Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01704 Шет тілі: екі шет тілі в Шымкент университеті

Пәндер

  • Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша практикумы

    Берілген жағдай шеңберінде әңгіме жүргізу білігін қалыптастырады, тақырып бойынша хабарлама жасайды, ауызша/жазбаша түрде тыңдалған/оқылған мәтіннің мазмұнын баяндайды, өзі оқиды және аудармасыз таныс емес, қиын емес, түпнұсқалы мәтінді түсінеді және оның мазмұнын баяндайды, дауыстап дұрыс және мәнерлі оқиды; шет тілінде сөзжасам және формалану білімін дамытады және қолдануға ықпал етеді. Білім алушылар шет тілінде еркін пікір білдіріп; сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу шеберліктерін арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы

    Ағылшын тілінің айтылу негіздерін, дыбыстарды және интонациялық модельдерді жіктеуді, дауыссыз дыбыстарды ассимиляциялау жағдайларын қарастырады; дыбыстарды жеке де, сөйлеу ағымында да дұрыс артикуляциялау, зерттелген фонетикалық құбылыстарға сәйкес тұжырымның дыбыстық жағын дұрыс жобалау, экстралингвистикалық жағдайға сәйкес сөйлеуді дұрыс жобалау, сонымен қатар шынайы сөйлеуді есту арқылы түсіну дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (екінші)

    Студенттердің мәдениетаралық және кәсіби коммуникативтік біліктіліктерін қалыптастыру. Лингвистикалық (тілдік), дискурсивтік (сөйлеу), мәдениәлеуметтік және стратегиялық компоненттерден тұратын күрделі интегративтік тұтастықты және әлеуметтік қарым –қатынас құзырлығын қалыптастыру, халықаралық деңгейде шетел тілінде сөйлеуге қабілеттілігін мен дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері

    Қоғамдық сананы жаңғырту және рухани жаңару мәселелерін, сондай-ақ отандық тарих ғылымы мен білім берудің өзекті мәселелерін қарайды; "Жаңа гуманитарлық білім" жобасы шеңберінде 100 жаңа оқулықпен, Қазақстанның киелі орындары мен рухани киелі жерлерімен таныстырады; ұлттық кодты түсінуге, сондай-ақ рухани жаңғырудың базистік элементі ретінде латын әліпбиіне көшу мәселелерін түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы

    Коммуникативтік жағдайларда байқалатын грамматикалық құрылымды, грамматикалық құбылыстарды қарастырады; ана тілінде және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әртүрлі формаларын/түрлерін қолдану, морфологиялық және синтаксистік құрылымдарды грамматикалық тұрғыдан дұрыс қолдану, сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеудегі грамматикалық қателерді талдау және өз бетінше түзету дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінде тыңдау және сөйлеу дағдылары

    Қарым-қатынас процесінде білім алушыларды әдеттегі дұрыс жағдайларға бейімделуге, өмір сүру жағдайларын сипаттауға ыңғайландыру, тілдік жүйенің ерекшеліктерін зерттей отырып, тақырып сөздік үшін мәтіннің мазмұнын байыту, мәтіндік мазмұнды, оқиғаларды, кейіп-керлерді, жағдайларды талдау, шет тілін қатынасу құралы ре-тінде және қатынастың тыңдау және сөйлеу формаларын ресми және биресми жағдайларында қолдана алады, әр деңгейдегі қиындықтардағы арнайы, ғы-лыми, көркем мәтіндермен жұ-мыс жасай біледі, шетел мәдениеті, тұрмыс-тіршілігі, ұлттық ерекшелігі жайында толық хабардар болады .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Базалық негізгі шет тілінің тәжірибелік курсы (В1)

    Сөйлеудің тақырыптық мазмұнының мәдениетаралық түпнұсқалық байланыстылығы әртүрлі тілдік материалдар арқылы жүзеге асырады, жазу және жазба іскерлігінің қалыптасу деңгейін қарастырады, шетел тілдерін оқып-үйренудің бастапқы деңгейінде функционалды сауаттылыққа сөз әрекетінің төрт түрінде коммуникативтік іскерліктерін қалыптастыра біледі, коммуникативтік әрекеттің продуктивтік түрлерін үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілінің практикалық грамматикасы

