6B01561 География-Тарих в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01561-География-Тарих білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті география және тарих мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы жертану
Мақсаты: географиялық қабықтың құрылымының, жұмысының және дамуының жалпы заңдылықтарын қоршаған кеңістікпен бірлікте және өзара әрекеттесуде зерттеу. Студенттер: белгілі сипаттамалық қасиеттерге негізделген зерттелген географиялық объектілерді, процестер мен құбылыстарды салыстыра алады; қоршаған орта компоненттерінің өзара әрекеттесу нәтижелерін талдай алады; экологиялық сауатты басқару шешімін қабылдау үшін қоршаған ортаға бағалау жүргізе алады. Сыртқы факторлардың геологиялық жұмысы. Эндогендік процестермен өзара әрекеттесу. Шөгінді жыныстардың түзілуі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Картография ГАЖ негіздерімен
Жоспар және топографиялық карталар. Жергілікті жерді түсіру. Топография мен картографияның анықтамасы. Курстың басқа ғылымдармен байланысы. Картография құрылымы. Жоспар және карта топографиялық карталардың ерекшеліктері. Картография ғылымдарының негізі: картатану, математикалық картография, картометрия, жалпы географиялық және тақырыптық карталарды жобалау және құрастыру, Карталарды жобалау және компьютерлік жобалау, Геоинформатика және ГАЖ негіздері. ГАЖ бағдарламалары, карталар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құрлықтар мен теңіздердің табиғат кешеңдері туралы ілім
Табиғи-аумақтық және табиғи-аквальды кешендер: материктер, елдер, облыстар, мұхиттар, теңіз. Құрлықтың жалпы ерекшеліктері. Географиялық белдіктер және жер шарының аймақтары. Секторлық. Әртүрлі материктердегі географиялық аймақтанудың аймақтық көріністері. Географиялық орналасуы, рельеф және геологиялық тарих, тектоника, климат, судың ерекшеліктері, табиғи аймақтар, органикалық әлем, мұхиттар мен материктердің экологиялық мәселелері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын біледі, педагогика негізін және оның негізгі терминологиясын, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физикалық география
Физикалық географияның объектісі мен пәні. Жердің ландшафты сферасын ұйымдастырудың формалары: ендік зоналылық, секторизм, биіктік зоналылық, провинция. Жердің геологиялық құрылымы. Жер қыртысының неотектоникалық, заманауи қозғалыстары. Климаттық белдеулер, климат түрлері. Өзендердің қоректену көздері, су режимі бойынша жіктелуі. Көлдердің негізгі түрлері. Жер шарындағы топырақтың орналасуының жалпы заңдылықтары. Топырақ түзілу факторлары. Кешенді физикалық-географиялық аудандастыру. Күннің күндізгі биіктігін анықтау мәселелерін шешу. Әр түрлі биіктіктегі температураны анықтау мәселелерін шешу. Ылғалдылықты, атмосфералық қысымды анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Географиялық зерттеу әдістері
Мақсаты: Географиялық зерттеулер жүргізілетін географиялық ақпараттың негізгі әдістері мен көздерін зерттеу. Студенттер мүмкін: • географиялық зерттеу әдістерін білу және алынған деректерді талдай және өңдей білу; • математикалық әдістерді қолдана отырып, географиялық құбылыстар мен процестерге бақылау жүргізу; * процестер мен құбылыстарды ғылыми сипаттау үшін географияда зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады; өзара әрекеттесу үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі; оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды; әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады; үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді; жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады; оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті); қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Алғашқы қауымдық қоғамның тарихы
