Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Арнайы педагог мамандығына кіріспе

    Арнайы педагогиканың теориялық негіздерін, қағидалары мен салаларын; ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психологиялық -педагогикалық сипаттамасын, психикалық даму заңдылықтарны және интеллектуальды, сенсорлы бұзылыстары, аутистік спектр бұзылыстары мен дамуында күрделі бұзылыстары бар балалармен түзетушілік - дамытушылық жұмыстың негізгі бағыттары мен ұйымдастыру формаларын; арнайы және білім беру жағдайындағы ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің мүмкіндіктері мен қиындықтарын оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психопатология негіздері

    Психикалық аурулар клиникасындағы симптом, синдром туралы ұғымын біледі. Олардың диагностикасы және болжамдық мәні. Психикалық ауруларды жіктеу принциптері. ICD-11 классификациясы. Оң және теріс белгілер. Сезімнің бұзылуы. Қабылдау мен ұсынудың бұзылуы. Есте сақтау қабілетінің бұзылуы. Эмоционалды бұзылулар (симптомдар). Депрессиялық синдром психомоторлық бұзылулар. Сөйлеу бұзылыстары және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Невропатология негіздері

    Жүйке жүйесінің әртүрлі ауруларына синдромдық талдау жүргізеді, сезімтал, моторлы, вегетативті бұзылулар мен жоғары кортикальды функциялардың бұзылуын оқшаулайды. Клиникалық симптоматология негізінде ықтимал зақымдануды анықтайды; жүйке жүйесінің әртүрлі ауруларын этиологиялық, патогенетикалық және клиникалық-неврологиялық принцип бойынша ажыратады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Арнайы және жалпы білім беру ЕББҚ бар балаларды оқытудың нейропсихологиялық негіздері

    Білім алушылардың теориялық негіздерін, нейропсихология әдістерін, негізгі нейропсихологиялық синдромдар туралы білімдерін, жоғары психикалық функциялардың бұзылуын және осы синдромдардың негізінде жатқан зақымдалған нейропсихологиялық факторларды игеру. Пәннің негізгі міндеттері: Білім алушылардың нейропсихологияның теориялық негіздері туралы білімдерін жүйелеу; білім алушыларды нейропсихологиялық диагностика әдістемелерімен таныстыру және оларды орындау кезінде анықталған қателіктерді түсіндіру; нейропсихологиялық диагностикалық зерттеуді құру принциптерін зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ақыл-есі кем балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Оқудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасын өткізеді. Психодиагностикалық құралдарды таңдау және қолдану практикалық немесе ғылыми міндеттерге сәйкес келеді. Есту қабілеті бұзылған, көру қабілеті бұзылған, сөйлеу қабілеті бұзылған, ТҚА, ДПТ, АОК, РАС бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Ақыл-ойы бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасын ұйымдастыру әдістерін меңгеру. Диагностика негізінде түзету және дамыту жұмыстарын жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есту, сөйлеу және көру мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы

    Анализатордың әртүрлі бөлімдерінің (перифериялық, өткізгіш, кортикальды бөлімдер) құрылымы мен қызметін, олардың жұмысының жалпы принциптерін, сондай-ақ есту, сөйлеу және көру органдарының құрылымы, қызметі мен патологиясы туралы ақпаратты іздеу, сыни талдау және синтездеу әдістерін біледі. Есту, сөйлеу және көру органдарының патологиясы бар балаларды оқытуды дараландыру үшін қажетті психологиялық-педагогикалық технологияларды қолданады. Балалардың есту қабілеті бұзылған жағдайда негізгі профилактикалық және емдеу шараларын ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның қызметін ұйымдастыру және мазмұны

    Білім беру ұйымында психологиялық-медициналық-психологиялық консилиум ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық негіздерін біледі; психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссиялар мен консилиумдардың негізгі мамандарының қызметін ұйымдастыру және ұстау; білім берудегі психологиялық-педагогикалық өзара іс-қимылды ұйымдастырудың психологиялық, кәсіби-педагогикалық, нормативтік-құқықтық аспектілерінің теориялық негіздері. Білім беру ұйымында психологиялық-медициналық-психологиялық консилиум қызметін ұйымдастыру технологиялары мен тәсілдерін талдайды. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін түзету, оңалту және оқыту бағдарламаларын ұтымды таңдау дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЕҚБ бар балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері

    Білім алушылардың жаңа ұғымдар, клиникалық психологияның құрылымы туралы білім негіздерін игеру, оларда жеке тұлға туралы біртұтас әлеуметтік-биологиялық құрылым ретінде қазіргі заманғы идеяларды қалыптастыру, бұл деонтологиямен тығыз байланыста ерекше білім беру қажеттіліктерінің кең спектрін диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға жүйелі көзқарасты дамыта отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың психикалық қызметінің ерекшеліктерін түсіну үшін жаратылыстану ғылымының негізі ретінде қызмет етеді. Әлемдік және отандық клиникалық психологияның тарихы мен қазіргі жағдайы, оның қалыптасуына ғалымдардың қосқан үлесі туралы идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңес беру жұмысының негіздері

    Кеңес берудің негізгі психологиялық тәсілдерін меңгерген; психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңес берудің ерекшеліктерін біледі; жас кезеңдерін ескере отырып, жеке кеңес беру және топтық психотерапиялық жұмыс ерекшелігі. Негізгі талаптар мен қағидаларға сәйкес психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялық әңгімелесу жүргізеді; сараланған диагностика жүргізеді. Психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңес берулер шеңберінде қолданылатын психодиагностиканың негізгі әдістемелерін, жеке және топтық кеңес берулерді ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгерген;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сурдопедагогика және сурдопсихология

    Әр түрлі көздерден қажетті ақпаратты дербес талдайды және бөліп көрсетеді. Жас ерекшелігінің әртүрлі кезеңдерінде есту қабілеті бұзылған баланы түзету көмегі мен психологиялық сүйемелдеу жүйесін таңдай алады. Есту функциясы бұзылған балалардың тыныс-тіршілігін және барабар психикалық дамуын ұйымдастыруда педагогтарға, ата-аналарға консультациялық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЕҚБ бар балалардың даму ерекшеліктері

    Эмоционалды-еріктік және жеке дамудың өзіндік ерекшелігін, психофизикалық дамуда әртүрлі ауытқулары бар балалардың ересектермен және құрдастарымен тұлғааралық қарым-қатынасын қалыптастыру ерекшеліктерін ашады; ЕҚБ-мен мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтік тәрбиелеу бойынша түзету-педагогикалық жұмыстың мазмұны туралы түсінік қалыптастыру. Мектепке дейінгі жаста тұлғаның эмоционалды-еріктік дамуы мен қалыптасуы. Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды-еріктік және жеке дамуын психологиялық-педагогикалық зерттеу. Психофизикалық дамудағы ауытқулар кезінде әлеуметтік-жеке қасиеттер мен мінез-құлықты қалыптастыру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл пән іздеу дағдыларын игеруге, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеуге, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалануға бағытталған. Студенттер педагогиканың табиғаты мен оның негізгі терминологиясын білуге, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тануға және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсінуге, адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратуға, олардың даму перспективаларын ескере отырып, білім беру саласындағы өзгерістерді қабылдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Айтылымды қалыптастыру техникасы

    Балаларды тексеру материалдарын, сөйлеу қорытындысын тұжырымдауды талдайды. Сыныптың сөйлеу профилін анықтай отырып, психологиялық-педагогикалық сипаттамалар жасайды; оқу және түзету жұмыстарын жоспарлайды. Арнайы мектепте қазақ (орыс) тілі бойынша оқу жұмысын ұйымдастырудың мазмұны мен нысандарын айқындайды. Айтылымды қалыптастырудың әртүрлі әдістерін қолданады. Қазақ (орыс) тілі саласында айтылымды қалыптастыру бойынша ұсынымдар әзірлейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогика

    Арнайы педагогика бойынша білімді пайдаланады, ОP бар балалар мен жасөспірімдердің дамуындағы ауытқуларды анықтайды. Диагностикалық және түзету-дамыту міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін арнайы әдістер мен технологияларды қолданады; түзету әдістемелерін сараланған таңдауды жүзеге асырады; ОP бар адамдармен түзету жұмыстарын жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Есту қабілеті нашар балаларды оқытудың кешенді тәсілі

    Есту қабілеті бұзылған балаларды оқытудағы кешенді тәсілдің ерекшеліктерін біледі. Озық педагогикалық тәжірибені қорытындылайды және жетістіктерін өз бетінше педагогикалық іс-әрекетте пайдаланады. Педагогикалық процеске қатысушылардың (саңыраулар педагогы, тәрбиеші, педагог-дефектолог, психолог, әлеуметтік педагог, студенттер) кешенді өзара әрекеттесуі негізінде үрдісті ұйымдастырады. Әртүрлі жағдайларды ескере отырып, оқу әрекетін жоспарлайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру жағдайында МШ балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу

    Инклюзивті білім беру саласында білімі бар. Инклюзивті және интеграциялық білім берудің этикалық және әдістемелік аспектілерін анықтайды. Инклюзивті білім беру мен оқытуды ұйымдастырады. Ерте және мектепке дейінгі жастағы денсаулығы ерекше қажеттіліктері бар балалармен бірлескен іс-әрекетте және қарым-қатынаста денсаулығы ерекше қажеттіліктері бар балаларды оңалту мүмкіндіктерін бағалайды. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың нақты дамуын анықтау үшін психодиагностикалық құралдарды қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бастауыш мектепте ЕББҚ балаларын оқытудың арнайы әдістері (математика)

    Математиканы түзете оқыту міндеттерін іске асырудың әдістемелік негіздерін біледі; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың математикалық операцияларды меңгеруінің ерекше ерекшеліктері. Белгілі бір критерийлер бойынша математика сабағын талдайды; математиканы оқытудың білім беру, түзету және тәрбиелік міндеттерін айқындайды; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту бойынша әртүрлі үлгідегі сабақтардың жоспарларын әзірлейді. Сабақ материалдарын меңгеру жұмыстарында түзету тәсілдерін қолдана біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық шеберлік негіздері

    Пәннің мақсаты – студенттердің педагогикалық қабілеттерін, жалпы мәдениетін, құзыреттілігін, психологиялық-педагогикалық сауаттылығын дамыту. Педагогикалық шеберліктің мәні мен маңызы, педагогикалық этиканың категориялары, нормалары мен принциптері, дау-дамайлардың мәні мен түрлері. Жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу, оларды кәсіби қызметте басшылыққа алу, сөйлеу мәдениетін, ауызша және көпшілік алдында сөйлеу өнерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әр түрлі білім беру мекемелерінде логопедиялық жұмысты ұйымдастыру

    Түзету жұмысын жоспарлайды; дамуында кемістігі бар балаларға тексеру жүргізеді; жеке, топшалық және фронталдық сабақтар үшін түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлейді. Сабақтарды, жеке сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды, оның ішінде инновациялық технологияларды пайдалана отырып өткізеді. Әртүрлі үлгідегі сабақтардың жоспарларын, ата-аналар мен педагогтарға арналған кеңестерді әзірлейді. Әртүрлі кемістігі бар балалармен түзету-педагогикалық процесті ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтарға) іскерлік дағдыларды, экономика негіздері мен қаржылық сауаттылықты дамыту үшін теориялық білім береді. Мазмұны: экономика және қаржылық сауаттылық негіздері, жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет, жеке тұлғалардың банкроттығы және жеке қаржылық қамтамасыз ету, кәсіпкерлік: түсінігі, оның негізгі түрлері және ұйымдастыру формалары, шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау және бағалау. Пәнің дағдылары: шешендік өнері, бизнесті басқару дағдылары, заманауи қаржылық құралдарды пайдалану дағдылары, өзіндік адамгершілік және азаматтық ұстанымын дамыту дағдылары; халық үшін қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау және басқару дағдылары. Оқыту нәтижелерін бағалауы топтық жұмыс, жобаны қорғау және тестілеу түрінде болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерте жастағы балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру

    Арнайы (түзету) білім беру, әлеуметтік мекемелер қызметінің жүйесінде денсаулық мүмкіндіктері шектеулі ерте мектеп жасына дейінгі балаларды қазіргі заманғы оқыту мен тәрбиелеу туралы тұтас түсінікті қалыптастыру үшін практикаға бағытталған жағдайлар жасау. Мүмкіндігі шектеулі ерте мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мекемелерде білім беру, әлеуметтік қызметтер көрсету модельдерінің вариативтілігін игеру. Дамуында ауытқулары бар ерте жастағы балалармен түзету-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар жас балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға ерте психологиялық-педагогикалық көмек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық технологиялар

    Пәннің мақсаты студенттердің заманауи білім беру технологияларын тиімді пайдалану саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Қазіргі білім беру технологиялары негізінде білім беру қызметін құрудың негізгі теорияларын, заңдылықтары мен принциптерін біледі. Критериалды бағалау негізінде білім алушылардың білімін объективті бағалауды біледі. Білім беру әрекетін жобалау дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психологиялық-педагогикалық диагностикасы бар арнайы психология

