Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01900 Арнайы педагогика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Невропатология негіздері

    Жүйке жүйесінің құрылымы мен қызметінің заңдылықтары, оның әртүрлі бөлімдерінің зақымдануының негізгі белгілері мен синдромдары жүйке ауруларын, жүйке жүйесінің зақымдануымен пайда болатын негізгі неврологиялық белгілер мен синдромдарды зерттейді. Сезімтал және қозғалыс бұзылыстарының клиникалық көріністері. Жүйке жүйесінің органикалық зақымдануымен пайда болатын сөйлеу және жоғары кортикальды функциялардың бұзылуы. Әр түрлі шығу тегі бар жүйке жүйесінің аурулары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагог мамандығына кіріспе

    Арнайы педагогика ғылым ретінде. Арнайы және инклюзивті ұйымдардағы арнайы педагогтың қызметі. Л. С. Выготскийдің дамудың бұзылуы туралы негізгі тұжырымдамалары. Даму бұзылыстарының жіктелуі. Ақыл-ойы бұзылған, ПДТ, сенсорлық бұзылулары бар, есту қабілеті бұзылған, сөйлеу қабілеті бұзылған, тірек-қимыл аппараты бұзылған және т. б. балалардың даму ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Есту,көру мен сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы

    Пәнді оқу анализатор жүйелері мен орталық жүйке жүйесінің құрылымы мен жұмыс істеу заңдылықтарымен қалыпты және бұзушылықтармен; көру, есту, сөйлеу органдары ауруларының этиологиясымен, ағымымен, механизмдерімен, салдарымен; бұзылулардың алдын алу әдістерімен; сенсорлық жүйелер мен ОЖЖ зақымданған кезде ағзаның бейімделу мүмкіндіктерімен танысуға бағытталған. Студенттер ерте даму скринингінің нәтижелерін талдауды үйренеді; одан әрі даму мен оқуға кедергілерді анықтау және жеңу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы және жалпы білім беру ЕББҚ бар балаларды оқытудың нейропсихологиялық негіздері

    Мидағы психикалық функциялардың локализациясы туралы түсініктердің даму тарихы. Отандық ғылыми дәстүрде ДПФ оқшаулау проблемасына заманауи тәсілдің әдіснамалық базисі. ВПФ жүйелік динамикалық локализациясының Луриясы. Мидың үш функционалдық блоктарының тұжырымдамасы. Мидың жергілікті зақымданулары кезіндегі жоғары психикалық функциялардың қалпына келтіру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • ЕҚБ бар балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері

    Баланың дамуындағы норма және нормадан ауытқу ұғымы. Баланың даму кезеңдері (кезеңдері). Онтогенездегі баланың психомоторлы дамуы Мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы сипаттамасы. Мүмкіндігі шектеулі балалардың жіктелуі Лапшина В. А. және Пузанова б.п. дамудағы ауытқудың әртүрлі формаларының этиологиясы мен патогенезі. Генетика негіздері. Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды тексеру әдістері. ЕҚТА бар балаларға медициналық-педагогикалық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • МШ балалардың дамуының онтогенезі

    Балалар мен жасөспірімдердің физикалық дамуы. Физикалық дамуға әсер ететін факторлар. Әр түрлі жастағы балалардағы антропометриялық өлшеу әдісі. Балалардың өсуінің негізгі заңдары. Дене дамуының қарқыны. Акселерация және децелерация. Постнатальды онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі физикалық даму ерекшеліктері. Физикалық дамуды бағалау әдістемесі. Физикалық дамуды бағалаудың центильді әдісі. Дене дамуын бағалау бойынша жалпы қорытынды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЕҚБ бар балалардың даму ерекшеліктері

    Нәрестелік, ерте жастағы балалардың психофизикалық даму заңдылықтары қалыпты. Патологиялық даму себептері. Нәрестелік, ерте жастағы балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру әдістері. Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды-еріктік және жеке дамуын психологиялық-педагогикалық зерттеу. Психофизикалық дамудағы ауытқулар кезінде әлеуметтік-жеке қасиеттер мен мінез-құлықты қалыптастыру ерекшеліктері. Баланың дамуы үшін отбасының маңызы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психопатология негіздері

    Психикалық аурулар клиникасындағы симптом, синдром туралы ұғымын біледі. Олардың диагностикасы және болжамдық мәні. Психикалық ауруларды жіктеу принциптері. ICD-11 классификациясы. Оң және теріс белгілер. Сезімнің бұзылуы. Қабылдау мен ұсынудың бұзылуы. Есте сақтау қабілетінің бұзылуы. Эмоционалды бұзылулар (симптомдар). Депрессиялық синдром психомоторлық бұзылулар. Сөйлеу бұзылыстары және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы психология