Пән адамның және адам нәсілдерінің шығу тегіне, алғашқы адамдардың экономикалық, әлеуметтік-саяси және рухани өміріне қатысты мәселелерді қарастырады. Курс студенттердің қарабайыр қоғам туралы білім жүйесін, оның хронологиясын, периодизациясын, эволюциясын, қарабайыр тарих туралы тарихи дереккөздер мен тарихнама туралы түсінік алуға бағытталған. Дамыған қарабайыр қоғамның проблемалары зерттеледі: қазіргі заманғы түрдегі адамның қалыптасуы және оның нәсілдері, қарабайыр қоғамның қалыптасуы (аңшылардың, жинаушылардың, балықшылардың рулық қауымдастығынан бастап ерте егіншілер мен малшылар қауымдастығына дейін), меншік пен билік формалары, әлем туралы білімнің жинақталуы. "Классикалық" қарабайырлықтың негізгі проблемалары – антропогенез және социогенез процестерінің аяқталуы, дәуірдің демографиялық және этномәдени процестері, ерте қарабайыр және кеш қарабайыр қауымдастықтың табиғаты және оларға тән қоғамдық сана формалары қарастырылады, қарабайыр қауымдастықтың ыдырауы және таптық қоғамның қалыптасуы мәселелері зерттеледі: жеке меншіктің, таптар мен мемлекеттің пайда болу процесінің механизмдері, қоғамдық сананың эволюциясы, демографиялық жағдайдағы өзгерістер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 11
-
Археология
«Археология» пәнінің мақсаты – археология ғылымының негізгі ұғымдары, әдістері мен бөлімдері, сонымен қатар оның дамуының негізгі кезеңдері, тенденциялары мен ашулары туралы жалпы білімін қалыптастыру. Курс қазіргі ғылымдағы жалпы қабылданған археологиялық: тас ғасыры, энеолит, қола дәуірі, ерте темір дәуірі, орта ғасырлар кезеңделуге негізделген. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде материалды дереккөздер негізінде ежелгі қоғамның материалдық және рухани мәдениетінің даму деңгейін талдау және бағалаудың практикалық дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Географияны оқыту әдістемесі
География дидактикасының негіздері. Географиялық ұғымдарды қалыптастыру және дамыту; пәнаралық байланыстар; оқытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдері; оқу үдерісін ұйымдастыру формалары; мектеп бағдарламалары мен оқулықтарының мазмұны, құрылымы және оларды талдау; мектептегі географияның негізгі бөлімдерін оқыту әдістемесі; қазіргі мектептегі географиялық білім беру жүйесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның археологиясы
"Қазақстан археологиясы" пәнін игерудің мақсаты Қазақстанның материалдық және онымен тығыз байланысты рухани мәдениетінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; материалдық мәдениет ескерткіштерін талдау негізінде Қазақстан тұрғындары дамуының ғылыми тарихи бейнесі туралы жүйеленген білімді қалыптастыру; заттай дереккөздер негізінде Ежелгі қоғамның материалдық және рухани мәдениетінің даму деңгейін талдау және бағалау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы Қазақстан археологиясының қалыптасу тарихын, зерттеу әдістерін, терминологиясын, археологиялық мәдениеттердің кезеңділігі мен хронологиясын, Қазақстан халқының техникалық және әлеуметтік жетістіктерінің себептері мен салдарын, ерте көшпенділер мен түркі өркениеттері мәдениеттерінің жарқын жетістіктерін, ислам мәдениетінің ерекшеліктерін білуі тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топонимика
Топонимика пәні және оның мазмұны, ғылым жүйесіндегі топонимиканың орны, топонимиканың ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдері, топонимикалық зерттеу әдістері, топонимдердің пайда болу себептері, топонимияның сөзжасамдық модельдері, топонимдердің жіктелу түрлері және семантикалық жіктелуі, аймақтық топонимиканың ерекшеліктері, топонимиканың практикалық және ғылыми маңызы, топонимиядағы халықтық географиялық терминдер, ТМД және Қазақстан сондай-ақ Павлодар облысы топонимдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан және ТМД елдерінің физикалық географиясы
ТМД мен Қазақстанды физикалық-географиялық аудандастыру. Физика-географиялық саралау, Табиғи-аумақтық кешендер (ТАК), Қазақстанның өңірлік ТАК-рі. ТМД және Қазақстан ландшафттары және оларды қорғау. Қазақстанның климаты мен климат түзуші факторлары. Қазақстанның ішкі сулары. Өзендер. Көлдер. Мұздықтар. Жер асты сулары. Қазақстанның Топырағы. Топырақты қорғау. Қазақстанның Өсімдіктері. Жануарлар әлемі. Биіктік белдеуі. Қазақстанның табиғи аймақтары. Мұра саясаты. Мұраны сақтау үшін мемлекеттің, қоғамның және жеке тұлғаның жауапкершілігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Тарихты оқыту әдістемесі
Тарихты оқыту әдістемесі болашақ мұғалімдердің Тарихты оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін, қазіргі заманғы білім беру технологияларын меңгеруіне және оларды мектептің тарих курсында қолдануға бағытталған; студенттерді осы ғылымның жаңа жетістіктерімен, біздің елімізде де, шет елдерде де тарихи білім берудің даму үрдістерімен, мектеп тарихы курсының мазмұнын іріктеудің әртүрлі тұжырымдамаларымен таныстырады; тарихты оқытудың жоғары тиімділігін қамтамасыз ету үшін қажетті практикалық дағдылар мен іскерлікті қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Табиғатты пайдалану негіздері
