Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01718 Орыс тілі мен әдебиет в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пәннің мақсаты: мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Курс Ғылыми зерттеудің негізгі әдістері мен принциптерімен таныстырады: ғылыми әдіс, ғылыми мәселе және гипотеза, жоспарлау және зерттеу әдістері. Курстың мақсаты студенттердің бастапқы ғылыми сыни ойлау дағдыларын, ғылыми мәселелерді тұжырымдау, оқытушының жетекшілігімен зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу қабілеттерін қалыптастыру болып табылады. Нәтижесінде білім алушылар зерттеу сұрақтарын тұжырымдай білуі, гипотеза жасай білуі, шағын зерттеулерді жоспарлай және жүргізе білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет

    Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және бизнес

    Пән кәсіпкерлік қызмет пен бизнесті ұйымдастырудың теориялық, ғылыми-практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында нақты бизнес-міндеттерді тиімді талдауға және шешуге, сондай-ақ серпінді іскерлік ортаға бейімделуге мүмкіндік беретін кәсіпкерлік ойлауды қалыптастырудың нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық негіздері қарастырылады. Пән мазмұнын меңгеру барысында алынған білім студенттерді бизнесті жүргізу және кәсіпкерлік жобаларды дамыту процесінде негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті құзыреттермен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қазіргі заманғы қаржылық қызметтер мен цифрлық технологияларды пайдалану процестерін сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы құралдарын тәжірибеде пайдалануды, меншікті жинақтарды сақтауды және көбейтуді, жеке бюджетті жоспарлауды, салықтарды есептеуді, қаржылық есептілікті талдауды және инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы

    Курс орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйесінің қазіргі жағдайы туралы іргелі білімді қалыптастыруға және осы білімді оқу және кәсіби қызметте фонетикалық талдау саласында қолдана білуге бағытталған. Болашақ орыс тілі мұғалімін кәсіби даярлау мақсатында орта мектепте оқытылатын тақырыптарға баса назар аударылады. Оқытудың мақсаты - орыс тілі дыбыстарының айтылу кезеңдерін, олардың сөздермен өзара әсерлесуін түсініп, дұрыс айтылуын қалыптастыру. Оқыту нәтижелері - орыс тілінің фонетикалық бірліктерін талдау әдістері мен түрлерін, сондай-ақ әдеби айтылымды оқыту технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Курс студенттердің бағдарламаға енгізілген сұрақтардың мазмұнымен байланысты кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған: әдебиет пен өнер ерекшелігі, әдеби шығарма тұтас бірлік ретінде, көркем сөздің ерекшелігі, әдеби бағыттар мен ағымдар, әдеби түрлер мен жанрлар. Оқыту нәтижелері – әдеби процестің дамуының негізгі тенденцияларын, әдеби бағыттардың ерекшеліктерін, көркем шығарманың құрылымын білу және әдеби мәтінді практикалық талдауда теориялық білімді қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Студенттерді оқыту және тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін жоғарылату, студенттің тұлғалық қасиеттерін біртұтас көзқарас ретінде қалыптастыру, білім беру мен кәсіптік қызметті меңгерудің және жетілдірудің, оқыту дағдыларын дамыту, зияткерлік жұмыс мәдениетін, өзін-өзі оқытуды дамыту факторы ретінде; педагогикалық білім негізінде міндеттерді тиімді шешу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйесі

    Пән қазіргі орыс тілінің лексикалық-фразеологиялық жүйесін меңгеруді, оның лексика мен фразеологизмдердегі жүйелік байланыстары мен қатынастары туралы білім алушыларда түсінік қалыптастыру үшін оның әртүрлі типтегі лингвистикалық сөздіктерде көрінуін зерттеуді қарастырады. Оқытудың мақсаты - орыс тілінің лексикалық-фразеологиялық жүйесін, лексикалық бірліктердің байланысын білу. Оқыту нәтижелері - орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық бірліктерін талдау әдістері мен түрлерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның балалар әдебиеті

    Пән курсына қазақ және қазақстан әдебиетінің шығармалары, сондай – ақ салыстыру ретінде орыс әдебиетінің балалар мен жасөспірімдер шығармалары кіреді. Болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін кәсіби даярлау мақсатында курсқа орта мектепте оқылатын шығармалар енгізілді. Оқытудың мақсаты – Қазақстанның балалар әдебиеті шығармаларын меңгеру. Оқу нәтижелері – балалардың оқу шеңберінің мәтіндерін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ресей фольклорлық және ежелгі орыс әдебиеті

