6B01310 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты бастауыш оқыту саласында сапалы білімі, аналитикалық, зерттеу, этикалық, тіл және икемді дағдылары, көшбасшылық қасиеттері бар жоғары білікті бастауыш сынып мұғалімін дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математика негіздері
Пәннің мақсаты – білім алушыларды бастауыш сынып оқушыларын математикадан табысты оқытуға қажетті математикалық дайындықпен қамтамасыз ету, математикалық білімдерін тереңдету және кеңейту. Курсты оқу барысында білім алушылар қоршаған әлемді зерттеуде математиканың рөлі мен орны туралы түсінік алады; математиканың бастапқы курсы құрылатын математикалық білімді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілінің негіздері
Пәннің мақсаты - білім алушылардың ауызша, жазбаша, монологиялық, диалогтік сөйлеуін дамыту үшін жағдай жасау. Пәнді оқу барысында білім алушылар лингвистикалық білім беру негіздерін (қазақ (орыс) тілінің негізгі бөлімдерін) оқиды, болашақ бастауыш сынып мұғалімінің жалпы мәдениетінің көрсеткіші ретінде сауатты жазу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сауат ашу мен каллиграфияны оқыту әдістемесі
Пәнді оқудың мақсаты - білім алушылардың 1-сынып оқушыларының сауаттылығын үйретуге қажетті білімдері каллиграфиялық дұрыс жазу дағдыларын меңгеру. Курсты оқу барысында білім алушылар сауаттылық пен каллиграфияны оқытудың заманауи жүйесі туралы білім алады, әріпке дейінгі, әріптен кейінгі кезеңде сабақтарды құрастыру дағдыларын меңгереді, бастауыш сынып оқушыларында каллиграфиялық дағдыларды қалыптастыру әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар әдебиеті мәнерлеп оқу бойынша практикумымен
Курстың мақсаты - білім алушыларда балалар әдебиеті теориясын білу, сөйлеу техникасы мен көркем шығарманы мәнерлеп, шығармашылықпен оқу дағдыларын практикалық меңгеру бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курс барысында білім алушылар отандық және әлем балалар әдебиетінің үздік туындыларымен танысады, түрлі жанрдағы және стильдегі шығармаларды мәнерлеп оқу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, қазіргі білім беру ортасында математиканың рөлі және әдістемесін меңгеру негізінде педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында білім алушылар 1-4 сыныптарда математиканың бастауыш курсын оқуға бағытталған инновациялық әдістерді, нысандарды, оқыту құралдарын қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – қазіргі заманауи бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту процесін ұйымдастырудың әдістемелік негіздерін зерделеу. Курс барысында студенттер қазақ (орыс) тілін оқытудың принциптері, әдістері, формаларымен танысады. Білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, сабақты жоспарлауды және құрастыруды біледі. Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілі сабақтарында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалауды ұйымдастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын біледі, педагогика негізін және оның негізгі терминологиясын, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады; өзара әрекеттесу үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі; оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды; әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады; үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді; жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады; оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті); қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бейнелеу өнерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты - білім алушылардың көркемдік білім негіздері туралы білімдерін және бастауыш мектепте бейнелеу өнері сабақтарын құрастыру дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында олар бейнелеу өнерінің түрлері, жанрлары туралы біледі, сурет теориясының негіздерін оқиды, 1-4 сыныптарда бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны аясында бейнелеу өнері сабағын өткізу әдістемесін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
"Дүниетануды" оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты - оқушылардың қоршаған әлемге деген танымдық қызығушылығын дамытуға және зерттеу іс-әрекетінің дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін теориялық негіздер мен практикалық әдістерді оқыту. Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер және тәрбиешілер қоршаған әлемді танудың әмбебап әдістері туралы түсініктері қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: білім алушыларды оқушылардың оқу сауаттылығын қалыптастыруға ықпал ететін әдістемені тиімді іске асыруға дайындау. Пәннің мазмұны оқу сауаттылығын қалыптастыру үшін оқу стратегияларын қолдануды; түрлі жанрдағы көркем шығармалармен жұмыс істеу әдістемесін; әдебиеттік оқу сабағын жоспарлау; оқуды, тыңдауды, жазуды бағалау және түзету; әдебиеттік оқу сабақтарында оқушыларының сөйлеуін дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мобилография негіздері (Minor)
