7M01521 Физика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М01521 – Физика білім беру бағдарламасының мақсаты: заманауи ғылыми-тәжірибелік мәселелерді тұжырымдап, шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін кәсіби деңгейде табысты жүзеге асыра алатын білікті физика магистрін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M011 Физика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылыми зерттеулердегі және білім берудегі компьютерлік технологиялар
Электрондық оқулықтарды құрастыруға арналған бағдарламалар. Білімді бақылауды орындауға арналған бағдарламалар. Оқу үрдісіндегі мультимедиялық бағдарламалар. Ғылыми жұмыстардағы библиографияны құрастыруға арналған бағдарламалар. Эксперименталды деректерді өңдеуге арналған бағдарламалар. Компьютерлік есептерді орындауға арналған математикалық бағдарламалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихи мен философиясы
Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайаттық мәселелер мен кейстерді шешеді. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс магистранттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және В2, С1 тіл деңгейінде ана және шет тілі мәдениеті саласындағы білімдері арқылы қол жеткізілетін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Магистранттар өздерінің ана және шетел мәдениетіндегі құндылық бағдарлар жүйесін жіктейді. Олар симуляциялық келіссөздерге, презентацияларға қатысу және кәсіби контексте нақты жағдайларды зерттеу арқылы мәдени нюанстарды және әдет-ғұрыптардың өзара байланысын түсінуге, кәсіби терминологияны білуге негізделген коммуникативтік құзыреттілігін дамытады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша аралас емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ЖОО оқытушысының жұмысындағы ақпараттық технологиялар
Білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Кәсіби қызметтегі бағдарламалық құралдар. Кәсіби қызметте Internet - технологияларды қолдану. Қашықтықтан оқыту. Мультимедиялық, технологиялар. Білім беру порталдары. Заманауи бағдарламалау технологиялары. Акт базасындағы заманауи білім беру технологиялары. Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдары. Заманауи бағдарламалау технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жалпы физиканың қосымша тараулары
Механиканың қосымша сұрақтары. Айнымалы массалы денелер қозға-лысы. Реактивті қозға-лыс. Гироскоптар. Тар-тылыс. Денелердің инерциалды емес санақ жүйелеріне қатысты қозғалысы. Серпімді денелер механикасы. Атомдар физикасы, атом ядросының қосымша сұрақтары. Спектрлік сызықтардың жұқа құрылымы. Рентгендік спектроско-пия әдістерінің физика-лық негіздері. Атомның магниттік қасиеттері. Магниттік резонанс әдіс-терінің физикалық прин-циптері. Иондаушы сәулеленудің затпен өзара әрекеттесуі. Дози-метрлік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика бойынша жобалық іс-әрекет негіздері
Жобалардың түрлері мен типтері. Жобаның тақырыбын таңдау бойынша талаптар. Жеке жобаның тақырыбын құрастыру. Жобаның мақсатын қалыптастыру. Ақпарат жинау және талдау әдістері. Ақпарат көздерін зерттеу. Ақпарат көзімен жұмыс істеу әдістері. Жобаның жоспарын жасау. Жобаның ғылыми тапсырмаларын орындау. Аралық есепті дайындау. Нәтижелерді талдау. Нәтижелерді тіркеу. Жобаны ресімдеу мен қорғауға қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физикадан ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау
Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері; қазіргі ғылымның беталысын талдау, ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтау; кәсіби қызметте эксперименталды және теориялық зерттеу әдістерін қолдану; пәндік саладағы ғылыми зерттеудің заманауи әдістері; өзінің ғылыми әлеуетін жетілдіру және дамыту дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физикалық электроника
Физикалық электрониканың пәні мен әдістері туралы. Жартылай өткізгіш аспаптар жұмысының физикалық негіздері. p - n ауысу. Жартылай өткізгіш диодтар. Екі және одан көп p-n ауысулары бар жартылай өткізгіш аспаптар. Биполярлық транзисторлар. Өрістік транзисторлар. Тиристорлар. Дифференциалдық күшейткіш. Операциялық күшейткіш. Вакуумдық, газды және қатты күйдегі электроника негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасын дамыту туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, заманауи білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді ұғынуға, жоғары білімнің заманауи тәжірибелерін іске асыру тәжірибесін игеруге бағытталған. Теория мен практиканы интеграциялау практикалық сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми стиль негіздері