    Пән орыс әдебиетінің ұлттық ерекшеліктері, орыс фольклорының идеология-лық мазмұны, орыс мәдениеті мен орыс ой-өрісінің тұтас бейнесі, XI-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихы, жанрлық жүйенің ортағасырлық эстетикасы, ежелгі орыс әдебиетінің поэтикасы туралы білімдер мен идеяларды қалыптастыруға бағытталған және орыс әдебиеті мен мәдениеті тән тұрақты мифологиялық архитиптерді қарастырады. Оқыту нәтижелері – XI-XVIII ғасырлардағы кең тарихи-әдеби контексте көркем шығарманы талдау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы

    Курс қазіргі орыс тілінің лексикалық жүйесі және сөздік құрамының жай-күйі, сөздің мәні, сөз құрамындағы жүйелік қатынастар, шығу тегі, қолдану аясы, стилистикалық таңбалау тұрғысынан лексика туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Оқытудың мақсаты - орыс тілінің лексикалық жүйесін, сөйлеудегі лексикалық бірліктердің байланысын білу. Оқыту нәтижелері - білім алушылардың жас ерекшеліктеріне қарай орыс тілінің лексикалық бірліктерін талдау әдістері мен әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру жағдайында АБҚ балаларды оқыту әдістемесі

    Пән инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі туралы, ұйымдастырудың ықтимал нысандары, денсаулығы ерекше мүмкіндігі бар балаларға түзету-педагогикалық әсер ету мазмұны мен бағыттары туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Білім беру процесінде жасанды интеллектті, соның ішінде бейімделген цифрлық платформаларды, цифрлық ассистенттерді және білім алушылардың оқу траекторияларын оқытуды, диагностикалауды және дараландыруды қолдауға бағытталған мамандандырылған бағдарламаларды пайдалануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудегі ИКТ

    Курс инклюзивті білім беру, сараланған оқыту, оқытуды дараландырудың бірегей мүмкіндіктері шеңберінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды зерделеуге, инклюзивті тәсілдегі жетістіктерді бағалау қағидаттарын, әртүрлі білім беру қажеттіліктері бар балаларды бірлесіп оқыту кезінде академиялық құзыреттіліктерді игеруге бағытталған әдістерді қарауға бағытталған. Оқыту нәтижелері - инклюзивті топтарда оқушыларды оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиялары мен әдістемелерін меңгеру мен өзін-өзі тәрбиелеу және білім алмасу мүмкіндіктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық мазмұнды АБҚ балаларға арнап бейімдеу

    Курс пәннің негізгі мәселелерін зерделеу арқылы болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған: ден-саулық мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқытудың ерекше ерекшеліктері: оқу мерзімін ұлғайту; түзету жұмысының бағдарламасы; білім алушыларды негізгі білім беру бағдарламасын игеруге даярлауға бағытталған арнайы пропедевтикалық бөлімдер; бастауыш немесе жалпы білім берудің, негізгі білім беру бағдарламасын іске асырудың ерекше материалдық-техникалық шарттары және т.б. Оқыту нәтижелері – АБҚ бар балалармен жұмыс істеу үшін мазмұнды және әдістемелік білімге ие болу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XI-XVIII ғғ. Фольклор және әдебиет

    Бұл курс славян мифологиясының, фольклорының және XVIII ғасырдағы орыс әдебиетінің ерекшелігі туралы білімді, идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Оқытудың мақсаты – әдеби процестің дамуының негізгі тенденциялары мен заңдылықтарын білу; орыс әдебиеті тарихындағы әдеби дамудың осы кезеңінің рөлі, орны және маңызы. Оқыту нәтижелері – фольклорлық-мифологиялық, көне орыс мәтіндері мен XVIII ғасырдағы әдебиет мәтіндерін түсіндіре білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем контекстіндегі балалар әдебиеті