    Психикалық бұзылулардың қалыптасуы мен динамикасы туралы білімі бар; мінез-құлық бұзылыстарының белгілері, девиантты даму құбылысы. Дифференциалды диагностика жүргізеді; ОP бар балаларды психологиялық-педагогикалық тексеруді жүзеге асырады; жеке білім беру траекториясын әзірлейді. Даму бұзылыстарының әртүрлі (клиникалық-психологиялық-педагогикалық) жіктемелерін пайдалану негізінде, оның ішінде дифференциалды диагностиканы жүзеге асыру үшін ОP бар адамдарды медициналық-психологиялық-педагогикалық тексеру нәтижелерін талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Даму бұзылыстарының психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Дамуында ауытқуы бар балалардағы психикалық ауытқулардың қалыптасу механизмдері мен динамикасын біледі; негізгі психикалық және мінез-құлық бұзылыстарының белгілерін анықтайды; ауытқи даму құбылысының мәнін біледі. Дамуында ауытқуы бар балалардың дифференциалды диагностикасын жүргізеді. Психологиялық жұмысты және жүзеге асыру мақсатында ерекше қажеттіліктері бар балаларды педагогикалық тексеру іріктеу үшін бұзушылық құрылымын нақтылау жеке білім беру траекториясын ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аудиовизуалды оқыту технологиялары

    Оқытудың техникалық және аудиовизуалды құралдарын біледі, практикалық қызметте қолданады. Зерттеулерді, олардың нәтижелерін ұсынуды ұйымдастыру мен жүргізуде аудиовизуалды құралдарды пайдалану әдістемесін меңгерген. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту процесінде ақпараттық технологиялар туралы білімді қолданады. Оқушылардың сабақтарда ақпараттық-коммуникациялық және интерактивті технологияларды пайдалану бойынша жұмысын ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Есту қабілеті бұзылғандарға түзету-дамыту жұмыстарының әдістемесі

    Есту қабілеті бұзылған балалармен түзету-дамыту жұмыстарының ерекшеліктерін, есту-сөйлеу ортасын құру жағдайларын біледі; қазіргі заманғы білім беру технологиялары мен сөйлеудің айтылу жағын дамыту әдістерін қолданады, саңырау, нашар еститін және кеш еститін оқушыларға арналған типтік жоспар мен бағдарламаға сәйкес оқу пәндері мен түзету-дамыту сабақтарын ұйымдастыру мен өткізудің әртүрлі әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 9
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған сөйлеуді дамыту технологиясы

    Есту қабілеті бұзылған оқушыларды оқытудың тиімді технологияларын біледі; есту қабілеті бұзылған балалардың ауызша сөйлеуінің қалыптасу механизмдері. Балаларды ауызша сөйлеуге үйретуде заманауи технологияларды қолдану дағдыларын меңгереді. Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу тілін дамыту және сөйлеудің айтылу аспектісін қалыптастыру сабақтарында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады. Айтылымға үйрету бойынша түзету-дамыту жұмыстарының мазмұнын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Есту қабілеті бұзылған балаларды пәндік және практикалық оқыту әдістемесі

    Есту функциясына, сөйлеудің айтылу жағына педагогикалық зерттеу жүргізе алады; саңырау және нашар еститін оқушылармен қарым-қатынас жасаудың нақты құралдарын қолдана алады (ауызша сөйлеудің дактильді түрі, жестау сөзі). Сабақтың құрылысы мен мазмұнының ерекшелігін талдайды, есту қабілеті бұзылған балаларды пәндік-Практикалық оқыту дағдыларын қолданады. Пәндік-Практикалық оқыту және тәрбиелеу бойынша есту қабілеті бұзылған балаларға арналған жеке бағдарламалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Есту қабілеті нашар балаларға тіл үйрету әдістемесі

    Есту қабілеті бұзылған балалардың ауызша сөйлеуін қалыптастыру үшін ауызша сөйлеуге үйрету механизмдері мен әдістерін қолданады. Есту қабілеті бұзылған балаларда айтылымды оқыту әдістемесін, сөйлеудің лексикалық, грамматикалық және монологиялық аспектілерін қалыптастыруды жетік меңгерген. Сөздерді оқу мен айтуды үйрету әдістемесін жасайды. Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеуін дамыту бойынша түзету-дамыту жұмыстарын ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған вербалды емес оқыту құралдары