Табиғи ғылымдар жиынтығы ретінде табиғат туралы ілім. Табиғат, қоғам және ойлау туралы ғылыми білімнің негізгі саласы; Өнеркәсіптік техника мен медицинаның теориялық негізі; философиялық материализм мен табиғатты диалектикалық түсінудің табиғи-ғылыми негізі.Әлемнің физикалық бейнесі және оның құрылымы. Қазіргі ғарыштық концепциялар. Происхождение Вселенной. Тірі және тірі емес табиғаттағы өзін-өзі ұйымдастыру; синергетика, зат және әдістер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Әлеуметтік география
Халықтар географиясының зерттеу объектісі, міндеттері. Халықтың есебі: ағымдағы есеп, жалпы халық санағы. Халық санының динамикасы. Мемлекеттердің демографиялық саясаты. Халықтың өсімін молайту. Халықтың табиғи қозғалысына әсер ететін факторлар. Халықтың этникалық құрамы. Әлем халқының нәсілдік құрамы. Еңбек ресурстарының сандық және сапалық сипаттамасы. Халықтың көші-қоны. Әлем халқының діни құрамы. Урбанизация
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Ортағасырдағы шет мемлекеттерінің тарихы
Пәнді оқу мақсаты: орта ғасырлардағы шет елдердің тарихын оқу арқылы тарихи ойлауды қалыптастыру. Пән студенттерді Рим империясының құлауынан бастап Ұлы географиялық ашылулар кезеңге дейінгі тарихи процестер, құбылыстар мен фактілер туралы жан-жақты біліммен қамтамасыз етуге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде дереккөздермен жұмыс істеу дағдылары, аналитикалық ойлау және зерттеу жұмысы дағдылары дамитын болады. Пән феодалдық қатынастардың дамуы, иерархиялық қоғамның қалыптасуы, монархиялардың қалыптасуы және монархтардың билігін шектеу, Батыс Еуропа мен Шығыс өркениеттерінің қалыптасуы мәселелерін ашатын тақырыптарды қамтиды. Практикалық сабақтарда оқытудың белсенді әдістері арқылы батыс және шығыс елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуына салыстырмалы талдау жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасы саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады; ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтарға) іскерлік дағдыларды, экономика негіздері мен қаржылық сауаттылықты дамыту үшін теориялық білім береді. Мазмұны: экономика және қаржылық сауаттылық негіздері, жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет, жеке тұлғалардың банкроттығы және жеке қаржылық қамтамасыз ету, кәсіпкерлік: түсінігі, оның негізгі түрлері және ұйымдастыру формалары, шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау және бағалау. Пәнің дағдылары: шешендік өнері, бизнесті басқару дағдылары, заманауи қаржылық құралдарды пайдалану дағдылары, өзіндік адамгершілік және азаматтық ұстанымын дамыту дағдылары; халық үшін қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау және басқару дағдылары. Оқыту нәтижелерін бағалауы топтық жұмыс, жобаны қорғау және тестілеу түрінде болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ортағасырдағы Батыс елдерінің тарихы
Пәнді оқу мақсаты: орта ғасырларда Батыс өркениетінің дамуы туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән студенттерді осы кезеңдегі әртүрлі тайпалардың тарихы мен мәдениеті туралы жан-жақты біліммен қамтамасыз етуге бағытталған. Пәннің негізгі тақырыптар: Герман тайпалары және олардың сенімдері. Варварлық мемлекеттер. Еуропалықтардың ортағасырлық өмірі мен дүниетанымы. Батыс Еуропадағы шіркеу және оның ұйымы. Монархияның өркендеуі. Еуропаның гүлдену кезеңіндегі экономика, мәдениет және дін. Реформация және Контрреформация. Географиялық ашылулар. Колониялар. Практикалық сабақтарда студенттер әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс жасай отырып, Батыстың жекелеген елдерінің дамуына әсер еткен әртүрлі әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайларға талдау жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Пәннің мақсаты Қазақстанның жаңа және жаңа тарихы "себеп - оқиғалар - салдарлар"бірыңғай тізбегін құру арқылы оқушылардың Қазақстан тарихындағы жаңа және қазіргі заманның маңызды тарихи оқиғалары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру. Кезеңнің негізгі мәселелерін қайта