    Курс аясында әлемдік балалар мен жасөспірімдер әдебиетінің тарихы оның классикалық үлгілерінде ашылады, балалар мен жасөспірімдер әдебиетінің мазмұны мен функциялары анықталады, оның әлемдік мифологиямен және фольклормен байланысы байқалады, жанрлық ерекшеліктері толығырақ талданады. Оқытудың мақсаты – балалар әлемдік және отандық әдебиетінің тарихы мен даму кезеңдерін білу. Оқыту нәтижелері – білім алушылардың жас ерекшеліктеріне қарай балалар әдебиетін оқытудың әдістемелері мен технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Грамматикалық ілім туралы сөз

    Пәннің мазмұны студенттердің қазіргі орыс тілінің сөзжасамдық және морфологиялық жүйесі саласындағы кәсіби білімдері мен құзыреттерін қалыптастыруға және қазіргі грамматика саласындағы негізгі ұғымдар мен келіспеушіліктерді түсінуге бағытталған. Оқытудың мақсаты - орыс тілінің грамматикалық негіздерін және сөз қолдану тәсілдерін білу. Оқыту нәтижелері - орыс тілінің бірліктерін грамматикалық талдау әдістерін меңгеру, әртүрлі стильдегі мәтіндердегі сөздерді дұрыс үйлестіре білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Педагогикалық психология

    Курстың мазмұны болашақ мамандардың нақты психология-лық білімдер жүйесін қалыптастыруға бағытталған, бұл оларға педагогикалық жағдайды сауатты талдауға және педагогикалық психологияның негізгі ғылыми тұжырымдамалары туралы теориялық идеяларды, кәсіби қызметтің тәжірибелік аспектіле-рімен байланыстыра отырып қолдануы туралы білімдер жүйесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғасырдың I жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы

    Курстың мақсаты – XIX ғасырдың І жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы, классицизмнен (1800 жылдардың басы) реализмге (1850 жылдар) дейінгі әдеби бағыттар туралы идеяларды қалыптастыру, жазушылар мен ақындар шығармашылығының дүниетанымдық негіздерін түсіну, философиялық ілімдер мен орыс классикасының эстетикалық құндылығын түсіну. Оқыту нәтижелері – көркем мәтіндердің жанрлық түрлерін талдау біліктері мен дағдыларын дамыту, «табиғи мектептің» поэтикасы мен принциптерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Қазіргі орыс тілі сөзжасамы мен морфологиясы

    Курс орыс тілінің морфемалық-туынды және морфологиялық жүйесінің қазіргі жағдайы туралы іргелі білімді тілдің морфемикасы мен дериватологиясының негізгі мәселелерін дамыту арқылы қалыптастыруға бағытталған: жүйелік-құрылымдық сөзжасам, сөзжасам әдістері, функционалды сөзжасам, сөйлеу бөліктерінің жүйесі, сөзжасам парадигмасы. Оқытудың мақсаты – орыс тілінің сөзжасамдық және морфологиялық жүйесін білу. Оқыту нәтижелері – орыс тілінің бірліктерін туынды және морфологиялық талдау әдістерін меңгеру, сөйлемдегі сөздерді үйлестіре білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Орыс әдебиетінің алтын ғасыры

    Курс ХIХ ғасырдың тарихи-мәдени жағдаяты, әдеби үдеріс динамикасы, оның заңдылықтары туралы көзқарасын қалыптастырады, орыс әдебиетінің дамуы мен Ресей империясы арасындағы байланыстарын анықтайды, декабрист жазушылардың әдеби-ағарту іс-әрекетін, «Пушкин плеядасы» поэзиясын, творчество классиков Пушкин, Лермонтов, Гоголь, Тургенев және т.б. классиктердің шығармашылығын қарастырады, сың мәселелерін зерделейді. Оқу нәтижелері – көркем, әдеби-сыни мәтіндерді талдай білу, автордың ұстанымын түсіндіре білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән тәрбие жұмысының инновациялық әдістемесі мен технологиясын меңгере отырып, білім беру мекемелерінде тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыру құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.      Курс мазмұнында заманауи тәрбиенің теориялық негіздері, тәрбиенің инновациялық технологиялары, тәрбие тұжырымдамалары, тәрбие жұмысын жобалау, оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы, тәрбие жұмысына талдау жасау және өзін-өзі талдау, тәрбие жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XIX ғасырдың шетел әдебиетінің тарихы

