7M01731 Шетел тілі: екі шетел тілі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Шет тілі: екі шет тілі» білім беру бағдарламасының мақсаты ғылыми және әдістемелік және инновациялық технологияларды иеленетін шетел тілдерін оқыту саласында бәсекеге қабілетті, құзыретті маманды дайындау, ғылыми-зерттеу қызметіне негізделген және Республиканың еңбек нарығында сұранысқа сай
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихи мен философиясы
Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайаттық мәселелер мен кейстерді шешеді. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру зерттеулеріндегі дискурс талдау
Пән шет тілді білім беру саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны: ғылыми мәтінді; мәтіннің басқа түрлерімен салыстырғанда негізгі сипаттамаларды, ғылыми ізденістің тұжырымдамасына байланысты ғылыми мәтіннің құрылымын, білімді, дәстүрді, ғылыми мәтіннің тілін, глоссарийді, ғылыми іздеу материалын редакциялау мен ұсынудың жалпы принциптерін қамтиды. Қарым-қатынас мәселесін зерттеудің теориялық тәсілдері. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Практикалық сабақтарға ғылыми мақалалардың дискурсын, ғылыми жарияланымдардың құрылымын, ғылыми мәтіннің ерекшеліктерін талдау кіреді. Пән сонымен қатар интерактивті тапсырмаларды, тестілерді және ғылыми стильдің жазылуын бекіту үшін жазбаша тапсырмаларды қамтиды. Пән оқытылған теориялық және практикалық мәселелер бойынша біріктірілген емтихандармен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениаралық қарым-қатынас теориясы мен практикасы
Мәдениетаралық коммуникация-шет тілді білім берудің қазіргі парадигмасының теориясы. Негізгі әдістемелік категориялардың жаңа интерпретациясындағы шет тілді білім берудің заманауи әдістемесі мен теориясының көрінісі. Әдістемелік қағидаттар "мәдениетаралық коммуникация субъектісі" құзыреттілік моделінің интегративті концепті ретінде. Мәдениетаралық коммуникация теориясының контекстіндегі қарым-қатынасты моделдеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы
Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс магистранттарға сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерін, лексикалық және грамматикалық материалдарды меңгеруді көздейтін студенттердің коммуникативті және лингвистикалық құзыреттілігін қалыптастыру үшін қажет. Практикалық сабақтар барысында шағын топтардағы магистранттар кәсіби міндеттерді шешу үшін шетелдік көздерден қажетті ақпаратты іздестіреді, рөлдік және іскерлік ойындар ойнайды, түрлі тақырыптар бойынша топтық пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл шет тілділердің бұрын алған ауызша сөйлеу іскерліктер мен дағдыларын жетілдіруге және бекітуге мүмкіндік береді. Өздік жұмыс аясында зерттеу эсселерін жазады, конференциялар мен семинарларда сөз сөйлейді, конкурстарға қатысады. Қорытынды бақылау ауызша емтихан нысанында жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми дискурстық теориясы мен практикасы
Ғылыми мәтін; мәтіннің басқа түрлерімен салыстырғанда негізгі сипаттамалары. Ғылыми мәтіннің құрылымы ғылыми тұжырымдамалық ғылыми зерттеулерге, білімге, дәстүрге байланысты. Ғылыми мәтін тілі, глоссарий, ғылыми іздеу материалдарын редакциялау және ұсынудың жалпы қағидалары. Қатынас проблемаларын зерттеуге теориялық көзқарас. Қатынастың коммуникативтік жағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуникация теориясының негіздері
Ғылыми және академиялық тәртіп ретінде байланыс теориясы. Байланыс теориясының дамуы мен негізгі кезеңдері. Байланыс тақырыбы. Байланыс түрлері. Байланыс деңгейлері: тұлғааралық, топтық, массасы. Кәсіптік бағдарланған қарым-қатынас түрлері. Байланыс функциялары мен құралдары. Байланыс семиотикасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шеттілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
Бейресми және ресми қарым-қатынастың негізгі коммуникативтік жағдайларында қолданылатын және салыстырмалы қарапайым лексика-грамматикалық құралдарды қолдана отырып диалогтық және монологтық сөйлеу. Іскерлік ағылшын тілі. С1 тілдік деңгейінің лексикасы және сөздік бірліктері. Оқылатын тілдің кәсіби саласындағы тұрақты өрнектер мен клише.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 9
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасының дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, қазіргі білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді түсінуге, жоғары білім берудің заманауи үрдістерін іске асыру тәжірибесін жинақтауға, оқыту әдістері мен әдістемелерін және оқытудың заманауи технологияларын пайдалануға бағытталған. Теория мен практиканы ықпалдастыру тәжірибелік сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілінің тәжірибелік курсы В2
