7M01115 Білім беруді басқару в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін басқарудың инновациялық технологияларын меңгерген білім берудегі менеджерлер мен көшбасшыларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Білім сапасын арттырудың халықаралық тәжірибесі
Жоғары білім беруді дамытудың әлемдік тәжірибесін, көрсеткіштер құралдарын талдау білім беру процесінің тиімділігі. Басқа елдердің тәжірибесіне негізделген сыртқы және ішкі бағалаулар негізінде мектептегі үлгерім параметрлерін анықтау және жіктеу; білім беру ұйымының тиімділігін бағалаудың мемлекеттік стандарттарын зерттеу. Есептілікті іске асыруға және жақсартуға бағытталған сапаны қамтамасыз ету стратегияларын әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі көшбасшылық
Сыни және жүйелі ойлау дағдыларын меңгерген; білім беру жүйелерін басқарудың әртүрлі әдіснамалық тәсілдерін, оның ішінде көшбасшылық теорияларын енгізеді, көшбасшылық қағидаттарында білім беру ұйымын басқару процесін ұйымдастырады және жүзеге асырады, көшбасшылық қағидаттарында білім беру ұйымын басқару процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру кезінде дербестік пен шығармашылықтың жоғары деңгейін көрсетеді; тиімді көшбасшылық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Қорытынды бақылау эссе түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Арнайы және инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық негіздері
Қолданыстағы құқықтық нормаларды негізге ала отырып, мақсаттар мен міндеттерді айқындайды; Қазақстан Республикасындағы білім беру қызметін, оның ішінде ЕББҚ бар білім алушылардың білім беру ұйымын реттейтін қолданыстағы құқықтық нормаларды қолданады; білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге және кәсіптік әдеп нормаларына сәйкес ЕББҚ бар адамдармен кәсіптік қызметті жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
HR-менеджмент және ұйымдық даму
Ұйымдастырушылық стратегияларды қалыптастыру, ұйымның даму циклдарын және дамудың әр кезеңіндегі HR-менеджменттің ерекшеліктерін, ұйымдастырушылық трансформация формаларын, ұйымдастырушылық басқару жүйесінің және оның негізгі компонентінің тиімділігін бағалау әдістерін, персоналды басқару жүйесін талдау. Қызметтің нақты учаскелерінде қызметкерлерге қойылатын талаптарды айқындау және ұйымның стратегиялық жоспарларына сәйкес аттестаттаудың әртүрлі түрлерін және персоналды ағымдағы іскерлік бағалаудың басқа түрлерін пайдалану. Ұйым персоналын оқыту мен дамытудың заманауи білім беру технологияларын әзірлеу және енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару
«Жобаларды басқару» пәні магистранттарда білім беру саласындағы жобаларды тиімді басқару үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға арналған. Курс жобаның өмірлік циклін, оның кезеңдерін, принциптері мен әдістерін қоса алғанда, жобалардың негіздері мен менеджментін зерттеуге бағытталған. Жобалау құжаттамасын әзірлеу және талдау, сондай-ақ педагогикалық практика контекстінде жобалау қызметін жүргізу. Педагогикалық және білім беру жобалары шеңберінде уақытты, ресурстарды және тәуекелдерді басқару. Жобаға қатысушыларды топтық жұмыс және үйлестіру әдістерін игеру. Білім берудегі жобаларды басқару үшін ақпараттық технологияларды қолдануға үйрету. Білім беру сапасын жақсарту саласындағы жобаларды, инновациялық педагогикалық практикаларды және білім беру қызметі саласындағы басқа да бастамаларды әзірлеу және қорғау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы және инклюзивті білім беру сапасының мониторингі
Білім беру процесінің сапасына және оның нәтижелеріне арнайы және инклюзивті мониторинг жүргізу саласында жүйелі жұмысты жүзеге асырады. Білім беру сапасын бағалаудың өлшемдері мен көрсеткіштерін айқындайды; білім берудің арнайы және инклюзивті білім беру сапасын бағалаудың бақылау-өлшеу материалдарын талдайды, әзірлейді және іске асырады; арнайы және инклюзивті білім беру саласында зерттеулер жүргізеді және жетілдіру үшін қажетті білім беру процесінің бағыттарын талдай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқарудағы цифрлық технологиялар
Электрондық жүйелерді пайдалануға негізделген оқу процесін ұйымдастырыңыз. Білім беру қызметінде коммуникация мен кері байланысты ұйымдастырудың негізгі цифрлық құралдары мен сервистерін қолдану; білім беру процесінің тиімділігін арттыруға арналған цифрлық құралдар мен сервистер (цифрлық мобильді зертханалар, оқу бейнесін жасауға және өңдеуге арналған сервистер, білім беру процесін геймификациялауға арналған сервистер, инфографика жасауға арналған сервистер, цифрлық білім беру ортасының мысалдары).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауатылығы
Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистер дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Менеджмент
Нарықтық жағдайларда ұйымдардың тиімді өмір сүруін (жұмыс істеуін) қамтамасыз етуге бағытталған ғылыми-практикалық бағыт. Менеджменттің анықтамасы және оның пайда болу тарихы, менеджменттің негізгі құрамдас бөліктері, менеджмент объектісі мен субъектісі, менеджментті басқарудың негізгі мектептері, менеджмент модельдері, мақсаты, міндеттері мен ғылыми тәсілдері, менеджменттің негізгі сипатты белгілері, менеджменттің принциптері мен функциялары, менеджмент түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Педагогикалық өлшемдер
Білім алушылардың білім жетістіктерін жалпы және жоғары білім берудегі қазіргі заманғы басымдықтар тұрғысынан бағалайды; білім беру процесінің сапасын бақылау үшін заманауи бақылау өлшеу материалдарын жасайды және пайдаланады және алынған нәтижелерді түсіндіреді; тест тапсырмаларын әзірлеу және білім беру сапасын басқару үшін бағалау рәсімдерін жүргізу үшін аспаптық бағдарламалық жүйелерді қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени кеңістікте қарым-қатынас жасау, білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесу
- Білім беру жүйесін реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді талдау
- Топтық жұмысты ұйымдастыру, жеке дамуды, көшбасшылық қасиеттерді және кәсіпкерлік дағдыларды жүзеге асыру.
- Білім беру ортасындағы басқару, бақылау және бағалау процестерін жақсарту үшін цифрлық құралдарды қолдану;
- Кадрлық менеджмент пен педагогикалық ұжымды басқару құрылымын талдау
- Білім беру ұйымында сандық және сапалық өзгерістер мен дамуға бағытталған стратегиялық құжаттарды қалыптастыру.
- Жобалау қызметінің технологияларын, жеке білім беру маршруттарын әзірлеу
- Білім беру ұйымдарында оқу ортасы мен процесінің даму салаларын ұйымдастыру, енгізу, түзету және болжау;