7M01305 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі" БББ бойынша жоғары білікті және бәсекеге қабілетті білім беру магистрін даярлау, білім алушылардың жеке басына қатысты қасиеттерін, негізгі құзыреттерін, белсенділігін, жауапкершілігін, шешім қабылдауға дайындығын, таңдау жасауға және өмірде және кәсіпте практикалық міндеттерді шешу үшін теориялық білімді қолдана алатын тұлғаның субъективті ұстанымын дамытуға бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Математика бойынша дидактикалық материалды дайындау әдістемесі
Пәннің мақсаты-математикадан дидактикалық материал жасау және оны практикалық қызметте қолдану әдістемесін меңгеру. Осы курсты оқу барысында білім алушы білім беру процесін жоғары сапалы деңгейде қамтамасыз ету үшін математика бойынша тиімді дидактикалық материалдар кешенін әзірлеу әдістерін ғылыми негіздеу және практикалық сынақтан өткізу түсінігі мен дағдыларына ие болады. Осы курстың негізгі міндеттері: Білім алушылардың өзіндік жұмысын басқару; оны тиісті дидактикалық материалдармен қамтамасыз ету болып табылады; әдістемелік ғылымда жалпыланған педагогикалық тәжірибені мағыналы игеруге және жүйелеуге жәрдемдесу; болашақ бастауыш сынып мұғалімі Шығармашылық пайдалану позициялары білім алушыларды өз бетінше ізденуге ынталандыру жеке және жалпы бастапқы мәселелердің сындарлы шешімдері Математиканы оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердің әдісі мен әдіснамасы
Пәннің мақсаты педагогикалық зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыру және олардың нәтижелерін білім беру практикасында пайдалану болып табылады. Пәнді оқу барысында келесі міндеттер шешіледі: ғылыми педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері туралы идеяларды қалыптастыру, зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін зерттеу, эксперименттік деректерді өңдеу және талдау әдістерін үйрету, оларды түсіндіру. Білім алушы: зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше игеруге және пайдалануға, жаңа салаларды игеруге қабілеттілікке ие болады кәсіби қызмет; заманауи әдістемелерді қолдану және білім беру қызметін ұйымдастыру технологиялары, диагностика және әр түрлі білім беру бойынша білім беру процесінің сапасын бағалау зерттеу нәтижелерін талдау, оларды нақты ғылыми-зерттеу жұмыстарын шешуде қолдану ғылым және білім саласындағы міндеттерді дербес жүзеге асыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектепте практикумы бар инновациялық педагогикалық технологиялар
Пәнді оқытудың мақсаты-бастауыш мектепте тәжірибеде қолдану арқылы инновациялық педагогикалық технологияларды игеру және оларды бастауыш білім беру мұғалімінің кәсіби қызметінде қолдану мүмкіндігі болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы инновациялық педагогикалық технологияларды әзірлеуге және енгізуге, сондай-ақ негізгі ғылымды, оқу үрдісі мен практикалық қызметті интеграциялау арқылы жаңа білімді қалыптастыруға бағытталған оқытуды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Менеджмент және басқару психологиясы
Білім алушыларда басқару қызметінің психологиялық аспектілеріне, ұйымдардағы тұлғааралық өзара іс-қимылға, мотивацияға, көшбасшылыққа және басқару шешімдерін қабылдауға баса назар аудара отырып, басқару теориясы мен практикасы саласында кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектептегі математикалық ойын жұмысты жоспарлау