    Курстың мақсаты – көрнекті жазушылардың шығармашылығын монографиялық зерттеу арқылы XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерін білу, әр жазушыға тән көркемдік әдістің бірегейлігін әдебиетті терең зерттеу тәсілдерінің бірі ретінде анықтау, реализмнен модернизмге дейінгі әдеби бағыттардың даму логикасын түсіну. Оқу нәтижелері – көркем мәтіндерді талдау кезінде тарихи-әдеби, тарихи-типологиялық әдістерді қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Диакроникадағы орыс тілінің грамматикалық жүйесі

    Қазіргі орыс тілінің грамматикалық жүйесіндегі тарихи өзгерістердің сиппата-масы, зерттелетін лингвистикалық құбылыстар шеңберінде себеп-салдарлық байла-ныстарды анықтауға және тілдегі өзгерістердің жүйелік сипатын ашуға бағыт-талған пән мазмұны білім алушылардың негізгі кәсіби құзыреттілігін қалыпта-стырады. Оқытудың мақсаты – орыс тілінің грамматикалық жүйесінің диахрондық дамуын білу. Оқыту нәтижелері – орыс тілінің бірліктерін грамматикалық талдаудың әдістері мен түрлерін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы

    Тарихи-лингвистикалық циклдің пәні ретінде «Орыс тілінің тарихи грамматикасы» зерттелетін тілдік құбылыстар шеңберінде себеп-салдарлық байланыстар орнатуға және тілде болып жатқан өзгерістердің жүйелік сипатын ашуға, сол арқылы білім алушының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Оқытудың мақсаты – қазіргі дамуын бейнелеу үшін орыс тілі бірліктерінің тарихи формаларын білу. Оқыту нәтижелері – орыс тілінің бірліктерін этимологиялық және тарихи талдау әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі

    Пән қазіргі орыс әдеби тілінің синтаксистік жүйесін және оның деңгейлерін зерделеу, құрылымдық-семантикалық және функционалдық тәсілдер тұрғысынан синтаксистік бірліктерді талдау арқылы білім алушылардың іргелі кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырады. Оқытудың мақсаты – орыс тіліндегі сөйлемдердің әртүрлі түрлерін құрудың синтаксистік негіздерін білу. Оқыту нәтижелері – орыс тілінің предикативті бірліктерін талдау әдістерін меңгеру, әртүрлі стильдегі мәтіндерде сөйлемдерді тұжырымдай және үйлестіре білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Мемлекеттік тілдің аумақтық сорттары

    Курста қазіргі орыс әдеби тілінің заңдылықтарын және қазіргі тілдік құбылыстардың табиғатын түсінуге, сондай-ақ ұлттық тілдің аумақтық ерекшеліктерінің жұмыс істеу процесінің көрінісін қалыптастыруға көмектесетін тіл жүйесінің маңызды буыны зерттеледі. Оқытудың мақсаты – қазіргі дамуын көрсету үшін орыс тілі бірліктерінің аймақтық формаларын білу. Оқыту нәтижелері – орыс тілінің аумақтық және әлеуметтік диалектілерін бөлу әдістерін меңгеру, тілдік құралдарды қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиеті

    Курстың мақсаты XIX ғасырдың екінші жартысы әдебиетін кең мәдени контекстте түсіну, зерттелетін әдеби кезең ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Курста дербес жұмыс істеу дағдыларын көздермен меңгеру, дәстүрлі әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, лингвистикалық және әдеби деректерді талдау, тарих және мәдениет контекстінде өнер туындысын филологиялық түсіндіру қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Орыс тілінің диалектік жүйесі

    «Орыс тілінің диалектілік жүйесі» пәні білім алушыларда қазіргі орыс тілінің қалыптасуы мен функция қиындықтарын, тұжырымдамаларды, заңдарды, пікірталас мәселелерін, орыс диалектологиясының өзекті мәселелерін бағдарлай білу арқылы тұтас көзқарасты дамытады. Оқытудың мақсаты – қазіргі дамуын бейнелеу үшін орыс тілі бірліктерінің диалектілік/тарихи формаларын білу. Оқыту нәтижелері – орыс тілінің диалектілік және қазіргі заманғы бірліктерін бөлектеу тәсілдерін меңгеру, тілдік құралдарды мақсатына қарай қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдың орыс әдебиеті