    Саңыраулардың нақты қарым-қатынас құралдарының жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білімді қолданады; тіл құрылымының ерекшеліктерін біледі. Оқу мақсаттарына, міндеттеріне және мазмұнына байланысты дактилдік және жестау тілінің рөлі мен орнын анықтайды. Дактилдеу және қолмен оқу дағдыларын меңгерген. Жас ерекшеліктерін ескере отырып, есту қабілеті бұзылған балалардың әртүрлі санаттарына арналған МЖМБС талаптары мен бағдарламалардың мазмұнын білуін көрсетеді. Вербалды емес қарым-қатынас құралдарының дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 9
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Педагогикалық процесті талдайды; озық педагогикалық тәжірибені жинақтайды, өзінің педагогикалық қызметінде тәрбие жұмысының заманауи әдістемелерін пайдаланады. Барлық қатысушылардың (сурдопедагог, тәрбиеші, дефектолог-мұғалім, психолог, әлеуметтік педагог, оқушылар) кешенді өзара іс-қимылына негізделген педагогикалық процесті ұйымдастырады; жасын және жеке ерекшеліктері мен жағдайларын ескере отырып, есту қабілеті бұзылған балалардың оқу-тәрбие қызметін жоспарлайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік тәрбиелеу

    Ерте және мектепке дейінгі жастағы есту қабілеті бұзылған балаларды тәрбиелеу мен оқыту туралы білімдерін пайдаланады; есту қабілеті бұзылған балаларды және олардың ата-аналарын арнаулы және әлеуметтік білім беру саласында құқықтық және нормативтік қамтамасыз етуді біледі. Арнайы оқу орындарында жұмысты жоспарлайды және ұйымдастырады. Есту қабілеті бұзылған балаларды оқыту және тәрбиелеу бойынша ата-аналар мен мұғалімдерге кеңестік көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Есту қабілеті бұзылған балалармен тәрбие жұмысының педагогикалық технологиялары

    Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған арнайы білім беру қызметтерінің жүйесін біледі. Есту қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі балаларды мектепке дайындау әдістерін меңгерген. Есту қабілеті бұзылған балаларды оқытуда техникалық құралдарды пайдаланады. Есту қабілеті бұзылған оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде заманауи білім беру технологияларын қолданады. Қазіргі білім беру тенденцияларын ескере отырып, есту қабілеті бұзылған балалармен тәрбие жұмысының бағдарламаларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Есту қабілеті бұзылған адамдардың әлеуметтік-педагогикалық профилактикасы

    Есту қабілеті бұзылған балалар мен жасөспірімдерді әлеуметтік оңалтудың теориялық негіздері туралы білімі бар; саңырау, нашар еститін және кеш еститін балаларды әлеуметтік бейімдеу; есту қабілеті бұзылған балалардың әлеуметтік бейімделуінің психологиялық-педагогикалық жағдайлары. Есту қабілеті бұзылған балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтік мәселелерін сипаттай алады. Саңырау және нашар еститін балалар мен есту қабілеті бұзылған жасөспірімдерді әлеуметтік оңалту бойынша мазмұнды әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Есту қабілеті бұзылған балалардың әлеуметтік бейімделуі

    Есту қабілеті бұзылған балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтары, әлеуметтік жұмыс үлгілері, балаларды әлеуметтік қорғау саласындағы заңнама нормалары туралы білімі бар. Есту қабілетінің бұзылуының жасын және ерекшеліктерін ескере отырып, арнайы, жалпы білім беретін мекемелерде түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті. Жеке-түзету бағдарламаларын жобалайды, ата-аналарға консультациялық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дактильді-жесттік тілі

    Дактиль әліпбиін, дактиль тілін қолданатын адамның қолымен дактилдеу және оқу ережелерін меңгерген. Естімейтін оқушылармен және олардың ата-аналарымен қарым-қатынаста ымдау тілін дұрыс қолданады. Дактилирлеу техникасын көрсетеді (ымдау-сөйлеу ағынында оқшауланған дактилді, дактилді шығару және түсіну); ишараттарды дұрыс және дұрыс көрсету техникасын, ымдау сөздерін құрастырудың негізгі лингвистикалық ережелерін; ымдау тілінің лексикасы мен грамматикасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Вербалды емес қарым-қатынас негіздері