Бұл курсты оқудың мақсаты Бастауыш мектепте математика бойынша жұмысты жоспарлау дағдыларын дамыту болып табылады. Бұл курс мынадай міндеттерді шешуді көздейді: бастауыш сынып оқушыларында негізгі мектепке кіре берісте логикалық және дерексіз ойлауды қалыптастыру үшін оларды одан әрі тиімді оқытудың негізі ретінде жағдай жасау; әрі қарай оқу үшін қажетті пәндер жиынтығын қалыптастыру және пәндік және интеграцияланған өмірлік міндеттерді шешу негізінде жалпы білім беру дағдыларын меңгеруді қамтамасыз ету; практикалық қызметте қолдану үшін, сабақтас пәндерді оқу үшін, білім беруді жалғастыру үшін қажетті математикалық білім мен дағдылар жүйесін берік және саналы меңгеруді қамтамасыз ету; интеллектуалдық математикаға тән ойлау қасиеттерін дамыту, қалыптастыру қоғамда толыққанды өмір сүру үшін қажетті іс-шаралар; математиканың идеялары мен әдістері туралы, математика туралы түсінік қалыптастыру қоршаған әлемді танудың сипаттамасы мен әдісі; жалпы адамзаттық мәдениеттің бөлігі ретінде математика туралы түсінік қалыптастыру, математиканың қоғамдық прогреске маңыздылығын түсіну; оқушыларға сараланған көзқарас негізінде математикаға тұрақты қызығушылықты қалыптастыру; стандартты емес, ойын-сауық сипаттағы тапсырмалар негізінде математикалық және шығармашылық қабілеттерді анықтау және дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі қазіргі заманғы білім беру технологиялары
Бұл пәннің мақсаты Бастауыш мектепте заманауи білім беру технологияларын қолдануды зерттеуді қамтиды: жеке, топтық, ұжымдық, бұқаралық, мінез-құлық, белсенділік, интериоризация, нейролингвистикалық, бағдарламалау технологиялары, материалистік, прагматикалық, гуманистік, антропософиялық. Магистранттар оқу орындарында тәрбиелік технологиялық тәртіп талаптарын нақты ұстану әдеттерін тәрбиелей алады; Оқу, өзін-өзі тәрбиелеу және тәрбие қызметін дербес жоспарлай алады, қойылған тәрбиелік мақсаттарға қол жеткізуге мүмкіндік беретін оқыту нысандарының, әдістерінің, тәсілдерінің, тәсілдерінің және тәрбие құралдарының жиынтығын білетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі инновациялық үдерістер
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың білім берудегі инновациялық процестердің мәнін игеру, оларды әзірлеу және практикалық қызметте пайдалану болып табылады. Курстың негізгі міндеттері-оқушылардың шығармашылық ойлауын, интеллектуалды, коммуникативті, лингвистикалық және шығармашылық қабілеттерін дамыту; оқушылардың жеке қасиеттерін қалыптастыру; оқу-танымдық іс-әрекетке әсер ететін дағдыларды дамыту және өнімді шығармашылық деңгейіне көшу; оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру. Осы курсты оқу нәтижесінде білім алушыда дәстүрлі жүйемен салыстырғанда оқушының жеке басының сапалы өзгеруіне негізделген ойлау қалыптасады, бұл тәжірибеге белгісіз дидактикалық және тәрбиелік бағдарламаларды кәсіби қызметке енгізудің арқасында мүмкін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалардың демалысын ұйымдастыруды басқару жүйесін қалыптастыру және дамыту
Пәнді зерделеу мақсаты балалар демалысын ұйымдастыруды басқару жүйесін қалыптастыру және дамыту процесінде қолданылуы мүмкін білім мен дағдыларды алуды білдіреді; педагогикалық ұжымдар, балалар мен жастар ұйымдары арасындағы каникулдық демалысты, оқушылардың еңбегі мен жұмыспен қамтылуын ұйымдастырудағы байланысты дамытуға ықпал етеді, каникулдық уақытта балалар мен жасөспірімдердің жарақаттануын азайтады, балалар мен жасөспірімдердің профилактикасын жүргізеді қараусыз қалу, жазғы және басқа да демалыс кезеңдеріндегі құқық бұзушылықтар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәнді оқу магистранттардың кәсіби қызметтің, ғылыми және практикалық жұмыстың әртүрлі салаларында шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікті игеруге бағытталған. Кәсіби мақсаттарға арналған шет тілі курсы магистранттардың ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау мәдениетін және бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі саласындағы күнделікті және кәсіби қарым-қатынасты арттыруға ықпал ете отырып, білім беру және тәрбиелеу мақсаттарын іске асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар үшін демалысты ұйымдастырудың әлеуметтік-педагогикалық моделі