    Грамматикалық құрылысты, грамматикалық құбылыстарды, сондай-ақ екінші шет тілі грамматикасының қазіргі даму тенденцияларын қарастырады; Екінші шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әртүрлі формаларын/түрлерін меңгеруге мүмкіндік береді; морфологиялық және синтаксистік құрылымдардың грамматикалық тұрғыдан дұрыс қолданылуына, сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеудегі грамматикалық қателерді талдау және өз бетінше түзету дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (екінші) (В1)

    В1 деңгейінде қарастырылған екінші шет тілінің грамматикалық категориялары мен фонетикалық рәсімделу ережелерін қарастырады; ең көп таралған жағдайларда коммуникативтік құзыреттілікті көрсету үшін қажетті зерттелген грамматикалық, фонетикалық материалды және лексикалық минимумды қолдану дағдыларын, сондай-ақ көрген, оқыған немесе тыңдаған түпнұсқалық материалдың мазмұны мен негізгі стилистикалық ерекшеліктерін талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Қазіргі қоғамдағы педагогтің әлеуметтік мақсатын, сондай-ақ олардың болашақ мамандығының әлеуметтік мәні мен мазмұнын зерттейді. Үздіксіз білім беру қажеттілігін, педагогикалық ғылым мен практикада құзыреттілік тәсілдің мәнін қарастырады. Педагогикалық үдерісте педагогикалық қарым-қатынас қалыптасады және жүзеге асырады. Өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі екінші (A1.A2)

    Неміс (қытай) тілінде күнделікті қарым-қатынас процесіне жеткілікті лингвистикалық біліктілікті қалыптастыру, қажетті типтік жағдаяттарда қатысым жасай алу, тұрмыстық жағдай мен оқуын сипаттауға құзыретті болу. Тілдік қарым-қатынас үшін қажетті сөздер мен сөйлемдердің материалдық тұрпатын жасаушы тілдік жүйенің элементтерін қарастыру, сөз ағымындағы жекелеген дыбыстардың тілдің мазмұндық бірліктерімен байланысын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика және құқық

    Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін сақтау, қоғамның әлеуметтік – экономикалық даму үрдістерін білу. Білім алушыларды құқық және экономика саласында алған білімін кәсіби қызметінде қолдануды, экономика және құқық саласындағы оқиғалар мен зерттеулер нәтижелерін талдауды меңгеру. Қоғамдағы экономикалық және заңдық тұрғыда байқалатын фактілерді дәлелдеуді және бағалауды үйрену. Экономика және құқық саласында басқарушылық және көшбасшылық қабілеттерін дамыту. Заманауи экономикалық-құқықтық қатынастар жағдайында стандартты емес және баламалы міндеттерді шешуде инновациялық идеяларды қалыптастыру. Өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсыну; басқа адамдарға қатысты толеранттылықты көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Оқыту үдерісінде білім алушыларға бизнесті жүргізу идеялары және кәсіпкерлік қызмет негіздері бойынша құрылымдық білім беріледі. Білім алушыларға кәсіпкерлікті қаржылық қолдау шаралары туралы ақпарат беріледі. Білім алушыларды қаржылық сауаттылықтың заманауи теорияларымен таныстырады. Білім алушылар капиталды бюджеттеу, айналым капиталын басқару, біріктіру және корпоративтік қайта ұйымдастыру сияқты корпоративтік қаржылық шешімдерді бағалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілін жаңа технология бойынша оқыту

    Қазіргі заманғы интернет-платформалар мен шет тілдерін оқыту әдістемесіндегі басқа көздерде қолжетімді озық педагогикалық, оның ішінде компьютерлік инновациялық технологияларды (аудио және бейне ресурстары) студенттердің тиімді және шығармашылық пайдалануға қабілеттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Қазіргі білім беру мекемелерінде ұрпақ тәрбиелеудің міндеттерін тәрбиелік жүйенің жаңа моделін дайындаудан, жеке тұлғаның ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде қалыптасуы мен дамуы және оның кәсіби жетілуі үшін қажетті жағдайлар жасаудан; баланың ана тілін, ұлттық салт - дәстүрлерді сақтауынан, тәрбиелену, білім алу және жан-жақты қалыптасу, ақпараттану, денсаулығын нығайту сияқты құқықтарын іске асырудан көрінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шетел тілін арнайы кәсіби бағытта оқыту

