7M01408 Дене шынықтыру және спорт в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дене шынықтыру және спорт саласының өзекті бағыттары бойынша жүйелі теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларға ие, ғылыми-зерттеу және педагогикалық іс-әрекетте өзін-өзі дамыту мен жүзеге асыруға қабілетті педагогика ғылымдарының магистрлерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми зерттеулер технологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты - қазіргі заманғы әдістерді пайдалана отырып, дене шынықтыру және спорт саласында кешенді зерттеуді жүзеге асыру үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Оқу пәні ғылыми-зерттеу қызметін технологиялық көзқарас тұрғысынан қарастырады, дене тәрбиесі, сауықтыру дене шынықтыру және бұқаралық спорт мәселелерін (дене шынықтыру мен спорттағы педагогикалық зерттеулер технологиялары, сауықтыру дене шынықтырудағы мониторинг технологиялары, функционалдық диагностика технологиялары, ақпараттық технологиялар) зерделеу кезінде аса сұранысқа ие ғылыми зерттеулер технологияларын ашады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салауатты өмір салтының заманауи технологиялары
Пәнді оқытудың мақсаты - салауатты өмір сүру салтын ұстану үшін этиологиялық, генетикалық, профилактикалық, ауруларды диагностика жасау және алғашқы көмек көрсетуді адамгершілік, интеллектуалдық тұрғыдан ашып көрсету. Оқу пәні өмірді сақтау үшін "Салауатты өмір салтының" зияткерлік, адамгершілік, генетикалық, физикалық негіздерін ашуды, сондай-ақ оларды дене шынықтыру және спорт құралдарымен практикалық іске асыруды, жеке тұлғаны қалыптастыруды, оны қоғамдық құндылықтарға, дене шынықтыру және спорт құндылықтарына баулуды қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру ұйымдарындарындағы денсаулықты сақтау технологиялары
Пәнді оқытудың мақсаты - оқытудың денсаулық сақтау әдістерін іске асыру тұрғысынан өзара байланыста тәрбиелеу және оқыту, тұрақты жұмыс қабілеттілігін қалыптастыру және оқу үдерісінде шаршаудың алдын алуды игеру. Оқу пәні білім беру мекемелерінде тіршілік әрекетін ұйымдастыруды зерттейді, педагогикалық жұмысты жүзеге асыруды ғана емес, денсаулықты сақтау мен нығайту үшін жағдай жасайтын мақсатты қызметті жүзеге асыруды да қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі жалпы ғылыми теориялық және практикалық әдістері бойынша білімді меңгеру. Пән білім алушыларды қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлімен, дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздерімен және заманауи әдістерімен дәйекті таныстыруды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
"Ғылым тарихы мен философиясы" пәні ғылым тарихын, ғылыми білімнің философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты-магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуын, сондай-ақ әдістемелік және педагогикалық құзыреттілікті тұтас түсінуді қалыптастыру. Пән ғылым мен философияның қарым-қатынас тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық мәселелермен, сондай-ақ олардың қазіргі жағдайындағы нақты ғылымдардың философиялық мәселелерімен таныстырады. Пән заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға, ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді. Оқу процесінде магистранттар ғылымның нақты салаларында негізгі философиялық, әдіснамалық, білім беру стратегияларын меңгереді; оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыра алады, әдістемелік құзыреттілікті дамытады; педагогикалық құндылықтар мен оқытудың инновациялық технологияларын, әр түрлі жағдайларды талдау арқылы тиісті кәсіптің құндылық қатынастарының ерекшеліктерін игереді, академиялық және кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын, ғылыми-зерттеу жұмысының мәдениетін дамытады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары оқу орындарындағы дене шынықтыру-сауықтыру мен спорттық жұмысты ұйымдастыру және әдісі
