7M01311 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті, рухани-адамгершілік қасиеттері жоғары бәсекеге қабілетті жоғары білікті кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
ЖОО-да кәсіби пәндерді оқыту әдістемесі
Пәнінің мақсаты: магистранттарда жоғары мектепте бейіндік пәндер бойынша оқу процесін тиімді жобалау, ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Оқу әдістемесі мамандықтарының мәні мен міндеттері. Жалпы сұрақтар OP. Негізгі пәндерді оқыту әдістемесі. Жоғары мектептегі оқу үдерісінің ерекшеліктері. Ақпараттық технологиялар. Жоғары мектепте білім беруді ұйымдастыру және формасы. Мониторинг және бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беру педагогикасындағы цифрландыру және инновациялар
Курстың мақсаты: білім алушылардың дамуына бағытталған оқыту процесін ұйымдастыру үшін цифрлық технологиялар мен инновациялық тәсілдерді қолданудың кәсіби құзыреттіліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Курс Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен инновациялық тәсілдерді қолдану саласында болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Курстың мазмұны: бастауыш білім берудегі цифрлық технологиялар мен инновацияларды дамыту және оларды қамтамасыз ету; цифрлық технологиялар құралдары және бастауыш білім берудегі инновациялар; цифрлық білім: жасанды интеллект әлемі, әлемдік және отандық даму тенденциялары; цифрлық технологияларды пайдалана отырып оқытуға инновациялық тәсілдер; ақпараттық гигиена және цифрлық этика; білім беруді цифрландырудың нормативтік-құқықтық аспектілері; психологиялық- бастауыш білім берудегі инновациялық қызметтің педагогикалық негіздері; бастауыш мектептің оқу процесіне цифрлық технологиялардың инновациялары мен озық тәжірибелерін енгізу. Бағалау әзірленген цифрлық материалдардың сапасын талдауды, жобаларды, кейс-стадилерді, тестілеуді, ауызша сауалнамаларды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрландыру жағдайында инклюзивті білім беру және психологиялық-педагогикалық қолдау
Бұл курстың мақсаты магистранттарда заманауи цифрлық технологияларды ескере отырып, ЕББ бар білім алушыларды инклюзивті білім беру және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: инклюзивті білім берудің отандық және шетелдік тенденциялары, халықаралық және ұлттық нормативтік актілер, мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің негізгі бағыттары, компоненттері мен модельдері, психологиялық-педагогикалық технологиялар мен түзету жұмыстарының әдістері, инклюзивті оқытуға арналған цифрлық технологиялар мен платформалар, білім беру процесінде жасанды интеллект пен VR/AR пайдалану, білім беру процесінде жасанды интеллект инклюзивті білім беру. Оқыту нәтижелерін бағалау топтық жұмыс, жобаны қорғау түрінде өтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихи мен философиясы
Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайаттық мәселелер мен кейстерді шешеді. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте ұлттық құндылықтарды тәрбиелеу негіздері
Пәннің мақсаты – патриотизмге және мәдени әртүрлілікті құрметтеуге тәрбиелеу, балалардың бойында ұлттық бірегейлік негізінде жатқан адалдық, жауапкершілік, еңбекқорлық және өзара көмек сияқты адамгершілік қағидалар мен құндылықтарды дамыту. Мазмұны: Ұлттық құндылықтарды тәрбиелеудің теориялық негіздері. Ұлттық сананы дамытудың философиялық-педагогикалық тәсілдерін талдау. Ұлттық құндылықтарды тәрбиелеу жүйесін салыстырмалы талдау. Оқу іс-әрекетін жобалау. Тәрбие жұмысында халық педагогикасын пайдалану. Бастауыш сынып оқушыларының патриоттық сезімін дамыту әдістемесі. Білім беру процесінің геймификациясы. Бақылау түрі: шығармашылық емтихан
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім берудегі бағалау психологиясы
