Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Математика в Қызылорда "Болашақ" университеті

Пәндер

  • Элементарлық математика

    Пән алгебралық және трансценденттік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін, параметрлері бар есептерді шешу әдістерін, стереометриядағы салу есептерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Пән педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасын, мұғалімнің кәсіби қызметін, мұғалімнің жалпы және кәсіби мәдениетін ашады: мәні, ерекшелігі, өзара байланысы; қазіргі педагогтің педагогикалық қабілеттері мен іскерліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны

    Педагогикалық және әдістемелік пәндерді ұштастыра отырып, қашықтықтан және электрондық білім беру, электрондық оқытудың теориясы мен ұйымдастырушылық негіздері жағдайында жобалаушы-педагог қызметінің мәні туралы білімді қалыптастырады, олардың білім берудегі маңызы мен пайдалану механизмін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді. Мақсаты: білім алушыларды педагогикалық дизайн технологияларын пайдалану кезінде жоғары тиімділіктегі электрондық оқыту үшін оқу материалдарын жобалауға үйрету, оқу процесінің құрамдас бөліктерін (оқу курсы/модулі, оқу сабағы, педагогикалық жағдай, педагогикалық іс-әрекет) деңгейлік жобалау саласында педагог-зерттеушілердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Пәнде адамның физикалық, интеллектуалдық, әлеуметтік, эмоционалдық, тілдік және басқа да ерекшеліктеріне қарамастан жалпы білім беретін оқу орындарында оқуға мүмкіндік беретін білім беру нысаны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Педагогиканың теориялық- әдіснамалық негіздерін және оның даму тарихын, әлемдік педагогикалық мұраларды анықтау мен тұтас педагогикалық үдеріс теориясы мен практикасын педагогикалық технологиялар арқылы жүзеге асыру және педагогикалық қарым-қатынасты орната алу және өзара әрекеттестікті жүзеге асыру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Пәнді игеру барысында білім алушы механика, молекулалық физика және термодинамика, нақты газдар, сұйықтар және қатты денелер, электрдинамика, тербелмелі қозғалыстар және толқындар, оптика, кванттық және атомдық физика негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық талдау-1

    Пән дифференциалдық және интегралды есептеулердің теориясы мен негіздерін құрайтын шексіз кішкентайларды қолдана отырып, айнымалыларды қарастырады, Математикалық талдаудың бірінші бейнесін, берілген функцияның туындысы бойынша интегралды табуды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешу практикумы

    Пәнді игеру барысында қарапайым алгебра, геометрия, функциялар теориясы бойынша білім жүйеленеді; теңдеулерді, теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешу әдістері және алгебралық, логикалық өрнектердің кейбір ережелері меңгеріледі, білім мектептегі математика курсының есептерін шешу үшін қажетті жаңа фактілермен толықтырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пән жасанды интеллекттің теориялық және практикалық негіздерін қамтиды. Студенттер машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу (NLP) және компьютерлік көру сияқты негізгі ЖИ технологияларымен танысады. Сонымен қатар, Python негізінде деректерді талдау және ЖИ модельдерін әзірлеу дағдыларын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық жүйесі

    "Құқық жүйесі" пәнін игерудің мақсаты білім алушылардың ұлттық заңнама саласында білімді, дағдылар мен құзыреттерді игеруі болып табылады. Курс бойынша қоғамдық қатынастар мемлекеттік-құқықтық әсер етудің нәтижесі ретінде қарастырылады, құқықтық нормалар әлеуметтік нормалардың бір түрі ретінде, мемлекет қоғамның саяси ұйымы ретінде зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық әдістер