Пәнді оқытудың мақсаты- жоғары оқу орындарында дене шынықтыру-сауықтыру және спорт жұмысының оқу процесін ұйымдастыру мен әдістемесінің білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқу пәні дене шынықтыру мен спорттың теориясы мен әдістемесінің негізгі ұғымдарын,жоғары оқу орындарының білім алушылары арасында дене шынықтыру-сауықтыру жұмысының әдістемелік және ұйымдастырушылық нысандарын зерттейді, сондай-ақ сауықтыру дене шынықтыру ұғымдары,заңдылықтары, принциптері мен жаңа бағыттарын қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтырумен айналысатындар жағдайының психодиагностикасы, психокоррекциясы
Пәнді оқытудың мақсаты - дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру мен дамытуда психодиагностикалық әдістемелерді жобалау, бейімдеу және қолдану негіздерін ғылыми түсінуді меңгеру. Оқу пәні спортшыны және оның спорттық іс-әрекеттің белгілі бір жағдайындағы мүмкіндіктерін зерттейді: психикалық процестердің ерекшеліктері, психикалық күйлер (өзекті және басым), жеке қасиеттер, қызметтің әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
«Басқару психологиясы» пәні магистранттың ұлттық біліктілік шеңберіндегі басқарушы мамандардың біліктілік анықтамалығына сәйкес кәсіби қызметімен айқындалған басқарушылық міндеттерді шешу контекстінде магистранттардың әлеуметтік және басқарушылық көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты- магистранттардың іс- әрекетінде одан әрі қолдану үшін басқару психологиясының әлеуметтік-психологиялық процестері, құбылыстары, қасиеттері және негізгі категориялары туралы білімді жүйелеу және тереңдету. Ол басқарушы тұлғасы, әлеуметтік құбылыс ретіндегі басқару және көшбасшылық ерекшеліктері, басқару қызметінің негізгі функциялары, басқару және көшбасшылық стильдері, басқару объектісі ретіндегі бағынушы тұлғасы, тұлғаның әлеуметтенуі, әлеуметтік құбылыс, бағыныштының ұйым жағдайына бейімделу процесінің ерекшеліктері, тұлғаның мінез-құлқы мен белсенділігін реттеу жүйесі, қарым-қатынас әлеуметтік құбылыс ретінде, басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктері және т.б. тақырыптарды қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми зерттеулердің инновациялық бағыттары
Оқу пәнінің мақсаты-жалпы ғылымды дамытуды ізгілендіру үрдістерін және саланың ғылыми-технологиялық әлеуетін және жасанды интеллекті неғұрлым толық пайдалану және одан әрі дамыту мүмкіндіктерін ескере отырып, спорт ғылымын дамытудың және оның технологиялық жалғастыруларының басым бағыттарын ашып көрсету. Оқу пәні ғылыми зерттеулер заманауи ақпараттық технологияларды және жасанды интеллект қолдана отырып және олардың нәтижелерін дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық, жаттықтырушылық, рекреациялық, мәдени-ағартушылық және ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметтің тиімділігін арттыру үшін қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Денешынықтыру және спорт саласындағы денешынықтыру-сауықтыру қызметінің заманауи технологиялары
Пәнді оқытудың мақсаты - адамның физикалық, психикалық және функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіру үшін дене шынықтыру-сауықтыру технологияларын қолдану саласында қажетті білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру, салауатты өмір салты дағдыларын тәрбиелеу, денсаулықты сақтаудың педагогикалық және психогигиеналық технологияларын зерделеу. Оқу пәні жас дамуының әртүрлі кезеңдерінде жеке тұлғаның денсаулық мәдениетін, оларды салауатты өмір салтына баулу, денсаулық мотивациясын қалыптастыру, заманауи және тиімді дене шынықтыру-сауықтыру құралдарының көмегімен дене шынықтыру-сауықтыру іс-әрекетінің дағдыларына үйрету аспектісін қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дәстүрлі емес дене шынықтыру-спорттық әрекеттердің пcихолого-педагогикалық сипаттамасы
