау және рефлексия әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі инновациялық үдерістер
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың білім берудегі инновациялық процестердің мәнін игеру, оларды әзірлеу және практикалық қызметте пайдалану болып табылады. Курстың негізгі міндеттері-оқушылардың шығармашылық ойлауын, интеллектуалды, коммуникативті, лингвистикалық және шығармашылық қабілеттерін дамыту; оқушылардың жеке қасиеттерін қалыптастыру; оқу-танымдық іс-әрекетке әсер ететін дағдыларды дамыту және өнімді шығармашылық деңгейіне көшу; оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру. Осы курсты оқу нәтижесінде білім алушыда дәстүрлі жүйемен салыстырғанда оқушының жеке басының сапалы өзгеруіне негізделген ойлау қалыптасады, бұл тәжірибеге белгісіз дидактикалық және тәрбиелік бағдарламаларды кәсіби қызметке енгізудің арқасында мүмкін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Менеджмент және басқару психологиясы
Білім алушыларда басқару қызметінің психологиялық аспектілеріне, ұйымдардағы тұлғааралық өзара іс-қимылға, мотивацияға, көшбасшылыққа және басқару шешімдерін қабылдауға баса назар аудара отырып, басқару теориясы мен практикасы саласында кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Түзету педагогикасы
Пәннің мақсаты арнайы оқыту мен тәрбиелеу жүйелерінің әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін әзірлеу болып табылады. Қалыптасқан отандық ғылыми дәстүр аясында әр жас кезеңіне қатысты арнайы білім берудің негізгі құндылықтары баланың қалыпты психикалық даму жолымен алға жылжуы, табиғаты бойынша қайталама бұзылулардың алдын алу және түзету, жеке даму деңгейі болып табылады. Магистранттар түзету педагогикасындағы ғылыми зерттеудің жаңа әдістерін, инклюзивті білім беру проблемаларын психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдіснамалық қағидаттар мен әдістемелік тәсілдер жүйесін білетін болады, алған ғылыми негізделген білім беру нәтижелерін және өмірлік құзыреттілікті практикаға енгізу бойынша ұсынымдар әзірлей алатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәнді оқу магистранттардың кәсіби қызметтің, ғылыми және практикалық жұмыстың әртүрлі салаларында шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікті игеруге бағытталған. Кәсіби мақсаттарға арналған шет тілі курсы магистранттардың ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау мәдениетін және бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі саласындағы күнделікті және кәсіби қарым-қатынасты арттыруға ықпал ете отырып, білім беру және тәрбиелеу мақсаттарын іске асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Компьютерлік арқылы даму ерекшеліктері бар балаларды қабылдау оқыту
Пәнінің мақсаты магистранттарды арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде психофизикалық даму ерекшеліктері бар балалармен түзету сабақтарында ойын компьютерлік технологияларын қолдану әдістерімен таныстыру болып табылады. Интеллектуалды кемістігі бар балаларға түзету білімі, әсіресе ерте кезеңдерде, көбінесе олардың дамуындағы оң өзгерістерді қамтамасыз етеді. Осылайша , осы пәнді оқу нәтижесінде алынған білім , іскерліктер мен дағдылар магистранттарға интеллектуалды кемістігі бар балаларды түзету бойынша оқыту құралы ретінде компьютерлік оқыту ойындарын пайдалануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аутизмі бар балаларды оқыту мәселелері
Бұл пәннің мақсаты магистранттарды аутизм спектрінің бұзылуы (бұдан әрі-АСД) проблемасының қазіргі жай-күйімен; АСД психологиялық диагностикалау әдістерімен таныстыру; АСД бар балалармен Психокоррекциялық жұмыстың мазмұны мен технологиялары туралы түсінік қалыптастыру ;ғылыми-зерттеу және арнаулы (дефектологиялық) білім беру саласындағы кәсіптік қызметке аутизмі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Білім алушы стандартты базалық өткізу ерекшеліктерін зерделейді жеке адамға, топқа, ұйымға көрсету рәсімдері дәстүрлі қолдану арқылы психологиялық көмек көрсету әдістері мен технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инновациялық педагогикадағы шығармашылық стилі
Бұл пәннің мақсаты педагогтың инновациялық қызметінің стиль ерекшеліктеріне, оның даралығының, табыстылығының, іс-әрекеттің процесі мен нәтижесінен субъективті қанағаттануының көрінісіне баса назар аударады. Пәнді оқу барысында магистрант инновациялық педагогикадағы шығармашылық стильдің білімін, білігі мен дағдыларын, педагогикалық міндеттерді тұжырымдау және шешу қабілеттерін алады. Іс-әрекеттің шығармашылық стилі әмбебап болып табылады, ол іс-әрекеттің барлық компоненттерін, мұғалімнің жеке басының барлық қасиеттері мен жақтарын қамтиды және оларды өзгермелі жағдайларда икемді қолдануды, өзіндік ерекшелігін қамтиды, өйткені ол ең алдымен мұғалімнің жеке басының ең күшті жақтарын, оның ең жарқын қабілеттерін дамытуды және қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары; кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі; білім беру процесінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану; кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация; күнделікті кәсіптік қызмет үшін қажетті білімді кеңейту және тереңдету
- Ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында; жоғары оқу орындарындағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында; қазіргі заманғы білім беру технологиялары мәселелерінде; кәсіби саладағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда; білімді үнемі жаңартып отыруды, кәсіби дағдылар мен білімді кеңейтуді қамтамасыз ету тәсілдерінде құзыретті болу.
- Қоғамдық өмірдегі ғылым мен білімнің рөлі туралы; ғылыми танымның дамуындағы қазіргі тенденциялар туралы; жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) ғылымдардың өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі туралы; жаһандану процестерінің қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдары туралы түсінікке ие болу
- Ғылыми таным әдіснамасын; ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын; оқу процесінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиясын; түзету оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарын білу
- Алған білімдерін ғылыми зерттеулер контекстінде идеяларды дамыту және қолдану үшін пайдалана білу; пәндер шеңберінде алған білімдерін сыни тұрғыдан талдау және интеграциялау; білімді интеграциялау арқылы пайымдаулар шығару және шешімдер қабылдау; жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы туралы білімдерін өзінің педагогикалық қызметінде қолдану; инклюзивті білім беруде оқытудың интерактивті әдістерін қолдану; ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық- заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, библиографиялық жұмыс.