    Пән компьютерде қолданбалы есептерді жуық шешудің сандық әдістерін, алынған нәтижелерді салыстыру арқылы мәселені шешу барысында сандық шешудің тиімді әдістерін таңдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты: кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: студенттерді кәсіпкерлікті әлеуметтік-экономикалық басқару саласында теориялық біліммен, кәсіпкерлік қызметті табысты жүргізудің практикалық дағдыларын игеруге көмектесу, бизнес-жоспар әзірлеу, кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және пайдалану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты студенттердің экономикалық ғылымның өзекті теориялық мәселелері және оның экономикалық саясат пен кәсіпкерлікті дамыту саласындағы практикалық қосымшалары бойынша өз ұстанымын қалыптастыру қабілетін дамыту; білім алушылардың экономикалық теорияның қолданбалы аспектілері саласындағы аналитикалық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыру, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу және алынған нәтижелерді жалпылау, өз ұстанымын қорғауда дәлелдерді тұжырымдау және негіздеу қабілетін дамыту; өзінің кәсіби қызметін ұйымдастыру және басқару мәселелері бойынша кәсіби қарым қатынас пен коммуникацияны жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курсты оқудың мақсаты экономикалық ойлау тәсілін дамыту, экономикалық қатынастар саласындағы жауапкершілік пен адамгершілік мінез-құлықты тәрбиелеу, экономиканың қарапайым мәселелерін шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдану тәжірибесін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау-2

    Пәнді игеру барысында студенттер көп айнымалы функциялардың шегі және үздіксіздігі, дербес туындылары мен толық дифференциалдары, интегралдық есептеулердің негізгі формулалары және олардың қолданылуы сияқты математикалық талдаудың классикалық бөлімдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия

    Пәнді игеру барысында студенттер бірінші және екінші дәрежелі теңдеулермен анықталған жазықтық пен кеңістік объектілерін зерттеуде координаттар мен векторлар әдістерін қолдана алады. Пәннің мақсаты: геометриялық фигураларды, жазықтық пен кеңістіктің аналитикалық геометриясының негізгі формулаларын, жазықтық пен кеңістіктің геометриялық түрлендірулерін зерттеудің координаталық әдісі негізінде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық жабдықтау Matlab

    Matlab математикалық пакетінің негізгі ұғымдары мен мүмкіндіктері. Matlab ортасының графикалық мүмкіндіктері. Matlab математикалық пакетін есептер шығаруда пайдалану жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа компьютерлік технологияларды математика пәнін оқытуда пайдалану

    Компьютердің мүмкіндіктерін пайдаланa отырып математика сaбaғындa көрсету, түсіндіру, жаттықтыру, түзету және бaғалауды жүзеге асырады. Жана технологиялар арқылы білім мазмұнын жаңартады. Білім алушылардың жұмысын ұйымдастыруда жаңа әдістер мен технологияларды кеңінен пайдаланады.Пәннің мақсаты: Компьютердің мүмкіндіктерін пайдаланa отырып математика сaбaғындa көрсету, түсіндіру, жаттықтыру, түзету және бaғалауды жүзеге асырады. Жана технологиялар арқылы білім мазмұнын жаңартады. Білім алушылардың жұмысын ұйымдастыруда жаңа әдістер мен технологияларды кеңінен пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика тарихы және методологиясы

    Пән математиканың тарихи дамуын, математика әдіснамасының мәселелерін, "алгебра" және "алгоритм" сөздерінің шығу тегін, Батыс Еуропадағы математикалық білімнің күйін, ұғымдардың қалыптасуы мен даму кезеңін қарастырады: ауыспалы шама және функция. Пәннің мақсаты: математикалық мәдениетті қалыптастыру, математиканың қоғам дамуындағы рөлі, оның жетістіктерінің сұлулығы, математикалық шығармашылықтың сипатын сезіну, математиканың қазіргі жағдайын бағалау, оның даму перспективалары мен жолдарын ұсыну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикадан сыныптан тыс жұмыстар

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы математикадан сыныптан тыс жұмыстардың типтерін және түрлерін, математикалық үйірмені өткізу, математикадан факультативтік сабақтарды ұйымдастыру, жетекшілік жасау әдістерін үйрену дағдыларын меңгереді. Пәннің мақсаты: Оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамытып және білім денгейін тереңдетіп, мектепте математиканы оқыту барысында оқушылардың математикаға дайындығын жан-жақты жетілдіру дайындығын қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра

    Пән негізгі ұғымдарды, заңдылықтарды, алгебра теорияларын, нақты есептерді шешу әдістерін зерттейді, математикалық интуицияны, мәдениетті дамытады, ғылыми көзқарас пен логикалық ойлауды қалыптастырады. Пәннің мақсаты-студенттерге алгебралық терминологияны, көпмүшелер теориясының математикалық аппаратын, күрделі сандар теориясын, топтарды, сақиналар мен өрістерді, сызықтық кеңістіктер теориясын және сызықтық операторларды игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі және еңбекті қорғау)

    Табиғат және қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын, энергияның тірі жүйелер арқылы ағып өтуі және заттар айналымының заңдылықтарын, экологиялық жүйелердің және бүкіл биосфераның қызмет атқару заңдылықтарын, табиғатты қорғау мен табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптері және адамның мекендеу ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесуді және қауіпті және төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғану жүйесімен еңбек қауіпсіздінің негіздері туралы кешенді білім беру. Білім алушылардың бойына экологиялық тұрақтылықты дамыту үшін ластаушы заттардың шығарындылары экожүйелердің ассимиляция қабілетінен аспауы керек тіршілікті ұйымдастыруды және адамның тіршілік әрекетінде кездесетін әртүрлі қауіпті жағдайларда тірі қалудың алғы шарттарын үйрету және кәсіпорындардағы қауіпсіздік пен еңбекті қорғау қызметінің негізгі аспектілерін қамтитын білім мен дағды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық жабдықтау MathCAD

    Mathcad туралы жалпы мәлімет. Mathcad математикалық автоматты модельдеу жүйесі. Mathcad – тың негізгі мүмкіндіктері. Mathcad көмегімен физика–математикалық есептеулер жүргізу жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мультимедиалық оқыту программалары

    Графика, гипермәтiн, дыбыс, анимация, бейнемәлiметтердi пайдалануға мүмiндiк туғызатын аппаратты-бағдарламалық құралымен,әр түр¬лi типтi мәлiметтердi дайындауды, өңдеуді, бiрiктiруді, ұсыну әрекеттерiн аппараттық және бағдарламалық жабдықтарды пайдалануды жүзеге асыратын технологиялардың әдiстері мен тәсiлдері танысады, практикада қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Пәнді оқу нәтижесінде студент мектепте математиканы оқыту міндеттерін,мектеп құжаттамасын жүргізу және мұғалімнің жұмысын жоспарлау, оқытудың инновациялық жүйелерін, математиканың заманауи сабағын, математикадан сыныптан тыс жұмыстарды жүргізу әдістемесін, математиканы оқыту әдістемесінің жеке мәселелерін, қашықтықтан білім беру технологиялары арқылы математиканы оқытуды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу әдістері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Ғылыми-зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)

    Болашақ мамандарда зерттеудің ғылыми тақырыбын таңдау және таңдалған тақырып бойынша қажетті библиографиялық жарияланымдар мен ақпараттық материалдарды іріктеп алу, ақпараттық процестердің ғылыми мәселелерін қою дағдыларын қалыптастыра отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мен мінез-құлық үлгілерін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдық теориясы және математикалық статистика

    Пәнді игеру барысында негізгі ұғымдарды, әдістерді, оқиғалар алгебрасы, кездейсоқ шамаларды, үлкен сандар заңдарын, ықтималдық теориясының, математикалық статистиканың болжау түрлерінің заңдылықтарын меңгереді.Пәннің мақсаты: Негізгі ықтималдық және математикалық-статистикалық тұжырымдамаларды меңгеріп, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамытып, ықтималдық және математикалық статистикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін практикада қолдануды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық қатарлары

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы шексіз тізбегінің ұғымдар анықтамасын, берілген қатардың қосындысы анықтауды, қатарларды жуықтап есептеуді, дифференциалдық теңдеулерді шешуді, шектерді және анықталған интегралдарды есептеу тәсілдерін меңгереді. Пәннің мақсаты: математикалық және алгоритмдік ойлауды дамытады, математикалық есептерді зерттеудің негізгі әдістерін игереді, сандық зерттеудің негізгі әдістерімен танысады және бірінші және екінші типтегі дұрыс емес интегралдық қатарларды зерттеуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дискретті математикa және математикалық логика