Бұл пәнді оқытудың мақсаты-балалардың демалысын ұйымдастырудың әлеуметтік-педагогикалық моделін қарастыру, оқушылардың демалу және сауықтыру жүйесін сақтау, жетілдіру және дамыту, оқушылардың демалу және жұмыспен қамту қызметінің нысандары мен мазмұнын жетілдіру, бастауыш сынып оқушыларымен жұмыста қолданылатын заманауи білім беру технологияларын ескере отырып. Білім алушы практикалық жұмыстың келесі түрлерін қолдана алады: жеке, топтық, ұжымдық, бұқаралық, мінез-құлық, белсенділік, интериоризаторлық, нейролингвистикалық, бағдарламалау, материалистік, прагматикалық, гуманистік, антропософиялық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар демалысы мен тынығу теориясы мен әдістемесі
"Балалар демалысы мен бос уақытының теориясы мен әдістемесі" пәні балаларға арналған бос уақыт пен демалыстың әртүрлі түрлерін ұйымдастыруға, жоспарлауға және өткізуге байланысты мәселелерді қамтиды. Пәннің міндеті-магистранттарға демалысты ұйымдастыру саласында балалармен жұмыс істеудің тиімді әдістемелерін әзірлеу және оны енгізу мақсатында қажетті білім мен дағдыларды беру, сондай-ақ баланың жеке басын үйлесімді тәрбиелеу мен дамытуға ықпал ететін шығармашылық және мәдени бастамаларды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасы кіші сынып оқушыларын математикалық ойын қалыптастыру мен оқыту
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда бастауыш сынып оқушыларының Математиканы оқыту процесін ұйымдастырудың кәсіби білімі мен дағдыларын, студенттердің математикалық білімді игеру процесі мен нәтижелерін зерттеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқушылар проблемаларды шешуде ақыл-ой, ақыл-ой дағдыларын қалыптастырады, сонымен бірге қабылдау мен есте сақтау қабілеттерін дамытады. Математикалық есептерді шешу көптеген ақыл-ой дағдыларын қолдануды талап етеді: берілген жағдайды талдау, мәліметтер мен ізделгендерді салыстыру, қазір шешіліп жатқан мәселені берілген жағдайдың жасырын қасиеттерін анықтай отырып, бұрын шешілген есептермен салыстыру; қарапайым математикалық модельдер құрыңыз және т.б., өз ойларыңызды қалыптастырыңыз; есепті шешуде алынған нәтижелерді объективті бағалау, есепті шешудің нәтижелерін жалпылау немесе мамандандыру, берілген жағдайдың ерекше көріністерін зерттеу. Жоғарыда айтылғандардың бәрі педагогикалық және психологиялық ғылымдардың заманауи жетістіктерін есептерді шешуге үйрету кезінде ескеру қажеттілігі туралы айтады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кіші сынып оқушыларының оқу жетістіктерін диагностикалау
Бұл пәннің мақсаты-білім игеруді диагностикалау дағдыларын игеру және оқу процесін ұйымдастыруда дағдыларды қалыптастыру, оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін басқару үшін қажетті ақпарат алу. Магистрант оқытудың келесі мақсаттарымен танысады: бастауыш сынып оқушысының жеке басының дамуына жағдай жасау, оның қабілеттерін жүзеге асыру, даралықты қолдау; бастауыш сынып оқушысының білім жүйесін, жалпы білім беру және пәндік дағдыларды игеруі; баланың оқуға деген қызығушылығы мен оқу қабілетін қалыптастыру; Денсаулық сақтау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік арқылы даму ерекшеліктері бар балаларды қабылдау оқыту
Пәнінің мақсаты магистранттарды арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде психофизикалық даму ерекшеліктері бар балалармен түзету сабақтарында ойын компьютерлік технологияларын қолдану әдістерімен таныстыру болып табылады. Интеллектуалды кемістігі бар балаларға түзету білімі, әсіресе ерте кезеңдерде, көбінесе олардың дамуындағы оң өзгерістерді қамтамасыз етеді. Осылайша , осы пәнді оқу нәтижесінде алынған білім , іскерліктер мен дағдылар магистранттарға интеллектуалды кемістігі бар балаларды түзету бойынша оқыту құралы ретінде компьютерлік оқыту ойындарын пайдалануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психологиялық диагностика және түзету
