Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01541 Химия-Биология в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы және бейорганикалық химия 1

    Атомдық-молекулалық ілім. Химия саласындағы негізгі ұғымдар, заңдар мен құбылыстар. Бейорганикалық химияның негізгі бөлімдері. Атом құрылымының кванттық-химиялық сипаттамасы. Электрондық қабықтардың құрылымы. Атомдардың периодтық қасиеттері. Қазіргі химиялық байланыс теориясы. Валенттік байланыс әдісі. Молекулалық орбиталь әдісі. Күрделі қосылыстар, тотығу-тотықсыздану реакциялары және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы және бейорганикалық химия 2

    Ерітінділер. Концентрацияны білдіру тәсілдері. Идеал және нақты ерітінділер. Қышқылдар мен негіздер теориялары әр түрлі қышқылдар мен негіздер теориялары тұрғысынан иондану, гидролиз, бейтараптандыру процестері. ерітінділердің рН. Элементтер мен олардың қосылыстарының химиясы. Бейорганикалық заттардың кластары. Сутегі және галогендер. VI, V, IV, III топтардың элементтері. s, p, d, f элементтері. Асыл газдар. Энергетика және химиялық реакциялардың жылдамдығы. Химиялық реакциялардың жылдамдығына әсер ететін факторлар. Гидролиз. Ерігіштік өнімі. Электролиттік диссоциация теориясы. Ерітінділердің электрохимиялық қасиеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам биологиясы

    Пән адам денесінің құрылымын, оның мүшелері мен тіндерін зерттеуге, адамның жануарлар әлеміндегі орны туралы идеяны қалыптастыруға, эволюция, нәсілдік ерекшеліктер, антропогенез туралы ақпарат алуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент адам ағзасының және оның әртүрлі мүшелерінің құрылымын; тірі ағзаның, оның мүшелері мен тіндерінің функцияларын; дене функцияларын реттеу механизмдерін; салауатты өмір салтын қамтамасыз ету әдістерін біледі және түсінеді. Онто - және филогенетикалық ерекшеліктерді ескере отырып, орган жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеуінің теориялық негіздері. Микро және макроскопиялық деңгейлердегі адам ағзасының топографиясы мен құрылымының ерекшеліктері. Зертханалық сабақтарда студенттер жұппен және топпен ағзаның параметрлерін анықтаудың заманауи әдістері мен құралдарын игереді, зиянды өндірістік және тұрмыстық факторлардың адам ағзасына әсер ету дәрежесін анықтауға, алғашқы медициналық көмек көрсетуге үйренеді. Өздік жұмыс аясында оңтайлы еңбек жағдайлары мен өмір сүру жағдайлары модельденетін болады. Қорытынды бағалау жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көміртегі және оның қосылыстары химиясы 1

    Көміртек атомының құрылымы. Органикалық қосылыстардың құрылыс теориясы және құрылымның реактивтілікпен байланысы. Алифатты және циклдік органикалық қосылыстар. Органикалық қосылыстардың негізгі кластары, олардың химиялық қасиеттері және генетикалық байланысы. Құрамында азот бар қосылыстар. Карбон қышқылдары және олардың функционалды туындылары. Хош иісті қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады; өзара әрекеттесу үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі; оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды; әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады; үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді; жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады; оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті); қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын біледі, педагогика негізін және оның негізгі терминологиясын, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Диагностика және химиялық аналитика 1

    Аналитикалық химия және химиялық талдау. Аналитикалық химияның негізгі түсініктері. Электролит ерітінділері теориясының кейбір ережелері және белсенді массалар заңы. Тұнба жүйесіндегі гетерогенді тепе-теңдік-ерімейтін электролиттің қаныққан ерітіндісі. Қышқыл-негіздік тепе-теңдік. Химиялық талдаудың метрологиялық негіздері оқшаулау, бөлу және шоғырландыру әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Диагностика және химиялық аналитика 2

    Сандық талдаудың негізгі түсініктері. Гравиметриялық аанализ. Гидролиз. Тұрақты және гидролиз дәрежесі. Гидролизден өтетін тұз ерітінділерінің рН мәндерін есептеу. Тотығу-тотықсыздану тепе-теңдіктері. Хроматографиялық талдау әдістері. Кинетикалық талдау әдістері. Тотығу-тотықсыздану реакциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көміртегі және оның қосылыстары химиясы 2

