Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01510 Физика пәнінен мұғалімдер даярлау в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Механика

    Мақсаты: табиғатта әрекет ететін негізгі физикалық ұғымдар мен заңдарды қалыптастыру; қазіргі жаратылыстанудың іргелі тұжырымдамалары, ғылыми зерттеулердің модельдері мен әдістері туралы идеяларды қалыптастыру; классикалық және қазіргі физиканың іргелі механикалық ұғымдарын, заңдары мен теорияларын, негізгі физикалық модельдердің қолданылу шекараларын қалыптастыру; Техникалық қосымшалар үшін маңызды физикалық есептерді шешу әдістерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Мектеп физика курсының теориялық негіздері және физика есептерін шығарудың әдістемесі

    Мақсаты: білім алушылардың практикалық қызметте қолдануға, сондай-ақ кәсіптік цикл пәндерін зерделеуге және білім беруді жалғастыруға қажетті физикалық білім мен дағдылардың теориялық және практикалық жүйесін саналы түрде меңгеруін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элементар математика

    Мақсаты: болашақ мұғалімді есептерді шешудің жалпы және жеке әдістеріне үйрету; мектеп математикасының есептерін шешудің берік дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру; логикалық мәдениет пен математикалық интуицияны дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Мақсаты: педагогика ғылымының жалпы теориялық негіздерін, педагогикалық теориялар мен технологияларға жаңа тәсілдерді зерделеу. Теориялық негіздерді іске асыру процесінде практикалық педагогикалық қызметпен және инновациялық әдістермен интеграция жүзеге асырылады; жалпы білім беретін мектепте оқыту, тәрбиелеу принциптерімен, заңдылықтарымен, оқу-тәрбие процесінің инновациялық технологияларымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет

    Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Мақсаты: ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын, оның ішінде белгіленген бағыт бойынша тереңдетіп зерделеу; кез келген сыбайлас жемқорлық көріністеріне нөлдік төзімділікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Мақсаты: білім алушыларды ғылыми ақпаратты іздестіруге, жинақтауға және өңдеуге үйрету, эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жүргізу, өңдеу және ресімдеу. ғылыми танымның философиялық аспектілерін, әдіснамалық негіздерін зерделеу, ғылыми-зерттеу жұмыстарының құрылымы мен негізгі кезеңдерін зерделеу; теориялық зерттеу әдістерін, ғылыми зерттеулердегі модельдеу мәселелерін зерделеу және ғылыми зерттеудің дұрыс бағытын таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және бизнес

    Мақсаты: студенттердің кәсіпкерлік қызметке және бизнесті ұйымдастыруға дайындығын қалыптастыру. Нақты міндеттер мен іскерлік жағдайларды шешу үшін кәсіпкерлік ойлауды дамытуға негіз болатын кәсіпкерлік пен бизнесті қалыптастыру, жүргізу мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық, ұйымдастырушылық-басқарушылық білімді жүйелеуді білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика және термодинамика

    Мақсаты: білім алушыларда заттардың атомдық-корпускулалық құрылымымен байланысты физикалық құбылыстардың негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру; білім алушыларды термодинамиканың негізгі заңдарымен, көп бөлшекті жүйелердің термодинамикалық және статистикалық сипаттамасымен таныстыру; зерттеуге арналған заманауи эксперименттік қондырғыларды пайдалану принциптері мен құрылғыларын қарастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру; жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алу; қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті дұрыс жоспарлауға, салықтарды есептеу және төлеу бойынша практикалық дағдыларды алуға және салық есептілігін дұрыс толтыруға үйрету, қаржылық ақпаратты талдауды және тиісті инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерді шарлауды үйренеді. Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары математика

    Мақсаты: тұтас білім жүйесін қалыптастыру және матрицалар алгебрасымен, сызықтық алгебра элементтерімен, векторлық алгебрамен, жазықтықтағы геометриямен таныстыру; Математикалық талдаудың маңызды ұғымдарын функция, реттілік, шек, туынды, анықталмаған және анықталған интеграл ретінде қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Пән студенттерді білім беру саласында психологиялық білімді қолдануға теориялық және практикалық дайындауға бағытталған. Пән білім алушылардың қабылдау, есте сақтау, зейіні мен ойлау ерекшеліктерін, оқу дағдылары мен уәждемесін қалыптастыруды, тұлғаның адамгершілік, эмоционалдық және әлеуметтік қасиеттерін дамытуды, сондай-ақ педагогтың білім алушылармен өзара іс-әрекетін талдауды және психикалық дамуды диагностикалау және балалардың мінез-құлқындағы қиындықтарды жеңу әдістерін қамтитын оқу іс-әрекетінің психологиясын, тәрбие және педагогикалық іс-әрекетті меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балаларды оқыту әдістемесі

