Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 География в Қызылорда "Болашақ" университеті

Пәндер

  • Жаратылыстану

    Курста жаратылыстанудың негізгі принциптері, Зерттеу нысандары мен әдістері, даму кезеңдері, Жансыз табиғат, Тірі табиғат, Жаратылыстану және экология қарастырылады. Табиғатта қолданылатын заңдылықтар мен заңдар туралы білім жүйесін Планетаны, оның табиғи жағдайлары мен жануарларын, флора әлемі мен құбылыстарын қазіргі заманғы ғылыми концепциялармен ұштастыра зерттейді. Мақсаты: Жаратылыстану негіздерімен таныстыру, қазіргі әлемнің ғылыми негіздерін меңгеруге көмектесу, тұтас дүниетанымды қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы жертану

    Жер және табиғат компоненттері туралы жалпы мәлімет береді. Географиялық қабықтың құрамы, құрылымы, динамикасы және іс-әрекеті мен дамуы, табиғат компоненттерінің өзара байланысы мен үйлесімділігі, табиғатты тиімді пайдалану мәселелері, Физикалық географияның теориялық тұжырымдары мен зерттеудің негізгі әдістерін қарастырады Мақсаты: Географиялық қабықты біртұтас ғаламдық табиғат кешені ретінде қарастыра отырып, оның құрылымы мен дамуының жалпы заңдылықтарын анықтау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геология

    Геология ғылымы, оның даму тарихын, жердің және жер қыртысының геологиялық даму тарихындағы геохронологиялық немесе стратиграфиялық кестелер, Геологиялық карталар мен өзгерістерді анықтау тәсілдері, пайдалы қазбалардың түрлері, эндогендік және экзогендік ұғымдар, олардың көріністері, халық шаруашылығындағы маңызы туралы ғылыми теориялық ақпаратты қамтиды. Мақсаты: Жер және жер қыртысының құрамы, құрылысы, шығу тегі және дамуы жайлы терең, жүйелі білім бере отырып, табиғи процестерді дұрыс түсінуге, пайдалы қазбаларды ұтымды пайдалануға бағыт береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биогеография

    Биогеография тірі организмдердің жер шары бойынша таралуының негізгі заңдылықтарын, биомдардың, флоралық және фауналық патшалардың ерекшеліктерін анықтайды. Таралу аймағы, оның құрылымы, динамикасы, типтері туралы түсініктерді, геоботаникалық және зоогеографиялық аудандастыру принциптерімен таныстырып, биомдардың жүйелі құрамының ерекшеліктерін, оларға антропогендік әсерді және қорғау мәселелерін қамтиды. Мақсаты: Жануарлар дүниесі мен өсімдіктердің жер шарында таралу ерекшеліктері бойынша терең түсінік беру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Картография және топография негіздері

    Картография пәні, географиялық карталар мен атластар; картографиялық проекциялар; картографиялық белгілер; құбылыстар мен обьектілерді картографиялық түсіру жолдары; картографиялық бастапқы жүргізу; картометрия; картографияның болашақта дамуы, кеңістіктік талдау және моделдеуде әлемді бейнелеу тәсілдерін түсіну туралы теориялық білім береді Мақсаты: Географиялық карта, карта түрлері, оларды пайдалану ерекшеліктерін, картадағы бұрмаланулар, географиялық карталардың басты қасиеттері мен ерекшеліктерін, алуан түрлілігін, картамен жұмыс істеудің әдістерін анықтау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік-экономикалық және саяси географияға кіріспе