    Тілдерді меңгеру деңгейі - В1-В2. Мамандықтың пәндік саласына екінші шет тілінің кәсіби-бағдарланған тілінде кіріспе. Базалық категориялық ұғымдық аппарат және оның екінші шет тіліндегі нұсқалары. Кәсіби және ғылыми терминология. Арнайы кәсіби-бағдарланған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда пайдалану. Мамандық бойынша пәндік сала мазмұнының шет тіліндегі сипаттамасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі(екінші) ( В2)

    Екінші шетел тілінде әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, оқу-кәсіби аялар мен тілдік материалдар негізінде құрылған тақырыптар мен тақы-рыптар бойынша қатысымдық іс-әрекеттің продуктивті түрле-рін орындайды, сөйлеудің пән-дік мазмұнын меңгереді, тілдің лингвомәдени нормасына сәй-кестік сөйлеудің лингвистикалық дұрыстығын ажырата біледі және меңгереді. Екінші шетел тілінде күнделікті қарым-қатынас процесіне жеткілікті лингвистикалық біліктілікті қа-лыптастырады, қажетті типтік жағдаяттарда қатысым жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бағалаудың критериалды технологиялары

    Критерийлер - оқытудың міндеттерін жүзеге асыратын өлшемдер, атап айтқанда, оқушылар жұмыс барысында орындайтын іс-әрекеттер тізбесі. Критериалдық бағалау - бұл білімнің мақсаты мен мазмұнына сәйкес келетін, оқушылардың оқу-танымдық біліктілігін қалыптастыруға себепші болатын, айқын анықталған, ұжыммен шығарылған, білім процесінің барлық қатысушыларына алдын ала белгілі критериялармен оқушылардың оқу жетістіктерін салыстыруға негізделген процесс қарастырылады;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Базалық негізгі шет тілінің тәжірибелік курсы (B2)

    Қарым-қатынастың арнайы кәсіби аясы, білім және ғылым, шетел тілдік құзырлығын, лингвистикалық және социолингвистикалық дискурсивтік, әлеуметтік-мәдени дамыту арқылы шетел тілін жоғары деңгейлерде меңгеру жұмысын одан әрі жетілдіру және тереңдету дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Елтану

    Елтанудың ғылым ретіндегі даму тарихымен, сондай-ақ оқытылатын тіл елінің қоғамдық-саяси өмірінің шындықтарымен, оның географиясымен, мемлекеттік құрылымымен, саяси партияларымен, білім беру жүйесімен және т.б. таныстырады; кешенді елтанудың терминологиялық аппаратын меңгеруге, сондай-ақ диаграммалар мен графикалық схемаларды талдау дағдыларын дамытуға, зерттелетін өңірдің карталарында бағдарлана білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Лингвоелтану

    Оқытылатын тіл елінің тарихын, саяси және мемлекеттік құрылымын, экономика, білім беру, денсаулық сақтау және т.б. мәселелерін қарастырады; дүниетанымды, этикалық бағалауды, сөйлеу/сөйлеу емес мінез-құлық нормаларын қамтитын фондық білім жүйесін игеруге мүмкіндік береді; нақты тілдік бірліктерді енгізу, бекіту және белсендіру әдістерін және мәтіндерді аймақтық оқуды игеруге мүмкіндік береді; елдің дәстүрлеріне негізделген әлеуметтік-мәдени қатынастардың күрделі жүйесін ажырата біледі,

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім беру менеджменті

    Білім беру саласында стратегиялық тұрғыдан ойлай алатын, басқарудың заманауи технологиялары менқұралдарын меңгерген жаңа буынның менеджер-практиктерін дайындау. Білім алушылардың бойына кәсіби және басқарушылық құзыретін қалыптастыру, сонымен қатар тиімді ойлау мен оңтайлы шешім қабылдау дағдыларын оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • IELTS дайындау үшін арналған әдістеме мен технологияcы

    Білім алушыларды бүкіл әлемдік British Council ұйымдастырған IELTS тестіне дайындау үшін және ағылшын тілінің барлық дағдыларына - тыңдап түсінуге үйрету, қарым-қатынас жасау аясына және тілдік материалдарға сәйкес аутенттік (түпнұсқа) есту және бейне мәтіндері негізінде бейтарап, ресми, ауызекі тілдегі, радио-теледидар және бағдарламалар күнделікті оқиғаға, ақпараттар мен жаңалықтарға байланысты монолог және диалог түрінде сөйлей білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Лексикология