    Логикалық және комбинаторлық есептерді шешу әдістерін зерттейді. Мақсаты: Логика алгебрасының математикалық аппаратын, осы ғылымның іргелі теориялық ұстанымдарын, әртүрлі процестерді жобалауды модельдеуді, деректерді математикалық өңдеуді, алгоритмдерді құру және компьютерде есептеу процестерін ұйымдастыруды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп математика курсындағы дәлелдеу есептері

    Пәнді оқу нәтижесінде дәлелдеу есептерінің шешу жолдарын, әдіс-тәсілдерін толық меңгереді. Дәлелдеу есептері логикалық ойлауды дамытады, талдауға, дәлелдеуге, негіздеуге үйретеді. Пәннің мақсаты: Орта мектеп математика курсында дәлелдеу есептерін зерттеу, дәлелдеу тәсілдерін меңгеріп, теориялық білімді практикада қолдануын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканың олимпиада есептерін шешу әдістемесі

    Пәнді оқу нәтижесінде олимпиадалық есеп түсінігі, есептердің түрлерімен және шешу тәсілдерімен танысады. Әр түрлі олимпиадалық деңгейдегі математика есептерін шешудің негізгі әдістері мен тәсілдерін үйренеді. Пәннің мақсаты: оқушылардың іздену, зерттеу дағдыларын дамыту. ғылыми жобалардың тақырыптарын ұсыну, іздеу-зерттеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интегралды есептеу

    Пәнді оқу нәтижесінде функцияларды интегралдау әдістері және интегралдаудың қолданбалы мағынасы туралы түсінікті қалыптастырады. Интегралды есептеудің математикалық әдістерін қолданатын салаларда іс-әрекеттерді орындауға дайындап, абстрактілі нысандармен логикалық ойлауды және жұмыс істеу дағдыларын дамытады. Пәннің мақсаты: Айнымалы шамаларды зерттеудің іргелі әдістерімен, теорияның негізін құрайтын шексіз талдау арқылы дифференциалдық және интегралдық есептеулермен таныстырып, студенттердің математикалық және алгоритмдік ойлауын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималдық теориясы және кездейсоқ процестер

    Пәнді оқу барысында негізгі ұғымдарды, заңдылықтарды және олардың түрлі салалардақолданылуын, нақты есептерді шешу әдіс-тәсілдерін , табиғи процестердің математикалық модельдерін құруды, түзілген модельді сынақтау тәсілдерін, математикалық интуицияны дамытуды меңгереді.Пәннің мақсаты: кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарын зерттеу, кездейсоқ функциялардың әртүрлі кластарындағы нақты оқиғалар мен процестердің математикалық модельдерін құруға ықтималды көзқарасты, пайда болатын математикалық есептерді тұжырымдауды және шешуді қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық физика есептері

    Физикалық сипаттағы есептерді талдауға және шешуге машықтанады, қазіргі физика мәселелері туралы теориялық білімдерін тереңдетеді, физикалық талдаудың математика саласында қолданылатын әдістер түрлерін игереді. Мақсаты: Студенттерде математикалық ойлау негіздерін қалыптастыру, жаратылыстанудың әртүрлі процестері мен құбылыстарының математикалық модельдерін құру әдістерімен танысу, математикалық есептерді зерттеудің негізгі әдістері мен алынған шешімдердің физикалық мағынасын түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фурье қатарлары мен интегралдары

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар ортогональды жолдар,тригонометриялық Фурье қатары және қасиеттері, жинақтылықтың жеткілікті шарттары, Фурье қатарлары мен интегралдар теориясын меңгереді. Пәннің мақсаты: Фурье қатарлары мен интегралдары теориясын меңгерту, функцияларды тригонометриялық Фурье қатарына кеңейту және практикада есептерді шешу үшін қолданылатын математикалық әдістерді қолдануды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дискретті бағдарламалаудың есептері

    Лагранждың көпмүшеліктер ережесі. Кун-Таккер теоремасы.Екілік есеп. Градиентті әдіс. Градиентті проекциялау әдісі. Субградиентті проекциялау әдісі кодтау. Мақсаты. Студенттерді қолданбалы есептерді шығаруға бағытталған, математикалық әдістермен модельдердің, тілдердің өзара тығыз байланысқан жиынтығы ретінде қарауға болатын математикалық аппаратпен қаруландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геометриялық экстремумдық есептерін туындыны пайдаланбай шығару