    Пән білім алушыларға әлемдегі әлеуметтік, экономикалық және саяси процестермен байланысты географияның негізгі аспектілері туралы негізгі түсінік береді. Пәнді оқу кезінде білім алушылар экономикалық, әлеуметтік және саяси география саласындағы зерттеу жұмыстарының даму кезеңдерін сипаттайды, осы саладағы зерттеушілердің жұмыстарын талдайды, аумақтық және кеңістіктік еңбек бөлінісі туралы ілімдерді жүйелейді. Пәнді оқытудың мақсаты– табиғат пен қоғамның өзара қарым-қатынасы, географиялық ортамен өндіріс, мемлекетпен аймақтардың табиғат жағдайы мен ресурстарының нақтылы кеңістіктегі өзара тәуелділігін қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы, осындай балаларды оқыту мен диагностикалаудың әдістері мен технологиялары туралы түсінік алуға бағытталған. Пәннің мақсаты: баланың ерекше қажеттіліктерін ескеретін, кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Педагогиканың теориялық- әдіснамалық негіздерін және оның даму тарихын, әлемдік педагогикалық мұраларды анықтау мен тұтас педагогикалық үдеріс теориясы мен практикасын педагогикалық технологиялар арқылы жүзеге асыру және педагогикалық қарым-қатынасты орната алу және өзара әрекеттестікті жүзеге асыру мәселелері қарастырылады. Мақсаты: білім алушының білім беру жүйесінде педагогикалық іс -әрекетті жүзеге асыру негізіндегі дүниетанымдық ұстанымын дамыту және теориялық білімдерін практикалық біліктіліктерге алмастыру қабілеттері ретінде түйінді құзіреттіліктер жиынтығын (зерттеушілік, дидактикалық, тәрбиелік, коммуникативті, ақпараттық және т.б.) қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ географиясы

    Топырақтың типтері, топырақтың морфологиясы мен құрылысы, қалыптасуындағы географиялық факторлардың рөлі, сонымен қатар аймақтар бойынша топырақты орналастыру және аудандастыру мәселелері, азональды және интразональды топырақтар, Қазақстан аумағының, ТМД және жеке материктердің топырақ жамылғысы, топырақтың шаруашылық маңызы және оларды тиімді пайдалану мәселелерін түсіндіреді Мақсаты: Топырақ түзілуіне экологиялық факторлардың әсерлерін, қорғау және топырақ қорларын тиімді пайдалану жолдарын оқып үйрету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты студенттердің экономикалық ғылымның өзекті теориялық мәселелері және оның экономикалық саясат пен кәсіпкерлікті дамыту саласындағы практикалық қосымшалары бойынша өз ұстанымын қалыптастыру қабілетін дамыту; білім алушылардың экономикалық теорияның қолданбалы аспектілері саласындағы аналитикалық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыру, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу және алынған нәтижелерді жалпылау, өз ұстанымын қорғауда дәлелдерді тұжырымдау және негіздеу қабілетін дамыту; өзінің кәсіби қызметін ұйымдастыру және басқару мәселелері бойынша кәсіби қарым қатынас пен коммуникацияны жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пән жасанды интеллекттің теориялық және практикалық негіздерін қамтиды. Студенттер машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу (NLP) және компьютерлік көру сияқты негізгі ЖИ технологияларымен танысады. Сонымен қатар, Python негізінде деректерді талдау және ЖИ модельдерін әзірлеу дағдыларын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Құрлықтар мен мұхиттар ірі табиғи-аумақтық кешендер ретінде, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары қарастырылады. Солтүстік және оңтүстік жарты шар құрлықтарының ұқсастықтары мен айырмашылықтары, материктер табиғатын зерттеу кезеңдері, рельеф, климат, су, табиғи ресурстар және табиғат пен қоғамның өзара іс-қимыл мәселелері зерттеледі. Солтүстік және Оңтүстік материктердің географиялық жағдайы мен табиғи жағдайлары, Материктер мен мұхиттардың табиғи кешендерінің кеңістіктік дифференциациясының заңдылықтары, жекелеген аймақтардың табиғатының ерекшеліктері қамтылады. Мақсаты: Материк пен мұхит табиғатының жалпы географиялық заңдылықтарын, табиғатындағы ұқсастық және айырмашылық белгілерін анықтау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты: кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: студенттерді кәсіпкерлікті әлеуметтік-экономикалық басқару саласында теориялық біліммен, кәсіпкерлік қызметті табысты жүргізудің практикалық дағдыларын игеруге көмектесу, бизнес-жоспар әзірлеу, кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және пайдалану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Қазақстанның табиғатының зерттелу тарихы, негізгі табиғи заңдылықтары мен аймақтың, әр ауданның физикалық-географиялық ерекшелігін қарастырады. Қазақстанның геожүйелерінің қалыптасуы мен өзара байланысының негізгі заңдылықтарын, аумақтың геологиялық даму тарихын, рельефтің негізгі түрлерін, гидрометеорологиялық жағдайларын және геожүйе компоненттерінің өзара байланысын, Қазақстанның қоршаған ортасын қорғау мәселелерін қамтиды. Мақсаты: Қазақстанның табиғат жағдайының алуан түрлілігін, олардың қалыптасуындағы географиялық заңдылықтарды оқыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курсты оқудың мақсаты экономикалық ойлау тәсілін дамыту, экономикалық қатынастар саласындағы жауапкершілік пен адамгершілік мінез-құлықты тәрбиелеу, экономиканың қарапайым мәселелерін шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдану тәжірибесін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық жүйесі