Бұл курстың мақсаты - әртүрлі санаттағы адамдардың психоэмоционалды, когнитивті және мінез-құлық бұзылыстарын зерттеу, диагностикалау және түзету болып табылады. Осы пән аясында тұлғаның жеке басындағы ерекшеліктері, сондай-ақ дамуымен, бейімделуімен, мінез-құлқымен, қабылдауымен және психикалық өмірдің басқа аспектілерімен байланысты проблемалар анықталады,сонымен қатар осы жағдайларды түзету мен жақсартуға бағытталған тәсілдер мен әдістер әзірленеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық қызметке дайындық қалыптастыру технологиясы
Бұл пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық қызметіне дайындықты қалыптастыру. Білім алушы педагогикадағы, психологиядағы және жоғары педагогикалық білім беру практикасындағы проблеманың жай-күйін бағалайды; кәсіптік-педагогикалық қызметке дайындықты қалыптастыру процесінің өзара байланысты компоненттерін бөліп көрсетеді; кәсіптік-педагогикалық қызметке дайындықты тиімді қалыптастырудың ұйымдастырушылық-педагогикалық жағдайларының кешенін айқындайды; болашақ кәсіптік-педагогикалық қызметке дайындықтың деңгейлерін, өлшемшарттары мен көрсеткіштерін анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мүгедек балаларды оқытудың дидактикалық ақпараттық тәсілдері
Пәнді оқытудың мақсаты арнайы педагогикада қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану, сабақта оқу білімін, белсенділік тәсілін игеру процесінде көрнекі-дидактикалық және ойын материалдарын пайдалану дағдыларын игеру болып табылады. Магистрант оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып, сәттілік жағдайын жасай отырып, әр түрлі аспектілерде білім беру мәселелерін шешуді қамтамасыз етеді: оң оқу мотивациясын қалыптастыру; оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру; өзіндік іс – әрекетті ынталандыру; танымдық процестерді дамыту-сөйлеу, есте сақтау, ойлау; білім алушының жеке басының коммуникативтік-эмоционалдық саласын дамыту; әмбебап дағдыларды дамыту."
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық конфликтология және медиация
Пәнді оқытудың мақсаты-педагогикалық конфликтология мен медиацияны зерттеу, сондай-ақ медиация құралдарын қолдана отырып, жанжалдарды шешу дағдылары мен дағдыларын игеру. Осы курсты меңгерген білім алушы: жанжалдағы жеке тұлғаның мінез-құлқының негізгі стратегияларын; деструктивті қақтығыстардың алдын алу мақсатында педагогикалық процесті психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұндық және ұйымдастырушылық аспектілерін; келіссөздер процестерінің құрылымын, заңдылықтары мен мазмұнын; қазіргі заманғы толеранттылық педагогикасын дамытудағы заманауи проблемалар мен негізгі тенденцияларды білетін болады. Сондай-ақ білім алушы педагогикалық конфликтология саласындағы ғылыми және ғылыми-практикалық әдебиеттерді талдауға бағытталған білім беру және зерттеу міндеттерін шеше алады; жанжалдарды шеше отырып, жанжал жағдайының эмоционалдық мазмұнын объективті деңгейге ауыстырады; тұлғааралық өзара іс-қимылды жолға қояды; келіссөздер процесінде басқалармен тиімді өзара іс-қимыл жасайды; білім беру субъектілерімен тиімді қарым-қатынас құру бойынша педагогтің қызметін сүйемелдейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беру бойынша болашақ мамандарды кәсіби қызметті дайындаудың әдіснамасы мен әдістемесі
