Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01610 Тарих в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Тарихи дереккөздермен жұмыс істеудің заманауи әдістері

    "Тарихи дереккөздермен жұмыс істеу әдістемесі" пәнінің мақсаты ғылыми-зерттеу қызметі барысында дереккөздерді жинау мен өңдеудің негізгі әдістерімен танысу, Тарихи дереккөздермен жұмыс істеудің заманауи әдістерін зерделеу және пайдалану болып табылады. Пән докторанттардың тарихи дереккөздерді іздеу және талдау дағдыларын сапалы арттыруға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән зерттеу жұмысын ұйымдастырудың теориялық-әдістемелік мәселелерін, әдіснамалық аппаратты зерделеуге, гипотезаны тексеру үшін зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін негіздеу мен қолдануға, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруда ғылыми логика заңдарын, стандарттарды пайдалануға бағытталған; білім алушылар практикада модельдеуді және зерттеу нәтижелерін жүйелі талдауды қолдана отырып, ғылыми менеджмент қағидаттары негізінде психологиялық-педагогикалық эксперимент жүргізу әдістерін меңгереді. Жүргізілген экспериментті кешенді бағалау жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи процестің сызықтық және бейсызықтық динамикасы

    Курс тарихи процестің сызықтық және сызықтық емес интерпретацияларын тарихи түсінудің теориялық негізін қалыптастырады. Студенттер тарихи дамудың теориялары мен концепцияларын, А.Тойнби, Н.Данилевский, А.Шпенглер, Л.Гумилев, К.Ясперс және басқалардың еңбектерін салыстырмалы талдау негізінде альтернативті тәсілді қолдану негізінде сыни талдау, синтездеу, бағалау дағдыларын дамытады, тарихи зерттеу нәтижелерін жобалауға, енгізуге және бейімдеуге қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Тарихи үдеріс және тарихи таным

    Курс тарихи сананың теориялық негізін, қоғамның тарихи даму жолы туралы тұтас идеясын, тарихи үдерістің мәнін объективті шындық және тарихи білімнің пәні ретінде түсінуді қалыптастырады. Тақырыптық мәселелерді талдау және практикалық тапсырмаларды орындау негізінде білім алушылар сын тұрғысынан талдау, синтез және бағалау дағдыларын дамытып, тарихи үдерісті ғылыми көзқарас негізінде жобалап, енгізе және бейімдей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Академиялық хат

    Курс жазбаша жұмыстың барлық түрін қолданыстағы талаптарға сай құрастыру, жазу дағдыларын дамытуға бағытталған. Болашақ мұғалімдер қарым-қатынас және топтық жұмыс технологиясын, коммуникация стратегияларын меңгереді. Болашақ мұғалімдер академиялық жазудың ерекшеліктерін, жазбаша жұмыс түрлерін академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес дұрыс жазуды және құрастыруды зерттейді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • қолданыстағы талаптарға сәйкес жазбаша жұмыстарды: ғылыми эссе, тәжірибелік зерттеу есебі, жоба қызметінің сипаттамасы мен нәтижелері және т.б. құрастырады және рәсімдейді • зияткерлік меншік құқықтарын сақтау үшін сілтеме жүйелерінің біріне ақпарат көздерін құжаттайды • ғылыми басылымдардың деректер қорымен, библиографиялық дереккөздермен жұмыс істейді, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да Қазақстан тарихын оқыту процесінде мұрағат материалдарын пайдалану әдістемесінің мәселелері

    Курстың мақсаты ЖОО-да Қазақстан тарихын оқыту процесінде мұрағат материалдарын пайдаланудың рөлі мен маңызын ашу. Білім алушылар ЖОО-да тарихты оқыту курсында мұрағат көздерін пайдаланудың педагогикалық және әдістемелік мүмкіндіктерін зерделейтін болады. Пәнді оқу барысында білім алушылар қазақстандық және шетелдік тарихнама мәселелерін талдап, XVIII-XIX ғасырлардағы Қазақстан тарихы бойынша мұрағаттық материалдарды жүйелейтін болады. Оқыту барысында Тарихты оқыту процесінде мұрағаттық материалдар мен құжаттарды пайдаланудың теориялық-әдіснамалық негіздерін кешенді зерделеу, қорыту және талдау жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • тарих ғылымдары саласында қолданылатын зерттеу саласын жүйелі түсінуді, дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеруді көрсету.
  • маңызды ғылыми процестерді тарихи зерттеулерге ғылыми көзқараспен ойлау, жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсету.
  • ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылым тарихи саласының шекарасын кеңейтуге өздерінің түпнұсқа зерттеулерін енгізу.
  • жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу.
  • өздерінің білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізу.
  • тарихи білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіптік тұрғыда дамытуға жәрдемдесу.
  • білім алуда пәнаралық байланыс білімнің оқу үрдісіне тарихи білім саласындағы мамандандырылған отандық және шетелдік жетекші ғалымдардың оқу процесіне қатысуымен қамтамасыз етіледі.
  • бағдарламаны игеру нәтижесінде бітіруші эксперттік-сараптамалық жұмыстарды жүргізе алады.
  • зерттеу нәтижелерінің өзіндік кәсіби қалыптасуындағы және білім беру мен ғылым жүйесіндегі тиімді басқарудағы маңыздылығын бағалау.
  • бейін бойынша ғылыми-зерттеу жұмысында инновациялық әдістерді қолдану.
Top