    "Құқық жүйесі" пәнін игерудің мақсаты білім алушылардың ұлттық заңнама саласында білімді, дағдылар мен құзыреттерді игеруі болып табылады. Курс бойынша қоғамдық қатынастар мемлекеттік-құқықтық әсер етудің нәтижесі ретінде қарастырылады, құқықтық нормалар әлеуметтік нормалардың бір түрі ретінде, мемлекет қоғамның саяси ұйымы ретінде зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ТМД және Қазақстанның туризм географиясы

    Туризм дамуының факторлары, туризм дамуының географиялық факторлары, Қазақстанның әртүрлі өңірлерінің табиғи, мәдени-тарихи объектілері таныстырылып, ТМД және Қазақстандағы туризмнің негізгі түрлері, ТМД және Қазақстанда туризмнің даму болашағы, Қазақстанның туристік әлеуеті мен Туристік-рекреациялық ресурстары сипатталады Мақсаты: Қазақстан және ТМД-ның туристік әлеуеті, туристік-рекреациялық ресурстары туралы білімі мен түсініктерін қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі және еңбекті қорғау)

    Табиғат және қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын, энергияның тірі жүйелер арқылы ағып өтуі және заттар айналымының заңдылықтарын, экологиялық жүйелердің және бүкіл биосфераның қызмет атқару заңдылықтарын, табиғатты қорғау мен табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптері және адамның мекендеу ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесуді және қауіпті және төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғану жүйесімен еңбек қауіпсіздінің негіздері туралы кешенді білім беру. Білім алушылардың бойына экологиялық тұрақтылықты дамыту үшін ластаушы заттардың шығарындылары экожүйелердің ассимиляция қабілетінен аспауы керек тіршілікті ұйымдастыруды және адамның тіршілік әрекетінде кездесетін әртүрлі қауіпті жағдайларда тірі қалудың алғы шарттарын үйрету және кәсіпорындардағы қауіпсіздік пен еңбекті қорғау қызметінің негізгі аспектілерін қамтитын білім мен дағды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану

    Табиғи - антропогендік ландшафттарды, ландшафтардың кеңістіктік дифференциациясының табиғи факторларын, Ландшафттардың аймақтылығын, қазіргі заманғы Ландшафттардың ретроспективті талдауын, қолданбалы ландшафттануды, ландшафтты картографиялауды зерделеуге бағытталған. Ландшафттың негізгі қасиеттері, оның құрылымы мен морфологиялық антропогендік факторлар, олардың жіктелуі, Географиялық қабықтың физикалық-географиялық жіктелуінің (дифференциациялануының) негізгі заңдары, Физикалық-географиялық аудандастырудың қағидалары мен әдістері, Қазақстан мен Орта Азияны, ТМД-ны аудандастырудың негізгі карта-сызбалары қамтылады Мақсаты: Қазіргі ландшафттану негіздерімен таныстыру және тұтас дүниетанымын қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу әдістері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Ғылыми-зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)

    Болашақ мамандарда зерттеудің ғылыми тақырыбын таңдау және таңдалған тақырып бойынша қажетті библиографиялық жарияланымдар мен ақпараттық материалдарды іріктеп алу, ақпараттық процестердің ғылыми мәселелерін қою дағдыларын қалыптастыра отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мен мінез-құлық үлгілерін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Метеорология және климатология негіздері