    Арнайы психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Баланың психикалық дамуының жалпы және арнайы заңдылықтары. Арнайы психологиядағы даму санаты. Дизонтогенездің психологиялық параметрлері. Дамуында ауытқулары бар балалар тұлғасының жеке-психологиялық ерекшеліктері. ЕББҚ бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Психологиялық-педагогикалық оңалтуға және отбасымен жұмыс істеуге дайындығын қалыптастыру мәселесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл пән іздеу дағдыларын игеруге, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеуге, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалануға бағытталған. Студенттер педагогиканың табиғаты мен оның негізгі терминологиясын білуге, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тануға және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсінуге, адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратуға, олардың даму перспективаларын ескере отырып, білім беру саласындағы өзгерістерді қабылдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы педагогика

    Тифлопедагогика. Сурдопедагогика. Логопедия. ТҚА бұзылуы. Зияткерлік бұзушылықтар педагогикасы. Аутистік спектрдің бұзылуы. Ерекше баланың отбасы. Отбасымен жұмыс. Ерте көмек. Ерте даму. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Бейімделу. Оңалту. Инновациялық білім беру (қашықтықтан интегративті, инклюзивті. Арнайы педагогика тарихы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • МШ балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Оқудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Психодиагностикалық құралдарды таңдау және қолдану практикалық немесе ғылыми міндеттерге сәйкес келеді. Есту қабілеті бұзылған, көру қабілеті бұзылған, сөйлеу қабілеті бұзылған, ТҚА, ДПТ, АОК, АСБ бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Есту қабілеті бұзылған, көру қабілеті бұзылған, сөйлеу қабілеті бұзылған, ТҚА, ДПТ, АОК, АСБ бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасын ұйымдастыру әдістерін меңгеру. Диагностика негізінде түзету және дамыту жұмыстарын жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Олигофренопедагогика

    Олигофренопедагогиканың жалпы негіздері. Дефектология ғылымының қалыптасуы. Олигофренопедагогиканы зерттеу объектісі ретінде ақыл-есі кем балалар ақыл-ой кемістігінің жіктелуі. VIII типтегі арнайы (түзету) мектептегі білім мазмұны. Оқыту, тәрбиелеу, дамыту және түзету бірыңғай педагогикалық процесс ретінде. VIII типті түзету мектебінде оқытудың принциптері мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әр түрлі білім беру мекемелерінде логопедиялық жұмысты ұйымдастыру

    Студенттерде OOP бар ерте жастағы балаларға кешенді көмек көрсетуді ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру. Дамуында ауытқулары бар балаларға ерте кешенді көмек көрсетудің отандық жүйесінің қазіргі жағдайы. 1 жастағы баланың нейропсихикалық дамуының ерекшеліктері. Баланың дамуындағы бұзылулардың ерте көріністері. Мүмкіндігі шектеулі балаларға кешенді психологиялық-педагогикалық көмек. Балаларға ерте психологиялық-педагогикалық көмек барысында ата-аналармен өзара әрекеттесу технологиялары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логопедия

    Сөйлеу бұзылыстарын зерттеу тарихы. Сөйлеу дамуының қалыпты барысы. Сөйлеудің анатомо-физиологиялық механизмдері. Сөйлеу бұзылыстарының клиникалық-педагогикалық жіктелуі (жалпы сипаттамасы). Дислалия, бұзылу сипаттамасы, түзету тәсілдері. Ринолалия, белгілері, жою әдістеріне шолу. Дизартрия, жіктеу, түзету жұмысының бағыттары. Дауыстың бұзылуы. Сөйлеу қарқыны мен ырғағының бұзылуы. Сөйлеудің жүйелік бұзылуы. Жазу мен оқудың бұзылуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңес беру жұмысының негіздері

    ПМПК (психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия) жұмысы шеңберінде 0 жастан 18 жасқа дейінгі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды кешенді психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеру. ПМПК жұмысының нормативтік-құқықтық нысандары мен негіздері Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның жалпы тұжырымдамасы. Психологиялық медициналық-педагогикалық комиссияның принциптері. Білім беру маршрутының критерийлері. Ата-аналарға психологиялық кеңес беру. ПМПК-дегі заманауи өзгерістер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның қызметін ұйымдастыру және мазмұны