    Мақсаты: жаппай жалпы білім беретін мектеп жағдайында проблемалы балалармен жұмыс жасауда педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру; білім алушыларды заманауи нысандармен таныстыру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының әдістері мен технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудегі АКТ

    Мақсаты: білім алушыларда ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы білім беру мектептерінде білім алуына жағдай жасау барысында, инклюзивті білім беру арқылы әлеуметтік-педагогикалық кәсіби қызметін дамытып, дарытуға мүмкіндік беретін болашақ мұғалімдердің құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЕҚБ балаларға арнап бағдарламаның мазмұнын бейімдеу

    Мақсаты: ерекше қабілеті бар балаларды әлеуметтендіру және дараландыру шарттарының жүйесі болып табылатын дамытушы білім беру ортасын құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм

    Мақсаты: білім алушыларды әлемнің қазіргі физикалық бейнесімен таныстыру; физикалық құбылыстар мен процестерді эксперименттік зерттеу дағдыларын игеру; физикалық құбылыстарды талдаудың теориялық әдістерін зерттеу; жаңа технологияларды құру кезінде кездесетін жағдайларды ғылыми талдауға іргелі физика ережелерін сауатты қолдануға үйрету, сондай-ақ студенттерде жаратылыстану дүниетанымының негіздерін әзірлеу; физиканың даму тарихымен таныстыру және оның негізгі жаңалықтары. Физикалық құбылыстар мен физика заңдарын, олардың қолданылу шекараларын, заңдарды маңызды практикалық қосымшаларда қолдану; негізгі физикалық шамалармен танысу, олардың анықтамасын, мағынасын, тәсілдері мен өлшем бірліктерін білу; іргелі физикалық тәжірибелерді және олардың ғылымды дамытудағы рөлін елестету; маңызды физикалық құрылғылардың мақсаты мен принциптерін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физиканы оқыту әдістемесі

    Мақсаты: жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында физиканы оқыту әдістемесі бойынша білім мен дағдыны меңгеру; физикадан оқу процесін ұйымдастырудың заманауи педагогикалық тәсілдерін, әдістері мен технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика сабақтарында заманауи педагогикалық технологияларды қолдану әдістері

    Мақсаты: білім алушыларды білім берудің қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар туралы ауқымды білім беру, оқу процесінде педагогикалық технологияларды жүзеге асырудағы кәсіби-педагогикалық іс - әрекеттер, нақты кәсіби-педагогикалық мәселелерді шешу үшін қарым-қатынас стратегиясы мен технологиясын модельдеу. Физика сабақтарында педагогикалық заманауи технологияларды қолдану әдістерін білу негізінде болашақ физика мұғалімінің практикалық іс-әрекеттегі кәсіби дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оптика

    Пәнді оқудың мақсаты – ғылым мен техниканың әртүрлі салаларындағы кең ауқымды есептерді шешу үшін оптикалық заңдылықтарды қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын дамыту, сонымен қатар оптикалық құбылыстар физикасын бақылауларды, практикалық тәжірибе және эксперимент жалпылау ретінде көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Роботехника негіздері

    Мақсаты: Болашақ физика мұғалімдерін білім беру үрдісінде робототехника негіздерін қолдануға дайындау, олардың роботтық жүйелерді жобалау және бағдарламалау дағдыларын дамыту және осы білімді практикалық модельдеу және зерттеу арқылы оқушыларды физиканы тереңдетіп оқыту үшін қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық механика

    Мақсаты: білім алушыларды еркін классикалық динамикалық жүйелерді зерттеудің жалпы әдістеріне арналған теориялық физика бөлімімен таныстыру және табиғатта әрекет ететін негізгі физикалық ұғымдар мен заңдарды меңгеру, қазіргі жаратылыстанудың іргелі тұжырымдамалары, ғылыми зерттеудің үлгілері мен әдістері, механиканың іргелі физикалық идеялары мен математикалық әдістері, іргелі механикалық ұғымдар, классикалық және қазіргі физиканың заңдары мен теориялары, техникалық қосымшалар үшін маңызды физикалық есептерді шешу әдістері туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі STEM білім берудің физикалық негіздері