    Курс климат және климат түзуші факторлармен тығыз байланысы бар атмосфералық процестермен таныстырады. Атмосфераның құрамы және құрылымы, атмосфералық қысыммен, ылғалдылықпен, күн радиациясымен, температурамен, жылу және су режимімен байланысты заңдылықтарды сипаттайды Мақсаты: Метеорология және климатологияның практикалық негіздерін, атмосфера ауасының ластану көздерін анықтау мен бақылау жасауды үйрету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Пән болашақ география мұғалімінің шығармашылық тұлғасын қалыптастыруға бағытталған, ғылымның теориялық және әдістемелік негіздерін білумен, география мұғалімінің негізгі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік дағдылармен қаруландыру болып табылады. Әдістемені зерттеу студенттердің педагогикалық қызметке деген қызығушылығын қалыптастыруға, педагогикалық ойлауды дамытуға, педагогикалық жұмысты ұтымды ұйымдастыруға және географияны оқыту әдістемесі бойынша зерттеу жұмыстарына бағытталған. Пәннің мақсаты білім беру үдерісін табысты жүзеге асыруға және география ғылымының дамуына елеулі үлес қосуға қабілетті білімді және құзыретті география мұғалімдерін даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси география геосаясат негіздерімен

    Саяси география геосаясат негіздерімен әлемдік және аймақтық саяси мәселелердің өзара әрекеттесуін зерттеу, саяси іс-әрекеттердің елдер мен аймақтардың әлеуметтік-экономикалық географиясының дамуына әсерін қарастырады. Мемлекеттердің саяси, экономикалық, әлеуметтік, әскери, стратегиялық, халықаралық байланыс пен сыртқы саясатқа қатыстылығын қарастырады. Мемлекеттің геосаяси жағдайының оған көрші жатқан елдермен аймақтарға әсері. Геосаяси жағдайлар (макрожағдай, мезожағдай, микрожағдай) түсіндіріледі. Мақсаты: Әлемдік саяси карта, әртүрлі мемлекеттердің әлемдік саяси аренадағы өзара іс-қимылының ерекшеліктері, мүмкін және бар қақтығыстар, сондай-ақ оларды шешудің ықтимал жолдары туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп географиясының ғылыми негіздері

    Географиялық зерттеулердің әртүрлі әдістері, географияны оқытуда ғылыми жұмыс пен педагогикалық еңбекті дұрыс ұйымдастыра білуді үйретеді. Жаңа геоақпараттық технологиялар мен геоақпараттық картографиялау әдістерінің негізгі міндеттерін шешу үшін қоғам мен табиғатқа кешенді көзқарас қалыптастыруға, сондай-ақ табиғат, қоғам және олардың өзара іс-қимылы туралы геоақпаратты алуға ықпал ететін білім беруге мүмкіндік береді. Мақсаты: Жалпы ғылыми географиялық зерттеулер әдістерін дайындау және оларды физикалық-географиялық ізденістер мен экономикалық-географиялық зерттеулер жүргізу кезінде қолдану; далалық және камералдық жұмыстар әдістерін меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалдықсыз өндірістер географиясы

    Пән өндірістік процестер мен олардың географиялық тұрғыдан қоршаған ортаға әсері арасындағы байланысты талдауға бағытталған. Қалдықсыз тәжірибелердің табиғи ресурстарға, климатқа, биоәртүрлілікке, экожүйелерге және қоғамдық құрылымдарға әсерін зерттеуді қамтиды. Мақсаты: студенттердің тұрақты даму және қоршаған ортаны қорғау саласындағы құзыреттерін қалыптастыру мақсатында географиялық қалдықсыз өндірістің принциптері мен тәжірибелерін зерттеу және түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрғындар географиясы

    Курс әлемнің халық санының динамикасын және оның қарқынды өсуінің ықтимал салдарларын; ұдайы өсудің аумақтық ерекшеліктерін; халықтың нәсілдік, этникалық және діни құрылымын; халықтың көші-қонын; әлем халқының қоныстануын зерттеуге бағытталған. Әлем халқының еңбек қорлары және оларды тиімді пайдалану, әлеуметтік және демографиялық мәселелерін талдайды. Мақсаты: Дүние жүзінің тұрғын халықтары жайлы жүйелі түрде түсінік беру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы географиялық білім