    Білім беру мекемесінің психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссиясы қызметінің негіздерін: қызметінің бағыттары мен нысандарын, ЕББҚ бар білім алушыларды сүйемелдеу мамандарының функцияларын зерделейді. Педагог-психолог қызметінің негізгі бағыттары мен нысандарын білім беру ұйымында ЕББҚ бар білім алушыны сүйемелдеу командасының құрамында іске асырады. Балалардың физикалық және психикалық дамуындағы ауытқулардың алдын алу мақсатында халыққа медициналық-психологиялық-педагогикалық көмекті әзірлеуге және жүзеге асыруға ықпал етеді; балаларды уақтылы және кешенді тексеру, дамуындағы бұзылуларды анықтау; балалардың мектепке дайындығын анықтау; оқыту нысанын анықтау; арнайы мекеме және топтарды (сыныптарды) жинақтау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерте жастағы балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру

    Пән ерте жастағы балалардың толыққанды физикалық және психикалық дамуы, эмоционалдық және әлеуметтік әл-ауқаты үшін қажетті оңтайлы жағдайлар жасау арқылы бейімделу кезеңінде жас балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің кешенді жүйесін құруға бағытталған. Ерте жастағы балаларды сипаттай білу. Білім беру мекемесіне бейімделу кезеңінде жас балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың ерекшеліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ойынды оқыту әдістемесі, психомоторика мен сенсорлық процестерді дамыту

    Ойын арнайы білім қажеттіліктері бар балалардың жетекші қызметі ретінде. Сюжеттік-рөлдік ойындар ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың негізгі ойын түрі ретінде. Психомоторика мен сенсорлық процестерді зерттеу. Психикалық қызметтің еркіндігін дамыту. Перцептивті-гностикалық функцияның дамуы. Кеңістіктік қабылдауды дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Логопедикалық практикум

    Логопедиялық массаж. Сөйлеу бұзылыстарын түзетудегі массаж әдісі. Логопедтің баланы алдын ала диагностикасы. Логопедиялық массаж жүргізуге ұсыныстар. Логопедиялық массаж жүргізу әдістемесі. Массаж қозғалысының кешендері. Нүктелік массаж әдістемесі. Логопедиялық тәжірибеде өзін-өзі массаж тәсілдерін қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру жағдайында МШ балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу

    Баланы оқу - тәрбие процесіне қосу. Білім беру ұйымының негізгі білім беру бағдарламасының түзету бөлігін әзірлеу. Білім беру ұйымының қолжетімділігіне қойылатын талаптар. ОВ бар балалар үшін білім алудың арнайы жағдайларын жасау, оның ішінде мектептің білім беру кеңістігін дидактикалық қанықтыру, материалдық-техникалық және кадрлық қамтамасыз ету. Қауіпсіз білім беру ортасын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ақыл-ой кемістігі бар адамдарды әлеуметтік оңалту және кәсіптік-еңбекке баулу

    Пәннің мақсаты: Ақыл-ойы бұзылған адамдардың еңбек білік-дағдыларын дамытуға оңалту түрлері мен еңбектің әсерін анықтап білу. Ақыл-ойы бұзылған жасөспірімдерде білік-дағдыларды дамытудағы еңбек рөлінің теориялық және практикалық аспектілерін зерттей және талдай білу; зияткерлік жеткіліксіздігі бар оқушылардың еңбек білік-дағдыларын дамытуға еңбек әрекетінің әсерін анықтай білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ЕҚБ бар балалармен диагностикалық жұмыстың негіздері

    Пәннің мақсаты-диагностикалық әдістер мен технологияларды білу. Жеке білім беру бағдарламасын игеруде ЕББҚ бар балаларға кешенді көмек әзірлеуді, білім алушылардың физикалық және (немесе) психикалық дамуындағы кемшіліктерді түзетуді, олардың әлеуметтік бейімделуін үйрету. ЕББҚ бар балалармен түзету сабақтарын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгерген

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • ЕҚБ бар баларды ойынға үйрету әдістемесі

    Әр түрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін зерттейді; кеңістіктік-даму ортасын ұйымдастыруды зерттейді. Ойын әрекеті сияқты оқытудың заманауи формалары мен әдістерін іс жүзінде қолданады.БЕҚ бар балалармен ойын әрекеті арқылы оқу процесін ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Логоритмика

    Логопедиялық ритмика пәні. Музыкалық ырғақты тәрбиенің тарихы. Логоритмиканың негізгі буындары мен ерекшеліктері. Логопедиялық ритмика принциптері. Логопедиялық ритмикада оқыту әдістері мен тәсілдері. Сөйлеу бұзылыстары бар адамдардың психомоторикасының жай-күйін тексеру. Әр түрлі тіл бұзылыстарын жою бойынша түзету жұмыстары жүйесіндегі логопедиялық ритмика