"Бастауыш білім беру бойынша болашақ мамандарды кәсіптік қызметке даярлау әдістемесі мен әдістемесі" пәнінің мақсаты магистранттарды оқу-кәсіптік қызметтің мәні мен құрылымымен, маман тұлғасының кәсіби-маңызды қасиеттерімен таныстыру болып табылады. Осы пәнді игеру нәтижесінде магистранттар талдау және синтез, салыстыру, ұқсастық, жіктеу, жалпылау сияқты логикалық ойлау тәсілдерін меңгеретін болады; бастауыш сынып оқушыларында осы ойлау әдістерін қалыптастыру бойынша тапсырмаларды өз бетінше құрастыра алады; эмпирикалық білімді құрудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, оқушылардың дамуының оқу процесінің мазмұнына тәуелділігін талдай алады: бақылау, педагогикалық эксперимент, өлшеу және салыстырмалы әдістер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аутизмі бар балаларды оқыту мәселелері
Бұл пәннің мақсаты магистранттарды аутизм спектрінің бұзылуы (бұдан әрі-АСД) проблемасының қазіргі жай-күйімен; АСД психологиялық диагностикалау әдістерімен таныстыру; АСД бар балалармен Психокоррекциялық жұмыстың мазмұны мен технологиялары туралы түсінік қалыптастыру ;ғылыми-зерттеу және арнаулы (дефектологиялық) білім беру саласындағы кәсіптік қызметке аутизмі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Білім алушы стандартты базалық өткізу ерекшеліктерін зерделейді жеке адамға, топқа, ұйымға көрсету рәсімдері дәстүрлі қолдану арқылы психологиялық көмек көрсету әдістері мен технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мультимәдениетті ортада білім беру
Бұл пәнді оқытудың мақсаты-мәдени құндылықтардың, нормалардың, үлгілердің алуан түрлілігін сақтауға және дамытуға, осы мұраны беруге, сондай-ақ жас ұрпаққа инновациялық ісіктерді дамытуға бағытталған білім алушылардың түсінігін қалыптастыру. Осы курсты оқуды аяқтағаннан кейін білім алушы болашақ мұғалім үшін маңызды қажеттілік болып табылатын жаңа ойлау деңгейі — планетарлық адам дағдыларына ие болады. Пән әр түрлі халықтардың тарихы, мәдениеті және қоғамдық дамуына қосқан үлесі туралы шынайы білім бере отырып, оң тұжырымдаманы дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру (тереңдетілген оқыту курсы)
Бұл пәннің мақсаты теориялық-әдіснамалық негіздерді зерделеу, Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім беру жүйесін, Бала құқықтары жөніндегі нормативтік қазақстандық және халықаралық құжаттарды қалыптастыру және дамыту; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке дамуы үшін инклюзивті білім беруде инновациялық технологияларды креативті қолдану болып табылады. Білім алушы инклюзивті білім беру жағдайында оңалту қызметінің инновациялық стратегияларын, әдістері мен технологияларын пайдалана алады; педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін өзін-өзі жетілдірудің өзіндік бағдарламасын құра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инновациялық педагогикадағы шығармашылық стилі
Бұл пәннің мақсаты педагогтың инновациялық қызметінің стиль ерекшеліктеріне, оның даралығының, табыстылығының, іс-әрекеттің процесі мен нәтижесінен субъективті қанағаттануының көрінісіне баса назар аударады. Пәнді оқу барысында магистрант инновациялық педагогикадағы шығармашылық стильдің білімін, білігі мен дағдыларын, педагогикалық міндеттерді тұжырымдау және шешу қабілеттерін алады. Іс-әрекеттің шығармашылық стилі әмбебап болып табылады, ол іс-әрекеттің барлық компоненттерін, мұғалімнің жеке басының барлық қасиеттері мен жақтарын қамтиды және оларды өзгермелі жағдайларда икемді қолдануды, өзіндік ерекшелігін қамтиды, өйткені ол ең алдымен мұғалімнің жеке басының ең күшті жақтарын, оның ең жарқын қабілеттерін дамытуды және қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған инклюзивті білім берудегі заманауи IT-технологиялар
"Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған инклюзивті білім берудегі қазіргі заманғы IT-технологиялар" пәнінің мақсаты балалардың практикалық жұмыста заманауи технологияларды қолдану, ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың дамуында барынша мүмкін болатын табыстарға қол жеткізуге мүмкіндік беретін оқытудың интерактивті әдістері мен тәсілдерін пайдалану бойынша білімі мен дағдыларының көкжиегін кеңейту болып табылады. Білім алушы жаңа ақпараттық-білім беру технологияларын енгізу арқылы мүгедектердің білім беру бағдарламаларына және мүмкін болатын еңбек қызметіне қол жеткізуіне ықпал етеді.осы санаттағы балаларды оқыту және тәрбиелеу үшін түзету-дамыту бағдарламаларын құрады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасы кіші мектеп оқушысының психологиялық-педагогикалық диагностикасы (тереңдетілген оқыту курсы)
Пәнді оқытудың мақсаты: бастауыш сынып оқушысының жеке басын кешенді пайдаланудың диганостикалық әдістерін игеруге көмектесу, бастауыш сынып оқушысының жеке басын зерттеу кезінде психологиялық-педагогикалық диагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, әдістерін, әдістерін қолдана білу, олардағы әртүрлі қасиеттер мен ісіктердің көріну деңгейін анықтау. Білім алушы бастауыш мектеп жасындағы балалардың жас ерекшеліктеріне, физиологиялық және психикалық дамуының негізгі заңдылықтарына сипаттама бере алады; бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқыту мен тәрбиелеуде заманауи технологияларды пайдалана отырып, мектепте оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға ата-аналарды тартудың инновациялық нысандары мен әдістерін салыстыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ювеналдық психология
"Ювеналды психология" пәні маңызды жағдайларда балалар мен жасөспірімдердің психологиялық ерекшеліктері мен психологиялық проблемалары, пайда болу тарихы, ювеналды психологияның міндеттері, ювеналды психологияның әдіснамалық принциптері, ювеналды психологиядағы тұлғаны зерттеу әдістері : бақылау әдісі, сауалнама, сұхбат әдісі, эксперимент әдісі, өмірбаяндық әдіс, мазмұнды талдау әдісі, психологиялық талдау әдістері. диагностика: сот-психологиялық сараптама әдістері туралы сұрақтарды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түзету педагогикасы
Пәннің мақсаты арнайы оқыту мен тәрбиелеу жүйелерінің әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін әзірлеу болып табылады. Қалыптасқан отандық ғылыми дәстүр аясында әр жас кезеңіне қатысты арнайы білім берудің негізгі құндылықтары баланың қалыпты психикалық даму жолымен алға жылжуы, табиғаты бойынша қайталама бұзылулардың алдын алу және түзету, жеке даму деңгейі болып табылады. Магистранттар түзету педагогикасындағы ғылыми зерттеудің жаңа әдістерін, инклюзивті білім беру проблемаларын психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдіснамалық қағидаттар мен әдістемелік тәсілдер жүйесін білетін болады, алған ғылыми негізделген білім беру нәтижелерін және өмірлік құзыреттілікті практикаға енгізу бойынша ұсынымдар әзірлей алатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Конфликтологияның заманауи мәселелері
Бұл пәнді оқудың мақсаты қақтығыстардың пайда болуы мен дамуының заңдылықтары мен механизмдері туралы, сондай-ақ оларды басқарудың принциптері мен технологиялары туралы білім жүйесін игеру болып табылады, бұл әлеуметтік өмірдің қиындықтарын жақсырақ бағдарлауға, жанжалды жағдайларда оңтайлы шешімдерді іздеуге, қақтығыстарға қатысатын адамдардың мінез-құлқына әсер етудің ең тиімді жолдарын табуға мүмкіндік береді.қақтығыстар. Білім алушы конфликтологияны дамытудың қазіргі заманғы проблемаларын зерделеу кезінде бұл құбылысты жеңудің себебі мен әдістері жағдайды түсінуге және жанжалдағы мінез-құлықтың сауатты стратегиясын таңдауға ықпал ететінін түсінуі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық инновация