    Курс Қазақстандағы географиялық білімнің қалыптасу кезеңдері, Қазақстандағы географиялық зерттеулердің дамуы, мектеп географиясының құрылымы, қазіргі географиялық зерттеулер, бағыттары, қазіргі кездегі теориялық және әдіснамалық негіздерін құрайтын мәселелерді қамтиды Мақсаты: географиялық идеялар тарихы, географиялық пәндер жүйесі және олардың өзара әрекеттесуі, қазіргі географияның әдіснамасы туралы теориялық білімді меңгерген мамандарды дайындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дүние жүзінің әлеуметтік-экономикалық және саяси географиясы

    Пәннің зерттеу обьектісі, Дүние жүзілік шаруашылық, ғылыми-техникалық революцияның әлемдік шаруашықтың салалық және аумақтық орналасуына әсері, металлургия, машина жасау, отын-энергетика, химия және жеңіл өнеркәсіп салалары, құрылыс индустриясы, агроөндірістік кешен, көлік-коммуникациялық жүйелер, аймақтар мен жеке елдердің шаруашылығы, халықаралық экономикалық-әлеуметтік байланыстар сипатталады Мақсаты: Экономикалық, саяси географияның негізгі идеялары мен концепцияларын түсіндіру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геоморфология

    Пән жер бедері, оның түрлері мен пішіндері, жасы, жаратылысы, таралу заңдылықтары туралы білім қалыптастырады. Білім алушылар жердің ішкі құрылысын, даму тарихын, жердің дамуының негізгі кезеңдерін біледі. Рельефтің генетикалық типтерін жіктейді, рельеф түзуші процестерді анықтайды. Жер бедерінің түрлері мен пішіндерін сипаттайды. Жердің қазіргі динамикалық өзгерістерін, геоморфологиялық картаны талдайды. Жерді шаруашылықта тиімді пайдалануды, жер бетінің қалыптасуындағы антропогендік факторларды талқылайды. Мақсаты: Рельефтің қалыптасу процестері, жер бедері пішіндері және олардың табиғи процестерге әсері, оның пайда болуы, эволюциясы, динамикасы туралы білім беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи география

    Тарихи география – әлемнің саяси картасын, орта және жаңа дәуірдің мемлекеттерін қалыптастыруды, олардың тарихи уақыты мен саяси-географиялық орналасуын, қазіргі әлемнің саяси картасын, елдер санын, әралуандықты, топтастыруды және сұрыптауды, әлем елдерінің мемлекеттік-саяси құрылымын, халықаралық қатынастарды, геосаяси жағдайды және Қазақстан Республикасының сыртқы саясатын қарастырады. Мақсаты: Әлем елдерінің тарихы мен географиясына байланысты Тарихи-географиялық ғылым жүйесіндегі географиялық дамудың маңыздылығын көрсету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның су ресурстары

    Қазақстанның су ресурстары, оның таралу географиясы, жер асты және жер беті сулары, климат құрудағы су ресурстарының ықпалы жөнінде түсінік беріледі. Қазақстанның өзен-көлдерінің экологиялық жағдайы мен қорғау шаралары қарастырылады. Мақсаты: Білім алушылардың Қазақстандағы су ресурстары және олардың геоэкологиялық жағдайы туралы білімдерін тереңдету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геоэкология және табиғатты қорғау

    Геоэкологиядағы негізгі ұғымдар, адамның шаруашылық қызметі мен жер географиясы компоненттерінің өзара байланысы; экологиялық заңдылықтар, олардың геожүйеге әсері, антропогенездің экологиялық зардабы; табиғи-техногендік жүйелердің қызмет етуінің геоэкологиялық аспектілері,Табиғатты қорғау ұғымы, табиғат қорғау қызметінің бағыттары, Табиғатты тиімді пайдалану принциптері, Қазақстанның аймақтық геоэкологиялық проблемалары түсінітерін ашады Мақсаты: Табиғи және антропогендік геожүйе шекарасындағы қолайлы экологиялық жағдайды сақтау немесе қайта қалпына келтіру жөніндегі ұсыныстар даярлау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық және саяси географиясы