    Курс әдеби үдерістің негізгі кезеңдерін: 1. ХIХ-ХХ ғғ. шегіндегі орыс әдебиеті (1890 – 1920 жж. басы); 2. 1920 ж. ортасы - 1950 жж. орыс әдебиеті; 3. 1950 ж. екінші жартысы - 1990-х жж. басындағы орыс әдебиеті; 4. ХХ ғ. соңындағы – XXI ғасыр басындағы орыс әдебиетін, сондай-ақ эстетикалық құбылыстар (реализм, романтизм, натурализм, модернизм, постреализм, постмодернизм эволюциясы сипаты) динамикасын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс әдеби сыны

    Бұл курс ХІХ-ХХ ғасырлардағы әдеби сынның тарихы және оның орыс әдебиетіндегі маңызы мен ерекшелігі туралы білімді, идеяларды, әдеби сынның жанрлық жүйесі туралы білімді, оның шетелдік әдеби сынмен және қоғамдық сананың басқа түрлерімен байланысын қалыптастыруға және игеруге бағытталған. Оқыту нәтижесінде студенттер көркем шығарманың әртүрлі сыни көзқарастарын білуі керек, әдеби-сыни мәтінді талдау дағдыларын меңгеруі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел әдебиетінің тарихы (ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейін)

    Курстың мақсаты – ежелгі дәуірден бастап қазіргі заманға дейінгі шетелдік әдебиеттің даму тарихы туралы білімді қалыптастыру, көрнекті жазушылардың шығармашылығымен танысу және олардың шығармаларының мәтіндерін білу, маңызды көркемдік жүйелер мен бағыттарды сипаттау (ежелгі мифология мен әдебиет, орта ғасырлар мен Ренессанс әдебиеті, классицизм, ағартушылық, романтизм, реализм, модернизм, сюрреализм, неореализм, постмодернизм және т.б.). Оқыту нәтижелері – әлемдік әдебиет шығармаларының әр түрлі мәтіндерін білікті түрде түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің стилистикалық орналасуы

    Бұл курста тілдің әртүрлі мәнерлі мүмкіндіктері, тілдің түрлі деңгейдегі бірліктердің стилистикалық мағыналары және бояулары мен оның функционалдық стильдері қарастырылып, білім алушылардың орыс тілінің стильдік саласындағы көптүрлілік туралы толық түсінік қалыптасады. Оқытудың мақсаты – орыс тілінің стилистикалық мүмкіндіктерін білу, функционалды стильдерді ажырата білу. Оқыту нәтижелері – орыс тілінің мәтіндерін стилистикалық талдау әдістерін және оларды жасанды интеллектті қолдана отырып оқыту технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коммуникация теориясы

    Бұл пәнді оқу барысында білім алушылардың коммуникация теориясындағы ұстанымдар мен қағидалар туралы, коммуникативтік жағдайдың, коммуникативтік ортаның ерекшеліктері туралы түсініктері, синтактика, семантика, прагматика және т.б. көзқарастар тұрғысынан мәтіндерді талдай білу дағдылары қалыптасады. Пәннің мазмұны студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін игеруге, қарым-қатынастың әртүрлі түрлерін жүзеге асыруға бағытталған. Оқыту нәтижелері – қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларында орыс тілінде қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті

    Аталған курс ХХ ғасыр орыс әдебиеті мен оның даму жолдары туралы білімдерін қалыптастырады, әдеби бағыттар мен ағымдарды анықтайды, ХХ ғ. жазушы шығармаларының иеялық мазмұнын айқындайды, жанрлық-стильдік бағыттарын: «әскери», «ауылдық», «лирикалық» прозалық, «документалдық» про-за, «Громкая» және «тихая» лирика, қазіргі орыс драмасы, «Қайтарылған» әдебиет, 1990 жж. әдебиетін, қарастырады, дәстүрлер мен жаңашылдығын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің функционалдық стильдері

    Пәнді игерудің мақсаты – студенттердің стилистика саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру, сондай-ақ лингвистикалық білімнің сәйкес саласының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру: орыс тілінің функционалдық стильдер жүйесін зерделеу, қазіргі заманғы стилистикалық проблемалармен танысу, әдеби тіл нормаларын меңгеру. Пәннің мазмұны студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін игеруге бағытталған. Оқыту нәтижелері – орыс тілінің функционалды стильдері және оларды оқыту әдістері туралы білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес орыс тілін оқыту әдістемесі