    Есептің геометриялық моделін кұру, яғни оны геометриялық тілге келтіру, пайда болған геометриялық есептің шешімі, нәтижесін геометриялықтан табиғиға айналдыру есептерін геометриялық тәсілмен шығару кезеңдерін меңгереді. Мақсаты: геометрия есептерін оқыту үрдісінде студенттерге терең және берік білім беру, іскерлік пен дағдыларын бекіту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп математика курсының пәнаралық байланыстары

    Есептерді шешу барысында алгоритмді сипаттау және құрастыру, оларды іске асыруда математикамен байланыстырып,оқушыларды диалектика-материалисттік дүниетанымға тәрбиелеп математика сабағында физика, химия ғылымдарымен байланысты есептер шығарады.Есептерді шешу жолдарын игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудағы инновациялық әдістер мен технологиялар

    Инновациялық технологияларды қолдану іскерлігі, әдіс-тәсілі артады, ойлау, есте сақтау, пікір сайыстық қабілетті дамиды, математикалық іс-әрекетін сипатына сай ойлауды, қоғамдық өмір практикасына қажетті математикалық ойлауды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепте математиканы саралап оқыту

    Математикалық ұғымдар мен заңдарды біледі, есептер шығаруда тиімді қолданып практикада қолдану кәсіби дағдысын қалыптастыру. Мақсаты: Математикадан білімдерін тереңдетіп, болашақ маман ретінде кәсіптік-педагогикалық дайындығын нығайтып кеңейту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп математика курсындағы ауызша есептер

    Ауызша есептерді шеше отырып, білім алушылар жаңа математикалық білім алады, практикалық қызметке дайындалады. Математикалық модельдерге негізделген арифметикалық, алгебралық, геометриялық, логикалық, практикалық әдістер логикалық ойлаудың дамуына ықпал етеді. Есептерді шешу әдістерін, шешу тәсілдерін меңгереді. Мақсаты: Тиімділікті арттыру жолдарын, шарттары мен құралдарын анықтау оқушыларға мәтіндік есептерді шешуге үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқытудағы инновациялық технологиялар

    Инновациялық технологияларды қолдану іскерлігі, әдіс-тәсілі артады, ойлау, есте сақтау, пікір сайыстық қабілетті дамиды, математикалық іс-әрекетін сипатына сай ойлауды, қоғамдық өмір практикасына қажетті математикалық ойлауды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математиканы даралап оқытудың дидактикалық негіздері

    Пәнді оқу нәтижесінде математикалық ұғымдарды, жалпы заңдардың мазмұнын, есептерді шығаруда тиімді жолдарды қолдану дағдыларын меңгереді. Пәннің мақсаты: Болашақ математика мұғалімдердің кәсіптік-педагогикалық дайындығын нығайтып, орта мектептегі математика пәнінен алған білімдерін қолданып және тереңдетіп, алған теориялық білімін практика аясында қолдануын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математиканың пәнішілік байланыстары

    Есептерді шешу барысында алгоритмді сипаттау және құрастыру, оларды іске асыруда математикамен байланыстырып , оқушыларды диалектика-материалисттік дүниетанымға тәрбиелеп математика сабағында пәнішілік байланысқа есептер шығарады.Есептерді шешу жолдарын игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебраның таңдаулы сұрақтары

    Білім алушылардың жалпы математикалық білім деңгейін жетілдіреді,қазіргі алгебраның кейбір мәселелерін зерттеп,математика пәнінде қолданады. Мақсаты: Білім алушылардыдың жалпы математикалық білім деңгейін жетілдіру. Пән бойынша жүйелі білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық әдістердің ақпараттық технологиялары

    Сандық шешудің әртүрлі әдістерін, нәтижелерді есептеу қателіктерін бағалауды, бағдарламалау тілінде шешім алгоритмін енгізуді, сандық эксперимент жүргізуді игереді. Мақсаты:Нақтылы есептерді шешу тәсілдері мен әдістерін меңгерту, математикалық әдістерді пайдалана отырып, кәсіби есептерін шешу қабілеттерін арттыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы статистикалық қосымшалар мен модельдер

