Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01608 Тарих в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

Пәндер

  • Тарихты оқытудағы жасанды интеллект

    Курс тарихты оқытуды негізге ала отырып, білім беру үрдісінде жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын пайдалану негіздерімен таныстырады. Магистранттар ЖИ интерактивті білім беру құралдарын құру, тарихи деректерді талдау және педагогикалық тәжірибені жақсарту үшін қалай қолдануға болатындығын зерттейді. Курс тарихты оқытуға жасанды интеллектті тиімді енгізу үшін заманауи ТП шешімдермен теориялық дайындық пен практикалық жұмысты қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Бұл пән кәсіби қызметте психологиялық жұмысты және ұжымдарды психологиялық басқаруды ұйымдастырудың негізгі теориялық, әдістемелік және практикалық мәселелерін жүйелі түрде ұсынуды қамтиды. Сондай-ақ, білім алушылармен жұмыста ғылыми-психологиялық білімді жүзеге асыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    "Жоғары мектеп педагогикасы" пәні магистранттарда жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық құбылыстардың мәні, заңдылықтары мен жұмыс жасау механизмдері туралы толыққанды түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында ЖОО-дағы педагогикалық қызметтің теориялық және практикалық аспектілері, оқытушының білім беру үдерісіндегі рөлі, оқытудың заманауи технологиялары мен әдістемелері қарастырылады. Курс оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдана отырып, педагогикалық жағдаяттарды талдау, оқу курстарын жобалау және білім беру бағдарламаларын іске асыру дағдыларын қоса алғанда, кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруды қамтамасыз етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихи контексте инклюзивті білім берудегі жасанды интеллект

    Курс заманауи инклюзивті білім беруде жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолдануды да, технология мен білім беру реформаларының рөлін қоса алғанда, инклюзивті білім берудің тарихи эволюциясын да қамтиды. Магистранттар ерекше қажеттіліктері бар адамдар үшін неғұрлым қолжетімді білім беру ортасын құруға қалай ықпал ететінін және инклюзивті білім беруді қалыптастырудың тарихи процестері технологиялардың дамуымен қалай байланысты екенін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теориялық деректану

    Бұл пән өзінің материалында деректануды тарихи білімнің дербес саласына бөлу процесін де, өткен және қазіргі кездегі теориялық деректануды дамытудың негізгі әдістерін, әдіснамасы мен жүйесін де зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи зерттеулердегі жасанды интеллект

    Курс тарихи ғылымдар саласында жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Магистранттар тарихи деректерді, соның ішінде мәтіндерді, суреттерді, дыбыстық және бейнематериалдарды талдауға көмектесетін ЖИ әдістері мен құралдарымен танысады. Курс тарихи мәселелерді шешу үшін теориялық негіздерді де, ЖИ-ді практикалық қолдануды, соның ішінде мұрағаттық материалдарды цифрлық өңдеу мен талдауды, тарихи нысандар мен оқиғалардың виртуалды модельдерін құруды және тарихта ЖИ-ді қолданудың этикалық және әлеуметтік мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының деректануы

    Қазақстан тарихының деректануы болашақ мамандарды теориялық және кәсіби даярлауды қамтамасыз етеді. Курстың ерекшелігі-оның жергілікті зерттеулермен тығыз байланысы, онда магистранттардың өздері тікелей қатыса алады, әртүрлі дереккөздермен өз бетінше жұмыс істей алады, зерттеу дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Магистранттардың кәсіби қызметтің, ғылыми және практикалық жұмыстың түрлі салаларында шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі. Кәсіби мақсаттарға арналған шет тілі курсы магистранттардың ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау мәдениетін және білім мен ғылым саласындағы күнделікті және кәсіби қарым-қатынасты арттыруға ықпал ете отырып, білім беру және тәрбиелеу мақсаттарын іске асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Деректану және тарихнаманың теориялық -әдістемелік мәселелері

    Магистранттар деректану мен тарихнаманың теориялық-әдіснамалық мәселелерін зерделеу кезінде тарихи және тарихнамалық дереккөздердің тарихи шындыққа қатысты барабарлығын түсінеді, сондай-ақ олардағы ақпаратты анықтау, іріктеу және кейіннен өңдеу әдістерін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар

    Ұсынылған пән магистранттарда ХХ – ХХІ ғасырдың басындағы Батыс тарих ғылымының дамуының негізгі тенденциялары туралы идеяларды қалыптастыруға, тарихи әдебиеттерді талдау, оған деген көзқарасын анықтау, сондай-ақ өз қызметінде тарихи ойдың ең жақсы жетістіктерін пайдалану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    "Ғылым тарихы мен философиясы" пәні білім алушыларда әлемдік өркениеттің генезисін, қазіргі заманның негізгі проблемаларының жаһандық сипатын және оларды шешудің перспективаларын түсінудің кілті болып табылатын білімді қалыптастыру мен дамытуды көздейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дүниежүзілік тарихтың іргелі мәселелері