    Ағылшын тілі лексикологиясының негізгі ұғымдары мен терминологиялық аппаратын қарастырады; коммуникативтік жағдайларда сөзжасам элементтерін бөліп көрсету, тұрақты тіркестер мен идиомаларды, синоним сөздерді, антонимдерді, омонимдерді және т.б. қолдану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді; сөйлеу мәнеріне талдау жүргізуге және стильге байланысты-тиісті лексиканы қолдануға мүмкіндік береді (ғылыми, іскерлік, кеңсе стилі, достық хабарлама және т. б.).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму мақсаттары: (инклюзивті білім беру, тұрақты даму, сыбайлас жемқорлық, ғылыми зерттеу, тіршілік қауіпсіздігі мен экология).

    Инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін меңгереді, ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты біледі және оларды оқытылатын салада қолданауды қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа саналы және адамгершілікпен қарсы тұру қабілетін меңгереді. Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды. Өзінің педагогикалық тұрақты дамуын (экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі), ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік құжаттардың аударылу ерекшеліктері

    Терминологиялық қорды, неміс / қытай / француз тілінде компаниялардың құрылымы, сұхбаттасу ерекшеліктері, түйіндеме жазу, іскерлік қарым-қатынас стильдері туралы іскерлік қарым-қатынас дағдыларын игеруге мүмкіндік береді; қазіргі нарықтың жай-күйін түсінуге ықпал етеді; неміс / қытай / француз тілдеріндегі түпнұсқалық ақпаратты талдау арқылы топтық дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілі оқытылатын елдің әдебиеті

    Әдебиетті зерттеу объектісі туралы білімін және оның басқа лингвистикалық ғылымдармен байланысын көрсетеді; әдеби лексиканы меңгереді. Қамтылған ақпаратқа ену тереңдігі әртүрлі мәтіннің мазмұнын оқиды, түсінеді және түсінеді. Өз көзқарасын қалыптастырады. Көркем әдебиет және сөздіктермен жұмыс істеу қабілетін көрсетеді. Сөйлеу барысында көркемдік айналымдар мен стилистикалық әдістерді қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл фонемаларының аспектісі

    Тіл фонемаларының аспектілері мен ерекшеліктерін зерттейді.Ағылшын тілінің фонемаларын және негізгі интонациялық заңдылықтарын біледі. Сөздің механизмін, тілдің дыбыстық жағын, мәтін ағынындағы фонемаларды өзгертуді біледі. Фонемалардың бейімделу мен өзара әрекеттесуін , ассимиляциялауды түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фонетика теориясы

    Ағылшын тілінің фонетикалық теориясының, дауысты және дауыссыз дыбыстарының фонетикалық және фонологиялық сипаттамаларының негізгі ережелерін қарайды; Теориялық фонетика бойынша оқу-әдістемелік және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, тыңдалым, оқылым және айтылымның айтылу дағдыларын, оларды әртүрлі коммуникативтік жағдайларда іске асыру қабілетін игеруге мүмкіндік береді; фонетиканың өзекті мәселелері бойынша жаңа жарияланымдарды талдау білігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IELTS академиялық модулі

    Курс халықаралық стандарттардың ағылшын тілі бойынша емтихандарға дайындық және одан әрі халықаралық сертификаттау, шетел тілін меңгеру деңгейінің технологияларын - әдістері мен тәсілдерін игеруге бағытталған. Білім алушы мәтін элементтерін анықтайды және қажет болған жағдайда осы элементтерді өз хатында жазып қолданады; әр түрлі эссе жазады; өз сөзін бағалайды және өздігінен түзетеді; тиісті лексика мен грамматикалық құрылымдарды қолдана отырып, өз пікірлерін тұжырымдайды, білдіреді және қорғайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Лексикалық бірліктердің семантикасы

    Ағылшын лексикасының сипаттамасымен, сөздердің этимологиясымен, жеке сөздердің тарихымен, сөздердің мағынасымен, олардың дыбыстық дизайнымен, морфологиялық құрылымымен және т.б. байланысты мәселелерді қарастырады; сөздердің семантикасын зерттеудің құрылымдық әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларын дамытуға, қазіргі семасиология мәселелерін, сондай-ақ ағылшын сөзінің семантикалық құрылымы мен семантикалық даму жолдарын, лексикалық мағынаның мәселелерін талдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілдерін оқып жатқан елдердің әдебиеттерінің көркемдік даму кезеңдері