    Мақсаты: білім алушыларды заманауи мектепте STEM білім беру элементтерін енгізу бойынша әдістемелік ұсыныстар әзірлеуге үйрету. Жаратылыстану ғылымдарының пәнаралық және мета пәнаралық мазмұнды қарастыру; қазіргі мектеп болашақта құнды болатын қабілеттерді дамыту: шығармашылық, бастамашылық, көшбасшылық қасиеттер, критериалды ойлау және жеке тұлғаның танымдық және шығармашылық әлеуетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі эксперименттер техникасы

    Мақсаты : білім алушылардың бақылау жүргізуге қабілеттілігін дамыту, қарапайым физикалық құралдарды және физикалық шамаларды өлшеуге арналған қондырғыларды пайдалану; бақылау немесе өлшеу нәтижелерін көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электротехника және электроника

    Мақсаты: тұрмыста, өнеркәсіпте және қазіргі заманғы көлік құралдарында қолданылатын Электротехника, электрондық, электр өлшеу құрылғыларын түсінуді қамтамасыз ететін Электротехника және электроника саласындағы берік білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру; электрлік және магниттік құбылыстарды зерделеу, білімді практикалық мақсаттарда қолдана білу; электр энергиясын түрлендіру, беру және тұтыну процестерін түсіну; электр энергиясын құру үшін білім алу электр тізбектері мен электрондық аспаптардың конфигурациялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атом физикасы мен спектроскопия

    Мақсаты: атом физикасының заңдарын тұжырымдау, атомдық және молекулалық спектрлердің физикалық табиғатын сипаттау, атом физикасының эксперименттік базасын меңгеру, бақылау әдістерін және эксперименттік зерттеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дамыта оқытудың педагогикалық технологиясы

    Мақсаты: білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеу нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін іске асыруға қабілетті тұлға ретінде физика саласындағы болашақ мұғалімнің теориялық және практикалық даярлығының жоғары деңгейін, оларды дамыта оқыту технологиясын қолдану арқылы оқу пәнінің құралдарымен дамытуды қамтамасыз ету.Білім беру және ғылым саласындағы ғылыми-зерттеу мәселелерін қалыптастыру және шешу үшін жүйеленген теориялық және тәжірибелік білімін пайдалануға дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық құндылықтар негізінде физиканы оқыту әдістемесі

    Мақсаты: болашақ физика мұғалімдерінің физиканы игеруіне ықпал етіп қана қоймай, сонымен қатар оқушылардың ұлттық бірегейлігін, олардың өз мәдениетінің дәстүрлері мен құндылықтарын құрметтеуге жетелейтін, дамытатын оқыту әдістерін әзірлеу және қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте оқыту мен бағалаудың жаңа әдістері

    Мақсаты: білім алушыларда талдау және болжау қабілетті қалыптастыру, іске асырылатын және жоспарланатын қызметтің тиімділігі мен салдарын болжауға үйрету, қазіргі заманғы бағалау құралдарын қолдану, талдау дағдыларына үйрету, ақпаратты синтездеу және жалпылауды үйрету, ғылыми эксперименттер жүргізу және зерттеу нәтижелерін бағалауды үйрету. Оқу үдерісіндегі бақылаудың құрылымдық компоненттерін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кванттық химия

    Мақсаты: студенттердің кванттық химияның заманауи әдістері, кванттық химиядағы жуықтаулар туралы түсініктерін қалыптастыру, электронды құрылым мен химиялық реакцияларды модельдеудің әртүрлі әдістерінің шектеулері мен мүмкіндіктерін бағалау. Молекулалардың электрондық құрылымын есептеу және есептеу деректерін талдау үшін қажетті ақпаратты анықтай білу. Заттардағы физика-химиялық қасиеттер мен процестерді кванттық-химиялық есептеу және модельдеу әдістерін қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кванттық механика

    Мақсаты: кванттық механиканың негізгі ережелері туралы берік білім қалыптастыру, кванттық механиканың қарапайым есептерін шешу дағдыларын дамыту, кванттық механиканың жуықталған әдістерін игеру, кванттық механиканы релятивистік жағдайға жалпылау, кванттық процестерді түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физиктер үшін ағылшын тілі

    Мақсаты: шет тілінде мамандық бойынша терминологияны зерделеу; кәсіби сипаттағы хабарламаларды қабылдау, ақпаратпен мақсатты түрде алмасу, кәсіби қарым-қатынас мәселелері бойынша дайындалмаған мәлімдеме шығару қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту

    Мақсаты: Болашақ физика мұғалімдеріне физикалық білімін нақты мәселелерді шешу үшін пайдалануды қамтитын, ақпаратты талдау, әртүрлі дереккөздермен жұмыс істеу және практикалық есептерді шешуде ғылыми әдістерді қолдану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған оқу процесін ұйымдастыруда білім мен дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Астрономия

    Мақсаты: білім алушыларға Ғалам, оның құрылымы мен эволюциясы туралы білім беру, сонымен қатар астрономияның негізгі әдістері мен ұғымдарын таныстыру, планеталар, жұлдыздар сияқты әртүрлі ғарыштық объектілер мен жүйелердің құрылымы мен қасиеттерін зерттеу, заманауи технологияларды пайдалана отырып ғарыш құбылыстарын бақылау мен талдау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикадан жобалық жұмыстарды ұйымдастыру

    Мақсаты: мақсат қоюды, жоспарлауды, талдауды, рефлексияны, өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру тәсілдері ретінде оқу-танымдық процестің негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыруға ықпал ететін жобалық қызметпен танысу. креативті дағдыларды қоршаған шындықтан тікелей білім алу, оқу-танымдық проблемаларды, стандартты емес жағдайларда әрекет ету әдістерін меңгеру ретінде дамыту. Осы құзыреттер шеңберінде функционалдық сауаттылық талаптары айқындалады: фактілерді алыпсатарлықтан ажырата білу, өлшеу дағдыларын меңгеру, ықтималдық, статистикалық және танымның өзге де әдістерін пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық диагностика

    Мақсаты: жас ерекшеліктеріне сәйкес келетін технологияларды пайдалана отырып, білім беру саласында оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыруға байланысты білім, білік және дағдылар жүйесі білім алушылардың және білім салаларының ерекшелігін қалыптастыру болып табылады. Сонымен қатар педагогикалық қызметтің психологиялық аспектілерін әмбебап құзыреттілікті дамыту үшін негіз және кәсіби құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде терең зерттеу жүргізе алуын қалыптарстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Олимпиада және стандартты емес есептерді шығару әдістемесі

    Мақсаты: мектептегі физикалық есептерді шешу әдістері мен тәсілдері, жіктелуі, қойылымы туралы түсініктерді қалыптастыру. Олимпиада есептерін шешу технологиясын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ядролық және элементар бөлшектер физикасы

    Мақсаты: білім алушылардың субатомдық физикадағы физикалық шамалардың ауқымын игеруі; радиацияның затпен өзара әрекеттесу заңдылықтарын зерттеу; ядролық құбылыстар туралы түсінік қалыптастыру, ядролық-физикалық өлшеу әдістерін қолдану, субатомдық масштабтағы физикалық құбылыстарды, олардың ықтималдық әдістері мен эксперименттік бақылауларды жіктей білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физикадан элективті курстарды ұйымдастыру әдістері

    Мақсаты: физика бойынша элективті әдістемелік курстарды оқытудың әдістемелік жүйесінің моделіне сәйкес болашақ физика мұғалімін даярлау ерекшелігін ашу. Үш өзара байланысты негізгі компоненттерді қамтитын осы модельдің құрылымына сипаттама беру: мақсатты, мазмұнды-процедуралық және тиімді компоненттер. Элективті әдістемелік курстардың мазмұнын таңдау және құрылымдау тәсілдері мен принциптерін анықтау. Физика бойынша элективті әдістемелік курстар шеңберінде оқытудың белсенді және интерактивті әдістері мен нысандарын, оқытудың қазіргі заманғы білім беру технологияларын, болашақ физика мұғалімі иеленуі тиіс жалпы және кәсіби құзыреттердің жиынтығы ретінде оқытудың интеграцияланған нәтижесіне қол жеткізуге бағытталған жобалау қажеттілігін негіздеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Lesson Study әдісін физика сабақтарында қолдану

    Мақсаты: Болашақ физика мұғалімдерінде Lesson Study әдісін қолдану арқылы сабақтарды өңдеу және талдау, әріптестермен ынтымақтастық және білімалушылармен қарым-қатынасты жақсарту арқылы олардың тиімділігі мен кәсіби өсуін арттыру білімдері мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Радиациалық физика

    Мақсаты: білім алушыларды қатты заттардың сәулеленуінен кейінгі ядро-физикалық процестермен таныстыру, тректерді қалыптастыру критерийлерін жасау, трек мембраналарын өндіру әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физикалық есептерді шешу технологиясы