    Қазақстанның өндірістік күштерінің аумақтық жүйелері: оларды қалыптастыру, қоныстандыру жүйелері, энергетикалық және көлік жүйелері, қалалар мен қалалық агломерациялар, өнеркәсіптік тораптар, агроөнеркәсіптік кешендер және аумақтық-өндірістік кешендер (ТКБ) және экономикалық аудандары қарастырылады. Мақсаты: Табиғат байлықтарын шаруашылықты дамыту тұрғысында экономикалық бағалай білу, шаруашылық салаларының орналасу ерекшелігі, олардың даму жолы, экономикалық аудандардың даму ерекшеліктері, басқа елдермен экономикалық байланысы жайлы терең және жүйелі білім беру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық туризм

    Халықаралық туризмнің қалыптасу тарихы, туризмді ұйымдастырудың әдістері, Туризмдегі инновация, Әлемдегі туристік аймақтар, оларға сипаттама, Экономикасы туризмге бағытталған елдер, Шетелдік туризм саласының дамуы, Қазақстандағы туризм саласы, Туристік маршрутты дайындауды, жорыққа қажет туристік құрал-саймандардың түрлерін, азық-түлік түрлерінің қажеттілігін, жергілікті жерде бағдарлау әдістерін қамтиды. Мақсаты: Туризмді дамытуға қолайлы аудандар, олардың туристік мүмкіндіктерімен таныстыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Рекреациялық география

    Рекреациялық географияның даму тарихы мен терминологиясы, рекреациялық географияның құрамы мен саралануы, рекреациялық аудандастыру принциптері, территорияларға рекреациялық баға беру ережелері мен әдістері, рекреациялық зоналар, рекреациялық кешендер және рекреациялық жүйелер сипатталады. Мақсаты: Рекреациялық географияның зерттейтін теориялық, әдістемелік, іргелі мәселелерін түсіндіру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы гидрология

    Гидрологияның таралуы, әлемдік мұхиттың бөліктері, мұхит экологиясы, өзендер, теңіз суы, жер асты сулары, гидрология экологиясы, оны қорғау шараларын қарастырылады. Гидрологиялық режимінің негізгі заңдылықтары, олардың жай-күйінің кеңістіктік және уақытша өзгергіштік факторлары, ағысының жылдамдығы мен тереңдігі, су экологиясының негіздері, су объектілерін ластанудан және сарқылудан қорғау мен ұтымды пайдалану принциптері сипатталады. Мақсаты: Су нысандарының қоршаған ортамен өзара байланысындағы болып жатқан гидрологиялық үрдістердің қалыптасуындағы жалпы заңдылықтар туралы білімдерін тереңдету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғат байлықтарын экономикалық тұрғыдан бағалау

    Табиғат ресурстарының таралу географиясы; Табиғат ресурстарының таралуындағы аумақтық ерекшеліктер; Табиғат байлықтарына экономикалық тұрғыдан баға беру; Қазақстанның табиғи ресурстар географиясының ерекшеліктері; Табиғатты экономикалық тұрғыдан ұтымды пайдаланудың экономикалық көздерін зерттейді Мақсаты: Табиғат байлықтарын экономикалық тұрғыдан бағалау жөнінде терең білім беру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ТМД және Қазақстанның экологиялық мәселелері

    Экологиялық дағдарыс мәселелері, Қоршаған орта тұрақсыздығының себептері, ТМД елдері және Қазақстанға ортақ экологиялық мәселелер, ТМД–ның өнеркәсіптік қалаларының ауа бассейнінің жағдайы, Қазақстанның Орталық, Шығыс, Батыс, Оңтүстік облыстарындағы ауыр индустриялды аудандар мәселелері қарастырылады. Мақсаты: ТМД елдері және Қазақстан аумағындағы экологиялық проблемалар және оларды шешу мәселелері жөнінде түсінік беру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жергілікті жер географиясын оқып-үйрену

    Жергілікті жердің физикалық- географиялық жағдайы, геологиялық құрылымы, пайдалы қазбалары, әлеуметтік және экономикалық жағдайын қарастырады. Жергілікті жердің рельефімен, табиғи ескерткіштерімен терең танысып, оларды қорғау мәселелерін қамтиды. Мақсаты: Тұрғылықты аймақтың физикалық-географиялық жағдайы бойынша терең әрі жан-жақты білім беру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Халықаралық экономикалық қатынастар географиясы