    Хош иісті қосылыстар химиясы. Бірқатар бензолдың хош иісті көмірсутектері. Органикалық қосылыстардың маңызды кластарын синтездеу әдістері және функционалды топтарды түрлендіру әдістері; органикалық синтездің негізгі реакцияларының механизмдері. Жоғары молекулалық қосылыстар. Белоктардың, нуклеин қышқылдарының химиялық құрамы. Ақуыздардың, көмірсулардың, липидтердің биосинтезі және олардың алмасуы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тірі ағзаның құрылысы мен қызметі 1

    Курс ботаниканың бөлігін қамтиды, ол өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысын және олардың дамуының жалпы заңдылықтарын зерттейді, сонымен қатар жануарлардың қарапайым өкілдерін қарастырады. Студенттер зертханалық сабақтарда жұппен немесе шағын топтармен жұмыс істейді, микрокөшіру әдістерін қолдана отырып, жұмыстарды орындайды, тірі немесе фиксацияланған материалдан қималар жасайды, тірі объектілерді бейнелейді және анықтайды, биологиялық объектілермен дала және зертханалық жағдайларда тәжірибелер жүргізеді, бақылау, сипаттау және объектілерді өсірумен айналысады. Өздік жұмыстарды орындау барысында студенттер мини-жобалар орындайды, ақпараттық ресурстар мен хабарламалар дайындайды, тірі организмдердің ішкі құрылымының ерекшеліктері және олардың эволюциялық биоәртүрлілігі туралы. Қорытынды бақылау далалық зерттеулер бойынша есеп қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    Пәнді оқу барысында білім алушылар биологияны ұйымдастырудың нысандарын, әдістерін, әдістемелік әдістерін жетілдірудің ерекшеліктері мен тенденцияларын; оларды биологиялық білім берудің әртүрлі модельдері жағдайында қолдану ерекшеліктерін зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер типтік бағдарламаны, оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттерді талдайды, мектепте ғылыми-тәрбие жұмысын жоспарлауды, ұйымдастыруды және жүргізуді үйренеді, инновациялық технологиялар мен АКТ-ны қолдана отырып сабақтар өткізеді, өткізілген сабақты талдайды, мектепте жұмысты ұйымдастыру дағдыларын игереді, білімді бақылаудың әртүрлі әдістері мен құралдары қолдану арқылы білім алушылардың оқу материалын меңгеру дәрежесі мен тереңдігін анықтайды, зертханалық және практикалық сабақтарды ұйымдастырады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар биология бойынша сыныптан және мектептен тыс іс-шараларды өткізеді және талдайды, биология кабинетін жарақтандыру бойынша жобамен жұмыс істейді. Қорытынды бағалау жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Болашақ мұғалімдер өсімдік жасушасының құрылымын, қызметін, физиологиясы мен биохимиясын, фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералды тамақтану, өсімдіктердегі органикалық заттардың алмасуы мен тасымалдану процестерінің ерекшеліктерін, өсімдіктердің өсуі мен дамуын зерттейді. Абиотикалық, биотикалық және антропогендік әсерлерден туындаған әртүрлі орта жағдайларындағы физиологиялық процестердің өзгеруін зерттейді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • фотосинтез процесінің химиясы мен ұйымдастырылуын, өсімдіктердің минералды қоректенуін, су алмасуын, өсімдіктегі метаболиттерді тасымалдау механизмдерін түсіндіреді; • өсімдіктер физиологиясы тұрғысынан әртүрлі табиғи құбылыстарды түсіндіреді; • өсімдіктердің онтогенезінің негізгі кезеңдерін анықтайды; • өсімдіктер мен жасушалардың абиотикалық және биотикалық стресстерге төзімділігін бағалайды; • бақылаулар мен эксперименттік зерттеулер жүргізеді; • зертханалық және далалық жағдайда физиологиялық процестерді модельдейді, нәтижелерді талдайды және түсіндіреді; • физиологиялық процестердің теориялық білімдерін практикада қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химияны оқыту әдістемесі

    Химия дидактикасының негіздері. Химиялық және жаратылыстану туралы түсініктердің қалыптасуы мен дамуы; пәнаралық байланыс; оқыту әдістері мен әдістері; оқу процесін ұйымдастырудың формалары; мектеп бағдарламалары мен оқулықтардың мазмұны, құрылымы және оларды талдау; мектепте химияның негізгі бөлімдерін оқып үйрену әдістемесі; Заманауи мектептегі ғылым мен химия жүйесі. Химиялық білім берудің технологиялық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химиялық технология

