Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01721 Орыс тілі мен әдебиеті в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс магистранттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және В2, С1 тіл деңгейінде ана және шет тілі мәдениеті саласындағы білімдері арқылы қол жеткізілетін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Магистранттар өздерінің ана және шетел мәдениетіндегі құндылық бағдарлар жүйесін жіктейді. Олар симуляциялық келіссөздерге, презентацияларға қатысу және кәсіби контексте нақты жағдайларды зерттеу арқылы мәдени нюанстарды және әдет-ғұрыптардың өзара байланысын түсінуге, кәсіби терминологияны білуге негізделген коммуникативтік құзыреттілігін дамытады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша аралас емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дискурс теориясы

    Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардағы дискурс түсінігі. «Дискурс» және «мәтін» ұғымдарының қатынасы. Шетелдік ғылымдағы дискурс теориясы (Т.Д. ван Дейк, Р.Барт және т.б.). Дискурс типологиясы: тақырыптық және функционалды- әлеуметтік. Дискурс талдау әдісі, оның әр түрлі салаларда қолдануы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері туралы мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайяттық мәселелер мен кейстерді шешеді,. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ХХ ғасырдағы орыс романы мәселесі

    Романның теориясы мен тарихының жалпы мәселелері. Батыста және Ресейде роман туралы теориялық ойды қалыптастыру. Қазіргі романды оқудың әдіснамалық мәселелері. Роман және көркемдік стиль. Қазіргі әдебиеттегі роман жанры (Ресей мен Қазақстан)

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің грамматикалық жүйесінің дамуындағы заманауи тенденциялар

    Тілдің грамматикалық жүйесі. Қазіргі орыс тілінің морфологиясындағы қазіргі тенденциялар. Зат есімнің грамматикасындағы номинативті жағдайдың үстемдігі. Зат есімнің гениталды жағдайы. Аналитика синтаксис саласы (Г.Н. Акимова, Н.Ю.Шведова және т.б.). Синтаксис саласындағы орыс тілінің грамматикалық жүйесінің даму тенденциясы - бұл айтылымды бөлшектеуге деген ұмтылыс (номинативті тақырыптар, парцеляция, байланыстырушы конструкциялар және т.б.).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтік дискурс теориясы мен тәжірибесі

    Педагогикалық дискурс институционалдық дискурс түрінде. Педдискурсте оң және теріс бағыт бойынша сөйлеу актілерін бағалау. Мақтау және мақұлдау, тілдік құралдардың көрінісі. Педдискурстегі ынталандыру және марапаттау. Педагогикалық дискурстағы вербалды агрессиялық мәселе: қорлау және келемеждеу сөйлеу актілері. Білім алушылармен қарым-қатынастарды үйлестіруге көмектесетін оқытушының сөйлеу стратегиясы мен сөйлеу тактикасын бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші тілді меңгеруді модельдеу және теориясы

    Магистранттарды екінші тіл үйретудің қазіргі заманғы теорияларымен, екінші тіл үйренудің әдістерін зерттеу таныстыру.Қазіргі заманғы шетелдік гипотезалар және екінші тіл меңгеру үлгілері. Қазақстандық лингвисттер әзірлеген екінші тіл меңгеру теориялары. Екінші тіл үйрену механизмдерін зерттеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XX-XXI ғасырдағы орыс прозасы

    ХХ ғасырдың 80 жж. әдебиет. Әдеби өмірдің ерекшеліктері. Қоғамда түбегейлі өзгерістер қажеттілігі туралы Проза. "Қайтарылған әдебиеттің" тақырыптық және жанрлық әртүрлілігі (лагерь прозасы, ұжымдастыру тақырыбы, зиялы қауым тағдыры). 90 жылдардағы әдебиет. Нарық жағдайындағы және цензураның болмаған кезіндегі әдебиет. Реалистік прозаның дамуы: дәстүрлі, шартты-метафорикалық, "басқа" проза. Ирониялық авангард. Модернизм және постмодернизм.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық прагматика

    XX ғасырдың ортасында прагматиканың пайда болуының алғышарты ретінде Л. Витгенштейннің қарапайым тілінің философиясы. Дж.Остин - прагмалингвистика мен сөйлеу актілер теориясының негізін қалаушы. Сөйлеу актісі қатынас бірлігі ретінде. Оның құрылымы. Иллокутивті функция. Остин мен Серлдің сөйлеу актілерінің жіктелуі. Г.-П. Грайстің постулаттары. Личтің кооперациялық принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасын дамыту туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, заманауи білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді ұғынуға, жоғары білімнің заманауи тәжірибелерін іске асыру тәжірибесін игеруге бағытталған. Теория мен практиканы интеграциялау практикалық сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы

    Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этносаралық коммуникация теориясы

    Мәдениетаралық коммуникациямен салыстырудағы этникааралық коммуникацияның онтологиясы. Этникааралық коммуникацияның лингвофилософтік негіздері. Этникааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайындағы этникааралық өзара іс-қимылдың этнопсихологиялық ерекшеліктері. Этникааралық коммуникацияның мәдени және лингвистикалық ерекшеліктері. Қазіргі Қазақстандағы этникааралық коммуникацияның ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Басқару психологиясы

    Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Лингвистикалық аксиология

    Лингвоаксиология ғылым ретінде. Лингвоаксиологияның философиялық, логикалық негіздері. «Баға» және «бағалау» ұғымдарының қатынасы. Лексика және синтаксис бойынша бағалау семантикасының ерекшелігі. Абсолютті және салыстырмалы бағалау. Жалпы және жеке бағалау белгісі. Сөйлеу әрекеттеріндегі баға. Сөйлеу әрекеттерінің бағалау типологиясы, сөйлеу стратегиясы және тактикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Поэтика

    Орыс әдебиетіндегі филологиялық пән ретінде поэтиканың қалыптасу тарихы. Қысқаша мазмұны: "поэтика" ұғымының түсінігі. Поэтиканың ғылыми пән ретіндегі мақсаттары мен міндеттері, оның пәні. Жалпы поэтика (макропоэтика), жеке поэтика (микропоэтика), тарихи поэтика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХХ-ХХІ ғасыр аралығындағы әдеби үдеріс

    Неміс әдебиеті: қазіргі заманғы неміс тарихы. Австрия әдебиеті. Швейцария әдебиеті. Франция әдебиеті. ЭКзистенциалистіктен кейінгі француз романы. Англия әдебиеті. Жаңа кейіпкерді іздеудегі ағылшын әдебиеті. Америка әдебиеті: элитарлық және көпшілік. Жапон әдебиеті. Жапон прозасындағы философиялық әңгімесі. Қазіргі орыс әдебиеті. 80-90 жылдардағы тарихты білу процесіндегі орыс әдебиеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтінге филологиялық талдау

    Мәтіннің ғылыми интерпритациясының қажетті шарты ретінде тұтастық талдау жүргізу. Тарихи, мәдени және әдеби контекстегі көркем шығарма. Әдеби шығарманы тұтастық талдау негізінде зерттеп оқу. Мазмұн диалектикасы мен қалпы. Шиеленіс және мінез. Баяндау құрылымы: автор, бейне, оқырман. Әдеби шығармадағы көркем уақыт пен кеңістік. Әдеби шығарманың стилі. Көркем шығарманың интертекстуалды байланыстары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі

    Бағдарламалар мен оқу-әдістемелік кешендер. Оқулықтар, оқу және әдістемелік құралдар, дидактикалық және көрнекі материалдар. Жаңашыл педагогтар және олардың ЖОО орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістеріне қосқан үлесі. ЖОО оқытуды ұйымдастырудың негізгі әдістері мен түрлері. Дәріс, дәрістердің негізгі түрлері. Коллоквиум. Оның басқа білім беру нысандар жүйесіндегі орны

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Осы саладағы озық білімге негізделген тілдік және әдеби фактілердегі білім мен түсініктің дамуын көрсетеді, зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу мен қолдануда қазіргі пәнаралық ғылыми парадигмаларды ескереді;
  • Кәсіби тұрғыдан өзінің білімін, түсінігін және жаңа ортада, пәнаралық тұрғыда мәселелерді шеше білу қабілетін қолданады; академиялық жазу дағдыларын қолданады, әртүрлі пәндер бойынша білімдерін біріктіреді және көрсетеді;
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады; ғылыми-зерттеу қызметіндегі тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы соңғы жетістіктерді сыни тұрғыдан бағалайды және түсіндіреді;
  • Ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді мамандарға да, маман емес адамдарға да анық және біркелкі жеткізеді;
  • Оқыту аймағында әрі қарайғы білімді дербес жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын дамытады; кәсіби білімнің жаңа міндеттерін өзіндік және шығармашылық тұрғыда шешуге мүмкіндік беретін жаңа білім қалыптастырады;
  • Қазіргі орыс және қазақстандық тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы ғылыми тұжырымдамалар мен мектептер дамуының негізгі бағыттары туралы ақпаратты бағалайды және жинақтайды;
  • Ғылыми-зерттеу қызметіндегі тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы соңғы жетістіктерді сыни бағалайды және түсіндіреді;
  • Ғылыми этикаға сәйкес зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін ұсынады.
Top