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің жүйелі теориялық білімдерін, орта мектепте жаңартылған мазмұн бағдарламасы бойынша орыс тілін оқыту әдістемесі саласында берік біліктері мен дағдыларын қалыптастыру, білім беруді жаңғырту жағдайында орта мектепте орыс тілінің мұғалімі ретінде кәсіби-педагогикалық қызметке даярлығын арттыру, соның ішінде жасанды интеллект деректерін пайдалануға қабілетті болу табылады. Оқыту нәтижелері – орыс тілін оқыту әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс әдеби тілінің тарихы

    Пән мазмұны «Орыс тілі мен әдебиеті» бейіні бойынша білім беру бакалаврын тіл тарихы саласында іргелі теориялық дайындауға және студенттердің орыс тілінің тарихи-лингвистикалық мәтіндерін талдау алгоритмдері мен әдістемелерін практикалық меңгеруіне бағытталған. Оқытудың мақсаты – орыс әдеби тілінің қалыптасуының тарихи кезеңдерін білу. Оқыту нәтижелері – орыс тілінің мәтіндерін диахрондық және синхронды талдау әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Курстың мазмұны студенттердің әдебиеттің заманауи түсіндірмелері, әдеби шығарманың көркем шығармашылығы мен генезисі, оның тарихи-функционалдық аспектісі, әдеби түрдің, түрдің, жанрдың, метажанрдың және т.б. заманауи тұжырымдамалары туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Оқушылар көркем мәтінді талдағанда, мысалы, шығарманың жанрын, құрылымын, өлең шумағын және рифмасын сипаттау үшін кейбір жасанды интеллектті элементтерін пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвистика ілімінің тарихы

    Пән қарым-қатынастың біртұтас таңбалы механизмі болып табылатын тілдің диахроникалық дамуы туралы түсінік береді. Пәннің мақсаты – қазіргі лингвистиканың дамуының негізгі бағыттарын көрсету, тіл білімінің тарихы мен әдіснамасы саласындағы болашақ мамандардың білімін тереңдету, материалды игеру кезінде жасанды интеллект деректерін пайдалану қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетін мектепте оқытудың инновациялық технологиялары мен оқу үдерісін ұйымдастыру әдістемесі

    Курс қазіргі инновациялық технологияларды және мектепте орыс әдебиетін оқыту үдерісін ұйымдастыру әдістемелерін зерттеуге бағытталған: оқу және жазу арқылы сыни ойлау, ойын және ақпараттық технологиялар, оның ішінде жасанды интеллектті, оқу материалының сызбалық және белгілік үлгілерін интенсификациялау, медиабілім, әдеби шығарманы мәдениет мәтіні ретінде және семиотикалық аспектілер тұрғысынан оқыту технологиясы. Оқыту нәтижелері – қазіргі заманғы білім беру технологияларын практикалық игеру және практикалық қызметте білімді жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тілін кодтау қағидалары

    Пәннің мақсаты – орыс тілін, терминологиялық аппаратты кодификациялау принциптерін меңгеру: «тіл және сөйлеу», «орыс ұлттық тілі», «орыс әдеби тілі», «әдеби норма», «норманы кодификациялау», «императивті норма», «диспозитивті норма»; орфоэпиялық, түсіндірме, грамматикалық дағдыларды қалыптастыру, лингвистикалық бірлікті оның нормативтілігі тұрғысынан түсіндіре білу. Оқыту нәтижелері – орыс тілін кодификациялау туралы білімді меңгеру және лексикографиялық базаны практикалық мақсатта қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теориялық әдебиеттану