    Бұл пән тез өзгеретін тарихи шындықты зерттеуге және түсінуге бағытталған. Курс жаңа әдіснамалық тәсілдерді, ойлау әдістерін, тарихи процестерді олар болған және шын мәнінде – өзара байланысты, интеграцияланған, диалектикалық дамуда көзқарасты қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-әдістемелік зерттеулер

    Пән ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен басқарудың заңдары, принциптері, ұғымдары, терминологиясы, мазмұны, ерекшеліктері туралы білімді игеруге бағытталған. Ғылыми-әдістемелік дайындық жұмыс істеп тұрған мамандардың кәсібилігінің маңызды құрамдас бөлігі және магистранттардың кәсіби дайындығының жоғары деңгейінің кепілі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Номадизмнің мәдени-өркениеттік негіздері

    Пән өркениет процесінде номадизмнің рөлін Тарихи түсінудің қазіргі тенденцияларын көрсетеді. Магистранттың назарын номадизмнің мәдени-өркениеттік негіздеріне, өткен және қазіргі кездегі миллиондаған адамдардың материалдық игіліктерін, мәдени жетістіктері мен өмір салтын өндірудің бірегей тәсілі ретінде аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Диссертациялық зерттеудің ғылыми негіздері

    Бұл пән магистранттарды магистратура шеңберінде даярлау процесінің қорытындысы ретінде магистрлік жұмысты жазуға дайындауға бағытталған. Қорытынды жұмысты жазудың барлық кезеңдерін егжей-тегжейлі пысықтауға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәңіршілдік мәдениеті

    Пән жаһандану жағдайындағы қазақ мәдениетінің негізгі мәселелері, көшпелі менталитеттің ерекшелігі, дүниетанымдық бағдарлар мен дала өркениетінің этикалық-эстетикалық құндылықтары бойынша білімді кеңейтуге бағытталған. Курс бағдарламасы жалпы философиялық, этикалық, эстетикалық, мәдениеттану, логикалық және мамандандырылған кәсіби білім арасындағы байланыс қызметін атқарады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшпенділер мәдениетінің тарихы

    Пән Еуразия аумағының едәуір бөлігі мен басқа да континенттердің тұрғындарының экономикалық-экономикалық, мәдени өмірінің бір түрі ретінде көшпенділер мәдениетін зерттеуге бағытталған. Көшпенділердің мәдени жетістіктеріне және олардың жалпыадамзаттық өркениеттің дамуына қосқан үлесіне баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Диссертациялық зерттеудің әдістемесі

    Бұл пән тарих саласындағы ғылыми жобалар мен әзірлемелерді іске асыру үшін қажетті проблемаларға, аспектілерге, заңдарға, принциптерге, тенденцияларға, әдістерге, магистрлік диссертацияны жазу, ресімдеу және қорғау әдістемесіне баса назар аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихнама

    "Тарихнама" оқу курсы тарихнама саласындағы нақты білімді, ғылыми зерттеу дағдылары мен оның рәсімі туралы түсінік қалыптастыруға арналған. Курсты зерделеу кезінде тарихнамалық ғылымның әдістері мен мәселелері, тарихи ойдың бағыттары мен мектептерінің негізгі мазмұны, сондай-ақ зерттеу жұмысындағы тарихнамалық талдау әдістері ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Азия аймағының іргелі мәселелері

    Бұл пән планета тарихындағы маңызды аймақтардың бірінің іргелі мәселелерін зерттеуге бағытталған. Оның дамуы тарихи материалдың үлкен қабатын қалдырды, ол оны егжей-тегжейлі зерттеуді қажет етеді. Азия аймағының іргелі мәселелерін зерттеу әлемдегі көптеген тарихи процестер туралы түсінік пен түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Африка аймағының іргелі мәселелері

    Бұл пән Африка аймағының іргелі мәселелерін зерттеуге бағытталған. Осы аймақтың іргелі мәселелерін зерттеу Африкамен тығыз байланысты және бүкіл әлем тарихына айтарлықтай әсер еткен барлық тарихи процестер туралы түсінік ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тарихнамасындағы Қазақстан тарихы