Қазіргі заманғы тілдің функционалдық стильдері. Ғылыми стиль. Ғылыми стильдің негізгі ерекшеліктері. Ғылым тілі. Ғылыми терминология. Сөйлеу нормалары, білім беру және ғылыми қызмет салалары. Ғылыми мәтінді талдау. Ғылыми мәтінде презентациялау әдістері. Ғылыми мәтін құрылымы. Ашық сөйлеуге қойылатын талаптар. Спикер және оның аудиториясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Теориялық физиканың қосымша тараулары
Классикалық физикадағы конденсирленген орталарды сипаттау мәселелері. Кулондық потенциалдың орталық-симметриялық өрісіндегі қозғалыс. Ұйытқу теориясы. Электрмагниттік өрісте релятивистік бөлшектердің қозғалысы. Сыртқы магнит өрісіндегі Атом. Микробөлшектердің шашырауының кванттық теориясы. Білім кристалдық құрылымы. Конденсацияланған ортаның кванттық теориясындағы электрондық кіші жүйенің сипаттамасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Физикадан олимпиадалық есептерді шешу практикумы
Физикадан олимпиадалардың құрылымы, ұйымдастырылуы және өткізілуі. Олимпиадалық есептердің түрлері мен типтері: теориялық және эксперименттік есептер. Белгісіз шарттары бар есептер. Физика бөлімдері: механика, молекулалық физика және термодинамика, электростатика, тұрақты ток, магнетизм, оптика, атомдық және ядролық физика бойынша олимпиада есептерін шешудің теориясы мен әдістемесі. Олимпиада есептерін тексеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі кездегі физиканың өзекті мәселелері
Қазіргі физика пәні мен міндеттері. Физикалық принциптер мен заңдардың дамуы. Элементар бөлшектер. Кванттық физикалық құбылыстардың қазіргі мәселелері. Қазіргі астрофизиканың өзекті мәселелері. Қараңғы материя және қараңғы энергия мәселелері. Космология. Қазіргі физика: ғылым мен техниканың интеграциясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы
Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикадағы қолданбалы зерттеу әдістері
Тәжірибе зерттеу мәселелерін анықтауда, ғылыми жобаны жобалауда және деректерді жинау мен талдауда жинақталады. Сондай-ақ зерттеу саласындағы қазіргі зерттеу әдебиеттеріне талдау жүргізіледі. Магистранттар проблемалық мәлімдемені, гипотезаны, тиісті әдебиеттерді және әдістемені қамтитын зерттеу жоспарын жасайды. Магистранттар зерттеудің ғылыми әдісі туралы түсінігін және сипаттамалық, корреляциялық және эксперименттік зерттеу әдістерін ажырата білу қабілетін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физика курсын ағылшын тілінде оқытудың әдістемелік ерекшелігі
Жаңартылған мазмұн контекстінде физиканы оқыту ерекшеліктері, физиканы көптілді оқытуда пәндік – тілдік кіріктірілген оқыту CLIL технологиясы, Физиканы оқытудағы инновациялық технологиялар, сын тұрғысынан ойлау технологиясы, оқытудағы ақпараттық технологиялар, оқыту мен оқытуды бағалау, СМЖ, ОМС құрастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Функционалдық сауаттылық
Дәрежелері, радикалдары, логарифмдік, көрсеткіштік және тригонометриялық функциялары бар формулаларды қоса алғанда, формулалар бойынша практикалық есептер. Практикалық сипаттағы есептерді математикалық модельдеу. Пайыздарға, қоспаларға және қорытпаларға, жылдамдық пен жұмысқа мәтіндік есептерді шешу. Есептеу үшін анықтамалық материалдар мен қарапайым есептеу құрылғыларын пайдалану
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физика тарихы мен методологиясы
Физиканың тарихы мен әдіснамасы. Механиканың дамуы, Электромагнетизм, оптика, термодинамика және статистикалық физика туралы оқу. Салыстырмалылық теориясының, кванттық теорияның, атом ядросының физикасының және элементар бөлшектерінің пайда болуы және дамуы. Ғылыми білім жүйесіндегі физика орны. Пәнаралық байланыстар. Физиканың қазіргі мәселелері және даму болашағы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру
- Жаңа ортада, барынша кең пәнаралық контекстте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана білу
- Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде оқытылып отырған саланың озық білімдеріне негізделген, физиканы оқыту теориясы мен әдістемесінде дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете білу
- Мамандарға, сондай-ақ маман еместерге ақпараттты, идеяны, қорытындыларды, міндеттерді және шешімдерді нақты және тиянақты түрде хабарлау
- Студенттердің оқу жетістіктерін талдау, олардың кәсіби қызметінің нәтижелерін бағалау және пәнаралық тәжірибені ескере отырып, оны жақсартуға дайын болу.