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Зиятында бұзылыстары бар балалардың әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлауы

    Әлеуметтік-тұрмыстық оңалтуды ұйымдастырудың теориялық негіздері. Ерте аутизмі бар балаларды әлеуметтік-тұрмыстық оңалту. Дамудың кешенді бұзушылықтары бар мүгедектерді әлеуметтік-тұрмыстық оңалту. Оккупациялық терапия, әлеуметтік-тұрмыстық оңалту әдісі ретінде. Ақыл-ойы бұзылған білім алушыларға арналған әлеуметтік-тұрмыстық бағдар бағдарламасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Күрделі сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға арналған логопедиялық бағдарламаларды жобалау

    Күрделі бұзылулары бар адамдардың дамуының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері. Аралас бұзылулары бар балаларға логопедиялық көмектің жаңа жүйелерінің әдістемелік және дидактикалық алғышарттары. Күрделі бұзылулары бар балаларға логопедиялық көмек бағдарламаларын жобалау технологиясы. Күрделі бұзылулары бар балаларда ауызша және жазбаша сөйлеу бұзылыстарының алдын алу. Логопедтің педагогтармен және отбасылармен, күрделі бұзушылықтары бар балалармен консультативтік қызметі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру жағдайында АҚҚ бар балалармен диагностикалық жұмыстың негіздері

    Эмоционалды-еріктік саласы бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың теориялық-әдіснамалық негіздері. Аутизм және аутизм спектрінің бұзылуы (ASD) туралы түсінік. Балалардағы аутизм спектрінің бұзылуының жіктелуі. Мәселенің қазіргі жағдайы пәнаралық контексте бір рет. Эпидемиология, этиология, патогенез. Диагностика кезеңдері, таразылар, зерттеу әдістері. Бұзылулардың дифференциалды диагнозы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • АСБ бар балалармен жұмысының теориясы мен әдістемесі

    АСБ бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың жалпы мәселелері. АСБ бар адамдарды білім беру саласындағы нормативтік - құқықтық қамтамасыз ету. Нәсілдердің клиникалық-психологиялық құрылымы. АСБ бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастырудың жалпы мәселелері. АСБ бар баланы тәрбиелеп отырған отбасын қолдау жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктері. АСБ бар балалармен психологиялық-педагогикалық жұмыс әдістері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зиятында бұзылыстары бар балаларды еңбекке оқыту технологиялары

    Психикалық дамымаған мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесін құрудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Ақыл-ой кемістігі бар балаларға көмек көрсету жүйесі. VIII типтегі арнайы мектеп жұмысының ұйымдастырушылық формалары. Білімді, дағдыларды бағалаудың ынталандырушы, тәрбиелік және түзету рөлдері. Еңбекке оқыту сабақтарының мазмұны. Кәсіби еңбек бойынша біліктілік емтихандары. VIII типтегі арнайы мектеп түлектерін мектептен кейінгі кәсіптік-еңбекке даярлау мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сөйлеу тілі бұзылыстары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу жүйесі

    Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды тәрбиелеудің педагогикалық негіздері. Сөйлеу қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі балаларды логопедиялық және педагогикалық тексеру жүйелері. Сөйлеу қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекеттерін қалыптастыру және дамыту. Сөйлеу дамуында ауытқулары бар жас балаларды тәрбиелеу. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды мектепке дайындау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақыл-ой кемістігі бар тұлғалармен түзету-дамыту жұмыстарының технологиялары

    Технология ұғымы. Білім беру қызметіндегі технологиялар. Зияткерлік бұзушылықтары бар адамдарды оқыту және тәрбиелеу процесінде ақпараттық технологияларды қолдану. Зияткерлік бұзушылықтары бар адамдарды оқыту және тәрбиелеу процесінде ойын технологияларын қолдану. Интеллектуалдық бұзушылықтары бар адамдарды оқыту және тәрбиелеу процесінде коммуникативтік технологияларды қолдану. Зияткерлік бұзушылықтары бар тұлғаларды оқыту және тәрбиелеу үдерісіндегі психологиялық - педагогикалық диагностиканың заманауи технологиялары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балалрмен жұмыс жасау технологиялары

    Сөйлеу қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі балаларды логопедиялық және педагогикалық тексеру жүйелері. Сөйлеу қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық-ритақты тәрбиелеу. Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың дене тәрбиесі. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды тәрбиелеу процесінде өнімді және еңбек қызметін пайдалану. Бұзушылықтары бар балалармен жұмыс жасауда қолданылатын технологиялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныпта ақыл-ойы бұзылған балаларды оқытудың арнайы әдістемесі (Сауат ашу, Сөйлеу және тіл дамыту)