    Бұл пән шетелдік тарих және саяси ғылымдардағы отандық тарихтың процестері мен оқиғаларын жариялау жүйесі мен принциптерін зерттеуге арналған. Әр түрлі тарихи кезеңдердегі Қазақстан тарихын зерделеу жөніндегі өз еңбектерінде шетелдік авторлар қолданатын әдістеме мен әдіснамаға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы

    Бұл пән тарих ғылымының бүгінгі талаптарын ескере отырып, кеңестік өткен тарихшылардың тұжырымдамалық шешімдерін қайта қарау және олардың еңбектерін түбегейлі және объективті бағалау үдерісі шеңберінде Қазақстанның тарихи ғылымының қазіргі даму кезеңін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан мәдениетінің тарихы

    Пән ежелгі, ортағасырлық, жаңа және жаңа кезеңдердегі Қазақстан мәдениетінің қалыптасу тарихын зерделеуге, білім берудің, өнер мен әдебиеттің қазіргі жай-күйін, сондай-ақ мәдениет саласын реттейтін нормативтік базаны, мәдениетті дамыту жөніндегі мемлекеттік бағдарламаларды жария етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі жағдайда тарихи пәндерді оқыту әдістемесі

    Қазіргі жағдайда тарихи пәндерді оқыту әдістемесі пәні болашақ педагогтардың өзекті білім беру технологиялары мен стандарттарын ескере отырып, тарихты оқыту саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында оқытудың интерактивті әдістері, тарихи білім берудегі цифрлық құралдар, сондай-ақ оқушылардың сыни ойлауы мен азаматтық бірегейлігін қалыптастыру мәселелері қарастырылады. Пәнді меңгеру қорытындысы бойынша студенттер заманауи педагогикалық тәсілдер мен мультимедиялық ресурстарды пайдалана отырып, тарих сабақтарын жобалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның мәдени даму ерекшеліктері

    Пән ежелгі дәуірден бастап бүгінгі күнге дейінгі Қазақстанның мәдени даму тарихының негізгі кезеңдері мен негізгі оқиғаларын зерделеуге; Қазақстан мен қазіргі заманның көрнекті мәдениет қайраткерлерінің тарихи жолын жарыққа шығаруға; тарихи даму барысында қалыптасқан мәдениеттің маңызды жетістіктерімен және құндылықтар жүйесімен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи пәндерді оқытудағы инклюзивті технологиялар

    Тарихи пәндерді оқытудағы инклюзивті технологиялар пәні тарихты зерттеу контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар үшін білім беру үрдісін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерімен таныстырады. Курс барысында бейімделу әдістемелері, мамандандырылған цифрлық құралдар және тарихи мазмұнмен жұмыс істеу кезінде әмбебап оқыту дизайнының қағидаттары қарастырылады. Оқу аяқталғаннан кейін студенттер білім алушылардың білім беру қажеттіліктерінің әртүрлі екендігін ескере отырып, тарих бойынша инклюзивті оқу сабақтарын жобалай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа тарихын зерттеудегі жаңа тәсілдер

    Осы пәнді оқи отырып, магистранттар Қазақстанның жаңа тарихын зерделеудегі жаңа әдіснамалық тәсілдер туралы нақты түсініктер алады. Жаңа мұрағаттық деректерді пайдалана отырып, жаңа әдіснамалық ұстанымнан жазылған еңбектерге баса назар аударылады. Бұл пән Қазақстанның жаңа тарихының мынадай өзекті мәселелерін зерделеуді көздейді: Ресей мемлекетінің құрамына кіру; қазақ халқының ұлт-азаттық күресі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Отандық тарихтың іргелі мәселелері

    Бұл пән қазақ халқы тарихының мынадай өзекті мәселелерін: этногенезді, мемлекеттілікті, жоңғарларға қарсы ұлт-азаттық соғысты, Ресей мемлекетінің құрамына кіруді, оның ішінде әскери-шаруаларды отарлау мәселелерін және т.б. зерттеуді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи білім берудегі тұрақты даму тұжырымдамасы

    Тарихи білім берудегі тұрақты даму тұжырымдамасы пәні оқушылардың экологиялық санасы мен жаһандық жауапкершілігін қалыптастыруға назар аудара отырып, тарихты оқытуда тұрақты даму (ТД) принциптерінің интеграциясын зерттейді. Курс аясында тұрақты даму тақырыптарын тарихи бағдарламаларға енгізу әдістемелері, сондай-ақ қазіргі экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлерді түсінудегі тарихи білімнің рөлі талданады. Оқыту қорытындысы бойынша студенттер тарихи мазмұнды білім берудің әртүрлі деңгейлері үшін ТД өзекті аспектілерімен үйлестіретін оқу материалдарын әзірлеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның қазіргі тарихы: мәселелері мен даму болашағы