Мобильді түсіру және визуалды мазмұнды өңдеу технологияларын зерттеуге бағытталған пән. Курс аясында магистранттар композиция, жарық, бұрыштармен жұмыс істеу принциптерін меңгереді, мобильді құрылғылар камерасының функцияларын, фото және бейне монтаждау әдістерін үйренеді, сондай - ақ әртүрлі цифрлық платформалар үшін мазмұн жасайды. Мобилографияның жанрлық әртүрлілігіне, түсірілімнің этикалық және құқықтық аспектілеріне баса назар аударылады. Пән шығармашылық визуализация, медиа сауаттылық және кәсіби қызметте мобильді технологияларды тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шахмат ойынының негіздері
Курстың мақсаты – білім алушыларды шахмат ойынының негіздерімен таныстыру, негізгі шахмат дағдылары мен стратегиялық ойлауды дамыту, сондай-ақ шахмат партияларын жазу және талдау қабілетін қалыптастыру. Білім алушылар шахмат ойынын тереңдетіп зерттеуге қажетті бастапқы дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасы саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады; ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шахматтық динамика
Курстың мақсаты – білім алушылардың жоғары деңгейде сенімді ойнауға қажетті тактикалық және стратегиялық дағдыларын дамыту. Курс әртүрлі шабуыл түрлерін, қорғаныс маневрлерін және біріктірілген тактикаларды меңгеруге бағытталған. Сондай-ақ, білім алушылар шахмат турнирлерін ұйымдастырумен және практикалық дағдыларын жетілдіруге арналған заманауи шахмат платформаларымен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте еңбекті оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты - болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін МЖМБС талаптарын ескере отырып және бастауыш сынып оқушыларының әртүрлі материалдар мен бұйымдар жасау техникасымен жұмыс жасау кезінде 1-4 сыныптарда еңбек сабақтарын әзірлеуге және өткізуге дайындау. Білім алушылар еңбек сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық әлеуетін дамыту тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте кіріктірілген оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері
Курстың мақсаты, міндеттері, ұйымдастырылуы. Философия ғылымындағы интеграция ұғымы. Психологиялық ғылымдағы интеграция ұғымы. Педагогика ғылымындағы интеграция ұғымы. Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда интеграцияны қолданудың психологиялық-педагогикалық алғышарттары. «Педагогикалық интеграция» ұғымының инвариантты сипаттамалары. Бастауыш мектептегі интеграциялық процестердің ерекшеліктері. Интеграцияланған оқытудың белсенді әдістері. Бастауыш мектепте интеграцияланған оқытуды жүзеге асырудың халықаралық тәжірибесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте жобалық жұмыстарын ұйымдастыру
Пәннің мақсаты: Бастауыш мектепте жобалау қызметін ұйымдастыру бойынша білім алушылардың құзыреттерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны жобаның мәнін, оның негізгі сипаттамаларын; жобалау қызметін басқарудың теориялық аспектілерін; жобалау қызметінің кезеңдерін; жобалау әдістерін; жобалардың презентациясын зерделеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шахмат ойынының өнері
Курстың мақсаты – студенттерді шахмат стратегиясы мен тактикасының тереңдетілген әдістеріне үйрету; жеңіске жету үшін тактикалық мотивтерді тиімді пайдалануды түсінуді қалыптастыру. Курс күрделі позицияларды шешу дағдыларын дамытуға және партияның әртүрлі кезеңдерінде жеңіске жету үшін жоспар құруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік медиа маркетологының шығармашылық ойлауын дамыту негіздері (Minor)
Digital-ортада мазмұнды құруға және ілгерілетуге шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған пән. Курс идеяларды қалыптастыру, әңгімелеу, визуалды және мәтіндік шығармашылық әдістерін, сондай-ақ мазмұнның аудиторияға әсер етуінің психологиялық аспектілерін зерттеуді қамтиды. Трендтерге, инновациялық форматтарға және әлеуметтік платформалардың алгоритмдеріне ерекше назар аударылады. Пән ойлау икемділігін, маркетингтік мәселелерді стандартты емес шешу дағдыларын және динамикалық цифрлық ортаға бейімделу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік медиа маркетингінің негіздері (Minor)
Сандық ортада брендтерді, өнімдер мен қызметтерді жылжыту принциптерін зерттейтін пән. Курс SMM стратегияларын, мазмұн жоспарын құруды, мақсатты жарнамаларды, аналитиканы және аудиториямен өзара әрекеттесу құралдарын қарастырады. Әр түрлі әлеуметтік платформаларда жылжыту, бренд имиджін қалыптастыру және мақсатты аудиториямен жұмыс істеу ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады. Пән цифрлық маркетинг, шығармашылық контент маркетингі және аналитикалық ойлау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бірінші сынып оқушыларымен жұмыс жасау әдістемесі
Пәннің мақсаты – білім алушыларда 1-сынып оқушыларын оқыту, тәрбиелеу және дамыту әдістемесі бойынша құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында білім алушыларда бірінші сынып оқушыларын мектепке бейімдеу туралы кешенді проблема ретінде түсінік қалыптасады, олар диагностиканың әртүрлі құралдарын қолдануды үйренеді, бірінші сынып оқушыларының қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы
ШЖБМ түсінігі. Шағын жинақты мектептердің дамуына шолу. ШЖБМ-де оқытудың қазіргі жағдайы. ШЖБМ-дегі оқу-тәрбие процесі және оны ұйымдастырудың ерекшеліктері. Бастауыш шағын жинақталған мектепте педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың ерекшеліктері. ШЖБМ оқу-әдістемелік, материалдық-техникалық қамтамасыз ету. Шағын жинақталған мектепте сабақтарды жоспарлау. ШЖБМ оқыту жоспарының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Осы курстың мақсаты кәсіби даму және өзара іс-қимыл саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ педагогтары: жақсарту бағыттарын табу үшін өзінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалайды; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолданады және тәуелсіз зерттеу жұмысын жүргізеді; зерттеу рәсімінің әдеп аспектілерін ескереді және қолданады; ақпаратты жинау және талдау кезінде сыни ойлауды қолданады; ғылыми зерттеулерге қатысады және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытады; өзінің жеке зерттеу қызметін құжаттайды және қарым-қатынастың әртүрлі нысанын қолдана отырып, нәтижелерін ұсынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте жаратылыстануды оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты - болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін МЖМБС талаптарына және оқу пәнінің мазмұнына сәйкес бастауыш мектепте «Жаратылыстану» пәнін оқытуға дайындау. Курсты оқу барысында білім алушылар ғылымның рөлі, заттар, табиғи ресурстар туралы білім алады,, Табиғат физикасы туралы білімдерін кеңейтеді; жаратылыстану сабақтарын өткізуде әдістемелік білімді қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі заманауи педагогикалық технологиялар
«Педагогикалық технология» түсінігі. Педагогикалық технологияның мәні және оған қойылатын талаптар. Педагогикалық технологиялардың жіктелуі. Бастауыш білім беруде оқыту технологиясының психологиялық-педагогикалық негіздері. Дамытушы оқытудың маңызды белгілерінің сипаттамасы. Бастауыш мектепте проблемалық оқыту технологиясы. Бағдарламалық оқыту технологиясы. Компьютерлік оқыту технологиясы. Бастауыш сынып мұғалімі мен оқушының педагогикалық қарым-қатынас технологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш сынып оқушыларына STEAM- білім беру
Курстың мақсаты - болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін бастауыш мектеп пәндерін оқыту кезінде ғылыми, техникалық, инженерлік және математикалық пәндер элементтерін интеграциялау бойынша құзыреттіліктерін қалыптастыру. Білім алушылар бастауыш сынып оқушыларынан шығармашылық пен ынтымақтастықты ынталандыру әдістерін үйренеді, сыни ойлау дағдыларын меңгереді, бастауыш сынып оқушыларының тәжірибеде ғылыми әдістерді қолдануы үшін аралас орта жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларына мәтінді есептер шығаруға үйрету әдістемесі
Мәтінді есептер ерекше тапсырмалар ретінде. Оқушылардың есеп туралы білімдерін қалыптастыру. Математиканың бастауыш курсындағы қарапайым есептер. Математиканың бастапқы курсындағы құрамдас есептер. Бастауыш мектептің математика курсында стандартты емес есептер. Тапсырма бойынша жұмыстың әдістемелік тәсілдері. Есепті шешудің әртүрлі тәсілдерін іздеу Модельдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларында медиасауаттылықты қалыптастыру әдістемесі
Қазіргі кіші оқушы өміріндегі медианың рөлі мен маңызы. Бастауыш сынып оқушыларының денсаулығы мен дамуына қазіргі заманғы масс-медианың әсері. Кіші оқушылармен медиабілім сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Медиабілім беру ұғымдық аппараты. Әлемдегі медиабілімнің тарихи дамуының негізгі кезеңдерінің сипаттамасы. Қазіргі әлеуметтік- мәдени жағдайды, әртүрлі елдердегі медиаграмоттықтың даму ерекшеліктерін талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Осы саладағы озық білімге негізделген психологиялық-педагогикалық пәндер (ғылымдар) саласындағы теориялық негіздердің білімі мен түсінігін көрсету
- Білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдану, дәлелдерді тұжырымдау және бастауыш білім беру саласындағы мәселелерді шешу
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін бастауыш білім беру саласындағы ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру
- Бастауыш білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану
- Бастауыш білім беру саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын көрсету
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды бастауыш білім беру саласында қолдану
- Фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді бастауыш білім беру саласында білу мен түсінуді қолдану
- Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетінің маңызын түсіну
- Жоғары мектепте математикалық, жаратылыстану-ғылыми, гуманитарлық пәндерді оқу кезінде алған білім беру әлеуеті мен тәжірибесін қолдану
- Педагогикалық үдерістің дидактикалық негіздерін және жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарын сақтай отырып, бастауыш сыныптарда орыс (қазақ) тілін, сауаттылықты, әдеби оқуды, дүниетану мен жаратылыстануды, математиканы, көркем еңбекті оқыту үдерісін жоспарлау және құру
- ЕБҚ бар балалардың бейімделгіш бағдарламалары мен жеке оқыту траекторияларын әзірлеу
- Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде физикалық, кәсіби жағынан жетілдіруге ұмтылысын көрсету