Пәннің оқытудағы мақсаты магистрантардың білімін шет тілін меңгерудің европалық деңгей шарттарына сәйкес В2 деңгейіне жеткізу. Арнайы пән ретінде шет тілін меңгерудің магистрантардың мәдениаралық және жалпы кәсіби құзіреттіліктерін жүзеге асыру жалғасады. Лексикалық бірлікті қамтитын белсенді сөздік тереңдетіледі және кеңейтіледі. Курстың мазмұны: Бұл пән қарым-қатынастың әлеуметтік және ғылыми салаларының тақырыптарын зерделеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілінің прагматикасы (неміс)
Пәннің мазмұны екінші шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық В2 деңгейіне сәйкес әзірленді. Өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Магистранттардың әлеуметтік-жеткілікті коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру және сөйлеу қызметінің төрт түрінің практикалық дағдыларын дамыту: тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу. Пән бойынша оқу нәтижелерін бақылау ауызша емтихан түрінде жоспарланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте шет тілін оқытудың әдістемесі
Жоғары білім саласындағы мемлекеттік саясат: жоғары білім берудегі қазіргі заманғы лингводидактика. Университетте шет тілдерін оқытудағы ақпараттық технологиялар. Шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру магистранттар. Жоғары мектепте шет тілін оқыту ерекшеліктері. Кредиттік технологияларды оқыту. Ауырсынуды бағалау жүйесі. Жоғары білім берудегі мемлекеттік білім беру стандарттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Екінші шет тілінің стилі (неміс)
Курс екінші шет тілін меңгерудегі жалпыеуропалық С1-С2 деңгейіне сәйкес әзірленді мамандық ретінде магистранттардың мәдениетаралық деңгейде шет тілдесу қабілетін одан әрі қалыптастыру бойынша жұмыс жалғасуда. Шынайы тілдік ресурстарға, қазіргі неміс тілінің стилистикасы туралы білімге негізделген өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Магистранттардың мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру. Курс курстың теориялық және практикалық мәселелері бойынша ауызша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Ағылшын тілін шет тілі ретінде оқытудағы қазіргі тенденциялар TESOL (ағылшын тілінде)
Шетел тілдерін оқытудың классикалық әдістеріне негізделген ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістері. Ағылшын тілін оқытудың интерактивті әдістері. EFL және ESL оқыту әдістері. Курс пен сабақты жоспарлау, оқу материалдары мен құралдарын таңдау, бағалау және тестілеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі ағылшын тілінің фразеологиясы
Курс қазіргі ағылшын тілінің фразеологиялық жүйесінің іргелі негіздерін тереңдетуге бағытталған. Білім алушылар ағылшын тіліндегі фразеологиялық бірліктер, статикалық семантиканың ерекшеліктері, тіларалық фразеологиялық эквиваленттер туралы түсініктерін кеңейтеді, тұжырымдамалық аппаратты кәсіби қызметтің нақты фактілері мен құбылыстарымен байланыстырады, практикалық кәсіби мәселелерді шешу үшін теориялық ережелерді шығармашылықпен қолданады. Практикалық сабақтарда магистрант мәтіндердегі фразеологиялық бірліктерді талдайды, ағылшын тілінің фразеологиялық қорының бір бөлігін іс жүзінде қолданады, ФЕ аудармасының негізгі әдістерін меңгереді. Бағалау ауызша емтихан және практикалық тапсырмаларды орындау форматында өтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Басқару психологиясы
Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Кәсіби іс-әрекетте оқыту әдістемелері мен әдістерін және заманауи оқыту технологияларын қолдану. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістері (CLIL, Blended Learning)
Ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістерінің теориялық және әдістемелік негіздері. Ағылшын тілін оқыту әдістемесіндегі ғылыми зерттеу әдістемесінің ерекшелігі. Негізгі әдістемелік категориялар: мақсаты, мазмұны, принциптері, әдістері, құралдары және оқыту жүйесі. Оқытудың негізгі және көмекші құралдары. Ағылшын тілін оқытуды ұйымдастырудағы заманауи тәсілдер. CLIL - пәндік-тілді кіріктірілген оқыту
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде қолданады;
- Ағылшын тілінде жаңа және күрделі идеяларды талдайды, бағалайды және синтездейді;
- Мамандарға, сондай-ақ маман емес мамандарға оқыту тілінде ақпарат, идеялар, қорытындылар, мәселелер мен шешімдерді нақты және нақты түрде хабарлайды
- Оқылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын көрсетеді.
- Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы саладағы озық білімге негізделген шет тілін оқытудың лингводактикасы мен әдістемесінде дамып келе жатқан білімі мен түсінігін көрсетеді;
- Сын тұрғысынан ойлауды дамыту мен пайымдаудың қалыптасуын көрсетеді.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады;
- Жұмыста одан әрі пайдалану үшін алынған ақпаратты түсіндіру іскерлігін көрсетеді;