8D01720 Орыс тілі және әдебиеті в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "8D01720 – Орыс тілі мен әдебиеті" білім беру бағдарламасының мақсаты: жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі мен ғылыми сала үшін еңбек нарығында сұранысқа ие, қазіргі қоғамның Білім және ғылым саласындағы сұраныстарына сәйкес келетін, оның ішінде-ғылымометриялық құзыреттіліктері бар ғылыми - педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Тіл семиотикасы
Семиотиканың лингвоцентризмі. Г. Фрег үшбұрышы және оның Семиотиканың дамуындағы маңызы. Ч.Пирс-семиотиканың негізін қалаушы. Ч.Морристің семиотикалық үшбұрышы. Таңбалы жүйелердің түрлері бойынша шығу тегі. Белгілік жүйелер құрылысының түрлері. Ч.Пирс белгілерінің жіктелуі: белгілер-икондар, белгілер-индекстер, белгілер-символдар. Тіл таңбалы жүйе ретінде. Тілдік белгінің қасиеттері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
ХХ-ХХІ ғасырлардағы әдеби ағымдар
Қазіргі әдеби процестің жалпы сипаттамасы. Қазіргі әдебиеттің көркемдік көптік құрылымы. Реализмнің, модернизмнің және постмодернизмнің бірге өмір сүруі. Журнал беттерінде реализм тағдыры туралы пікірталас «Әдебиет мәселелері» журналындағы (В. Келдыш, М. Липовецкий, Н. Лейдерман және т.б.) реализм тағдырының дискуссиясы. Қазіргі реализм: діни проза, көркем журналистика, негізінен русистикалық прозаның эволюциясы. Әйелдер прозасы. Модернизм: шартты метафоралық проза, ирониялық авангард. Неорализм және «балалар реализмі». Постмодернизм: әлеуметтік-арт концептуализм, фэнтэзи, ремейк, сюрреализм.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
XX-XXI ғғ. Әдеби доминанттары
Әдебиеттанудағы талдау және синтездеу. Интерпретация және оның түрлері. Интерпретацияның адекваттылық мәселесі. Интерпретацияның тарихи өзгергіштік мәселесі. Интерпретациялау процесі және әдеби доминант ұғымы. Шығарманың мазмұнды доминанттары. Стильдік доминанттар. Мазмұн мен форманың доминантының өзара байланысы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Семантика теориясы
Семантика теориясының маңызды ұғымдары. Семантика саласындағы ғылыми және терминологиялық аппараттардың шеберлігі. Қысқаша мазмұны: ғылым ретінде семантиканың маңызды ұғымдары, оның негізгі семантикалық бағыттары мен ғылыми теориялық мектептері. Көп деңгейлі тілдік бірліктерге семантикалық талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Академиялық хат
Пәннің мақсаты – академиялық жазудың мағыналық және формальды ерекшеліктерін қарастыру. Студенттер академиялық жазудың негізгі ұғымдары мен түрлерін меңгереді, академиялық жазу құрылымымен жұмыс істеу, дәлелдер құрастыру, сәйкес стильді таңдау дағдыларын меңгереді. Оқушылар оқу мәтіндерінің тыныс белгілері мен орфографиясының ерекшеліктерімен танысады. Студенттер сонымен қатар академиялық жазбада парафраза және дәйексөз, плагиат түсінігі, келтірілген материалға автордың қатынасы және қосымша дереккөзге сілтеме жасау туралы ақпарат алады. Студенттер әртүрлі ғылыми жанрдағы шығармалар жазуды үйренеді: дискурсивті эсселер, баяндамалар, мақалалар және тезистер, сонымен қатар олар академиялық мәтіндердегі типтік қателермен жұмыс істеуді үйренеді. Студенттер ғылыми-метриялық деректер қорымен (Web of Science, Scopus, KazBC, RSCI және т.б.) жұмыс істеу дағдыларын меңгереді және индекстелген журналдарда мақала жазу және жариялау ерекшеліктерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән зерттеу жұмысын ұйымдастырудың теориялық-әдістемелік мәселелерін, әдіснамалық аппаратты зерделеуге, гипотезаны тексеру үшін зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін негіздеу мен қолдануға, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруда ғылыми логика заңдарын, стандарттарды пайдалануға бағытталған; білім алушылар практикада модельдеуді және зерттеу нәтижелерін жүйелі талдауды қолдана отырып, ғылыми менеджмент қағидаттары негізінде психологиялық-педагогикалық эксперимент жүргізу әдістерін меңгереді. Жүргізілген экспериментті кешенді бағалау жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Орыс тілі мен әдебиеті саласындағы іргелі оқу, әдістемелік және ғылыми жетістіктерді жүйелі түсінуді, осы салада қолданылатын зерттеу әдістері мен дағдыларын көрсетеді
- Маңызды зерттеу процесін ғылыми көзқараспен ойлау, жобалау, жүзеге асыру және бейімдеу қабілетін көрсетеді.
- Ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайықты өзіндік ғылыми зерттеулермен, ғылыми саланың шекарасын кеңейтуге ықпал етеді.
- Таңдалған білім және сабақтас ғылымдар саласындағы ғылыми мазмұнды талдайды және бағалайды.
- Өзінің білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізеді; өзінің тәжірибелік зерттеу жұмысын халықаралық ғылыми қоғамдастықтың қазіргі жетістіктерімен үйлестіреді.
- Білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіби тұрғыда алға жылжуға ықпал етеді; академиялық ғылыми хат формаларын меңгерген
- Өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби даму саласындағы кәсіби қызметті ұйымдастырады
- Тұлғааралық қарым-қатынас және адам ресурстарын басқару мәселелерінде кәсіби ғылыми және педагогикалық қызмет мәселелерін шешеді.