Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01531 Информатика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс магистранттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және В2, С1 тіл деңгейінде ана және шет тілі мәдениеті саласындағы білімдері арқылы қол жеткізілетін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Магистранттар өздерінің ана және шетел мәдениетіндегі құндылық бағдарлар жүйесін жіктейді. Олар симуляциялық келіссөздерге, презентацияларға қатысу және кәсіби контексте нақты жағдайларды зерттеу арқылы мәдени нюанстарды және әдет-ғұрыптардың өзара байланысын түсінуге, кәсіби терминологияны білуге негізделген коммуникативтік құзыреттілігін дамытады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша аралас емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық жүйелерді жобалаудың әдістемесі және технологиясы

    Ақпараттық жүйелерді жобалаудың және стандарттаудың негізгі ұғымдары. Ақпараттық жүйелерді жобалаудың аспаптық құралдары. Ақпараттық жүйелер мен бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалаудың негізгі әдіснамасы. Деректер қорының құрылымын жобалау. Бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалаудың, әзірлеудің және енгізудің заманауи әдіснамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері туралы мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайяттық мәселелер мен кейстерді шешеді,. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Python ортасында ғылыми бағдарламалау

    Python тілінің синтаксисі. Python тілінің негізінде есептеу ортасын орнату және баптау. Python базасындағы есептеу ортасы. Python тілі пакеттері: деректер массивімен жоғары жылдамдықты жұмыс істеуге арналған пакет; инженерлік және ғылыми есептеулерді ұйымдастыруға арналған пакет; жіктеу және регрессия есептерін шешуге арналған пакет; есептеу нәтижелерін визуалдауға арналған пакет; суреттерді өңдеуге арналған пакет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелердегі зерделі әдістер

    Интеллектуалды ақпараттық жүйелерді анықтау. Интеллектуалды ақпараттық жүйелердің жіктелуі. Білім беру модельдерінің жіктелуі. Білім берудің логикалық моделі білім берудің өнімдік моделі. Семантикалық желілер. Білім берудің фреймдік модельдері. Бір кеңістіктегі шешімді іздеу. Хабардар емес іздеу стратегиялары. Эвристикалық іздеу стратегиясы. Кеңістіктер иерархиясында шешімді іздеу. Прецеденттерге негізделген сараптамалық жүйелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа білім берудегі педагогикалық технологиялар

    Қазіргі әлемдегі медианың орны мен рөлі. Медиапедагогика және медиабілім ұғымдары. Медиабілім берудің жеке тұлғаның даму жүйесі ретінде қалыптасуы. Қазіргі заманғы медианың ерекшелігі, оларды білім беруде қолдану саласы. Медиабілім және педагогикалық процесс. Медиабілім берудің формалары, түрлері және технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық дизайн және компьютерлік графика

    Педагогикалық дизайнды анықтау. Педагогикалық дизайн теориялары мен модельдері. ADDIE моделі. Цифрлық білім беру ресурстарына арналған педагогикалық дизайн. Оқыту моделі. Педагогикалық дизайн мен ЦБР жобалауды интеграциялау. Компьютерлік графиканың жалпы сұрақтары. Цифрлық білім беру ресурстарын жобалау. Заманауи web-әзірлеу құралдарын пайдалана отырып, Цифрлық оқу материалдарын жасау технологиясы. Растрлық графика редакторында жұмыс істеу негіздері. Векторлық графика редакторындағы жұмыс негіздері. 3D графикалық редактордағы жұмыс негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау

    Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі ұғымдары мен ережелері. Ақпаратты қорғау принциптері. Ақпаратты қорғаудың құқықтық базасы. Компьютерлік жүйелер мен желілерде ақпаратты көп деңгейлі қорғау. Ақпараттық шабуылдардың көздері мен формалары, оларды іске асыру мысалдары. Ат-қауіпсіздік жүйесіндегі негізгі қауіпсіздік сервистеріне шолу. Аутентификация және қатынауды басқару. Деректерді беру кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Электрондық поштаны қорғау құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім берудегі инновациялар және өнімді басқару

    Пәннің мақсаты-білім беру өнімдерін цифрлық білім беруге (EdTech) енгізу және оларды IT-стартаптар арқылы коммерцияландырудың инновациялық тәсілдерін зерделеу. Курс аясында магистранттар өнімнің өмірлік циклін EdTech (MVP әзірлеу, өнімді іске қосу, қолдау және масштабтау), стратегия мен жоспарлауды, топты басқаруды, өнімді маркетинг пен жылжыту әдістерін, өнімділікті бағалау үшін деректер мен көрсеткіштерді талдауды, тәуекелдерді басқаруды және өнімді басқаруды дағдарысты басқаруды үйренеді. Оқыту әдістері: дәрістер, семинарлар, кейс-стади, Жобалық жұмыс. Практикалық жұмыстар нарықты талдауға, прототиптер жасауға және білім беру өнімдерін сынауға бағытталған. Бағалау емтихандарды, жоба презентацияларын және пікірталастарға қатысуды қамтиды. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар IT-стартап құру және білім беру өнімдерін коммерцияландыру үшін қажетті өнімді басқарудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудің онлайн-платформалары