    Химиялық технология туралы жалпы мәліметтер. Химиялық технология өнімдері, оларды қолдану салалары. Шикізат, энергия, су. Шикізаттың сипаттамасы және жіктелуі. Негізгі бейорганикалық синтез технологиясы. Минералды тыңайтқыштар, тұздар, сода және сілтілер технологиясы. Бейорганикалық технологиядағы экологиялық мәселелер. Қазақстандағы химия өнеркәсібі. Химиялық технологияның жалпы мәселелері. Ең маңызды химиялық өндірістер: күкірт қышқылы, азот қышқылы, Силикат материалдарын, минералды тыңайтқыштарды өндіру және т.б. отын өндіру технологиясы. Шикізат, энергия, су. Шикізатты кешенді пайдалану . Әр түрлі химиялық заттарды өндіру және өңдеу технологиясы. Қазақстандағы Химиялық өндірістердің экологиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физколлоидтық химия

    Химиялық термодинамика. Ерітінділер және фазалық тепе-теңдік. Физикалық химияның негізгі заңдары. Химиялық және адсорбциялық тепе-теңдік. Химиялық кинетика және катализ. Электрохимия. Коллоидтық бөлшектер және коллоидтық жүйелер; заттың коллоидтық (дисперсті) күйі.) Дисперсті жүйелерде жүретін процестердегі беттік құбылыстардың рөлі. Беттік құбылыстардың термодинамикасы. Фазалық интерфейстегі Адсорбция. Электрохимия негіздері. Дисперсті жүйелердің табиғаты мен жіктелуі. Коллоидты жүйелерді тазарту және алу әдістері. Коллоидтық жүйелердің тұрақтылығы. Газ тәрізді дисперсиялық ортасы бар жүйелер. Коллоидты беттік белсенді заттар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тірі ағзалардың түрлілігі

    Пән болашақ педагогтарға өсімдіктер мен жануарлардың биологиялық әртүрлілігі, олардың морфологиясы, экологиясы, жіктелуі және табиғат пен шаруашылықтағы маңызы туралы білім береді. Студенттер зерттеу әдістерін меңгеріп, тірі жүйелерді талдап, білімдерін далалық және зертханалық жағдайда қолданады. Олар өсімдіктер мен жануарлардың жіктелуін, морфологиялық және экологиялық ерекшеліктерін зерттейді, төменгі және жоғары сатылы өсімдіктер мен жануарларды салыстырмалы түрде талдап, биологиялық объектілерді анықтайды. Эксперименттік әдістерді қолданып, экскурсиялар ұйымдастырады, табиғи объектілерді бағалайды, биоәртүрлілік бойынша жобалар орындайды. Тірі жүйелерді зерттеудің далалық және зертханалық құралдары, организмдерді анықтауға арналған дихотомиялық кілттер меңгеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тірі ағзаның құрылысы мен қызметі 2

    Пән зоология бөлімдерін (омыртқасыз және омыртқалы жануарлар) қамтиды. Студенттер анатомия, морфология және тірі организмдердің барлық тіршілік ету жүйелерінің қызметін реттеу заңдылықтары бойынша пәндік құзыреттіліктерді меңгереді. Зертханалық сабақтарда микроскоппен, тұрақты препараттармен және тірі объектілермен жұмыс жасалады, жоғары сатыдағы тірі организмдердің анатомиялық құрылысын зерттеу бойынша практикалық жұмыстар орындалады, жоғары сатыдағы өсімдіктердің тіндерінің микропрепараттары дайындалады, тірі организмдердің гистологиялық ерекшеліктеріне салыстырмалы талдау жүргізіледі. Өз бетінше жұмыстарды орындау барысында студенттер қоршаған әлемнің біртұтастығы мен организмдердің экологиялық байланысы туралы түсінік қалыптастырады. Олар қосымша әдебиеттермен жұмыс істейді, баяндамалар дайындайды, табиғи биотоптарға және жаратылыстану мұражайларына биологиялық экскурсияларға қатысады. Әртүрлі бақылау, классификация және сипаттау әдістерін қолданады. Қорытынды бақылау – ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиядан есептер шығару