    Пән ХХ ғасырдан бастап қазіргі уақытқа дейінгі адамдар мен олардың қоғамдарындағы қызықты оқиғалар туралы нақты идеяларды алуға бағытталған. Курсты дайындау кезінде проблемалық тәсіл және тарихты зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері қолданылды. Осыған сәйкес курстың мазмұны жоғары білім беру бағдарламасын қайталамайды. Хронологиялық шеңбер Қазақстанның тәуелсіздігі жолындағы ұлттық идеялар мен қозғалыстардың даму тарихын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстан тарихының қазіргі мәселелері

    Бұл курс Қазақстан Республикасының дамуының қазіргі кезеңінде объективті тарих жалпыұлттық бірлікті қалыптастыру, мемлекеттік бірегейлікті қалыптастыру, егемендікті нығайту, азаматтықты және патриотизмді ұғыну факторларының біріне айналатындығына байланысты Қазақстан тарихының қазіргі заманғы проблемаларын қарастырады. Әлемдік тарихи үдеріс контекстінде Қазақстан тарихын қарастыру үрдісі айқындаушы болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отан тарихының өзекті мәселелері

    Оқу пәні тарихи оқиғалардың мазмұнын дұрыс бағалау үшін қажетті білім алуға, саяси, экономикалық, мәдени және т.б. категориялардың мағынасын бағдарлауға, сондай-ақ тарихнаманың қазіргі даму кезеңіндегі отандық тарихтың маңызды мәселелерін зерделеу жағдайы туралы тұтас ғылыми түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениет және Қазақстан қоғамы

    Пән әр түрлі кезеңдерде болған көптеген тарихи процестер барысында қалыптасқан Қазақстанның орасан зор мәдени мұрасын зерделеуге, ұлттық әдебиет пен жазудың көп ғасырлық тәжірибесін жинақтауға, Қазақстанның мәдени мұрасын шетелде насихаттауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы жаңа уақыттың тарихнамасы

    Бұл пән Қазақстан тарихындағы маңызды кезеңнің тарихнамасын зерделеуге бағытталған. Тарихнамалық тәсілде белгілі бір оқиғаларды зерттеуде магистрант нақты тарихи, салыстырмалы тарихи, тарихи-типологиялық, тарихи-генетикалық, диалектикалық-материалистік, жүйелік-құрылымдық, статистикалық таным әдістерін және ретроспективті талдау әдісін қоспағанда, жаратылыстану, әлеуметтік ғылымдар әдістерін қолдануды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Әлемнің ғылыми бейнесін, тарихи, әлеуметтік, қоғамдық, мәдени құбылыстардың негіздерін негіздеу және ұсыну.
  • Өз қызметіне қатысты белсенді зерттеу ұстанымын білдіру және ғылыми зерттеу логикасына сәйкес тұжырымдар қалыптастыру
  • Тарихи дамудың саяси, әлеуметтік-мәдени, экономикалық факторларын, сондай-ақ адам факторы мен өркениетті құрамдас бөліктердің рөлін талдау және түсіндіру.
  • Оқуды өз бетінше жалғастыру, тарихи зерттеудің жаңа әдістерін және кәсіби қызметтің жаңа салаларын игеру және пайдалану, кәсіби және жеке тұлғалық білім беруді жүзеге асыру, әрі қарай білім беру бағыттары мен кәсіби мансабын жобалау.
  • Зерттеу және педагогикалық жұмыста инклюзивті әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, тарихи деректерді талдау үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану, сондай-ақ адамзат тарихы мен эволюциясын зерттеу мен оқытуда тұрақты даму принциптерін біріктіру.
  • Әдістемелік тәсілде бағдарлану қабілеті мен білімін практикада қолдану, сондай-ақ тарихи таным принциптері мен әдістерін қолдану.
  • Педагогикалық ғылымның жаңа жетістіктерін ескере отырып, педагогикалық процесті ұйымдастыруды, білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ететін білім беру ортасын жобалауды жүзеге асыру.
  • Тарихи оқиғалар мен фактілерді, сондай-ақ белгілі тарихшылардың көзқарасын сын тұрғысынан түсіну және талдау.
  • Білімді интеграциялау, қиындықтарды жеңе білу және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде осы пайымдаулар мен білімдерді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып пікір шығару
  • Тарихи зерттеулер контекстіндегі идеяларды бастапқы дамыту немесе қолдану мақсатында негіз немесе мүмкіндік болып табылатын жоғары оқу орнынан кейінгі білім деңгейінде алынған тарихи үрдістер туралы заманауи білімі мен қалыптасқан түсініктерді көрсету.
Top