    Пән қазіргі заманғы шетел әдебиетінің негізгі көркемдік және әдеби-теориялық мәтіндерімен танысуға және шетел әдебиетінің негізгі түрлері мен формалары, көркемдік дамуы туралы идеяны қалыптастыруға және өнер туындысын талдауды жүзеге асыруда студенттердің дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Мекеме құрылымы, әңгімелесу ерекшеліктері, түйіндеме жазу, іскерлік қарым-қатынас стилі, жарнама рөлі туралы алған білімдері негізінде терминологиялық қорды, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын игеруге мүмкіндік береді: Қазіргі заманғы бизнес пен нарықтың жай-күйін түсінуге ықпал етеді; іскерлік көздерден алынған ақпаратты талдау және қолдану арқылы ортақ мақсаттарға қол жеткізу бойынша командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім негізінде оқытудың әдіс-тәсілдері

    Білім беру контентін жаңартудың мақсаты Қазақстандық білім берудің заманауи білім беру үрдістері мен үздік тәжірибелерін интеграциялау, барлық пәндерді оқу кезінде АКТ пайдалану дағдыларын дамыту, ақпаратты іздеу және өңдеу процесінде команда ішінде идеялармен алмасу, өз жұмысын бағалау және жетілдіру, әртүрлі құрылғылар мен қосымшалардың кең спектрін пайдалану және жаңа білім беру стандарты принциптерін дамытуда практикалық нәтижелерге жеткізу қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілін оқытудың қазіргі заман әдістемесі

    Әдістемелік категорияларды және олардың жұмыс істеу заңдылықтарын, оқытудың әртүрлі сатыларында мектептердің әртүрлі типтеріндегі шет тілінде білім беру ерекшеліктерін қарастырады; әдістемелік міндеттерді тұжырымдау дағдыларын игеруге, таңдалған тілдік материалды, оқыту әдістерін, құралдарын қолдануға мүмкіндік береді; оларды ұтымды пайдалану мақсатында қазіргі заманғы ОӘК талдау дағдыларын дамытуға, сондай-ақ коммуникативтік белсенділікті ынталандыру үшін жаттығуларды әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Аудиториядан тыс оқыту

    Жас буынның сана-сезімін оятып, ақыл дамытатын, адамгершілікке тәрбиелейтін көркем әдеби тілде жазылған жоғарғы идеялық қызықты шығармаларды талдау,көркем сөз өнерінің бір саласы ретінде балалар әдебиетінің ерекшеліктерін таныту,студенттердің әдеби теориялық білімдерін шыңдау,балалар әдебиетінің жанрлық ерекшеліктерін, шетелдік классикалық балалар әдебиетінің озық үлгілерімен таныстыру,балалар әдебиеті көрнекті өкілдерінің өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтермен қаруландыру,әдебиет теориясы негіздерін практикалық қолдану деңгейінде меңгерту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект

    Жасанды интеллекттің іргелі принциптерімен және оны тиісті салаларда қолданумен, негізгі ұғымдарымен, әдістерімен және технологияларымен және олардың әртүрлі салаларда практикалық қолданылуымен танысады. Білім алушылар болашақ кәсіби қызметіне сәйкес машиналық оқыту, нейрондық желілер, жасанды интеллект қолдану салалары сияқты негізгі технологияларды меңгереді, студенттерге интеллектуалды жүйелерді таңдауға, конфигурациялауға және пайдалануға, оларды жобалауға және жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білім, дағдылар мен қабілеттерді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандандырылған кәсіби шетел тілі

    Мамандық бойынша кәсіби терминдерді аудару ерекшеліктерін қарастырады; мамандандырылған терминологиялық сөздіктерді пайдалану/пайдаланбай мамандандырылған мәтіндерді аудару кезінде тілдік құралдарды іріктеу және қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді; шет тілінде тұлғааралық, іскерлік және кәсіби қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіру дағдыларын игеруге, сондай-ақ мамандық бойынша мәтіндерге аннотация жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Медиа мәтінмен жұмыс жасау