    Оқытудың мақсаты әдебиет ерекшелігін түсіну әдіснамасы ретінде әдебиет теориясы туралы жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады: гуманитарлық білім құрылымында әдебиеттанудың орнын анықтау, әдебиет теориясы мен тарихының арақатынасы, сөз өнеріндегі эстетикалық категориялардың рөлі; сөз өнеріндегі бейнелілік ерекшелігі; әдеби шығарманы талдаудың әдістері мен тәсілдері; әдеби процесс, теориялық-әдеби ойдың дамуының негізгі кезеңдері, әдебиеттану мектептері. Оқу нәтижелері – әдеби талдаудың әртүрлі түрлерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    Пән білім алушылардың жалпы тілдік дайындығын аяқтайды, ғылыми парадигмалардың ауысуын, олардың эволюциясы мен сабақтастығын ескере отырып, тіл білімінің теориясы мен әдіснамасы бойынша білім қалыптастырады, сондай-ақ студенттердің лингвистикалық мәселелерді шешуге ғылыми көзқарас дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, олардың зерттеушілік дағдыларын, тілді зерттеу әдістерін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамытады, материалды игеру кезінде жасанды интеллект деректерін пайдалану қабілетін қалыптастырады. Оқыту нәтижесі – лингвистикалық ғылымның теориясы мен әдіснамасын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдеби үдеріс

    Бұл курс орыс сөздігін дамытудағы маңызды кезең ретінде онда әртүрлі эстетикалық жүйелердің (реализм, модернизм, постмодернизм) қатар өмір сүруі мен өзара әрекеттесуін, өзгермелі шындықты тану құралдарының бірі ретінде жазушылардың шығармашылық ізденістерін, 1980-ші жж. "басқа прозадан" қазіргі әдеби үрдісті 1990-ші жж. Постмодернизм мен постреализмге дейін және ХХІ ғ. контексте бастаудың эстетикалық ізденістерін зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты-1980 жылдан 1990 жылға дейінгі және XXI ғасырдың басындағы қазіргі әдеби үдерістер туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХХ-ХХІ ғасырлар кезіндегі орыс әдебиеті

    Бұл курс орыс әдебиетін XX-XXI ғасыр кезегін зерттеуге бағытталған. Оның мазмұны «жаппай» әдебиет, постмодернизм және постреализм әдебиеті, әдеби жанрлардың өзгеруі, негізгі поэтикалық бағыттар: концептуализм, метареализм, заманауи орыс драматургиясы, заманауи детектив жанры және т.б. болып келеді. Оқыту нәтижелері – кең тарихи-мәдени контексте көркем шығарманың әртүрлі жанрларын талдау және қазіргі әдеби жағдайда бағдарлау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
  • Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
  • Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
  • Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу.
  • Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
  • Инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, инклюзивті қоғамның кедергілері мен ресурстарын диагностикалау, әлеуметтік теңдік қағидаттарына негізделген күнделікті және кәсіби іс-әрекетте қарым-қатынас стратегиясын таңдай біледі.
  • Тілдің әлеуметтік сипаты мен функцияларын, оның ішкі құрылымын, оның жұмыс істеу заңдарын және тарихи дамуын білу; материалды құрылымдау кезінде жасанды интеллект деректерін қолдана білу.
  • Тілдің белгілі бір деңгейін зерттеуге бағытталған лингвистикалық пәндер жүйесінде ұсынылған жүйелік тілдік бірліктердің қарым-қатынасын түсіну.
  • Көне дәуірден бастап қазіргі заман заманға дейінгі орыс әдебиеті шығармаларының әр түрлі мәтіндерін білу және оларды білікті маман ретінде түсіндіре алу.
  • Орыс жəне əлем əдебиеттерінің даму кезеңдерін білу; олардың типологиялық ерекшеліктерін ажырата алу; көрнекті ақын-жазушылардың өмірі мен шығармашылығының басты кезеңдерін білу.
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің негіздері, заманауи тәрбие тұжырымдамаларын білу; мінез-құлықтың этикалық нормаларына адалдығын көрсету.
  • Оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді білу; білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру, сабақ жоспарларын жасау; білім алушыларға критериалды бағалау жүйесін әзірлеу және қолдану, оның мониторингін жүзеге асыру.
  • Заманауи әдістемелер мен технологияларды, оның ішінде жасанды интеллектті оқушылардың дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін қолдана алу; өзінің кәсіби қызметі мен әріптестерінің тәжірибесіне рефлексия жасауды жүзеге асыру.
  • Қазіргі заманғы әдебиеттану жағдайын ескере отырып, жасанды интеллект элементтерін қолдану арқылы әдеби шығармаларды ауқымды тарихи-әдеби контексте талдау дағдыларына ие болу.
  • Синхрондық және диахрондық аспектілерде тіл жүйесінің қызмет ету заңдылықтарын біледі.
Top