Курстың мақсаты болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінде бастауыш білім беру сатысында оқу – тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін бастауыш сынып оқушыларын оқытудың жоспарланған нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын - пәндік, метапәндік, тұлғалық-қолдануға дайындығын қалыптастыру. Пән оқу бағдарламаларының талаптарына сәйкес пәннің мазмұнын, біліктері мен дағдыларын игерудегі оқушының оқу жетістіктерінің деңгейін белгілеу процесін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс магистранттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және В2, С1 тіл деңгейінде ана және шет тілі мәдениеті саласындағы білімдері арқылы қол жеткізілетін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Магистранттар өздерінің ана және шетел мәдениетіндегі құндылық бағдарлар жүйесін жіктейді. Олар симуляциялық келіссөздерге, презентацияларға қатысу және кәсіби контексте нақты жағдайларды зерттеу арқылы мәдени нюанстарды және әдет-ғұрыптардың өзара байланысын түсінуге, кәсіби терминологияны білуге негізделген коммуникативтік құзыреттілігін дамытады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша аралас емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш білім берудегі жеке брендті дамыту стратегиялары мен мәселелері
Мақсат – бастауыш сынып мұғалімінің жеке бренд тұжырымдамасы туралы біліммен қаруландыру және оны дамыту мен ілгерілетудің практикалық құралдарын ұсыну. Мазмұны: мұғалімнің жеке брендінің түсінігі мен мәні; бастауыш білім беру жүйесіндегі жеке брендтің маңызы; мұғалімнің жеке брендін қалыптастыру және ілгерілету стратегиялары; өзін-өзі таныстыру және педагогикалық позициялау құралдары; визуалды, сөйлеу және цифрлық сәйкестілік негіздері; мұғалімдерді брендтеудің сәтті жағдайларын талдау; жеке брендтің дамуына байланысты проблемалар мен тәуекелдер; жеке брендтің студенттер мен ата-аналардың кәсіби беделі мен сеніміне әсері. Қалыптасатын дағдылар: жеке брендті дамыту және насихаттау. Бақылау түрі: жобаны қорғау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің білім жетістіктерін бағалау технологиялары
Курстың мақсаты: оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың тиімді технологияларын қолдану үшін болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби дағдылары мен құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пән бастауыш сынып оқушыларының білім жетістіктерін бағалаудың заманауи технологияларын зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұны: бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері; бағалау әдістері мен құралдары; формативті және жиынтық бағалау; кері байланыс және оның оқу мотивациясын қалыптастырудағы рөлі; білім беру жетістіктерін бағалаудың мәселелері мен перспективалары; инклюзивті білім берудегі бағалау. Оқыту нәтижелерін бағалау тестілеу, портфолио, жобалық қызмет, цифрлық платформаларды пайдалану, ауызша емтихан түрінде өтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы
Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасының дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, қазіргі білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді түсінуге, жоғары білім берудің заманауи үрдістерін іске асыру тәжірибесін жинақтауға, оқыту әдістері мен әдістемелерін және оқытудың заманауи технологияларын пайдалануға бағытталған. Теория мен практиканы ықпалдастыру тәжірибелік сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орта және жоғары кәсіптік білім алушылардың сабақтан тыс қызметін ұйымдастыру
Пәнінің мақсаты – магистранттарды кіші жастағы оқушыларды, бакалавриаттарды оқытудың нақты жағдайларынан туындайтын оқу-тәрбиелік міндеттерді кәсіби тұрғыда шешу үшін қажет болатын білім, білік және дағдылармен қаруландыру. Пәннің мазмұны:Ұйымдастырылған сыныптан тыс іс-шараларда жобаларды және топтық жұмысты пайдалануды, оның ішінде сыныптан тыс іс-шараларға білім беру қосымшаларын пайдалануды, сондай-ақ оқушыларды экологиялық және әлеуметтік маңызды жобаларға тарту әдістерін зерттейді. Бақылау түрі: жобаны қорғау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогикадағы ғылыми нәтижелер мен жарияланымдарды ұсыну технологиялары