    Шетел медиалингвистикасының өзекті мәселелерін қарайды: қазіргі заманғы БАҚ-тың жұмыс істеу ерекшеліктері, масс-медиалық жанрлар және олардың лингвистикалық ерекшеліктері; медиатекстерге рефераттау, аннотациялау және шығармашылық түсініктеме беру, сондай-ақ неміс / қытай / француз тіліндегі заманауи басылымдардың жанры мен тілдік стилінің ерекшелігіне салыстырмалы талдау жасай отырып, мақалаларды талдау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С1 негізгі деңгейі)

    Коммуникативті-этномәдени біліктілік пен білім алушылардың кәсіби біліктілігін, кәсіби-негізделген қатынас стиліне негізделген тапсырмалар шешу арқылы кәсіби бағытталған қабілеттерді қалыптастырады,тілді меңгерудің өзінің стартегиясын анықтау, оқу үрдісінде жаңа технологияларды қолдану,коммуникативті-интермәдени және кәсіби біліктіліктерін дамыту,қарым-қатынас шеңберін аудио және бейне мәтіндер негізінде іске асыру, композициялық- қатысымдық сөз түріне және оқытылып отырған тілдің нормативтік талаптарына сәйкес продуктивті жазба сөзді меңгеру, ережелерді сақтай отырып өз пікірін білдіру мәселелері зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Теориялық грамматика

    Грамматикалық теорияның негізгі ережелерін, теориялық грамматиканың даму кезеңдерін, ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы саласындағы заманауи тұжырымдамаларды қарастырады; жалпы тілдік жүйе және грамматикалық тілдік деңгей туралы білімді практикалық қолдануға ықпал етеді; қойылған оқу және кәсіби коммуникативтік міндеттерді жүзеге асыру үшін дискурстың әртүрлі түрлерінде қолданылатын грамматикалық құралдардың ерекшеліктерін талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілді академиялық мақсатта оқыту

    "Академиялық" сөздікті игеру негізінде академиялық ортадағы сөйлеу мінез-құлқының ұлттық-мәдени ерекшелігін қарастырады: жазбаша сөйлеуге (эссе, мақала) және ресми стильді қажет ететін ауызша сөйлеу жағдайларына (баяндама оқу, конференцияда сөйлеу) тән бейтарап/ресми стиль лексикасы; академиялық презентация форматында конспектілеудің практикалық әдістерін (қысқартуларды қолдану) және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілін техникалық бағытта оқыту

    Курс барысында математика, технология, инженерия және лингвистика бойынша дағдыларды біріктіретін техникалық саладағы негізгі білімді ағылшын тілінде көрсетуге мүмкіндік береді. Теориялық тұжырымдамалар мен нақты деректерді талдайды, олардың негізінде салыстыру, жалпылау жүргізеді, кәсіби қызмет саласындағы терминдермен сөз тіркестерін және техниклық терминологияларды игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл тарихы

    Тіл тарихының категориялық-концептуалды аппаратын қарастырады, фонетикалық, синтаксистік, морфологиялық, лексикалық деңгейлерде оның дамуының әртүрлі тарихи кезеңдерінде ағылшын тілі жүйесінің қалыптасу заңдылықтарын түсінуге ықпал етеді; фонетикалық және грамматикалық құрылымның даму тарихы, тілдің сөздік құрамы, сондай-ақ салыстырмалы тарихи әдіс негізінде тілдік құбылыстарды талдау бойынша алынған материалды практикалық қолдану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Прагмалингвистика мәселелері

    Тіл білімі әдіснамасын, тілді ғылыми зерттеу тәсілдерін, сондай-ақ тіл білімі пәндерінің құрылымын, құрамын, пәнін және эвристикалық мүмкіндіктерін қарайды; тіл білімі бойынша ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ тіл білімінің ғылыми терминологиясын, тілді ғылыми сипаттау мен зерттеудің әдістері мен тәсілдерін қолдануға мүмкіндік береді; тілтану зерттеулерінің перспективалық бағыттарына салыстырмалы талдау жүргізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл теориясы

    Ұсынылып отырған теориялық материалдар мен тәжірибелік авторлық әзірлемелердің жиынтығы (нақты тапсырмалар, лингвистикалық тапсырмалар, сәйкестіктерді табуға жаттығулар, кесте түріндегі салыстырмалы тапсырмалар). Білім алушылардың өзін-өзі дайындауына арналған, оған әр тақырып бойынша ұсынылған теориялық сұрақтар және өзін-өзі бақылау сұрақтары ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық тыңдалым және айтылым