    Мақсаты: болашақ физика мұғалімдерінде кәсіби білім, білік, дағдыларын қалыптастыру және дамыту, мектептегі физика курсының әртүрлі деңгейдегі мазмұнын терең талдау, оқушылармен есептерді шығару кезінде оңтайлы технологияларды, әдістерді таңдауда еркін бағдарлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру кеңістігіндегі тьюторлық

    Мақсаты: білім алушылардың тьютордың кәсіби құзыреттілігінің толық сипаттамасын және халықтың әртүрлі санаттарымен білім беру-ағарту жұмысында мәдениет мекемелерімен өзара іс-қимыл технологияларын алуы. білім алушыларды сүйемелдеу бойынша білім беру жүйесінің негізгі үрдістерін зерделеу; білім беру ұйымдары мен мәдениет мекемелеріндегі тьютор қызметінің мазмұны мен шарттарын қарау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физиканы оқытуда жасанды интеллектіні қолдану әдістері

    Мақсаты: Болашақ физика мұғалімдерінің оқу үдерісінің тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллектті пайдалану құзіреттілігін қалыптастыру, бейімделген оқу материалдарын, интерактивті білім беру технологияларын және автоматтандырылған кері байланыс жүйесін құру, сондай-ақ физиканы оқытуда жасанды интеллектті пайдалануға сыни көзқарасты дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
  • Оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін оқу процесінде оқыту технологиялары мен білім беру ресурстарын, соның ішінде цифрлық технологиялар мен контент қолдану.
  • Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, қаржылық заңдар мен ережелерді, цифрлық және қаржылық технологияларды қолдану негізінде ұтымды қаржылық тәртіпке кепілдік беретін заманауи қаржы құралдарын пайдалану дағдыларын дамыту, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі, физикалық есептерді шешуде ғылыми әдістерді, тәсілдер мен әдістерді қолдану.
  • Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу.
  • Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
  • Білім алушыларды оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асыру, сондай-ақ өзінің болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын сезіну, кәсіби қызметті жүзеге асыруға ынталандыру, оқу және тәрбие жағдайында оқушының даму заңдылықтарын білу, теориялық білімді практикалық қызметпен және инновациялық әдістермен интеграциялауды жүзеге асыру.
  • Күтілетін нәтижелерге қол жеткізу үшін қолайлы әдістемелер мен бағалау құралдары негізінде білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып оқытуды жүзеге асыру, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, әлеуметтік теңдік принциптеріне негізделген күнделікті және кәсіби қызметте коммуникация стратегиясын таңдау.
  • Білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін қолдану, білім алушылардың оқудағы жетістіктеріне тұрақты мониторинг жүргізу, бағалау құралдарын әзірлеу, оқыту тәжірибесін жақсарту үшін бағалау нәтижелерін қолдану, тақырыптық сынып сағаттары мен ата-аналар жиналыстарын өткізе білу, ата-аналарға кеңес беру, оқушыларға мектепте және ұжымда бейімделуге көмектесу.
  • Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен бағалаудың тиісті әдістерін меңгеру, білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалану, ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді және орта мерзімді жоспарлауды жүзеге асырады.
  • Физикадағы классикалық бөлімдердің негізгі қағидаларын, негізгі идеялар мен әдістерді меңгеру, сабаққа қажетті оқу материалдарын, оның ішінде ақпаратты іздеу, сүзу және сыни бағалау негізінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып әзірлеу, сандық сәйкестікті басқару және цифрлық этикетті сақтау, бейне, теледидар сабақтарын әзірлеу, цифрлық контент жасау, соның ішінде жасанды интеллект элементтерін пайдалану.
  • Қажеттіліктерді диагностикалау негізінде кәсіби даму траекториясын жүзеге асыру, оқытудың инновациялық білім беру технологиялары мен стратегияларын таңдау, меңгеру қиындықтарын ескере отырып бағалау, оқытудың интеграцияланған процесін, практиканы зерттеу нәтижелерін ескере отырып бағалау стратегияларын іске асыру, білім алушылардың үлгерімі журналын және жеке істерін жүргізуін білу, ата-аналарымен/заңды өкілдерімен өзара байланыс орнату.
  • Жобалық оқыту әдістерін, сондай-ақ зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру, сабақты зерттеуді жүзеге асыру, білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету, бейне, теле сабақтар әзірлеу, қазақ мәдениеті мен мұрасының байлығын интеграциялау.
Top