    Курс алған білімдерін мектептегі химия курсының негізгі деңгейіндегі және күрделі деңгейіндегі есептерді шешу үшін қолдануға бағытталған. Күрделілігі әртүрлі теориялық, есептеу және эксперименттік есептерді шешу әдістері қарастырылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • химияның стехиометриялық заңдары бойынша білімді есептеу және эксперименттік есептерді шешу үшін қолданады; • Ғылыми-зертханалық және оқыту сипаттындағы тәжірибелік-бағдарланған міндеттерді шешу үшін тәжірибелік есептеу әдістері туралы білімдерін қолданады; • формулаларды түрлендіру және есептеулерді орындау үшін өзара байланысты ғылымдардың білімін пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасы саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады; ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биохимия және молекулалық биология

    Курс студенттердің молекулалық-генетикалық және биохимиялық зерттеулердің негізгі әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, бұл қазіргі заманғы идеяны қалыптастыруға мүмкіндік береді биологиялық объектілердің молекулалық-генетикалық және химиялық ұйымы. Зертханалық сабақтарда шағын топтардағы студенттер алынған нәтижелерді биоақпараттық көмегімен зерттейді және талдайды мамандандырылған зертханада молекулалық-генетикалық әдістерді қолдана отырып эксперименттер жүргізеді (ДНҚ оқшаулау, ПТР қою), молекулалық биология мәселелерін шешеді, адам ағзасында болатын биохимиялық процестерді талдайды. Өздік жұмыс барысында студенттер транскрипциялайды алынған мәліметтер молекулалық-компьютерлік бағдарламалардың көмегімен генетикалық зерттеулер жобада жұмыс істейді. Қорытынды бағалау жобаны қорғау нысанында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Генетика

    Курс болашақ бакалаврларда биологиялық объектілердің молекулалық-генетикалық және жасушалық ұйымдастырылуы туралы заманауи идеяны қалыптастыруға мүмкіндік беретін генетикалық зерттеулердің негізгі әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтарда шағын топтардағы студенттер ақпараттық технологиялардың көмегімен алынған нәтижелерді зерттейді және талдайды, мамандандырылған зертханада классикалық және заманауи генетикалық әдістерді қолдана отырып эксперименттер жүргізеді (ДНҚ алу, ПТР қою, электрофорез жүргізу). Өздік жұмыс барысында студенттер әртүрлі генетикалық объектілерді ПТР талдау жобасымен жұмыс істеуде. Қорытынды бағалау жобаны қорғау нысанында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиялық синтездеу өнері

    Бұл курс өзіндік, жеке жұмысты орындау кезінде зерттеу қызметінің практикалық дағдыларын жетілдіреді. Курс химиялық синтезді жоспарлау, заттарды бөлу және тазарту әдістерін таңдау қабілетіне ықпал етеді. Курс химиялық синтезді өзіндік тәсілдермен жүргізудің сындарлы тәсілін дамытады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: • химиялық синтезді өзіндік тәсілмен жоспарлау және жобалау; • жүргізілген синтездің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау және жетілдіру тәсілдерін ұсыну; • алынған өнімнің тазалығын анықтау және сипаттамаларын дәлелдеу; • синтез жүргізу кезінде тәуекелдерді анықтау және басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері

    Мақсаты: жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттерінің динамикалық өзгермелі әлем жағдайында үздіксіз кәсіби дамуға дайындығын қалыптастыру. Жеті модуль контекстінде бағдарламаның теориялық негіздері туралы тұжырымдамалық түсінік қалыптастыру. Жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттерін мектеп көшбасшылығының заманауи тұжырымдамасымен және оқыту мен оқыту үдерістерін жетілдіру үшін мұғалімнің көшбасшылық қасиеттерін дамыту қағидаттарымен таныстыру. Жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттерін мұғалімдердің кәсіби желілік қоғамдастығы шеңберінде жұмысқа дайындау. Емтихан тестілеу түрінде өтеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микробиология және биотехнология

    Пән студенттердің микроорганизмдер мен вирустардың өсуі мен метаболизмі, олардың культивирленуі, микробтық жасушалар, биотехнологиялық процестер және олардың өндірістік қолданылуы туралы білімдерін қалыптастырады. Биотехнологиядағы микробиологиялық процестер, шикізатқа қойылатын талаптар, өнімдерді бөліп алу және тазарту әдістері зерттеледі. Микробиологиялық синтез принциптері, вирустық құрылымдар және олардың көбею ерекшеліктері меңгеріледі. Лабораториялық сабақтарда студенттер препараттар дайындауды, бояу әдістерін, себу жұмыстарын, микроорганизмдерді идентификациялауды, таза дақылдармен жұмыс істеуді үйренеді. Өсуін бақылау, титр және белсенділікті анықтау әдістері меңгеріледі. Студенттер микроорганизмдер мен вирустарды қоршаған ортада, тағам өнімдерінде зерттейді, тапсырмалар мен жобалар орындайды. Қорытынды бағалау – жоба қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Микробиология және вирусология

