7M01471 Көркем еңбек, графика және жобалау в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ негізгі мақсаты-заманауи бәсекелестік ортада тиімді педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметіне қабілетті 7М01471 «Көркем еңбек, графика және жобалау» пәні саласындағы магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M007 Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Графика және жобалауды оқыту әдістемесін зерттеу
Көркем білім берудегі педагогикалық зерттеу әдістері. Теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістері. Ғылыми көздермен жұмыс істеу әдістері, сауалнама әдістері, ақпаратты графикалық өңдеу әдістері. Зерттеу нәтижелерін жинау, талдау және түсіндіру. Зерттеу нәтижелерін визуализациялау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс магистранттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және В2, С1 тіл деңгейінде ана және шет тілі мәдениеті саласындағы білімдері арқылы қол жеткізілетін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Магистранттар өздерінің ана және шетел мәдениетіндегі құндылық бағдарлар жүйесін жіктейді. Олар симуляциялық келіссөздерге, презентацияларға қатысу және кәсіби контексте нақты жағдайларды зерттеу арқылы мәдени нюанстарды және әдет-ғұрыптардың өзара байланысын түсінуге, кәсіби терминологияны білуге негізделген коммуникативтік құзыреттілігін дамытады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша аралас емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көркем білім беруді жобалау
Білім беруді дамытудың заманауи үрдістері, вариативті білім беру идеялары; білім беру ортасының БН заңдылықтары. Технологиялары. білім беру саласындағы кәсіби жобалық қызметке дайындықты дамытудың негізі болып табылатын білім беру жүйелерін жобалаудың әдіснамалық мәдениеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем білім берудегі ақпараттық технологиялар
Пәнге кіріспе. Курстың мақсаты, міндеттері, жалпы сипаттамасы. Көркем білім берудегі АТ қазіргі көркем білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану. Компьютерлік желілер және Интернет. Ақпараттық технологияларды пайдаланудың құқықтық аспектілері, ақпараттың қауіпсіздігі мен қорғалуы мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері туралы мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайяттық мәселелер мен кейстерді шешеді,. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы
Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу бағдарламаларын жобалау
Білім беру бағдарламаларын жобалаудың нормативтік-құқықтық базасы мен әдіснамалық негізі.ББ ұғымы және түрлері. Бб жобалаудың негізгі көздері. ББ жобалаудың теориялық және практикалық аспектілері. шамамен негізгі білім беру бағдарламаларының құрылымы, мазмұны және мақсаты. ББ мақсаты мен міндеттері, ББ жобалаудың қағидаттары мен тәсілдері, жоспарланған оқыту нәтижелері, ББ бағалау жүйесі. ББ жобалау кезеңдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
ЖОО-дағы оқу процесін ғылыми ұйымдастыру және басқару мәселелері. ЖОО-да оқу процесін ғылыми ұйымдастырудың негіз қалаушы қағидаттары: теория мен практиканың бірлігі; жүйелілік; оқу материалын іріктеу мен ғылыми ұйымдастырудағы модульділік; оқу процесінің кәсіби бағыты; оқу және ғылыми жұмыстың ажырамас байланысы; қайшылықтарды анықтау; даралау, студенттерді оқыту траекториясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем білім берудегі инноватика
Ғылым, дизайн және инновация. Педагогикалық инновация педагогикалық ғылымның саласы ретінде. Педагогикалық инноватиканың негізгі ұғымдары: инновация, инновация, инновациялық процесс. Көркемдік білім берудегі инновациялар. Педагогтың инновациялық қызметінің моделі. Білім беру ұйымдарына инновацияларды енгізу технологиялары. Көркемдік білім беруді ұйымдастырудың білім беру бағдарламасы. Мектеп-жоба және мектеп-зертхана. Дамыған елдердің білім беру жүйелеріндегі инновациялық процестер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасын дамыту туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, заманауи білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді ұғынуға, жоғары білімнің заманауи тәжірибелерін іске асыру тәжірибесін игеруге бағытталған. Теория мен практиканы интеграциялау практикалық сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көркем білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері
Көркемдік білім берудің мазмұны мен негізгі әдіснамалық принциптері. Қазіргі әлемдегі көркемдік білім беру мәселелері. Көркемдік білім феномені, шығармашылық оның құрамдас бөлігі ретінде. Көркемдік білім компоненттері: мақсаты, мазмұны, әдістері, формалары, құралдары, технологиялары, қызмет тәсілдері. Көркем білім беруді дамытудың негізгі бағыттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем білім берудегі арт-педагогикалық технологиялар
Арт-педагогикалық технологиялар түсінігі. Арт-педагогикалық технологиялардың әдістері мен принциптері. Жеке және ұжымдық жұмыс түрлері. Көркемдік білім беру жүйесіндегі білім алушылардың шығармашылық қабілеттерінің деңгейін анықтау бойынша Диагностика. Көркем материалдармен жұмыс жасау үшін арт-педагогикалық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Қосымша көркемдік білім берудің теориясы мен әдістемесі
«Қосымша көркем білім беруді оқытудың теориясы мен әдістемесі» білім беру қызметін оқытудың әдістері мен технологиялары. Қосымша көркемдік білім берудің негізгі ұғымдары, принциптері мен әлеуметтік функциялары. Қосымша көркемдік білім берудің аймақтық жүйесі. Қосымша білім беру ұйымдарындағы білім беру процесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Көркем білім беру саласындағы жобалық іс-шаралар
Болашақ көркем еңбек мұғалімдерінің зерттеу қызметі. Білім алушылардың жобалық біліктерін қалыптастыру: мәселені анықтау, оны шешу жолдарын іздеу, мақсат қою және оған қол жеткізу, алынған нәтижелерді талдау. Білім алушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ою-өрнек өнерінің негіздерінің теориясы
Оқытудың ерекшеліктері оюлы өнер. Оны игерудің мазмұны мен бағыты, балалардың практикалық іс-әрекеті үшін қолданылатын тапсырмалар түрлері. Шығармашылық қабілеттерін, көркемдік талғамын дамыту, білім алушылардың білімі мен іскерлігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көркем білім берудегі педагогикалық зерттеулер
Кәсіби қызметтегі педагогикалық зерттеу білімінің рөлі мен маңызы. Көркемдік білім беру саласындағы педагогикалық зерттеулердің мәні мен негізгі объектілері. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен кезеңдері. Көркем білім берудегі педагогикалық зерттеу құрылымы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Басқару психологиясы
Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру;
- Көркем білімнің ерекшелігін, жас және психофизикалық ерекшеліктері мен білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың заманауи тәсілдері мен инновациялық технологияларын қолдану негізінде білім беру ортасын жобалау және ұйымдастыру;
- Өзінің педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін бағалайды және оны жетілдіруге дайындығын көрсетеді
- Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы саладағы озық білімге негізделген көркемдік білім беру саласындағы дамып келе жатқан білім мен түсініктерді көрсету;
- Жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде қолдану;
- Әлеуметтік-этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, өз пікірін қалыптастыру үшін ақпараттық мәдениетті, шет тілін меңгеруді көрсету;
- Көркем білім беру саласындағы өз зерттеулерінің нәтижесін ұсынады, мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяны, қорытындыны, проблема мен шешімді нақты және біржақты жеткізу;
- Зерттелетін салада әры қарай оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын дамыту;