    Білім алушылардың академиялық дағдыларын, тілін және сыни ойлауын жүйелі және прогрессивті дамыту. Білім алушы академиялық қарым-қатынас жағдайында кез келген тақырыпта ауызша және жазбаша түрде кәсіби шетел тілі коммуникациясын құрады; негізгі идеялар мен детальдарды ажырата отырып.Академиялық дереккөздерден алынған ақпаратты жинақтайды. академиялық қарым-қатынас деңгейіне сәйкес келетін шетел тілдерін меңгеру саласындағы білім, білік және дағды жүйесін жетілдіру,

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С2 негізгі деңгейі)

    Курс ауыз екі сөйлеу дағдыларына баса назар аудара отырып, ағылшын тілін меңгеру деңгейін арттыру үшін әзірленген. Келесі тілдік салаларға бағытталған: сөйлеу дәлдігі, еркін сөйлеу, күрделілік, прагматизм. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы ағылшын тіліндегі жаңалықтардың жалпы ағынынан қажетті ақпаратты таңдай алады және оны коммуникативтік-функционалдық бағытта пайдалана алады; ғылыми күрделі мәтіндерді жазады және оқиды, ғылыми терминология мен лексиканы таңдайды; топтық жұмыста қажет түрлі рөлдерді орындай отырып, топта жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стилистика

    Ағылшын тілінің стилистикалық құралдар жүйесін қарастырады, стилистикалық ресурстар мен функционалды-стиль жүйесі туралы қазіргі идеяларды түсінуге ықпал етеді: стилистиканың тұжырымдамалық аппараты, лингвистикалық-стилистикалық талдау әдістері және оларды әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдауда практикалық қолдану, қазіргі ағылшын тілінің функционалды стильдерін талдай білу негізінде әртүрлі деңгейдегі тілдік құралдардың стилистикалық мүмкіндіктері (фонетикалық, лексикалық, грамматикалық).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәтінге стилистикалық талдау

    Стилистиканың теориялық негізін оқу,заманауи стилистиканың жаңа зерттеулерін қарастыру.Теориялық білімдерді игеру,филолог-мамандардың стилдік дағдыларын қалыптастыру, өз бетімен стилдік мәтін үлгілерін құрастыра білу қабілетіне ие болу,филологтың стилдік сезігін дамыту,тілдің әдеби нормаларын меңгерту, жазбаша тіл мәдениетін көтеру,сөйлеу процесінде тілді пайдаланудың заңдылықтарын қарастыру, тілдік стилистикалық мүмкіндіктер арқылы коммуникативті-прагматикалық, эстетикалық қызметті үйрену.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум

    Білім алушылардың академиялық дағдыларын, тілін және сыни ойлауын жүйелі және прогрессивті дамыту. Білім алушы академиялық қарым-қатынас жағдайында кез келген тақырыпта ауызша және жазбаша түрде кәсіби шетел тілі коммуникациясын құрады; негізгі идеялар мен детальдарды ажырата отырып.Академиялық дереккөздерден алынған ақпаратты жинақтайды. академиялық қарым-қатынас деңгейіне сәйкес келетін шетел тілдерін меңгеру саласындағы білім, білік және дағды жүйесін жетілдіру,

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аударма теориясы мен практикасы

    Аударма теориясының салалары, принциптері, зерттеу әдістері мен тәсілдері, тілдердің арасындағы ұқсастықтары мен айырмашылықтары, эквивалент және бейэквивалент тіл бірліктері, аударма түрлерін зерттеу, аудармашылық ізденістер жүргізетін машықтық іс-әрекеттерді қалыптастыру, әртүрлі функционалдық стильдерге жататын мәтіндерді бір тілден екінші тілге аударуға үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәдениетаралық коммуникация және іскерлік дискурс

    Қалыптасқан білімдер, іскерліктер мен жеке қасиеттерге сүйене отырып мәдениетаралық деңгейде шет тілінде қарым-қатынас жасау, сөз әрекетінің төрт түрі бойынша: тыңдалым, оқылым, жазылым, қатысымдық-мәдениетаралық құзыреттілік негіздері сөз әрекетінің төрт түрінде қамтамасыз етіліп базалық стандарттық деңгейге қол жеткізу, C2 деңгейінде қарастырылған қарым-қатынас ауқымдары мен жағдаяттары аясында ауызекі және жазба қарым-қатынас негіздерін практикалық түрде меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем аударманың теориясы мен практикасы

