Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01520 Физика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Академиялық хат

    Курс жазбаша жұмыстың барлық түрін қолданыстағы талаптарға сай құрастыру, жазу дағдыларын дамытуға бағытталған. Болашақ мұғалімдер қарым-қатынас және топтық жұмыс технологиясын, коммуникация стратегияларын меңгереді. Болашақ мұғалімдер академиялық жазудың ерекшеліктерін, жазбаша жұмыс түрлерін академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес дұрыс жазуды және құрастыруды зерттейді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • қолданыстағы талаптарға сәйкес жазбаша жұмыстарды: ғылыми эссе, тәжірибелік зерттеу есебі, жоба қызметінің сипаттамасы мен нәтижелері және т.б. құрастырады және рәсімдейді • зияткерлік меншік құқықтарын сақтау үшін сілтеме жүйелерінің біріне ақпарат көздерін құжаттайды • ғылыми басылымдардың деректер қорымен, библиографиялық дереккөздермен жұмыс істейді, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы ағылшын тілінде оқытудың ғылыми негіздері

    Кіріспе. Көптілді білім беру. Физиканы ағылшын тілінде оқыту. Ағылшын тілінде Физиканы оқытудағы инновациялық технологиялар мен жаңа тәсілдер. Ағылшын тілінде физиканы оқытуда пәндік-тілдік кіріктірілген және когнитивті-коммуникативтік оқыту. Физиканы ағылшын тілінде оқытудың ғылыми негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Физикаданың өзекті мәселелері мен зерттеу әдістері

    Жалпы физиканың, астрономияның, салыстырмалылық теориясының, жоғары энергия физикасының, элементар бөлшектер мен конденсацияланған күйдің және физикамен шектес ғылымдардың өзекті мәселелері. Соңғы онжылдықта шешілген физикалық мәселелер. Зерттеудің эксперименталды және теориялық әдістері: жіктелуі, сипаттамасы. Зерттеудің эксперименталды және теориялық нәтижелерін талдау негіздері. Физикалық зерттеулер нәтижелерін өңдеуге және жүргізуге арналған қолданбалы бағдарламалық құралдар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән зерттеу жұмысын ұйымдастырудың теориялық-әдістемелік мәселелерін, әдіснамалық аппаратты зерделеуге, гипотезаны тексеру үшін зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін негіздеу мен қолдануға, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруда ғылыми логика заңдарын, стандарттарды пайдалануға бағытталған; білім алушылар практикада модельдеуді және зерттеу нәтижелерін жүйелі талдауды қолдана отырып, ғылыми менеджмент қағидаттары негізінде психологиялық-педагогикалық эксперимент жүргізу әдістерін меңгереді. Жүргізілген экспериментті кешенді бағалау жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи физикалық білім берудің мазмұны, әдістемесі және технологиялары

    Білім беру қызметін реттейтін ҚР нормативтік-құқықтық базасы. Білім беру саласындағы халықаралық стандарттар. Білім беру бағдарламасының мазмұнын жобалау. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудағы Педагогикалық өлшеулер. Жоғары мектепте физиканы оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Физикалық эксперимент. ЖОО-да Физиканы оқытудағы инновациялық әдістер мен ақпараттық технологиялар және ресурстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Энергия үнемдеу және жаңартылатын энергетиканың физикасы мен техникасы

    Дамыған елдер мен Қазақстанның энергетикалық шаруашылығы, әлемдік энергия көздерінің ресурстарын бағалау. Энергияны үнемдеудің физика-техникалық негіздері. Жаңартылатын және жаңартылмайтын энергия көздері. Күн энергиясын пайдалану. Жел электр станциялары. Геотермалдық энергия. Биомасса энергиясы. Кіші өзендердің энергиясы. Мұхиттың энергетикалық ресурстары. Екінші реттік энергия ресурстары. Энергияны жинақтау және тасымалдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіптік тұрғыда дамытуға жәрдемдесу
  • Жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу
  • Физиканы оқыту теориясы мен әдістемесі саласында қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеріп, жүйелі түрде түсінгенін көрсету
  • Маңызды зерттеу процестерін ғылыми көзқараспен ойлау, жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсету
  • Ғылым саласының шекарасын кеңейту үшін ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық, жеке бастапқы зерттеулерімен үлесін қосу
  • Өздерінің білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және кең қоғамға жеткізу
Top