Бұл курстың мақсаты магистранттарда педагогикадағы ғылыми нәтижелерді дайындау, ресімдеу және ұсыну, сондай-ақ академиялық жарияланымдарға қойылатын заманауи талаптарды ескере отырып, рецензияланатын басылымдарда жариялау үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: педагогикадағы ғылыми жарияланымдарға кіріспе. Ғылыми ақпаратты іздеу және талдау. Педагогикадағы ғылыми зерттеу әдістемесі. Ғылыми мақаланың құрылымы. Ғылыми мәтінді жобалау. Дәйексөз ережелері және плагиатқа қарсы. Ғылыми журналдарда жариялау. Конференциялық басылымдар мен тезистер. Ұжымдық ғылыми еңбектер. Ғылыми деректерді жобалау және визуализациялау. Зерттеу нәтижелерін ұсыну технологиялары. Ғылымометрия және академиялық профильдер. Ғылыми жарияланымдардың этикасы. Ғылыми зерттеулерді қаржыландыру және гранттық қолдау. Жариялау қызметіндегі заманауи трендтер. Оқыту нәтижелерін бағалау сауалнама, тестілеу, ғылыми мақаланы қорғау немесе жариялау жобасының тұсаукесері түрінде өтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық мәдениет және медиа құзыреттілік
Қазіргі әлемдегі медиа және медиабілімнің орны мен рөлі. Медиабілім берудің бағыттары, терминдері, теориялары, негізгі тұжырымдамалары. Ақпараттық мәдениет және жеке тұлғаның медиақұзыреттілігі: терминология, көрсеткіштер. Заманауи педагогтың кәсіби медиақұзыреттілігі. Медиақұзыреттілік және сыни ойлау. Медиабілім беру процесінде медиақұзыреттілікті дамыту технологиясы. Мақсаты –магистранттарда ақпараттық мәдениет пен медиа құзыреттіліктің негіздерін терең түсінуді қалыптастыру, ақпаратты тиімді іздеу, талдау, өңдеу және сыни қабылдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ ақпараттық және медиа кеңістікке цифрлық сауаттылық пен жауапты көзқарасты дамытуға ықпал ете отырып, білім беру және кәсіби қызметте медиа ресурстар мен технологияларды пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарын құрастыру және өткізу
Курстың мақсаты: магистранттарды қоғамның талаптарына жауап беретін тиімді білім беру процесін жобалауға және іске асыруға дайындау. Курс болашақ мұғалімдердің инновациялық тәсілдерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға, білім алушылардың белсенді қатысуы мен дамуына ықпал ететін әртүрлі білім беру қажеттіліктеріне бейімделген оқу бағдарламаларын әзірлеуге бағытталған. Пәннің мазмұны: білім берудегі қазіргі тенденциялар: инновациялық технологиялардың рөлі; оқу сабағын құру; бастауыш мектепте оқытудың интерактивті әдістері; STEAM-білім беру; цифрлық білім беру ресурстары; білім берудегі геймификация; инновациялық технологиялар арқылы бастауыш сынып оқушыларының сыни ойлауын дамыту; инновациялық технологияларды қолдана отырып инклюзивті оқу сабақтарын құру; цифрлық білім берудегі мұғалімнің рөлі орта. Бағалау: жобалар, инновациялық білім беру технологияларын қолдана отырып сабақтар өткізу, тестілеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық практикадағы жасанды интеллект
Мақсаты-магистранттарда педагогикалық практикада жасанды интеллектті пайдалану, цифрлық шешімдерді әзірлеу және олардың тиімділігін талдау бойынша құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: жасанды интеллектті дамытудың негізгі түсініктері мен бағыттары; білім беруде АИ қолдану мүмкіндіктері мен шектеулері; дербестендірілген білім беру траекториялары; білім беру деректерін талдау және түсіндіру; бейімделген оқыту жүйелері; АИ қолданудың этикалық және құқықтық аспектілері. Бақылау нысаны: жобаны қорғау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Кәсіби іс-әрекетте оқыту әдістемелері мен әдістерін және заманауи оқыту технологияларын қолдану. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулер этикасы