    Білім алушы көркем және жазбаша аударманың ақпараттық түрлерін, жанрлық, стильдік ерекшеліктерін, аударылу үдерісін, аудару стратегиясы мен техникасын үйренеді, аудару машығын қалыптасырады. Әр жанрға сай аудару ісіне дағдыланады, машықтанады, тәжірибе жинақтайды. Аударманы бағалап, талдап, зерттеп, оған өзіндік ой-пікірін білдіреді. Жазбаша және көркем әдебиет шығармаларының аудармасын сараптап, оның қателіктерін талдап көрсетеді, редакциялайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу және академиялық адалдық мәдениеті қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс, ағылшын және екінші шет тілдерінде еркін, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынасқа дағдыларын қалыптастыра алады;
  • Қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдаланады; өзінің және басқалардың идеяларын, әрекеттері мен пайымдауларына қызығушылық таныту негізінде сыни және жүйелі ойлауын дамытады;
  • Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау жәнеесептеу сауаттылығына цифрлық технологияларды жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие бола алады;
  • Шетел тілін меңгерудің халықаралық стандарттарына, мемлекеттік стандарттарда белгіленген дескрипторларға сәйкес білім алушылардың өзіндік тұлғалық өсуі мен дамуын бағалайды және модельдейді, өз бетінше білім алу және өздігінен білім алу үшін әртүрлі ақпарат көздерін пайдаланады;
  • Оқып жатқан тілдіің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, стилистикалық нормаларын меңгереді; тұлғааралық, Мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасқа түседі; қоғамдық пікірге, дәстүрге, әдет-ғұрыпқа негізделген әлеуметтік және мәдени құндылықтардың мәнін түсінеді және оларды өз қызметінде пайдалана алады;
  • Грамматикалық білімдер жүйесі негізінде тіл мен сөйлеу құралдарын қолдануды жүзеге асырады; коммуникациялық жағдайға сәйкес ақпаратты талдайды; шет тілінде қарапайым коммуникациялық дағдылардың болуы; өзінің пәндік саласын түсініп және алған білімдерін кәсіби қызметте ауызша және жазбаша түрде қолдана алады; мәтіндермен жұмыс жасап, қазіргі ағылшын тілінің функционалды стильдерін таңдай алады;
  • Шет тілі мұғалімінің функционалдық міндеттері шеңберінде педагогикалық, психологиялық құбылыстарды анықтап, олардың арасындағы байланыс себептерін тәжірибелік қорытындыларымен ұсыныстарды жасайды, басқарушылық іс-әрекеттің ерекшеліктерімен психологиялық шарттарын талдап жоспарлайды;
  • Білім алушылардың мінез-құлқын басқару олардың оқу-танымдық қызметін ынталандыру, тәрбие жұмысының әдістемелерін, тәрбиенің қазіргі заманғы тұжырымдамаларын пайдалану және білім алушылардың салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдем береді;
  • Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың тиісті әдістемелерімен құралдарын айқындай отырып, білім алушылардың ерекшеліктерімен қажеттіліктерін ескере отырып, жоспарлар жасайды және сабақтар өткізеді;
  • Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын қолдана алады; ғылыми зерттеудің әдістерін және академиялық хатты біліп оларды оқытылатын салада қолдана алады; тілдің ғылыми зерттеу әдістерін және тәсілдерін іріктеп алу кезеңін ұйымдастыра алады, педагогикалық эксперементті ұйымдасыру әдістерін жүйелей алады;
  • Экономика және қоғамдық қатынастарды құқықтық реттеу бойынша білімдерін көрсетеді, жеке адам мен қоғамның экономикалық қызметіндегі этикалық нормалар мен моральдық құндылықтардың мәнін түсінеді; қаржылық және бизнесті жоспарлау және ұйымдастырудағы бастапқы дағдыларын қалыптастырады, қоғамның экономикалық өміріндегі көзқарастарын дамытады;
  • Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, ғылымның біртұтастығы идеясын түсіндіру үшін адам өмірінде болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау; тұрақты даму мақсатындағы жаһандық әріптестік шеңберінде жүзеге асыру құралдарын нығайту және жұмысты жандандыру;
Top