Пәнді оқытудың мақсаты - дәстүрлі емес спорт түрлерінің психологиялық-педагогикалық сипаттамалары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, халықтың әртүрлі жас топтарын сауықтырудың, дене шынықтыру мен адамгершілікті жетілдірудің неғұрлым қолжетімді, жаппай және жоғары тиімді құралы ретінде әртүрлі жаңа және ұлттық спорт түрлерін кеңінен енгізу. Оқу пәні дене шынықтыру-спорттық қызметтің дәстүрлі емес түрлерінде (ұлттық спорт түрлері, йога, созылу, пішіндеу және т.б.) қозғалыс белсенділігін, адам өміріндегі физикалық белсенділікті дамытудың психологиялық-педагогикалық жағдайларын анықтауды зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
«Жоғары мектептің педагогикасы» пәні педагогикалық ғылымның парадигмасын, тенденциясын, жоғары мектеп дидактикасын және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты - магистранттарда педагогикалық іс-әрекеттегі кәсіби, әдістемелік құзыреттілігін және педагогикалық мәдениетін қалыптастыру. Бұл пән магистранттардың педагогикалық ұстанымын дамытуды қамтамасыз ететін педагогикалық жағдайлар жасауға, кәсіби білім беру жүйесінде оқытушы тұлғасының субъектілік сипатының қалыптасуына мүмкіндік туғызады. Пәннің мазмұнында жоғары мектеп педагогикасының нысаны мен пәні, міндеттері, қызметтері, педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны; жоғары білім құбылыстары мен процестерінің мәні, оның негізгі даму тенденциялары; қазіргі заманғы білім беру парадигмалары; жоғары мектептегі білім беру мазмұны; жоғары мектептің педагогикалық үдерісінің құрылымы; жоғары мектеп дидактикасы мен оқыту технологиялары, әдістері мен формалары; жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру және спорттағы ғылыми-педагогикалық негіздер
Пәнді оқытудың мақсаты -дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми-педагогикалық қызмет негіздері саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Оқу пәні дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми және педагогикалық қызмет саласында жүйеленген білімді қалыптастырады, әртүрлі ұжымдарда дене шынықтыру және спорт бойынша зерттеулерді ұйымдастыру мәселелері, ғылыми білім мен педагогикалық тәсілдер негізінде бұқаралық спорт пен жоғары жетістіктер спортында спорттық жаттығуларды басқару стратегиясын құру негіздері терең зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары жетістік спортындағы допингтік бақылау
Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттардың спорттағы допингке қарсы халықаралық және ұлттық күрес саласындағы ғылыми білім жүйесін меңгеруі. Оқу пәні допингке қарсы заңнаманың нормативтік негізі, спортшылардың физикалық, психологиялық мүмкіндіктерін, бақылау әдістері мен құралдарын күшейту үшін спортта, фармакологиялық препараттарды допинг ретінде қолданудың алдын алудың міндеттері мен маңыздылығы, сондай-ақ кәсіби қызметте допингті қолданудың алдын алу жөніндегі іс-шараларды іске асыруға дайындық туралы қазіргі заманғы көзқарастарды қалыптастыруды қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт саласындағы жобалау қызметі
Пәнді оқытудың мақсаты - жобаларды әзірлеу және іске асыру саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Оқу пәні дене шынықтыру және спорт саласындағы мақсатты белгілеумен, мерзімдермен және қол жеткізілген нәтижелермен шектелген жоба шеңберінде нақты міндеттерді шешуге бағытталған іс-қимылдар жиынтығын қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру және спорттағы менеджмент және маркетинг
Оқу пәнінің мақсаты - теориялық негізде дене шынықтыру және спорт саласындағы басқару қызметінің ерекшеліктері, ұйымдардың тұрақты табысына қол жеткізу үшін менеджмент және маркетинг негіздерін қарастыру. Оқу пәнінде нарықтық экономика жағдайында басқарудағы дене тәрбиесі мен спорттық мекемелерді басқару ерекшеліктері, жоспалау, шешім қабылдау, бақылау, тиімді басқару, команда құру, ұжымды дамыту, мотивация туралы мазмұнында қарастырылған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Зерттелген деректердің сараптамалық және статистикалық өңдеу жұмыстары