Бұл курстың мақсаты магистранттарда ғылыми қызметтің этикалық нормалары мен принциптері туралы түсінікті қалыптастыру болып табылады. Курс ғылыми қызметте этикалық нормаларды сақтау үшін қажетті білім мен дағдыларды береді, бұл зерттеуді жауапты және адал жүргізуге ықпал етеді. Мазмұны: Ғылыми этиканың негізгі қағидалары, зерттеушілердің жауапкершілігі, плагиат және мәліметтерді манипуляциялау мәселелері, зерттеуге қатысушылармен, этика комитеттерімен жұмыс істеу, зерттеу этикасын бұзу. Дамытылатын дағдылар: этикалық шешім қабылдау және ғылыми адалдық стандарттарын сақтау. Бағалау жазбаша тапсырмалар мен талқылауларды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеудегі инновациялық тәсілдер
Бұл курстың мақсаты магистранттарда инновациялық тәсілдер негізінде заманауи оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пәнге кіріспе. Оқу процесіндегі ОӘК мәні. ОӘК даму тарихы: дәстүрлі және заманауи тәсілдер. Оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеудегі инновациялық тәсілдер. Оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу үшін ғылыми әдебиеттерді іріктеу және талдау принциптері. Оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеудегі заманауи білім беру технологиялары. Өзекті тақырыптарды зерделеу және білім алушылардың оқу қажеттіліктерін анықтау әдістемесі. ОӘК-де практикалық тапсырмаларды құру: типология және құрастыру әдістемесі. СӨЖ және СӨЖ ұйымдастыру ерекшеліктері. Білім алушылардың білімін бағалау және өзін-өзі бақылау үшін тест әзірлеу. Оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеудегі электрондық білім беру ресурстары мен цифрлық платформалар. Оқу-әдістемелік кешендерде оқытудың интерактивті әдістерін қолдану. Оқу-әдістемелік кешендердің сапасын бағалау және оларды түзету. Оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеудің халықаралық тәжірибесі. Білім берудің цифрлық трансформациясы жағдайында оқу-әдістемелік кешендерді дамыту перспективалары. Оқу-әдістемелік кешендердің құрылымдық жоспарын әзірлеу. Оқыту нәтижелерін бағалау ауызша сауалнама, портфолио және тестілеу түрінде өтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру деңгейінің ерекшеліктері мен заманауи талаптарды ескере отырып, білім беру бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлейді және бейімдейді
- Орта және жоғары кәсіби білім беру мекемелерінің оқу процесіне заманауи оқыту әдістері мен технологияларын бағалап, енгізеді
- Онлайн және оффлайн оқыту форматтарын әзірлейді және салыстырады, оларды әртүрлі білім алушылар санаты үшін тиімділігін негіздейді
- Бастауыш сынып мұғалімдерінің білім деңгейі мен кәсіби құзыреттілігін бағалауға арналған құралдарды жобалап, талдайды
- Бастауыш білім беру саласындағы өзекті мәселелерді шешу үшін ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасын бағалап, қолданады
- Бастауыш білім беру саласындағы өзекті мәселелерді шешу үшін ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасын бағалап, қолданады
- Заманауи білім беру тұжырымдамаларына сүйене отырып, болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің ғылыми-педагогикалық қызметін ұйымдастырып, үйлестіреді
- Бастауыш сынып оқушыларымен жұмыс істеуге бағытталған кәсіби және тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру үшін педагогикалық жағдайлар жасайды
- Оқушылардың тәрбиесі мен дамуы құралы ретінде оқу үдерісінен тыс іс-шаралардың тиімділігін жобалап, бағалайды
- Оқушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету тәжірибесін талдап, енгізіп, қолайлы және инклюзивті білім беру ортасын жасайды
- Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінде жасанды интеллект технологияларын кәсіби педагогикалық қызметте қолдану қабілетін қалыптастырады.