    Пән экономикалық қатынастар, елдер арасындағы салдары, әлем елдері арасындағы экономикалық қатынастарды географиялық тұрғыдан бағалау, Халықаралық экономикалық қатынастар және әлемдік сауда мәселелерін қарастырады Мақсаты: Білім алушыларды экономикасы ашық елдер, халықаралық несие-қаржы қатынастары және дүниежүзілік экономикалық қатынастардың басқа түрлерімен таныстыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи қорлар географиясы

    Курс табиғи ресурстардың әртүрлі түрлерін бағалау әдістерін, табиғатты тиімді пайдалану мәселелерін, ел экономикасындағы табиғи ресурстардың рөлін зерттеп, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану мәселелерін шешуге бағытталған. Мақсаты: Табиғи ресурстардың негізгі түрлерін және оларды бағалау әдістерін кешенді зерттеу қабілеттерін қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Елтану

    Елдер мен олардың бөліктерін кешенді зерттеу, елдердің тарихи дамуының ерекшеліктері, табиғат, халық, шаруашылық, мәдениет, елдердің әлеуметтік ұйымдары туралы жүйелеу және қорыту әдістерімен таныстырады. Дүние жүзі елдері мен аймақтары, елдер мен аумақтардың экономикалық географиялық сипаттамасы, мемлекеттер мен аймақтардың өзіндік шаруашылық ерекшеліктері, шаруашылықтардың өңірлік айырмашылығы, мемлекеттердің орналасуы мен үйлесімділігі туралы кешенді ақпарат беруге негізделген. Мақсаты: Әлем елдері және олардың дамуы жайлы мәлімет бере отырып, елге және аймаққа кешенді елтанулық сипаттама беру икемділігі мен дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның табиғи және мәдени мұралары

    Қазақстандағы қорықтар, қорықшалар, табиғат ескерткіштері, зоологиялық бақтар, тарихи және мәдени ескерткіштерді сипаттайды. Мемлекеттік мәдени мұра бағдарламасы шеңберінде жүргізіліп жатқан іс-шаралармен, Қазақстанның табиғи және мәдени мұраларымен таныстырады. Мақсаты: Қазақстанның табиғи және мәдени мұраларын қорғайтын, отансүйгіш, білімді мамандар дайындау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғатты пайдаланудың экономикасы мен экологиясы

    Табиғатты пайдалану экономикасы туралы түсінікті, қоғамдық дамуда табиғи жағдайлар мен қорлардың теориялық және практикалық мәнін, жердің табиғи- қор мүмкіндігі түсінігінің маңызын сипаттайды. Табиғатты ұтымды пайдаланудың экономикалық көздерін, Қазақстанның табиғи ресурстар географиясын танып-білуді үйретеді. Мақсаты: Табиғатты ұтымды пайдаланудың экономикалық көздерін, табиғат байлықтарына экономикалық тұрғыдан баға бере білуді үйрету

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топонимика

    Географиялық қабық обьектілерінің атаулары, оларды зерттеу, Гидросфера мен атмосфера обьектілерінің физикалық географиялық жағдайларға тікелей байланысын анықтаудағы атауларды, Қазақстанның әр аймақтарындағы топонимикалық ерекшеліктерді оқып-үйрену туралы кешенді білім береді. Географиялық атауларды анықтауда жергілікті жердің климаттық ерекшеліктерін, табиғи құбылыстар мен географиялық обьектілердің өзара байланысын анықтау, қазіргі географиялық обьекті атауларының өзгеруіне физикалық-географиялық жағдайлардың әсерін сипаттайды. Мақсаты: Топонимдер туралы кешенді көзқарас қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қызмет көрсету салалары географиясы

    Қызмет көрсету саласының ерекшеліктерін, әлеуметтік-экономикалық рөлін, оның қоғам өміріндегі маңыздылығын, халық шаруашылығы жүйесіндегі орнын анықтау. Студенттерде қызмет көрсету саласын дамыту мен орналастыруға байланысты географиялық, экономикалық, әлеуметтік, проблемалардың кеңістіктік ерекшеліктерін талдау идеяларын, білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнін мақсаты болашақ мамандардың қызмет көрсету саласы, оның дамуының аумақтық ерекшеліктері және оны зерттеудің географиялық тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық ақпараттық жүйелер