    Курстың мақсаты болашақ биологтарды микроорганизмдер мен вирустардың өсуінің негізгі заңдылықтарымен және культивациялау принциптерімен, микробтық жасушадағы метаболизмнің ерекшеліктерімен, микробтық жасуша жүзеге асыратын энергетикалық және құрылымдық процестермен, реттеуші механизмдермен таныстыру болып табылады. Білім алушылар жалпы микробиологияның іргелі негіздерін, сондай-ақ микроорганизмдердің және вирустардың алуан түрлілігін меңгереді, Зертханалық жұмыстардың заманауи техникасының негіздерін үйренеді. Зертханалық сабақтардағы студенттер микробиологиялық зерттеулерге материал таңдайды; микроорганизмдердің таза дақылдарын алады; микроскопиялық зерттеулерге микробиологиялық препараттарды дайындайды және микроорганизмдерді әртүрлі әдістермен өсіреді. Өздік жұмыс барысында микробиология және вирусология бойынша жағдаяттық және проблемалық міндеттерді шешеді, жоба шеңберінде зерттеулер жүргізеді. Қорытынды бағалау жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары

    Курс болашақ бакалаврлардың тұқымқуалаушылық заңдылықтары, генетикалық өзгергіштік механизмдері және биологиялық нысандардың молекулалық-генетикалық ұйымдасуы туралы білімін қалыптастыруға бағытталған. Хромосомалық тұқымқуалаушылық теориясы, популяциялық генетика, генетикалық инженерия негіздері және адамның тұқым қуалайтын аурулары зерттеледі. Практикалық сабақтарда студенттер генетикалық зерттеулердің классикалық және заманауи әдістерін меңгереді: тұқымқуалаушылық белгілерін талдау, будандастыруды модельдеу, ДНҚ бөліп алу, ПТР жүргізу және электрофорез әдістерін қолдану. Өзіндік жұмыс барысында студенттер заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, генетикалық материалды талдау бойынша жобаны орындайды. Қорытынды бағалау – жобаны қорғау түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Осы курстың мақсаты кәсіби даму және өзара іс-қимыл саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ педагогтары: жақсарту бағыттарын табу үшін өзінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалайды; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолданады және тәуелсіз зерттеу жұмысын жүргізеді; зерттеу рәсімінің әдеп аспектілерін ескереді және қолданады; ақпаратты жинау және талдау кезінде сыни ойлауды қолданады; ғылыми зерттеулерге қатысады және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытады; өзінің жеке зерттеу қызметін құжаттайды және қарым-қатынастың әртүрлі нысанын қолдана отырып, нәтижелерін ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Химияның, биологияның негізгі бөлімдерінің теориялары мен жалпы теориялық ережелерін; химиялық-биологиялық үрдістерді; қоршаған ортада ластаушы химиялық заттардың таралу процесіне әсер ететін заңдылықтар мен факторларды білуін және түсінуін көрсетеді.
  • Химия мен биологияны оқытуда инновациялық технологияларды пайдалану кезінде, өзінің кәсіби қызметінде нәтижелерді талдау және талқылау кезінде теориялық білімді кәсіби деңгейде қолданады
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, білім беру процесіне инновацияларды енгізу нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпарат жинайды және түсіндіреді.
  • Оқу үрдісіндегі оқу және практикалық және кәсіптік міндеттерді шешуде теориялық және практикалық білімдерді, оқушының жеке дамуын реттеу үшін педагогикалық зерттеулерді қолданады.
  • Күнделікті кәсіби іс-әрекетке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие
  • Ғылыми зерттеу және академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды химиялық экспериментті жоспарлау мен тұжырымдау, оқу іс-әрекеті мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен жүзеге асыру үшін қолданады.
  • Нәтижелерді түсіндіруде психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асыруда фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктер туралы білімді және түсінуді қолданады.
  • Ол академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді, оқу процесінің мазмұнын Қазақстанның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарымен үйлестіреді.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді
  • Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.
Top