    Пәндерді оқыту әдістемесі сауаттылыққа оқыту. Ғылыми-практикалық сөйлеуді дамыту негіздері. Тілді дамыту қабілеттері және балаларды игеру компоненттері тілдік жүйе. Интеллектісі бұзылған балаларда сөйлеудің айтылу жағын қалыптастыру әдістемесі. Интеллектісі бұзылған балаларда сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдістемесі. Ақыл-ойы бұзылған балаларда үйлесімді сөйлеуді дамыту әдістемесі. Жұмыстың негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогтың педагогикалық шеберлік негіздері

    Пәннің мақсаты – студенттердің педагогикалық қабілеттерін, жалпы мәдениетін, құзыреттілігін, психологиялық-педагогикалық сауаттылығын дамыту. Педагогикалық шеберліктің мәні мен маңызы, педагогикалық этиканың категориялары, нормалары мен принциптері, дау-дамайлардың мәні мен түрлері. Жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу, оларды кәсіби қызметте басшылыққа алу, сөйлеу мәдениетін, ауызша және көпшілік алдында сөйлеу өнерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы және инклюзивті білім берудегі педагогикалық технологиялар

    Пәннің мақсаты студенттердің заманауи білім беру технологияларын тиімді пайдалану саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Қазіргі білім беру технологиялары негізінде білім беру қызметін құрудың негізгі теорияларын, заңдылықтары мен принциптерін біледі. Критериалды бағалау негізінде білім алушылардың білімін объективті бағалауды біледі. Білім беру әрекетін жобалау дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логомассаж

    Сөйлеу бұзылыстарын түзетудегі массаж әдісі. Логопед баланың алдын-ала диагнозы. Баланың қалыпты және патологиядағы психофизикалық дамуының негізгі заңдылықтары. Логопедиялық массажға ұсыныстар. Логопедтік массаж жүргізу әдістемесі. Массаж қозғалыстарының кешендері Акупрессура әдісі (биологиялық белсенді нүктелердің массажы).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш сыныпта ақыл-ойы бұзылған балаларды оқытудың арнайы әдістемесі (Айналадағы әлем)

    Айналадағы әлем пәнін оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым. Табиғаттану идеялары мен ұғымдарын қалыптастыру. Пәндерді оқыту әдістері мен әдістері әдістеме танысу қоршаған әлем ақыл-ойы бұзылған балалар. Интеллектісі бұзылған балалардың қоршаған әлем туралы білімдерін бақылау және есепке алу. Интеллекті бұзылған балалардың қоршаған әлемімен танысу бойынша жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Инновациялық педагогикалық тәжірибені сандық технологияларды зерттеу мен қолдануға, педагогикалық қызметке жоғары мотивацияға ие, өздігінен білім алуға және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылады
  • ЕҚБ балалармен түзету-дамыту сабақтарын ұйымдастырады және өткізеді.
  • Әртүрлі мәдениет, әлеуметтік жағдай, дене мүмкіндіктері, жасы мен көзқарастары бар адамдармен коммуникация және ынтымақтастық дағдысы, инклюзивті ортада жұмыс істеу дағдысы бар
  • ЕҚБ балалардың табысты оқуына кедергі келтіретін қиындықтарды бағалайды және түзетеді.
  • ЕҚБ балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімделген бағдарламаларын әзірлейді.
  • Әлеуметтік-саяси және экокномикалық жағдайды, дүниетанымдық сұрақтарды, академиялық адалдық принциптерді, медициналық-биологиялық білімдердің негіздерін, арнайы педагогиканың ерекшеліктерін, баланың даму ерекшеліктерін ескере отырып, білім берудің жаңартылған мазмұнының құрылымын, ЕҚБ балаларды тәрбиелеу, оқыту және дамыту ерекшеліктерін түсінуін көрсетеді.
  • Оқыту процесінде оқушылардың психофизикалық, жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, сыни ойлауды, өздігінен білім алуды және өзін-өзі дамытуға ықпал ететін педагогикалық және инновациялық технологияларды қолданады.
  • Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады
  • Арнайы-педагогикалық зерттеулерді жобалай алады, қажетті эмпирикалық ақпаратты жинай алады, оны талдай алады, нәтижелерің академиялық жазудың ерекшеліктерің ескере отырып ұсына алады
  • ЕҚБ балалармен өзара іс-қимыл әдістерін, тәсілдерін және технологияларын меңгерген.
  • OOP бар балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың әдістерін, әдістерін және технологияларын біледі
Top