    Пән географиялық зерттеуде қолданылатын картографиялық және геоақпараттық әдістерді зерттеуге және карталар мен атластарды құрастыру, кеңістіктік-статистикалық талдау және экономикалық-географиялық процестерді модельдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты – студенттердің физикалық және экономикалық география саласында геоақпараттық карта жасау ерекшеліктерін жүйелеу, жіктеу практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экскурсиятану

    Экскурсияның маңызы, экскурсиялардың құрылымы мен жіктелуі, экскурсияны дайындау әдістемесі, экскурсиялық объект түсінігі, оның түрлері, экскурсияны өткізу әдістемесі, экскурсиялық қызмет көрсетудің ерекшеліктері, экскурсияны өткізу техникасы, әр түрлі тақырыптар бойынша экскурсиялар өткізу ерекшеліктері, экскурсиялық мекеменің әдістемелік жұмысының құрылымы сипатталады. Мақсаты: Теориялық және практикалық білім деңгейлерін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді ғылыми талдауға, гуманитарлық, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдардың әдістерін кәсіби және әлеуметтік қызметтің әртүрлі салаларында қолдануға, қаржылық шешімдерді қабылдай алуға қабілетті болу. ЖИ модельдерін құрастырып, оларды нақты мәселелерде қолдана алу.
  • Кәсіби қызметте физикалық география саласындағы негізгі ұғымдар, заңдар, физикалық географияның бөлімдері және географиялық ақпаратты іздеу, формализациялау, құрылымдау және жүйелеу дағдылары туралы білімді қолдану.
  • Қазақстан мен әлемнің аумақтық рекреациялық жүйелерінің туристік-рекреациялық қабілеттері мен ерекшеліктерін талдау, зерттеу мен үлгілеудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, географиялық ғылым мен білім беру саласында ғылыми жобалар әзірлеу дағдыларын меңгеру.
  • Топырақтану, Ландшафттану, Биогеография, Гидрология және Метеорология бойынша далалық географиялық зерттеулер жүргізу дағдыларына ие болып, ғылыми географиялық зерттеу нәтижелерін, идеяларды, проблемаларды және шешімдерді тұжырымдау.
  • Әлемнің жекелеген елдері мен өңірлерінің ресурстармен қамтамасыз етілуін, олардың демографиялық жағдайын, урбанизация деңгейін және халық пен өндірістің аумақтық шоғырлануын, жекелеген аумақтардың табиғи, антропогендік және техногендік өзгеру дәрежесін есептеу.
  • Қазіргі кезеңде табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылының ерекшеліктерін, табиғатты пайдалану ерекшеліктерін, геосфералық қабықтарға антропогендік әсер ету ерекшеліктерін, Қазақстанда қалыптасқан геоэкологиялық ахуал бойынша ақпаратты анықтау және қоршаған ортаның ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін басқа ғылым салаларынан алған білімін кіріктіре отырып, өзінің көзқарасын дәлелдеу.
  • Ғылыми және инновациялық пәндердің, оның ішінде педагогика, инклюзивті білім беру саласында, педагогикалық қызметте теориялық білімдерін, дағдыларын, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық ұстанымдары мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою.
  • Географиялық білім беру саласындағы міндеттерді тұжырымдау, Қазақстанның білім беру жүйесін жаңғыртудың өзекті міндеттеріне жауап беретін географияны оқыту әдістері бойынша кәсіби қызметте алған білімдерін қолдану. Білім алушылардың оқудағы жетістіктеріне тұрақты мониторинг жүргізу.
  • Географиялық карталардың ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және картографиялық бейнелеу тәсілдерін ажырату және табиғат объектілерінің кеңістіктік-уақыттық моделін түсіну үшін геоақпараттық әдістер мен технологияларды қолдана отырып, әртүрлі кеңістіктік деректерді іс жүзінде қолдану; Ақпаратты іздеу, фильтрлеу және сын тұрғысынан бағалау негізінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып әзірлеу.
Top