Педагогикалық инноватика пәнінің мақсаты магистранттардың білім берудегі инновациялық процестерді, педагог-зерттеушінің қызметін зерделеу, оқытудың инновациялық әдістерін қолдану және оларды оқу процесіне енгізу болып табылады. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистрант білім беру мен тәрбиелеудегі инновациялардың пайда болу, даму және игеру процесін, олардың тәрбиесі мен даму сапасының прогрессивті өзгерістеріне әкелетін; қазіргі заманғы білім беру жүйелерін құрудың ғылыми негіздерін білетін болады; жалпы ғылыми және педагогикалық білім жүйесіндегі педагогикалық инноватиканың рөлі; отандық және шетелдік инновациялық білім беру практикасы; нәтижелі педагогикалық идеяларды іріктеп, қолдана алатын болады; педагогикалық инновациялар мен білім беру дәстүрлерін интеграциялай алатын болады; инновациялардың ықтимал теріс салдарын болжай алатын және олардың алдын алу немесе азайту жөнінде шаралар қабылдайтын болады; сөйлеу және ойлау мәдениетін; сендіру және қарсыласу техникасын меңгеретін болады; жеке және топтық ойлау тәсілдерімен; өркениетті өзара іс-қимыл тәсілдерімен; талдау және рефлексия әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім беру процесін бағалау және мониторингілеу әдістемесі
Бұл пәннің мақсаты магистранттарды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды ұйымдастыру және жүргізу тәртібімен таныстыру болып табылады. Пәнді оқуды аяқтағаннан кейін магистранттар бағалаудың мынадай рәсімдері бойынша білімі, іскерлігі мен дағдыларына ие болады: қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру және жүргізу рәсімдері; жиынтық бағалауды ұйымдастыру және жүргізу рәсімдері; тоқсан және оқу жылы үшін баға қою рәсімдері, бағалау критерийлері негізінде білім алушылардың оқу нәтижелері туралы объективті ақпаратты қалыптастыра алады және оны барлық мүдделі қатысушыларға бағалау критерийлері оқу процесін одан әрі жетілдіру .
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қоғамдық өмірдегі ғылым мен білімнің рөлі туралы; ғылыми танымның дамуындағы қазіргі тенденциялар туралы; жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) ғылымдардың өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі туралы; жаһандану процестерінің қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдары туралы түсінікке ие болу
- Ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында; жоғары оқу орындарындағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында; қазіргі заманғы білім беру технологиялары мәселелерінде; кәсіби саладағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда; білімді үнемі жаңартып отыруды, кәсіби дағдылар мен білімді кеңейтуді қамтамасыз ету тәсілдерінде құзыретті болу.
- Алған білімдерін ғылыми зерттеулер контекстінде идеяларды дамыту және қолдану үшін пайдалана білу; пәндер шеңберінде алған білімдерін сыни тұрғыдан талдау және интеграциялау; білімді интеграциялау арқылы пайымдаулар шығару және шешімдер қабылдау; жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы туралы білімдерін өзінің педагогикалық қызметінде қолдану; инклюзивті білім беруде оқытудың интерактивті әдістерін қолдану; ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық- заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, библиографиялық жұмыс.
- Ғылыми танымның әдіснамасын; ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын; оқу процесінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиясын; оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарын білу
- Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары; кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі; білім беру процесінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану; кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация; күнделікті кәсіптік қызмет үшін қажетті білімді кеңейту және тереңдету