    Пәнді оқу барысында кездейсоқтық маңызды рөл атқаратын құбылыстардағы заңдылықтарды анықтау үшін статистикалық деректерді жоспарлау, жүйелеу және пайдалану саласындағы іргелі математикалық дайындықты қалыптастырады. Пәннің мақсаты: Негізделген басқару шешімдерін қабылдау үшін статистикалық әдістерді, әлеуметтік-экономикалық процестерді модельдеу және болжау әдістерін қолдануды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеу

    Пәнді игеру барысында қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен анықтамаларын, бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлерін интеграциялау әдістерін, жаратылыстанудың әр түрлі облыстарында кездесетін нақты дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешудің тиімді әдістерін қолдана алады. Пәннің мақсаты: қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі тәсілдерін, әртүрлі есептерін зерттеу үшін бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлерін интеграциялау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін табиғатты ұтымды пайдалану принциптерін пайдалану, қауіпсіз өмір сүру жағдайларын есептеу, Қазақстан Республикасының заңнамасын, оның ішінде экономика және кәсіпкерлік саласындағы заңнаманы ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру
  • Есептерді шешу әдістерін, стереометриядағы салу есептерін қарастырады, педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасын, мұғалімнің кәсіби қызметін, мұғалімнің жалпы және кәсіби мәдениетін ашады
  • Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайнын қалыптастырады. Математикалық есептерді шешу әдістерін игеріп, сондай-ақ экономикалық ойлау тәсілін дамыту барысында қаржылық сауаттылығын арттырады
  • Оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру үшін логикалық есептерді шешу әдістемесін дамыта отырып, математиканы оқытудың заманауи әдістерін, математиканы жеке оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолдану
  • Оқушылардың логикалық және сыни ойлауын дамытуға ықпал ететін мектеп математика курсының стандартты және стандартты емес есептерін шешудің әдістері мен тәсілдерін талдау және қолдану
  • Оқушылардың дүниетанымын дамыту және математиканы терең түсінуін дамыту үшін жаратылыстану пәндерінің пәнаралық және пәнаралық білімдерін қолдану, ЖИ модельдерін құрастырып, оларды нақты мәселелерде қолдана алады.
  • Қазіргі заманғы мектептегі математикалық білім берудің әдістемесін, технологиялары мен әдістерін іске асыру, цифрлық технологияларды қолдана отырып, оларды оқу процесінде пайдалану процесінің нәтижелерін бағалау
  • Математиканы оқытуда оларды қолдану процесінің нәтижелерін бағалай отырып, оқыту әдістерін, технологияларын және әдістерін әзірлеу және іске асыру
  • Математиканың әртүрлі бөлімдері бойынша күрделіліктің жоғары деңгейінің есептерін шешудің оңтайлы әдістерін талдау және таңдау
  • Заманауи педагогикалық процесті жүзеге асыру үшін, оның ішінде жалпы және инклюзивті білім беру жағдайында, цифрлық технологиялар мен оқыту нәтижелерін критериалды бағалау технологияларын қолдана отырып, білім мен дағдыларды көрсету
  • Өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіне отырып, өз уақытын басқару, өз денсаулығын сақтау және дене дайындығының тиісті деңгейіне жету, өзін-өзі дамыту траекториясын құру және іске асыру
  • Математикалық, статистикалық, қолданбалы және кәсіби есептерді шешу үшін деректерді жинау, талдау, өңдеу және визуализациялаудың мамандандырылған қолданбалы бағдарламаларын қолдану
  • Оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру үшін логикалық есептерді шешу әдістемесін дамыта отырып, математиканы оқытудың заманауи әдістерін, математиканы жеке оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолдану
  • Математиканың ерекшеліктері мен орнын тек мектеп курсында ғана емес, сонымен қатар тұтас білім беру жүйесінде ашып, балалардың әртүрлі жас категорияларымен жұмыс жасау үшін психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін қолдана отырып, педагог-математиктің дағдыларын жүзеге асыру
Top