қарау, студенттерді тарихи оқиғалар мен процестерді зерттеуге тарту. XVIII ғасырдан қазіргі уақытқа дейін болған. Отандық тарихтың Қазақстан халқының өткенімен және бүгінімен органикалық байланысын көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Осы курстың мақсаты кәсіби даму және өзара іс-қимыл саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ педагогтары: жақсарту бағыттарын табу үшін өзінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалайды; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолданады және тәуелсіз зерттеу жұмысын жүргізеді; зерттеу рәсімінің әдеп аспектілерін ескереді және қолданады; ақпаратты жинау және талдау кезінде сыни ойлауды қолданады; ғылыми зерттеулерге қатысады және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытады; өзінің жеке зерттеу қызметін құжаттайды және қарым-қатынастың әртүрлі нысанын қолдана отырып, нәтижелерін ұсынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемнің экономикалық географиясы
Әлемнің экономикалық географиясы курсын зерттеу студенттердің теориялық және практикалық білімді игеруіне және аумақтық әлеуметтік-экономикалық жүйе ретінде әлеуметтік-экономикалық география саласында Дағдылар мен дағдыларды игеруіне негіз болып табылады. Пәнді оқу әлем елдерінің әлемдік экономика туралы тұтас түсінігін алуға, экономикалық-географиялық ойлау принциптерін меңгеруге, ағымдағы әлеуметтік - экономикалық жағдайды барабар бағалауға және дұрыс шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді. Ресурстардың табиғи жағдайлары мен экономикалық жағдайлардың өнеркәсіптік өндірісті ұйымдастыруға әсері. Өнеркәсіптік кәсіпорында өндірісті ұйымдастыру. Ауыр және жеңіл өнеркәсіптің салалық құрылымы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Рекреациялық география
Мақсаты: дүниежүзінің әртүрлі аймақтарындағы рекреациялық ресурстар және туризмнің дамуының перспективаларымен таныстыру. Студенттер: рекреациялық әрекеттерді аумақтық ұйымдастырудың заңдылықтары мен рекреациялық ресурстардың таралуына талдау жасау; •адамзаттың әртүрлі рекреациялық іс-әрекетін жүзеге асырудың жағдайларын зерттеу; •психофизиологиялық күштерді қайта қалпына келтіруге бағытталған адамдардың әртүрлі рекреациялық әрекеттерін бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
Мақсаты: жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттерінің динамикалық өзгермелі әлем жағдайында үздіксіз кәсіби дамуға дайындығын қалыптастыру. Жеті модуль контекстінде бағдарламаның теориялық негіздері туралы тұжырымдамалық түсінік қалыптастыру. Жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттерін мектеп көшбасшылығының заманауи тұжырымдамасымен және оқыту мен оқыту үдерістерін жетілдіру үшін мұғалімнің көшбасшылық қасиеттерін дамыту қағидаттарымен таныстыру. Жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттерін мұғалімдердің кәсіби желілік қоғамдастығы шеңберінде жұмысқа дайындау. Емтихан тестілеу түрінде өтеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Патша өкіметінің қоныс аудару саясаты
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің Қазақстандағы Ресей империясының отаршылдық саясатының процесі туралы объективті түсініктерін қалыптастыру, славян халқының елге қоныс аудару процесінің өзара байланысын және аграрлық, әлеуметтік және демографиялық салдарларды талдау және бағалау, республиканың қазіргі жағдайымен байланысын тікелей анықтау. Пән аграрлық саясат тарихнамасының проблемаларын, Қазақстанға қоныс аудару процесін реттейтін заңнамалық актілердің тарихы мен талдауын қамтиды. Қоныс аударудың қазақ халқының мәдени дамуына ықпалына ерекше назар аударылатын болады. Практикалық сабақтарда студенттер заңнамалық актілерді және олардың қазақ қоғамына, оның экономикалық жағдайына, әлеуметтік ұйымына және демографиялық құрамына тікелей әсерін тарихи дереккөздер кешенін пайдалана отырып талдайды. Эссе жазу түрінде өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау кезінде студенттер Ресей империясының қоныс аудару саясатының Қазақстан Республикасының қазіргі дамуымен байланысына маманданатын болады. Пән тестілеу түрінде емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан ежелгі және орта ғасыр тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихы туралы объективті түсініктерін қалыптастыру, ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи оқиғалар мен тарихи процестерді талдау, бағалау, олардың қазіргі заманмен байланысын көрсету. Пән тас, қола, ерте темір дәуірі және орта ғасырлардағы адамзат қоғамының пайда болуы мен даму проблемаларын қамтиды. Отырықшы және көшпелі өркениеттердің тарихи-мәдени өзара іс-қимыл мәселелері, Түркі қағанаттарының, Жошы ұлысының, Алтын Орданың, Ақ Орданың, Ноғай Ордасының, көшпелі өзбектер мемлекетінің және Қазақ хандығының тарихын жариялау кезіндегі этникалық, әлеуметтік-экономикалық процестер зерделенетін болады. Практикалық сабақтарда студенттер қазақ елінің қалыптасуына әсер еткен түрлі әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени процестерді материалдық және жазудан этнографиялыққа дейінгі тарихи дереккөздер кешенін пайдалана отырып талдайды. Тұсаукесер нысанында ғылыми-білім беру жобаларын қорғау нысанында өз бетінше жұмыс істеу үшін тапсырмаларды орындау кезінде археология және этнографиямен пәнаралық байланыстарды қадағалау көзделген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
ТМД және Қазақстанның экономикалық географиясы
ТМД құрылуы. Интеграциялық құрылымдар. Аумақтың қалыптасуы, экономикалық-географиялық орналасуы, әкімшілік-аумақтық құрылысы. Халық саны, саны, динамикасы, демографиялық жағдайы. Көші-қон процестері. Қоныстандыру ерекшеліктері. Еңбек ресурстары., ТМД елдері мен Қазақстан халқының өмір сүру деңгейімен әлеуметтік-экономикалық жіктелуі. Экономиканың даму ерекшеліктері мен құрылымы. Экономиканың даму ерекшеліктері мен құрылымы. Отын өнеркәсібі. Экономикалық әлеует. Отын-энергетика, өнеркәсіптің шикізат салаларының жетекші рөлі Қазақстан шаруашылығы салаларының даму факторлары және аумақтық ұйымдастырылуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жаңа және қазіргі заман Азия мен Африка елдерінің тарихы
Азия және Африка елдерінің даму заңдылықтары. Қытай Жаңа уақытта. Жапония Жаңа уақытта. Үндістан Жаңа уақытта. Түркия Жаңа уақытта. Иран Жаңа уақытта. Оңтүстік Африка Жаңа уақытта. Солтүстік Африка елдері Жаңа уақытта. Отарлық қатынастардың пайда болуы. Бірінші әлемдік соғыс және отардың соғысқа қатысуы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орта ғасырдағы Азия мен Африка елдерінің әлеуметтік-экономикалық тарихы
Орта ғасырлардағы Азия және Африка елдерін зерттеуге кіріспе. Қытай ортағасырлық өркениеті. Ортағасырлық Жапонияның өркениеті. Араб-мұсылман ортағасырлық өркениеті. Үндістан орта ғасырларда. Иранның орта ғасырлардағы тарихи тағдыры. Түрік-Осман империясы Орта ғасырларда.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Шет елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Ғылым мен техниканың дамуы; өнеркәсіптік революция; капитализмнің монополистік сатыға ауысуы; халықаралық қатынастар және әлем алдындағы соғыс. КСРО мен Ұлы Отан соғысы жылдарындағы әлем. 1960 ж.-1980 ж. басында әлем елдері ХХ-XXI ғғ.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайдың түсінігін көрсетеді
- Кәсіби деңгейде географияны және сабақтас ғылымдарды оқытуда инновациялық технологияларды кәсіби деңгейде мақсатты және жүйелі қолданады
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, білім беру процесіне инновацияны енгізу нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдау үшін ақпарат жинайды және түсіндіреді.
- Оқу үрдісіндегі оқу және практикалық және кәсіптік міндеттерді шешуде теориялық және практикалық білімдерді, оқушының жеке дамуын реттеу үшін педагогикалық зерттеулерді қолданады
- Күнделікті кәсіби іс-әрекетке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие.
- Ғылыми зерттеулердің және академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды далалық географиялық зерттеулерді жоспарлау және тұжырымдау, оқу іс-әрекеттері мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қолданады.
- Психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асыруда, нәтижелерді түсіндіруде, фактілер, құбылыстар, теориялар мен олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы білімдер мен түсініктерді қолданады.
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді, оқу процесінің мазмұнын Қазақстанның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарымен үйлестіреді..
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.
- Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.