    Білім беру платформасының негізгі міндеттері. АКТ құралдары базасында білім беру үдерісін ұйымдастыру. Оқу орнында білім беру платформаларын практикалық іске асыру. Оқу мақсатындағы электронды құралдарды әзірлеу кезеңдері. Оқу мақсатындағы электронды бағдарламалық-әдістемелік және технологиялық құралдарды талдау, бағалау және сараптау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасын дамыту туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, заманауи білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді ұғынуға, жоғары білімнің заманауи тәжірибелерін іске асыру тәжірибесін игеруге бағытталған. Теория мен практиканы интеграциялау практикалық сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім беру Web-сайттарын жасау

    Web-технология негіздері. Web-дизайн негіздері. Интернет сервистерінің түрлері, жаңа технологиялар және даму үрдістері. Web-беттерді құрудың ықтимал тәсілдері, іздеу жүйелерінде безендіру, индекстеу. HTML-да бетті жасау. Стильдердің каскадтық кестелерін (CSS) қолдана отырып гипермәтіндік белгілеу тілі. Кеңейтілген HTML және CSS мүмкіндіктері. JavaScript сценарий тілі. Серверлік Web-бағдарламалау негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы

    Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект жүйелері және Smart-технологиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты зияткерлік технология негізінде ақпаратты ұсыну және өңдеу принциптері, тәсілдері, әдістері мен тәсілдері туралы білім алу; болашақ кәсіби қызметте жасанды интеллект әдістері мен Smart-технологияларды қолдану бойынша дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: білім берудегі жасанды интеллект. Жасанды интеллекттің даму тарихы. Smart-технологияларға негізделген цифрлық білім беру құралдары. Білім беру және ғылыми зерттеулердегі ChatGPT. Білім инженериясы және сараптамалық жүйелер. Білімді ұсыну. Онтология. Білім қорын өңдеу. Интеллектуалды оқыту және білімді бақылау құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Үдерістерді модельдеу және виртуалды шындық

    Виртуалды шындық. Білім беруде пәндік саладағы көп өлшемді ұсыну жүйесі. Білім беруде "виртуалды шынайылықты" қолданудың қауіпсіздігі. Техникалық құралдар кешенін бейімдеу. Білім беру контентін құру. Білім беру және зерттеу жобаларын іске асыру. Мультимедиа форматтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • STEM-білім беру

    STEAM білім беру дегеніміз не? Бірнеше пәндік салаларды біріктіретін жаңа білім беру технологиясы. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту құралы, зерттеу құзыреттілігі және топта жұмыс істеу дағдысы. STEAM-оқу жоспары. STEAM-білімнің артықшылықтары. STEAM, негізгі білім беру бағдарламасының міндетті бөлігіне қосымша ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді сақтауды жобалау технологиялары

    Деректер архитектурасы: даму тарихы. Деректер қоры, деректер модельдері. Көп өлшемді деректер. Деректер сақтау концепциясы. OLAP-деректер қоймаларының негізгі компоненті. Деректер қоймаларының архитектурасы. Деректерді реляциялық сақтау қоймаларын іске асыру. Виртуалды деректер қоймасы. Деректер қоймаларын пайдалану. Жүктеу үшін пән аймағының деректерін талдау. Аналитикалық өңдеу әдістерін таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мобильдік қосымшаларды программалау (Android, IPhone)

    Мобильді құрылғылар, классификация. Смартфондарға арналған жаңа үрдістер мен қосымшалар. Операциялық жүйелер. GPS негізгі қосымшаларымен жұмыс. Мобильді құрылғыларды білім беру үдерісіне интеграциялау. Лицензиялық және / немесе еркін бағдарламалық қамтамасыз ету. Пәнаралық интеграция және желілік өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі роботтар

    Білім беру роботтарының сипаттамалары; білім беру роботтарын пайдалану мүмкіндіктері мен таңдау принциптері, білім беру роботтарын жобалау заңдылықтары мен ережелері; робототехниканы оқыту технологиялары. Білім беру саласында робототехника бойынша қазіргі заманғы әзірлемелерді қолдану, олардың негізінде оқушылардың сабақтан тыс белсенді қызметін ұйымдастыру. Физикамен, информатикамен және математикамен пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы саланың алдыңғы қатарлы білімдеріне негізделген информатика саласындағы дамып келе жатқан білімі мен түсінігін көрсетеді
  • Жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде қолданады
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады
  • Мамандарға, сондай-ақ маман емес адамдарға ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселелер мен шешімдерді нақты және нақты жеткізе біледі
  • Информатика саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары бар
  • Білім беру процесінің барлық қатысушыларында: қызметкерлерде, педагогтарда, білім алушыларда ақпараттық мәдениетті қалыптастырады
  • Білім беру концепцияларын, оқушылардың оқу жетістіктерін талдайды, өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін бағалайды және оны жақсартуға дайын екендіктерін көрсетеді
  • Заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, кәсіби қызметтің міндеттерін шеше алады, кәсіби және жеке өз бетімен білім алу процесін жүзеге асырады
Top