    Саңырау және нашар еститін адамдар үшін арнайы байланыс құралдарының қызметі туралы білімін пайдаланады. Арнайы оқу орындарының оқу үрдісінде дактильдік және ымдау тілі дағдыларын меңгерген. Вербалды және вербалды емес қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтайды; тұлғааралық қарым-қатынастарды дамыту және нығайту мақсатында психологиялық іс-шаралар ұйымдастырады. Қарым-қатынастың қалыптасуы мен дамуына вербалды және вербалды емес құралдар арқылы әсер ететін білімдерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Кохлеарлық имплантациядан кейінгі балаларды оңалту

    Кохлеарлық имплантациядан кейін балаларға реабилитациялық көмек көрсетудің түрлерін, нысандарын, әдістерін және шарттарын біледі. Кохлеарлық имплантациясы бар балаларға коррекциялық-педагогикалық көмек көрсете алады және сөйлеу процессорын кохлеарлық имплантқа қоса алады. Жеке оңалту бағытын құру критерийлерін әзірлейді. Оңалту бағдарламасының негізгі іс-шараларын ұйымдастырады. Кохлеарлық имплантациядан кейін балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің жеке бағдарламасын жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Кохлеарлы имплантация бар балаларды оқыту әдістемесі

    Кохлеарлы имплантация, есту ерекшеліктері-әр түрлі жастағы кохлеарлы импланттары бар балалардың сөйлеу және танымдық дамуы туралы білімі бар. Есту қабілеті бұзылған балалардың есту-сөйлеу мүмкіндіктерін тексеруді жүзеге асыра алады. Есту қабілеті бұзылған балаларды оқытуда белсенді және интерактивті әдістерді қолданады. Оқыту әдістерін қолдану негізінде саңырау балаларда сөйлеуді және қоршаған дыбыстарды есту қабілетін дамыту міндеттерін шешуге бағытталған педагогикалық процесті жобалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Саңырау балалардың есту қабылдауын дамыту әдістері

    Әр түрлі жастағы саңырау және нашар еститін балалар үшін есту қабілетінің дамуының маңыздылығын біледі. Саңырауларға және әр түрлі жастағы нашар еститіндерге арналған бағдарламаларда есту қабілетін дамыту бойынша жұмыстың мазмұнын талдайды, олардың мазмұнындағы айырмашылықтарды анықтайды. Есту қабілетін дамыту бойынша жұмысты ұйымдастыру және жүргізу кезінде практикалық материалды қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Арнайы педагогикада оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың әртүрлі әдістері туралы білімін қолданады және ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау дағдыларына ие.
  • Арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында оқу-тәрбие, түзету-дамыту процестерін ұйымдастыруға байланысты сурдопедагог қызметінің әртүрлі түрлерінің мақсаттары, кәсіби міндеттері туралы білімін көрсетеді.
  • Арнайы педагогиканың әртүрлі салаларының тоғысында психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізе алады, заманауи технологияларды, білім берудегі менеджментті практикалық қызметте қолдана алады
  • Есту қабілеті бұзылған оқушылардың қоғамдағы адам өміріне қажетті құзыреттіліктерін дамыту іс-әрекетін ұйымдастырады
  • Есту қабілеті бұзылған балалар үшін бейімделген бағдарламалары мен жеке оқыту жолдарын әзірлейді
  • Коррекциялық және дамыту сабақтарын ұйымдастырады және өткізеді, есту қабілеті бұзылған балалардың табысты оқуына кедергі келтіретін қиындықтарды бағалайды және түзетеді
  • Баланың дамуын бағалай алады және бұл жағдайды нормамен салыстыра алады, интеллектуалдық, сөйлеу және есту қабілетінің бұзылуымен байланысты және алдын алуға, емдеуге және түзетуге жататын бұзылулардың көріністерін тани алады
  • Арнайы педагогика мен психологияның негізгі категориялары мен тұжырымдамаларын біледі, арнайы және инклюзивті білім берудің мазмұнын, әдістерін және ұйымдастыру формаларын дамытудың қазіргі тенденцияларын талдайды.
  • Есту қабілеті бұзылған балалармен логопедиялық, диагностикалық-кеңес беру, коррекциялық-дамыту жұмыстарын жүргізе алады, есту қабілетінің бұзылуын жою және алдын алу бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға әдістемелік көмек көрсете алады
  • Азаматтықты, белсенді өмірлік ұстанымды және көпмәдениетті ортада диалогқа дайындықты көрсетеді.
Top