Оқу пәнінің мақсаты - деректерді жалпылауға, сараптауға, жүйелеуге және өңдеуге үйрету дене шынықтыру және спорт, кәсіптік білім беру саласындағы үрдістер мен мәселерді белгілеу, оларды шешуге қатысты ұсыныстар қалыптастыру. Оқу пәні ғылыми-зерттеу жұмысы барысында алынған статистикалық нәтижелерді және зерттелген деректерді, ақпарат көлемін өңдеу мен игеру технологиясы ғылыми жұмыстар (мақалалар, тезистер, баяндамалар және ғылыми-зерттеу) түрінде сараптама жүргізу мүмкіндігі, пайдаланылатын технологиялық инновацияларды білу, ДШ және С областарында жүзеге асатын жоспарларды, бағдарламаларды және әдістерді статистикалық есептеу арқылы әзірлеу мүмкіндігін қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми зерттеу этикасы
Оқу пәнінің мақсаты - педагогикалық және спорттық қызметте ғылыми-зерттеу этикасы туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ осы білімді практикада қолдана білу. Оқу пәні этикалық ойлардың дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен сипатын таңдауға әсері қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Паралимпиадалық спорт түрлері бойынша психолого- педагогикалық бағыттау
Оқу пәнінің мақсаты-болашақ магистрлерде таңдалған спорт түрлері бойынша мүмкіндігі шектеулі жоғары дәрежелі спортшыларды дайындауда заманауи психологиялық-педагогикалық технологияларды қолдану Оқу пәні психикалық процестердің ерекшеліктерін, жеке қасиеттерін, жеке, командалық паралимпиадалық спорт түрлеріндегі және дене шынықтырумен айналысатын қызметтің әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін анықтау әдістері мен құралдарын қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, сыни талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады.
- Заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игере білу
- Білім беру процесі кезінде, оның ішінде цифрлық ортада, оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтау, білім беру, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, рефлексия және оқыту практикасын зерттеу негізінде оқытудың тиімді технологиялары мен әдістерін іздеуді жүзеге асыру, болашақ мамандарды даярлау процесіне жұмыс берушілерді тарту
- Ғылыми зерттеулер жүргізу кезіндегі этикалық нормаларды, ғылыми зерттеу әдіснамасын, сабақты зерттеу әдістерін білу, оқыту тәжірибесін жақсарту үшін ұйымдастырылған оқу қызметін, оқу-тәрбие процесін зерттеу; білім беру, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; заманауи және инновациялық (соның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын қолдану, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескеру, білім алушылардың таңдаған мамандығына деген тұрақты қызығушылығын қалыптастыру
- Командалық спорт түрлерінде және дене шынықтырумен айналысқан кезде психикалық үдерістердің өту ерекшеліктерін анықтау, алынған диагностика нәтижелерін өңдеу және талдау жүргізу; бакалавриаттың семинарлық/практикалық сабақтарын өткізу кезінде психологиялық-педагогикалық білімдер мен пәндік саладағы білімдердің интеграциясын қамтамасыз ету.
- Ғылым саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді, білім беруді дамытудың стратегиялық құжаттарын білу, дене шынықтыру-спорттық қызметте басқару дағдыларына ие болу, өзекті ғылыми және практикалық мәселелерді анықтау және талдау
- Педагогикалық этика нормаларын, психологиялық-педагогикалық және пәндік (арнайы) білімдерді интеграциялаудың әдістерін, тетіктерін және қағидаттарын білу, паралимпиада спортында жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін психологиялық дайындықтың және өзін-өзі тәрбиелеу үдерісінің тиімділігін арттыру.
- Зерттеулердегі және допингтік бақылаудағы инновациялық бағыттарды білу; дене шынықтыру және спорт саласындағы жобалық қызметпен айналысу, білім алушылардың жобалық қызметіне басшылықты жүзеге асыру, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру және жүргізуде жасанды интеллектіні қолдану, ғылыми нәтижелілікті және жарияланымдық белсенділікті арттыру.